Slovenija

Ovirali bodo promet

Ljubljana, 03. 10. 2007 19.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Nataša Markovič
Komentarji
28

Avtoprevozniki bodo povzročali zastoje na cestah, saj jim ministrstvo ni uredilo elektronskega cestninjenja.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (28)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Mawsyy
05. 10. 2007 19.56
polo19sdi | 05.10.2007 | 08:43 mawsy79, kaj pa ti veš keri tovornjaki so v tranzitu? Kaj ti veš, kaj romun, bolgar, italjan, nemec vozi in kam vozi. Lahko ti pelje cel kamion palet, mogoče je prazen, mogoče pa ima 15 cenenih pralnih strojev ki jih boš kasneje lih ti kupil/a v hoferju. Kako vem kateri tovornjaki so v tranzitu? Le kam po tvoje gre tovornjak s poljsko registracijo ki pelje po AC proti Vrtojbi a? Kam po tvoje gre Romun ki se pelje proti NM? Verjetno da ne pelje cenenih gat zate v ta prvega Lidla a? >:) Stos ni v tem, da je tezko komu cakat na cestninski postaji, ampak v tem, da se zarad tezkih tovornjakov unicujejo ceste, obremenjuje okolje in povzroca nevarnost. Vendar glede na tvoje pisanje tukaj sklepam, da se nisi se nikol peljal na kasno vecjo razdaljo kot je do bliznjega Lidla. Zato je skoda casa nekaj se prerekat s tabo, saj si ocitno se vedno mnenja, da je Zemlja ploscata :>
xes
05. 10. 2007 10.42
polo19sdi: resnica ni cisto taksna... tudi romuni, bolgari in ostali clani juznih yu republik so ze bistro "pogruntali" kje je potrebno zapeljati dol iz avtoceste in kje nazaj, da se izzognejo cestnini... rezultati tega njihovega izzogibanja cestninam so vidni na lokalnih cestah ze po kaksnem mesecu njihovega pocetja, kaksen strosek pa predstavlja obnova ene taksne ceste pa bo zapisal kdo drug.... kazni za "brihtne" tranzitne voznike, ki jasno gledajo samo na svoj zep, so v tem primeru smesno nizke zato tole postaja dokaj razsirjen sport. O krsitvah prepovedi voznje za vikend pa sploh ne bi zgubljal besed.... aroganca kamionarjev na slovenskih cestah je neizmerna, pa s tem ne mislim samo na nase voznike katerih sedanje zahteve pa bi lahko poenostavil takole: Poleg kamionarskega ABCja hocejo nizje cestnine, radi bi nazaj trosarine za gorivo ter denar od drzave za nov kamion z izgovorom ces da gre za "bolj ekoloska" vozila... kaj je naslednje? Se bodo cez pol leta spomnili, da jim mora drzava se kurbe castit, ker so toliko casa zdoma? Nikdar konca tem kamionraskim zahtevam in sploh pa jim ne gre tako slabo... povprecen slovenski kamionar lahko z marljivim delom zasluzi dosti vec kot navaden delavec s tem, da nima ravno dva doktorata v zepu. Za "boljse" pogoje se zal spet potegujejo ravno tisti, ki imajo polno rit vsega, vendar jim ocitno se zmeraj ni dovolj... nikoli jim ne bo!
xes
05. 10. 2007 09.37
lenchi: bravo! dobro napisano.
polo19sdi
05. 10. 2007 08.43
mawsy79, kaj pa ti veš keri tovornjaki so v tranzitu? Kaj ti veš, kaj romun, bolgar, italjan, nemec vozi in kam vozi. Lahko ti pelje cel kamion palet, mogoče je prazen, mogoče pa ima 15 cenenih pralnih strojev ki jih boš kasneje lih ti kupil/a v hoferju. Tle se nekaj pritožujete, če se 5 kamionov pojavi na cestnini in čakaš tistih ubogih 5 minut. Pritožujete se če kamion prehiteva in morate počakat tistih VELIKIH 30 sekund, da se pospravi nazaj na vozni pas. Konec koncev pa so ti tovornjaki (tranzitni) samo na avtocestah in ne na lokalnih, tko da nevem kje je razlog za pritoževanje, nad tem "kaotičnem" stanju in dolgih kolonah, ki nastajajo na slovenskih cestah. Pa še to...mogoče je mađar res prepelje slovenijo in gre v italijo, za nazaj grede pa se bo ustavil v sloveniji in bo naložil kamion s slovensko robo in odpeljal na mađarsko....to je baje IZVOZ.
Mawsyy
04. 10. 2007 14.12
polo19sdi.... beseda tece o tovornjakih, ki so v tranzitu, ne pa o lokalnem prometu. Logicno je, da ti piva in kruha ne morjo pripeljat z vlakom. Tebi verjetno logika ne deluje prevec a? Mislim pa, da bi bil ze cas, da se to vprasanje uredi.... tako zarad varnosti, kot tudi zaradi okolja. Veckrat sem na cesti med Novo Gorico in Mariborom. In vem, da je tezkih tovornjakov prevec.... posebej Romuni in Poljaki nimajo ravno razciscenih pojmov kaj pomeni nalepka ki jo majo napopano zadaj, s stevilko omejitve hitrosti na AC in veselo sibajo 120. Vse na vlake! Prej pa posodobit zeleznico. Ne da mors bit na vlaku 7 ur da prides iz MB do NG. In se vmes se min 3 krat presest. Kar se pa tice januarskega oviranja prometa.... nc novga. Ovirajo ga vsak dan.
slivov knedl
04. 10. 2007 12.18
lenchi:Tako je,PODPIŠEM!! polo19sdi:Težke tovornjake,priklopnike,vlačilce,ki so v tranzitu na vlak.Za ostale pa dostava ponoči od - do.
polo19sdi
04. 10. 2007 12.05
Če pa bi ukinli želežniški promet pa se to sploh nebi zgodilo, a ne? Če pa bi še ukinli vsa prevozna sredstva pa tudi smrtnih žrtev nebi bilo a ne?
lenchi@klepetulja.com
04. 10. 2007 11.06
Aja, ovirali bodo promet? A je to kaj novega? Sej ga itak ovirajo vsak dan! Zjutri gužva za popizdit, popoldne pa spet. Pol pa vidš dva tovornjaka na voznem pasu, pa enega na prehitevalnem, kako počas vozi in dela kolono za sabo. Edino pravilno bi bilo, da naši policisti razmigajo svoje riti, gredo na avtoceste in jim pišejo položnice. Zakaj? Ker ovirajo promet! (kolikor je meni znano, je to prekršek, ne?) Pa še neki: cela država je v piz... kar se keša in draginje tiče, tovornjakarji pa se skoz neki ven mečejo kolk so oni bogi, pa kakšne grozne pogoje majo, pa vedno neki izsiljujejo s stavkami. Prov nč niso bogi! Sami so se odločil za ta poklic, naj z njim sprejmejo tudi negativne stvari, ne samo pozitivnih (tako kot jih imamo vsi pri drugih poklicih), al pa naj gredo delat kej druzga!
mondt
04. 10. 2007 11.01
Polo19sdi!!!Ne mešaj jabolk s hruškami!!!Če bi prej postavili zapornice v Cirkovcah,bi se verjetnost tragedij zmanjšala za 90 procentov.
polo19sdi
04. 10. 2007 10.48
Dej nehite s takimi, kot tovornjake na vlake, pa na ladje, podmornice in nevem kaj še vse. Kaj ima vsaka vas tirnice? a je ljubljana prepredena z zeležniškimi tiri? Potem je najbolj, da postavimo eno ogromno cono železniške kompozicije in okoli te kompozicije vse industrijske komplekse, nakupovalne centre...da ja ne bodo tovornjaki vozili po naših cestah. Kaj mislite, kako pride vaše priljubljeno pivo v vaš priljubljen lokal ali trgovino? Ja s tovornim prometom in nič drugače. Sicer pa že preusmerjajo nek del tovornega prometa na železnice, samo potem pa se zgodi (cirkovci) in HALOOOO ukinit železniški promet.
rsp.123@email.si
04. 10. 2007 10.34
Ja pismo, Simmy, kolikokrat se pa pelješ po avtocesti, kjer so cestnine?? Dej nehi nakladat, kako imajo zadeve urejene v tujini, saj tam nobenemu šoferju niti na kraj pameti ne pade, da bi se po lokalnih cestah izogibal cestninam, ali pa da bi se pri elektronskem cestninjenju švercal. Saj za to gre, ane? Če bi v Slo sprejeli tuj model in bi vam šli na roke, ali bi bili potlej Vi šoferji pripravljeni sprejeti tudi kazni za zgoraj omenjeno izigravanje zakona? A bi, res? Ne bi pol s Pintar@co.spet zapirali ceste....??
ekolog
04. 10. 2007 09.53
Spoštujem čisto vse poklice razen tovornjakarjev, ker so nasilni ter ekonomistov, ki pač uničujejo vse kar se uničiti da. Manj je emisij, če pripelješ izdelek iz EU kot iz kitajske - o tem govorim
h4xk0
04. 10. 2007 08.27
Moje mnenje je, da bi se teh zastojev na cestah dejansko rešili z vlakom. Samo kaj, ko so naše železnice zastarele. Kot sem že v enem prejšnjem prispevku zapisal bi s tem tudi železnice dobile kak € in ne samo DARS. Promet bi se sprostil pa tudi emisije bi se drastično zmanjšale. Prevozniki bi se pa lahko dobro spočili medtem, ko bi bil njihov tovornjak na vlaku. Ekolog. Lepo, da se trudiš, vendar praviš, da poskušaš prepričati ljudi, da kupujejo evropske izdelke. Le kdo te evropske izdelke pripelje v Slovenijo? Večinoma tovornjakarji :). Sicer pa, vsak poklic je treba spoštovat, ne glede na izobrazbo! Po eni strani podpiram prevoznike s tem "oviranjem prometa", ki so ga napovedali, po drugi strani pa pravim, da jih je potrebno spraviti na vlak. Če bodo dosegli svoje bo morda res rahlo hitrejši promet po AC, če bodo na vlaku, bo pa definitivno hitrejši promet po AC.
ekolog
04. 10. 2007 07.33
Simmy007, kaj je boljše če laufa 1 motor, pa tudi če ne izpolnuje niti EURO norme 1 ali 20 motorjev magari EURO4. Mislim da tukaj velja moja matematika. Prav tako vsaki dan čakam v kolonam na cesti MS - MB in bom verjetno prej ali slej žrtev kakega romuna, ki bo zaspal za volanom. In ker sem kot že moj nick pove EKOLOG, se trudim z svojim bivanjem čim manj obremenjevati okolje, kar dokazuje dejstvo da moje vozilo že 8 let ni videlo fosilnega goriva - enako ogrevanje doma. Zato me še toliko bolj prizadane dejstvo, da vsi vključno z mano pozivamo ljudi da naj šparajo, naj bodo na hladnem pozimi, naj kupujejo dražje evropske izdelke zaradi znižanja emisij ki so posledica našega načina življenja, obenem pa bi zaradi neke gospodarske panoge, ki bo na zgubi dovolimo da nam zrak svinjajo neizobraženi, nevljudni, nasilni vozniki tovornjakov ter naročniki blaga ki ga prevažajo. Torej mi se odrekamo, vi pa služite. Naše okolje ter stanje v njem lahko primerjamo z gorečo hišo, ko pa prispejo gasilci pa bi se namesto reševanja ljudi ter gašenja požara ukvarjajo samo z tem kako bodo rešili čim več materialnih reči. Tak je namreč trenutni odnos kapitalistične družbe do okoljske problematike. Vsi smo za čist zrak - ampak za to naj poskrbijo drugi, ob tem pa naj imamo še dobiček.. Pa vem da to ni ta tema, ampka nekje je treba začeti in tovornjaki so sigurno eni večjih onesnaževalcev okolja....
PosavcKK
04. 10. 2007 06.45
ah ekolog ti si pa res ekolog v polnem pomenu besede. Če ti je tolk do čistega okolja pa se ti vozi z vlakom da ne boš vdihoval plinov iz avtoceste. a ni bolj preprosto? Sicer pa to ni point tega prispevka. Tovornjakarji hočejo samo avtomatsko cestninjenje, kar pa bi pomenilo veliko krajše čakalne vrste pred cestninami. Ekolog a ti ni to jasno? Madona taki kot si ti pa takoj ko slišite za tovorni promet, vam že pade v glavo ah tovornjake na cug pa bo mir. Ne, ne bo mir, še slabše bi bilo! Aja ekolog, pa hvala za tako prikupen kompliment. Srečno vsem
ekolog
04. 10. 2007 06.07
Vir dohodka za koga - za tiste umske invalide, ki v življenju niso bili sposobni narediti iz sebe druga kot šoferja. Naj se zbrihtajo in grejo v normalno službo. Poleg tega pa zakaj bi morali drugi trpeti zaradi njihovega vira dohodka - čista svinjarija
LazniviZares
03. 10. 2007 22.31
Ja pa res kar na vlake z njimi...Nase zeleznice in tamkajsnji delavci so visoko storilni,Iz Nove gorice v Ljubljano z vlakom rabis 10 ur...torej za prepeljat tovornjak 100 kilometrov bi slo mogoce ze v 24 urah....
xj12
03. 10. 2007 22.07
radenska16, simmy007: se strinjam
PosavcKK
03. 10. 2007 21.30
pumpar, Gen.T 5r1+k in ostali pametnjakoviči... očitno res ne veste kaj pomeni Živeti za volanom in se ne morete sprijazniti z dejstvom, da je to vir dohodka oziroma da je to služba. a da bi z vlaki rešili zadevo a??? Pa se ti vozi raje z vlakom če ti kaj ne paše! In bo RESNIČNO manj nesreč če bodo(boste) takšni vozili z vlakom. Nočem dvigovat prahu in biti nesramen in nevem kaj še vse ampak treba je tolerirat promet takšen kot je. noben ni popoln, greško lahko naredi tako tovornjakar kot tudi voznik v osebnem avtu. Okej ne bom več razpravljal o kulturi na cestah ker tukaj se ne bomo nikoli vsi strinjali in bi se lahko kregali 25ur na dan. BISTVO tega prispevka je, da na naši NOVOZGRAJENI avtocesti NI elektronskega cestninjenja za kamione. Mislim nevem kaj so študiral ko so gradil cesto no. tolk dnara je blo vloženega v cesto, pa imamo z njo večne težave, oznake so čist balkanske, ko se pelješ preko podvoza pod avtocesto, vaš da si ga prevozil-skočiš preko njega, imajo infrastrukturo samo za stacionarne radarje namesto da bi postavili sodobne zadeve kot jih poznamo po nemčiji, avstriji in drugjev EU. In veste zakaje so tako naredili? Zato da bodo lahko čez 2 ali 3 leta SPET razkopavali po cesti, spet bojo zastoji in SPEt bo naša avtocesta eno samo GRADBIŠČE. V glavnem čeprav strinjam se s stavko. Narod, treba je narediti vsesplošno stavko! Vsi sindikati, vsi delavci na ceste! Treba se je združit. Za nas slovence je to prekleto težko in tako nas vsi na stolčkih molzejo do konca. Žalostno, toda resnično. Lep pozdrav in mirno kri.
5R1-K
03. 10. 2007 20.46
radenska16...daj še ti napiši nekaj, v čem se bova strinjala;)