Slovenija

V Škofji Loki potrdili še en primer okužbe z ošpicami

Škofja Loka, 19. 12. 2019 14.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Anja Kralj/ Š.B./ U.Z.
Komentarji
163

Na Gorenjskem so v 24 urah zabeležili kar osem novih primerov suma na ošpice – štiri v zdravstvenem domu Škofja Loka, tri v Kranju in enega v Tržiču. Eden od testov v škofjeloškem zdravstvenem domu je bil pozitiven. V Sloveniji so tako letos potrdili 41 primerov ošpic pri slovenskih prebivalcih in dva pri tujcih.

V škofjeloškem zdravstvenem domu so danes sprejeli štiri osebe s sumom na ošpice, direktor Aleksander Stepanović je v večernih urah za STA potrdil, da je eden od testov pozitiven. "Epidemološko so ti primeri po naših informacijah povezani, bil je vnos virusa iz tujine in se je potem razširil med prebivalci na Loškem," je pojasnil.

Tri sume na ošpice preverjajo v Kranju. "Gre za srednjo populacijo, o cepljenosti nimamo podatka. Vsi so prišli s tipičnimi znaki, zato še enkrat poudarjam: ljudje naj si informacije preberejo na spletni strani, naj ostanejo doma in se posvetujejo z zdravnikom," je opozorila direktorica ZD Kranj Lilijana Gantar Žura. Čeprav sumi še niso potrjeni, so hodnik, kjer so se pacienti z možnostjo okužbe gibali, nemudoma zaprli in ga dobri dve uri zračili.

Enega pa v Tržiču. V tamkajšnji zdravstveni dom naj bi s simptomi ošpic prišla mama enega od zaposlenih v škofjeloškem Knaufu, kjer dela 380 ljudi. V podjetje naj bi virus pred dvema tednoma prinesel moški iz Belgije.

Otrok z ošpicami je bil v stiku s 14 otroki in 20 odraslimi

Včeraj smo poročali, da so v zdravstvenem domu v Škofji Loki potrdili še en primer okužbe z ošpicami, in sicer pri otroku, ki še ni bil cepljen. "Poklicali so, tako, kot je predvideno po protokolu oz. tako, kot vse naprošamo. Pregledan je bil ločeno od ostalih bolnikov in potem napoten na nadaljnjo obravnavo," je včeraj dejal Stepanović. To je letos že 42. primer okužbe.

A kot smo izvedeli, je bil otrok pred tem v času kužnosti že v zdravstvenem domu. Na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje (NIJZ) so potrdili, da je bil otrok z ošpicami v času kužnosti v ZD Škofja Loka dvakrat, ob tem je bil v stiku s 14 otroki in 20 odraslimi.

"Necepljeni otroci ali nepopolno cepljeni otroci, ki so bili v stiku z bolnikom, so bili cepljeni. Tisti otroci, ki zaradi zdravstvenega stanja niso smeli biti cepljeni, so prejeli zaščito s protitelesi," so povedali.

Starši otrok, ki se ne morejo cepiti, naj se izogibajo mest, kjer se zbira veliko ljudi.
Starši otrok, ki se ne morejo cepiti, naj se izogibajo mest, kjer se zbira veliko ljudi. FOTO: Dreamstime

Imajo zdravstveni domovi zagotovljene izolirne prostore?

Po naših informacijah so otroka pregledali kar v očetovem avtomobilu. Ministrstvo za zdravje je na vprašanje, ali smo pripravljeni na morebiten izbruh in ali imajo zdravstveni domovi res zagotovljene izolirne prostore, odgovorilo, da imajo zdravstveni domovi prostore za izolacijo in protokole ravnanja v primeru nalezljivih bolezni.

"V primerih, ko pride do posameznih primerov ali izbruha, pričakujemo, da bodo svoja ravnanja in organizacijo dela prilagodili situaciji s ciljem, da se čim bolj omeji možnost širjenja konkretne okužbe. Ošpice so zelo nalezljiva bolezen, zato je zelo pomembno, da ljudje, ki opazijo znake, ki ustrezajo klinični sliki ošpic, ne gredo takoj k zdravniku, ampak se predhodno najavijo po telefonu in dobijo ustrezna navodila glede nadaljnjega ravnanja," so opozorili.

Na vprašanje, ali smo pripravljeni na zdravljenje bolnikov, ki bi morda imeli težje zaplete v poteku bolezni, so odgovorili, da "za zdravljenje ošpic ni posebnih zdravil, večina okužb poteka brez zapletov in ne potrebuje posebne zdravniške oskrbe. Možni zapleti so različni in bolniki z zapleti bodo dobili ustrezno oskrbo.''

Ošpice so zelo nalezljiva bolezen, zato je zelo pomembno, da ljudje, ki opazijo znake, ki ustrezajo klinični sliki ošpic, ne gredo takoj k zdravniku, ampak se predhodno najavijo po telefonu in dobijo ustrezna navodila glede nadaljnjega ravnanja.
Ošpice so zelo nalezljiva bolezen, zato je zelo pomembno, da ljudje, ki opazijo znake, ki ustrezajo klinični sliki ošpic, ne gredo takoj k zdravniku, ampak se predhodno najavijo po telefonu in dobijo ustrezna navodila glede nadaljnjega ravnanja. FOTO: POP TV

Prav tako zatrjujejo, da so poskrbeli za zaščito zdravstvenih delavcev: ''Za zaščito zdravstvenih delavcev je ključna precepljenost z dvema odmerkoma cepiva. NIJZ redno obvešča izvajalce zdravstvene dejavnosti o primerih ter priporočilih za ravnanje, v konkretnih primerih med izvajalci zdravstvene dejavnosti in epidemiološko službo poteka stalna komunikacija. Vodstva zdravstvenih ustanov so dolžna o situaciji in ukrepih obveščati zaposlene in zagotoviti njihovo izvajanje.''

Starši otrok, ki se ne morejo cepiti, naj se izogibajo mest, kjer se zbira veliko ljudi

Poudarjajo, da je ključni ukrep za preprečitev širjenja bolezni zagotavljanje visoke precepljenosti prebivalstva (nad 95 %) z dvema odmerkoma cepiva proti ošpicam: ''To je še posebej pomembno pri otrocih, zato pozivamo vse starše, da svoje otroke cepijo proti ošpicam. Za obvladovanje izbruhov je ključno delovanje epidemiološke službe, ki jo pri nas izvaja NIJZ in njeno sodelovanje z izvajalci zdravstvene dejavnosti, ki poteka zgledno. Na drugi strani je pomembno tudi obveščanje javnosti o pomenu cepljenja kot zaščitnega ukrepa ter o doslednem upoštevanju priporočil, kako ravnati v primerih suma na ošpice. Starši otrok, ki se ne morejo cepiti proti ošpicam, naj se izogibajo mest, kjer se zbira veliko ljudi. Na žalost drugega navodila ni mogoče podati,’’ so še dodali.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (163)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

blokbi
21. 12. 2019 15.11
-1
najbolj glasni pro-vaxerji so tisti, ki si niso prebrali niti ene znanstvene raziskave. Da so cepiva varna so jim povedali zdravniki, ki se v varnost cepiv niso poglabljali, njim pa je rekla da so varna farmacevtska industrija. vsi ostali, ki smo si kaj prebrali, vemo, da cepiva niso nedolžna, zato smo tudi za svobodno odločanje... prebrat bi si bilo smiselno neodvisne študije, ki jih farmacija ne plačuje.
relos
20. 12. 2019 10.57
-8
V precepljeni populaciji je ne cepiti svojega zdravega otroka skrajno sebično in egoistično dejanje. Ljudje se namreč takrat počutijo varni in ne želijo prevzeti niti najmanjšega tveganja cepiva, saj jih sistem (to je precepljena množica) varuje pred boleznijo. Plošča pa se obrne, ko pride do prvih primerov bolezni...
Anica Zanjkovi?
20. 12. 2019 10.40
+6
Tega pa nihče ne pove, da jih je večina okužena s cepilnim virosom? V tujini dajo po zd obvestila da kdor je cepljen za ošpice se naj izogiba javnih prostorov 6 tednov, kaj pa pri nas. Ja itak so krivi necepljeni.
Abica
20. 12. 2019 10.56
-3
tablejem
20. 12. 2019 10.11
-9
Vse ki ne cepijo otroka... V zapor za par let... Vsaj 5 :)
mlutherking
20. 12. 2019 08.24
+5
Zanimivo en komentar ni šel gor. Pa še enkrat in upam, da bo mašina dala čim več minusov. Jaz osebno sem za cepljenje in tudi nasploh za bolj profesijonalen pristop do zdravstva v Sloveniji. Kolega je delal v kliničnem centru kot varnostnik in so mimo njega vozili umrle ima zgodb za par knjig koliko ljudi se je zafuralo zaradi malomarnosti. Itak so potem zmenjeni z mrtvašnico, da se da prava diagnoza. Tu znanec iz Maribora je kirurg na ginekološki in je rekel, da oni komot veliko več pacijentov operirajo pri rakastih oboljenjih pa ima zavarovalnica zelo nizko kvoto. Denarja je več kot dovolj samo se preveč kanalizira v privat žepe. Vsake toliko časa beremo o aferah kako se je nekdo okoristil pri nakupu opreme itd, zato pa ni denarja in so potem predolge čakalne vrste. Ravno ta kirurg je sam potem zbolel in je šel se v tujino za svoj denar zdraviti, ker že ve kake čakalne vrste so in je rekel, da preden bo diagnoza bo že cipresom delal družbo. Nekateri imajo srečo, da pravočasno gredo na zdravljenje spet drugi pa obtičijo v čakalnih vrstah. Pri cepljenju je pač potrebno narediti testiranje, če je kdo alergičen in ne rabi se rizkirati stranskih učinkov. Danes že vse vrste alergije se testira pa to ne bi morali. Samo vprašanje je, če se zavarovalnici ljubi plačati denar. To je problem, ker ima peščica interes, kako bi kaj pokradli. Jaz sem za cepljenje, za vse stvari samo ne verjamem več v javni sektor. Kar nekaj članov moje družine se je zanemarilo v bolnicah. Teta je umrla od zadušitve, ko so ji dali klobaso v usta pa sploh ni mogla požirati in je poskusila žvečiti pa se je zadušila. To teto ima itak stric čez. Če bi bila moja mama bi bolnico dol zaprl z vse vrste tožbami. Stvari je potrebno profesijonalno izvajati in na žalost je tu blokada Bogov v belem kateri včasih imajo problem iti v introspektivo in fazo popravljanja napak.
thelycandraven
20. 12. 2019 07.59
+3
Lahko noc tudi tebi tja dol na polje:)
janez653
20. 12. 2019 07.22
-3
loleki. Če ne cepite otroka in bo zbolel za ošpicami gabodo itak prvo cepili. In kajste potem dosegli? Vseeno je cepljen, le da je zbolel. Če bi a normalno cepili bi ibl pa zdrav.
backdraft
20. 12. 2019 08.53
+10
Nic ga ne bodo cepli!!! Od kje ti to??? A das pijanemu se en deci alkota povrh ko ga pumpajo?
Krta?a 21
19. 12. 2019 21.37
-7
Še to na kratko preden zapustim portal. Žal vas moram razočarat, da vsa zahodna medicina in farmacija ležita na eni veliki, debeli, mastni LAŽI. NE NEHA SE SAMO PRI CEPIVIH. TEGA JE ŠE JUHUHU!!! Glede na to, da je pred več kot stoletjem umivanje rok v operacijski sobi bila tabu tema, tisti ki je umivanje zagovarjal pa bil izključen iz dohtarske srenje, ss sploh ne čudim več na vaše odzive. Pa ta zdravnik je več desetletij zaman razlagal o umivanju rok in manjši smrtnosti. Dohtarji so tumbal svoje. Premaknil se je na področju zdravljenja raka (pa sem bil popljuvan po dolgem in počez). Premaknil se bo tudi pri cepljenju in še kje, recimo sladkorni, virusnih obolenjih itd.... Tale big farma je samo za razgont. Zdaj pa lahko noč.
METKA102
19. 12. 2019 21.40
+15
metalc6
20. 12. 2019 07.31
+4
problem pri takih kot si ti, da misliš da veš več kot znanstvena medicina, ampak nimaš ničesar da bi znanstveno dokazal nasprotno, razen gobezdanja, podobno je pri veri...
Pikapolonica89
19. 12. 2019 21.24
-7
Me zanima kako bi tisti k tok zagovarjate cepljenje ravnali v primeru kakega stranskega učinka pri svojem 3 mesečnem otroku pa ne govorim o rdecini pa povišani temperaturi, šli pa o kakih zdr.tezavah k bi jih imel ali bi cepili naprej ali bi malo premislili? Pa da sprašuješ zdravnike in specialiste pa en reče ajaaaaa cepite čez 10 minut drug odkimava da bog ne dej cepit... Hmmmm.... Se stroka ni enotna kako bo starš vedel kaj narest saj odgovarja za svojega otroka.... Seveda zdravega otroka cepis da zavaruje njega in ostale ampak če pa ni pa nevem no... Ne preveč obsoja če ne poznate zgodb... Kaj pa migranti in ostali tujci ki hodijo k nam? A na meji poleg dokumentov kdo od njih zahteva cepilo knjižico sploh če prihajajo iz držav kjer so ošpice se bolj razširjene.... Pa dopusti, a preverite kaj se dogaja tam kamor greste? Kaj vse lahko pri vlečete s seboj... Zdj pa so ošpice izbruhnil pa dejmo pamet solit... Tut mene je strah da jih nebi dobila oz. moj otrok pa kaj nej, bova doma hehehe... nam šla u soping jutr z njim glede nato da je 70%ljudi bolnih v trgovini... Upam da se tole z ospicam use dobro izide🙂
Titanium
19. 12. 2019 21.38
+0
backdraft
19. 12. 2019 21.52
-2
Cepi ti sebe, saj nisi imun na nic, to priznava tudi uradna medicina, vsa tvoja cepljenja so ze izzvenela, ce ne verjames se sam pozanimaj. Se bos cepil??? Mene ogrozas ti!!!!
BrezZavor
19. 12. 2019 21.54
+3
pamet ti bodo solili tisti, ki so dobro prošli. večina torej. in večina ni 2x premislila. samo gas. in ti so najbolj pametni. tako pač je. poznam fore k ti en dohtar tumba eno, drugi pa popolnoma kontra in pljuva prvega, nato poveš to prvemu in sem u trga kako more drugi, MI starši pa moramo potem sami igrati razsodnika. ni fajn, res ni. daj cepit pa tiho bid, pravi titanium. seveda. če nič ne bo je kul, če pa kaj bo, pa titaniuma ne bo zraven da bo pokril stroške samoplačniških terapij, ki ti ji zdravstvo itak ne bo nikoli plačalo toliko kar jih rabiš in sploh ne v doglednem času. titaniuma takrat ne bo, bo drugim pametoval dalje. pa tiho bodimo.
tablejem
20. 12. 2019 07.23
-1
backdraft
20. 12. 2019 08.55
+2
Politik
20. 12. 2019 12.29
-3
Edini zdravniki,ki predlagajo necepljenje,so neodvisno zdravnik ali podomace receno samopoklicni bio medicino. Zarad necepljneih otrok bo epedemija. Ali bi pa mogl cepit starse ke u mozag in glavo.
Krta?a 21
19. 12. 2019 21.20
-18
Nič vam ne skrivam. Pojdite na internet in mi poiščite podatek kako učinkovita so cepiva. Pogovarjamo se recimo o ošpicah. Odprite katero koli URADNO stran in mi prosim postrezite s podatkom kako učinkovita so cepiva? Zanima me podatek, če cepim 1000 ljudi, koliko jih bo še vedno zbolelo? Je to 0,5%, je to 1%, 5%??? Vi sam brskejte. Mogoče vam bo zasvetila žarnca nad glavo. Vam pa povem da ta podatek ne obstaja. Za ovčke vas majo hehehehe
Krta?a 21
19. 12. 2019 21.22
-8
....hordna imunost hahahaha, keri bolniki. Tega ni in nikdar ne bo, ne more bit....
NotMe
19. 12. 2019 21.28
+17
Dve dozi zagotovijo cca 98% zaščito. Se pravi, če 1000 cepljenih sreča ošpice, jih bo 20 zbolelo. Če jih sreča 1000 necepljenih jih bo obležalo 900. Uradne vire, članke, poišči sam, milijon jih je.
Titanium
19. 12. 2019 21.40
+6
Problem je samo v tem da se takim telebanom da dostop do interneta kjer neovirano delijo svojo ignoranco s celim svetom.
Krta?a 21
19. 12. 2019 21.45
-9
BrezZavor
19. 12. 2019 21.56
-7
titanium, saj je prosil za vire. si mu jih dal ali si zgolj stresal svojo ignoranco?
backdraft
19. 12. 2019 21.57
+4
Lolek.... Uradno imas primer na dlani v sloveniji, okuzeni bil v stiku z 500 ljudi, koliko se jih je okuzilo??? Koliko cepljenih, koliko necepljenih??? Evo levi in desni, to je realen domac znan primer, ne me jeb. Z dva tedna poslusam in berem samo to!!! Povejte mi koliko se je okuzilo cepljenga in necepljenga folka??? Ce vas spomin jeb. Potem prelistajte 24 ur za tedna nazaj!
janez653
20. 12. 2019 07.20
-8
ma kdo nas ma za ovčke? Necepljene ovčke zbolevate
backdraft
20. 12. 2019 08.57
+5
Cepljene ovcke zbolevate!!! Ka ti ni jasno js podnivi recem da je dan ti pa trdis da je noc??? Saj skos pisejo, da cepljeni zbolevajo, pa kako pamet mas???
BroNo1
19. 12. 2019 21.20
+10
Samoplačniške obravnave pa se bo zdravstvo, od vseh teh novodobnih vegičev, opomoglo!!!!
Krta?a 21
19. 12. 2019 21.24
-3
Haha kaj pa bojo bolnikom z ošpicam prodal? Čaj pa limono pa aspirin?
Politik
20. 12. 2019 12.43
-1
Abica
19. 12. 2019 21.19
+23
Krtaca 17, zdaj pa iskreno in posteno: ce bi te ugriznila stekla lisica. Bi se cepil?
Krta?a 21
19. 12. 2019 21.26
-14
Abica
19. 12. 2019 21.28
+15
NotMe
19. 12. 2019 21.29
+13
Ubogo lisico bi na mestu pobral, pa ne od stekline.
BrezZavor
19. 12. 2019 21.59
+3
krtača, to ne bi bilo pametno. steklina je 100% smrtna. obstaja samo 1 zabeležen primer ozdravitve z zelo kotroverzno metodo, ki so jo izvedli desetletja nazaj. ne verjamem, da je boš deležen. če te res stekla žival ugrizne pa le cepi, če ne si gotov. tu je pa moje mnenje 100% v prid cepljenju.
Krta?a 21
19. 12. 2019 21.11
-26
Še nekaj o prvem primeru cepljenja proti steklini. Tisti slavni deček ki ga je ugriznil stekel pes in je bil nato cepljen ter preživel. Nihče pa ne pove, da je isti pes ugriznil tudi dva moška ki nista bila cepljena. Noben ni umrl. Gremo dalje, španska gripa. Umirali so večinoma cepljeni in to vojaki ki so se vračali z bojev plus lokalno prebivalstvo. Zakaj? Več dejavnikov. Hudo pomanjkanje, izčrpanost, cepljenje, aspirin (takrat še v premočnih dozah). Med njimi se je sprehajal zdravnik ki je vse to beležil. Sam sebi se je čudil kako to da ne zboli. Je pa kasneje to pripisal temu, da je zelo rad jedel jabolka. In vsak dan je pojedel vsaj enega. Črne koze - posledica pomanjkanja in slabe higiene. Tisti slavni primer ko je "znanstvenik" jemal viruse in jih pihal zdravim ljudem v obraz, nos itd in ti niso zboleli. Zmotno je to pripisal temu, da so po tem imuni. Ti ljudje so bili zdravi in zdrav človek take viruse, bakterije tako ali tako z lahkoto obvlada. In še in še, drugič. No, medtem iz cepilske strani lahko kot edini argument preberem da je cepljenje treba naredit obvezno. Res prepričljivo. Mate še kak tako prepričljiv podatek?
Abica
19. 12. 2019 21.13
+23
Tebi se meša! Steklina je smrtna! Filozofiras pa lahko izkljucno zato, ker govoris na teoreticni ravni. Zaenkrat te varujemo cepljeni, stekline pa tudi v Sloveniji ni trenutno.
Komendator
19. 12. 2019 21.17
+18
Steklino naj bi v vsej zgodovini preživela le ena oseba, pa tudi ona s hudimi posledicami!
BroNo1
19. 12. 2019 21.21
+13
Speči si porovo klobaso in daj ljudem mir, ki ne ogrožajo populacijo....
NotMe
19. 12. 2019 21.30
+7
Ni bil slavni deček, ampak slavna deklica, ki jo je netopir. Milwaukee procedure je postopek, ki jo je spasil
METKA102
19. 12. 2019 21.32
+12
Nehaj no. V 1. sv. vojni še niso cepili proti gripi. Prvo cepivo so izdelali leta 1937, kar pa še ne pomeni, da so pričeli s cepljenjem vse populacije. Jabolka so pa res zdrava. Za zdrave ljudi.
Krta?a 21
19. 12. 2019 21.57
-7
Spet prikrivanje. Vojska je bila cepljena ampak ne proti gripi ampak drugim stvarem, kar jih je poleg ostalega dodatno podrlo. Da ne govorim da so bili poizkusni zajčki. Še dobs farmacevti tajite.
pijancenundbarabn
19. 12. 2019 20.42
-4
jz bi se cepu prot prehladu, prot glivicam, prot garjam, prot prhlaju, prot hivu, prot aidsu, hpv,, prot hepatitusom vseh vrst da se ga lahk spikam, pa prpoknm kero kol, rad bi se cepu prot vsem, spiku bi se najmanj vsake 3 mesce, k pol bom odprn in nben mi nc ne more pol.hahaa..strah vs je, sam to..strah se pa dobr prodaja
Komendator
19. 12. 2019 21.20
+10
Ti potrebuješ kakšen kontakt svojcev tistih 72 oseb, ki so letos v Evropi umrle zaradi ošpic! Lani samo v Srbiji 14!
Lipshin
19. 12. 2019 20.38
-10
cepite se cepci
Abica
19. 12. 2019 20.45
+9
Smesno, da dol pades. Opice pa dobite ospice. Tudi spevno, a ne?
Abica
19. 12. 2019 20.50
+5
Pikapolonica89
19. 12. 2019 20.14
-7
Hmmmm berem komentarje pa mal studeram.... Kaj pa pravite tisti ki obsojate starše ne cepljenih otrok na to da se je okužila cepljena oseba? Nevem a morate tok pametovat pa take pisat o teh starših... Pa da nebo pomote, nisem proti cepljenju nisem pa za ker pač nevem kam pelje...
Abica
19. 12. 2019 20.17
+17
Ja, itak, saj zaradi njih so ošpice spet tu!
BrezZavor
19. 12. 2019 20.27
+3
eh maggie, ti ni jasno da se ti ljudje bojijo cepljenja? njih je STRAH. in skrivanje vseh faktov in pometanje dogodkov pod preprogo samo jača nezaupanje. odpira dvome. same dejstvo da nekdo reče "varno je, cepi" pač ne vzdrži vode. koliko od tistih ki so dali cepit je v rokah držalo navodila za uporabo in jih je država transparentno o njih obvestila? ZELO ZELO REDKI. zakaj bi morali brato navodila za uporabo vseh ostalih zdravil, za cepiva naj bomo pa tiho in naj ne sprašujemo. ali pa: poiščite si jih sami saj so na netu. ko pa po netu za informacijami brskamo smo pa označeni za "internet doktorje". v glavnem obup! za vse politike znate reči da so zanič vsi skup, za multinacionalke da so neoliberalne pijavke, a ko gre za državo, cepiva in farmacijo v enem košu... NE, to je pa brezmadežno in točno tako kot govorijo iz ekranov. oni pa že ne bi lepšali resnice. vse ostalo lahko dvomite samo to pa nikakor. nekaj ne gre vkup.
Abica
19. 12. 2019 20.44
+8
Trenutno jih je strah injekcije, drugo leto jih bo pa mogoce strah otroske paralize. Kaj ti potem preostane, ne vem. Samotni otok, da vsaj drugim ne skodujes?
BrezZavor
19. 12. 2019 20.58
-4
zelo veliko ljudi je strah. tega in onega. a jih zato lahko omalovažujemo in zasmehujemo?
Abica
19. 12. 2019 21.09
+8
Joj, ne se delat zdaj finega. Ogrozate druge, pred leti se vam je zdelo se zelo smesno, ker kao, higiena in milo in zato teh bolezni ni vec. Zdaj so tu ospice, zbolel je otrok, ki se ni mogel biti cepljen, zahvala gre anticepilcem. Pridejo se druge bolezni, mogoce po balkanski poti. Ne morete biti posamezniki nad druzbo, ne? Potem vsaj ne rinite v zdravstvene domove, saj itak berem, da so tam kr eni, ki so se oblekli v bele halje, diplome so pa tudi brez veze.
Krta?a 21
19. 12. 2019 20.01
-4
Nepopolno cepljeni hahahaha. Pa keri šalabajzerji teli ekspertni dohtarji?! Pa sej folk gre h njim da jih profesionalno (zastrupijo) cepijo. In pol sami priznajo da so zahoblal. Pa kuko nej takim padarjem človk kej zaupa?
Abica
19. 12. 2019 20.15
+10
backdraft
19. 12. 2019 20.46
-6
Oooo magie😍si tu? Sem te ze pogresal 😘
pijancenundbarabn
19. 12. 2019 20.00
+3
cez 20 let bojo govoril da smo se prevec cepil in da nismo za nc odporni..kokr dons govorijo za antibiotike -preteklosti so jih talal za vsako stvar, se dons jih..pol pa mutira vse naprej..zdrug let bojo zacel cepit dojencke proti hepatitisu b????? to lahk stakne vec al manj samo dzanki k se spika v zilo..a so dojencki dzankiji??dej folk mal razuma v glavo, pejte na per, razmislte mal pr sebi al boste slepo vrjel farmaciji..sploh pa ospice niso noben bab bav..problem je v afriskih drzavah al pa tm kjer se ne nudi otroku normal minimum..
Krta?a 21
19. 12. 2019 20.11
-15
Ti bom prišepnil eno skrivnost glede antibiotikov in upadanju njihove moči. Sploh ni res. Problem je v tem da forsirajo tista svoja sintetična in generična (krneki) jajčka, jih drago prodajajo, učinkovita niso z nikamor. Poleg pa s tem še ljudi strašijo da moč antibiotikov upada. Sploh ni res! Nej dajo ta prav antibiotik za pravo stvar, bo še vedno delal ko šus. Aja so jih umaknil....važn da gre cena gor....
BrezZavor
19. 12. 2019 20.12
+5
hepatitis B so v Belgiji (naj me kdo popravi če sem zamenjal z Nizozemsko) že zdavnaj prenehali cepit, ker je pojavnost tako majhna da je smešno in še to pri rizičnih skupinah, katerim pa niso odrekli cepljenja, seveda. to da so pri nas še to dodali noter, drugje pa jih je že zdavnaj srečala pamet samo kaže na to obsedenost s cepljenji.
Abica
19. 12. 2019 20.16
+3
Anitibiotiki in cepiva, eno in isto ali kako po tvojem? Jabolka in hruške...
pijancenundbarabn
19. 12. 2019 20.26
-2
..hruska gre v viljamovko, jabolko pa v jabolcni sok z jegrom.. na koncu mas macka, se prav je isto..
backdraft
19. 12. 2019 20.47
+0
Kje se bo dojencek okuzil z hepatitisom???
Krta?a 21
19. 12. 2019 20.51
-2
Hehe pijance.... Za Maggie, pač govora je bilo o antibiotikih. Pametni ljudje imamo izkušnje, znanje pa tudi zeeeelooo kritično razmišljanje. Tehtamo dejstva, pro in kontra in ne verjamemo slepo kot neki sektaši enemu človeku ki si je nadel belo haljo. Pri meni si bo moral to belo haljo najprej prislužit. Prislužil si jo bo pa s pozitivnimi rezultati, z razlago, z dokazi, z dejanji in ne z zavajanji, laganjem in šarlatanstvom.
Abica
20. 12. 2019 07.26
+1
A si ti kaksen kralj, da bi si moral zdravnik pri tebi haljo sele prisluzit?
User1094863
19. 12. 2019 19.49
+2
če oseba ni cepljena naj se mu odvzame pravica do zdravlnjenja na stroške davkoplačevalcev!!!!
BrezZavor
19. 12. 2019 19.57
+11
Uporabnik740916
19. 12. 2019 20.01
+5
Enako velja tudi za vse ekstremne športe, vegane, tiste jemo v McDonaldsu in tako naprej. Uvedemo ameriški sistem, pa si vsak vse sam plača.
BrezZavor
19. 12. 2019 20.09
-3
@leon, ja no za nekatere bi to bil pretrd pristanek pri 50-ih in bi hoteli da jim solidarnostno prevzamemo odgovornost za njihovo početje :) saj ok, saj to že počnemo, pa jih noben ne pribija na križ. naj si v miru prižgejo cigareto in ne obsojajo.
Abica
19. 12. 2019 20.19
+4
No, ne govori ti o solidarnosti, je prav nehigienično!
Uporabnik740916
19. 12. 2019 20.19
+1
Zdravljenje na stroške davkoplačevalcev? Da ne bom počil od smeha - ko ti kaj resnega manjka, moraš res imeti srečo, da sploh prideš na vrsto - če pa že prideš, je pa obravnava: "pa to nije ništa, to je samo malo tako...",... bila je pa sepsa. Mhm... to je samo tako malo.
Abica
19. 12. 2019 20.35
+2
Na Hrvasko hodis k zdravniku? Probaj se v Sloveniji.
Uporabnik740916
19. 12. 2019 20.38
+4
V Slovenijo, samo žal bolj malo zdravnikov govori slovensko.
Lipshin
19. 12. 2019 20.42
-5
BrezZavor
19. 12. 2019 21.02
-1
@maggie, a ti si pa prva, ki si dala cepit otroka ZARADI DRUGIH, ne? si bila solidarna in pritekla v ambulanto "dajte ga prosim cepit. zaradi drugih.". saj bi to z egoisti in solidarnostmi še pilo vodo, če bi iz goreče stavbe reševali prvo vse druge otroke, nazdanje pa svojega. samo ne bo tako, ne? prvo boš cepila svojega otroka zaradi njega samega. če trdiš, da si ga le zaradi drugih lažeš kot pes teče.
Abica
19. 12. 2019 21.52
+1
Ne, zaradi sebe, seveda. Ne ogrozam pa nikogar okoli mene. Vi pa jih. Zato pa rabite predpise, da vas naterajo ali vsaj kaznujejo. Druzba nad posameznikom, ne pozabi!
jebivoje
19. 12. 2019 19.44
+7
že več kot 20 let pa v slovenski politiki razsajajo nekakšne norice....