Slovenija

So otroci doma zaradi nasilne vzgojiteljice?

Dobrepolje, 19. 10. 2012 18.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zaradi domnevno nasilne vzgojiteljice v vrtcu v Dobrepolju je kar tretjina otrok iz skupine pikapolonice že dva tedna doma. Vzgojiteljica naj bi na otroke kričala in jih s preveč grobim načinom silila jesti. Starši so o tem obvestili ravnatelja, ki je sprožil disciplinski postopek.

Zaradi domnevno nasilne vzgojiteljice v vrtcu v Dobrepolju je kar tretjina otrok iz skupine pikapolonice že dva tedna doma. Vzgojiteljica naj bi na otroke kričala in jih s preveč grobim načinom silila jesti. Starši so o tem obvestili ravnatelja, ki je sprožil disciplinski postopek.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (94)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mama1974
30. 10. 2012 11.39
+9
Kako žalostno koliko škode lahko naredi človeška hudobija in novinarsko pehanje za "vročimi zgodbami"!! Kje je tukaj slišati drugo stran! Nedopustno je objaviti polno ime osebe! Absolutno je nedopustno, če je z otroci postopala tako, za kar je obsojena. ČE je to res, potem je normalno da se oseba kaznuje in tudi javni linč je sprejemljiv. Ampak - ČE!!!!Otroka sem ji zaupala v varstvo kar tri leta. Nikoli nismo imeli težav, če so pa bile smo jih rešili s pogovorom. Tudi glede hrane, ki je nismo marali, smo se lepo dogovorili. In pač tega tudi v vrtcu nismo jedli. Seveda je kdaj tudi povzdiglila glas, če so bili nemirni. Ne razumem staršev, katerih otroci so malo bolj živahni ali nemirni (nekateri so res totalno nevzgojeni), kako se lahko non stop pritožujejo in napadajo pedagoške delavce, da so njihovi otroci nepravično obravnavani. Malo realnosti je pa potrebno! Saj vsak starš rad sliši samo pohvale. Ne bodo nam jih vzgajale vzgojiteljice ali učiteljice!!! POznam primere kjer je tako, da nekaj "junakov" dejansko moti ostale in to tako, da je že vprašanje varnosti. Ampak, ko so straši opozorjeni, jih pa učiteljica ali vzgojiteljica ne mara....Skratka ne verjamem, da se je dogajalo nasilje. In zakaj tista "tretjina" staršev ni stopila do nje, do ravnatelja in tako naprej. Ampak pod krinko anonimnosti naredit celo afero iz tega. Kje ste, predstavite se javno z imeni in priimki, soočite se z Martnino, naj še ona pove svojo plat zgodbe. Potem pa so za dokazovanja in obsodbe pristojni strokovnjaki. Tule res nekaj smrdi.Skratka, Martina, upam da se bo zadeva čim prej zaključila. Držim pesti za vas. In- NE- nisem njena soseda, prijateljica, sorodnica ampak mama, katere otrok se je dobro pučutil pri MArtini.
User527756
21. 10. 2012 00.56
+6
zgodba ni niti malo napihnjena
paggawa
21. 10. 2012 10.21
-1
Če poznaš dejnsko staje in pravo zgodbo, potem veš da je napihnjeno!
Deklicavesela123
21. 10. 2012 12.02
+2
Tadej Horvat, glede na to, da zgodba po tvoje ni niti malo napihnjena, nam povej podrobnosti. Da bomo vedeli, kje je resnica.
User527756
21. 10. 2012 22.14
-2
pač vem nisem vam dolžan razlagat kako in kaj važno da vem jaz v čem je tu fora vi si kar lajanjate kar hočete resnica bo nekega dne prišla na plano
paggawa
21. 10. 2012 00.13
+11
Poznam vzgojiteljico - kot predano mamo, srčno ženo, super teto, čudovito vzgojiteljico, super žensko... Kar srce me zaboli, ko poslušam kakšne neresnice se takole objavljajo v medijih, za povrhu vsega še poimensko. Kot je bilo že povedano, vem da gre za osebno zamero sodelavke. Najlažje je biti tiho do konca, potem pa poslati izmišljeno zgodbo v medije, jo `napihniti`, ljudji prepričevati v svoj prav in ne pustiti, da bi slišali še drugo plat zgodbe. Slovenije očitno ne bo pokopala finančna kriza, ampak `foušija`, neiskrenost, nevoščljivost... Vzgojiteljica M., mi smo s tabo! ;)
User956052
21. 10. 2012 22.27
-3
mogoče do vas že, ko pa se zaprejo vrata sobe, je pa sama z otroci! in -otroci ne lažejo
User507371
22. 10. 2012 13.20
+6
tudi jaz podpiram vzgojiteljico, ne pa tiste 3 starše, ki imajo že preveč svojega masla na glavi sk
User836447
20. 10. 2012 22.32
+0
Ljudje božji, to se je dogajalo..kje pa živite? vsa čast staršem, ki imajo jajca! Vodstvo si je pa zatiskalo oči!!! Več let, ne samo dve! ČESTITKE STARŠEM!
JosipBrozDrugi
20. 10. 2012 19.50
+1
poznamo takšne vzgojiteljice. vpiše so v šolo, da pridobi diplomo, nima pa veselja oz. smisla za delo z otroki in potem je konflikt prej ali slej neizbežen...
Deklicavesela123
21. 10. 2012 12.07
+6
A poznaš konkretno tudi to vzgojiteljico? Ce ne, potem ne meci vseh ljudi v isti kos.
User936889
20. 10. 2012 17.00
+5
Nekateri otroci so manj ješči od ostalih in nasplošno jedo manj,pa jim zadošča !!! Pa niso razvajeni,mnogi ne....raje pojedo kos kruha kot recimo meso! Toliko se hvalijo o sodelovanju s starši in ,če je to značajska posebnost otroka,se ga ne sili s hrano,ampak se ubere druga pot...morda skozi igro,kdo poje prej ali več itd.itd. Če je šlo res za nasilno hranjenje ,je to nasilno dejanje ali zloraba!!
User936889
20. 10. 2012 17.04
+0
Izpostavil bi pa rad še eno drugo stvar:v večini vrtcev morajo otroci po kosilu spat.Tudi tri,štiri in petletniki! Mnogi starši pri teh otrocih doma opoldanskega spanca ne prakticirajo več,ker ga otroci večinoma ne potrebujejo,razen ob izjemnih okoliščinah(bolezen itd). V vrtcu morajo pa spat na silo!!
User884550
21. 10. 2012 10.25
+3
a to ni razvajenost, če ne je mesa in ima rajši kruh? potem pa da ne bo jedel samo kruh dajo zraven še nutelo. zakaj pa ste starši proti, da gre otrok spat? splošno znano. popoldne je spočit in se morate z njim ukvarjat in ker zvečer malo kasneje zaspi. starši ukvarjat se bo treba z otroki!!
User936889
21. 10. 2012 12.42
+2
Ne nabijaj brezveznih for!! Svojega tlači spat opoldne,da greš z njim lahko spat tudi ti!! Otrok mora zvečer dovolj zgodaj spat,da se lahko spočije!! Noč je za spanje in počitek,dan za igro in veselje!!
User936889
21. 10. 2012 12.43
+2
Kar se pa hrane tiče;otrok,ki raje je kruh brez vsega ,zagotovo NI razvajen!! To so novodobno otroci,ki skoraj po pravilu mesa ne uživajo ...sami po sebi!!
User956052
21. 10. 2012 22.31
+2
meso je NUJNO za zdrav razvoj, prav tako opoldanski počitek, sem namreč iz stroke in tudi mama
User936889
22. 10. 2012 01.31
-1
Z zastarelimi strokovnimi prijemi! Otroci napredujejo...vsako leto se že rojevajo pametnejši,vi pa še kar po enem kopitu!?? Kaj pa storiš z otrokom,ki noče spat opoldne?? Ga toliko časa tlačiš v posteljo,da od togote zaspi!? Kako pa misliš,da preživijo otroci vegetarijancev in veganov!!? Pa nobenemu nič ne manjka!!Nasprotno!!
User936889
22. 10. 2012 01.32
-1
Ahhh...vzgojiteljice in učiteljice,ki so pojedle vso pamet sveta!! Potem pa vidiš njihove "super vzgojene " otroke,te pa skoraj kap trefne!!!
User884550
22. 10. 2012 16.39
+1
uf si pameten oz. pametna. zakaj pa ti ne greš študirat in vzgajat, če edino ti to znaš.
User936889
22. 10. 2012 22.58
Vzgajam svoje in imam odprt mind in oči!! Kader v vrtcih večinoma slabo povprečen,izjeme ,če imajo možnost,slej ko prej odidejo,ker ne hodijo vštric z ostalimi!!
vicvic
20. 10. 2012 16.39
-1
Ne vemo kaj je bilo narobe, res pa se da na lep način veliko, veliko več doseč. Če daanes ne jedo, nič zato, ko bo lakota prava bodo pojedli več. Res pa je da so otroci danes tudi sami v težkih situacijah, razne bolezni, virusi, znanja bi morali imeti šoloobvezni, v šolo gredo še čisto premajhni. Ldeto pri otroku veliko pomeni.
Sputnik
20. 10. 2012 11.26
+2
danes so doma ker je sobota! drugače pa jih je vedno več doma ker jim starši komaj da še omogočajo šolske potrebščine, copate, obleko in hrano!!! otroci so doma ker je država odpovedala!!!!!
pedritsegonita
20. 10. 2012 10.13
-8
Ravnatelj zgleda pijan.
User884550
20. 10. 2012 17.34
+3
User959267
20. 10. 2012 09.10
+31
Moj otrok je že dve leti pri tej vzgojiteljici! ZMERAJ je bilo vse ok, super...otroci napredujejo, se razvijajo. Imajo jo zelo radi. Zdej bo pa že vsaka osebna zamera postala grožnja in vse takoj v medije, ali kaj? Mene ni nihče vprašal , kako je pa z mojim otrokom pri njej...Pa še to: ne manjka 1/3 otrok v skupini že dva tedna, ampak samo dva ali trije (od tistih staršev, ki so to sprožili). Novinarji najprej naj preverijo dejstva!!! In kako lahko kar objavijo ime...v takem majhnem kraju je to zelo krivično!!! Gre tudi za maščevanje vzgojiteljice, ki sta delali skupaj prejšnje leto...in ona šele sedaj govori, kako je bilo...Kje je bila pa prej?
mali metulj?ek
20. 10. 2012 11.19
+11
To je zame dober komentar. Nekdo, ki zadeve pozna iz prve roke je lahko konkreten. Ne pa pljuvanje takih, ki zadeve ne poznajo in si ustvarijo trdno mnenje na podlagi zapisa v medijih. A ni bilo rečeno s strani ravnatelja, da so govorili z vsemi starši iz skupine?
mali metulj?ek
20. 10. 2012 12.26
+5
Če prav razumem, je pomočnica šele zdaj spregovorila, prej pa dve leti mirno tolerirala sedaj očitana dejanja. Čudno. In že drugi starš, ki pravi, da ga ni nihče vprašal za mnenje. Še enkrat čudno.
VrtecPikapolonice
20. 10. 2012 13.04
+10
Saj pravim, to so trije starši od devetnajstih, dali stvar na TV, brez da bi zbrali vse starše, jim predstavili obtožbe, jih vprašali za mnenje in nenazadnje vso stvar predstavili vzgojiteljici. To je bil prispevek, ki so ga zakuhali trije starši. ENA PLAT ZGODBE, nihče pa ni vprašal še za drugo. Ko nekdo poda eno pritožbo si kar obsojen, brez da se te kaj vpraša.
mali metulj?ek
20. 10. 2012 13.19
+7
Upam, da se stvar res bolj natančno razišče. Morebitno dobro ime pa je žal splavalo po vodi.
User884550
20. 10. 2012 17.37
+9
tudi jaz poznam situacijo in vem da gre za zamero. starši so se spravili iz osebnih razlogov. ona je že dolgo vzgojiteljica in do sedaj je bila super. trem staršem se je zamerila in jo sedaj *.
Deklicavesela123
20. 10. 2012 19.13
+10
Joj, ko človek takole vidi prispevek, se ti v prvi vrsti zasmilijo otroci. Ampak, ali so/smo dali vzgojiteljici možnost, da tudi ona kaj poreče na to? Vsekakor se mi ni zdi lepo, da potem javnost na podlagi enega članka "obtoži" vzgojiteljico in ji da črni madež za vedno. Vemo da so mediji tisti, ki vsako stvar lepo napihnejo, že stavek, da manjka 1/3 otrok ali pa sedaj izpovedi staršev, da manjkajo 3 otroci, že tu smrdi (no, razen če ni v skupini vsega skup 9 otrok). Preverite dejstva, zberite se vsi vpleteni, pogovorite se in verjemite, stvar verjetno ni taka, kot se prikazuje.
kleopatra-1
21. 10. 2012 01.02
+8
jelen 27, bilo bi pošteno, če bi se starši, ki imate dobro mnenje o tej vzgojiteljici, zbrali in poklicali TV. Gre za dobro ime dobre vzgojiteljice. Pomagajte ji, če je res tako, kot pišeš.
User884550
21. 10. 2012 10.28
+8
se strinajm, stopite skupaj, naj predstavnik staršev skliče vse starše in se pogovorite.
User956052
21. 10. 2012 22.34
+1
če se do enega samega otroka obnaša neprimerno, je to VEČ KOT DOVOLJ
User507371
22. 10. 2012 16.18
+8
....ja doma so ostali samo 3 otroci, ampak iz principa njihovih staršev in ne zaradi tega, ker otroci ne bi želili iti v vrtec. ....vsi starši imajo vsak mesec možnost priti na govorilne ure,....vedno jim je vse odgovarjalo, nikoli se niso potožili za kakšno nasilje, siljenje hranjenja,....vse je šlo preko vzgojiteljice direkt k ravnatelju,.....da o kriminalistih sploh ne govorim,.......to so same veze. a vam ni logično da eden od teh treh staršev dela tm??? ....verjetno sam počne še veliko kršitev za katere ne odgovarja, ker mu je vse opravičeno!!!!! .....to je samo primer, kako lahko (če imaš veze) od danes do jutri zjebaš človeka!!!! TO SO DANES DANAŠNJI LJUDJE IN NA ŽALOST NAŠA DRŽAVA!!!!!
User959267
23. 10. 2012 08.46
+2
York
20. 10. 2012 01.38
+16
Generacija razvajanih otrok, razvajanih staršev. Vsi iščejo samo neke kvazi pravice in ne nihče se ne vpraša po svojih obveznostih.
Limona2021
20. 10. 2012 06.11
+3
Nikoli ne veš kaj je v ozadju. Mi smo imeli z vzgojiteljico zelo slabe izkušnje, saj je na prvo skupino v jaslicah npr vpila in besenela, če se je kateri od otrok umazal (dopovej prosim 12 mesecev staremu otroku da drži prav žlico in se ne umaže), sedeli so poudarjam 14 otrok na 1m2 in risali na list praktično vse dopoldne. Ven niso hodili, da se ne bi umazali ali ker se ji ni dalo obuvati. Otroke je namerno izpostavljala prepihu. Mojemu sinu je izpahnila ramo, ker je šel na ta mali tobogan n se je njej k dvignil in jim pač ni dovolila, drugemu je povzročila poškodbo ušesa, ker ga je toliko časa vlekla za uho. Vse je dokazano in podprto z izjavami sodelavcev in staršev, ki so si vzeli čas ter špilali detektive. Pri dobrih treh letih ima večina iz te skupine posledice, vzgoiteljica pa ne dela več z otroki. Sicer pa špartanska vzgoja je eno, ampak nasilje je drugo. Imamo v skupini dve materi, ki stalno vse popljuvata, pa njuni otroci gor pa dol, in žal so vedno obstajale mame, ki so mislijo da so pravice njihov otrok kratene, je pa večina normalnih staršev, ki ima svoje otroke rada, vedo pa kako je pomembna vzgoja. Ampak te majhni otročki so tako nemočni če pridejo v kremplje takih vzgojiteljic, ki imajo po navadi težave doma in se potem izživljajo nad otroci. Sicer če bi se govorilo o pedofilu bi vsi stokali kam gre ta svet, takole pa ja vsi ste najbolj pametni kako so otroci razvajeni, po možnosti nimate lastnih otrok. Zato predem pljunete pomislite kam veter piha, da se vam ne zaleti saj boste tudi vi nekoč imeli otroke in spomnite se besed starša, ki je to dajal skozi.
eosss.slo
20. 10. 2012 08.10
+9
ne vem, zakaj nekateri tako radi skačete iz ene skrajnosti v drugo.... vsi vemo, da obstaja nek odstotek staršev, ki preveč zavijajo svoje otroke v vato, ampak ti so vedno obstajali, zaradi tega ni cela generacija razvajena. Pri mojih otrocih sta v celi skupini dva takšna... prav tako je med kadrom nekaj takšnih, ki so popolnoma neprimerni za delo z otroki, ampak zopet ne moremo posploševati, mogoče je takih 2% (ali pa 3%, samo ugibam), ampak res pa je , da tkšni primeri izstopajo in so ravno pravi za medijsko napihovanje... tako da pamet v roke, preden obsojate tako eno, kot drugo stran...
Hugh_Mungus
20. 10. 2012 08.17
+5
Dejstvo je, da se tudi med vzgojitelji najdejo neprimerni ljudje, kot se tudi povsod drugje (policija, zdravstvo) in povsem podpiram, da se take ljudi odstrani iz teh poklicov in se jim pomaga. Je pa dejstvo, da je otrok v vrtcu povsem nemočen, če se začne odrasel nanj spravljat.
User884550
20. 10. 2012 17.40
+3
zanimivo je, da je bila dobra 20 let in se nihče ni pritožil. zanimivo, a ne? poznam primer in gre za osebno maščevanje.
Deklicavesela123
21. 10. 2012 12.04
-3
Ali je prejšnja vzgojiteljica se v vrtcu? Glede na to, da je menda ona vse skup zakuhala predvidevam, da jo ni vec. Lahko pa se motim.
Darko32
19. 10. 2012 22.00
-8
TAkšne informacije so izključno z ciljem diskreditacije posameznikov. NAmreč jaz pravim, da je pravilno, da se otroku pove, da je potrebno pojesti vse, saj je od 6 ure do 4 ure izredno dolgi čas brez malic in napol pojedenim kosilom. Potem pa posamezniki plasirajo informacije, da so otroci lačni. ČE povežemo ti dve informaciji vidimo, da gre za politično akcijo v katero so vpleteni posamezniki za prikrivanje svojih napak.
Deklicavesela123
20. 10. 2012 19.14
Prudi
19. 10. 2012 21.51
-9
zakaj sploh komentirat to, za rešetke in ključe v morje. Simple!
mali metulj?ek
19. 10. 2012 22.00
+12
A ne bi malo počakali, da stvar raziščejo? Boš ti plaval-a po ključe, če se izkaže, da ni res?
User418194
19. 10. 2012 21.39
+25
Ne vem no. Jaz bi tut vstrajala, da se hrana vsaj proba. NE morš skoz met samo tega kar ti paše, ker življenje pač ni tako, da ti je ponujeno samo to kar paše. In ja, tut mene prime, da bi kerga tujega mulca okol kepe. Ko se 4 letnik dere za starejšimi dekleti oz. mladimi ženskami:''kaj je babe, a bi f*kale?'', ko ti mulc pri telovadbi reče'' ne bom naredo prevala, ker si lahko kaj naredim in te bom tožil'', ko se mulc ne drži pravil. v bistvu me čudi, da niso že vsi šolniki dali odpovedi, ker ta mularija ni za nikamor, nihovi starši pa tut ne.
Darko32
19. 10. 2012 22.03
+8
F12 se strinjam z tvojim razmišljanjem. VEndar poglej malo poročila samo na POP tv-ju in boš videla, da gre za skrbno zaigrano zgodbo. MAr niso na POP-tv-ju imeli nek prispevek, da so v šoli že lačni otroci. Sedaj pa nekdo drugi plačsira, da nočejo jesti in da jih mora celo vzgojiteljica siliti, da jedo. Če potegnema črto je več kot jasno. Ozadje je povsem nekaj drugega.
User418194
19. 10. 2012 22.10
+4
User884550
19. 10. 2012 22.34
+16
se popolnoma strinjam. se tudi jaz čudim, da šolniki sploh še delajo v šolah in vrtcih. starši so problem. pa še potuho dajejo.
User884550
20. 10. 2012 08.35
+11
seveda ne ve kaj pomeni, ampak to sliši doma od svojih staršev. podoben komentar sem slišala sama in vem da se to dogaja. če ne veš, bodi tiho. ali pa pojdi v vrtec ali šolo, pa se prepričaj.
User922803
20. 10. 2012 20.07
+11
vsak dan starša takega problematičnega mulca,pa še enga starša za nepristranskost v vrtec al šolo, pa da vidijo svoje "sončke"..pol pa starše na obvezn tečaj. si bodo že našl čas...
mali metulj?ek
19. 10. 2012 21.19
+6
Pa kaj je z vami? Na podlagi nekih skopih informacij ("naj bi") obsojate človeka. Ne razumem ...
Darko32
19. 10. 2012 22.04
+3
Se popolnoma strinjam in če je vgojiteljica silila jest je naredila prav, saj je dobro vedela, da bodo otroci do odhoda in do obroka doma zelo lačni.
Hugh_Mungus
19. 10. 2012 23.31
-2
Dej no, a bodo umrli, če ne bodo jedli? staršem naj ob prihodu pove za težave, pa jih bodo že skupaj rešili...
User884550
20. 10. 2012 08.35
+12
potem so pa vzgojiteljice nesposobne... starši nikoli vam ni prav.
Deklicavesela123
20. 10. 2012 19.16
+3
Skyline_AirSoft: me zanima, kako bi se ti odzval, ko bi ti vzgojitelj ob prihodu po otroka povedal, da tvoj otrok ni cel dan nič jedel. Verjetno bi mirno rekel, ah nič hudega, bo zdele doma jedel. Ja, se mi zdi, da neb bilo tako. Ne vem, zakaj mam občutek, da bi omenil, da ne plačuješ vrtca zato, da ti bo otrok lačen cel dan. Mam prav?
User956052
21. 10. 2012 22.45
-1
v našem vrtcu je vedno pisalo, kaj imajo na jedilniku.vendar, ko sem uvajala v jasli enega in potem drugega otroka, sem videla resnični jedilnik : nekaj piše, kar pa pride na mizo k otroku, pa je le en delček tega...ostalo je šlo za zaposlene in kar naprej so v sobo prihajali priboljški-piškoti, skutice-za vzgojiteljice, s pripisom " vrtec časti".ja, seveda...nkrat sem stegnila jezik in vprašala, zakaj ne dajo skutic otrokom.odgovor:"kaj mislite, da jih bodo jedli? " ampak na jedilniku pa so napisane, zaradi komisije, seveda, ne zaradi drugega.in če je pisalo jabolko, to je pomenila 1/16 jabolka, mojima dvema je ta količina naredila samo sline v bistvu, saj sta bili že od 12 mesecev naprej navajeni pojesti celo jabolko...
so?a
19. 10. 2012 21.09
-19
ko slisim take novice bi najrajši sama dobila to osebo v roke in se oddolžila za tako varovanje in izživljanje nad otroki.ma bi ji vrnila z obrestmi...da je ni sram ...
mali metulj?ek
19. 10. 2012 21.29
+18
Veš, kaj se je dogajalo? Ali sodiš na podlagi tele kratke novice?
Limona2021
20. 10. 2012 06.15
-1
mali metulj?ek
20. 10. 2012 11.11
+5
Imam. Starega nekako toliko kot so otroci iz skupine te vzgojiteljice. Ni pa to pomembno, tudi prej, ko ga nisem imel, sem bil mnenja, da se na podlagi govoric ne sme obsojati, posebej, če zadev ne poznaš in si bral o njej v medijih.
User959350
20. 10. 2012 15.08
+10
Tudi jaz imam otroka in sicer točno pri tej vzgojiteljici že 2.leto. Z njo smo zelo zadovoljni in mi je zelo žal da se ji to dogaja. Ni imela niti priložnosti povedat svojo plat zgodbe pa je bilo na tvju objavljeno njeno ime...ena plat zgodbe! obveščenih je bilo samo nekaj staršev (po telefonu) mene ni nihče nič vprašal. In ne manjka 1/3 otrok, ampak 3 otroci.
so?a
21. 10. 2012 08.21
+2
SE OPRAVIČUJEM ZA ZGORNJI KOMENTAR ,MOGOČE SEM DOLOČENI VZGOJITELJICI RES NAREDILA KRIVICO IN PREHITRO OBSODILA IN TO SAMO ZATO KER SO SE MI OTROCI ZASMILILI.SAMA IMAM DVE LETI STAREGA OTROKA IN SI RES NE PREDSTAVLJAM DA BI SE GRDO OBNASALI DO NJEGA.V TRENUTKU JEZE SEM TUDI NAPISALA ZGORNJI KOMENTAR.
yoyo211
19. 10. 2012 20.12
+11
Pa dejte,dejte starši zavijat svoje sinove pa hčerke v vato da pri 20 letom,ko bi morali biti že samostojni,nebodo znali niti sami ničesar. Ponavadi takšni razvajenčki ne pridejo daleč,saj se bojoijo svoje lastne sence. Olikanost,spoštovanje,samostojnost je vse večja redkost!
Explainator
19. 10. 2012 20.45
+0
a prideš do mene, da ti zatlačim nekaj makaronov v usta? kako bi se ti zdelo?
User884550
19. 10. 2012 21.05
+28
ne pretiravaj saj ne veš kaj je bilo. lahko je samo hotela, da bi razvajeni otroci vsaj malo pojedli. že itak so vsi razvajeni in jejo samo dunajca, pomfri in palačinke. tko k ste jih starši razvadli. kam to pelje????
Hugh_Mungus
19. 10. 2012 23.30
-4
Nives a si vzgojiteljičina sestra? najboljša prijateljica? Vzgojiteljica otroka NE SME silit jest... problem? če noče mulc jest - prav, naj ne je... poveš staršem pa naj se oni odločijo kako in kaj naprej (a bo umrl, če enkrat ne je kosila?!), nimaš pa ti kaj otroka silit, pa naj bo še tako razvajen - to brez dvoma ve tudi vzgojiteljica, saj jih tega učijo že od srednje šole dalje. A tebi je VSA hrana všeč? a vedno ob istem času ješ? a imaš vedno enak apetit? A te kdo sili, če ne poješ toliko kolikor se njemu zdi? ...daj malo razmisli preden take bedarije pokaš. Tudi mene je vzgojiteljica takrat v vrtcu silila jest, me vlekla za ušesa, me lasala... samo mi na žalost starši niso verjeli, jaz pa vem, da bom mojemu prisluhnil! Sram naj te bo da to zagovarjaš.
User511744
20. 10. 2012 00.09
+12
moja punčka je letos pri dveh letih prvič začela hodit v vtec in zelo je čustveno razrahljana zaradi vsega tega...bruha, in noče jest...hvaležna sem vzgojiteljicam da jo ne silijo...pa ji ne dovolim da si zmišljuje, če naredim kosilo ga bo tudi jedla...enostavno pa pač v vrtcu protestira in jo ne silijo...ko pride domov pa poje za cel dan nazaj, ker je pač lačna...ji pa doma skuamo...ja iiin! ...verjamem pa v red in disciplino ki velja za vse enako, in tukaj moja punčka ni izjema...ampak o meje...vsede naj se za mizzo kot vsi ostali, če pač noče jest bo pa tam sedela dokler drugi ne pojejo...ali pa ko gredo počivat, bo ona tudi na svojem ležalniku v tišini počakal da se drugi naspijo če sama noče spat...
yoyo211
20. 10. 2012 00.25
+6
@Explainator a pridem jas do tebe pa vržem za 3 kontejnerje hrane vsak dan v pred tvojo hišo,kar se namreč sedaj dela po šolah,trgovinah... Poleg tega ima kar 20 otrok posebne diete,ki jih prej ni bilo potrebno imeti,kar je krivo predvsem zavijanja v vato pri malčku ki ni odporen na praktično 0. Pravjo da če do 4 leta ne poješ za kilo dreka neboš odporen in to drži,saj se ravno v tem času razvija človekov organizem. Gremo iz ene skrajnosti v drugo pri vzgoji otrok !
Hugh_Mungus
20. 10. 2012 08.09
-4
yoyo... to si čist mim pihnu... Velik dejavnik je tudi naravna selekcija, ki je pa med ljudmi skoraj ni več, ker družba vsakega še tako šibkega osebka ščiti z goro zdravil, da bo tudi on preživel in seveda se ta osbek nekoč razmnoži in deli slabe gene naprej. Kaj češ zgolj ena slaba stran zdravil. Boš ti gledal enega otroka, ki si mu namesto posebne diete dal kar navadno hrano, kako bo bruhal? Imel alergične reakcije? prebavne motnje? A boš pol bl hepi?
User922803
20. 10. 2012 20.12
+11
sky, vidiš tko se to začne. otroka ne smeš silit?!zakaj ga pa vodijo v vrtec, saj če mu je tak hudo pol najbrž ne gre tja rad. torej ga silijo tja.in ko bo prišel v šolo bo tud zahteval, da se ga ne sili, da se mu vse razloži tolkokrat, dokler se ne bo, če se bo strinjal, da bo nekaj izpolnil. in ko bo prišel v kako firmo, se ga tud ne bo smelo silit,da opravi neko delo,a?ker so mu to "starši" tko vcepl. sam tam ne bo fotra, da bi grozil z odvetniki...
User884550
21. 10. 2012 10.38
+3
skyline_airsoft nisem ne sestra, ne sestrična in tudi najboljša prijatelica ne. otroka se res ne sme silit jest. če pa vzgojiteljica poiskusi večkrat (saj se to ni zgodilo samo enkrat, drugače ne bi bili že v javnosti, tako domnevam) da bi otrok kaj pojedel. kje pa piše da jih je grdo silila. nekaterim staršem je siljeneje že, če vzgojiteljica poiskusi in v dobrem namenu želi, da bi kaj pojedel. kosilo je vedno ob isti uri, kaj vi nimate nedeljskega kosila vsako nedeljo ob isti uri? telo se navadi na ritem, ne govori ali si lačen ob isti uri. tvoj seveda ni lačen, ker ga hraniš vmes med obroki, da potem res ni lačen. halo. MOTI ME TO, KER SPLOH NE VEŠ KAJ JE BILO OZ.KAKO JIH JE SILILA. POČAKAJ DO KONCA POTEM BOMO PA VIDELI KAKO JIH JE SILILA. SE PA STRINJAM, DA SE TEGA Z GROBO SILO NE DELA.
User956052
21. 10. 2012 22.51
+2
imela sem privatno varuško.dokler nisem izvedela, kaj se dogaja, ko je en dan varovala še starejšo hčerko-5 let staro.pripravila je nezgravžno hrano, ju silila, da vse pojesta in potem seveda, da gresta spat.od samega strahu sta šli spat že ob 11-ih, obe kar v eno od njunih postelj, ker sta se tiste babe preveč bali.njej se je pa fajn zdelo,da zgodaj zaspita-da je lahko v miru gledala telenovele.ko sem izvedela, kaj se dogaja, ne vprašajte, kaj je bilo.ne samo, da je še isti trenutek izgubila službo...
vicvic
19. 10. 2012 20.04
+13
Tudi majhnim otrokom je potrebno prisluhniti in jim verjeti. To je nekaj kar otroku ostane zelo zelo dolgo, tudi moji so imeli težave , bili so preživi.
Ramzess
19. 10. 2012 21.05
+2
Biti preživ (vrli psihologi bi rekli hiperaktiven) ni težava, to je način življenja, to je način življenja, to je bit, narava.
Bolha Velikanka
19. 10. 2012 21.10
+2
Ne tudi... Ampak predvsem njim! In ena taka, da ne recem kaj, jim daje taksno popotnico, da se jim zagnusi vse se preden vejo kaj je zivljenje. Bolno!! Za trak do konc lajfa pa naj premetava kaksne magnetke gor pa dol, pa nikol vec med ljudi, sploh pa ne otroke!!!
User884550
19. 10. 2012 21.16
+26
pa kaj obsojaš, a sploh veš kaj je bilo!!! novinarji vse napihnejo, da se jih bere. halo!! a tudi ti imaš razvajene otroke, ki nič ne jedo? kaj pa če je samo dobro hotela, da bi vsaj nekaj pojedel??? pojdi ti v vrtec ali šolo, pa boš videl-a kaj pomeni delati z RAZVAJENIMI otroci. Katastrofa!!!
Hugh_Mungus
20. 10. 2012 08.14
+2
Ja pol pa jih dajmo silit, če ne jedo... -.- pa sej nisi resna! A misliš, da so 20 let nazaj vsi bli pridni po vrtcih? ja žal ne, ker je to otrok, ki lahko ne je iz trme, slabega počutja, za mnoge je vrtec tudi velik stres in nimajo apetita... ti bi ga pa še matrala s hrano. Včasih lih tko niso hotli jest, sam so jih silili s hrano, vzgojiteljice so si dovolile občutno preveč itd. Zakaj misliš, da so daneš starši otrok tolk tečni po vrtcih? KER SI NE DOVOLIJO DA BI SE NJIHOV OTROK IMEL TAKO V VRTCU, KOT SO SE IMELI ONI!
vicvic
20. 10. 2012 16.33
-1
Mojemu otroku je kompletno kosilo pomeša v posodo in zahtevala da vsse poje. Saj ni bil pujs. Je pa veliko let nazaj.
VrtecPikapolonice
21. 10. 2012 10.56
+6