Slovenija

Otroci podedujejo tudi dolgove

Ljubljana, 26. 05. 2009 21.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Jana Kobal Ocvirk
Komentarji
26

Tri sestre, študentki in osnovnošolka, so po smrti obeh staršev ugotovile, da sicer podedujejo stanovanje, hkrati pa tudi 70.000 evrov dolgov. Takšnih primerov je vedno več.

Tri sestre, študentki in osnovnošolka, so po smrti obeh staršev ugotovile, da sicer podedujejo stanovanje, hkrati pa tudi 70.000 evrov dolgov. Takšnih primerov je vedno več.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (26)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tonček Balonček
27. 05. 2009 20.32
-1
Navaden smrtnik sepač ne zapufa za 100.000 EUR kar tako! Naj vzame dva kvadratna metra manjše stanovanje in naj se življensko zavaruje, tu gre za megalomanijo, kot d abi kupil tako velik avto, da bi ti potem zmanjkalo denarja za registracijo in bencin. Tako počnjeo primitivci, neuki ljudje. Zato pa je tako, kot v tem primeru!!! Poglejmo realno! Socializma je konec!!! Recimo da potrebujete 80.000 EUR kredita za nakup nepremičnine. Na to plačujete recimo 8% obresti, na 20 let. Kakšno zavarovanje potrebujete? Najprej razmislite, pred katerim tveganjem se želite zaščititi. Meni se zdi najbolj ključno to, da če slučajno z ženo umreva, vsi krediti postanejo predmet dediščine, nepremičnino lahko celo skompenzirajo s kreditom. Pogosta napaka je da ob tem mislimo, da smo itak zavarovani, saj je kredit zavarovan. Aha. Je ja, ampak zavarovana je zavarovalnica, čeprav premijo plačm sam! Zavarovanje kredita pomeni, da se je banka zavarovala, da bo dobila kredit poplačan od zavarovalnice, če vi ne boste mogli odplačevat, dediče pa bo terjala zavarovalnica in banka stem nima dela! To je vse v zvezi s temi zavarovanji kredita ob najemu! Komur to ni jasno, naj ne najema kredita! Nato pa vas bo v precep vzela in na sodišča odvleklča zavarovalnica. Vi niste s zavarovanjem kredita nič na boljšem, le banka je!! Na vaše stroške seveda!!! V opisanem primeru, je tista minimalna zavarovalna vsota, to je vsota, ki jo izplača zavarovalnica v primeru smrt, vsaj približno enaka višini kredita. To na kratko pomeni, da v primeru vaše smrti, otroci (če ste seveda kot upravičenca nabvedli otroke, ne kakšne ljubice ali ljubimca!)e z izplačano zavarovalno vsoto poplača kredit, pa fino je, da mu še kaj ostane. Recimo 100K EUR bi bila že kar spodobna vsota. Ob tem je za dodati, da se kredit počasi (z odplačevanjem) znižuje, kar ob nespremenjeni zavarovalni vsoti pomeni, da bo ostanek vedno večji. Nekatere zavarovalnice ponujajo tudi kredite s postopnim zniževanjem zavarovalne vsote. Poglejmo še praktično kaj pomeni ta primer. Za omenjeni kredit znaša mesečna anuiteta cca 700 EUR. Če se ob tem zavarujete za smrt z zavarovalno vsoto 100.000 EUR, pride mesečna premija 20 EUR (Primer življenskega zavarovanja: Zav. Triglav, ženska, 35 let, za 20 let). Če pa vam namesto tega zavarovalni agent proda klasično življensko zavarovanje, vas premija pride 385 EUR (Zav. Maribor). Nedosegljivo? Za pogosto uporabljnenih 100 EUR mesečne zavarovanje premije dobite zavarovalno vsoto v višini 26.000 EUR (Zav. Maribor). Se pravi če umrete, bo partnerju namesto 80.000 EUR ostalo za odplačati le 54.000 EUR. Socializma ni več, vsak sam razpolaga s svojimi sredstvi in sam odloča o tem, kam in kako bo plasiral sredstva in koliko bo s svojim finančnim potencialom ter prilivi tvegal in se šel megalomanijo, za to pač ne odgovarja država, Rdeči križ in nikomur se ne bodo njegovi otroci smilili!! Vsa jadikovanja pajtlerblanke in zmerjanje moje malenkosti tčeš kako sem krut, so popolnoma brez pomena!!!!
Buena Vita
27. 05. 2009 19.46
TONČEK NE PAMETUJ ALI SI ZAVAROVALNI AGENT,IN ŠMiRAŠ Z ZAVAROVALNICAMI,TI VEŠ(no morda) da večina plačuje najnižji življenski zavarovalni znesek,in vzemi v roke informacijski format zavarovalnic,boš videl da je za primer smrti komaj 30 000 do 33 000€,potem preveri znesek izplačljiv za invalidnine-potem pa pri invalidninah poglej kam vse mora taka oseba,kje vse ga porivajo,in vse je treba plačat-bolniški dan plačan od zavarovalnice je pa od pet do osem € hitro ostaneš na kantu,da ne omenjam posebnih ponudb odvetnikov,brez odvetnika pa tako in tako ostaneš na nuli če pa si bogat--je pa drugi del rokava,daljši samo mi govorimo o navadnih smrtnikih
Tonček Balonček
27. 05. 2009 19.22
-1
Kaj če bi vam rekel, da sem podedoval po nekom 100.000 EUR debita na kontu pri eni banki, ampak umrli ima pa še 50.000 kredita pri drugi! Res bi bila krivica, če bi ga moral poravnati! Stvar je popolnoma jasna. Zavarovalnica bo, ko bo plačala kredit (tistih 70.000 EUR banki), proti hčerkama kot dedinjima uveljavljala regresni zahtevek, to je zahtevek na povračilo tega, kar je morala plačati! V postopku s ebo ugotovilo, da razpolagata s podedovanim premoženjem, oboje bo pa jasno ugotovljeno na zapuščinski razpravi.
Tonček Balonček
27. 05. 2009 17.30
-1
Nekaj vam očitno ni jasno. Dokler si lastnik nečesa, kar je vredno več, kot je znesek preostale, neodplačane glavnice, lahko stanovanje vedno prodaš ali za zamenjaš za manjšega ter poplačaš kredit. ne moreš dedovati le premoženja, vedno tudi dolgove, če obstajajo,, čisto brez problema pa s elahko dedovanju delno ali v celoti odpoveš, ne moreš pa s eodpovedati kreditom, tsanovanju pa ne? Komur to ni jasno, saj velja še iz rimskega prava, mu pač ni pomoči. Ali na j pa začnejo zbirati zamaške.... Zavarovanje kredita pri zavarovalnici ni čisto nič drugega, kot da zavarovalnica izterjavo in vs eostalo odstopi zavarovalnici, nikakor pa ta premija ne omogoča poplačila kredita s strani zavarovalnice, če je kreditojemalec umrl ali ostal brez dohodkov. Za smrt obstajajo življenska zavarovanja. Mi ne živimo v Burundiju ampak v Evropi!! Pajtlerblanka, ne ugibaj o mojih razmerah, ker je to popolnoma deplasirano!! Tudi dokler odločba o dedovanju ni pravnomočna, banka niti nihče drug nima nobene moči nad nepremičnino in ima pravzaprav "plombo".
User416490
27. 05. 2009 15.23
pametno se je zavarovat ampak POZOR : ne pri zavarovalnici ADRIATICSLOVENIKA ker držijo figo v žepu ko sklepajo zavarovanja in ne dobiš nič OD NJIH
Buena Vita
27. 05. 2009 14.30
BIBAGRE podpis to je tvoj resničen in realen prispevek,na katerega se vsi zanašamo,saj smo samo navadni smrtniki
Buena Vita
27. 05. 2009 14.28
SONAS POPOLNOMA SE STRINJAM S TABO,IZ IZKUŠENJ LASTNIH PA VEM DA ZA ŽIVLJENSKO PRIMERNO ZAVAROVANJE MALOKDO PREMORE PLAČILO,MOJ ZET JE IMEL NESREČO,IN ČE BI NE BILO DRUŽINE TRIJE OTROCI BI OSTALI REVEŽI,POVRHU ŠE NA CESTI,KČERKA ŠE V SANJAH NI MOGLA SAMA ODPLAČEVAT KREDITOV ZA HIŠO,ČISTO ,ČISTO PO NAKLJUČJU SEM HONORARNO DELALA ZA ZAVAROVALNICO,IN SEM CELO DRUŽINO,VSE SVOJE OTROKE ZAVAROVALA,,SEVEDA JE BILA ZAVAROVALNINA BLAŽEV ŽEGEN,IN JE PAČ BILA LE V MAJHNO POMOČ TAKO NIKOLI NE MOREŠ NIKOGAR OBSOJAT,ZAKAJ NI NAREDIL DRGAČ,VEČINA POČNE VSE V OKVIRU SVOJIH ZMOŽNOSTI IN TEBI TONČEK,KO IMA V TVOJI FAMILIJI KDO TRAJNO INVALIDNOST,--KO SI PAMETEN ,PA ŠE TAKEMU IZRAČUNAJ STROŠKE,KAJ MISLIŠ DA KRIJE VSE DRŽAVA---MALO MORGEN
User374995
27. 05. 2009 14.20
Sonas, pa misliš da je s tem zadeva rešena??? Sploh ne, zavarovalnica bi že našla črno luknjo, da jim nebi izplača vsote. Sicer pa od kje bo mali človek, ki se trudi za samo preživetje imel denar za življensko zavarovanje,.... Nekdo ki vzame kredit ga vzame zato ker nima denarja za določene stvari (ponavadi so to stanovanja ali hiše,...) če denar še za osnovno pravico nimajo (streho nad glavo) kje bodo plačevali visoke zavarovalnine. Pa ne mi rečt da se lahko zavaruješ še za mali denar, ker potem tudi vsota ob smrti ni visoka in s tem nič ne narediš. Take zgodbe so tragične, so obstajale in vedno bodo obstajale, jaz samo upam da mojih otrok taka usoda ne čaka.
Buena Vita
27. 05. 2009 14.19
NAPAKE NI NAREDIL NIHČE KAJ SO SE SAMI POMORILI,ALI NAROČILI NESREČO,,,STE PO BITKI PAMETNI GENERALI ČE BI ČLOVEK BIL VEDEŽ,NEBI BIL REVEŽ,
Tonček Balonček
27. 05. 2009 14.09
Napako so naerdili starši. Če pač vzameš velik kredit, banka zahetva zavarovanje (npr. hipoteko), sam se pa azvaruješ pred takimi primeri, kot je zgornji tako, da s eživljensko zavaruješ za ustrezno vsoto, tako da v primeru smrti ali trajne invalidnosti otroci kredit poplačajo iz zavarovalnine, saj je vendar jasno, da mora biti stanovanje plačano. Ne moreš dedovati samo premoženja, dolgov pa ne!!! Kod dediči lahko stanovanje prodajo, ga dajo v najem, kupijo manjšega itd..
sonas
27. 05. 2009 13.34
Rešitev je samo ena: kot starš moraš biti odgovoren, ne najemat nenormalnih kreditov ali/in imeti ustrezno življensko polico, ki krije potem ta kredit. kdo med vami pa je tle, ki nima urejenega življenskega zavarovanja, hkrati pa ima vrtoglav kredit??? tisti, ki pa ste, pa ste neodgovorni in se lahko v vašem gospodinjstvu ponovi ta zgodba... sicer pa sami veste, država vam nič ne bo pomagala, država samo jemlje nič ne daje!!!!
User445594
27. 05. 2009 10.50
Vsaka čast puncam !!! Državo pa ni vredno niti omenjat, ker je ena velika žalost
User52806
27. 05. 2009 10.39
Tu vidim problem v Zavarovalnicah. V primeru da jemleš kredit za stanovanje, moraš le tega zavarovati, Zneski zavarovanj, so zelo veliki glede na kredit. V primeru, da umreš, pa zavarovalnica tega kredita noče poplačati. V tujini, se da zavarovati kredit proti nenadni ali nezgodji smrti. Pri nam pa ti neznajo poveti, niti proti čemu si zavaroval kredi.(a toči ha,ha........)
User440518
27. 05. 2009 10.30
ja podobna zgodba se je zgodila familiji moje punce!!starši so umrli pustili dolgove otrokom upniki so dali terjatve na sodišče blokirali račune končni fazi pa zarubili stanovanje!! vmes pa so jih z a jebavali na socialni da otroških ne morjo višjih od 150 eur dobit ker imajo previsoko družinsko pojkonino(350 eur/ 3 otroci)! mislim beda da otoci podedujejo neke grehe ki jih naredijo starši!! razen seveda pri strojanih tam ni rubežev ni blokiranih računov ni pufov!!! me zanima kaj bi bilo če pride rubežnik v roje strojanovim rubit bilo kaj??!! verjetno vsi novinarji slovenije, čeferin ,predsednik turk,pa še kak erjavec in specialci policije bi pomagali stojanovim preprečiti rubež! pošten slovenski otrok pa ostane na cesti sam ko neka smet!¨SRAMOTA!!!!
Ramzess
27. 05. 2009 10.14
To so brez dvoma žalostne in težke zgodbe, birokracija in zakon ne poznta izjem, je pa res da navadno slišimo za primere starejših otrok, ne pa tudi mlajših, čeprav je problem enak. Bognedaj da bi poskušali take zgodbe, čeprav verjetno tudi obstajajo, o vnukih. SadniJ="Če starši zapustijo otrokom premoženje, traja celo večnost, da ga dobijo, pa še obdavčeni so na to zapuščino, da kar glava boli. Če pa jim zapustijo puf pa že trkajo izterjevalci in ostala go-lazen na vrata, še preden so pokojni sploh pokopani." Ja, žal, nekateri ne poznajo izjem, vseeno če gre za otroka. Zakon je zakon, ta pa tudi ne pozna izjem, še več, pred njim smo vsi enaki. SadniJ="U bistvu se lahko odpoveš zapuščini, kakršna koli že je. Samo koliko ljudi to ve?" Vedo že, samo zakaj bi se odpovedali zapuščini, razen če je take sorte, da sama nudi razlog, da se ji odpovedo. Da pa bi se moral odpovedati nečemu, denimo hiši, za katero so starši dali pol življenja, čemu. Sem pa nekje bral o sistemu, po katerem bi moral vsak ustvariti svoje imetje (dom) iz nule, ta sistem ne pozna dedovanja (imovina gre v javno last) , ipd. Človek je imel res, za moje pojme, čudne ideje, s katerimi bi hkrati reševali pomankanje bivališč, ipd. Deloma ga razumem, ostalo pa ne. Kdo lahko prepreči da potomci uporabljali imovino svojih predhodnikov, da lastnina ne bi ostala v družini. Ta človek ni govoril o lastništvu, kot ga razumemo in poznamo mi, temveč o nekakšnem najemu (neko število let kao), lastnina gr v javno last, potomci pa si morajo ustvariti svoje, in tako se zadeva ponavlja. Bribližno tako nekako je šel tekst. Dejstvo je, da takih in podobnih zgodb sploh nimalo, zapufanih družin je ogromno, vglavnem je za to kriv sistem, ki je iskoristil neznanje ljudi, ki za to plačujejo visoko ceno, cele družine, potomci, itd. Rešitve iz takega pekla skoraj, vsaj ne neke človeške in spodobne, to kar ponujajo, kot rešitve, od osebnega stečaja naprej, nevem če velja tudi potomce, v takih primerih, ipd. do, kaj jaz vem kaj še, v vsakem primeru si na istem, brez vsega. Naivno je misliti, da je tako enostavno, denimo iti v osebni stečaj, ali kaj podobnega, kakšno drugo obliko odpisa dolgov, med banko in upniki je vseeno velika razlika, čeprav pri nobenem (nobeni obliki odpisa) ne veš kako se bo končalo, kaj bo sledilo.
frako
27. 05. 2009 08.42
sasm vem ja, in sm že prej vedu kokr je bla odločba
User111430
27. 05. 2009 07.33
Dedovanje ni denacionalizacija, kjer so se hipoteke "pozabile". Pri "malih " ljudeh se pač pobere vse do zadnjega beliča, kar pa so nekako zapisali že predhodniki
Brabus
27. 05. 2009 07.30
mawsy79 Se strinjam s tabo.Edina rešilna bilka je,da se prepišejo k Strojanovim romom,za katere se borijo aktivisti za človekove pravice. Nočem biti ciničen,ampak tako je , in mi je žal deklet,kar pa je žalostno.
orangensaft
27. 05. 2009 06.55
Brez veze je še sploh kaj kometirat, ker se tisti, ki bi lahko ukrepali in izboljšali vsesplošno stanje, samo smejijo, češ s kakšnimi težavami pa prihajaš k njim. Tisti, ki imajo polno rit vsega jim itak dol visi za vse.
User265508
26. 05. 2009 22.55
+1
Mogoce pa bi jim Strojanka del dolgov poplacala? Mislim... treh punc, ki so mlade, nadarjene, marljive in resne, pripravljene na delo, drzava nikakor ne bo priskocila na pomoc. Raje bo drhali, ki krade in dela kazniva dejanja zrihtala novo hiso. Kje so zdej tisti, ki so se sirokoustili po kongresnem trgu o clovekovih pravicah?