Slovenija

Krajani ostro proti postavitvi vetrne elektrarne

Kalše, 19. 05. 2020 19.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Danica Ksela, 24UR
Komentarji
58

Prebivalcem pohorske vasice Kalše je prekipelo. Nasprotujejo postavitvi male veterne elektrarne, saj je najbližja hiša oddaljena le 150 metrov. Na izgradnjo so se začeli pripravljati že pred dvema letoma, krajani pa so v preteklosti že dvakrat na svetu krajevne skupnosti postavitvi odločno rekli ne. Toda investitor se ne da. Ponovno jih je pozval k odločanju. Prizadeti krajani, v bližini jih živi kakih pedeset, se bojijo, da se bodo njihovi predstavniki odločili proti njihovi volji.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (58)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jasminb81
21. 05. 2020 14.29
+1
Aja, reke se pa lahko uničuje do onemoglosti...
Die einemaister
20. 05. 2020 13.42
+1
Seveda, ponudil jim je v kuverti premalo.
crazymoto
20. 05. 2020 11.27
+4
Ja v Ljubljani jih lahko imate na vsaki višji stavbi... pa na Lju-srbskem gradu!!! Tam si jih postavite...
Roninax
20. 05. 2020 11.20
+6
naj jim postavijo TEŠ 7 pa bojo vsaj rudarili da bojo hajcali
Rafael Kramar
20. 05. 2020 11.00
+16
Samo odklopit iz omrežja, brez pregovarjanja. Medtem, ko morajo nekateri v svojih občinah pogoltniti izpuste, reaktor, dimnike, akumulacijska jezera...itd. pa nekateri ne bi imeli niti vetrnice. To je sebično in pokvarjeno do skrajnosti!
marzo
20. 05. 2020 12.27
-7
Verjemi, da bi vsak, ki živi v bližini vetrnice takoj podpisal, da se jo zamenja z akumulacijskim jezerom, dimnikom ali reaktorjem. Vplive slednjih se da skoraj povsem izničiti, proti hrupu vetrne elektrarne se ne da narediti nič.
Die einemaister
20. 05. 2020 19.38
+0
Ja seveda brihta, še en dokaz ko pišeš o "hrupu" vetrnic kako si funkcionalno nepismen.
zalitasve?ka
20. 05. 2020 10.09
-1
To so najbrž ti isti k so glasoval za evropsko unijo
Heretik1
20. 05. 2020 09.25
+14
Jaz bi krajanom odklopil štrom in naj se sami znajdejo!
Nimasmisla
20. 05. 2020 08.56
+14
vetrnice po navadi gradijo tam kjer veter piha ne pa kjer je prostor
www.jaz
20. 05. 2020 09.33
+6
Rafael Kramar
20. 05. 2020 11.27
+2
Je prostor, kjer piha, ampak prav vedno nabašeš na ene, ki tam ne pustijo!?
marzo
20. 05. 2020 08.51
+9
Naj zgradijo vetrnico na vrhu Rogle in ne bo nobenih problemov. Zakaj je treba siliti v neposredno bližino naselja? Vsem tistim, ki dvomite o škodljivosti vetrnic pa naslednji razmislek - kako je možno, da je toliko medsosedskih sporov zaradi toplotnih črpalk, ki povzročajo milijonkrat manj hrupa kot vetrne elektrarne?
vinogradnik33
20. 05. 2020 08.55
+15
hotchilipoper
20. 05. 2020 08.50
+4
Jim dam prav,ne vem kako bi reagirali ljudje,če bi to postavili v murgle
ahim1225
20. 05. 2020 08.46
+5
Zgradite vetrne elektrarne in ne poslušajte krajanov, ker so oni proti vsemu, tudi sami proti sebi.
majmun11223344
19. 05. 2020 21.29
+28
Slovenci so čudaki, voziš iz Dunaja prozi Bratislavi same vetrnice, Madžarska proti Budimpešti veter Nice, ostsee pola vetrnic v morju.. Te vetrnice proizvajajo elektriko. Mi slovenci jo uvažamo. Zelo zelo inteligentno, za Nobelovo nagrado....
bojer
19. 05. 2020 21.16
+5
150m????? od stanovanj. Prav je, da nasprotujejo, saj so neposredno ogroženi. Elektriko potrebujemo in to brez "svinjanja" okolja. Torej, veterne absolutno ja, vendar v okoljih kjer zdravje prebivalstva ni na tapeti. V Slo je še kar precej takih lokacij. Malo ironično, le, da bodo nekateri morali sprejet, da se ptice navadijo na "tujek" v svojem svetu.
Kollerik
19. 05. 2020 21.31
+2
Ironično je kvečjemu to, da amaterčine iz fotelja pametujete brez veze, se norčujete iz drugih v stilu "iklopite jim elektriko" in so vam tudi ptiči krivi. Gledamo z ekonomske plati je vprašljivo, če želimo tako drago elektriko, ki jo bomo financirali prav vsi. Gledano na čistočo proizvedene elektrike je ta bolj kilava, če pogledamo, kako se pridobivajo t.i "redke zemlje"..velik je tudi obdavčeni ogljični odtis, ker je treba upoštevati tudi razgradnjo teh vetrnic. V Nemčiji to že počnejo in jamrajo kako je to drago. Oni namreč ne odvržejo betona na prvi gmajni ampak ga reciklirajo. Torej, drago, grdo in nepotrebno, zato je vseeno boljši kakšen jez več za hidroelektrarno. Bo najbolje in najbolj čisto še eno Krško postavit kljub odpadkom.
ADEPPA
20. 05. 2020 08.32
+7
Soul
19. 05. 2020 21.09
+9
Jaz ponoči občasno smrčim pa moja pravi da je ne moti in da je že navajena
gasper111
19. 05. 2020 20.50
+15
Mene osebno, če bi jo postavili v bližino moje hiše konstrukcija kot taka ne bi nič motila. Bi me pa verjetno motilo, ko bi delovala še posebej, če pomisilim, da je sedaj vse kar slišim na atriju voda v potoku, ki teče na koncu parcele. Vsak, ki je bil v biližini vetrnice bo potrdil, da med obratovanjem kar dobro žvižga - to pa bi mi verjetno bilo moteče. Poleg tega postavitev vetrnice lahko tudi negativno vpliva na vrednost nepremičnine. Tako, da že iz tega stališča je pomislek krajanov na mestu.
marzo
19. 05. 2020 21.09
+15
"Žvižganje" je še najmanjši problem. Tega se navadiš in ni škodljivo. Drugo je "brnenje". To je nizkofrekvenčni hrup, ki je zdravju izredno škodljiv. Če ne zboliš zaradi visokega pritiska, se ti prej ko slej "strga". Malo poglejte izkušnje držav, kjer vetrne elektearne že dolgo poznajo. Varna razdalja je vsaj 1200 m od bivališč.
Die einemaister
20. 05. 2020 13.48
-1
vetrna elektrarna ne oddaja zvoka, dobro a ste vsi nepismeni??
Die einemaister
20. 05. 2020 13.49
-2
Ma kakšno brnennje, kaj si ti po stroki, dej filozov v stranki zelenih, prosim te, ne mi o vetrnih elektrarnah, ker se ti sanja ne.
marzo
20. 05. 2020 17.20
-1
Die einemaister
20. 05. 2020 19.35
+1
Bistveno več od tebe, zato ne bevskam bedarij, raje uzemi knjigo v roko in kaj preberi. Ker po moje več kot mesar nisi.
lepdanbodanes
19. 05. 2020 20.47
-2
Sem radovedna kako bi reagirali, če bi jim to bila edina možnost, da imajo elektriko!
marzo
19. 05. 2020 20.52
+18
Pa jim ni edina možnost. Ni ga človeka v Sloveniji, ki ne bi nasprotoval veterni elektrarni na svojem dvorišču. Kdor trdi drugače, je navaden hinavec
Die einemaister
20. 05. 2020 13.47
Pri meni jo komot daš na vrt, raje kot da plevel rase, tudi z 18k€ bi bil zadovoljen, za razliko od Pohorcev, bi bi verjetno radi 10 krat več.
marzo
19. 05. 2020 20.42
+10
Ne vem zakaj investitorji silijo na lokacije, kjer krajani nasprotujejo. Tu je med komentatorji cel kup takih, ki ne bi imeli nič proti, če bi jim mega propeler postavili na domačem vrtu. Naj pridobijo podatke in se zmenijo.
Kollerik
19. 05. 2020 21.22
+4
Zato silijo, ker lahko. Orbanovci so jim prižgali zeleno luč.
Strojnik87
19. 05. 2020 20.27
+14
Ok, ne razumem tegale nasprotovanja, kaksni so argumenti, vpliv elektrarne na okolje? 🤔 Verjetno gre spet za tipicno slovensko "proti vsem" pa cetudi je bolje. Vse razvite drzave imajo malo morje vetrnih elektrarn, samo mi jim nasprotujemo. Odklopit elektriko pa, da jih vidimo pametnjakovice....
preprostež
19. 05. 2020 20.35
+7
Ne, nimajo vse razvite države vetrnih elektrarn tako blizu naselij. To je problem. Ti najbrž še nikoli nisi bil blizu ene?
marzo
19. 05. 2020 20.44
+9
Die einemaister
20. 05. 2020 13.45
+1
Daljnovodi, ki gredo čez hiše te ne motijo, ter oddajajo elektromagnetne valove, ki pa so škodljivi??
marzo
20. 05. 2020 17.23
-1
Električno polje daljnovodov ni škodljivo, vsaj na običajnih razdaljah od daljnovoda. Drugače je z magnetnim poljem. Raziskave kažejo na povezavo med šibkim magnetnim poljem in otroško levkemijo. Ti pa ne pametuj, če niti v osnovi ne veš za kaj gre.
Die einemaister
20. 05. 2020 19.37
+2
"običajnih razdaljah" pa ti veš kolikšne so razdalje dalnjovodnih žic od streh, naselij, kjer grejo čez?? "Raziskave kažejo" katere tiste, ki so zrastle na tvojem zelniku?? Prosim ne bevskaj v tri dni.
vinogradnik33
19. 05. 2020 20.26
+13
Zanimivo , kaj lahko dosežeš pri neukih z malo kontra propagande !
Benzzz
19. 05. 2020 20.24
-16
Nimajo šans na žalost. Ker je kapital in dobiček na prvem mestu. Škoda!!!