Slovenija

Opozarjajo na svoj depriviligiran položaj in grozijo z novimi blokadami zakonov

Ljubljana, 14. 03. 2016 19.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Premje Cerar je - potem, ko so z referendumsko pobudo blokirali medijski in azilni zakon - sprejel Sindikat delavcev migrantov. Ti so, po lastnih besedah, kot davkoplačevalci v deprivilegiranem položaju. S premierjem so se dogovorili, da se bodo še pogovarjali, če vlada njihovih zahtev ne bo uslišala, pa napovedujejo nove blokade zakonov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (33)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ONniON
14. 03. 2016 22.11
+3
dragi naivni ljudje tudi avstrija ni več to kar je pred krizo bila, malo spremljajte statistične podatke in ne nasedat lažem različnih ljudi, so zgodovinsko visoko zadolženi,brezposelnost narašča, z migranti, ki jih sprejemajo ali so jih bo samo še več kriminala,brezposelnosti, stopnja tveganja revščine ni več med nižjimi in je višja kakor pred krizo 2008, to je pa druga manj dobra stran avstrije
blokbi
14. 03. 2016 22.09
+1
Pardon, se popravljam, slovenska davkarija čezmejnim delavcem obdavči malico in prevoz med 59% in 84%! Slovenskim delavcem tega NE obdavči! Očitno je slovencem vse enakopravno, dokler sosed plača več :)
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 22.15
-1
Zato pa slovenskim delavcem obdavči osebni dohodek, ki ga delavcem, ki delajo v tujini pri tujem delodajalcu NE obdavči.
blokbi
14. 03. 2016 22.23
-1
hahahah kar ponavljaj laži, mogoče ti bo celo kdo verjel :)
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 22.24
+1
Gre za nadomestilo za prehrano in stroške prevoza na delo, ki bi ti ga moral kriti delodajalec. To ti krije s tem, da imaš višjo plačo. Najbrž.
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 21.57
-1
Seveda. Da je treba plačati še davek v Sloveniji, torej dohodnino. Saj v Sloveniji živiš. A ni tako. Zakaj bi pa bil v priviligiranem položaju v primerjavi z delavcem v Sloveniji.
blokbi
14. 03. 2016 22.02
+2
daj ne kvasi spet eno te isto! Saj nihče ni rekel da nočejo plačat, gre se za obravnavo teh migrantov ker jim slovenija ne priznava stroškov povezanih z delom oz. jim jih obdavči 54-85%, medtem ko jih tebi ne obdavči!!!! zato bi mogli po novem eni plačaz 6000€ dohodnine v sloveniji!!!!
blokbi
14. 03. 2016 22.03
-4
Do zdaj so mirno plačevali, ker so bili zneski normalni, pa tega sploh nisi vedel, al?
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 22.11
+2
Ampak meni delodajalec trga že mesečno dohodnino, pa, če ne bi imel olajšave na otroka, bi tudi moral plačati še dohodnino.
ni_mi_vse_eno
14. 03. 2016 21.41
+4
Slovenski delavec v sloveniji in slovenski delavec v avstriji plačata enako smo slišali v prispevku, vedar so davki v avstriji nižji, zato morajo v sloveniji dodatno plačati še davek v sloveniji. Avstrija je socialna država, ker skrbi za svoje ljudi. Mi pa nočemo biti socialna država, ampak smo odkrili prednosti kapitalizma. V kapitalizmu si lahko izplačamo tudi pol miljona evrov nagrade v državnih firmah in je vse po zakonu, samo potem zmanjka denarja za otroke, za njih pa zbiramo dobrodelen denar. Pokličite na 1919 ali pošljite SMS. :)
blokbi
14. 03. 2016 21.26
+4
No končno ste objavli resnico, da sta malica in prevozni stroški na delo pri delavcih migrantih s strani slovenske davčne obdavčena med 54% in 85%!!! Medtem ko slovenski delavci tega nimajo obdavčenega!!! Zelo enakopravno, a ne??? In vedno so plačevali delavci migranti razliko davka, vendar do zdaj so bile položnice znosne (do 1000€ v povprečju) Zdaj pa so zaradi te poteze slovenske pogoltnosti tako ogromne...
Netajkun
14. 03. 2016 21.38
+3
Že cel teden poskušam dopovedati . . . da se ne izogibajo ( izogibate ) DOPLAČILU dohodnine . Problem je v zadnji spremembi . . in novih enormno visokih zneskih .
blokbi
14. 03. 2016 21.49
+1
ja! prej je bila olajšava ki je bila po mojem mnenju namenjena ravno temu. Zdaj pa je Zlovenija to kar spregledala. A si predstavljaš, nekdo ki ima 500€ na mesec stroškov z malico in prevozom, pa mu Zlovenija prizna samo 15% od tega ostalo pa more plačat slovenski davčni po položnici???
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 22.08
-1
No ja. Tako preprosto to ni. Če ješ samo pašteto ali mesni narezek in kruh, imaš še manj stroškov za malico ter če se voziš s kolegom ali dvema ter si delite stroške za bencin. Tudi.
blokbi
14. 03. 2016 22.11
+2
tako kot delajo slovenci ki se iz MB vozijo v LJ delat, 5 v enem avtu stroške pa dobi vsak! a na njih boš tudi s prstom kazal in jim jemal?
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 21.09
-2
Stvar je v tem, da ne moreš biti hkrati na dveh mestih. Delati v tujini in imeti ugodnosti s tem, da si lepo doma. Torej, gre za problem prebivališča, pač status rezidenta si morajo spremeniti iz slovenskega v avstrijskega.
pepi42
15. 03. 2016 13.01
Je treba pomisliti da je "ugodnost" obojestranska. Avstrijci so letos se znižali davek dohodnino, ker se zavedajo, da lahko gospodarstvo cveti le če se denar obrača. Več ko ljudje zapravijo več imajo od tega firme, podjetniki in posledično tudi država. Naši pa to takorekoc preprečujejo. Slovenski migrant delavec ima varianto da se odseli ali pa ostane doma in se prijavi na zavod. V obeh primerih se denar ne bo obračal v Sloveniji.
ni_mi_vse_eno
14. 03. 2016 20.51
-2
Delavci, ki delajo v sloveniji se ne zavedajo visokih dajatev na svojo plačo. Le delavcki, ki delajo v tujini se tega zavedajo in protestirajo. Nekako se morate zavedati migranti, da potrebujemo vaš denar, da si lahko izplačujemo naše miljonske nagrade, dodatke za pripravljenost, dvakratno izplačane sejnine ... itd. Vaš denar hitro izgine v naših žepih. :)
Netajkun
14. 03. 2016 21.09
-1
Če se ne zavedajo . . . bom napisal , koliko gre državi . . . ob neto plači : 700 € neto ( + 464 € državi ) . . . 1000 € ( + 740 € ) . . . 2000 € ( + 1980 € ) . . . 3000 € ( + 3506 € državi )
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 21.12
-4
In potem se lepo neha. In tajkun s plačo 20.000 na mesec ali več ima ob tem še brezplačen vrtec za otroka, če je žena brezposelna oziroma je prijavljena na drugem naslovu ali v drugi občini, ter seveda skoraj zastonj zdravstveno zavarovanje in dodatno zdravstveno zavarovanje. Obdavčit treba ekscese, rente, dividende, borzne transakcije, špekulacije, dobičke, ekscesne plače, vikende, jahte, jadrnice, dodatne nepremičnine, prazne nepremičnine itd.
ni_mi_vse_eno
14. 03. 2016 21.47
+2
tu mač koromač, ekscese moramo preprečiti in ne obdavčiti. Vprašaj mariborskega dekana kam je dal pol miljona evrov NAGRADE + še plača, ki je približno še enkrat tolika. :)
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 19.53
+5
Vsem Slovencem avstrijske plače pa bo problem rešen in tudi ne bo potrebe za slovensko posebnost malico in vrnitev stroškov prevoza na delo. Gre pač za nekakšen socialni korektiv, saj bi bile drugače plače še nižje. Drugače pa po mojem s temi "delavci - migranti" ni neke posebne razlike kot z ekonomskimi migranti/izseljenci. Torej naj prijavijo v Avstriji stalno prebivališče in bo problem rešen.
Netajkun
14. 03. 2016 20.12
+3
Ko bomo podvojili PRODUKTIVNOST . . . in bomo na nivoju avstrijskega BDP-ja/prebivalca . . . bodo tudi plače " avstrijske " . Žal smo zaostali . . . iz 70 % BDP -ja ( v letu 1940 ) . . na 25 % BDP-ja ( 1990 ) . . . potem smo jih nekaj časa dohitevali , zadnjih 7 let pa capljamo na mestu ( in malo nazaj )
Netajkun
14. 03. 2016 20.28
+7
Drugače pa ne seli teh dnevnih ekonomskih migrantov PO NEMARNEM v tujino . Če jih je 16.000 . . in vsa prinese samo 1000 € / mesec . . domov , je to 200 mio € na leto , če bi bili nezaposleni bi stali državo vsaj 100 mio € na leto . Razlika je očitna . In to so PRIDNI in SPOSOBNI delovci , šalabajzarjev čez mejo ne vzamejo . In spomni se Yuge . . . zadnjih 20 let so jo reševali gasterbajterji . . . 2 milijona jih je bilo na koncu . . njihove devize so pomagale preživeti vsaj 1/4 takratnega prebivalstva !
ni_mi_vse_eno
14. 03. 2016 20.58
-1
Misliš, da je danes kaj drugače? Delajte migrantje, da si bomo lahko izplačevali miljonske nagrade, saj zakona nismo nič kršili. Pač zakon je na tem področju ohlapen, ko se gre za naše nagrade. Vaših evrotov si pa želimo, zato smo zakon tako spisali, da boste morali plačati. :)
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 21.09
-2
Stvar je v tem, da ne moreš biti hkrati na dveh mestih. Delati v tujini in imeti ugodnosti s tem, da si lepo doma. Torej, gre za problem prebivališča, pač status rezidenta si morajo spremeniti iz slovenskega v avstrijskega.
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 21.15
-1
Slovenija je imela BDP leta 1990 25 odstotkov avstrijskega, to ne bo držalo. Je po mojem bil kar na ravni 70-80 odstotkov avstrijskega, leta 1990. Verjamem pa da je bil že ob mahinacijah s tolarjem še pod 25 odstotkov in nato še nižji.
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 21.23
+0
Pa še nekaj, zakaj smo že postali člani EU, da imamo take razlike med članicami, in to samo pri plačah navadne raje, medtem ko so cene izdelkov, nafte, bencina, plače menedžerjev povsod evropsko primerljive :) Slovenski menedžerji in politiki so očitno evropsko produktivni z dodano vrednostjo, da imajo tudi evropsko primerljive plače, samo slovenski delavci so ne-produktivni in brez vrednosti ;)
ni_mi_vse_eno
14. 03. 2016 21.42
+0
tu mač so že plačali v avstriji, vendar pogoltna država naša nima za novega falkona. :)
Netajkun
14. 03. 2016 22.01
+1
Avstrija je imela leta 1990 . . okoli 31.000 $ / preb. . . Slovenija pa okoli 7000 $ / preb . Seveda to ne odraža življenskega standarda
Netajkun
14. 03. 2016 22.01
ŠeVednoPlešem
14. 03. 2016 22.04
ni_mi_vse_eno
15. 03. 2016 08.37
+1
tu mač Niso? Zato ker si ti rekel? Kljub temu, da smo v prispevku slišali, da so plačali že vse prispevke v avtriji, vendar so tam nižji. VERJEMI, vendar nikoli se ne POUČI. Sledi, vendar nikoli ne vodi. :)