Slovenija

Ponovitveno sojenje Milku Noviču: 'Še živali ni zmožen ubiti, kaj šele človeka'

Ljubljana, 24. 08. 2020 20.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Staša Lozar
Komentarji
78

Da je še vedno prepričana, da njen mož, Milko Novič, ni morilec pred šestimi leti ubitega direktorja Kemijskega inštituta Janka Jamnika, ker da še živali ni zmožen ubiti, kaj šele človeka, je dejala njegova žena na ponovljenem, že tretjem sojenju. Je pa potrdila, da je res imel težave z alkoholom. Novičeva hči pa pravi, da je oče vedel za novoletno zabavo zaposlenih na inštitutu. Medtem ko je nekdanji rektor univerze v Ljubljani Stanislav Pejovnik pričal, da tako imenovanega Novičevega seznama za "fentanje" ni nikoli videl.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

brat od Pepeta
25. 08. 2020 16.58
Vidim, da folk se zmeraj ne steka od kje indici, da naj bi se v KI mesal beli prah. Informacija o tem je prisla iz juzne amerike, kjer sedi nek kriminalc obsojen na dosmrtno al nekaj takega. V zameno za imuniteto pa tip obljublja, da bo povedal vse kar ve o KI udbi in stanetu dolancu, ki ga je kao rekrutiral. No, in folk ocitno verjame temu kriminalcu. Zelo zanimivo. Folk, ki po difoltu sovrazi balkance. Zelo zanimivo.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 16.30
Ampak terier. Moras priznat, da majo dober iskalnik. Da najdejo nekoga, ki je dobesedno pripopam na zadevo. Tezko bi nasli boljsega. Vse se jim je poklopilo!
wolfterier
25. 08. 2020 15.51
+1
Okrog tega inštituta vse polno mafijcev,so pa Milka našli. Sramota za preiskovalce !
brat od Pepeta
25. 08. 2020 15.25
-3
Pa kaksen beli prah??? O cem sanjas???
kure bedne
25. 08. 2020 14.33
+3
Težka bo. Kjer je beli prah in država zraven se vse ponavadi zavleče ali zastara. Zakaj za vraga je pa debeli košarkar na prostosti? Sam vprašam, ker eni so že pozabili, da se vam reži in vam sredinca kaže iz Bohinjskih gozdov.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 12.47
-2
pardon jamnika
brat od Pepeta
25. 08. 2020 12.42
+0
Stephan je narocil umor. Ga pripravil, nacrtoval, se ucne ure je mel. A novica je pa kar sam pocil?
Jst !
25. 08. 2020 13.51
+1
brat od Pepeta
25. 08. 2020 15.24
-1
Ne jst. To so tvoje domneve. Ocitno si tudi nepismen
brat od Pepeta
25. 08. 2020 11.44
-7
Jst. Ne bluzi. Novic je bil zaposlen tam, pa je izjavi da ne ve nic o taksnih ali drugacnih zadevah o katerih ti tukaj bluzis. Ta tvoja zgodba nima prav nobenega dokaza niti indica. Popolnoma izmisljena teorija tistih, ki so zeleli dokazat, da je nas pravni sistem zanic in sodstvo skorumpirano. Verjetno si bos znal odgovorit zakaj je bilo nekomu v interesu, da napade sodstvo. Tocno se ve komu je to v interesu in zakaj. Vse ostalo so pa natolcevanja ritoliznikov.
vlahov
25. 08. 2020 11.31
+6
Upam , da je naša notranja policija že 3 leta na inštitutu , kjer opazuje zaposlene , ki se gredo očitno zelo nevarne igre . V tej organizaciji rabimo slo-fbi , da jih razkrinka .
Jst !
25. 08. 2020 11.16
+6
Kemijski inštitut je ustanova strateškega pomena . Ker se v takšni ustanovi ustvarjajo tudi produkti, ki so prepovedani je jasno, da so interesi in s tem povezani zaslužki in vpliv zelo veliki. Verjetnost, da je nekdo hotel ali prekiniti omenjeno prakso ali prav nasprotno celo zadeve povečati in razširiti na druge produkte, bi bil lahko lahko moteč dejavnik za naročnike ali nasprotno stran, ki je temu nasprotovala. Zaradi tega je postal tarča verjetno glavni v zgodbi direktor, ki je moral zadeve poznati in je bil zato likvidiran. Ustvarjalci oz. kreatorji likvidacije so bili do podrobnosti seznanjeni z zadevami v "KI" in so zadevo naprtili Noviču, sami pa so ostali v zadevi neopaženi . Zanimivo bi bilo vedeti , kaj se je dogajalo v" KI" pred likvidacijo in kaj se dogaja po likvidaciji , oz. kakšne produkte so in kakšne še ali več ne ustvarjao . Samo sodstvo pa deluje vede ali nevede po direktivah , katere usmerjajo deležniki poslov v omenjenem primeru.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.23
+4
Izjva Plavca o Stephanu: »Verjetno je v meni videl nekega čudnega hudiča, ki mu onemogoča vrnitev na inštitut in akademsko slavo, ki si jo je želel. Ampak takrat sem bil naiven in...
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.24
+2
Nobene besede o mafiji itd. Sicer pa je stephan francoski drzavljan.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.19
+1
Po mnenju tožilstva naj bi Stephana k umoru Plavca vodili maščevanje in sovraštvo zaradi prekinitve pogodbe leta 2010 na Kemijskem inštitutu. Obtoženec naj bi ga krivil za prepoved vstopa v Kemijski inštitut in domnevno onemogočanje njegove ponovne zaposlitve v tej ustanovi. Stephan vse navedbe v obtožbi zanika.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.03
+4
Ze, ko nekdo napise arabska mafija je vse jasno... kam in kdo ga vodi..
najboljsa24
25. 08. 2020 09.12
+1
Kaj pa praviš glede napaljevanja k umoru Plavca s strani Stephana? Misliš, da tega dejansko ni bilo?
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.16
-1
Pa o cem tukaj govorimo? A ne gre za temo o primeru Novic??? Kaj ma plavec in stephan s tem?? Kot, da bi jaz zdaj o Petru Rotarju zacel govorit.
najboljsa24
25. 08. 2020 09.19
+0
vsi so bili povezani in so delalai na KI. ali ne? saj pa se umori kar čist naprej tudi ne dogajajo, da pa bi bila ravno na KI kar dva morilca v približno istem obdobju? No to se mi zdi tudi čudno naključje.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.20
+1
To se ti zdi cudno nakljucje. Nakljucje pa niso vsi dokazi proti Novicu.
najboljsa24
25. 08. 2020 09.26
-1
Blallka
25. 08. 2020 09.41
+1
brat od Pepeta, ti ne vidiš povazave med umorom Jamnika in načrtovanjem umora Plavca? A ti sploh veš kako si neumen?
Blallka
25. 08. 2020 09.43
+1
brat od Pepeta, pa veš zakaj si neumen? Ker je isti motiv.
najboljsa24
25. 08. 2020 09.49
-1
Tudi meni se zdi nekako nelogično, da pri tema dvema primeroma ne bi bilo povezave. In po logiki tožilstva se mi nekako zdi, da naj bi Novič čisto preveč skrbno vse načrtoval, da ne bi uničil plašča (uporabil ustreznih rokavic) in bi s seboj vzel telefon. Po drugi strani pa spet ne vem kako bi se dal dokaz s telefonom podtakniti...
brat od Pepeta
25. 08. 2020 10.06
+0
najboljsa. Poglej si izjavo Plavca. Gre za visoko inteligentne ljudi. Obema, novicu in stephanu je bilo onemogoceno nadaljno raziskovalno delo. Vzeli so jima projekte itd. Kaj je hujsega za znanstevnika??? Novic zelo lepo o tem pripoveduje v dokumentarcu. Tudi o tem kako bi on denar porabil, in kako ga je jamnik slabo.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 10.08
+1
Blallka. Ne ti men o tem kdo je neumen. Primer sem si veckrat pogledal od spredaj in zadaj. Ti pa tkole mal gostilnisko debatiras. In ja prav imas! Gre za isti motiv! Tako stephan kot novic sta bila vrzena iz sluzbe in obema je bilo prepreceno delo na nadaljnih projektih.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 10.10
-1
najboljsaz novic zase misli, da je najpametnejsi na svetu. Zato ga preiskav glede smodnika ni bilo strah. Mal je bil sicer presenecen, da so ga tako hitro nasli.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 08.56
-2
Blalka odlicno! Sami argumenti primerni tvojemu IQ! Res neverjetno!
Blallka
25. 08. 2020 08.48
+3
Sej se ve, kdo ga je (ni ga Novič). Sodniki mislijo, da imajo ljudi IQ pod lediščem ali kako? Sej ni bil edini na seznamu, sej je bil že ta drug na seznamu za umor. Že načrtovanje ta drugega umora je bil v teku (ta druge osebe iz iste ustanove). A mislite,da ljudje kar pobijajo tko enega za drugim? Vprašanje je samo, s čim drži morilec sodnike in policijo za jajca, da mu noben nič ne more. To je edino vprašanju, drugega več ni. Vprašanje je samo kakšna težka arabska mafija si hoče prilastiti tale inštitut pa za kakšna težka umazana posla.
Blallka
25. 08. 2020 08.57
+0
A vi res mislite, da bi različne osebe šle pobijati enega za drugim vodilne na kemijskem inštitutu? Kje se je pa kaj podobnega že zgodilo? Kva nas majo za trčena sodniki in policija.... A so to umsko prizadeti ali kaj? Jih pa morajo držati za jajca, tale arbska mafija, o tem pa ni dvoma. Bog ve komu grozijo da ga bodo ubili, Bog ve koga so že ubili.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.03
+0
Blalka. Zelo zanimivo, da te to nakljucje bega. Ne begajo te pa nakljucja v zvezi z dokazi proti Novicu. Tam gre za nakljucja. Tole o arabski mafiji je pa sveta resnica organiziran kriminal. Ha ha ha
najboljsa24
25. 08. 2020 09.03
+1
Ja, tudi meni zadeva enostavno ni logična-enostavno ne vidim smisla v tem, da bi Novič ubil. in glede na so vpeletena mamila in denar...
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.10
+0
najboljsa kaksna mamila? Kaksen denar??? Ne vidis smisla v tem, da bi novic ubil nekoga, ki ga je po njegovem mnenju neopraviceno vrgel iz sluzbe? Mu vzel denar in projekt??? Dej si poglej na tubi dokumentarec. Skoraj dve uri. In tam novic razlaga kako in zakaj so ga iz sluzbe vrgli.
Blallka
25. 08. 2020 09.14
+0
brat od Pepeta - v Nemčiji je najmočneja arabska mafija,.. to Nemci že vedo. Očitno ste za časom. Slovenija pa ni daleč od Nemčije. 100 % dokazani obstajajo, da je hotel Stephen ubiti vodilnega na Inštitutu. 100 % dokazi! Ni nobenega naključja. A misliš, da bi šli različni morilci pobijati enega za drugim? En je bil mrtev, sodilo se je drugemu,... pa je nadaljeval.
najboljsa24
25. 08. 2020 09.16
-2
si bom enkrat vzela čas in si bom pogledala. res zgodbo premalo poznam.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.17
+1
Blalka. Kar nekaj. Vec kot ocitno tudi primera stephan ne poznas.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 08.39
-6
Najboljsa o kaksnih umazanih poslih bluzis??tvoji prijatli so rekli? In vsemu temu verjames bolj kot pa motivu, smsih, vprasljivemu alibiju, smodniku na rokah in obleki, pucanju kolesa decembra itd. Glede starsev pa mas ze pripopane izjave. Odvetniki morilca in domobranska s0drga je zaradi visjih ciljev zmanipulirala starsa umorjenega. Grdo.
najboljsa24
25. 08. 2020 08.50
+1
Ne vem-enostavno si ne morem predstavljati, da ob vseh indicih o "poslovanju" u drogami ipd., da bi potem Jamnika ubil nekdo zato, ker naj bi ga odpustil (ali kaj naj bi bil motiv). Ne rečem, da ni kriv-tudi ne poznam te zgodbe zelo dobro-se mi pa postavlja veliko vprašanj. (očitno je bila čudna združba tam na KI).
brat od Pepeta
25. 08. 2020 08.56
-1
najboljsa kaksni indici o poslovanju z drogami???
brat od Pepeta
25. 08. 2020 08.59
+0
Saj vem o kaksnih indicih govoris. Ti povem kdo jih je sprozil? Novinarka Petra Jansa. Zanimivo a ne. Priimek ni nakljucje. Ona je pa to slisala od modela, ki sedi v juznoameriskem zaporu in bo v zameno za imuniteto prical prpti udbi na KI. In povedal kako ga je stane dolanc sprejel v to sluzbo. Zanimivo a ne
brat od Pepeta
25. 08. 2020 08.32
-1
Podobno je tudi oče pokojnega Anton Jamnik pričal o sinovi vznemirjenosti v dneh pred smrtjo, o telefonskih klicih, glede katerih sicer žrtev ni želela nič povedati, a da je po njegovem obnašanju videl, da gre za grožnje. Sodniku je izpovedal tudi o tem, kako naj bi sin v času pred smrtjo zaskrbljeno govoril o postopkih za prekinitev pogodbe z Michelom Stephanom, tožilka Blanka Žgajnar je opozorila, da je bil Stephan z inštituta odpuščen že leta 2010, torej štiri leta pred umorom Jamnika. Podobno kot Ana Jamnik je tudi oče pokojnega govoril o domnevnih grožnjah njegovemu sinu z zastrupitvijo ter z razstrelitvijo inštituta, a je na vprašanje tožilke tudi povedal, da je o tem izvedel iz časopisov.
najboljsa24
25. 08. 2020 08.51
-1
Se pravi ti misliš, da bi mu Novič grozil?
brat od Pepeta
25. 08. 2020 08.57
+0
Ne. Tudi oce sam pove, da je sam sklepal, da gre za groznje. Kr nekaj.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 09.00
-1
najboljsa iz izjave oceta vidis, da nalaga. Oce govori o tem, da je sin govoril o prekinitivi pogodbe s stephanom nekaj dni pred smrtjo, ob tem, da je bil stephan odpuscen pred stirimi leti. Kaksne buce!
najboljsa24
25. 08. 2020 10.05
-2
ne vem zakaj bi bilo sporno, če bi Jamnik govoril s prekinitvi pogodne s Stephanom nekaj dni pred smrtjo. Jaz bi si to razlagala na način, da mu je nedo začel groziti zaradi tega in zato je o tem govoril. Ali ti misliš, da bi Jamnikov oče namenoma lagal in tako ščitil morilca (Noviča po tej logiki)?
brat od Pepeta
25. 08. 2020 11.50
-1
najboljsa. Nova tv je preprostim ljudem oprala mozgane. Oce je to sam priznal. Zakaj bi Jamnik doma, kjer ni govoril o poslu, govoril o prekinitvi pogodbe s stephanom. In ja oce mu je svetoval, naj no previden pri poslovanju z izraelci, ker da so ti modeli: »zato ker imajo toliko sovražnikov na svetu. Oni so zagnani, brihtni, držijo skupaj in so dobri vojaki ter znanstveniki«. »Predvidevam, da je bil to organiziran umor,« je še prepričan Anton, ki se je spomnil še, da je imel sin težave tudi z Novičem. In sicer ker je ta po odpovedi iz KI iz tamkajšnjega laboratorija vzel »inštrumente in jih peljal na svoj teren na Primorsko in jih tam koristil, verjetno za razvoj sivke«. Smesno.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 11.51
-1
Jamnikov oce je omenil na sodiscu tudi, da je imel sin tezave z Novicem. Pa o tem domobrankoti nic ne pisete. Prav tako nic ne pisete in razmisljate o tem, da je jamnikova zena v celoti negirala
brat od Pepeta
25. 08. 2020 11.54
-1
najboljsa ti torej smatras, da je jamnikova zena namenoma lagala, ko je rekla, da sama ni opazila ali slisali iz ust svojega moza nic takega kar sta razlagala oce in mama od jamnika? Zakaj bi namenoma lagala in zelela obtozit novica? Ne pozabimo pa, da sta preprosta cloveka kot sta oce in mama od jamnika vsak dan gledala novo tv in spremljala zborovanja podpornikov pred sodiscem. Ve se cigavih podpornikov. Za novica jim je dol viselo.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 08.32
+1
Da je bil Jamnik prestrašen in v hudih stiskah, je nasprotno pričala njegova mama Ana Jamnik. Ta je danes pred sodiščem obnovila svoje spominjanje zadnjih mesecev pred sinovo smrtjo. Njenega sina naj bi skušal zastrupiti Michel Stephan, nekdanji zaposleni na inštitutu, ki mu sicer istočasno sodijo zaradi očitkov, da je naročil umor Janeza Plavca, enega izmed vodilnih na inštitutu. Omenila je tudi domnevne grožnje o razstrelitvi inštituta ter da je njen sin nekomu "stopil na žulj" in da je bila njegova odstranitev organizirana zadeva. Ni sicer znala razložiti, zakaj vsega tega ni povedala že policistom med preiskavo takoj po umoru, glede domnevnega strupa pa je priznala, da ne ve, ali ji je to povedal sin ali pa je o tem prebrala v medijih.
najboljsa24
25. 08. 2020 08.32
+5
Res upam, da se bo nedvoumno ugotovilo ali je kriv ali ne ali kdo je kriv. Res ne vem kaj naj si mislim: 1. Ko sem kmalu po umoru govorila z ljudmi, ki malo poznajo situacijo, so več ali manj vsi dejali, da je jasno, da Novič NI kriv in so mu samo nastavili. 2. Ko sem videla kakšni so dokazi-smodnik na plašču, preklop na drugi telekomunikacijski stolp... temu težko oporekaš. 3. po drugi strani pa, da si nekdo, ki je doktoriral iz kemije "privošči" kiks v smislu, da ne uniči ali uavrže plašča v katerem je streljal-če kdo bi on MORAL vedeti, da bodo sledi ostale, In tudi, da je vzel s seboj telefon-HALOOOO!! ja-morda malo preveč gledam filme-ampak, da teh zadev ne bi predvidel, pa tako natančno naj bi vse načrtoval???!!! Ne vem. in glede na to, da sta starša dr. Jamnika rekla kako je bil le-ta prestrašen pred umorom-v kolikor bi mu grozil Novič-in bi se Jannik bal njega-bi ga gotovo naznanil policiji in zaprosil za kakšno zaščito. Meni se pa bolj zdi, da mu je verjetno grozil nekdo s katerim naj bi se Kemijski inštitut zapletel v umazane posle. In takšnih "partnerjev" ne moreš kar tako naznaniti policiji, ko ti začnejeo groziti... In če vzamemo v obzir, da je že neki model (Stephan) nekaj napeljeval na umore... No, kjer so v igri hudo umazani posli in veliko denarja, je po moje možnost tudi za scenarij, ki se ga niti v Hollywoodu ne bi sramovali... No, ne vem. Upam, da se bodo zadeve razkrile.
brat od Pepeta
25. 08. 2020 08.24
-2
Ina. Mati umorjenega nima pojma. Je preprosta zenska. Moz je priznal, da sta pricala kar sta videla po televiziji.