Slovenija

Nov incident ob Dragonji

Ljubljana/Sečovlje, 19. 03. 2008 13.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Hrvaški policisti so slovenski upraviteljici zemljišč preprečili vstop na slovensko območje ob Dragonji.

Grafični prikaz incidenta na meji s Hrvaško.
Grafični prikaz incidenta na meji s Hrvaško. FOTO: Kanal A


Upraviteljica primorskega Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov Republike Slovenije Sonja Lukin se je danes odpravila na ogled parcel južno od reke Dragonje, ki so v slovenski lasti.

Državni sekretar Matjaž Šinkovec je izrazil oster protest zoper današnji dogodek na levem bregu Dragonje. "Ponovno poudarjam, da je to ozemlje slovensko državno ozemlje. Zato je ravnanje hrvaških organov nesprejemljivo in nedopustno," je v pogovoru s hrvaškim veleposlanikom Mariom Nobilom zatrdil državni sekretar Šinkovec.

Hrvaški policisti so ji ob 13.30 uri kot uradni osebi slovenske državne institucije preprečili dostop do slovenskih zemljišč, s katerimi na levem bregu reke Dragonje upravlja sklad in jih ima v zakupu Joško Joras, so sporočili s sklada.

Uradnico hrvaški organi niso spustil na slovensko ozemlje.
Uradnico hrvaški organi niso spustil na slovensko ozemlje. FOTO: Kanal A

V sporočilu so še zapisali, da je bila Lukinova po uradni dolžnosti napotena na terenski ogled zemljišč na katerih so bili ugotovljeni protipravni posegi, ki predstavljajo motenje posesti skladovega zakupnika. Hrvaški policisti so jo na območju med slovensko in hrvaško kontrolno točko ustavili in jo legitimirali. Zahtevali so, naj gre z njimi v pisarno, kjer je obrazložila namen svoje službene poti. Predstavnika hrvaške policije sta ji po opravljenem telefonskem klicu prepovedala nadaljevati pot. Prepoved so uradno dokumentirali, in sicer z dokumentom, ki Lukinovi prepoveduje vstop v Hrvaško za najmanj dva dni, torej do 21.3.2008.

Direktor sklada Sergij Daolio je že napovedal, da bo v prihodnjih dneh sam odšel na ogled spornih zemljišč.

Sklad mora preveriti stanje zemljišč

Ker se je rok za sanacijo iztekel, mora sklad skupaj z zakupnikom opraviti terenski ogled in ugotoviti stanje na zemljiščih. Glede na današnji dogodek, bo sklad v prihodnjih dneh znova opravil kontrolo stanja na zemljiščih v lasti Slovenije.

Sklad je v torek, 4.3.2008, od Joška Jorasa dobil obvestilo o odtoku razpenjene vode z zemljišča, sicer parkirišča casinoja Mulino, na sosednja zemljišča, ki jih ima v zakupu pri skladu. Sklad je solastnika casinoja Urbana Cerarja pozval, da naj, v kolikor sumljiva tekočina odteka z zemljišč, ki so v njegovi lasti oziroma upravljanju, takoj prepreči odtok te tekočine na zemljišča, ki jih ima v zakupu pri skladu Joras. Obenem je sklad Cerarja pozval, naj v roku 8 dni od prejetja tega poziva sanira nastalo škodo na zemljiščih.

Policist je po Jorasovih besedah preveril dokumente uradnice, jo zadržal v pisarni približno pol ure, nato pa ji prehoda na Jorasovo ozemlje ni dovolil, češ da kot uradna oseba na levem bregu Dragonje nima kaj iskati.
Joras: Hrvaška je ozemlje že anektirala

Joras meni, da je Hrvaška ozemlje že anektirala, saj uradnim slovenskim organom ne dovoli več prečkati ozemlja. "Prvič so to storili že pred štirimi leti, ko so prehod preprečili sodnemu izvedencu, danes pa so to ponovili pri uslužbenki sklada kmetijskih zemljišč iz Sežane, ki so ji ovirali pot in zato ni mogla opraviti svojega dela," je dejal.
Joško Joras je prepričan, da je solastnik bližnjega casinoja Urban Cerar že vnaprej obvestil policijo o obisku uradnice.
Joško Joras je prepričan, da je solastnik bližnjega casinoja Urban Cerar že vnaprej obvestil policijo o obisku uradnice. FOTO: POP TV

Po besedah Jorasa je prišla upraviteljica sklada ugotovit, če je Cerar zadevo že saniral ali ne, a tega ni mogla ugotoviti, je dejal Joras. Po njegovih besedah naj bi se tam iztekale kemikalije in motna voda, vplive na okolje pa naj bi pokazali rezultati analize vode, ki naj bi jih že naročil.

Kot je pojasnil Joras, naj bi Lukinovo hrvaški policist pričakal že na mostu, zaradi česar sklepa, da je bila policija o njenem prihodu obveščena. "Obveščena pa je bila lahko samo s strani Cerarja, on na takšen način pomaga, da se uzurpacija tega ozemlja nadaljuje," še dodaja Joras.

SLS: DZ bi moral sprejeti zavezujoči akt o meji s Hrvaško

Odločitev hrvaškega sabora o zamrznitvi izvajanja zaščitne ekološko-ribolovne cone (ERC) pomeni "deblokado Hrvaške, ki se je blokirala sama", je danes dejal poslanec v Evropskem parlamentu Jelko Kacin. Poteza Zagreba zadostuje za "deblokado", "ko govorimo o dvostranskih odnosih med Slovenijo in Hrvaško, pa to nikakor ni dovolj," je ocenil.

V poslanski skupini SLS pa so na današnji novinarski konferenci dejali, da v stranki menijo, da bi državni zbor moral sprejeti zavezujoči akt o meji s Hrvaško, ki bo določal, o katerih vprašanjih se Slovenija pogaja in o katerih ne. Tudi v ta namen je poslanska skupina pred dnevi vložila zahtevo za sklic izredne seje odbora DZ za zunanjo politiko (OZP), ki naj bi bila v petek. "Po našem mnenju nihče ne sme in ni pristojen za kakršne koli spremembe državne meje ali celovitosti slovenskega ozemlja, ki bi dejansko odstopale od zgodovinskih dejstev in stanja na dan 25. junija 1991," je povedal poslanec Josip Bajc (SLS). "Zato menimo, da mora državni zbor sprejeti nek dokument, ki se mu bo reklo resolucija, ali določene sklepe, ki bodo obvezovali naše pogajalce v prihodnje," je še dejal.

Piranski zaliv
Piranski zaliv FOTO: POP TV

Ob tem je izpostavil, da v poslanski skupini SLS že več let poskušajo dopovedati ostali politični javnosti, da je potrebno ta odprta vprašanja s Hrvaško urediti na določen način oziroma sprejeti akt, ki bi bil obvezujoč za kogar koli, ki bi se pogajal v zvezi z mejo oziroma odprtimi vprašanji na meji. SLS je sicer že pred časom predlagala, da bi sprejeli resolucijo o meji s Hrvaško. V SLS so se sicer za zahtevo za sklic izredne seje OZP po Bajčevih besedah odločili zaradi dejstev, ki so se ponavljala praktično od osamosvojitve Slovenije in "ki so vsakokratno doprinesla k izvršenemu dejstvu s strani Hrvaške in z naše strani eventualno samo h kakšni protestni noti ali klicanju na razgovor hrvaškega veleposlanika v Sloveniji". Pika na i pa se je zgodila s hrvaško prodajo slovenskih zemljišč na slovenskem ozemlju na levem bregu Dragonje, so že pred dnevi pojasnili v SLS.

Predmet pogajanj le južna meja?

Mnenje sta izrazila tudi strokovnjaka Duša Krnel Umek in Peter Pavel Klasinc, ki sta člana podskupine zgodovinarjev in drugih strokovnjakov, ki delujejo v okviru mešane slovensko-hrvaške skupine mednarodnih strokovnjakov za pripravo okvirja za reševanje vprašanja meje med Slovenijo in Hrvaško.

"Urejanje meje s Hrvaško je resno vprašanje državnosti Slovenije. Zato pričakujemo in zahtevamo, da se do sleherne strankarske, predvsem pa koalicijske pobude, opredeli vlada. Samo tako odnosi s Hrvaško ne bodo ponovno eno od vprašanj za predvolilno tekmo strank, brez odgovornosti in zagotovil za rešitev. SD pričakujemo nesporno predstavitev dejanskega stanja na meji 25. 6. 1991 - po vseh elementih, ki opredeljujejo izvrševanje dejanske oblasti. Pričakujemo pa tudi konkretne predloge za postopno urejanje vprašanja meje, ne pa ponavljanje znanih političnih stališč,“ je v sporočilu za javnost zapisal vodja poslanske skupine SD Miran Potrč. Po njegovem mnenju je sklicevanje seje državnega zbora le neobvezujoče notranjepolitično tekmovanje.

Duša Krnel Umek je med drugim poudarila, da si strokovnjaki že od leta 1998 prizadevajo, da bi strokovni in politični javnosti predstavili vsa relevantna dejstva, ki se nanašajo na mejo v Istri oziroma celotno mejo s Hrvaško. V zvezi z mejo v Istri je po njenem mnenju "lahko predmet pogajanj samo južna meja zgodovinske občine Piran, to pomeni od sredine Savudrijskega polotoka do zadnje mednarodno priznane meje STO na reki Mirni".

Ne more pa biti predmet pogajanj celovitost Piranskega zaliva, glede na to, da je bil do leta 1991 pod nadzorom slovenske policije, jo je dopolnil Bajc. "Predmet pogajanj ne more biti tisto, kar je bilo na dan 25. junija 1991 nesporno slovensko in pod ingerenco organov Slovenije," je dejal. "Državna meja je postavljena takrat, ko državi podpišeta meddržavni sporazum in ga oba parlamenta, naš državni zbor in njihov sabor, potrdita. Ko ta listina izide, takrat je meja postavljena. Vse rešitve, ki so se doslej dogajale, so parcialne, nerealne in ne morejo mednarodno veljati," je še povedal Klasinc.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (164)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

carpe.diem@masicom.net
26. 03. 2008 17.16
Thugbeatz, če ti smatraš človeka, ki je narodnozaveden in ki brani slovenska stališča, za nacionalista, potem me lahko kar z veseljem še naprej tako poimenuješ, saj to v tem primeru ni nič slabega. :))) A veš, kaj Hrvati pišejo na njihovih straneh??? Pozivajo k vojni, Slovence poimenujejo z vsem drugim le z ljudmi ne. Mimogrede, kaj potem hodiš na Hrvaško? Tam so sami nacionalisti in že pretirani domoljubi oz. patrioti. Očitno se med njimi dobro počutiš, ampak verjetno morajo biti to hrvaški nacionalisti in ne slovenski, da se imaš ti lahko lepo... Moram popraviti. Tam so sami nestrpneži do Slovencev. Me pa zanima, na katero stran bodo podobni tebi stopili, če bi (tega vsekakor NE želim in sem proti vsakršnemu nasilju) prišlo do vojne. Dvomim, da na slovensko. Si preveč zaljubljen v hrvaško morje.
Tonček Balonček
22. 03. 2008 21.20
Večina mlajših od trideset elt ne zna hrvaško, pa jim na počitnicah tam nič ne manjka, govorijo pač slovensko, uni pa po svoje in vse "klapa". Sams em bveliko hodil doli, ko je bila še vojna, še med očujo sem bil tam "blizu"! Tkrat je bila magistrala včasih zaprta, pa smo se peljal z ladjo z Reke, kasneje pa z letalom v Dubrovnik, že po koncu vojne. So bili pa tisti hoteli v Cavtatu, Mlinih, Srebrenu in ne vem še kje unilčeni in pokradeni.
ivan.vindis@gmail.com
22. 03. 2008 21.19
Malo se vsi skup vprašajte zakaj se te stvari tako frekventno dogajajo ravno pred volitvami :))) Pred prejšnjimi volitvami smo kar naprej imeli piranski zaliv. No očitno si niso upali dogovoriti za iste fore in se sedaj vsak dan pojavlja Dragonja :))) Pa ne bodite naivni. JJ in Sanader sta zgleda velika prijatelja :)))
thugbeatz@gmail.com
22. 03. 2008 21.10
carpe.diem , vinadap ... Vidim da sta oba, velika nacionalista, jaz pa 1. ne govorim hrvasko in zaradi tega nikoli nisem pocutil ne dobrodoslega upravem ravno nasprotno. !!!! Razen ce si ti SRB pa prides tja pa pametujes pol ne recem da iams probleme. Drugace pa tudi vidis 60% slovencev se nas odloca za letovanje na hrvaskem in vecina agencij na privim stranem oglasa hrvasko. Jaz osebno nimam nic proti hrvatom, ampak res je da se enkrat obnasajo kot prijatelji in drugic nam vzemajo "naso zemljo". Ampak mi "jebemo" njig oni "jebejo" nas. In tak bo ostal vse dokler obstajajo ljudje kot sta vidva.
carpe.diem@masicom.net
21. 03. 2008 13.49
Vinadap, se strinjam s teboj. Ne vem, zakaj nekateri rinejo tja, kjer niso zaželeni. Sicer pa brez skrbi. Jaz bom tudi letos letoval na slovenski obali, kjer sem več kot zadovoljen. :) Hrvati sprejmejo Slovence le na tak način, da govorijo hrvaško in si mogoče v tem primeru mislijo, da so njihovi. Seveda se tu pogosto zgodi, da ti neponosni Slovenci govorijo "srbohrvatski", ne "hrvatski", kar pa jim potem Hrvati na veliko očitajo. :))) A kateri Hrvat mogoče, ko pride v Slovenijo, govori slovensko ali se vsaj trudi? Le redko, ali pa sploh ne, kolikor je meni znano.
vinadap
21. 03. 2008 13.42
carpe.diem - Oprosti,tisto,kar sem napisal ne leti nate,temveč na Thugbeatz,se opravičujem,dam ti pa prav.
vinadap
21. 03. 2008 13.33
carpe.diem - Slovenci na Hrvaškem nikoli nismo bili dobrodošli,še v času Jugoslavije ne. Če boš letos le tja šel,potem probaj govoriti na glas Slovensko,in kaj kmalu boš dobil servirane pikantne besede,jaz sem imel pred leti grenke izkušnje. Spoznal pa sem,da ne obstaja samo Hrvaško morje,in sedaj že dolgo let hodim tja,kjer sem lepo sprejet in te spoštujejo,in nenazadnje jim prinesemo tudi denar in oni to spoštujejo.
carpe.diem@masicom.net
21. 03. 2008 12.11
Thugbeatz, a res?? Da Hrvati ne kradejo Sloveniji ozemlja? Nehajte govoriti pravljice. Kdo pa po svoje prestavlja mejnike še preden so meje uradno določene? Kdo? A ti kdaj poslušaš poročila na radiu, televiziji, bereš novice na internetu in časopise? Živiš morda ob meji, da vse te stvari veš? Pa še to... Praviš, da zvezde hodijo tja na morje. Zato jih drago plačajo, da pridejo. Verjemi. Mogoče pa jim podarijo celo kakšno hiško na morju. Hrvati so že skoraj svetovno znani po podkupovanju. Trgujejo z morjem, ker edino to imajo. Kaj drugega pa ne znajo in ne zmorejo pokazati svetu, razen želje in apetita po slovenskem ozemlju in pretiranega sovraštva do Slovencev. Narod s previsokim egom, ki si svoje komplekse zdravi na račun Slovencev.
sebaLatino
21. 03. 2008 10.06
Ne vem, po moje gre ves čas tudi za provociranje z naše strani. Če pa že mislijo kaj narediti, pa naj udarijo po mizi in ne več pošiljati nekih diplomatskih not. To je navaden pesek v oči. Hrvaška bo prišla v EU, pa če bo ERC ali ga ne bo, če bo imela urejene meje ali ne. In prav je tako. EU namreč rabi Hrvaško bolj kot oni EU. Tako je bilo tudi z nami.
thugbeatz@gmail.com
21. 03. 2008 09.23
freestar3012 > Mislim da nebi pomagal ker vecina tuki misli da na hrvasko na morje hodijo samo stari balkanci iz Eu. Upravem hodijo iz celega sveta it no tudi same zvezde iz zda tako da iz celega sveta... Jas pa sem samo hotel povedati Ce grejo vsi na party zakaj bi mogl mi ostat doma ... ker se smilimo sami sebi... wtf razmislji mal... Poleg tega pa danes gledano razen incidenta na dragoniji nam Hrvati nikoli niso vzeli zemlje..
carpe.diem@masicom.net
21. 03. 2008 06.27
Thugbeatz, zakaj pa jim bi bili nevoščljivi? Kot vidim, imaš tudi ti sindrom "črede ovac". Če gre ena, ji vse sledijo. Tako ti razmišljaš. Citiram tvoj del komentarja: "Zakaj ne na Hrvasko, iz skoraj Celega sveta hodijo ljudje v Hrvasko na morje zakaj bi sedaj mi mogli ostati tu". "Cel svet" še niso Avstrijci, Nemci, Italijani ter nekaj Poljakov in Čehov. Tisti iz Avstrije in Nemčije pa so po veliki večini "gastarbeiterji" iz Balkana. Verjemi, da jih je tam ogromno. Malo se zamisli, kaj pišeš. Ne gre za nevoščljivost. Če je Slovenija naredila v preteklosti napake in izgubila velik del ozemlja, pa moramo zdaj biti toliko bolj pametni in braniti tisto, kar je naše. Hrvati ne razmišljajo tako, kot ti, kar se ozemlja tiče. Malce preberi kakšen njihov komentar. Ti ne bi prav nič škodilo, če sodim po tvojem mišljenju. Večina hudo blati Slovence. Le redko kateri ima dobro besedo za nas, a mi pa bi njim morali leziti v r**??? To ni nobena zakompleksanost majhne države, vendar zakaj bi mi Hrvatom kar prepustili ozemlje, katero je zmeraj bilo v naši posesti. Sicer ne vem, kaj so se zmenile že naše prejšnje oblasti in sedanja glede našega ozemlja, vendar tudi meni tu nekaj pošteno smrdi in mislim, da se slovenski javnosti marsikaj prikriva. Sumim, da je bilo naše ozemlje prodano za kakšno "vikendicu" na lepi njihovi. To je ravno problem slovenskega naroda. Hlapčevstvo, ponižnost (vse tuje je kot da boljše). Slovenija je zame najbolj varna in najlepša turistična destinacija. Imamo jame, imamo gore, planine, jezera, nekaj morja, velikooo toplic in zdravilišč. Naša obala je tudi lepa. Sicer pa mnogi pravijo, da gredo na hrvaško obalo zato, ker ima otoke. Saj ima tudi npr. Grčija otoke. Zakaj pa tja ne greste? Ne trditi, da je dražje, ker ni, pa še stresno ni, ker ni dolge vožnje z avtomobilom. A da bom trepetal, da bo mi kdo na Hrvaškem sesul avto, ker sem Slovenec, ali pa mogoče celo mene osebno? Ne, hvala. Res. Raje preživim miren dopust. Že tako ga je premalo. Pri izbiri dopustniške destinacije pa bi morali postati Slovenci malo bolj inovativni. Ne bi prav nič škodilo.
freestar3012@yahoo.com
21. 03. 2008 02.14
Če že naši politiki nič ne naredijo za slovenijo v povezavi s hrvati, bi bilo zanimivo videti odziv hrvatov, če bi šlo nekaj slovencev stavkat pred hrvaške mejne prehode sredi turistične sezone. Saj če lahko stavkajoči zaprejo ceste sredi ljubljane ali kjerkoli drugje, zakoj jih ne bi pred hrvaškimi mejami. Morda bi hrvati potem malo premislili preden bi spet delali "neumnosti". Verjetno jim ne bi bilo vseeno če bi turisti lahko prišli k njim le po morju ali zraku. No ja čehi in poljaki bi že prišli iz vzhoda, za nemce, avstrice, italjane in še koga pa dvomim. Pa še kakšen turist več bi ostal pri nas.
thugbeatz@gmail.com
20. 03. 2008 22.04
Tule kolikor berem vidim da jih je vecina imela Zgodovino 1... alp pa prasanje ce ste sploh prisli do razreda z zgodovino. Prvo da te popravim Istra pa Reka nikoli nista bili nase, in tudi nevem zakaj si vecina tako misli. Jaz osebno pozvizgam na ta del na obalo kaj nam bo to. Bolj se sprasujem zakaj se nikoli nismo potegovali za tisto kar je res nase in kar bi moralo biti nase, ali ste pozabili Trst, Videm, Celovec MEGAMESTA koliksen del so nam vzeli tisti katerim pravimo "prijatelji" koliko so nam vzeli Italjani , Avstrijci, Madzari. Kolikor so nas ucili pri zgodovini se ne spomnem da bi gdaj omenjali koliksen del nam je Hrvaska vzela. Drugace pa tudi iz nekaterih komentarjev opazam sovraznost in ljubosumje do Hrvatov i Hrvaske. Mislim da nas je vecina Slovencev malo prevec ljubosumna na Hrvasko obalo in nismo edini vecina balkana misli enako ampak morate razumeti da vsaka drzava ima svoje lepote. Slovenija ima prelepe alpe in pokrajne, Hrvaska ima najlepso obalo v evropi, Bosna ima "um neki no..", Srbija 0... itd... Uglavnem mi smo zacel Hrvate "po***avat" in samo vracajo. Sami pa pravimo "oko za oko". Drugace pa mi povej definition33 kam se lahka gremo na morje. V Koper, Izolo, Portoroz, Piran ??? V pristanisca.. gdaj si pogledu nazadnjke barvo nasega morja in urejenost nasih obal.. mhm Italija draga poleg tega pa same ped. tam. Zakaj ne na Hrvasko, iz skoraj Celega sveta hodijo ljudje v Hrvasko na morje zakaj bi sedaj mi mogli ostati tu > Zato ker nemaramo Hrvatov ker nas zajebavajo nazaj kot mi njih ? Dajte spametujte se mal... Pr: Vsi grejo na Party mi pa ne ker "patimo od kompleksa"...
carpe.diem@masicom.net
20. 03. 2008 21.06
Definition33, prav imaš. Ni kaj za dodati. Me pa prav zanima in bi vprašal tiste, ki letujejo vsakoletno na hrvaški obali, kaj bi storili v primeru, če nas Hrvaška (ni povsem nemožno) vojaško ogrozi? A bi še naprej rinili dol na morje in bi se požvižgali na to, kaj bi se dogajalo doma??? Mislim, da se nekateri morajo pošteno zresniti in zamisliti sami nad sabo, saj je to vseslovensko hlapčevstvo preraslo vse meje in že prešlo v neke vrste izdajalstvo. Me zanima, kaj bi govorili o ostalih sosednjih državah, če bi nam te kradle ozemlje... Verjetno so tu dvojna merila, ker imajo nekateri Hrvate še vedno za "brate".
mac4_m
20. 03. 2008 19.56
dogovor,ki se ga nekdo ne drži ne obstaja več. Dolžni smo varovati ne samo našo zemljo temveč tudi meje evropske unije. Očitno nismo sposobni vzdrževati Šengna oziroma ga izvajajo hrvati na ozemlju evropske unije. Treba je vrniti vso ukradeno zemljo - Istro in Reko. To je naša zgodovinska dolžnost. TIGR. Take sosede kot jih imamo pa obsodit na izolacijo za nadaljnih sto let. Kradljivci nimajo kaj početi v eu. Dokler se ne civilizirajo naj bojo tam kjer so...
vinadap
20. 03. 2008 19.31
Slovenija se drži Brijonske deklaracije,torej Hrvaški se pa ni treba,ker so na svoji zemlji ali kaj???!!!
danaaajaaa
20. 03. 2008 19.17
Vsak dan ko slišim kaj takega sem bolj žalostna. Razočarana. Nad našo vlado, policijo, pa tudi nad Slovenci, predvsem tistimi ki še naprej hodijo na Hrvaško dopustovat. In začne se z državnim praznikom: 27 April. Pa kljub temu da so tam tako rekoč j.... stranke. Kar še tako naprej. Če pa so sedaj naši pametni, naj strogo izvajajo nova pravila ki jih določa Šengen, vsak avto ki bo vstopal iz Hrvaške v Slovenijo - Šengen. naj zadržujejo samo eno minuto, pa bomo videli Saj lahko na lep in miren način spravimo Hrvate na trepalnice, se vam ne zdi? Politiki pa pri nas delajo samo zase in za svoja j.... ! Od prvega do zadnjega, brez izjeme. V kakšni državi živimo? Kriminalnci imajo več pravic kot pošteni državljani, vsi tujci več kot Slovenci, nismo varni več niti na svojih ulicah in v svojih stanovanjih..... policija baje nima pristojnosti za varovanje državljanov. Sram naj jih bo. Sem pa takoj za referendum o tem ali naj gre Hrvaška v EU ali ne, Rupla pa sunit nekam, pa ne v Rim - v penzion. Da se ga ne vidi več, saj ne dela za dobro Slovenije.
manjakranjc@hotmail.com
20. 03. 2008 19.16
Kdaj lahko pričakujemo kakšen premet in pristanek Golobića v znameniti Dragonji? Ta človek je vsestranski in bi pokazal nov elemnt tudi kakšnemu baletniku oziroma gimnastičarju. Sicer imam vire, ki pravijo da so to želeli danes a je bilo ekipi iz SVETa na kanalu A preprečeno; kdo kaj ve o tem? Lp M.K
stanyo1
20. 03. 2008 19.03
zakaj imamo policijo.To je sramota da te ne branijo na svoji zemlji.kaj si ta strahopeten Janša misli .Hrvati ga držijo za jajca zaradi orožja.pred volitvami pa bo spet vse urejeno s Hrvati .Se bosta že Janša in sanader dogovorila , kot vedno .METANJE PESKA V OČI:Naj Slovenci na referendumu odločijo če so hrvati za v EU.Po mojem še 20 let ne.
thugbeatz@gmail.com
20. 03. 2008 18.08
Ka pa lahk nardimo tu. Ni pomoci bol k se bomo upiral bol nas bojo po domace "jebal u glavo" EU pa nam ne daje podpore niti nasi ostali sosedje. Mislim da nam to vracajo zaradi ERCa... Ceprav so ga oni sami dobre vole ukinili konec koncu...