Slovenija

'Ni pokazala sočutja do staršev'

Maribor, 14. 03. 2009 18.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tadeja Lampret
Komentarji
136

Veliko prahu je dvignila ugotovitev zdravniške zbornice, da pri zdravljenju Bora Nekrepa ni bilo vse v redu. Kritike so letele tudi na predsednico zdravniške zbornice zaradi njene obrambe mariborskih zdravnikov in obenem hladnega nastopa do staršev umrlega otroka.

Veliko prahu je dvignila ugotovitev zdravniške zbornice, da pri zdravljenju Bora Nekrepa ni bilo vse v redu. Kritike so letele tudi na predsednico zdravniške zbornice zaradi njene obrambe mariborskih zdravnikov in obenem hladnega nastopa do staršev umrlega otroka.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (136)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
16. 03. 2009 15.03
Xavier="Bor ni umrl zaradi njene napake ampak napake nekoga drugega." Koga ali katerega drugega, to me spominja na tisti izgovor (po možnosti podprt s kažiprstom) 'Jaz nisem kriv/a, on/a je?'. Pikam_dopust="Ženska ni reagirala profesionalno. Lahko bi reagirala drugače - tudi brez rezanja žil se da lahko drugim vedeti, da ni najprej "testiranje" potem šele pacient, ampak najprej pacient vzporedno pa še testiranje resnice." Se strinjam s pravilom, najprej pacient in vzporedno še (pravilna) diagnostika, v realnem času, itd. A vse kaže, da je vse prevečkrat, ne glede na starost pacienta, drugače, oz. obratno, obstajajo tudi (ne ravno redke) izjeme.
Ramzess
16. 03. 2009 15.02
Smesko_="A se je morda kdo izmed vseh vas, ki tukaj komentirate, v vsej tej zadevi morda vprašal sledeče: Koliko otrok pa je ga. Kalač v svoji karieri rešila?. Tukaj ne želim nikogar zagovarjati, ..." Z sugeriraranjem imenovanega vprašanje v našo sredo, torej nam, počneš prav to, zagovrjaš početje, malomarnost zdravnice. Ni pomebno koliko otrok je v preteklosti rešila (morda bi morali preveriti rezultate), ti primeri nimajo nič s sedanjim, pri katerem je pokronala na celi črti, in postavila svojo kariero in predvsem strokovnost pod vprašaj. Raje se vprašaj, koliko takih, ne glede na starost bolnika, primerov je imela, sicer tudi to ni opravičilo za storjeno, kakor tudi ne število 'rešenih' otroških življenj v preteklosti kariere. Govorimo samo o tem primeru, o nobenem drugem, zakaj bi potem vpletati vanj še druge. Prepozno je. (Niko_K="Smesko_ lahko jih je rešila več tisoč, ampak zaradi svoje nezbranosti, nesposobnosti, nestrokovnosti je enega izgubila! A tistih tisoč opraviči eno samo smrt!? JE NE! Kaj se zgodi, če en šofer zgubi oblast nad tovornjakom in zaradi malo nezbranosti spravi koga na drugi svet? Pa je naredil prej že lahko tudi milion kilometrov... ŠEL BO SEDET! Zdravnica je pa kaj več in ne bi smela iti???? Dvojna merila ?" No, o tem sem govoril jaz, a drugače. Dvojna merila, očitno je res temu tako.) Eye110="Sicer pa Bor je umrl ker je tako pisalo v njegovi USODI." Kdo ve kakšna je bila, njegova usoda. ali bolje karma, morda bi znal povedati, ako sme, nekdo, ki ima dostop in zna brati Akaši zapise. Ljudje se tukaj kregajo okoli tega, ta oseba, otrok z imenom Bor (Borut), je svojo usodo poznal, še preden se je rodil, in ve zakaj tega, le kaj si misli ko gleda vse tole, nič posebnega, ve namen tega ... To v bistvu velja za vse ljudi, ki pa svoji omejenosti marsičesa ne vedo, se ne zavedajo. Wayra="Bor je umrl zaradi šlamparije, vzvišenosti, arogance, prevzetnosti ter sebičnosti in nestrokovnosti, ter pomankanja sočutnosti v trenutkih in urah .ki so bili odločilni za njegovo življenje!!!" Ali je to, tako vedenje in ravnanje, sploh vredno kakšnih koli opravičil in izgovorov, dejstva so več kot jasna in kazenska odgovornost je več kot na mestu, in če že vstrajate pri tradicionalni denarni odškodnini, naj bo ta osebno oz. dobesedno iz njenega žepa. Alfa & Omega. Smesko_="To da primerjaš delo zdravnika in voznika tovornjaka je res na mestu. Morda mnogi tukaj ne veste da človeško telo ni tako predvidljivo, kot so nam jasna vsa pravila v cestnem prometu. Tako da ne vem, ali gre tukaj primerjat voznika tovornjaka in zdravnika." Eh no, ne gre primerjati človeškega telesa s prometnimi pravili, čeprav ne eno ne drugo ni popolno, brez napak. Kar se tu primerja, je človeški faktor (povzročitelj, krivec, odgovorna oseba), ki je v vsakem primeru nepredvidljiv, čeprav, da se razumemo, glede tega ni izvzeta niti žrtev, saj je njeno vedenje, odziv, reakcija, stanje, ravno tako nepredvidljivo, in prispeva k rezultatu, tudi 'tragičnemu' razultatu, smrti.
Ramzess
16. 03. 2009 15.00
Boss20="Starši tud nimajo sočutja k kr naprej neki rinejo. Naj že prebolijo že enkrat." To niti slučajno ni tako prerosto, sploh ne ob tako izstopajočem primeru, da cel dan ne naredijo nič, polek vseh drugih nenormalnosti. Starši nimajo razloga, da bi očem lagali ali prikrojevali resnico, ali pač, če to počne nasprotna stran, celo bolj fino, zakaj ne bi še oni, recimo. Stvar so si zadali pripeljati do konca, najti odgovorne za te hude malomarnosti, ki si jih niti slučajno ne bi smeli privoščiti, katerih posledica je bila smrt mladega in aktivnega fanta in jih postaviti pred kazensko odgovornost. Vprašanje je kako gledajo na zadevo in kaj dopuščajo oz. česar ne. Jaz na njihovem mestu že ne bi dopuščal raznovrstnih izgovoov, ki se jih poslužujejo zdravniki, da bi z njimi opravičili svoje dejanje, znali bi 'zapeti' tako pri tem kot terminologiji določenih besed in besednih zvez. Oboje je nedopustno. Tukaj se pač ne moremo iti 'igre' 'Vsake oči imajo svojega malarja'. Ta 'igra' je prepogosto osnovni problem pri večini primerov, ki zaidejo na sodišče. Lahko razumete, ali pa tudi ne. Boss20="Se pa mal zamislite kolk življenj je medicina rešila." To trditev je mogoče tolmačiti na več načinov, in verjemi, da nekateri razumemo, kot rezutat tega, da greš domov živ in zdrav, brez odvisnosti od česar koli, nekako ne gre v ta kontekst, čeprav mnogi to jemljeno kot nevem kaj, pa veliko preživelih gre domov odvisen od enega li večih zdravil, torej s kronično težavo, v mnogih primerih pa pridobijo kvečjemu le nekaj let. Lepo je videti srečne starše, ki jim rešijo otroka, ki dobi nov organ, in ali bo moral jemati zdravila, do konec življenja, ali pa ostati tako ali drugače hendikepiran, ne zavedajo pa kaj eno ali drugo prinaša v prihodnje. Kolikšna življenjska doba po transplantaciji zdravniki ne povedo (ni pa ravno dolgo, pribl. do 10 let, redki več), plus stranski učinki zdravil, ki jih mora oseba jemati. Obstajajo izjeme, zelo redke, ki jim tega ni treba, ker je njihovo telo povsem sprejelo organ, celo spremenilo krvno skupino, zaradi česar zdravila niso potrebna. Odvisnost od zdravil, specifičnih, ker v določenih okoliščinah ne morejo do njih, pravočasno, sledijo težave in tudi smrt. Mnogi bi lahko živeli brez njih, pa se tega niti ne zavedajo. Hendikepi pa so skupina zase, s svojimi omejitvami in težavami. Skratka, ni vse tako enostavno kot se zdi, rešijo življenje že, a za kako dolgo in za kakšno ceno. Določeni primeri so tako izjemni, da se človek vpraša ali je tega res treba (rešiti mu/ji življenje), kaj ima tak otrok, oz. taka oseba od življenja. Niko_K15.="Strokovnost? Strokovnost NI, da pustiš otroka umreti. Strokovnost NI, da se obnašaš pred javnostjo OHOLO (tisto njeno opravičevanje v trenjih je bilo tako posmehljivo, da če bi sam sedel poleg nje, ji bi pritisnil eno klofuto čez tisti njen oholi gobec), kot se obnaša tale Kalanova. Strokovnost NI, da ščitiš rit svojim kolegom, s katerimi si študiral na rovaš tega, da se napake kaznujejo. Strokovnost NI LAGANJE DO KONCA! Vsak zdravnik, pa tudi kot človek, bi RAVNAL DRUGAČE, ker to NI STROKOVNO!" Se povsem strinjam? Vprašanje kot tema za seminarsko ali diplomsko nalogo. (Strokóvnost: -i ž (ọ̄) kar se pridobi z izobraževanjem navadno za določeno stroko: preverjati, zahtevati strokovnost za določen poklic; stopnja strokovnosti; prošnji je treba priložiti dokazila o strokovnosti / zagotoviti primerno strokovnost dela / zaradi njegove strokovnosti ga sodelavci zelo spoštujejo izobraženosti, razgledanosti. SSKJ) "Hipokrat pa se obrača v grobu!" Če se ima revež še s čim in v čem, mora pa biti zelo znucan od obračanja, krsta ali ... pa tudi.
Ramzess
16. 03. 2009 14.58
Pikam_dopus="Še to - seveda ni zmogla pokazati sočutja do staršev. Za veliko zdravnikov so t.i. "pacienti" samo kosi mesa, ki ležijo pred njimi. Z njimi ne komunicirajo, jih ne sprašujejo in če se ta kos mesa slučajno kaj oglasi, se ga poniža." Ni kaj reči, če to doživljajo odrasli, ki sicer lahko kako rečejo in vprašajo sami, kaj še šele doživljajo otroci, ki so prepuščeni na milost in nemilost in najmljaši, ki še niti govoriti ne znajo, da bi se lahko potožili staršem. Res pa je, ironično, da tudi starši, čeprav so skoraj ves čas zraven otroka, ne ukrepajo vedno tako kot bi morali, čeprav marsikateri le ni tak laik, kot je splošno mnenje, tudi na strani zdravnikov, češ kao ... V bolnišnici vendarle ni samo en zdravnik, da bi moral starš brezplodno letati za njim, so še drugi. Starši ne znajo konstruktivno sodelovat (pred tem pa obvladat sebe) pri zadevah v zvezi in ki se tičejo njihovega otroka, kaj šele počnejo ko gre za njih same. Heavyg="In koliko umorov so zagrešili in zato kaznivo dejanje so ustvarili zbornico, da bojo prikrivali in ščitili kazniva dejanja umore, kot da so država v državi in da imajo oni svoje zakone." Ironično vendar resnično, ali se lahko kateri drug poklic ali področje primerja s kakerim drugim v strokovnem prikrivanju napak, malomarnosti, itd., ne, ker medicina je nekaj posebnega, hkrati dobra in slaba, odvisno od podpodročja. Ni težko zdraviti, oz. pozdraviti fizičnih poškodb, problem je pri boleznih in sorodnih stanjih (zastrupitve, ipd.), ter njihova pravilna diagnostika, ki je že sama za sebe problem. Vpliv farmacevskih gigantov (pohlep in želja po zaslužku) na slednjo (diagnostiko, diagnostične učbenike in knjige) je velik, ni skrivnost, da se že studentje učijo namensko napačne diagnostike, enako velja za študente psihologije oz, psihiatrije. Ljudje se ne zavedajo, koliko, tako odraslih in otrok, jemlje različna zdravila, po nepotrebnem, zaradi namensko napačne diagnostike. Skoraj vsak drugi je že odvisen od nečesa, še manj pa se zavedajo, da jih, na tem svetu največ umre prav zaradi 'posledic' medicine, prej ali slej, zaradi tega ali onega, malo so preberite statistike o tem, čeprev vemo kako stoji svet statistik, ki so sicer dobra informacija, če jo znamo prav razumet. Navsezadnje, vprašajte se kakšno medicino, pa sploh pričakujete v tem monetarnem svetu, ki hlepi in teži k velikim zaslužkom, v sistemu, ki temelji na denarju, torej kakšno medicino? Ob tem se vprašajte še o pravem pomenu besede zdravljenje v medicini, kaj ta dejansko tam pomeni, kaj je za njo, zakaj zdravniki ves čas govorijo samo ozdravljenju, namesto o ozdravitvi. Razumete poanto, zdravljenje se lahko zaračuna, ozdravitev pa ne, medicina ima korist od bolnih, ne od zdravih ljudi, farmacija, vražja komponenta medicine, pa še bolj, zato zelo vpliva na medicino, njene postopke diagnostike in zdravljenja, ter zdravnike same. Navsezadnje, resnično, dognali so, da večina bolnikov, ki boleva oz. je bolevalo, za hudimi boleznimi, od raka do AIDS-a, sploh ne umre zaradi njih, temveč zaradi drugih razlogov, da ne omenjamo vrste boleni in težav, ki se napačno tolmačijo (tudi namensko), ne glede ali so naravnega ali umetnega izvora, katerih je kar nekaj (od ebole do aidsa, tudi sars, celo tudi ti. ptičja gripa, bojda narejena s križanjem ti. španske gripe in ene sedanjih nenevarnih grip, posledice presodite sami). Kaj lahko pričakujemo od take medicine v prihodnje, nič, ker je to še eden od sistemov obsojen na propad, brez dvoma, je del globalnega sistema, ki temelji na denarju, ki je obsojen na prodad, ki se pred našimi očmi že dogaja, čeprav nas skušajo, z različnimi prijemi, prepričati v nasprotno. Veste kaj resnična narava ti. finančnih injekcij, o katerih govorijo po vsem svetu, kaj dejansko z njimi rešujejo, kam gre ta denar.
izbruh@gmail.com
16. 03. 2009 09.11
Zdravniki v kliničnem centru namenoma ustvarjajo vrste in kaos in dajo pacientom vedet, da če bodo prišli popoldan k njim na pregled v privatno ordinacijo, bodo pa takoj na vrsti. Včasih je kmet prinesel zdravniku za veliko noč par klobas in liter domačega, danes jse pa temu reče korupcija. Zraven pa ministrstvo in uprave bolnic dopuščajo, da imajo do zdravja dostop samo tisti, ki si ga lahko plačajo... In če zdravnik dela po 80, 90 ur tedensko, da lahko zadovolji apetite svoje zapravljive žene ni čudno, da se dogajajo napake!
pikam_dopust
16. 03. 2009 09.00
Ženska ni reagirala profesionalno. Lahko bi reagirala drugače - tudi brez rezanja žil se da lahko drugim vedeti, da ni najprej "testiranje" potem šele pacient, ampak najprej pacient vzporedno pa še testiranje resnice. Ni brez razloga navlačila tistega Hajdinjaka. Škoda le, da je hiša že davno pogorela (zdravniki so danes enaki dreku, v veliki meri tudi po njeni zaslugi), in da on ni najbolj primeren človek za PR, pa še politično je kompromitiran.
jure591
16. 03. 2009 00.00
Ženska je odreagirala profesionalno in strokovno. A nej se bi zmizdila pred kamerami? Prižgala svečko? Rezala žile? že res, da ni glih bogve kej prispevala k ugledu zdravnikov - prej nasprotn, sam pač - mediji in odvetniki so dobili svoje, raja se je pa tud napasla do sitosti! Žalostno je edin, da starši ne žalujejo normalno in da se je potlačl celo slovensko medicino u drek. Moja dohtarca je čist kul!
strogoff
15. 03. 2009 23.37
Kriminalci niso nikoli za nič krivi, ker vedno vse pometejo pod preprogo !
peterPot
15. 03. 2009 22.32
MEN JE PA ONA CIST QL
smesko_
15. 03. 2009 21.14
Marsikaj se da rešit znotraj zdravniške stroke oz. je nujno potrebno, da se reši. Ampak ne na tak način, kot marsikdo tukaj komentira. Niso vsi zdravniki slabi, niti vsi dobri, zato bi jih bilo nepošteno metat v isti koš. Ali se mi samo zdi, da smo Slovenci zelo agresivn narod, samo tepli bi se še !
Niko_K
15. 03. 2009 21.05
Xavier ... ti si pa tako super in neodvisen, kot nekateri optanti, ki imajo konjske kosti za kosti svojih prednikov... Verjetno ti je to dal UMZRD...
pikam_dopust
15. 03. 2009 21.03
@incadessence7 Motiš se. Vojna proti tej gospej lahko marsikaj reši. Gospa je namreč "glava ribe". Lahko izboljša razmere, odnose, skrb za paciente. Če to hoče. Ker ima formalne vzvode (predsedništvo stanovske organizacije). Gospa se je odločila, da je treba najprej zaščiti lastno rit. Po eni strani logično - kdo neki jih je izvolil in kdo ji plačuje? Pacienti že ne! Ne zaveda pa se, da ta gonja dela enormo škodo stroki - ker se v njej znajdejo vsi, tudi tisti, ki niso popolnoma nič krivi. Še malo, pa bo beseda "zdravnik" ratala podobno pijavkasta psovka kot beseda "odvetnik". Ta sloves si pa stoletja ne moreš popraviti...
pikam_dopust
15. 03. 2009 20.59
@xavier Tvoja izjava: "5. Če jaz ne bi imel pojma kaj je to strokovnost verjetno ne bi na fakulteti naredil izpita iz znanstveno-raziskovalne metodologije." Brez zamere, ampak "strokovnost" in "znanstvenost" sta si tako podobni po pomenu kot "korenje" in "žarnica". Pa lep večer pri "pametovanju" okoli reči, ki jih ne poznaš, še naprej. Ampak hej.. ti si vendar z MF, torej itak veš vse - od tega, kako se skuha mongolski želodec, pa do lovljenja kober v Arizonski puščavi...
sarcy65
15. 03. 2009 20.53
SMEŠKO TI BOLNIK DA NISI SLUČAJN SREČKO DEBEVEC
Izzy Xavier
15. 03. 2009 20.51
Dragi Niko_K Glede na to da je iz tvojih komentarjev moč razbrati da si v POPTV-jevsko logiko medijskega linčanja padel tako globoko da za napake nekoga drugega kriviš osebo ki je zgolj opravljala svoje delo in ji zato želiš povzročiti fizične bolečine sklepam, da komuniciranje s tabo nima več racionalnega smisla. Zato je to moj zadnji komentar. Ne skrbi, zaradi drugačnega mnenja ti za razliko od tebe ne privoščim kazni. Kvečjemu lepo življenje.
Malleus
15. 03. 2009 20.30
@smesko_ pa koga ti zanimaš...
smesko_
15. 03. 2009 20.28
Če si hotla s tem povedal, da sem del njih oz. da sem zdravnik, ki bo zdaj dobil regres, pol pa tako super. Veš da si že od nekoč želim imeti tako fajno službo, kjer brez dela dobiš takšno nagrado. A ni to zakon? A ste mi morda fauš? Vpište se na medicino, par knjig prečitite pa boste vsi. Ne vem kaj čakate. Tako, zdaj sem vam pa dal še eno kost, ki jo boste lahko obglodali. Veselo na delo !
wayra
15. 03. 2009 20.25
Interna informacija-zaenkrat se vzdržim-sam pa prav dobro veš o čem je govora---sicer pa želim vsem lep večer še naprej!
smesko_
15. 03. 2009 20.21
Uhhh, s totim regresom bom pa obogatel. Sicer ne vem o čem govoriš, ampak vseeno.
Niko_K
15. 03. 2009 20.15
smesko_ .. smešen si...