Slovenija

Bo davek na nepremičnine podražil najemnine?

Ljubljana, 13. 06. 2013 09.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Nina Šašek Kocbek
Komentarji
335

Zakon o davku na nepremičnine bo prinesel novost tudi za najemnike stanovanj s strani občinskih stanovanjskih skladov. Do zdaj so najemniki plačevali nadomestila za stavbno zemljišče, medtem ko 4. člen novega zakona pravi, da je davčni zavezanec lastnik nepremičnine.

Zakon o davku na nepremičnine naj bi v veljavo stopil na začetku naslednjega leta. Do 28. junija je še čas za javno razpravo, ki je očitno potrebna, saj zakonu, takšnemu, kot je predlagan, številni nasprotujejo. Tisti, ki pravijo, da je zakon neustrezen, so si večinoma enotni v tem, da bo davek na nepremičnine revne pahnil v še večjo revščino in s tem povzročil še večjo razslojevanje med prebivalstvom. Dejstvo je, da bo nov davek na nepremičnine vsaj za dvakrat višji od dosedanjega nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča.

Država načrtuje nov davek na nepremičnine, ki bo očitno tiste, z manj sredstvi, potisnil še globlje v stisko.
Država načrtuje nov davek na nepremičnine, ki bo očitno tiste, z manj sredstvi, potisnil še globlje v stisko. FOTO: Aljoša Kravanja

Pri občinskih stanovanjskih skladih, ki oddajajo v najem neprofitna stanovanja, smo preverili, kako komentirajo predlog zakona in kaj lahko pričakujejo njihovi najemniki stanovanj, ki so vsa ta leta iz svojega žepa pokrivali dajatev za uporabo stavbnega zamljišča. Med temi najemniki so družine in posamezniki z nižjimi dohodki, kar je tudi kriterij za pridobitev neprofitnega stanovanja. Skladi so do zdaj plačilo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča s posebnim členom v najemni pogodbi preložili na najemnike, čeprav bi moral nadomestilo plačati lastnik stanovanja, torej sklad. Zdaj pa jim država to možnost jemlje, opozarjajo na Javnem medobčinskem stanovanjskem skladu v Mariboru.

Nasprotniki davku na nepremičnine opozarjajo na razslojevanje prebivalcev ter na slabšanje pogojev za podjetnike in kmete.
Nasprotniki davku na nepremičnine opozarjajo na razslojevanje prebivalcev ter na slabšanje pogojev za podjetnike in kmete. FOTO: Thinkstock

Kot so pojasnili, je trenutno zavezanec za plačilo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča neposredni uporabnik zemljišča oziroma stavbe ali dela stavbe, to je imetnik pravice razpolaganja oziroma lastnik, najemnik stanovanja oziroma poslovnega prostora, imetnik stanovanjske pravice. V 4. členu predloga zakona o davku na nepremičnine pa je davčni zavezanec fizična ali pravna oseba, ki je na dan 1. januarja leta, za katero se odmerja davek, evidentirana v registru nepremičnin kot lastnik nepremičnine. Na skladu tako zatrjujejo, da glede na navedeno najemniki v primeru, da se 4. člen predloga zakona o davku na nepremičnine ne bo spremenil, ne bodo zavezanci za plačilo davka na nepremičnine.

Primer neprofitnega stanovanja v Celovških dvorih
Primer neprofitnega stanovanja v Celovških dvorih FOTO: Aljoša Kravanja

To je sicer dobra novica za vse najemnike, saj so nadomestila ponekod precej visoka in jih nekateri s težavo poplačajo. Še posebej, ker smo že opozarjali, da so kriteriji, ki določajo velikost stanovanja glede na število članov družine, neprimerni in imajo tako nekatere štiričlanske družine tudi po 100 kvadratnih metrov velika neprofitna stanovanja, s čimer je dražja najemnina in posledično tudi nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča.

Vsaka takšna dobra novica pa ima tudi drugo plat – običajno slabšo. Če bo po novem zakonu davek na nepremičnine zdaj pokrival sklad, potem bodo morali luknjo, ki bo nastala v njihovi blagajni, z nečim pokriti. Verjetno najlažje z dvigom najemnin.

Več o tem, kaj predvideva predlog novega zakona o davku na nepremičnine, v članku Davek na nepremičnine: lastniki stanovanj bomo plačevali dvakrat več kot zdaj.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (335)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pesnitev
14. 06. 2013 08.56
+4
Država je vedno bolj požrešna pa narod nima nič od tega: zdravstvene usluge se krčijo, šolstvo je vedno bolj na psu, infrastruktura je na psu,sociala je na psu,...narod vedno bolj ubožen, državni uradniki pa vedno številnejši, premožnejši, zaradi njihovih dohodkov bomo bankrotirali! 90 ljudi v parlamentu, trikrat več na število prebivalcev kot drugje po svetu, EU nas duši NATO hoče vedno več, smo sužnji teh dveh institucij! Eden znamenitih stavkov Marije Terezije je bil: »Zakon postane legitimen šele takrat, ko ga razume najneumnejši svinjski pastir v Galiciji.« Žal so na te besede današnji birokrati in pisci zakonov – tako v Sloveniji kot Bruslju – pozabili.
brank1
14. 06. 2013 07.47
+3
Imamo največje davke na svetu, pa še ni dovolj. Ostane nam dvoje, ali zbežimo iz te skoru mpirane države v neko normalno okolje, ali pa naženemo to gol azen, ki nam krade ali si deli velike plače za svoje ne delo. Razni Lovšeti, Jankoviči, Bavčarji, Šroti...... ne bodo imeli nikoli dovolj dokler jih ne bo ustavil narod na nekem drevoredu kot v starem Rimu. Na pravico sodišča čakamo zaman.
Borut Pahor 1
14. 06. 2013 06.33
+4
kaj a bomo na konc še davek na davek plačeval, pa nej gre u k nlb kaj to ns briga sej nismo mi več sto milijonskih kreditov dvigal pa ostal dolžni moj predlog je da začne cela slovenija krast pa ropat pa nej ns use zaprejo če ns majo km zapret
gongash
14. 06. 2013 02.18
+6
ljudje poberite ves svoj denar iz nlb in pejte na druge banke
Biofanatik
14. 06. 2013 06.54
+2
Saj so druge glih take sam znajo bolj skrit ozgube, al pa guljo komintente še bolj kot NLB
tantadruj1
14. 06. 2013 07.10
+1
ja, sam iz protesta je mislil, kar je itak ok, kot ideja. če bi se dalo kar pod povšter, sam ti država ne dovoli,ker račun če si v službi moraš imet.
Jurkos
14. 06. 2013 00.14
+3
Vse bodo nrdil da bodo dnar od nas dobil...
zdrava.pamet
13. 06. 2013 19.14
+6
SAJ STE HOTELI LEVO VLADO, KI NE ZNA DRUGEGA KOT POVEČAT DAVKE...
ddevil
13. 06. 2013 19.28
+7
ja ki desna bi jih znizala hahaha aja pa ne narobe razumet da sem desni al srednji mi je isti k... kdo me je...
Ivc Janko
13. 06. 2013 17.53
+35
Deset let nismo šli na dopust, vsak dinar smo vložili v hišo, sedaj nam pa hoče ta mafija naložiti še dodatno breme. A se samo meni dozdeva, da bi jih bilo potrebno nekaj spraviti na hladno.
ddevil
13. 06. 2013 19.06
+2
hladno si upam mislil na zemljo ki kolko cujem v zaporih zivijo bolje kot vecina zunaj ki na koncu bodo rekli kao umru a dejansko na nekem otoku cese jaja sz tudzmanom milo sevicem in ostalimi lopovi
countryboy-1
13. 06. 2013 22.49
+6
Zakupimo GOLI OTOK, pa naj nosijo kamenje iz enega dela otoka na drugega, nato pa nazaj... To je najcenejša in najboljša rešitev !!!
verdammt
13. 06. 2013 17.33
+21
Pa dobro Slovenija draga, kdaj se boš zbudila in pometla s temi vsemi? Kmetje so se v srednjem veku puntali proti desetini in dajatvam. Mi smo že obdavčeni do amena - vse, kar kupimo, plačamo davek, kar pojemo - davek, kar popijemo - davek ... od plače odvajamo davke, prispevke ... In mi smo tiho ko * Halooo????
ddevil
13. 06. 2013 19.08
+2
24vohomurckov
13. 06. 2013 14.56
+9
...gospod vitomir tuerk bo plačal davek na sušilnico sadja!! toliko!
an?ka30
13. 06. 2013 15.51
+8
Ja ki si omenu tega Turka,me prav zanima kaj mu bojo naredili??? Al bojo podiral al kaj bo iz tega pršlo vn! Kot Jakliču še vedno vs e stoji,eni so pa že zdavnaj mogli vse podirat in so kr sami,ker nebi imeli stroškov za palčat!!!
morbidus
13. 06. 2013 14.17
+6
Kako bo Geodetska uprava sploh lahko obračunala površine zemljišč in stanovanj, saj sami dvomijo v točnost in pravilnost svojih podatkov. Tole so namreč sami navedli v odločbi ko so zavrnili izdajo potrdila da je meja med dvema parcelama urejena: da GU ne more z gotovostjo potrditi, da so izmere v elaboratih dovolj natančne in da iz listin v elaboratu ni razvidno s kakšno natančnostjo so bile izmere narejene, niti da v elaboratu ni listin iz katerih bi bilo razvidno kolikšno natančnost merjenja je omogočal instrument, s katerim so se meritve opravljale. Torej so vse meje v Sloveniji ki so bile odmerjene pred sprejemom ZEn, neurejene. A za obračun davka so pa dovolj natančni podatki??? Sprenevedanje brez primera
pacifik12
13. 06. 2013 14.15
+8
Samo zanimivo, koliko oni računajo da bodo dobili, 100-200 milijonov iz tega davka. Samo še to zanimivost, cena živega srebra na trgu je lani dosegla nov rekor, 2600 evrov za eno 35kg jeklenko. Ko so rudnik Idrija zaprli v 1970ih je bla ta pod 150 evrov, ozirmona pod 150USd. 100 milijonov evrov= 1200 ton živega srebra. Isto z uranom,bakrom, svince. Čas da se odprejo rudniki ponovno ,al ne. Lp
El Koronito
13. 06. 2013 14.12
+11
Ejga folk .... dejte se mal iz kome zbudit. HAALOOOOOOO !!!!
tron3
13. 06. 2013 14.41
+1
El Koronito
13. 06. 2013 15.16
+1
tantadruj1
13. 06. 2013 14.06
+3
pa še nekaj okrog najemnin. za opremo, ni olajšav. zdaj pa res ne vem, kdo je tu nor. če hočeš oddat moraš opremit. a to ni strošek? bomo oddajali prazno, naj si najemniki opremijo in ko grejo odnesejo. :)))
an?ka30
13. 06. 2013 15.50
Tako je in boš jim mogu manjšo najemnino vprašat.
tantadruj1
13. 06. 2013 18.01
+3
ja ni panike. bomo vsaj dobili občutek prave vrednosti in komoditete. :D mi je všeč.
El Koronito
13. 06. 2013 13.59
+28
Banke so, zaradi ti. slabih kreditov, ustvarile cca 8 milijard minusa. Večina akterjev bo ostala nekaznovanih, ostali pa bodo, zaradi nesposobnega sodstva, dobili simbolične kazni. Teh 8 milijard pa ni bilo v lasti banke pač pa ljudi in institucij, ki so jim denar zaupali. In ti hočejo svoj denar nazaj. Kdo bo to torej plačal ? Edini in najbolj pošten način bi bil, da se odkrije vse slabe terjatve, procesuira akterje in da vsem pobere imetje (po vseh družinskih in prijateljskih vezah), če njegovega izvora ne morejo dokazati. Ko bi začele padati domine, bi se razkrile čisto vse umazane rabote bank, politikov in raznih stricev iz ozadja. Manjkajočo razliko, bi morala nadoknaditi Banka Slovenije, ker ni pravočasno ukrepala oz. preprečila fiaska bank. Vsi varčevalni ukrepi, bi morali veljati samo za zaposlene na bankah in ustanovah, ki so bile na kakršenkoli način udeležene. Tudi vlade. To bi bilo pravično. Namesto tega pa bodo ELITE PUSTILI PRI MIRU, JIM ODPISALI DOLGOVE ter jih prenesli na pleča ubogega davkoplačevalca. To, spoštovani pa je daleč najbolj sprevženo dejanje v zgodovini samostojne Slovenije. Celo bolj, kot denacionalizacija osamosvojiteljev l. 92. Vile, jahte, luksuz, avtomobile, hiše ipd. samozvanih elit, bomo plačevali MI. Navadni ljudje, ki od najetih kreditov nismo imeli POPOLNOMA NIČESAR. Ne samo, da ne bodo ustrezno sankcionirani, vse NAKRADENO JIM BO TUDI OSTALO. Ostali pa bomo doživljali deložacije, samomore in druge osebne tragedije, ker enostavno ne zmoremo več .... Spoštovani ... vidim, da je propagandnemu stroju uspelo izničiti revolt in bes ljudi, ki v tišini iz dneva v dan bolj trpijo. Namesto, da bi jih lovili kot zajce, se jim še naprej klanjamo ... Tisti, ki se zaenkrat še počutite varne, ne mislite, da boste izvzeti. Prej ko slej pridete na vrsto.
mimic
13. 06. 2013 16.51
+7
BogiEmil
13. 06. 2013 21.39
+1
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Uporabnik113189
13. 06. 2013 13.55
+20
Bo davek na nepremičnine podražil najemnine? Kakšno neumno vprašanje. Seveda jih bo. Kdo pa je danes še toliko neumen, da bo sam plačeval davek če ima najemnika? Z nepremičnino so tudi stroški če se tega še kdo ne zaveda in lastnik mora v največji meri skrbeti, da jo ohranja. Najemnik mora plačati vložen kapital + kos kruha za državo, kar si pač sama vzame. Le zakaj bi to plačeval lastnik? Naloga lastnika je predvsem v tem da ohranja lastnino v dobrem stanju in jo vzdržuje. Res se nihče nič ne nauči..Tudi banke so večje dajatve takoj prenesle na komitente.. Tržne zakonitosti so pač preproste..Če imaš preveč dela ni potrebno nič drugega kot dvigniti ceno..Takoj se bo število naročil zmanjšalo. Če Če želiš, da v državi nihče več ne bo delal, moraš visoko obdavčiti delo..Če želiš da se ljudje izselijo, pa podražiti davek na nepremičnine..
El Koronito
13. 06. 2013 14.02
-6
Klasik, ne bo podražil najemnin, kvečjemu pocenil. Višji kot bo davek, bolj se bodo ljudje hoteli znebiti nepremičnin, ker jih ne bodo mogli več vzdrževati. Prodati ne bodo mogli, ker ni kupne moči ... zato bodo dajali v najem. Oddal pa bo le tisti, ki bo imel sprejemljivo ceno ... torej ? Pocenitev ali podražitev najemnin ?
tantadruj1
13. 06. 2013 14.07
+3
vzdrževati pogosto jo moraš če jo oddajajš. če je prazno in samo prideš zračit in je tako kot si ga pustil.
tantadruj1
13. 06. 2013 14.08
+1
je pa res da se pač ne bo več oddajalo. se bo kam drugam investiralo. več bo naprodaj. najbrž. lahko boš kupil :)
AlternativeFacts
13. 06. 2013 14.10
+0
Che@ Če bodo padle vrednosti, bodo padle tudi najemnine in posledično davek, ki je vezan na vrednost stanovanja...kaj ga ti bluziš non stop.
tantadruj1
13. 06. 2013 14.18
+1
torej država ne bo dovolila da pade nič, ker če ne si mora izmisliti drug davek. ker ta bo premalo. :)
El Koronito
13. 06. 2013 14.22
+1
Cene nepremičnin so odmerjene in ne bodo padle tako hitro sploh pa ne zaradi nižjih najemnin....
tantadruj1
13. 06. 2013 14.24
+1
Che@jaz ne verjemem da bodo najemnine nižje. ker če je tako kot ti praviš pomeni da ljudje imajo kje bit in ne bodo najemali če jim cena ne bo všeč. ali kaj?
El Koronito
13. 06. 2013 15.18
Za najem se odločajo predvsem mlajši pari. Pod ugodnimi pogoji seveda. Če teh ni, živijo doma do 40 leta ... tako, kot je to danes v navadi. Torej ... nič od najemnin.
an?ka30
13. 06. 2013 15.49
Ja po moje bojo kr doma ostajal,sam če bojo kje imeli za bit-ta mladina!
tantadruj1
13. 06. 2013 18.02
ančka30 potem je ok. se pravi najemnina je luksuz, jaz sem doma, da lahko oddajam tako da.. je ok.
Uporabnik113189
13. 06. 2013 21.48
+1
S trgom in dogajanjem v gospodarstvu ste v čisti zablodi..Oglejte si trgovine, sam cene materialov spremljam, ker stalno kaj delam..VSE SE JE PODRAŽILO že v maju. Sedaj se bo ponovno z višjim DDV..Nepremičnine pa moraš vzdrževat in če mislite, da se to ne bo preneslo na najemnine, potem se krepko motite. Jasno, tudi višji davki..Če ne bodo pokriti stroški se pač ne bo oddajalo in se bo problem reševalo po drugih poteh, O tem rajši ne bi.. Najmov pa bo vedno več, ker za nakup rabiš kredit. Kdo pa še lahko najame kredit, ko vsi životarimo iz meseca v mesec. Če pa prodaš, moraš za kupnino dobiti vrednost , da kupiš drugo..Kvadratni meter novih bo dražji bistveno zaradi podražitev materialov..Tudi popravila obstoječega bodo dražja..
El Koronito
13. 06. 2013 13.49
+12
Vidim, da so naši prijatelji na državnih jaslih zelo aktivni danes. Mi je zelo žal ampak mi v gospodarsvu vas enostavno ne moremo več futrat ... bo treba začet delat.
tej?i30
13. 06. 2013 13.47
+22
ma kolko davkov je meja da ma narod dovolj in gre na ulico? v turčiji je bila dovolj samo grožnja da jim podrejo park!! pri nas pa vsak tedn novi davek pa nič vsi smo lepo tiho!!
El Koronito
13. 06. 2013 13.50
+10
Park je samo kaplja čez rob. Gre za vse ostalo... folk ma dost samopašnosti izvoljenih predstavnikov, ki skrbijo samo za svojo riit...
24vohomurckov
13. 06. 2013 14.57
+1
...ko bo dovolj res lačnih otrok in,ko jih dovolj mam več ne bo moglo nafutrati!! takrat bo hudič!! zapomni si kaj se rekel!!
an?ka30
13. 06. 2013 13.43
+15
Kot pri vsaki stvari,bojo tudi tu najrevnejši opet nastradali!
JanzeLjjj
13. 06. 2013 13.45
-1
Se bomo pa še bolj žgal, ane ančka :))))
an?ka30
13. 06. 2013 14.44
+1
Kako brišejo komentarje Princip,ko sm napisala da vsaj 1x na dan s..... da ne mislimo smao na probleme ,ki nam jih dela država ::::::)))))
El Koronito
13. 06. 2013 15.23
+1
an?ka30
13. 06. 2013 15.48
+1
Che kako pa veš da sem bila v partizanih,al si gledau film.....
El Koronito
13. 06. 2013 13.38
+8
DENAR JE !!! Na državno blagajno je prisesano preveč porabnikov. Sistem, tega ne prenese več. - zmanjšanje plače vsem zaposlenim, ki so prejemniki proračunskih sredstev na zajamčen minimum. Minimum mora biti izračunan glede količino sredstev, ki so nujno potrebna posamezniku za preživetje (v današnjih pogojih cca 900€/mesec). Razliko dobijo (ali tudi ne) na osnovi uspešnosti in prikazanega dela in stanja DRŽAVNE BLAGAJNE. Če denarja ni dovolj, vse vrednosti padejo na minimum, če država posluje pozitivno pa se vrednosti ustrezno povečajo. To pomeni, da direktorica nekega zavoda, minister in čistilka, v času krize, prejemajo enak, zajamčen OD. Če je kriza, je kriza za vse !!! - transparentna poraba javnih sredstev (nadzor finančne policije) - omejitev sive ekonomije (ko se uredi eksistenca vsakega posameznika in obrtnikov) - dodatna obdavčitev premoženja (nepremičnine, ki se ne uporabljajo morajo postati breme) - obdavčenje cerkvenih nepremičnin, ukinitev plačevanja prispevkov (ti kradejo že 2000 let) - ukinitivev financiranja kulturnih dejavnosti. Ohraniti se morajo samo tiste, ki so nacionalnega pomena. - takojšen odvzem premoženja in izterjava vseh, ki so od l 91. naprej oškodovali javne finance. Primeri ne smejo nikoli zastarati, premoženje pa se jemlje vsem, ki so na kakršen koli način povezani z denarnimi tokovi in izvira svojega premoženja, ne morejo dokazati. - takojšnje reprogramiranje cen najema nepremičnin, katerih najemnino plačuje država (ljudje sanja se nam ne, kakšne številke so to - neuradno min. 200.000.000€ na leto) - takojšnja revizija vseh zasebnih pogodb, ki vključujejo sredstva iz javnih financ - optimizacija JU - bankam in cerkvi je potrebno takoj nacionalizirati vse nepremičnine (ki ne služijo njihovi dejavnosti) in jih dati v upravljanje občinam, ki jih morajo po sprejemljivih cenah oddajati vsem, ki jih potrebujejo (mlade družine ipd.) - POSEBEJ POMEMBNO: dajanje zemlje v trajen, brezplačen najem vsem tistim, ki jo želijo obdelovati in pridelovati hrano; nujno je potrebno povečati samooskrbo !!! - zmanjšati število občin na 6 regij - prevetritev medresorskih služb (cca 300 !!!) - ... Samo teh nekaj ukrepov ,bi bilo dovolj, da ne bi nikomur kratili socialnih pravic in dobili zagonski kapital za financiranje gospodarstva (vseh, ki imajo dobre programe).
pacifik12
13. 06. 2013 13.39
-6
Zopet nerealno. Kriza je v gospodarstvo, HALOOOOOOOO, KAJ SI RES TAKO OMEJEN AL KAJ.
User1063544
13. 06. 2013 13.42
+4
In ker je gospodartsvo v krizi je treba javni sektor ZMANJŠATI! Naj grejo na njive in v sadovnjake, mogoče kakšno predelovalno proizvodnjo... In odgovor zaradi tvoje nerealnosti pacifik12 je propad države ali dobesedna predaje lastne suverenosti v neko korporativno telo...
El Koronito
13. 06. 2013 13.42
+5
pacifik ... pojma nimaš. Al ti ogrožam službo na državnih jaslih ? Prekvalifikacija ??? Kdo pa je prekvalificiral delavce iz gospodarstva ???
pacifik12
13. 06. 2013 13.45
Ne, jaz delam v turizmu in ja me ogrožaš. Glej kot sem rekel javni sektro je 48% BDP, kaj misliš da se bo zgodili če tam režeš. Kam jih boš prekvalificiral če ni služb, še v nemčiji imajo 50.000 brezposelnih industrijih inženirjev in tehnikov, sploh ne vemo kolikšna je njihova brezposelnost ker v Nemčiji vse dela malo delo.
User1063544
13. 06. 2013 13.45
+1
Mislim da je to, čakam na ta dan ko bo spokalo... in s pacifikom ali brez to definitivno bo. Potem pa bo ta politična nerealnost postala lastna nočna mora..
User1063544
13. 06. 2013 13.47
+5
Pacifik: OD KOD JAVNEMU SEKTORJU DENAR????? Kdaj bo tebi jasno da je javni sektor napajan od realnega sektorja??? Se bo treba spustiti na realna tla in si umazati roke, ko so se uničevala in zapirala podjetja so vsi bili lepo tiho, zdaj ko pa ni denarja pa vsi bežijo v državne službe. In zdaj ko so te ogrožene se pa začne varčevati. Veš kdaj se varčuje??? KO JE PRESEŽEK. Kaj se dogaja danes pa je izčrpavanje nečesar kar že dolgo ni bilo... Zato pa je slovenija zapufana.. P alahko ti meni obračaš številke jaz vidim to vsak dan ker sem v direktnem stiku z REALNIM sektorjem različnih dejavnosti.. DRŽAVA UMIRA ker podpiramo politiko izčrpavanja.
pacifik12
13. 06. 2013 13.49
-3
Javnemu sektroju denar od obveznic, trenutno. Glede na to da ima Avstrija 90% bdp dolgaa in mi niti 60% se mi zdi da imamo že 5 let rezerve.
pacifik12
13. 06. 2013 13.50
Pol naj se zrihta realni sektro prvo in naj se premesti uno armado birokratov v gospodarstvo, a se ti ne zdi to boljša rešitev!!!!!!!
dajno
13. 06. 2013 13.50
+1
Pacifik, če delaš v turizmu, si pripelji turiste iz tujine, drugače si nesposoben, če računaš samo na reveže iz SLO. No, ti računaš na bogatejši sloj iz JU.
User1063544
13. 06. 2013 13.51
+3
Kako ste se smejali ko je nekdo omenjal RESET slovenije.. Če bi se držali Islandskega recepta bi zdaj bili top država v Evropi, pa to brez nekega blesavega članstva..
pacifik12
13. 06. 2013 13.51
-2
Kaj ti še vedno ne razumeš al kaj. Kako bo zgledalo na papirju ko odpustiš 100.000 birokratov in pade BDP za 25-30%. Slovenija se bodo smejale še Albanija in Grčija. Če pade BDP se dolg dvigne a veš to, se pravi dolg se bo dvignil iz 60% BDP na 90% in spet bo vse narobe.
pacifik12
13. 06. 2013 13.52
-2
Isladnci so jezni kot risi, izgubili so 50% njihovega življenjskega standarda. Drugače vse kar so naredili je da so rekli da ne bodo nič več odplačevali to je to. Za Slovenijo je to nerealno ker smo v evru.
El Koronito
13. 06. 2013 13.53
+3
Aha ... in ti se fino zanašaš na pufanje države ... vračujejo pa naj naši potomci in crkujejo, kot poceni delovna sila. Zaradi takšnih kot si ti, ki jih skrbi samo za lastno riit se ne premaknemo nikamor.
User1063544
13. 06. 2013 13.55
+4
Kako boš ti rihtal realni sektor če mu javni (z državnimi službami) NE DA DIHATI zaradi preobremenitve stroškov in obveznosti? Potem pa ti posadi rože sredi sahare brez vode... Tej politični hobotnici je treba glavo odsekat in spravit odhodkovno stran v neko normalno stanje.. Čemu imamo 260 občin?? Čemu imamo 300 javnih služb. Imamo ceste v zanič?? Evo služba z abirokrate, jaz mislim da mu bo 7. stopnja zadostovala da bo držal lopato v roki... ALi boš mi ti rekel da je on več kot jaz???
pacifik12
13. 06. 2013 13.55
-6
PonovnoRojen, edini nesposoben v državi očitno si ti, če si tako ljubosem na neke birokrate ki začenjo in po novem ostanejo pri 1300 bruto, pol si si popolnoma sam kriv. Priznat si am sebi očitno nočeš da je kriza dejansko v gospodarstvu in državne finance niso kot kupovanje v Hoferju, ampka imaš tukaj BDP, izvoz-uvoz in pojme ki so daleč nad tvojo inteligeno.
pacifik12
13. 06. 2013 13.56
-3
Kakšan preobremenitev stroškov, preobremenitve so tam-tam s Nemčijo.
User1063544
13. 06. 2013 13.56
+1
eh... brezveze... Še en praktični primer spranca... Ja ok imaš prav se oproščam z akomentarje...
User1063544
13. 06. 2013 13.57
+4
Samo si poglej v plačilno listo ko0liko davkov in prispevkov ti odžre država.. potem pa vse skupaj v primerjavi z preostankom evrope še primerjaj s cenami življenskih potrebščin... Zraven pa še prištej raznorazne davke, zavarovanja itd... kar še dodatno plačuješ...
pacifik12
13. 06. 2013 13.58
-3
Kaj pa boš naredil, je svetovna finanča kriza, kaj misliš da je JU kar naektrat postala zlobna leta 2008.
pacifik12
13. 06. 2013 13.59
-2
Kaj pa boš odprl , kako podjetje, ni šanš da tekmuješ s velikimi trgovci, ni šanš da tekmuješ s Strabagom, ni šanš da tekmuješ s Petrolom, ni šans da tekmuješ s Oplom, Mercedesom.
User1063544
13. 06. 2013 14.00
+1
Ja, ok no... vse je v redu samo kredit si mormo vzet...
pacifik12
13. 06. 2013 14.01
-1
Vse pametne države vejo da prihodnost je v gromozanskih podjetji, ne a v nekh s.p. vas lepo prosin. Če je še Petrolu ki je monopolist padel dobiče za več kot 50% po mojem ni kriv JU.
pacifik12
13. 06. 2013 14.02
-2
Ja glej PonovnoRojen, imamo še enih 6 let rezerve da pridem z dolgom na raven Nemčijo, ki jo vsi tako častite, ki ima 90% BDP dolga. Če do takrat kriza mimo smo rešeni, nazadnje je trajal kriza 1929-1939. Se pravi 2008-2018?
El Koronito
13. 06. 2013 14.05
+2
PonovnoRojen .... nima smisla. Za tvoje komentarje ++++++
hansola
13. 06. 2013 14.22
+4
pacifik12, bo treba malo nazaj v šolo, da se naučiš kako gospodarstvo laufa. Pojma nimaš očitno o Nemčiji, ne vem kaj potem delaš v turizmu. Tam krize ni že od leta 2009, življenski standard je večkrat višji, kot zaposlen v turitzmu tudi verjetno veš, kateri turisti največ porabijo in potujejo? NEMCI. Javna uprava pri nas je 2krat preštevilčna, 50% bi jih trebalo na cesto poslat. Če tega ne vidiš mi je takoj jasno, zakaj je Slovenski turizem totalno v *****.
pacifik12
13. 06. 2013 14.26
-3
hansola
13. 06. 2013 14.29
+1
Pa glede na to, kaki telebani prihajajo iz Turistice ven, se še v turizmu dolgo ne bo nič spremenilo.
pacifik12
13. 06. 2013 14.38
-2
Ma mislim sploh ne razumem kaj hočete. Zdej tu primerjate Avstrijce in Nemce, ma mislim dej odločte se še enkrat. Zdej vi nam tu ponujate Janšo in Zašuštašiča medtem ko Avstrijci rešujejo z davkoplačevalskih denarjem Strabag. JA glej, ne vem kaj da rečem, upam da ko bi pridete na vlado da boste znali mirit vse proteste in izgrede. Prav me zanima kako bo zgledala ta vaša liberalna ekonomija z vojaki na cesti. Smo vidli da specialcev nimate zadosti za vsa mesta držat, kaj boste poklicali vojsko, al boste prosli Nemce da pošljejo njihovo "Wermacht", no ja zdej se ne kličejo več tako.
pacifik12
13. 06. 2013 14.42
-3
Hahah, Vlada premierja Hansole 2014: Statistike IMf za Slovenije 2014: BDP padel za 30%, potrošnja padla za 40%, brezposelnost 40%, penzije padle za 40%. Izvoz padel za ?????????? NA TO RAČUNAŠ VERJETNO DA GRE GOR????????? Pa lep pozdrav
hansola
13. 06. 2013 15.14
+4
joj pacifik12, pa ki si se ti šolal no? Ti ne razumeš ama ništa. Da ti razložim po FDV-jevsko, da boš razumel, zmanjšanje birokracije pomeni lažjo ustanovitev podjetij z manj stroški. Manj javne uprave = manjši davki. Podjetja plačujejo manj državi na en proizvod, proizvodi se pocenijo, podjetja postanejo konkurenčnejša, povpraševanje se poveča kot potreba po delovni sili. Rezultat? Večja zaposlitev v realnem sektorju.
hansola
13. 06. 2013 15.17
+2
P.S.: BDP = bruto domači proizvod, razloži mi kaj javna uprava proizvaja? Lahko ma država nevemkak BPD, pa če ta izhaja iz javne uprave ni to vredn centa.
El Koronito
13. 06. 2013 15.21
+2
troši ne pa proizvaja ... ma brez veze....
pacifik12
13. 06. 2013 15.40
-3
Joj kake ste vi libertarci-neoliberalci hudičevo prrpričani v vašo idejo svobodnega trga. Nič vas ne more ustvati, jaz sem bil isti. Ja ja, zmanjšaš davke na minimum in ljudje bodo začeli odpirat podjetja, zelo lepo se sliši ampak na žalost zgodovina pravi drugače, mi je zelo žal. Ja, BDP je ponarejen s potrošnjo, ampak je vseeno BDP, mi je zelo žal. Se spomni kampanje Ron Paula za ameriškega predsednika lani inj njegovih fanatičnih podpornikov, kljub temu da jih je blo samo enih 8% so ovojili praktično čez 25% vseh delegatski sedežev. Hudičevo vztrajni so bli, cel interent so preplavli z njegovimi videi. ČE boš odpustil 100.000 javnih uslužbencev boš imel v Sloveniji izgrede, to je dejstvo, zdej kako jih boš kontrolilar. Boš policajem dvignil plače, vojakom.
pacifik12
13. 06. 2013 15.45
-3
Drugače pa ne vem zakaj nič ne proizvajate, Siliko že preko 10 let išče kader za delo v proizvodnji samo nič ne najde, nikogar ne najde ki bi obvaldal in delal za 980 bruto s diplomo inženirja. Verjetno zdej ko je kriza so nekaj našli, še delavce pripelje iz Romunije.
Samsung Android
13. 06. 2013 13.37
+5
Za nekaj kar si kupil, plačal davek, JE TVOJE, te davčijo? Kako lahko to naredijo v demokratični deželi. Torej potrebujem tudi dovoljenje da sem Slovenec? Moram plačati davek na življenje? Kam gre ta država, res.... Potem prosim za dodatni dletni avek na avto, hrano, zrak...
tantadruj1
13. 06. 2013 13.39
+1
Samsung Android
13. 06. 2013 13.45
definiraj luksuz......če ga lahko, dokler je nekdo zaslužil uradno za recimo jahto? Ob plači so mu odtrgali davek, ne skriva ničesar...je to luksuz?
tantadruj1
13. 06. 2013 14.10
+1
en primer, ki ga konstantno ponavljam, pa mi vsi tu težijo. če imaš mesečno plačo 700€ je telefon za 300€ luksuz. zame. na to naj bo dodatne davek letno, ker očitno je še prepoceni. al ne vem.potem pa ta isti človek jamra da nima stanovanja. ali česa drugega. telefon za ta denar res ne rabiš, če imaš plačo 700€