Slovenija

'Ne bomo dovolili, da šolstvo narekuje ideologija'

Ljubljana, 02. 07. 2019 19.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Veronika Lavrenčič
Komentarji
56

Potem ko so s tesno večino člani odbora za izobraževanje sprejeli predlog novele zakona o financiranju zasebnih šol, so v zrak spet skočili starši, ki imajo otroke v zasebnih šolah. Predlog je bil namreč sprejet v prvotni obliki, torej da bi se zasebnim šolam 100 odstotno financiralo le obvezni del, razširjenega pa ne. Razburjeni starši so v iskanju rešitve obiskali tudi predsednika države.


 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (56)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

85391
14. 07. 2019 16.59
Jaz bi svoje otroke z veseljem dala v zasebno šolo, ker verjamem in na lastne oči vidim , da javni program ustvarja ovce, ne podpira individualnega tempa in zanimanj posameznikov in vse trpa v isti kalup. Poleg tega se že vnaprej vsakega otroka praktično ožigosa, kdo je v redu in kdo ni. Pri nas v šoli je socialna delavka (ali psihologinja) ob vpisu otroka povedala, da gre za vsakega otroka posebej v vrtec vprašat o tem otroku. To torej pomeni, da si o otrokih učiteljice ustvarijo svoje kartoteke še preden se sploh usedejo v šolske klopi. Kar se mi zdi že iz vidika človekovih pravic vprašljivo. Ampak me pa zelo moti, da so zasebne šole (Walfdorf ipd) v veliki večini v Ljubljani, torej pomeni to, da so že sedaj dostopne samo eliti, ki imajo pač še bolj ugodno šolanje. Meni, ki živim izven Ljubljane, bi vpis otrok v osnovno šolo v Ljubljani predstavljal zelo velik logistični zalogaj. Ker torej zasebne šole že sedaj obiskuje elita, Ljubljančani, imam rahel zadržek pri tem. Takoj pa podpišem, da bi v naši bližini odprli zasebno šolo na princip Walfdorf po enaki ceni kot je v Ljubljani. Do takrat pa si jaz kaj malo lahko pomagam z zasebno šolo.
Grunf TNT
03. 07. 2019 14.55
+1
Tudi zasebne šole bi morale delati po nacionalnem programu šolstva...
yaxscdvf
03. 07. 2019 16.24
Seveda, saj tudi zasebne varnostne službe morajo delat po državnih zakonih...
User1063544
03. 07. 2019 14.37
+5
Zasebna šola je IDEOLOGIJA ki se odraža skozi standard, ki presega standard ki je s zakoni določen v javnih šolah. To je jasna družbena delitev na višji oz. nižji sloj. In da jaz zdaj tukaj prenašamo jamranje tiste peščice, ki se čutijo nekako posebne in ki želijo za svoje otroke najboljše. Še vedno se greste nek nadstandard, zato PLAČAJTE, mi - davkoplačevalci vam ziher ne bomo tega krili. Pa eno vprašanje za tiste ki se vidijo v tem: Ali dobite Mercedesa za ceno Dacie, ker vam država pomaga?
Nimasmisla
03. 07. 2019 11.11
+4
če hočeš otroka v zasebni šoli ket je bolj in pač moraš nekaj doplačat in zopet delamo razlike med otroci
yaxscdvf
03. 07. 2019 11.27
+1
Zato bi bilo najbolje, da je privat šola v celoti privat financirana, da se na javnem nivoju ne bi delal razlike.
User1063544
03. 07. 2019 14.38
+2
Se strinjam, če si privatnik, si privatnik ker si sposoben in ne potrebuješ nekega zunanjega financiranja.
RamzesII
03. 07. 2019 10.30
+2
Prepozno jo že, praktično od začetka.
antilevi?ar
03. 07. 2019 08.57
-4
Prvo iz učilnic umaknite simbol indoktrinacije in ideologije-globus,..potem se bomo pogovarjali naprej
yaxscdvf
03. 07. 2019 09.11
+2
RamzesII
03. 07. 2019 10.31
+0
Pravo obliko planeta, geoid, res zgleda kot krompir, vendar je resničen.
yaxscdvf
03. 07. 2019 10.50
-2
To je sicer res, vendar je ta oblika precej bolj zakomplicirana kot globus ali pa elipsoid.
veronqa
03. 07. 2019 08.45
+9
Ja tako je prav. In zakaj se ne poudari, da bi potem bile tudi šole drugih verstev upravičene do svojega razširjenega programa! Če hočejo biti šole ideološko obarvane naj si zato same najdejo sredstva!
krnekilojz
03. 07. 2019 09.15
+2
lilihip
03. 07. 2019 08.20
+12
jaz hocem k privat zdravniku na stroške ZZZS saj to je isto potem!
nikhrast
03. 07. 2019 08.06
-1
To je problem, če bodo te šole financirala država, potem bo zahtevala tudi kontrolo nad kurikulum in ostalo, to pa ne gre. V Severni Ameriki imajo Montessori šole AMI organizacijo ki kontrolira svoje šole, minister za edukacijo nima tam kaj iskati, ravno tako ne kakšna cerkev.
yaxscdvf
03. 07. 2019 08.09
+6
pabo39
03. 07. 2019 08.05
+12
Plačan je obvezni program in tako je tudi prav. Ne moremo, ker finančno ne zmoremo, mešati javnega in zasebnega. Privatne šole, vrtci in fakultete pač stanejo. Tako je in tako je tudi prav. Podobno je v zdravstvu.
brancc
03. 07. 2019 08.03
+10
Povsem pravilno, da si ne pustijo diktirati iz strani Cerkve. Kdor hoče otroka v zasebni šoli, jo naj plača. Simple as that.
mikson1402
03. 07. 2019 08.03
+5
tukaj gre bolj za cerkvene miši....cerkev ven iz šolstva...Bravo Vlada !!
RamzesII
03. 07. 2019 10.39
+2
Cerkev in verouk v šoli nimata kaj iskati, če se spomin na jalov poskus uvedbe verouka v šole. Če že, potem bi moral biti predmet Vere in religije (sveta), a nastal bi problem, kje bi našli učitelje za tak predmet, ki bi za povrh znal pojasniti razlike med učenju in pogledi različnih ver in religij, zakaj ena uči to druga ne. Tak učitelj bi učencem razlagal nauk o reikarnaciji, ki ga učijo vzhodne vere, česar pa otroci pa otroci pri veruku svoje vere ne smejo niti omenjati, ker sledi ... še več, nauk od reinkarniciji in določeni nauki določenih ver so nekaj kar se v šolah ne (sme) uči(ti), nastane torej konflikt z sistemom indokrinacije.
grunger81
03. 07. 2019 07.48
-5
Žal je v večini primerov tako, da so zasebni bolj kvalitetni kot javni. Zakaj nebi vzpodbujali kvalitete? Če pogledamo kako mačehovsko se država obnaša da večine svoje lastnine, dobimo odgovor kaj je bolje. Razlika je samo v tem, da se tokrat gre za naše otroke, na katerih bo stal svet. Ta generacija je zafurala marsikaj, naj se vsaj otroci razvijajo maksimalno.
yaxscdvf
03. 07. 2019 07.50
+16
Boš rekel, da je matematika in njene formule v zasebni šoli drugačna kot v javni? Fizika, kemija, geografija,.....?
brancc
03. 07. 2019 08.05
+5
Da, je. V zasebni šoli neki človek hodi po vodi, otrokom berejo pravljice in ostale verske neumnosti.
RamzesII
03. 07. 2019 10.41
-1
Menda so že dokazali, da je v resnici izkoristil naravni dogodek, pred nevednimi ljudmi, hodil je po ledu na katerem je bila voda, in iluzija je bila narejena.
CtrlDelete
03. 07. 2019 07.45
+9
En je zadnjič predlagal referendum na to temo. In jaz se strinjam.
yaxscdvf
03. 07. 2019 07.49
+6
krnekilojz
03. 07. 2019 09.26
+3
jaz tudi! zasebno šolstvo naj bo plačano 0 s strani države!
Berdem
03. 07. 2019 07.44
+9
Za začetek bodo imele učilnice v privat šolah lesen križ v kotu nad katedrom, potem bomo pa videli kako bo šlo naprej. Sicer pa lahko nekaj davkoplačevalskega denarja, ki gre v cerkev prekanalizirajo v šolstvo.
Mega100
03. 07. 2019 07.27
-7
Agenda državne javne šole je učenje ateisticne religije.
vertex
03. 07. 2019 07.31
+16
To ni religija..v javnih šolah učenci ne hodijo po vodi vstajajo od mrtvih in letijo z angeli
yaxscdvf
03. 07. 2019 07.34
+18
Neumnost. Religija je teizem in ne ateizem. Agenda državne šole je poučevanje otrok naravoslovnih in družboslovnih ved, faktov,..., ki je otroci potrebujejo za nadaljno izobraževanje, delovanje, življenje,... brez pravljičarskoreligiozne zbluzene navlake.
Berdem
03. 07. 2019 07.45
+8
Pri biologiji se bodo učili o Evi i n Adamu
yaxscdvf
03. 07. 2019 07.51
+7
ja, pri fizika pa kako s čarovniško palico razdeliš morje na dva dela.....
Mega100
03. 07. 2019 07.55
-4
Ja pa pred 4,6 milijarde let je bil Big Bang. To je religija, pravljica v katero neki verjamejo.
yaxscdvf
03. 07. 2019 08.02
+4
antilevi?ar
03. 07. 2019 09.03
+1
Tako Eva kot Adam nimata nobene veze z svetom,.oba sta le klona nekega genetskega eksperimenta,.pred njima dvema je človeštvo že obstajalo, če že berete biblijo jo berite tako kot je treba ne sam tisto kar vam pride prav.
antilevi?ar
03. 07. 2019 09.06
-1
Ne, za nekatere je to že kar dejstvo, pa še cel kup drugih teorij s katerimi polnijo glave otrokom,..če že uporabljaš znanost uporabi jo tudi v primeru brezmadežnosti-recimo umetna oploditev,.poseg od zunaj,.ni ravno po naravni poti.
yaxscdvf
03. 07. 2019 09.43
+1
In od kje tebi trditev, da sta Adam in Eva klona nekega genetskega ekperimenta?
RamzesII
03. 07. 2019 10.43
-1
Se pa uči o genetiki in genetskem inženiringu v okrnjeni različici. Povežite eno z drugo pa vam bo jasno.
RamzesII
03. 07. 2019 10.45
-1
Yaxscdvf to je narisano tudi na Egipčanskih piramidah, genetski inženiring.
RamzesII
03. 07. 2019 10.47
-1
"Pri biologiji se bodo učili o Evi in Adamu" Ne, se pa uči o genetiki in genetskem inženiringu v okrnjeni različici. Povežite eno z drugo pa vam bo jasno.
RamzesII
03. 07. 2019 10.48
-1
"Agenda državne šole je poučevanje otrok naravoslovnih in družboslovnih ved, faktov" Vendar je veliko skrčenega, potvorjenega, napačnega, itd. Težko je tako znanje = neznanje uporabiti v življenju.
yaxscdvf
03. 07. 2019 11.30
Ramzes, ok, ampak on je govoril o genetskem ekspetimentu, o klonu in ne o genetskem inžiniringu
Miran Vovk
03. 07. 2019 07.26
+16
Zasebno je zasebno, javno pa javno! Zanimivi so ti naši zasebniki. Dokler njim ustreza, prisegajo na kapital. Ko pa je potrebno nekaj plačat, bi to radi razdelili po socialistično.
janez Kovač 1
03. 07. 2019 07.15
+45
Zsebno plačajo zasebniki,to staršem ni jasno!!!!!
Mega100
03. 07. 2019 07.31
-13
Potem zakaj pobira država davke...verjetno tko mal za hec, da se ti na oblasti z našim denarjam mal zafrkavajo.
yaxscdvf
03. 07. 2019 07.36
+19
Država pobira davka za delovanje državnih institucij, javnega šolstva, parlamenta, javnih cest, javnih storitev, policije, javne varnosti,.......
Mega100
03. 07. 2019 07.58
-7
Ja za delovanje javni šol. In če otrok hodi v zasebno šolo. Zakaj plačujejo starši drugim otrokom šolstvo. Če želijo ukiniti sofinanciranje zasebnih šol.
yaxscdvf
03. 07. 2019 08.04
+10
Otrok ima možnost hoditi v javno šolo. Njegov problem, če tega ne koristi. Ogromno nas ne hodi ne hodi v vatikansko ekspozituro in ne koristi njenih stotitev, pa gre vseeno tudi naš davkoplačevalski denar v to organizacijo.
antilevi?ar
03. 07. 2019 09.09
+0
Med drugim, največkrat sama ne zna kaj bi z denarjem počela, glede na to, da ni njen se z njim razmetava in nam pere možgane kako nekaj stane.
brezvode
16. 07. 2019 09.43
zato ker druge stvari pa koristijo in veliko teh staršev je tudi v javnih službah . A ti je jasno na kak način si oni zaslužijo plačo, da imajo potem otroka v privatni šoli, ja s tvojimi davki in prispevki nudl
yaxscdvf
03. 07. 2019 07.09
+46
Kdor je prelep in prefin za javno šolo, si naj hohštapler privatno sam plača.
mikson1402
03. 07. 2019 08.07
+6
tim38
03. 07. 2019 08.12
+6
Se strinjam, tudi zasebnega zobozdravnika sami plačujemo.