Slovenija

Na slabšem so prav otroci

Ljubljana, 13. 02. 2015 18.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ministrica za šolstvo Stanislava Setnikar Cankar je ob varčevalnih ukrepih zatrjevala, da otroci ne bodo na slabšem. Pa so. Ravnatelji so namreč na nogah, saj šole v naravi, ki so subvencionirane le še za socialno najbolj ogrožene, zdaj vsi po vrsti odpovedujejo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (69)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Karantanija
15. 02. 2015 21.02
+2
Očitno tisti, ki imajo, še ne verjamejo, da v Sloveniji vlada huda revščina. Tole je pravi dokaz, da je temu res tako!
LaFemme
15. 02. 2015 19.24
-3
V šolstvu se porablja denar za stvari, ki niso potrebne - otroci imajo že v osnovnih šolah bio in eko hrano, tisoč krožkov, dejavnosti in vsega... K čemur pripomorejo tudi starši, ki pričakujejo, da bo ministrstvo vse to financiralo, zato da bojo njihovi otroci nekaj posebnega. Na ta račun pa potem nastradajo najbolj revni. Mi smo jedli sendviče, imeli max. 2 šoli v naravo v 8ih letih šolanja in mogoče en krožek pa nam ni bilo hudega.
Jeanus1
15. 02. 2015 22.22
+1
Se strinjam, šolniki do sedaj krize sploh povohali niso. Seveda se bodo zdaj izgovarjali na kvaliteto pouka šolarjev, pozabljajo pa, da so imeli od tega korist tudi sami. Običajno so imeli prste zraven pri raznih ekskurzijah, kjer jim je vedno kapnilo nekaj v njihov piskrček.
rajak
15. 02. 2015 17.18
+2
NASRKAJO VEDNO REVEŽI ---SPOLNO RITJO JE LAHKO SRATI ! ! ! !
SDS_je_poden
15. 02. 2015 08.08
-3
Mislim da so po učnem načrtu obvezni le dve šole v naravi. Pri nas, naša šola forsira šolo v naravi od drugega do devetega razreda, se pravi vsako leto. Ne vem koliko je to sicer ok, vem pa da je pri dveh otrocih to kar zajeten finančni zalogaj in da marsikateri ponudnik nastanitve dobro služi s tem.
Darko32
14. 02. 2015 18.36
+3
Vse aktivosti ukiniti in tako privarčevati denar. NAmreč ni dopustno, da se v šoli izsiljuje z raznimi aktivnostmi, kjer se daje zaslužek predvsem znancem profesorjem in raznim društvom. Določene aktivnosti bi lahko združili z obveznim poukom. Zato menim, da je ločevati otroke glede na socielni status staršev je nedopustno in če so starši kolikor toliko kulturni nebodo dovolili razslojevanje in tako bodo naredili zdrave razmere v razredih.
Krta?a 21
14. 02. 2015 09.38
+9
Glede šole v naravi - takoj ko bo treba plačati polno ceno, staršem svetujem sledeče - za svoj denar pošljite otroke na letovanje po lastni izbiri (tisti moment šola o tujem denarju ne bo odločala). Za lasten denar naj bo tudi izbira letovanja po lastni izbiri. Možnosti letovanj je veliko. Državnikom pa - izdajalci slovenskega naroda in od tega ne odstopim! Izdajalce je Tito lepo porihtal - diktator gor ali dol, vidim da je imel prekleto prav. Še boste bežali v Brazilijo, tokrat pa za vedno!
Darko32
14. 02. 2015 18.37
+7
Se popolnoma strinajm z tvojim razmišljanjem. NEdopusto je, da se v šolah razlojuje in z tem v bistvu prizadanejo najbolj otroke.
METKA102
14. 02. 2015 08.48
+11
Ministrica ima škarje in platno in naj uredi, da otroci ne bodo prikrajšani. Govorjenja ne potrebujemo.
enrico
14. 02. 2015 08.40
+9
Dejstvo je da so za krizo ki jo prezivljamo vsi, krivi doloceni posamezniki iz politicnih vrst (ter z njimi povezani bankirji in takoimenovani managerji,ter tako in drugace povezane zdravstvene ustanove). Placujemo pa tisti ki delamo in ustvarjamo. To da pokraden denar vracajo nasi otroci,ki so se takrat komaj rodili in na to niso morali nikakor vplivati, pa je sramota?
janko jereb
14. 02. 2015 07.56
-17
Ko mi bo nekdo razložil, kako pridejo šolniki do 176 delovnih ur na mesec bom tiho. Avtobusni prevoznik naredi na leto 194 dnevnih prevozov otrok v šolo in nazaj domov. Če zanemarim to, da "delovna" ura v šoli traja 45 minut in prištejem še odmore in čas za malico učitelji običajno uidejo iz šole že po 4-5 urah. Kakšen učitelj je že prej v avtu, preden so otroci sploh na hodniku. Stanujem poleg šole in veliko jih vmes skoči še v šoping in po 13 uri že sprehajajo svoje pse doma. Res eno samo garanje. Vedno poslušamo mantre o njihovih tako imenovanih "pripravah" , ki so po parih letih prakse vemo kaj. Prostih ne dni ampak tednov pa kolikor hočeš, tudi zdaj spet prihajajo, zopet in ponovno. Ob vseh prenosnikih in ključkih, priprave lahko delajo v šoli, kjer bodo tako lahko hkrati še varovali in pomagali učencem vseh osem ur svojega šihta .- tako se to dela, a seveda jim to ne diši, vemo zakaj - imamo se fajn !
Trapist
14. 02. 2015 08.25
+19
Zelo slabo poznaš delo v prosveti. Učitelj/profesor je plačan tudi zato, da se pripravlja doma. Med pripravo šteje dodatno izobraževanje, prilagajanje novim učnim programom, priprava na izvedbo pouka (med katero spada tudi sestava in poprava testov), pa še razne dodatne zaposlitve, naj gre za informativne, športne, kulturne, naravoslovne dneve, konference ipd.. Mnogi so zadolženi še za razne spremljajoče dejavnosti (krožki, ekološke akcije, matura,...). Skratka, slabo poznavanje pedagoških procesov ponavadi botruje takemu pisanju, kot je tvoje. Ti razlaga zadostuje?
Tujina123
14. 02. 2015 14.28
+11
Pilotko, ne gre se o učiteljih, ampak starših in plačilu šole v naravi. Nisi ravno zastopil prispevka!
Karantanija
16. 02. 2015 11.15
Večina staršev nima denarja za šolo v naravi, predvsem v družinah z več otroki je kriza. Ni in nimajo od kod vzeti, tudi tisti, kjer sta doma dve ubogi plači, tega ne morejo in marsikdo tega, da je reven, da ne zmore, o tem noče govoriti. Pravzaprav so zelo redki, ki lahko plačajo. Bo morala država kaj več prispevati, a vidimo, kakšno stanje je ....
intel1
14. 02. 2015 07.54
+3
Po faci se ji vidi da pojma nima
marty.party.zan
14. 02. 2015 11.30
+2
Cas jo je povozil ze v rani mladosti... Brez vizije, pozitivnih idej. Jao mao, za u penzion, tako kot dve tretjini vseh na "prestolih". Per takoj naj uvedemo IQ teste za poslance, ministre, sindikatovce...
ggzz
13. 02. 2015 22.55
-16
nič cviliti, hoteli ste "nove obraze", samo da se znebite Janše, uspelo vam je. Zdaj lepo tiho, v zadnjo luknjo se skrit in ploskat tistim ki ste jih izvolili na oblast. Če ne vidite, da levica vedno znova uspe na hitro spacat neke nove stranke, da potegne ljudi za nos, potem ni rešitve. Še naprej ubogajte navodila iz Murgel in vse bo v redu.
marty.party.zan
13. 02. 2015 23.15
+22
Se nisi sprevidel, da so levi in desni zrasli na istem gnojišču? Isto sr., samo drugo pakovanje, bi rekli nasi... No, pa ti povej, kaj bi bilo drugace, ce bi se zapornik znova vsedel na presol.
Smolapataaka
13. 02. 2015 23.33
+17
Aja? A pod JJ bi se nam pa cedila med in mleko po tvoje? Daj potegni svoje oprane možgane iz svoje tazadnje, ti in tebi podobni. In si dajte že enkrat dopovedat, da so vsi isti. In da je ta delitev levi-desni samo en futr-manipulacija za rajo, da se hebe med sabo, zato da lahko gospoda dela kar se ji zahoče. Bum-bar opranoglavi.
KD_FT
14. 02. 2015 00.39
+17
Ves tale sranje imamo ravno zaradi Janše, ker je v času "debelih krav" trošil in razprodajal slovenska podjetja. 4 leta afnanja, za nas pa do konca življenja njegovi dolgovi.
Danny Veliki
14. 02. 2015 02.00
+6
A ta je pa verjetno eden tistih,ki je skakal iz grmičevja pred sodiščem,obenem pa orgazmično vpil parole v podporo velikemu vodji.
Trapist
14. 02. 2015 05.09
+12
Ko mi začne nekdo omenjat Murgle, udbomafijo in mračne zarote proti fazanu, žal izgubi vso kredibilnost, na inteligenčni lestvici pa pade tja nekam proti dnu... Tako je, kot so ti ljudje napisali. V korupciji ni levih in desnih, rdečih in belih. Vsi kradejo kot srake, s tvojim ljubljenim malikom na čelu in cerkvijo, ki ga podpira.
neo81@email.si
14. 02. 2015 06.16
+0
KD_FT: sicer nisem in verjeno nikoli ne bom volivec sds-a, samo ti pa res ne veš o čem govoriš. Poglej si malo, med katerimi leti je naraščal dolg Slovenije. Med leti o katerih ti govoriš gotovo ne.
Trapist
14. 02. 2015 07.52
+7
neo81@email.si; Si prepričan? Začel je rasti po letu 2002 (še pod Ropom), se nadaljeval pod Janšo, vrhunec zadolževalne mrzlice pa doživel pod Pahorjevo vlado, ki je zdaj za nagrado še predsednik. Tudi danes se obilno zadolžujemo, a po nizki obrestni meri. Težava pa ni toliko v dolgu samem, temveč v tem na koga odpade. Sprva je močno vodil dolg zasebnega sektorja. Javni dolg je bil manjši. Z dokapitalizacijo bank in ustanovitvijo slabe banke (DUTB), pa je druga Janševa vlada (minister Šušteršič) zasebni dolg spremenila v javnega. Torej, prevalila na vse nas, nič krive državljane. Svoj žebelj v krsto državne likvidnosti je pribila še madam Bratušek, zdaj pa smo, kjer smo.
Jožajoža
13. 02. 2015 22.51
-5
vsaka šola naj odpusti nekaj učiteljev, ki so prišli do dobo plačanih služb preko lokalnih politik, in naj ta denar raje vloži v otroke
pedritsegonita
14. 02. 2015 06.54
-2
Tujina123
14. 02. 2015 14.39
+5
Ja in?? kaj tebe to boli? Navadnih delavcev je še več!!!
1xy
13. 02. 2015 22.51
+13
ja kaj ste pa mislili......ŠTRUKLJU in vsej šolski kliki je prav MALO MAR za otroke.......to sem vedno trdila in danes ponavljam še 100-tič.........zrihtali so sebi, boh ne daj, da bi delali več kot 20 ur........za otroke pa je popolnoma VSEENO.......pa pljuvajte kolko čete, ampak takšna so dejstva ..........
TamEna
14. 02. 2015 00.07
+0
bravo čestitam, sama ne bi bolj zadela :)
Jeanus1
15. 02. 2015 22.25
Tako je, učiteljem je samo do njihovih lastnih privilegijev in pravic, na plečih otrok se razume.
?akula
13. 02. 2015 21.57
+7
NEKATERI PA ŠE VZTRAJAJO, DA IMAJO NJIHOVI OTROCI PRAVICO DO PRIVATNE ŠOLE.
Vipavka
14. 02. 2015 01.21
+15
Kar naj jo imajo, plačajo naj si jo pa sami.
marty.party.zan
13. 02. 2015 21.30
+18
Draga ministrica, sindikati in ostala predobro placana srenja! Se lahko se s cim drugim razen krcenjem sredstev in poneumljanjem kurikulumov ukvarjate? Npr. Z nasiljem - os oskar kovacic, obracun z nozem na wcju... Seveda so vsi preziveli... Sicer bi bila ze cela slo obvescena. Tako pa - vse pod predpraznik, saj ni nic... Groza. In niche ne more nic storiti, protagonist ne sme biti ozigosan... Ne vem, sem brez besed, pocutupim se, kot da solarji odhajajo zjutraj na fronto in ne v vzgojno izobrazevalno organizacijo!!!!
Mr.
13. 02. 2015 21.04
+0
Namesto, da bi stisnili šolnike in Štrukla so se spravili na otroke... Zakaj ni vlada dosegla nič v pogajanjih s sindikati svizcev.. ker so v vladi praktično sami šolniki... in vrana vrani še nikoli ni izkljuvala oči!!!! Res je samo to, da iz leta v leto ali iz volitev v volitve imamo slabšo in bolj nesposobno vlado...
vdolinitihi
13. 02. 2015 21.18
+10
Kako ste neinformirani! Šolniki zelo stiskamo, že 7. leto.
pepikrlinca
13. 02. 2015 22.43
-5
verjamem, ma ne pri plačah..pri delu pa zelo stiskate..velika večina Vas hodi še samo v službo
Vipavka
14. 02. 2015 01.22
+9
Škoda, da nisi učiteljica, bi tudi ti lepo živela brez dela!
Mr.
14. 02. 2015 08.24
-5
"vdolinitihi" morda res stiskajo že 7 let ampak zanimivo je kako imajo vedno višje plače in to malo primerjaj plačna razmerja za nazaj pa boš videl kako in kdo koga stiska...
Skalinada
13. 02. 2015 20.23
-10
Izobrazevanje je treba zreducirat na osnovno kosarico, torej na POUK, vse ostalo pa skenslat, pa bomo takoj prisparali. Kaj pa rabimo met 200 izbirnih predmetov, pa podaljsano bivanje do petih popoldne, pa jutranje varstvo, ucno pomoc, pa solsko prehrano in solske prevoze in raznorazne tabore pa sole v naravi pa ne vem kaj se vse. Da o solah v vsaki vasi sploh ne govorimo. Priznajmo si, da je taksen model vzgoje in izobrazevanja preobsezen za nas budzet in ga zreducirajmo kot receno samo na pouk. Tako se bo tudi kakovost pridobljenega znanja hitro dvignila, saj se uciteljem ne bo treba ukvarjat z raznoraznimi drugimi neumnostmi. Pa obvezno uvest 8-urni delovnik za ucitelje in to takoj.
vdolinitihi
13. 02. 2015 20.46
+21
Sami sebi kontrirate:ko pišete, kaj je treba ukinit, so to stvari, ki trajajo po 15. uri - hkrati pa zahtevate 8-urni delovnik, torej do 15h/16h. Razumite, da mi že imamo 40-urni delovnik, ki pa je po dnevih različno razporejen, odvisno od urika in ostalih del po 119. členu Zakona o financiranju vzg. in izobr. In - učiteljski poklic ni uradniško delo za 8 ur, če si učitelj s srcem.
Poisonivy
13. 02. 2015 20.51
+21
podaljšano bivanje do petih? Pri nas je do 16.30... potem mi pa ti razloži kam naj dam prvčka in drugarčka od 11.30, ko konča s poukom, do 16.00, ko jaz uspem prirint iz službe?
Poisonivy
13. 02. 2015 20.51
+13
enako velja za jutranje varstvo.... ko bom lahko imela službo od devetih do dveh, bom z veseljem skenslala jutranje varstvo in podaljšano bivanje
Poisonivy
13. 02. 2015 20.52
+8
Šolska prehrana je plačljiva... cca 100 EUR na mesec za enega otroka... tako malo v poduk....
Poisonivy
13. 02. 2015 20.57
+38
veliko več in bolj racionano bi prihranili (pa še otrokom ne bi škodovalo, kvečjemu koristilo), če ukinemo 3/4 zaposlenih na ministrstvu za šolstvo in raznih prisklednikov, ala... delovne skupine za kurikulum, bla bla bla...
Las Vegas
13. 02. 2015 22.23
+9
Ampak to da otroka nimate kam dat tudi ni naša krivda. Včasih smo bili na kmetijah, pa pri starih starših... pa na fakultativnih dejavnostih pa tepeni smo bli za slabe ocene. Če pa so ocene dobre pa tudi nam pokovcem tedaj niso hodile bedarije po glavi. če bi otroka vzgojili s pravimi vrednotami, mu ne bi bilo potrebno stat za vratom 24ur na dan In ga imet skoz na oceh. Jaz sem prišel domov in delal nalogo ter se učil. Ne pa tv, pa tablica in pedica (ipad) in facebook pa mamila ipd...
Poisonivy
14. 02. 2015 10.01
+4
ne, nikogaršnja krivda ni... tudi jaz sem bila v jutranjem varstvu in v podaljšanem bivanju, pa sem stara 40plus. Tako pač je. 6,7 letnika pač ne moreš pustit da hodi sam po mestu in tudi ne samega doma. če ne drugega, je to protizakonito. Vsi nimamo kmetij in babic, jih nikoli nismo imeli...vsaj ne tako blizu. To nima veze z vrednotami!
496344
13. 02. 2015 20.22
+6
Samo bedaki in konji...
omega _v6
13. 02. 2015 20.10
+31
Ni važno,če je denar za naše otroke!! Važno je,da naši poslanci uvažajo tujce in si z tem krepijo politični ugled!!
zdravapamet50
13. 02. 2015 20.08
-9
Učitelji – najštevilnejša skupina strokovnjakov med aktivnim prebivalstvom Slovenije V Sloveniji skrbi za vzgojo in izobraževanje 46.000 učiteljev, vzgojiteljev in drugih strokovnjakov za vzgojo in izobraževanje:
pedritsegonita
14. 02. 2015 06.55
+0
nekam jih je potrebno stlačit :). Drugače bi imeli 16.000 na zavodu :).
Tujina123
14. 02. 2015 14.41
+4
Saj če bi jih bilo manj, bi pa vi strši spet začeli s standardi in bi se pritoževali, da je zaradi varčevanja otrokom slabše, ker jih je v enem razredu 35 in se ne da delat in vaš Mihec nič ne sliši in ne ve in ne pride na vrsto in ga učitelj ne opazi...in kaj jaz vem kaj še vse!!! Pa bi spet bili glasni: "na slabšem so otroci!!!!"