Slovenija

Motiv ostaja neznanka

Kranj, 13. 11. 2006 15.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Policija je razkrila nove podrobnosti o petkovem streljanju v lokalu na Jesenicah, v katerem je umrl 28-letnik.

V petkovem streljanju je ena oseba umrla, tri pa so bile ranjene
V petkovem streljanju je ena oseba umrla, tri pa so bile ranjene FOTO: POP TV

Zaenkrat motiv petkovega streljanja v gostinskem lokalu na Jesenicah še ni v celoti pojasnjen, najverjetneje pa se je novi najemnik lokala odločil, da bo sam rešil zadevo o neplačanih zapitkih. Do sedaj zbrani dokazi in pričevanja ne kažejo na to, da je bil povod za dogodek izsiljevanje s strani skupine, ki je vstopila v lokal in na katero je lastnik po pretepu streljal, je na današnji novinarski konferenci poudaril vodja sektorja kriminalistične policije Policijske uprave Kranj Simon Velički.

Pred lokalom že gorijo sveče, različnih zgodb o tem, kaj se je v petek dogajalo in kakšen je motiv streljanja, pa je s strani Jeseničanov veliko.

Spor med skupino mladih in vodstvom lokala je trajal že dalj časa, so ugotovili policisti. Lokal, v katerem se je občasno zbiralo več ljudi zlasti z območja držav bivše Jugoslavije, je večkrat obiskala policija, saj je od krajanov prejela prijave glede kršitev javnega reda in miru. Policija je le malokrat dejansko ugotovila kršitev, bilo pa je nekaj prepirov in pretepov. Proti nekaterim posameznikom so izrekli obdolžilne predloge in celo kazenske ovadbe, je pojasnil vodja sektorja uniformirane policije Policijske uprave Kranj Simon Vindiš.

Čeprav so sprva mislili, da je pokalo zaradi izsiljevanja, je preiskava pokazala, da temu ni tako
Čeprav so sprva mislili, da je pokalo zaradi izsiljevanja, je preiskava pokazala, da temu ni tako FOTO: POP TV

"Osnovni problem v lokalu so bili neplačani zapitki, a na vsa naša opozorila, da je potrebno tudi te zapitke prijavljati policiji, se najemnik lokala ni ustrezno odzival in jih je le selektivno prijavljal," je dejal Vindiš. "Pri tistih, o katerih smo bili pravočasno obveščeni, pa so bili s strani policije izvedeni vsi potrebni ukrepi," je zagotovil.

Glavni motiv za streljanje naj bi bili torej neplačani zapitki, morebitne druge motive za streljanje, v katerem je ena oseba umrla, tri pa so bile ranjene, bodo policisti iskali še naprej.

Vendar po zagotovilih policije sedanji dokazi ne kažejo na izsiljevanje. Drugačnega mnenja je skupina občanov, ki je v nedeljo zvečer pred kranjskim preiskovalnim sodnikom podprla najemnika lokala Romana Velikonjo in zahtevala njegovo izpustitev. Občani so prepričani, da si je Velikonja le "reševal življenje pred kriminalno združbo, ki že več kot pet leti pretepa in izsiljuje ljudi in prodaja drogo v širši okolici Jesenic, Bleda in Kranjske Gore".

Kaj se je dogajalo v petek?

Policija je osumljenca prijela šele nekaj ur po dogodku, prav tako pa še niso našli strelnega orožja
Policija je osumljenca prijela šele nekaj ur po dogodku, prav tako pa še niso našli strelnega orožja FOTO: POP TV
Kot je dogodek opisala policija, je v petek zvečer v lokalu Caffe Inn znova prišlo do prepira in pretepa. Pri tem je pet moških skočilo na najemnika lokala. Ko so ga zbili na tla, pa je potegnil pištolo in začel streljati napadalce. Pri tem je bil 26-letni E. H. ranjen v desni del prsnega koša in je zaradi poškodbe umrl. Ranjena pa sta bila tudi 21-letna D. H. in S. T. ter 48-letni M. K. Poleg ranjenih se je tudi Velikonja odpravil v Splošno bolnišnico Jesenice, policija pa je bila o dogodku obveščena šele 20 minut po streljanju, čeprav so tisti, ki so bili v lokalu, videli, streljanje, je poudaril Velički. Do predaje osumljenca policiji je minilo več ur. Zoper njega, ki je ovaden za umor in trojni poskus umora, je sicer preiskovalni sodnik v nedeljo zvečer odredil pripor.

Protest občanov proti delu policije
Lastniki lokalov in drugi, ki jih kdo izsiljuje, namreč poskušajo sami reševati te zadeve, je opozoril Velički in dodal, da policija v vsakem primeru izsiljevanja, za katerega izve, odločno reagira. "Policija se nikogar ne boji, potrebuje pa prijavo oziroma pisni predlog oškodovanca," je pojasnil Velički.

Zbrani občani so protestirali tudi proti neučinkovitosti policije, ki ji je po njihovem mnenju situacija popolnoma pobegnila izpod nadzora. Na policiji pa na drugi strani zagotavljajo, da je problem v tem, da se kakršno koli izsiljevanje, na področju katerega so gorenjski policisti letos obravnavali 15 kaznivih dejanj, ne zazna.

KOMENTARJI (19)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mikaa_1@hotmail.com
15. 11. 2006 08.08
Slepc- jaz se popolnoma strinjam s tabo glede tega, In ne samo zaradi trgovine z mamili tudi marsikaj drugega se skriva za tem človekom, da ne omenjam prodajanja mamil takrat še mladoletnim osebam.....itd.itn.. Me pa res zanima kakšne mora biti Elvinova kartoteka? Kakšno vezo sploh ima to z umorom???? In pa ti dejan54 si ga ti poznal ko tako pišeš o njem? ne vem ne vem......
dejan54 pa kva-a zato si zasluz umret??? ja mislm,... Jst jih osebno poznam sploh pa brata pokojnega-Džerija, in sploh niso slabi ce si tko kot se zagre do nijih. se k sem kelnarla mi niso ostal niti TOLARJA dolzni!!! 'BOG TE BO ŠE ŠTRAFOV ČE BOŠ TAKELE TLELE PISOV.' Ja enako...'tapametni'
dejan54@hotmail.com
14. 11. 2006 23.23
Slepc: BOG TE BO ŠE ŠTRAFOV ČE BOŠ TAKELE TLELE PISOV. Počakej malo da od Edvina (pokojnega) pricurlja na dan kartoteka in ljudje se bodo lahko prepričali da je človek pri 28 letih večino življenja preživel v priporu za mladolentike in zaporu.
Tonček Balonček
14. 11. 2006 19.01
Kja bodo tudi na Jesenice prišibali ministri in upoštevali "voljo ljudstva" ter brez njega ne bodo ukrepali po zakonu? Tega seveda niso storili, verjetno jim je še danes žal, da so tako ravnali v Ambrusu! Kaj je pomembno, če imaš za pištolo dovoljenje ali ne, mar bi s pištolo v roki in orožnim listom v žepu lahko kar streljal vsevprek ali kaj?
mikaa_1@hotmail.com
14. 11. 2006 09.11
Morda bi bilo res bolje če bi vsi vedeli kaj se je dogajal, tako ne bi bilo nesmiselnih komentarjev in velikega besedičenja o nekom, za katerega sploh ne veste kdo je.
dark švejder
14. 11. 2006 08.11
Pajade, zdej pa vsi vedo, kaj se je dogajal...
slepc
13. 11. 2006 23.03
Vi trenutno branite cloveka, ki ima vecji kriminalni dosje kod ti vsi fantje skupaj. Mogoce ne veste da je ta Roman sedel nekaj let u zaporu zaradi nedovoljenega prometa z drogami. Tukaj je cisto preprosta zgodba in to je da je najemnik lokala prisel v lokal z namenom da dobi svoj dolg, tako se je zacel pretep z enim od udelezencem in je Roman potegnik pistolo in zacel streljati po lokalu. Da ne omenim da je ustrelil tudi enega od svojih dobrih prijateljev in ga po streljanju odpeljal u bolnico, kjer je grozil vsem ki so se takrat zbrali tam.
kgb@akcija.net
13. 11. 2006 22.24
ta naša policija je kot kažejo zadnji doigodki res sposobna samo še pisat kazni za prometne prekrškež(pa še to ne vsem)
Graham_Mo
13. 11. 2006 22.03
kriminal v Sloveniji je v zadnjem času v porastu na potenco... policistov pa premalo za nadzor le-tega. Sicer se pa strinjam s teboj rijo27
jackoo
13. 11. 2006 22.02
rijo27 raje se vpraši ka delajo ljudje da policija ne mora posredovati. Glede neznanega motiva pa,.. Jesenice so itak rob civilizacije, kot cela gorenska, tm je vse neznano.
Rijad Proši?
13. 11. 2006 21.29
kgb-po mojem ubiješ človeka samo , če je tvoje življenje res ogroženo. Čeprav nimam pojma kaj se je v resnici dogajalo. Ne vem kaj v tej državi dela policija, da zadnje čase povsod ljudje vzemajo zakon v svoje roke.
Graham_Mo
13. 11. 2006 21.22
bahatee: pojdi najprej na tečaj slovenščine potem pa komentiraj tukaj. to kar si zapisal nima ne repa ne glave
bosko.buha@mailinator.com
13. 11. 2006 21.11
Evo, še ena pametna pogruntavščina naših kriminalistov. Človek ustreli 4 ljudi zaradi neplačanega zapitka. Zaradi neplačane kavice gre raje goste pobit in gre za 30 let v zapor. Ja, bravo genialci. Na zalost se Romanu zgleda slabo piše, v primeru da ga obsodijo bi mu morali jeseničani postaviti spomenik. Gnila policija je VSE vedela a ni nič naredila, jeseniški heroj je!
kgb@akcija.net
13. 11. 2006 20.23
torej hočeš reči da jih je Roman kar tako brez veze postrelu
ana.sarkanj@tele-cable.net
13. 11. 2006 20.08
Samo tolk, jaz oba brata poznam. Tega, ki je na žalost podlegel strelom in drugega, ki so ga komaj rešili. A se je kdo prašal, če je normalno kar streljati sredi lokala na kogar koli naprimer? Zakaj morajo biti vedno krivi mlajši, "problematični"?? Oba dobro poznam in upam stavit, da fantje niso hoteli nič slabega. Če pa so brez zaposlitve in jim je lastnik ali najemnik lokala dajal pijačo na up je pa to njegov problem in njegova lastna odločitev. Zato, ker ti nekdo ne plača zapitka ga pa še ni treba umoriti!!!! Ali pač?? Jaz bi se fajn prašala kdo je tukej kriv. "gospod" Roman Velikonja pa še zdaleč ni angelček, če lahko tako brezčutno strelja na otroke nekih staršev. Tudi sam ima otoke in naj pomisli kaj bi bilo če bi nekdo streljal na njih in jih celo ranil ter v najslabšem primeru tudi ubil, kar je storil on sam.
bahatee@hotmail.com
13. 11. 2006 18.50
ej zj vi to poglejtee sredd centra jesenic u 17.30 se streljanje pretepanje .. nevem kva se usee oni pa sele cez 20 min pridejo oz so sele slisal takt lary fary nisoo upallll pridt sramotaa posiljajo folk na misije u irak kosovo nevem kam se usee a takee prbijajo da to clovk nemore vrjett pa js res nevem a sanjam a berem sramotaa...
bahatee@hotmail.com
13. 11. 2006 18.41
ejj jss vecjee gluposti u svojmu lajfu nism slisov ja to clovk neve a bi se smejov a kva bi da se clovk k ma otroka i nevem kva gre strelat zarad neplacenih zapitkov pa to svet ni vidu kaksne izjave dajejo a vejo bol od ns ush kok je ura sam k delajo folk budale se zravn i misljo da padamo na nevem kaksne otrocje fore ko da smo padl z sedmih nebes ja da so karkol druzga napisal bol logicno bi usaj blo .... nemorm vrjet nimam ncc kle sam k gledam te izjavee ... nemorm vrjet res nemorm vrjet
dejan54@hotmail.com
13. 11. 2006 17.47
Zgleda je policijo strah. Strah pred dejstvom, da so si ves čas zatiskali oči pred omenjeno kriminalno združbo in tako prepustili da občani sami vzamejo zakon v roke. G. Velički lahko govori kar hoče, ampak sam dobro ve, da so te osebe ki so bile ustreljene, daleč stran od normalnih ljudi.
janez105@gmail.com
13. 11. 2006 17.18
Kolikor imam jaz izkušnje s policijo, je pri njih odločno le NEVLJUDNO obnašanje do nedolžnih, tako da bi izjavo g. Veličkega vzel z veliko rezervo.