Slovenija

Vlada še zaostrila krizo

Ljubljana, 14. 11. 2007 13.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 8 min

Na seji izvršilnega odbora NSi je sprejet sklep, da stranka ostaja trden in nepogrešljiv člen vladne koalicije.

Odstop vlade je zelo resna možnost in pri njej vztrajamo, je dejal Bajuk
Odstop vlade je zelo resna možnost in pri njej vztrajamo, je dejal Bajuk FOTO: Dare Čekeliš

Predsednik NSi Andrej Bajuk je pred sejo izvršilnega odbora NSi nocoj v Ljubljani poudaril, da je odstop vlade "zelo resna možnost in pri njej vztrajamo". Bajuk je povedal tudi, da se bodo o teh stvareh pogovarjali na četrtkovi seji vlade.

Glede odstopa vlade je dejal, da so izjave, ki jih je novinarjem podal včeraj v Bruslju zelo popolne in zadostne. Poudaril je, da je predsednik vlade Janez Janša sam dejal, da bodo v prihodnjih dneh situacijo ponovno ocenili, da pa ne izključuje možnost, da bo vlada odstopila.

"Možnosti izida nastale krize so lahko drugačne, a vendar menim, da je položaj takšen kakršen je. Pod pogoji, da se načrtno spodkopava verodostojnost vlade, ki bi predsedovala Evropski uniji je praktično nemogoče delati," je ponovil Bajuk.

NSi ni potrebno disciplinirati, kot nekateri namigujejo, je dejal Bajuk. "Mi smo zavestni člani te koalicije, prevzeli smo velike odgovornosti v tej vladi, delamo zavestno in zelo odgovorno in smo zelo zadovoljni s tem, kar smo dosegli. Mi smo se zavestno odločili za to koalicijo in se ne igramo," je še poudaril.

Na seji je izvršilni odbor sprejel sklep, da stranka ostaja trden in nepogrešljiv člen vladne koalicije ter da bo v okviru koalicije uresničevala svoj program, vse dokler bo imela vlada mandat, so sporočili iz NSi.


Podobnik: Izpolniti koalicijsko pogodbo

Predsednik SLS Janez Podobnik je v izjavi za javnost ob seji izvršilnega odbora stranke v Ljubljani dejal, da njihova stranka pričakuje v okviru koalicije pogovor o prihodnosti aktualne vlade. Prav tako v SLS predlagajo pogovor med vsemi strankami, ki so podpisale sporazum za uspešno izvedbo priprav na predsedovanje Evropski uniji (EU). Po besedah predsednika SLS je za vodenje EU odgovorna celotna slovenska politika in ne zgolj koalicija.

Podobnik je dejal, da SLS pričakuje v okviru koalicije pogovor o prihodnosti aktualne vlade
Podobnik je dejal, da SLS pričakuje v okviru koalicije pogovor o prihodnosti aktualne vlade FOTO: Dare Čekeliš

Podobnik je poudaril, da je SLS pripravljena v celoti izpolniti koalicijsko pogodbo. Pojasnil je tudi, da je izvršilni odbor soglasno podprl predano in profesionalno delo resorjev njihove stranke v vladi.

Po njegovih besedah je v Sloveniji "domovinsko pravico dobila radikalna, dosledna kritika vlade, medtem ko uspehi vlade stopajo v drugi plan". Takšne razmere ne zagotavljajo kredibilnega vodenja EU, je prepričan in dodal, da se ne ravna v skladu s sporazumom za uspešno izvedbo priprav na predsedovanje.

Podobnik meni, da v drugih državah evropske povezave obstaja nenapisano pravilo, da v času predsedovanja opozicija spremeni ravnanje.

Predsednik SLS je še zatrdil, da s premierjevo zamislijo o možnem odstopu vlade ni bil vnaprej seznanjen, temveč je zanjo izvedel iz medijev.

Erjavec pripravljen odstop vlade tudi izsiliti

Če imajo težave v koaliciji, naj predsednik vlade to pove. Naj gre v državni zbor in išče podporo pri opoziciji za morebitno imenovanje novih ministrov. Mi bi resno razmislili, da bi podprli tehnično, ekspertno vlado. Namesto, da bi se soočili s pravimi problemi, se želijo prikazati kot žrtve nezaslišanih napadov, ki jih ni. Gregor Golobič, predsednik stranke Zares
"Če ne bo sam ponudil odstopa (op. Janez Janša), se lahko zgodi, da bomo v stranki Desus razmišljali o tem, da izstopimo iz koalicije in da se oblikuje nova koalicija. Vlada v takih razmerah ne more opravljati normalno svojih nalog, zato menim, da je prav, da vlada odstopi in da se oblikuje nova koalicija z novim programom do državnozborskih volitev. In kot sem povedal, ena osrednjih točk je prav gotovo predsedovanje EU,“ je za POP TV dejal minister Karl Erjavec.

Erjavec tako drzne izjave bržkone ne daje brez lastne računice - če vlada odstopi ali pade, bo treba oblikovati novo in ni izključeno, da bi lahko bila ista, kot je zdaj. Toda: na novo bi se začela pogajanja o koaliciji in koalicijski pogodbi - to pa je priložnost, da vsaka stranka iztrži še kaj zase

Cukjati: Razumem predsednika vlade in ministre
Premier Janez Janša je včeraj v komentarju nedeljskih predsedniških volitev in referenduma dejal, da so izidi slabi, razmere, ki so privedle do njih, pa zaskrbljujoče. Ocenil je, da se je volilna kampanja v veliki meri usmerila v bračun z vlado, in dodal, da so "odprte so vse možnosti, vključno z odstopom vlade".

Predsednik vlade Janez Janša je zelo dobro ocenil politično situacijo po nedeljskem referendumskem izidu, meni predsednik državnega zbora France Cukjati. Kot je pojasnil na današnji novinarski konferenci, pogoji delovanja in vodenja vlade postajajo vse bolj neprijazni, zato povsem razume predsednika vlade in ministre, ki razmišljajo o odstopu. "Verjemite mi, da mislijo resno, tako se v korist Slovenije ne da delati, bolje je iti v opozicijo," še poudarja Cukjati.

Nova vlada lahko že konec leta

Če na primer nekdo v Sloveniji trdi, da Janez Janša v celoti obvladuje medijski prostor, se v Sloveniji temu nasmehnemo, če pa taka izjava, podprta s 570 podpisi novinarjev, pride v tujino, pa ni več smešno. Tujina si namreč ne more predstavljati, da bi 570 novinarjev podpisalo očitno laž in si tudi ne znajo predstavljati, kdo v Sloveniji je lastnik medijev niti ne vedo, kateri so tranzicijski tajkuni in iz katerih političnih opcij prihajajo. Predsednik DZ France Cukjati o novinarskih lažeh

Če se bo vlada odločila za odstop, je več možnosti. Najprej bo o njem obveščen državni zbor, Cukjati pa mora v sedmih dneh sklicati izredno sejo. Vlada bi začela opravljati le tekoče posle, medtem pa bi stekel proces oblikovanja nove vlade. "Ta stvar se lahko hitro zavrti, roki niso dolgi, brez težav bi že konec leta imeli novo vlado," meni Cukjati.

Cukjati meni, da so ministri v času priprav na predsedovanje Evropski uniji dvojno obremenjeni in zato, razumljivo, tudi izčrpani. Zato povsem razume predsednika vlade in ministre, ko napovedujejo možnost odstopa. Prepričan je, da je bolje iti v opozicijo, in poudarja, da bo sedanja koalicija tudi v opoziciji v času predsedovanja podpirala katero koli vlado.

Odločen 'ne' zahteva premislek

Izid referenduma o lastninskem preoblikovanju zavarovalnic po Cukjatijevem mnenju zahteva resen premislek. Poudaril je, da so poskušali prek Kapitalske družbe stabilizirati pokojninsko blagajno, s čimer pa ljudi niso prepričali. "Na nek način je to (izid referenduma, op. a.) plebiscitarna nezaupnica vladni politiki na tem področju." Glede na to, da vlada upravlja s celotnim državnim proračunom, pa je takšno nezaupanje zaskrbljujoče.

Cukjati: Opozicija širi laži

France Cukjati meni, da se tako ne da več delati
France Cukjati meni, da se tako ne da več delati FOTO: POP TV

Pogoji delovanja in vodenja vlade po Cukjatijevih besedah postajajo vse bolj neprijazni. "Ne gre za običajno kritičnost opozicije, katere naloga je, da opozarja na napake in spremlja delo vlade, ampak za raven brezskrbnega širjenja laži," je prepričan predsednik DZ. "Če na primer nekdo v Sloveniji trdi, da Janez Janša v celoti obvladuje medijski prostor, se v Sloveniji temu nasmehnemo, če pa taka izjava, podprta s 570 podpisi novinarjev, pride v tujino, pa ni več smešno. Tujina si namreč ne more predstavljati, da bi 570 novinarjev podpisalo očitno laž in si tudi ne znajo predstavljati, kdo v Sloveniji je lastnik medijev niti ne vedo, kateri so tranzicijski tajkuni in iz katerih političnih opcij prihajajo." Madež, ki pri tem ostane, se po Cukjatijevih besedah čutijo pri vseh obiskih v tujini.

Pahor Janši predlaga srečanje

Janša trdi, da se sporazum o tem, da bodo koalicijske in opozicijske stranke sodelovale pri pripravah na predsedovanje in v času predsedovanja EU, drastično krši. Po njegovih besedah je situacija absurdna. Česa takega niso doživeli v nobeni evropski državi, ki se je pripravljala na predsedovanje Uniji, je še poudaril.

Predsednik največje opozicijske stranke SD Borut Pahor predsedniku vlade Janezu Janši predlaga srečanje, na katerem bi se pogovorila o razmerah v slovenski politiki po premierjevi napovedi o morebitnem odstopu vlade. "Koristno bi bilo, če vlada ob konstruktivnem sodelovanju opozicije uspešno opravi predsedovanje EU," meni Pahor.

"Srečanja ne predlagam zato, da bi vam osebno pojasnil neutemeljenost vaših obtožb, da Socialni demokrati v Evropi širimo slab glas o delu vaše vlade. Tako početje mi je bilo vedno tuje. Srečanje predlagam predvsem zato, da se pogovoriva o razmerah v slovenski politiki po vaši izjavi, da ne izključujete možnosti odstopa vlade," je v pismu predsedniku vlade zapisal Pahor.


Zaradi nekaterih ugibanj v javnosti o namerah SD v tem položaju Pahor opozarja, da Socialni demokrati brez jasnega mandata volivcev na volitvah vlade pred tem ne želijo oblikovati ali vanjo na povabilo kogar koli vstopiti.

V kabinetu predsednika vlade so potrdili, da so prejeli Pahorjevo pismo .

Po Pahorjevih besedah Janša razlogov za dvom o verodostojnosti glede konstruktivnega sodelovanja Socialnih demokratov v času predsedovanja nima, kar dokazuje tudi stališče SD do interpelacije zoper notranjega ministra Dragutina Mateja. "Seveda pa na podlagi sporazuma ne morete pričakovati, da bo izostal kritični dialog med vlado in opozicijo ali da opozicija ne bo ugovarjala nekaterim projektom, ki so sporni že dalj časa, recimo predlagani šolski zakonodaji."

Predsednik SD še opozarja, da Janševa izjava o možnosti odstopa odmeva tudi v evropskih krogih, saj se hitro bliža čas prevzema slovenskega vodenja EU. "Moja osebna ocena je, da je treba ta ugibanja čim prej razjasniti. Večkrat sem dejal, da mora pri tem projektu slovenska politika delovati kot reprezentanca, čeprav so seveda odgovornosti v njej različne. V tem mandatu imate največjo odgovornost vi. Ker pa se svojega dela odgovornosti zavedam tudi sam in stranka, ki jo vodim, menim, da bi bil pogovor o tej vrsti sodelovanja koristen," pismo Janši zaključuje Pahor.

Vizjak: Nevzdržne razmere za optimalno delo

Ocenili smo, da se v razmerah, ko se načrtno diskreditira pozicija vlade, slovenskih dosežkov in slovenskih načrtov, brez da se daje možnost slišati tudi našo resnico, ne da optimalno delati, zato ponujamo, da to delo prevzame tisti, ki meni, da to zmore, je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani torkovo izjavo premierja Janeza Janše o možnem odstopu vlade komentiral minister za gospodarstvo Andrej Vizjak.

V takih razmerah ni mogoče delati, pravi Vizjak
V takih razmerah ni mogoče delati, pravi Vizjak FOTO: Dare Čekeliš

"Mi ne želimo poudarjati, da je naša pot edina. Verjamemo, da je uspešna, pripravljeni smo jo nadaljevati in realizirati, vendar v korektni relaciji do ključnih nacionalnih projektov, to pa sta ugled Slovenije v tujini in uspešno predsedovanje Slovenije EU," je dejal Vizjak.

Kot je povedal, je vlada prevzela odgovornost, da z ukrepi izboljša življenje v Sloveniji. "V slovenskem gospodarstvu je bilo v zadnjih letih opazen visok napredek, kar nam zavidajo nekatere države, verjamem, da nam zavida tudi marsikdo v opoziciji," je povedal gospodarski minister in poudaril, da se še nikoli prej ni zgodilo, da bi bila gospodarska rast višja od stopnje brezposelnosti, višja od inflacije.

V ozračju, tako Vizjak, ko se spregleda vrsto pozitivnih ukrepov, ko se ignorira in krši dogovore o skupnem projektu predsedovanja, napovedujejo se interpelacije, vlagajo se referendumi, ni mogoče delati. "Ni mogoče kakovostno opravljati dela in če kdo misli, da je boljši, sposobnejši za opravljanje tega dela, naj prevzame volan in zapelje Slovenijo po poti še hitrejšega razvoja, če to zmore, če to zna," je poudaril Vizjak.

Ob tem je sicer izrazil upanje, da se bo nadaljevanje prodaje državnega premoženja normalno nadaljevalo. "Želimo nadaljevati z vsemi postopki privatizacije," je dejal. Napovedan umik države iz gospodarstva je po Vizjakovih besedah botroval tudi živahnejšemu trgovanju na borzi, česar ne želijo prekiniti "ali postavljati pod vprašaj".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (418)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

DNK
16. 11. 2007 16.43
Ja gospod Munih, kje ste pa sinoči bili ko so evropski komisarji razlagali inflacijo v EU. Če bi to poslušali bi vedeli da je porast v celotni zvezi največji prav v zadnjih mesecih in to zaradi objektivnih vzrokov. Ali se še spomnite, kdaj je bila cena sodčka nafte 60 $, seveda se saj niste menda tako senilen. No in po vašem je Janša in vlada kriva, da ni skopala lastne vrtine za svoje poštene in revne slovence in slovenke, ki dobivajo manj kot 500 EUR. Gospod pozabili pa ste da še nikoli niso otroci - študentje zaslužili z delom preko servisov toliko, da se obnašajo bolj potratno, kot pa njihovi revni starši. Sploh pa vaše pisanje bi bilo izjemno primerno v času ROP-ove vlade, ko so 15 let kradli, danes se pa sprašujete zakaj tako nizke plače. Zato ker so gospodje direktorji LDS-ovci vse pokradli v firmah, delavcem pa priznali 300 000 obveznic, ki jih ni bilo kam vtakniti. Iz lastne firme so nam izločili obveznice in to ko je bilo že vse prepozno kamorkoli še kaj vložiti. Za vsako ušivo delnico smo čakali za vpis po 3-4 ure v kolonah, med tem pa so delali telefoni. Na zadnje smo pristali v nekih x skladih. Zato je tako stanje kot je vaš omenjeni prag revščine, ki ga omenjate, zato ker se LDS-ovci in bivši komunisti vozijo v ogromnih nenormalnih, poltovornih limuzinah, saj jim poraba nafte ni mar, kljub ceni ki jo dosega. Gospod Munih ali ste vi v teh limuzinah, da tako mečete pesek oči vsemu narodu Slovenije, da bi prekrili svinjarijo ki je bila izvedena v 15 letih kraje, tistega imetja za katerega smo garali vsi Slovenci že 50 let in bili vedno na koncu izigrani. Vi pa stresate gnus na zadnji dobri dve leti, lepo vas prosim ne smešite sebe in vse nas pred svetom, ki je že zdavnaj spoznal mentaliteto slovenskega rivalstva, kakršno zelo uspešno predstavljajo razni Golobići in lepotička Kresalova, ki je komaj iz jajca zlezla, pa že soli pamet celi Sloveniji. Oprostite vse to je komedija za uboga štiri leta prekinjene kraje. Kmalu bo zopet napočil vaš čas in prav gotovo po vaših zamislih ne bo več pomankanja za lačne volkove. Napeli ste tudi dovolj bedastih labilnežev da so glasovali proti lastninjenju Z. Triglav in tako bo počakal tudi ta plen na vas, ko pridete zopet na oblat. Logična je samo ena razlaga, vsi ki ne verjamejo v nebesa, jih hočejo ustvariti tukaj in zdaj in kdor koli že to namerava samo delno zaustaviti, ga je treba onesposobiti, živčno uničiti, dokler je fizično še malo tvegano, če pa se ponovi leto 45 pa bo mogoče tudi to. Ne vem če ste zraven vendar vaše pisanje daje slutiti, da ste ali zraven, ali ne razumete, ali imate osebne probleme, ali pa slabe osebne izkušnje, ki pa jih ne morete primerjati z 60 let staro taktiko vladajočih komunistov.
exim@t-2.net
16. 11. 2007 13.18
fmunih: greva lepo po vrsti: - 7%, gre proti 10%. Od kje vam te info? (da ni ta vaš prišepetovalec isti, ki je trdil, da Vlada prodaja Luko Koper? Podatek je, ne samo neresničen, jaz ga bom okarakteriziral kot lažnega - kaj ima vlada pri "pobegu" cen? Ne pisariti iz učbenikov, pojasnite v praksi. Kdo je torej kriv za pobeg cen? - se strinjam, da so inšpekcije totalno zanič, skurumpirane in nesposobne. To je dejstvo, ki ga minister Podobnik žal ne rešuje. To mu 1000x zamerim sam osebno - in kar se konkurenčne odzivnosti trga tiče: realnost, ne pravljice. Preberi si dr. Kovača in diplomske naloge nekaterih ekonomistov, ki so diplomirali v letošnjem letu. - če se plače niso gvignile, ni kriva Vlada; vsaj toliko inteligence imej še, predno še to poliješ z gnojnico. Celo "veliki" Semolič je priznal, da plač ne formira JJ, pač pa delodajalci-vidiš, tu tiči zajec. - matere samohranilke: ne bom komentiral, ker imam zelo urejen zakon - ponovno-delavci...pod 500 Eurov na mesec: stvar delodajalcev in delojemalcev, ne pa Vlade. Ti, nagec! - in za konec: želim, da ta večina slovenskega prebivalstva pride na oblast sedaj, ko je JJ podal ostavko. Boste videli, kje bomo čez pol leta. In še to: zakaj pa nisi nič napisal o rasti BDR, o zmanjšanju brezposelnosti in posledično manjše obremenitve podjetij do države (saj veš, btto plača se ne spremeni, v državno blagajno pa se zato oddvaja manj sredstev), da se je plača povečala realno - ne nominalno- za več kot 3%, da smo v "šengenu", da plačujemo z evri, .. Če ti je pa res hudo, izvoli, pridi k meni, da ti kupim karto za Albanijo, OK Kubo.
Prvo Bore
16. 11. 2007 11.17
fmunih dober dan Vam želim Dokler bo cenzus za 4 člansko družino 382 €, potem ne bomo socialna država, ker toliko Ti da država, ampak s tem se ne da živet, ampak država ne dovoli NOBENE sive emisije, nobenega dela, drugače ti vzame še teh 382 €.
fmunih@email.si
16. 11. 2007 09.23
Spoštovani exim: Očitno ste optimist, ker vam primanjkuje informacij. Dejstvo je, da je danes realna inflacija v letu 2007 že več kot 7odstotna in gre proti 10 odstotkom, za kar je kriva SAMO vlada, ker ne obvladuje makroekonomije (agregatna inflacija se meri v dvo letnem obdobju, pol iz lanskega leta in pol iz letošnjega). S tem imam v mislih neodzivnost na pobeg cen in s tem inflacije, kar je v nasprotju z izhajajočimi cilji držav EU, zapisanimi z maastrichtsko pogodbo. Imamo zanič inšpekcijske službe in ministrstva, ki ne znajo pregledati uporavičenosti rasti cen. Sklicevanje Janše na konkurenčne odzivnosti trga je pravljica za otroke, če ve, da se mora držati maastrichtskih pogodbenih obveznosti, ki agregatno predstavljajo ciljne vrednosti EU inflacije. Udarec po žepu vsakega državljana, zaradi skoka inflacije, z zmanjšano kupno močjo (plače se niso dvignile, zato protest delavcev) pa je neoprostljiva krivica predvsem do socialno šibkih. Sedaj je, zaradi rasti cen, že več kot 1/3 Slovencev pod pragom revščine. Kje, spoštovani exim še vidite slavospev Janšeni vladi. Če pa ga vidite, pomislite na matere samohranilke, ki jih je potrebno spoštovati in so socialno nezaščitene, na delavce, ki zaslužijo pod 500 Euro na mesec in na 70% upokojencev z manjšimi pokojninami, ki jim kupna moč pada s potencialno funkcijo (nelinearno) iz leta v leto in so že pod pragom revščine. S svojim preteklim delom pa so ustvarili gospodarstvo države. Žal mi je, da niste razumeli volje večine slovenskega prebivalstva. Očitno ste pri koritu in vam gre odlično.
exim@t-2.net
16. 11. 2007 09.10
dejc: ti mali nagec! Sedaj boš imel možnsoti svojega razcveta, ko boš lahko volil svoje lenuhe in nesposobneže. S takimi podrepniki Kučanovega klana bomo kmalu za Albanijo. In tvoj idol-Pahor-vprašaj se, zakaj se tako otepa postati mandatar. Saj vseskozi trdi, da ima že pripravljeno perfektno ekipo za vodenje države. Evo, ponuja se mu prilika! Namesto, da to priliko zagrabi, pisari JJ "love letters". Ojoj, nagci!
Dejc Staffbull
16. 11. 2007 08.44
Čuj ti EXIM,vrjetn si velik oboževalc Janeza Janše,veš mal poglej okrog sebe,pa boš vidu Janšo,Ruplja,Podobnka,Bajuka,ma no nasploh vidu boš SDS;NSi,SLS,ki ti mahajo z Belorusko zastavco,na čelu majo pa vsi gravirano IZDAJALCI SLOVENIJE!
exim@t-2.net
16. 11. 2007 08.24
fmunih: z izvolitvijo Tuerka za predsednika ste si Slovenci (jaz ga nisem volil, saj je zame reva, ki kalimerovsko priteče v Slovenijo, ker ne uspe v OZN; mimogrede, le zakaj ni uspel v OZN), naredili medvedjo uslugo. To bo definitivno pokazal čas. Zelo blizu je ta čas. Pravite, da se strinjajo s to izvolitvijo tudi v tujini. Kje so odmevi EU članic, razen Avstrije, Hrvaške??? in Italije. Dajte no mir, prosim lepo! Zanimivo bo, ko bo z delavci korakal, hahahha. Pa ne more okriviti vlade zaradi plač, hahaha. Kot Drnovšek, ki je objemal Strojanovo. iste Strojane, ki imajo na pokopališču, na spomeniku vzidano PUŠKO!!!! Kar se pa vlade tiče; naj odstopi, mandatar pa naj bo SDjevec Pahor, ministri pa Cvikel, Potrč in ostala zalega Kučanovega klana. Čez 6 mesecev bo Slovenija za Albanijo!
fmunih@email.si
16. 11. 2007 07.19
Z izvolitvijo dr.Turka za predsednika Slovenije, smo Slovenci Janši primazali zaušnico, ki je vplivala že tako daleč, da sedaj, ko je njegova strategija izvolitve Peterleta izpuhtela, povzročila nezaupanje v lastni koaliciji. Naj mu bo v parlamentu srečno pred sramoto, ki si jo je sam sebi povzročil zato, ker mu slovensko ljudstvo ne odgovarja.
DNK
15. 11. 2007 23.16
Spoštovani praškovci, pametnjakoviči ste vabljeni v vlado, da se izkažete z dejanji in izvlecite že glave iz torb. Seveda je pa veliko vprašanje ali ste sploh za Slovenijo, ali pa vam gre zgolj za objestnosti in s preverznimi dejanji, izjavami, podtikanji in podobnim žanrom uničevati delavne ljudi, kakršna je tudi sedanja vlada in iskati nove sovražnike v lastnem narodu, kot je to v zgodovini Slovencev že ustaljena praksa.
mondt
15. 11. 2007 23.06
aloys9 A tiste napade misliš v katerih so Slovenski piloti zmetali bombe v Savo al tiste na Medvedjeku
DNK
15. 11. 2007 22.13
Ti prašek, veš v čem je problem, da sva oba preživela ti Trzin jaz pa avijonske napade in še kaj. Razlika v samo v tem da ti očitno primankuje samopotrditve ki jo iščeš na napačen način. Ti ne boš nikoli heroj te vojne, ker ne spoštuješ tistega za kar praviš si nosil glavco v torbi, ampak sedaj defakto rušiš vse drugačno od tebe.
fmunih@email.si
15. 11. 2007 18.08
Glede na izjavo Janše je odstop zaželen. Sicer podpiram Rjavca, ki pravi, da bo njegova stranka izstopila. S takšnim sramotenjem demokratičnih pravic slovenskega naroda, Janša ne sme ostati na poziciji.
DNK
15. 11. 2007 17.26
Bravo zavedno slovenc, vsaj en normalen se je še našel, ki ima dobre živce, da lahko oporeka tem barabam, ki v življenju še niso naredili nič, imajo pa dovolj časa za nenehno kritiziranje dela drugih. Ti Prašek pa Dr.Cyber, kaj konkretno je vlada naredila tako slabega, da tujimna ni opazila? Napišita če že delata anti propagando, zraven pa še pripišita, kaj sta vidva konkretno naredila za Slovenijo?
zavedno.slovenc@email.si
15. 11. 2007 16.23
Ne, to ni kuhanje mule, je resno sporočilo vlade, da se v takih pogojih ne da delat. Opozicija in določeni deli koalicije delujejo razdiralno.
iSab
15. 11. 2007 16.05
joj ta vlada bedasta... zej se pa neki mula kt vsak razvajen otrok bi rabla eno čez rit...
zavedno.slovenc@email.si
15. 11. 2007 15.44
popravek: stavek bi se moral glasiti takole: Je Janšev komentar na obvladovanje medijev s strani vlade.
zavedno.slovenc@email.si
15. 11. 2007 15.41
Gen ;) Vlada tudi danes dela dobro, učinkovito, modro. V pogojih nenehnega podtikanja pa vlada zelo težko dela ves mandat. Vsa ta gonja proti vladi, pa je sodu izbila dno. prašek Navedek je iz dnevnega časopisja nedavno tega. Je Janšev komentar na obvladovanje medijev s strani novinarjev. Žal mi je da si razočaran nad delom vlade. Jaz ji zaupam in verjamem v njeno delo. Ob taki obveščenosti iz dnevnih medijev, se niti ne čudim, da si takega mnenja. Če želiš bolj objektiven pogled, ti svetujem da si vzameš čas in opazuješ.
DarthRevan
15. 11. 2007 15.07
Zavedni, zanimivo je to, da je še pred 72 urami vlada "delala dobro in učinkovito" zdaj se pa kar nenadoma "v takih pogojih ne da več delati." Pa kdo tu koga j**e?
zavedno.slovenc@email.si
15. 11. 2007 15.03
Dolžnost opozicije je opozarjati na nepravilnosti, se strinjam. Nikakor pa ni dolžnost opozicije rušiti dela vlade, natolcevati in skrbeti za negativno podobo Slovenije v svetu. O novinarjih... 'Vlada zahteva od novinarjev, da o njej slabo pišejo'. Toliko o nepristranosti in izobraženosti, hrbtenici, pokončnosti naših vrlih novinrjev. Zavedam se, da zgornja trditev ne drži za vse in da so med njimi svetle izjeme.
zavedno.slovenc@email.si
15. 11. 2007 13.40
Že dolgo vemo, da levica ves mandat te vlade aktivno nagaja. Z aparatom, ki ga ima za seboj to niti ni tako težko. Za Slovenijo in Slovence pa jim je tako ali tako vseeno. Žal mi je, da so potrebne tako nizkotne poteze, kot so podpisi novinarjev.... Hudič v sili muhe žre.