Slovenija

'Medtem ko se davčni dolg poslovnih subjektov viša, se davčni nadzor krči'

Ljubljana, 16. 04. 2013 09.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V ZSSS so se ostro odzvali na izjave GZS, da je javna objava davčnih dolžnikov in tistih, ki niso oddali obračuna davčnega odtegljaja za izplačilo plače in nadomestila plače za predpretekli mesec, politični marketing. "Od kdaj je neplačevanje davkov in socialnih prispevkov ideološko in PR vprašanje," je kritičen sindikalist Lukič.

V Zvezi svobodnih sindikatov Slovenije (ZSSS) so se obregnili ob mnenje Gospodarske zbornice Slovenije (GZS), da je objava seznama davčnih dolžnikov, politični marketing. Ob tem navajajo tudi izjave predsednika GZS Sama Hribarja Miliča za časopis Dnevnik, ki pravi, da se "zelo ideološko in predvsem premalo profesionalno ukvarjamo s sramotilnim stebrom, ob tem pa se ne zavedamo, da gre tukaj za puhlico, ki ne bo izboljšala plačilne discipline," in dodal, da je prav, da so tisti, ki ne plačujejo, javno objavljeni, "ampak mi bi radi to izkoristili za premislek in opozorilo, da je v tej državi plačilno disciplino potrebno vzpostavljati s pravnimi sredstvi, ne pa s piarovskimi".

Nekateri zavezanci za davek davčnemu organu do 25. dne v mesecu pred mesecem razkritja niso predložili obračuna davčnega odtegljaja za izplačilo plače in nadomestila plače za predpretekli mesec (REK obrazec).
Nekateri zavezanci za davek davčnemu organu do 25. dne v mesecu pred mesecem razkritja niso predložili obračuna davčnega odtegljaja za izplačilo plače in nadomestila plače za predpretekli mesec (REK obrazec). FOTO: Thinkstock

In tu se izvršni sekretar ZSSS za politiko zaposlovanja, migracije in odnose z javnosjo Goran Lukič sprašuje, kako smo prišli do tega, da je številka 4.879, ki predstavlja število nepredlagateljev obračuna davčnega odtegljaja za izplačilo plače in nadomestila plače za predpretekli mesec, ideološka PR puhlica. "Ja, res je – včerajšnjo javno objavo je potrebno vzeti tudi kot možnost za premislek – o tem, kako "daleč" smo prišli iz ustavne definicije pravne države do njene realnosti – tako da gospodarski interes ob vseh teh številkah preprosto zamahne z roko, češ to vse je "ideološki PR"," poudarja Lukič.

Ob tem dodaja, da množica neplačnikov ni nastala kar čez noč. Nastala je z "agresivno propagando "proste gospodarske pobude" za vsako ceno". Pri tem Lukič pokaže na težavo, da je slovensko poslovno okolje postalo tovarna "ustanavljanja fiktivnih podjetij, katerih edini namen je beg pred takšnimi in drugačnimi terjatvami. Ki zanika dejstvo, da tako imenovani "slovenski poslovni model" večidel temelji na nelojalni konkurenci, socialnem dumpingu in izigravanju zakonodaje".

V ZSSS menijo, da je javna objava seznama pokazala na te težave. Vprašanja, ki se ob tem porajajo, pa niso le, koliko denarja bo prinesel ta ukrep, temveč tudi, kakšne spremembe so potrebne na področju pregona dolgov iz naslova davkov oziroma socialnih prispevkov. A najprej si morajo gospodarstveniki priznati, da je čas za spremembo poslovnega modela, poudarja Lukič in dodaja, da dokler se to ne zgodi, bo vsako tovrstno nasprotovanje objavi seznama razumljeno kot "javni politični marketing, ki varuje slabe delodajalce". Meni pa, da si tega ne sme privoščiti nobeno resno gospodarstvo.

V izjavi GZS, s katero se sicer strinjajo, da naj država sprejme ukrep učinkovitega pobiranja davkov in prispevkov, je po mnenju ZSSS tudi veliko sprenevedanja. Prav GZS je, opozarja Lukič, v zadnjih mesecih nekajkrat izpostavil, da je potrebno zarezati v javni sektor in da je ta preveč razbohoten. V obdobju od leta 2008 do 2011 so na davčni upravi zmanjšali število zaposlenih za 97 delavcev, dodaja Lukič. "Leto 2011 je zaključil kadrovski načrt z 42 delovnimi mesti pod dovoljeno kvoto zaposlenih. Po istih podatkih vlade Durs na področju izvajanja nalog naknadnega nadzora (inšpekcije) beleži kadrovski primanjkljaj 33 inšpektorjev, poleg tega pa je "davčna izvršba na robu organizacijskih in kadrovskih zmožnosti". Medtem ko se torej davčni dolg poslovnih subjektov viša, pa se davčni nadzor krči," pravi sindikalist.

Ob tem navaja tudi izjave v. d. generalnega direktorja Dursa Tomaža Peršeta, ki pravi, da potrebujejo več kadra oz. da na nekaterih davčnih uradih ljudi "kritično manjka". "In tako smo tam, kjer smo – prosta gospodarska pobuda gre svojo pot, javni sektor in regulacijska vloga države pa se krčita. V vmesnem prostoru pa narašča davčni dolg," kritično zaključi Lukič.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (41)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JanezNovakJohn
17. 04. 2013 08.23
+1
Sramotilne stebre so zelo uspešno uporabljali v srednjem veku. Vsak trg srednjeveških mest jih ima. Očitno se od takrat do danes nismo nič naučili. Mi raje kruto zapiramo ljudi že za 200 € pri prekoračitvi hitrosti. Milijonarske dožnike pa pustimo da se vozijo v "svojih" (sinovih) prestižnih avtomobilih in jahtah in živijo v hčerkinih vilah. Njim dotičnim lopovom pa dajemo socialno podporo. Dacarji pa nič. Vse je po zakonu. SRAMOTILNI STEBRI SO OGLADALO NESPOSOBNE DRŽAVE IN SEVEDA DAVČNE UPRAVE.
24vohomurckov
16. 04. 2013 15.39
+2
...naša država je pravna država dveh hitrosti....medtem,ko si nekateri privoščijo vse in še več,pa nikoli niso sankcionirani,ker se jih preprosto nihče NE UPA LOTITI,(tudi,če najamejo sobo za bivanje in najemnine nikoli ne plačajo), se po drugi strani dogajajo takele stvari; znano nepremičninsko podjetje,s pomočjo upranika ,s tožbami za deložacijo izseljuje ljudi ,ki imajo nekaj stotakov dolga za najemnino!
zmago56
16. 04. 2013 14.22
+1
Utaja davkov, neplačevanje prispevkov, jemanje velikih kreditov, ki ne bodo nikdar vrnjeni, prenos nakradenega denarja v druga države in druge lopovščine so Slovenski nacionalni šport. Sedaj pa bi ti "športniki" radi državljane še za rezultate teh aktivnosti prikrajšali in se proti objavi bunijo, bunijo pa se tudi njihovi botri in podporniki ( Musarjeva, Simčić, ....), toda že zelo star pregovor pravi " če mačku na rep stopiš se oglasi"
Prassek
16. 04. 2013 16.20
Moj Zmago. Tistim, ki pocnejo kar si zgoraj opisal niste s tem seznamom niti blizu prisli. Ce bi vas kaj bilo v hlacah bi temu ze davno naredili red. Tako se pa kriminal (ja kriminal) razrasca ker imate nekateri raje 500 € v kuverti kot pa, da se izpostavite groznjam krtiminalcev. Tu ste glasni sicer ste pa navadne r...
Jožajoža
16. 04. 2013 12.20
-2
še zanimivejši bi bil seznam kreditijemalcev, malih in velikih, ki so najeli kredite iz državnih bank. in , videli bi, da je vsak mali človek več dolžan, kot vreden. in ti, ki smo tako pametni preko teh komentarjev, smo dolžni bankam po več 100 000 evrov na hišno številko. (vsaka hiša na kredit avto,hišo,stanovanje,fasado,ogrevanje, nafto,plin,TV,tlakovec,ograjo,počitnice, oblačila,okna, streho,toplotne črpalke............................................)
Terezinka
16. 04. 2013 12.25
+3
In tisti kredit bo vrnjen in zato ni problem bank v teh kreditih. Ti krediti so dobiček banke. Problem kredita tudi ni nek kredit Simone Dimic, ki je mogoče res dan "s privilegijem" je pa kredit, ki ima garancijo in se vrača. Problem so odpisani krediti in tisti, ki še bodo odpisani. Pod to debato davčnega dolga je isto, problem so odpisani davki in tisti, ki bodo odpisani.
Terezinka
16. 04. 2013 12.25
+2
In tisti kredit bo vrnjen in zato ni problem bank v teh kreditih. Ti krediti so dobiček banke. Problem kredita tudi ni nek kredit Simone Dimic, ki je mogoče res dan "s privilegijem" je pa kredit, ki ima garancijo in se vrača. Problem so odpisani krediti in tisti, ki še bodo odpisani. Pod to debato davčnega dolga je isto, problem so odpisani davki in tisti, ki bodo odpisani.
Dzoni Brawo
16. 04. 2013 11.57
+2
Naj objavijo tudi spisek koliko dolguje država podjetjem, izvjalcem, umetnikom, in posameznikom v Sloveniji. Po eni strani terja od državljanov in podjetij denar in si ga isto sekundo z izvršbo vzame, da bi pa nam po drugi stani pomagala izterjati naše dolžnike pa noče niti slišati.
Terezinka
16. 04. 2013 12.06
+1
Država oziroma DURS ni služba občanov, ki bi terjala naše terjatve, je pa normalno, da terja naše in vaše dolgove. Malo pre pozno je tak seznam. Strinjam pa se s tabo, da mora država na drugi strani plačati storitve, ki jih je naročila. Predlagam, da se dogovoriš, da ti kompenzira dolg, če ta zares obstaja med vami
Uporabnik113189
16. 04. 2013 11.53
+2
Sicer nad nekimi seznami nisem navdušen, sploh pa davčnimi. Zgodba je pričakovana z moje strani že zelo dolgo..Edini učinek bo, da bodo poslovni partnerji vedeli, da si slab plačnik in se temu ustrezno obnašali. Tisti trenutek, ko je parlament sprejel, zakon, da je možno v prisilno poravnavo ali stečajem odpisati dolgj, se je začel PRENOS DOLGOV na tiste, ki so poslovali kar v redu in so še imeli denar. Mnogi so krivi tega, da so poslovali naivno ali celo koruptivno..Po naivno mislim na tiste, ki so sklepali posle s podjetjem, ki je že bilo v dolgovih, v pričakovanju, da NJIM bodo pa plačali..kot da so kakšna izjema. No, pričakovnaje izjeme v poslu je v bistvu že korupcija.. Še hujši pa so tisti, ki so poslovali z nekimi kravjimi kupčijami po gostilnah in verjeli, da bo to držalo..Potem pa jih povabijo na sodišče kjer velja samo papir in za tiste dogvore nihče nima posluha. V gradbeništvu je bila to vsakdanja praksa. Skratka vsi velikanski dolgovi velikih podjetij, v katerih so razni managerji "vodili posle" so se razpršili na male podjetnike in podizvajalce..Zaradi tega zopet ponavljam, čim ne dobiš plačila, prekini posel TAKOJ..To bo še najceneje..Vsako odlašanje in pregovarjanje stane mnogo več, pot na sodišče pa je najdražja. . Proces prenosa dolgov s strani velikih na male je v zaključni fazi. Večina dolžnikov teh dolgov ni sposobna odplačati, nekateri ( tisti ki so to počeli načrtno) pa so že vse prenesli na varno..teh naša država itak ni sposobna ujeti. Ta gordijski vozel je možno preprosro presekati tako, da se od tega trenutka dalje prav vsako neplačilo sankcionira, posebej pa plače delavcem..Za nazaj pa bo težko, ker je denar vse držji (cena zlata pada) in bo za vsak evro potrebno delati več, ali drugače, prej lahko zasluženega evro boš danes vračal precej težje. Ali povedano drugače, bogati so zopet na boljšem, ker delo kupujejo ceneje.
Terezinka
16. 04. 2013 12.10
+2
Podizvajalci smo in so vedeli s kom poslujemo oziroma poslujejo. Delali smo in so v vednosti, da to pač večno ne more iti. Izgovori danes so malo bolni. Je pa res, da poslovanje v ne urejenem načinu, ki je veljal takrat drugačno sploh ni bilo možno. Problem je pri tistih pod izvajalcih, ki so preveč zaupali in bili predolgo v verigi lopovov
Uporabnik113189
16. 04. 2013 12.19
Sicer pa zgodbo lahko razložimo popolnoma ekonomsko..Tako velik delež brezposelnih pri nas kot ga imamo dela velikanski pritisk na trgu delovne sile in zbija ceno dela proti ničli.. Prav zato je pri nas še huje kot v sosednjih državah. Ponudba dela se lahko sprosti samo tako, da se preusmeri na druga (tuja) tržišča, kar bi razbremenilo naš mali domači trg delovne sile in sprostilo pritisk na ceno dela Vse odpise dolgov zaradi stečajev in prisilnih proravnav, pa so mala podjetja pač skušala reševati na sto in en način..Najbolj preprosto je če ne plačaš davek in delavce. Da bi takšne minuse lahko krpal na račun prihodkov v prihodnosti trenutno ne kaže..
Terezinka
16. 04. 2013 12.30
+1
Naš trg pa bi razbremenili tudi tako, da bi do momenta, ko je domača brez poselnost večja kot določen % (recimo 8%) ne dovoljevali uvoza tuje delovne sile. Ko bi prepovedali ustanavljanje podjetij za izposojo delavcev. v kolikor imajo podjetja povpraševanje in ne dobijo ustreznih delavcev doma naj se določi postopek po katerem bodo zaposliile tujce, ki bo onemogočal to kar se danes dogaja. poleg tega ti delavci ne bi smeli plačevati našega prispevka za brezposelnost in postati naš delovni višek na zavodih
Uporabnik113189
16. 04. 2013 12.35
terezinka, z vsemi ukrepi se strinjam. Vseeno pa menim, da bo izvoz delovne sile nuja, ker je to eden od boljših načinov kako povečati potrošnjo pri nas in olajšati odplačevanje dolgov..
Terezinka
16. 04. 2013 12.40
+2
Ja izvoz toda ne preko podjetij, ki brez nadzora le izkoristijo delavce in jih v času, ko v tujini ni dela pripeljejo na našo pblagajno po pomoč firmo pa zaprejo in potem začnejo z novo. Če je preko firme delo v tujini bi moralo biti zelo zelo kontrolirano. Ne bi pa smel biti cilj, da firma uvozi delavce iz Bosne in jih preko Slovenske firme izvozi in izkorišča v tujini
Uporabnik113189
16. 04. 2013 12.46
Zelo me čudi, da se pri nas dovoljuje delo s kadri povsem nekontrolirano..To je tako, kot če bi zdravstvo ali šolstvo pri nas prepustili nekim tujcem brez vsake izobrazbe..Gre za še enega od velikih napak politike in zakonodajalca..
Terezinka
16. 04. 2013 13.31
+1
Mislim, da sistemskih napak, ki so narejene, da neke Hilde in njej podobni delajo kot delajo. To se namreč dela na veliko predvsem na državnih velikih gradbiščih cest, T6, Luke in malo manj na veliko pri vseh ostalih, da znižajo plačo našemu domačemu človeku, češ bodo delali pa tuji, če vi niste zadovoljni
24vohomurckov
16. 04. 2013 11.50
+1
...v blatnem dolu zaenkrat obešajo lutke!
Ramzess
16. 04. 2013 11.25
Krči, bi videti, glede na izkušnje.
bljak janša
16. 04. 2013 11.14
+3
ves plačilni promet na kartice in plačilne naloge. Brez gotovine. in najprej skozi računalniško DURS kontrolo, kot včasih SDK, odvest davke in prispevke pol pa dati denar dalje. V času računalnikov je to milisekundno delo. ne bo več sive ekonomije, ne bo utaje davka, ne bo neplačanih prispevkov, ne bo plačilne nediscipline. podizvajalce plača direktno investitor,
Terezinka
16. 04. 2013 11.28
+2
To bo težko, davkarija ni zmožna te mase kontrole. Zmožno pa bi bilo blokirat firmo, ki ne plača delavca in njegovega prispevka ter davkov. Podizvajalcu pa bi morali dati možnost, da imajo njegovi zahtevki prioriteto takoj po izteku dogovorjenega roka ali pa, da je s strani investitorja pred plačilom pozvan k predložitvi računa. Podjetnik mora imeti dolžnost skrbeti za svoj posel in možnost, da lahko onemogoči krajo. pričakovati pa, da bo vse delala davkarija ni realno. Vsak mora delati svoj del, delavec kot šibek člen pa mora biti ščiten tudi od DURs
bljak janša
16. 04. 2013 11.47
+1
SDK je bila zmožna papirnato delat zdaj v dobi računalnikov pa je to odvisno samo od programa in zaščite pred hakerji. banalno. kupiš samo 1 kg kruha in ga plačaš s kartico- gre preko durs računalnika odvede davek za kruh ostalo na trgovca, če slučajno trgovec ni dolžan še kaj drugega.
Uporabnik113189
16. 04. 2013 11.58
+0
Kamel, se ti mogoče sanja, koliko bo zaslužila banka na transakcijah? Pa še država jih je obdavčila, torej davek na davek?
Terezinka
16. 04. 2013 12.12
+1
Nekoč je bilo manj davčnih zavezancev in red, ki je bil utečen. Sedaj je zadeva sicer za razpravo, kar tako enostavno pa ni več možno, ker so sistem, ki ga je imela SDK namenoma razsuli, da kontrole ni
bljak janša
16. 04. 2013 12.18
vsak ima že sedaj na dursu račun in davčno številko. program ni tako zapleten, računalniki pa so dovolj močni.
bljak janša
16. 04. 2013 12.19
in banke nimajo nič s tem, denar naj posojajo zato pa so. transakcije gredo preko Dursa in ne preko banke.
Uporabnik113189
16. 04. 2013 12.40
Kamel, tvoj predlog povsem ukinja poslovanje z gotovino, ki danes postaja eden ključnih segmentov trga. In daje še večjo moč v roke velikega brata. Edini varni način, da nisi ogoljufan s strani priviligiranih in elit je pač keš na šapo..
Terezinka
16. 04. 2013 13.20
+1
Kamel, tvoj pogled na poslovanje DURSa, banke in davčnega zavezanca je malo poenostavljen Vsak promet davčnega zavezanca z dDURSom je kar drago plačan s strani zavezanca. Poslovanje po katerem pa bi direktno DURS kontroliral vse gibanje negotovinskih plačil preko vseh bank in zavezanci je ne izvedljivo. Edina varijanta, da se dolgovi ne bi nakopičili kot so se je blokirat podjetje ali s,p, ko ne plača plače in prispevkov in omogočiti poslovnim subjektom, da ne mudoma lahko izterjajo svoje terjatve od poslovnih partnerjev. S tem bi bilo konec plačilne nediscipline. Naslednji ukrep pa je novih podjetji ne smejo odpreti tisti, ki ne prinesejo potrdila, da sami in njihovi družinski člani imajo poravnane vse dajatve in niso v določenem času uničili nobenega gospodarskega subjekta ter pri tem pustili dolgove
bljak janša
16. 04. 2013 13.39
+1
Je, kar pa ni rečeno da mora biti drago plačan. če se pusti možmost, da se nekaj ne plača ali je možnost da se utaji se to tudi bo. zato mora bit sistem tak, da ne da nobene možnosti da se karkoli utaji groziti z sodišči in kaznijo ne pomaga. podjetje lahko ustanovim tudi preko slamnatih lastnikov, ki mu pač plačam. samo tako, da se v kakršnemkoli plačilnem prometu najprej odvede državi in njenim institucijam je možnost, da se ne goljufa. in ni neizvedljivo to je izgovor tistih, ki sami zlorabljajo sistem. kjer je volje je tudi pot
Terezinka
16. 04. 2013 13.48
+1
Kamel, sam si rekel kjer je volja je pot. To s slamnatimi imaš prav, bistveno pa je, da jim bi bila pot kraje zelo kratka, če bi jih država oziroma sistem blokiral ob prvi ne plačani plači, prispevkih ali davkih.
bljak janša
16. 04. 2013 15.58
+1
torej, niti do prve ne sme priti, ker potem je spet sodišče inčas in še bse ostalo. Kupčija, odvod davka in ostanek na račun.
nikaalen
16. 04. 2013 11.12
+2
za obrtno damo 360 na leto...včasih smo dobili kakšne vstopnice za bazen, za smučišče...........danes pa nič več.............
Terezinka
16. 04. 2013 11.16
+4
Včasih smo s prispevki gradili obrtne dome in marsikaj drugega. Zanima me komu bo tisto sedaj šlo v last in komu bo nosilo denar. Bili smo obvezni plačevati in kljub vsemu te zadeve niso bile poceni. Funkcionarji so na račun Obrtne zbornice dobesedno obogateli, pririli so se na politična mesta, za obrtnike pa niso naredili veliko.
Uporabnik113189
16. 04. 2013 11.35
+2
Funkcionarji so si uredili močne finančne injekcije za svoja podjetja, ker so imeli infio iz prve roke, svojo plačo so si "zaslužili" na zbornici in lepo živeli na račun "drobiža" od članarin.
ubogislovenci
16. 04. 2013 10.59
+2
Malo pozno vse skupaj!! A za davkarijo pa ne velja tisto: DAVČNA TAJNOST!!! Jaz sem take volje, da bi jih kar nekaj pospravil!!! Ko se zaradi drugih pojaviš na takem spisku!!! Pokvarjen sistem!!!*
Terezinka
16. 04. 2013 11.12
-1
Pospravi, povej kaj te je pripeljalo na seznam in ne govori kar v tri dni. Davčni dolg ni nastal čez noč. So tudi momenti, ki jih ne moreš obvladati toda, če si zaradi takega momenta na seznamu vsi tvoji partnerji kljub vsemu vedo kaj delaš in kakšna je situacija v branži v kateri si ti in v tem primeru blizu nje tudi oni.
KORUPCIJA
16. 04. 2013 10.42
+1
Milič,si naj naprej uredi gospodarsko zakonodajo Tajkuni pa to,da bodo vrnuli peneze,pa uvede plačilno disciplino in ostale zadeve dobrega poslovanja,pa bo videl da javni sektor sploh ni tako kritičen,kritičen je del gospodarstva pravna država in politika,ki krade in ne plačeje ddv-a.Zato pa smo tu kot smo!
pacifik12
16. 04. 2013 10.39
+1
Ah ti sindikati, oglašajo se samo ko so neke neumnosti. Minimalna lpača inženirja s 7.stopnjo je v Slovenistanu po sindikalnih kolektivnih pogodbah še vedno usranih 1000 bruto, ne bi tu Lukič kaj naredili že enkrat za božjo voljo. Glej ga zlomka, z isto ali še večjo plačo začnejo tudi poštarji, gasilci in policaji.
KORUPCIJA
16. 04. 2013 10.45
+0
Ni problem v policajih,poštnarjih ampak in skupina J javnega sektorja,ampak JU in šolstvo-nekateri imajo res visoke..... direktorji ZD z visolimi dohodki..
Terezinka
16. 04. 2013 11.07
+3
Sprijazni se z dejstvom, da nimamo pre visokih plač ampak ne urejena razmerja plač. Primer direktorjev ZD je tipičen zmazek sistemizacije. Zakonsko jim pripada nekaj kar je brez vse logike in ni primerljivo z direktorjem recimo nekega kliničnega centra ali bolnišnice. Ni primerljivo niti z ministri, ni nič pravilnega v tem Sindikati pa že 20 let ne zastopajo delavce v borbi za pravice ampak s svojim delom le škodijo delavcem. Svoje delo ne delajo ko je potreba ampak ko funkcionarjem sindikata odgovarja, Svoje delo delajo, ko vse propade, ko je bilo v podjetju vse dobro in bi kaj lahko dosegli za delavce pa so z lastniki skupno delali zabave. Potem se popularno pridružijo delavcem tik preden so na cesti. Predhodno, ko bi morali nadzorovat izvajanje pogodb, nadzorovat morebitno uničevanje delovnih mest, nadzorovat ne zakonito zaposlovanje začasnih izposojenih delavcem, ki odžirajo delovna mesta domačim jih pa ni bilo. Potem pa se dajo v vrsto skoraj vedno le za tiste delavce iz Bosne in domačim ob strani jih ni. Ni jih sram, ko s svojo plačo več tisoč EUR in vsemi sejninami in nadzornimi organi, ki jih plačujejo govorijo o pravicah. Za svoje pravice so se funkcionarji že borili, za delavčeve pa jih nikoli res ni brigalo. Izjema so sedaj sindikalisti JS, če bi Semolič nastopal tako, bi se v času debelih krav, ko je denar odtekal v davčne oaze kaj uredilo. Če bi se boril zares za delavca bi ne bilo v zakonih možnosti odloga plačila socialnih prispevkov in plač, bi ne bilo možnosti, da podjetnik (lastnik pa če tudi država) ne plača delavcu plačo in prispevkov ter posluje dalje. Podjetje, ki ne plača delavca bi se moralo v naslednjem mesecu zapret. Če bi sindikat tako delal ne bi bilo dolgov, ki jih danes obravnavamo
Terezinka
16. 04. 2013 10.31
+16
Boj za poštenje in zahtevo, da vsak plača svoj davčni dolg je boj za socialno državo in pravičnost. Z većnim zagovarjanjem, da je delavec zaradi obveznosti pre drag smo tu kjer smo. Naš delavec ni drag, naš delavec je hlapec, ki sploh plačan ni. V podjetjih, ki so propadla ni bil plačan delavec, ni bila plačana država in niso bili plačani podizvajalci. podjetja ni uničila konkurenca, uničili so ga tajkuni, lastniki in njihovi strici in tete. Pri tem ni kaj zbirati med levi, desni, sredinski in RKC. Naši podjetniki na taj listi so lopovi in rešitev bi bila, da jih vse skupaj s tistimi, ki so jim to omogočali, s tistimi, ki so to podpirali (tudi GZS in g., Milič), in s tistimi, ki so se ob tem okoriščali pošljemo čistit Slovenske ceste in obnavljat Slovenske železnice, da jih bo narod lahko gledal ponižane, ki delajo brez plačila kot so delavci delali zanje