Slovenija

Mami ni dovolil dati tablet, dokler ni podpisala oporoke

Žalec, 03. 09. 2019 13.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Strašna je zgodba, ko sin patronažni sestri ni dovolil, da bi umirajoči materi dala protibolečinske tablete, preden podpiše oporoko. Za nekatere starostnike se šele, ko gre za dediščino, svojci sploh začnejo zanimati. Včasih pa zaradi zamer starši otrokom nočejo zapustiti prav ničesar.

Zapuščina je razlog, da je na koncu skregana vsa družina. Imamo zgodbo 91-letnika, ki je s sinom in snaho sklenil Pogodbo o dosmrtnem preživljanju, a vse naj bi šlo narobe. 

Celoten prispevek si lahko ogledate na Voyo.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (398)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Lojs501
09. 11. 2019 15.56
Moji ženi je babica podarila hišo, dogovor je bil samo ustni, na koncu jo je pa njen oče oz. moj tast prodal. Dober občutek je, če si eksistenčno preskrbljen, nisem pa pohlepen. Če imam topel dom in avtomobil nižjega razreda je dovolj, več ne rabim.
roten
04. 09. 2019 18.52
+4
vsi ki tukaj govorite- poznali slišali pri sosedih prosim brez vaših komentarjev ker so NE PREVERJENI tisti ki govorimo iz lastne izkušnje vemo kako so vse take zgodbe napihnjene ker mi smo tiho ker se sramujemo da so nas zatrli že v otroštvu je pa nekaj večina nas ima nekaj pokazati kar smo sami ustvarili da smo dokazali sebi in našim zatiralcem da pa nismo čisto nesposobni
korintos23
04. 09. 2019 19.18
+5
roten
05. 09. 2019 10.46
+2
to da nabijat nekaj mi je ena rekla v naši vasi- dej sej maš toliko pameti da veš da te trači ne držijo vode držijo pivo in vino
odlekiran
04. 09. 2019 18.20
+11
Iz lastnih iskušenj - ne čakat zadnje ure. Trbe se je usest in zadeve spravit na papir. Ko je dediščina na mizi, ni več žlahte. Vedno se najde črna ovca, ki hoče več. Torej, prej in na papir!!!!
korintos23
04. 09. 2019 19.18
+3
BUONcaffee
04. 09. 2019 15.31
+5
Foter želel pustiti sinu premoženje le pod pogojem, da bo skrbel za njega.
BUONcaffee
04. 09. 2019 14.39
-9
Pa foter dal v javnost svojega sina mi gre na bruhanje. Glede na to sklepam, da ga je opravljal non stop.
flisd
04. 09. 2019 14.35
+47
Oprostite, ampak to, da greš sklenit pogodbo s svojim staršem, da boš skrbel za njega je moralno sporno in mi gre na bruhanje, samo če pomislim na to. Moraš res biti g.... od človeka. Saj razumem, da smo danes vsi zaposleni, ampak tudi pri nas je tako. In namesto, da bi našo babico poslali v dom, smo zaposlili negovalko, ki je na voljo na domu, ko enega od nas domačih ni. Plača je cca podobna kot bi plačevali v domu za ostarele, se pa babica definitivno boljše počuti.
BUONcaffee
04. 09. 2019 14.37
+13
Jullia
04. 09. 2019 19.32
+7
simbol
08. 09. 2019 08.57
Razloži, kaj je moralno sporno? Obe strani imata namreč koristi od te pogodbe.
periot22
04. 09. 2019 14.19
+12
Dobrota je sirota!
Sentis
04. 09. 2019 13.05
+13
Poznam primer ko je babica svoji vnukinji podarila hišo, spodaj je živela ona, zgoraj vnukinja. Isti hip ko so bili podpisani papirji jo je vnukinja začela metati ven.
MojsterSplinter
04. 09. 2019 14.21
+11
Težko verjamem. Babica bi imela v tem primeru zelo dober razlog, da razveljavi darilno pogodbo. To se vse da.
Sentis
04. 09. 2019 15.38
+14
Kako se je zgodba zaključila ne vem. Vnukinja je spoznala tipa, ki ji je zgleda opral možgane in jo prepričal v to. Čeprav moraš biti res gnila oseba, da kaj takega storiš, sploh osebi, ki te je vzela pod streho in postavila na noge. Gospa je naredila napako, ker ni dala varovalk v pogodbo, ker je v dobri veri verjela, da vnukinja kaj takega ni zmožna storiti. Če je gospa kasneje spodbijala darilno pogodbo tudi ne vem, vem samo da na tistem naslovu več ne živi.
vicente
04. 09. 2019 11.54
+25
moj oče je dan pred smrtjo povedal kako želi razdelit,ko smo bili na sodišču sva z bratom povedala sodnici,ki je napisala in rekla malo je tako hitrih
Dbist
27. 01. 2020 20.22
Pri nas popolnoma enako. Nobenih težav z polbratom.
En procent
04. 09. 2019 11.05
+55
Imam primer, ko mi je moj stari oče pred smrtjo govoril, da naj pokličemo notarja, da se spišejo papirji pred smrtjo, ker je govoril, da se boji, da bodo še komedije. Rekel sem mu, da naj ne skrbi, saj, da je mama poštena. Dejal je, da je prihranil nekaj denarja za to, da ne bomo jemali "oderuških kreditov" za hišo! Dejal je, da prava družina postane taktrat, ko zaživi sama. Dandanes si je moja mama prilastila VSE in sedaj igra diktatorja., "govori" sicer, da je dala denar vezat....ampak kredit bom moral vseeno vzet...medtem, ko ona potuje po Jordaniji, Islandiji, Nizozemskem, Makedoniji, Španiji,.... in s tem ogrozit socialno varnost moje družine. Obnavljam staro hišo in če bi prej vedel, kaj se bo dogajalo, bi raje videl, da bi živeli zase v najemu. Dal sem ji obljubo, Če bom moral slučajno dvignit kredit, bo moje otroke videla šele, ko ga bom odplačal, če pa slučajno ne bom več sposoben odplačevat kredita, bomo vsi imeli enako, saj bom poskrbel, da bo zgorelo vse!
Uporabnik443897
04. 09. 2019 11.52
+39
Poklical notarja ket rekel oče, si pa on ki ne gre dvakrat na led, kaj zdaj JAMRAŠ, človeka na smrtni postelji se UBOGA !!!
MojsterSplinter
04. 09. 2019 11.57
+9
En procent
04. 09. 2019 11.59
+33
Res je! Hotel sem povedati samo to, da je sposobna tudi lastna mati izkoristit sina! Jaz sem ga in ga ubogam! Žal je takrat imela le ona kontakt od notarja, jaz pa sem lastni materi zaupal.
bebo3
04. 09. 2019 14.15
+6
ne skrbi, po smrti bo že hudič poskrbel zanjo da se bo večno cvrla v peklu.
Spawn
04. 09. 2019 16.21
-10
Če nisi sposoben sam poskrbet za svojo družino, ni za to kriva ne mama, ne stari oče, ne notar.
Szagar5
04. 09. 2019 16.58
+15
ne razumem torje sedaj je tvoja mama kriva, da ti ne moreš preživet družine? Naj ona životari doma zato da bo tvoja družina živela preko vaših finančnih zmožnosti? Ne vem moja sta še oba živa pa tudi potujeta okoli, midva pa imava kredit za hišo Ja kaj pa naj pričakujem da bosta še v penziji delala pa doma krompir in fižol žula zato da bomo imeli mi streho nad glavo? Če pa sva midva zdrava in sposobna delat.
korintos23
04. 09. 2019 19.20
+3
Jimi1
04. 09. 2019 19.52
+7
Podobno moji izkušnji. Skrbel za starega očeta, ki me je obvestil,da bo napisal premoženje na hčer, mojo mamo, če se strinjal in ona je obljubila da bom jaz dedovali za njo.... Po njegovi smrti in smrti tudi mojega očeta nas slednja več ni poznala.... Dobila si je 25 let mlajsega od sebe in pognala vse premoženje z njim.... Po 25 letih csd išče možnosti, kako bi coprnico na zulje razdedinjenih otrok pripelo, da bi otroci onemu,ki je pognal nase premoženje še plačevali status družinskega skrbnika za veščo....
En procent
05. 09. 2019 14.18
Mislim, da si narobe razumel. Stari oče je želel razdeliti na nekaj delov. Nekaj mama nekaj brat in nekaj jaz.
En procent
05. 09. 2019 14.22
Jaz jo že preživljam, ne skrbi. Moj stari oče je le nam hotel olajšat, ko je hotel razdeliti. Pa je mama zrihtala, da ni.
En procent
05. 09. 2019 14.24
Ne! Meni je lastna mati pobrala, kar je stari oče namenil mojim otrokom in meni.
simbol
08. 09. 2019 08.59
In pol en bk malo višje (flisd) izjavi, da je moralno sporno narest pogodbo s starši.
asdfghjklč
04. 09. 2019 10.30
+34
Poznam en primer iz koncev, kjer sem odraščal … Tam je en priden oče pokonci držal celo družino - sebe, ženo, tri otroke (hčerke), taščo in tasta … Edini hodil v službo in edini delal največ doma na kmetiji. Potem je nekoč ena njegova hčerka našla težkega mafijoza in jo je ta prepričal, da očeta obtoži posilstva. Moji babici, ki sta bila kolega, se je dostikrat hodil jokat itd. No, moškega so zaprli, mu prepovedali približevanje lastni hčerki in ostalim, in tako ostal naenkrat brez strehe nad glavo … Takoj za tem pa je tisti mafijozo bil obsojen prvo zaradi tihotapljenja drog, kasneje ilegalcev, dve tri leta nazaj pa še umora svoje partnerke oz ženske, ki je očeta obsodila posilstva ...
Aurora1960
04. 09. 2019 11.43
+20
Grremlin
04. 09. 2019 11.48
-14
Kaj pomeni to "priden oče"? Tudi če je bil priden, kot pišeš, je zafural otroke in zato je prišlo do takega konca. Če je bil res taka copata, da je preživljal vse bj rabil prej psihiatra. Ne moreš se pustiti tako poniževati.
Uporabnik443897
04. 09. 2019 11.54
-1
Glih ne verjamem, ker si dodal ilegalce, dober POIZKUS :)
asdfghjklč
05. 09. 2019 10.42
one ilegalce, ko so Američani napadli Jugoslavijo. To je že ogromno let nazaj. Jaz sem še takrat mulc bil. Se pa še spomnim tako nje kot onega mafijoza.
roten
04. 09. 2019 10.13
+21
ko si počena gumica si nezaželjen celo življenje kaj pol jokajo v zadnjih urah a se kdo vpraša kako je takemu človeku ko mu starši ne stojijo ob strani ki ga zanemarjajo ponižujejo je pa res da taki ne vzamejo nič od deleža tisti ki so pa celo življenje oh in sploh pa že pri živem telesu režejo svoj kos in še kakšnega zraven
jesenvoyo
04. 09. 2019 10.01
+47
Star pregovor pravi: "Ni enemu za vzet in ni drugemu za dodat". Če smo dobro vzgojili svoje otroke je veliko večja možnost, da tudi na stara leta ne bomo imeli težav z njimi in ne oni z nami. Seveda so tudi primeri, ko starši niso dali kaj na svojega otroka, pa je ta potem dobro poskrbel, ali pa da so mu dali vse in še čez, ko pa so rabili pomoč pa tema. Ne gre spregledati tudi dejstva, da se človek v zadnjem življenskem obdobju tudi spremeni, postane precej drugačen ne samo v vedenju, tudi v sposobnostih, v razumevanju, lahko postane čist drug človek ne nujno dober, spremembi so podvrženi tudi odrasli sinovi in hčerke, ki se prav tako v nekem okolju in lastnih družinah lahko precej spremenijo v plus ali minus. Ostane nam samo upanje in želja da se te naše zgodbe primerno zaključijo.
soncarica84
04. 09. 2019 09.48
+9
Ko imas otroke prevec rad in se zanje zrtvujes, dobis tako nazaj.
Jullia
04. 09. 2019 11.49
+4
FAUSTOS1
04. 09. 2019 09.38
+6
Lepo vzojeni krščanski otroci.
asdfghjklč
04. 09. 2019 10.36
+22
Jaz sem ateist, ne verjamem v nič, ampak da bi svoja starša tako zahebal, mi niti na misel ne pade. Sem si zelo dober z njima in jima zelo pomagam, tudi če sem zelo daleč stran doma. Eni moji sorodniki pa prav čakajo, da jim oče umre, ker vedo, da ima skrite milijone, saj ima zelo veliko kmetijo, nikoli nič v trgovini ne kupi, niti radenske, ker je predraga, parcele ima takšne, kot malo kdo, zato komaj čakajo, da umre. Med tem, ko so si vsi njegovi otroci zdaj še zelo dobri med sabo, so pa mi že vsi rekli, da ne bo noben pustil niti centimetra zemlje drugemu itd …
Al83
04. 09. 2019 08.55
+41
Vedno vsi gledajo kakšni so otroci. Nihče se pa ne vpraša kdo je te otroke vzgajal. Kakor koli, nihče ne pride na svet zli. Glavni krivci za nastanek zla v človeku so po navadi zlorabe in nasilje za kar so po navadi krivi starši v konbinaciji z krivico in hinavščino za čemr pa ponavadi stoji družba in država. Cilj sistema je pač, da se vzgoji programirane ubogljive delavce(šolski sistem), ki bodo psihično dovolj polomljeni, da se jih bo dalo z lahkoto manipulirati. Za stanje duha je pa kriva namirna degeneracija inštitucij potrebnih za normalen razvoj človeka, vse od družine, do plemena-naroda, cerkve, kulture itd..
DeDa46
04. 09. 2019 08.16
+14
Težko verjetno je enostransko za**bavanje. Tako je vzgojil sina, zdej pa je to župo...
akmt
03. 09. 2019 21.59
+137
je že imel razlog, saj ne poznate ozadja.moj fotr je razdeinil nas 4 otroke in vse dal mačehi in njeni hčerki.razlog-v 2.zakonu je macho postal totalna copata, 2.zakon ni bil iz ljubezni, ampak iz želje po bogastvu-mačeha nas je nagnala od doma, njemu vzela vse, sedaj ima samo še pravico bivanja.aja, pa čisto mu je oprala možgane, da je zasovražil lastne otroke, prepovedala mu je jemati vsa zdravila ( ubogal jo je tudi v tem!), spremenila ga je v čisto odvisnega od nje, bivši dekan strojnega faksa je zapadel v pridelano demenco pri ne še 80ih....Prav mu je.Ko je spoznal to žensko, nam je rekel: "če bo kdaj kakšen spor med njo in vami, se bom apriori postavil na njeno stran, proti vam otrokom.Ničesar ne boste podedovali po meni...."Ne rabim takega fotra in mi je vseeno za njegove tablete
lilihip
04. 09. 2019 11.49
+4
razdedinit te ne more nikakor tudi če se na smrt skregaš imaš pravico do 'nujnega deleža' ali ne vem kako se že reče. ni tako kot v ameriki, ko pišejo oporoke in dajo komur želijo da in eden otrokdobi vse drugi nič. nujni delež obstaja vedno, a za to je treba že na sodiče.
akmt
04. 09. 2019 16.02
+5
Kaj mi pomaga nujni delez, ce ga je pa maceha prepricala, da ji je dal VSE? Namenoma sta zmetala kupe denarja za odvetnike, da bi preprecila, da karkoli dobimo! Stanje 0,00 na racunu, foter ima samo pravico bivanja. Zenski je pa dal posestvo in 3 stanovanja. Ko sem bila 3 leta brez sluzbe, sem ga sla prosit, da mi pomaga dobit slzubo, ker pozna VSE DIREKTORJE (10 let je bil predsednik Rotary Ljubljana, "dobrodelne" organizacije, pa mi je rekel, naj grem v zupnisce vprasat, ce poznajo kaksnega ostarelega, da mu pomagam ali pa naj cistim v cerkvi. Diplomo imam, celo dve. In fotra Karla K, ki je od takrat samo se bioloski oce.V javnosti se pa prikazuje, kako odlicno skrbi za 4 svoje otroke, VEM, DA GA NE BO NIKOLI SRAM, NIMA VESTI.
Szagar5
04. 09. 2019 16.51
+3
Ne more te razdedint lahko pa napiše pogodbo o preužitku po tej pa ostali dediči ne dobijo nič.
srecnii
03. 09. 2019 21.53
+27
Briga jih za starše, glavno da dedujejo, poznam takih zgodb veliko. So redki, ki svoje starše imajo radi pa četudi nič ne dobijo v zameno.
anakondabox
03. 09. 2019 21.25
+65
Žlahta je strgana plahta, kar se natanko vidi ob delitvi premoženja umrle osebe. #sramota