Slovenija

Lipa odprla vrata, inšpektorji ugotovili kršitev

Ljubljana, 15. 08. 2013 18.53 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Prvič po tragediji pred osmimi leti, v kateri so umrla tri mlada dekleta, je sinoči vrata odprla diskoteka Lipa v Spodnjih Pirničah. Zabave, ki jo je lastnica lokala Milena Zavašnik prijavila na policiji, se je udeležila le peščica mladostnikov. So pa zato prišli inšpektorji in policisti.

Prvič po tragediji pred osmimi leti, v kateri so umrla tri mlada dekleta, je sinoči vrata odprla diskoteka Lipa v Spodnjih Pirničah. Zabave, ki jo je lastnica lokala Milena Zavašnik prijavila na policiji, se je udeležila le peščica mladostnikov. So pa zato prišli inšpektorji in policisti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (172)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Sony 2013
16. 08. 2013 16.57
-2
Dol z lipo v takšnih klubih in diskotekah se tako nič dobrega ne dogaja kot samo sranja.
schranz91
16. 08. 2013 16.04
+3
haha tazadn model na kameri: ja nč ne wem gledajo neki... hahah pa skos na smeh mu šlo, zalimanc :D XDD
BobbyP
16. 08. 2013 12.44
+12
Ne upam si niti misliti na posledice, če bi kdo v tej famozni Lipi predoziral ali kaj podobnega. Izgleda, da tamkajšnji vaščani še vedno živijo v času " na vile pa na grmado ". Se sploh zavedajo, da smo leta 2013? Mladoletne smrklje morajo čuvat starši, ne pa lastnik "kafane". Gre pa za keš in zabavo, nič drugega. Organizator je dolžan zagotoviti red in mir na prireditvi, kar vedno tudi ni mogoče, ne pa da drži za rokico vsako mladoletno pijano in zadeto bitje. Torej bi po taki logiki kot jo imajo tam, odgovornost vsake nesreče mladoletnika prenesli na druge. Kje so pa bili starši in njihova vzgoja, ko so mladoletnice žurale?
ki?ibleko
16. 08. 2013 15.09
+1
BMWmunja
16. 08. 2013 17.42
-2
Capodistriano / Tudi ti imaš v nekaterih točkah prav, pa vendar.., tam je kraj velike tragedije. Treba je vseeno imeti občutek po takem dogodku...
McSurfer
16. 08. 2013 19.11
+2
korintos1
16. 08. 2013 11.34
+11
Zakaj pa lastnik ni v zaporu je pa zakonodaja kriva, če si obsojen gremo v rest, če se pritožiš boš v zaporu čakal na rezultat pritožbe.
korintos1
16. 08. 2013 11.32
+19
Za normalno vzgojene otroke ne rabimo varnostnikov in ti ne bodo poteptali svojih vrstnikov kot da so živina! Starši malo več čas potrošite na otroke ne samo na kupčkanje denarja!
Ramzess
16. 08. 2013 11.57
+7
Se strinjam, ...zakaj raja nikoli ne odgovarja za svoja dejanja.
*sweet*
16. 08. 2013 11.23
+10
Ne morem verjeti ,da smo slovenci taki primitivci ,da kr glava boli.Pa pustite gospo Zavašnik namiru kaj pa vam je naredila?V Ameriki se po klubih vsako noč zgodijo , pretepi , umori in še kaj pa klubi normalno obratujejo.Problem teh klubov je ,da mora biti vstop v večini +18 pa seveda pred klubom varnostniki ,če pride do pretirane gužve ,da folk vstopa en po en skozi vrata.Tako ,da jaz ne vidim dobenih zadržkov ,da ta klub nebi obratoval. Pa še eno vprašanje za vse kaj ,ko se zgodi prometna nesreča bomo takrat tudi tisto cesto dol zaprli???
BMWmunja
16. 08. 2013 17.46
-2
Če so posledice hude in krivec znan, zaprejo ponavadi njega. Zavašnik pa je spizdo. Nekaj je vendarle treba zapreti!
mufic
16. 08. 2013 11.03
+19
Bolniki,a v bivsi Global in podobne zadeve pa ne gredo pogledat in jim prepovedat.
valkirie
16. 08. 2013 10.37
-6
statistika komentarjev: 70% ovac k se kr ne dojemajo da je za vsako prireditev potrebna varnost. ker ce ne se folk lah potepta, stepe itd. a v naselju pol more bit omejitev 100, folk pa tect cez cesto, ker se po vase ,,nesrece dogajajo''?? bo zdj slo razumet? tle nima veze ce so stari 10 let- ne bo Jim hudga ce bo normalen vstop brez prerivanja oz jih bo varnostnik poslal domov ker so premladi
grmstrm
16. 08. 2013 10.09
+13
Naši grobarji države so odgovorni za tisoče umrlih, bolnih in nerazgledanih ljudi pa nam še naprej kradejo davke se mastijo na naš račun in pošiljajo oprane policaje in dacarje nad nas! Narod bi pa sam sebe pogrizu. TO JE TRAGEDIJA!
iamghetto
16. 08. 2013 10.09
+11
Pa vi ste vsi neumni... po vasem bi bilo najbolje da se postavi tam velik kip, in se obmocje proglasi za narodni park za zalovanje... koliko let bomo se zalovali za 3 dekleti? Mediji so vas spet napumpali z neko nepomembno zgodbo iz preteklosti
bplese1
16. 08. 2013 10.19
+7
naj se lastnik lipe vrne v Slovenijo, javi na Dob, pa bo tudi javnost pozabila da Lipa sploh obstaja.
valkirie
16. 08. 2013 10.31
+3
iam dj najprej se mal poduci o celi situaciji pa kksn cokolesnik pojej k lipe 10 let nazaj se vidu nis
DGOT
16. 08. 2013 09.56
+26
Linčal jih je alkohol in ne ljudje! Saj ko alkohol prime folk ne ve kaj počne..drži ali ne drži? Največji problem je alkoholna pijača! Na cestah v lokalih v celi Sloveniji!
grmstrm
16. 08. 2013 10.04
+5
Pelagija960
16. 08. 2013 10.08
+2
Res je, da je alkohol problem, vendar v primeru Lipa mladostniki alkohola še niso videli, saj so stali pred zaprtimi vrati lokala. Ubila jih je požrešnost lastnika, ki je oglaševal, da je do 22. ure vstop brezplačen, potem pa je imel vrata zaklenjena. Z oglaševanjem je privabil množico, ki jo je želel ogoljufati, da bi si sam nabasal žepe.
doff
16. 08. 2013 15.40
+3
mularija seje z alkoholom nabasala PRED PRIHODIM
McSurfer
16. 08. 2013 19.14
Točno,bil tam,mule so mele vse živo po torbah in torbicah.
tantadruj1
16. 08. 2013 09.55
+4
organizacija moto gp in vseh ostalih dirk je padla pod velike kritike odkar se vozniki na progi ubijajo. to je enako. prirejajte zabave varno. tu gre za enako zadevo zaslužek za vsako ceno. če bomo tako nadaljevali boste ogroženi vsakič, ko stopite iz hiše, pa še v njej.
12345cenzurirani54321
16. 08. 2013 09.48
+1
Oni bi pa še kar naprej LINČALI. Udri po človeku, saj je naš.
rde? in ?rn cinik
16. 08. 2013 09.43
+10
eden od lastnikov bojkotira obsodbo, zato bi morali ljudje bojkotirati Lipo v vsakem oziru.
Buena Vita
16. 08. 2013 09.41
+7
če foušijabi gorela,slovenija bi bila v ognju cela
Buena Vita
16. 08. 2013 09.38
-3
veeeeliko bolj nevarni so tosičevi lokali in jankovičev hotel v ljubljani,drogo prodajajo in ubijajo slovensko mladino,to butalci niti videtzi nočete,ker ste njihovi porabniki in dilerji,
Angela Franko
16. 08. 2013 09.45
+8
če to veš povej tam kjer lahko urgirajo ,mi nemoremo urgirati !!!
tom127
16. 08. 2013 11.38
+2
Kaj pa ima lastnica Lipe in njen sinek booogi opraviti s Tošićem in Jankovičem? Malo si zgrešila zgodbo. Imajo pa vsi nekaj skupnega, vsi kršijo določena pravila. Sicer pa, če kaj veš o zgodovini Lipe in njenih obiskovalcev, bi imeli prodajalci droge, kot jih imenuješ, tam kar nekaj posla. ;) Če se organizira prireditev, potem je treba poskrbeti za marsikaj (ne bom naštevala, ker je večini jasno, za kaj vse je treba poskrbeti). Skrajno nizkotno, nepošteno do vsakega obiskovalca pa je razprodati vse vstopnice, ki so bile na voljo in vseeno oglaševati, da je do 22. ure vstop prost. To se je v Lipi redno dogajalo. Če je prireditev razprodana, se to ljudem pove, da ne rinejo tja brezveze, a ne. Sicer pa tisti, ki do sedaj niste razumeli in ne razumete, zakaj se Lipi in njenim lastnikom dogaja to, kar se jim dogaja, tega ne boste razumeli nikoli. Vse razlage so odveč. In za varnost vseh mladih željnih zabave upam, da vam ne dajo v last in vodenje kakega kluba za take in podobne prireditve.
POVOJ
16. 08. 2013 13.32
+1
Mladoletni otroci nimajo kaj iskati zunaj, sami, ponoči. Mi je žal za dekleta, samo tu bi se mogla tudi odgovornost staršev iskat. Najlažje je mulcu stisnt 20 € v žep in rečt POJDI.
Buena Vita
16. 08. 2013 09.37
+2
zaprite vse slovenske ceste,itak so grobiščaslovenske mladine
rde? in ?rn cinik
16. 08. 2013 09.33
+2
sramota za tiste mladostnike ki so prišli in kaj delajo njihovi starši , take je potrebno bojkotirati.
zemljemerec
16. 08. 2013 09.21
+3
Ko berem komentarje dobim občutek, da bi vi gospo Tovšak vrnili nazaj v Vegrad za managerja ? Kdor greši itak ni kriv pred bogom...ali kaj?
POVOJ
16. 08. 2013 13.32
cirenij
16. 08. 2013 09.10
+14
Če je izigraval zakonodajo je druga zadeva. Ne vem. Ampak za tragedijo ziher ni kriv. Prvič so za mladoletnike odgovorni starši in drugič take horde ne ustavi 20 varnostnikov. Velika tragedija za starše ampak otročki so se znašli ob nepravem času na nepravem mestu. Koliko ljudi pa umre še več pa ostane invalidov, ki ostanejo neznani in zaznamovani za celo življenje po prometnih nesrečah? Pa umori pa samomori in cel kup uničenih življenj.
zemljemerec
16. 08. 2013 09.16
+1
po tvoje ne smemo več hodit na športne , kulturne in zabavne prireditve...ker logistika z varnostniki ni stvar organizatorja, ali kaj ? kje ti živiš model
cirenij
16. 08. 2013 09.28
+4
zemljemerec Nihče ti tega ne prepoveduje. Ampak 10.letnega otroka ne boš pustil samega na prireditev, tudi športno. A vidiš kaj se dogaja tudi na stadionih kljub četi varnostnikov in policajev. Realno življenje je nekaj drugega kot teorija. In kdor samo komentira in opazuje iz piedistala ne pozna realnega življenja.
tantadruj1
16. 08. 2013 09.31
+2
cirenij: potem ukinemo pravila za stadione, tam so polnoletni. tudi ti pretiravaš daj. za tako hordo ljudi, ki jo SAM PRIVABIŠ, moraš poskrbeti. če se kaj zgodi odgovarjaš. drugače ne prirejaj. akcija, reakcija. temu se reče odgovornost. ni bil to potres, da ne bi mogel preprečiti. TUDI VINJENEMU, NE SMEŠ DATI VEČ PITI, pa čeprav to hoče, in zato odgovarja gostinec, NE VINJENI, ker hoče še. štekaš?
cirenij
16. 08. 2013 09.38
-2
Ne ne štekam povsem. Ker vsakemu se ne vidi, da je vinjen. In npr. jaz kot morebitni gostinec težko presodim, če mu nalijem še kozarček. Na žalost pa lahko do takih tragedij še vedno pride, nepredvideno in celo na mestih, kjer niti ne predvidevaš. Mogoče lahko rečeš samo, da je pač usoda. Pa ne misli, s starši sočustvujem, ker je to največja tragedija, ki se ti lahko zgodi v življenju.
tom127
16. 08. 2013 11.50
+2
Glede na napisano, cirenij, kaže, da imaš ti bolj malo izkušenj z realnim življenjem. Nevem, koliko si star, ampak verjetno ne veš, da je med 10 in 16 letnikom velika razlika (spomni se sebe, če si že dopolnil toliko). In v lokalih, ki so lahko odprti malo dlje v noč, tudi nisi še bil, ker nisi videl bolj ali manj vinjenih ljudi. Tudi na prireditvi z večjo množico ljudi verjetno nisi bil. Če bi bil, ne bi kvasil takih neumnosti. Predvsem pa verjetno nikoli nisi bil v Lipi....