Slovenija

Lahovnik zahteva odgovore

Ljubljana, 23. 10. 2007 12.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Lahovnika zanima, zakaj pri nakupu novih letal ne sodelujejo posredniki, tako kot pri nakupu oklepnikov.

Lahovnik je na ministra Erjavca naslovil poslansko vprašanje o nakupu finskih oklepnikov Patria.
Lahovnik je na ministra Erjavca naslovil poslansko vprašanje o nakupu finskih oklepnikov Patria. FOTO: POP TV

Poslanec in vodja poslanske skupine Zares, Matej Lahovnik, je na ministra za obrambo Karla Erjavca naslovil poslansko vprašanje, ki se nanaša na nakup finskih oklepnikov Patria in načrtovan nakup dveh vojaških transportnih letal.

Skupina 32. opozicijskih poslancev, med njimi tudi poslanki in poslanci iz poslanske skupine Zares, je 9. marca 2007 vložila zahtevo za parlamentarno preiskavo vladnega nakupa finskih oklepnikov Patria oz. t. i. "posla stoletja". Parlamentarna komisija naj bi med drugim raziskala, ali gre za pravno utemeljen nakup, ali so bili razpisni pogoji takšni, da niso favorizirali kogarkoli, ter morebitno vpletenost in politično odgovornost nosilcev javnih funkcij v onemogočanju parlamentarnega nadzora nad obrambnim ministrstvom in Slovensko vojsko. Pri omenjenem poslu namreč obstaja sum klientelizma in korupcije, je Lahovnik zapisal v sporočilu za javnost.

"Zanima nas tudi, zakaj ministrstvo za obrambo posla ni sklenilo neposredno s proizvajalcem, torej s finskim podjetjem Patria, temveč s posrednikom, podjetjem Rotis. Po našem mnenju je treba preveriti, ali je bil za izvedbo tega posla res nujen posrednik med ministrstvom in finskim podjetjem Patria," še piše Lahovnik.

Lahovnika zanima, zakaj je bil nujen posrednik med obrambnim ministrstvom in finskim podjetjem Patria pri nabavi oklepnikov.
Lahovnika zanima, zakaj je bil nujen posrednik med obrambnim ministrstvom in finskim podjetjem Patria pri nabavi oklepnikov. FOTO: POP TV

Nakup dveh vojaških transportnih letal

Kot je zapisal Lahovnik, so včeraj iz medijev izvedeli, da se v tajnosti izteka zaupni vojaški razpis, vreden 60 milijonov evrov, in sicer za nakup dveh vojaških transportnih letal. Na ministrstvu za obrambo, po besedah Lahovnika, sicer ne želijo dajati nikakršnih informacij o razpisu, so pa novinarji od predstavnikov potencialnih dobaviteljev izvedeli, da tokrat, za razliko kot v primeru nakupa finskih oklepnikov, pri nakupu vojaških transportnih letal ne bodo sodelovali posredniki in da mora dobavitelj dobaviti letali neposredno ter s slovenskimi podjetji skleniti dogovor o neposrednih dobavah.

Lahovnik tako ministra Erjavca sprašuje, zakaj je bil nujen posrednik med obrambnim ministrstvom in finskim podjetjem Patria pri nabavi oklepnikov in ali ne bi bilo bolje, da bi se na ministrstvu za obrambo neposredno dogovarjali in pogajali s proizvajalcem opreme, kot so se v primeru nabave transportnih letal.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (30)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kosir_maks
23. 10. 2007 18.58
Matej Lahovnik - Frutek zahteva odgovore ! Najprej bo mal smrkovčka okrog nosu obrisal, pol se bomo pa naprej pogovarjal !!
manjakranjc@hotmail.com
23. 10. 2007 18.48
Moj geniček (Gen.T) se popolnoma strinjam s tabo, podpis pod post.čaw
doki007@email.si
23. 10. 2007 17.52
lahovnik je dobr postavu vprašanje ,...... cepec je lahk sam minister za obrambo erjavc,...ki govori enkrat tako ,..enkrat pa drugače ,....!!!!!!??? njegov govor pred kratkim slovenija ne bo kupovala letal ,....!
asparagus@mail386.com
23. 10. 2007 17.44
Ampak tale Lahovnik je pa zares en cepec. Preko posrednikov kupujejo zato, da si lažje potalajo provizije. Mislim, da bi tujci težko razumeli vprašanje " koliko je pa vaša firma propravljena ponuditi za podpis na pogodbi?" Se morda motim? popravite me.
Harrison
23. 10. 2007 16.03
Gen - A ti res nimaš drigega dela, kot da klobasaš po netu?
generalpostmail@hotmail.com
23. 10. 2007 15.58
Gen.T; se strinjam... izgleda kot kak fantek, ki bi se rad igral z velikimi pa ne more :) LOL Lahovnik; pejd nazaj na faks, tako kot te tam ni noben poslušal te tud v politike ne!
Rossi 46
23. 10. 2007 15.57
Pa toto sami nene vedo kaj bi radi,če je posrednik vmes jim ni prav pa,če ga ni jim ni prav tako,da se naj LDS,SD ter gibanje oz.po novem stranka Zares naj odločijo ali naj bo posrednik vmes ali ne,kajti tako ali drugače v naše žepe ne bo padlo nič provizije.
DarthRevan
23. 10. 2007 15.11
Lahkovnik...za njega lahko povem samo to, da on enostavno ni za pred kamero, ker je antipatičen pa tudi govori tako kot da bi mu možgani delovali s polovično hitrostjo. Pa s tem ne mislim nič slabega, samo to da enostavno njegov izgled in njegova pojava pač nista za pred kamero - vsi nismo za piarovce dobri ane.
reklakazala
23. 10. 2007 15.05
Na vsakih 14 dni? Huh, pol jih naredimo kar prek SMS sporočil :D Dokler naša SLO ne preboli bolestnega polnjenja žepov in vseh ostalih tranzicijskih bolezni in dokler 2. svetovna vojna s kasnejšo revolucijo ne bosta pozabljeni, bo sranje. Lahovnik je vsaj mlad in s tem nekoliko manj obremenjen, kot tastari, ki imajo za seboj take ali drugačne botre.
xes
23. 10. 2007 14.59
reklakazala: ali pa ce se razpusti parlament in sklice predcasne volitve.
reklakazala
23. 10. 2007 14.43
@temacni: kritizirajte ga non stop... Ja, tule se pokaže, kako razmišljate nekateri. Zakaj pa bi ga morali kritizirati kar naprej? Mislim, meni je vseeno iz katere stranke je, zato ga bom ob bedarijah kritiziral, za pametne poteze pa pohvalil. Žalostno, da ti in tebi podobni "popredalčkate" človeka in od tam naprej je vse, kar zine in naredi ali samo slabo ali pa samo dobro. Znaš misliti s svojo glavo? Nisem čisto ziher... @xes: ja, samo potem potrebuješ inštrument odpoklica poslanca s strani volilcev, kar pomeni javna glasovanja, da bi se vedelo, kdo ga je volil in kdo ga lahko odpokliče itd. Bore malo bi jih ostalo v parlamentu kaj dlje kot 14 dni, se bojim... @valuk: koliko pa bomo imeli od Patrie? Denarja mislim, pa delovnih mest, pa tako naprej? Gorenje OK, kaj pa vse ostalo? Kaj pa naša blagovna menjava s Finsko? Koliko znaša v njihovo korist?
K_K
23. 10. 2007 14.22
@valuk | 23.10.2007 | 13:15 Lahovnik je tipični manipulator ki nateguje naivno rajo!! Letal ne bomo izdelovali v sloveniji, niti jih ne bomo sestavljali niti ne bomo izdelovali določene komponente zanj!!! bravo valuk !!!
DebeliFranc
23. 10. 2007 14.22
@temacni: imaš zelo neumen komentar glede tega. Za ROLE2 je odgovoren minister za obrambo - katerikoli že... Tudi sicer vidim, da si samo politično opredeljen ne pa tudi kot zaveden Slovenec.
doki007@email.si
23. 10. 2007 14.17
zakaj je erjavc pred kratkim govoru da slovenija ne misli nabavt nobenih avionov ,....????? HOČEM SAMO TA ODGOVOR BREZ FILOZOFIRANJ ....????
123_Zoke_vec_ni
23. 10. 2007 14.13
Glej ga Lahovnika, ko je bil pa minister, se pa nič ni ukvarjal z nakupom vojaške bolnišnice ROLE 2, za katero danes ugotavljamo da je za nas popolnoma neuporabna. In še danes noče o njej nič slišati, ker je bila pač plod njegove neuspešne vlade. Samo vprašanja pa ima trapasta, tale "zlati poba"... Če bi ne bilo Rotisa, bi ne bilo novih delovnih mest in se oklepniki ne bi proizvajali v Sloveniji. Sklep: LAHOVNIK NE ŽELI, DA BI BILI SLOVENCI ZAPOSLENI. Jasno, potem bi bili odvisni od socialne pomoči in s takimi LDS... pardon... Zares zna manipulirati. Glede tistih, ki tako zelo kritizirate Erjavca - ZAKAJ NISTE DOSLEDNI??? KRITIZIRAJTE GA NONSTOP - TUDI KO NASPROTUJE VOJNIM ZAKONOM.
xes
23. 10. 2007 14.11
reklakazala: najina mnenja se razlikujejo... menim, da volilci, ki volijo neko stranko volijo to stranko tudi zaradi njenega programa. Torej stranka v parlamentu zastopa (oziroma v primeru slovenije lahko recemo bolj "naj bi") interese svojih volilcev. V primeru, da se poslanci neke stranke cisto samovoljno odlocijo, da jim v tej stranki pac ne pase vec, bi morali, vsaj po mojem mnenju ob zapustitvi stranke tudi prepustiti svoj mastno placani poslanski stolcek naslednjemu poslancu iz stranke, ki jo zapuscajo. Ceprav sta SD in LDS na istem "bloku" so se nekateri volilci odlocili za LDS in nekateri za SD - zakaj? Zaradi programa stranke, ki pa ni isti med SD, LDS in zares. Mogoce kaze v isto smer, ni pa cisto isti. Sedanje stanje v parlamentu te volje volilcev ne izraza vec. Ustanovitev nove stranke zares s cisto novim programom je samo se dodatno norcevanje iz volitev, volilnih rezultatov in volje ljudstva, pa blok gor ali dol. Slovenija ima oziroma naj bi imela vecstrankarski sistem ne pa zgolj usmeritev levo/desno.
reklakazala
23. 10. 2007 13.50
@xes: mislim, da tule pri ZARES-u ni šlo za kakšno hudo premetanko, saj se iz bloka v blok ni premaknil nihče, ali so upravičeni do stolčkov ali ne, je pa druga stvar... Glasove je dobil v prvi vrsti kandidat, ki je bil na listi neke stranke. Prej smo volili stranke in so oni razporejali svoje kandidate, sedaj pa ni več tako. Po neki logiki je Lahovnika podprlo toliko in toliko ljudi in če se je odločil slediti svoji glavi, je pač tako. Bolj se mi je zdel sporen Pučko pred leti. Konec koncev bi bilo najbolje, če bi poslanci razmišljali s svojo glavo in ne po nekem nalogu od zgoraj. Kdo ve, kako bi bilo, če bi se desni bolj držali božjih zapovedi, ne le tega, kar jim zapovejo vodje njihovih strank? Jebiga, pri koritu se marsikaj neha, pa ni važno, iz katere stranke si, pa katere vere in za kateri fuzbal klub navijaš...
xes
23. 10. 2007 13.39
doki007: nic nimam proti nastajanju novih strank, to se mi zdi pozitivno, vendar naj se za sedeze v parlamentu najprej udelezijo VOLITEV ali pa se lahko kar nehamo nekaj zmisljevat, da zivimo v neki demokraciji... sicer pa hvala ker me oznacujes za kretena, ker mislim, da bi morala stranka it najprej na volitve ce hoce sedeze v parlamentu... pac jebiga, nekateri mislimo, da bi moralo tako nekako bit, ne pa da se poslanci kar nekaj zmisljujejo in si ukrojijo sedeze v parlamentu bolj po lastni volji kot pa po volji ljudstva. Ljudje smo pac razlicni. reklakazala: ja, postavljam vprasanja ki se bi jih morali sprasevati vsi drzavljani skupaj z mediji. 24ur se mi zdi zmeraj manj neodvisen/objektiven in zmeraj bolj opredeljen/podporniski stranki zares. Ta lahkovnik je vsak dan na tapeti medtem ko ostale stranke niso delezne ravno taksne pozornosti. Verjamem tudi, da bi, ce bi sedanja koalicija dobila dva ali tri poslance - prebeznike vec, ravno 24ur zagnali vik in krik cez to, v primeru zares pa so kar lepo tiho. Isto velja za oddajo Svet na kanalu A. Gre za sprenevedanje tako poslancev kot medijev. Sedanje koalicije pa mimogrede kot sem ze enkrat prej pojasnil dokiju007 NE podpiram.
politik70
23. 10. 2007 13.35
Ne sam da to ni absurd to je veliko Janševo sranje na kubik.Zjebu nam bo to malo Slovenjijo še za 30 let naprej.Upam da volici tud Kahlija prepoznavajo kot hudo mlutko v tej vladi.nategnu svoje penzijoniste ko norce!! Hvaljen bodi DESUS kristus!!
reklakazala
23. 10. 2007 13.30
He he he, Janša je vojak po duši, bil je obrambni minister in ve, kako se stvari streže... Kdo ve, koliko so fantje (vsi, levi in desni, da ne bo pomote) potegnili v letih, ko se je zaradi embarga trgovalo z orožjem pod mizo, pa kam je izginilo orožje in komu so šle provizije? Pri orožju je ogromno denarja in veliko sivine, kjer se da elegantno ribariti v kalnem. Je kaj lepšega od tega, ko si enkrat pri koritu?