Slovenija

Kupili hišo na dražbi, stari lastnik pa naročil celo njeno rušenje

Ljubljana, 05. 12. 2016 17.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Kaj vse se lahko zgodi, če na dražbi kupiš hišo, pa je prejšnji lastnik ne želi zapustiti ali pa jo pred izselitvijo precej uniči? To je izkusila mlada družina, ki je kupila hišo v Šentilju. Pričakala jih je hiša brez oken, tudi brez strešnih, uničen je bil parket in še marsikaj. Najeli so varnostnike, ti pa so zaradi groženj morali klicati celo policijo.


 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (319)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Edi Štegar
28. 01. 2018 21.55
+0
V Šentilju sta lastnika ravnala prav, oziroma bi morala hišo minirati. Ta UDBO MAFIJA si ni še nabrala dovolj. Največji lopovi so --BANKE PREDVSEM NKBM IN SODIŠČA KATERA SAMA NE SPOŠTUJEJO ZAKONA- PRIMER SODNICE IZ OBALE KI JE ZGRADILA HIŠO NA ČRNO NA OBČINSKI ZEMLJI, SAMA PA DELOŽIRA LJUDI. TUDI NA PTUJSKEM JE SAMA MAFIJA. MENE ČAKA PODOBNA ZADEVA. HIŠA GRE V ZRAK POLNA ALI PRAZNA, PA JO NAJ KUPI GDO ČE SI UPA.
Cistopravaoseba
12. 01. 2017 09.58
vucko333
06. 12. 2016 22.46
+2
Lukman Peter ?
Besna glista
06. 12. 2016 18.58
Spomladi nameravamo kupiti manjšo nepremičnino.Prvi zelo pomemben pogoj je,da hiša ni zarubljen ali kaj podobnega.Čeprav jo bi dobil občutno ceneje,ampak na nesreči drugega ne mislim profitirat.
Darko32
06. 12. 2016 18.52
+2
Kdor je vsaj malo realen in pošteno razmišlja vidi, da gre v teh prieri samo kako prevarati kupca in nič drugega. Tadva sta naredila škodo, ker sta verjela v poštenje sodišč in poštenje sodnih izvedencev. Upam si trditi, da je to največja mafija kar jih je mogoče, ker rabijo nekoga, da jih bo financiral naslednjih nekaj let. V konkretnem primeru je edino pravilno, da se denar vrne kupcu z obrestmi in sodišče bi moralo denar vrniti kakor ve in zna, saj so vedeli za prevaro. SAM SEM VES ČAS TRDIL, DA SE NEPREMIČNINA NE KUPUJE NA DRAŽBAH, KER BODO VSI KALKULIRALI KAKO KUPCA PRELSEPIJO. To delajo izvedenci in tudi sodniki. V prispevku smo sedaj videli, kaj smo debatirali inkaj smo že ugotovili samo če si kolikor toliko realen in pošten. Zato nasvet vsem, ki mislijo kupiti nepremičnino na dražbah je: POGLEJTE OBA PRISPEVKA IN POGLEJTE VSE PRISPEVKE PISCEV KOMENTARJEV IN BOSTE VIDELI, DA SODIŠČE NAJVEČKRAT PREVARAJO KUPCE. Potem pa naj ljudje verjamejo v sodišča. ŽAl vidim, da sta tadva hotela pridobiti premoženje po ceni in sta pokasirala za 2X ceno, katrro bosta skozi življenje plačala. Žal.
cirenij
06. 12. 2016 15.57
+4
Tamle dol bi pritrdil --prašku---, da smo v prejšnjem osovraženem sistemu zidali bajte največ s prijatelji in znanci za hrano in pijačo. . In res je, še orodje so s seboj prinesli. Kak zidar je "fušal" ostali pa stregli. Zato se je pa lahko toliko domov zgradilo. Še država je imela od tega korist, ker se toliko stanovanj ni potrebovalo. Pa daj danes! Še betonske plošče ne upaš "fušat", greš v rest ali te pa kazni pokopljejo. Pa še veselo druženje je bilo,ko smo se ga zvečer nacuzlali. Sploh pa za razne "likofe".
cirenij
06. 12. 2016 15.58
+2
Da bi koga deložirali, pa še nisem slišal.
User416781
06. 12. 2016 16.10
-1
Saj večina teh hiš iz 80ih je tudi temu primerno zgrajena...se pa strinjam, da je bilo v tistih časih več složnosti in sožitja.
igy02
06. 12. 2016 17.10
-2
cirenij. Kako si lepo opisal balkan. Veš, po Evropi se ne more tako graditi. V Švici še karjole na prikolici ne moreš prevažati (moraš imeti dovoljenje ali obrt za prevoze). Saj bi radi imeli Švico doma. Aja, samo po plači. Obnašali bi se in plačevali davke pa po balkansko. Sorry, ne gre tako.
User416781
06. 12. 2016 15.57
+2
Vidim, da ste določeni zelo pametni glede kreditov (prašek in podobni...). Ker potrebujem nepremičinino preden grem v penzijo in dokler imam majhne otroke, sem najel stanovanjski kredit, ki ga redno odplačujem in nimam težav s tem. Hiša je bila zgrajena od začetka do konca prej kot v enem letu. Saj nekje moraš biti - torej ali plačuješ najemnino, ali pa kredit. Razen če hočeš biti v hotelu mama do 60. leta starosti...pri stanovanjskem kreditu, če se ga najame z glavo, ne gre za nikakršno "spiralo zadolževanja", ampak investicijo in ustvarjanje premoženja. Nepremičnina je vedno bila in bo temelj vsakega osebnega premoženja. Tisti, pa ki imate ideje, da boste hišo zgradili na "počasen" način, pa nekaj v razmislek - hiša, ki jo gradi nekdo na tak način, kot prvo nikoli ni dokončana, kot drugo, še preden je dokončana je že potrebna delne adaptacije, na drugi strani jaz peljem moje otroke vsako leto za en mesec na morje in še kam - če bi vlagal vse v nepremičino, verjetno 15 let ne bi videli morja. Imam se čas ukvarjat z njimi, saj ne svoj prosti čas namenim gradnji hiše, otroci potrebujejo svoje sobe dokler ne odrasejo, kasneje jim te sobe ne pomenijo nič več...in tako naprej. Tako da vsekakor - če ste kreditno sposobni, priporočam kredit, da se zadeva zgradi v roku enega do dveh let...ne pa da štiri stene in streha postanejo življenjski projekt. Res pa je, da se je potrebno zadolževati odgovorno, se zavarovati za kakšne nepredvidljive primere in potem ni nobenih težav. Omenjeni komentarji kažejo le na splošno finančno nepismenost slovenske populacije - to je tudi en od razlogov, da nikamor ne pridemo.
cirenij
06. 12. 2016 16.00
+2
Ti dam popolnoma prav. Brez kredita ne gre.
pgdpgd
06. 12. 2016 16.33
+1
Jaz pa ne....današnja mladina bi vse na horuk ,potem pa ni špage ,ki bi življenje delala pestro..razen seveda pufov , zaradi katerih se obremenjuje odnos v družini....večina se jih loči , vse proda , na koncu so pa spet vsi v najemu. Pa še to je treba vedet, da niso vsa življenja večna,,,v primeru opravilne nesposobnosti , ali smrti enega od zakoncev , eden sam ni sposoben plačevat teh vaših easy kreditov na dvajset in trideset let. Na koncu gre lahko hiša zaradi samo ene četrtine neplačanega pufa.Ne vem pa ,kaj gre zadnje čase v nos nekaterim, da živijo pri starših. Včasih so se gradile velike nepremičnine s tem namenom. Pa kaj mislite, da tisti,ki imajo to možnost, da ostanejo doma , potem ničesar več ne investirajo. Starše imajo v starosti v bližini in jih lahko rihtajo , vi s pufi , na koncu pa še domove za ostarele plačujete. Kje je tu računica. Seveda to ne velja za tiste ,ki druge izbire res nimate , kot kredit. Ne morem si predstavljat, da mi en kredit od 100 jurjev vsak dan za vratom leži. Vsi bi pa radi vse takoj in ne postopoma.
User416781
06. 12. 2016 16.55
+3
Zakaj točno bi to obremenjevalo odnos v družini? A smisel življenja naj bo gradnja štirih sten in strehe....? V realnosti je ravno obratno. In ravno za to se gre - ker življenja niso večna. Ne potrebujem hiše za to, da bom živel v njej ko bom v penziji. Sicer pa še enkrat si preberi moj komentar. Če imaš kredit, je vsekakor potrebno biti zavarovan - zavarovanja za primer smrti so zelo ugodna. Stanovanjski kredit pa je investicija in ni stran vržen denar - gre za pameten dolg. Za odgovor na drugi del tvojega komentarja - poznam dva para, ki sta se razšla zaradi tega ker so živeli pri starših. Žal precej staršev meni, da ima vso pravico vtikati se v življenje svojih otrok, če živijo pod isto hišo - ne rečem, da je tako povsod, vendar taki prevladujejo. Žal se je življenjski slog med babyboom generacijo in sedanjo generacijo med 30 in 40 let spremenil do te mere, da sožitje, kot je bilo v preteklosti, danes več ni možno. In navadno se odlično razumejo otroci s svojimi starši, ko ne živijo več pri njih. Meni nič ne leži za vratom. Kredit ni nič posebnega, sploh pa ne nekaj, kar bi me psihično obremenjevalo. To da pa plačujemo domove za ostarele mi, pa nismo krivi mi, ampak vi...ker ste živeli 45 let na kredit in gradili te velike hiše, ki so danes brez vrednosti. In žalost je to, da bi morali mi varčevati za svoje pokojnine, saj tudi tega v nasprotju z vami ne bomo imeli, ne pa da plačujemo za vas. A sedaj pa naj svoje življenje žrtvujem zato, da bom pripravljen na plačevanje doma za ostarele...kakšno razmišljanje...ne morem verjet. Mladi v tej državi so itak ujetniki starejših...na vseh področjih.
o22
06. 12. 2016 15.01
+1
Kupila sta hišo ,tako je bilo vsaj razvidno.oprema ni bila vključena ali pač???Torej centralno peč in vse ostalo bo treba pač kupiti .Ni prijetno ne za prvega ,ne za druzgega.
User416781
06. 12. 2016 15.43
+5
Tudi če kupuješ na dražbi, si nepremičnino najprej ogledaš in pač pričakuješ, da boš dobil to kar si videl...
emilzapata
06. 12. 2016 12.30
+4
zanimiva je tudi primerjava cen hiš oziroma nepremečnin, ki jih je določila država za pobiranja davka na nepremečnine, in cenama, ki se doseže na svobodnem trgu oziroma na sodnih lecitacijah. Samo za primer: hiša ocenjena od države za 150.000 evrov je bila prodana potom sodišča za samo 50.000evrov.
prašek
06. 12. 2016 12.34
+0
Ne vem , kako točno se cena niža ! Nekaj sem slišal da od licitacije do licitacije za 50%. Tako da imaš približno kar prav !
Alexey-x
06. 12. 2016 13.19
-3
TE HIŠE NISO VREDNE NITI 20.000€,NA OKO SO LEPE PO 1 LETU PA TI ZAČNE RAZPADAT....
prašek
06. 12. 2016 13.32
+3
Dobra tolažba za nekoga , ki ni sposoben ustvariti svoj dom !!!!
Uporabnik113189
06. 12. 2016 11.47
+1
Lahko bi pisal zgodbe iz življenja, pa bom le eno v razmislek tistim, ki menijo da bodo na lahek način "zaslužili" ali si ustvarili topli domek. Nekega dne sem srečal hišnika v večji hiši, zapletel v pogovor in kasneje pozabil. Zgodilo pa se je da sem ga po dolgih letih zopet srečal, takrat je bil lastnik te iste hiše, pa mi radovednost ni dala miru..Pojasnil mi je, da so njegove nekoč pred časom za devetimi gorami in devetimi vodami razlastili. On je to lastnino čuval, jo lepo vzdrževal kot "tretja" oseba, ko se je končno pojavila priložnost, da so svoje vzeli nazaj. Nihče ni vedel da je on bivši soudeleženec zgodbe ko so država in neznanci"kupili" njihovo premoženje. V očeh mimoidočih in okolice je bil samo en "luzer" kot se temu danes moderno pravi. Poznam tudi kmete in njihove zgodbe o zemlji. Na denar se pozabi, požre ga inflacija, nekega dne pogledaš v denarnico s starimi bankovci in ugotoviš koliko valut je že izginilo postalo ničvrednih. Hiša ali zemlja, stanovanje ostane in tudi sorodniki, sinovi, vnuki, znanci in sosedi ki si zgodovino zapomnijo, pravijo tam sem se rodil, vključena so čustva, emocije, upanja in strahovi, zamere. To so resne stvari in res se dolgoročno splača biti pošten. Želja po hitrem zaslužku pa premaga nas vse vsaj enkrat v življenju. Srečo imajo tisti, ki takrat stavijo manjše zneske..
prašek
06. 12. 2016 11.51
+12
Klasik ....... Vse lepo in prav , še vedno pa je dejstvo, da se ne smeš preveč zadolžiti ! Če kredit vzameš pri banki je nepremičnina njena do odplačila dolga ! Žalostno, ampak to je dejstvo !
Uporabnik113189
06. 12. 2016 11.58
+0
No, temu ni bilo tako v socializmu, ko so banke imeli drugo vlogo. Danes v tem sistemu pa velja pravilo nobenega pufa, ker ko ga vzameš se ta sam dela vedno večji in zapadeš v spiralo dolgov. Zgodba je preprosta, nihče nima garancije da bo jutri še imel plačo, posle, trg za svoje storitve, zaslužek, to pa čakajo mrhovinarji. Če je kdo poslušal zaslišanja bankirjev je tisti od NLB zelo lepo razložil. EU je preko naše politike dosegla da so vse domače banke nekonkurenčne, tuje dajejo "boljše" pogoje, nihče pa ne bere drobni tisk. Potem pa, ko imajo dolg v švicarjih je pa ogenj v strehi, ali ko jim zarubijo posestvo, kmetijo. Vsa Slovenija je v primežu.
prašek
06. 12. 2016 12.03
+4
Klasik ..... Sin je potreboval posojilo za hišo . Ne veliko, ker je imel kar nekaj svojega denarja. Dobil je posojilo, ampak dokler ni odplačal hiša ni bila njegova !!!!
Uporabnik113189
06. 12. 2016 12.07
+1
Če je sklenil takšno pogodbo, in se tega tudi ZAVEDA, potem tudi ne bo delal nobenih neumnosti, če mu bodo hišo vzeli pri kršitvi pogodbe. Ali po obligacijah, oba pogodbena partnerja menita da je posel pošten. Je pa to skok s padalom, ki ga pred tem nisi preveril ali se bo sploh odprlo. Ali drugače, tvoj sin dela tujcu hišo, ki mu jo je OBLJUBIL da bo nekoč njegova..Khmmm
prašek
06. 12. 2016 12.27
+1
Klasik ..... Posojilo je že odplačano in ni bilo nobenih težav . Ima dobro plačo saj je ☺JS !
Uporabnik113189
06. 12. 2016 12.32
+2
Torej se mu je padalo na koncu odprlo. Nismo vsi take sreče. Želim mu topel dom pa srečo. Današnje ženske so precej nepredvidljive.
prašek
06. 12. 2016 12.36
+2
Imel je možnost doma dograditi za sebe , ampak oba sva se strinjala , da je bolje če gre od doma ! Zato sva še danes prijatelja , če bi ostal pa doma , je pa vprašanje kaj bi bilo !
Uporabnik113189
06. 12. 2016 12.40
+1
Če je le mogoče morajo mladi na svoje, že sama prisotnost starih ( tudi če ne zineš ene same besede) je lahko razlog za težave. Sta dobro rešila.
prašek
06. 12. 2016 12.52
-3
Veš kako je , jaz sem mojima povedal, da ob koncu študija bosta MORALA raztegniti lastna krila . To je žalostna usoda vseh ptičkov ! Hčerka je bila do dokončanega magisterija (25let) doma , sin pa do dokončanega doktorata (30 let) ravno tako ni šel nikamor ! Obema je pa bilo jasno da bo oče pomagal po svojih močeh, vendar pa po študiju nimata več kaj iskati doma , razen na obisku !
Uporabnik113189
06. 12. 2016 13.02
+1
Upam da si jim znal to pametno razložiti, ker obstaja pregovor o katerem moraš pri tem razmišljati. Oče sina do praga sin očeta ČEZ prag. Nekateri ptički namreč zelo zamerijo..Vsaj moji.
prašek
06. 12. 2016 13.30
+1
Ta pregovor se malo drugače glasi : » Ti očeta do praga, sin tebe čez prag« ☺ Ampak ni bilo problema , že v mladosti sem jima vcepil to razmišljanje in jima tudi razložil, da pride čas , ko morajo ptički raztegniti krila , kajti hotel mama bo zaprl vrata !!!
emilzapata
06. 12. 2016 14.28
+2
prašek tole tvoje razmišljanje velja za mesto, oziroma za industrijski proletariat. Na podeželju vsak kmet pričakuje, da bodo njegovi otroci poprijeli za vajeti, ko jim opešajo moči. Kajti odhod otrok pomeni za kmetijsko gospodarstvo propad. Tu pa velja ruski pregovor, ki pravi nekako takole: v hišo polno otrok nikoli ne vstopi vrag.
prašek
06. 12. 2016 14.36
+2
mojkomentar ....... A ti misliš da jaz ne poznam življenja na kmetih ????? he, he. Govoril pa sem o pregovoru iz ene črtice , katere avtorja se več ne spomnim ! Mislim pa da je bil stari in mladi Maček!
emilzapata
06. 12. 2016 14.38
+2
prašek
06. 12. 2016 15.44
+2
gongash
06. 12. 2016 11.41
+6
zakaj so pa jemali kredit... ko ti banka zaseže ti zaseže in je njihovo lah prodajo tud za 5 centov če jim paše
gongash
06. 12. 2016 11.45
+5
tako bajto ni mogel postavit nekdo , ki nima denarja , če pa živiš krepko preko svojih zmožnosti in kredit na kredit si si pa sam kriv, prej ali slej se kruto konča. sicer pa ja je bedno če na tak način zgubiš hišo .
prašek
06. 12. 2016 11.47
-1
Banka ti menda odobri posojilo ne glede na tvoje prihodke . Ampak do plačila kredita je hiša njihova !
gobbi
06. 12. 2016 14.20
+0
Kje slišiš take v gostilni?Pojdi na banko po stanovanjski kredit pa boš videl kaj vse do potankosti gledajo pri tvojih prihodkih, ne govori na pamet!
prašek
06. 12. 2016 15.01
+1
Sin je dobil kredit, mislim da 60.000€ brez problema ! In tudi odplačal brez problema !
User416781
06. 12. 2016 15.42
+1
Banka nikoli ne da kredit, če ni kreditne sposobnosti...nehajte s takimi. Če je dobil 60.000 EUR (kar za stanovanjski kredit niti ni tako velik znesek) je to dobil na podlagi kreditne sposobnosti.
prašek
06. 12. 2016 17.23
Seveda je dobil na račun kreditne sposobnosti, saj je vendar v JS ☺☺☺
prašek
06. 12. 2016 11.38
+6
Če se dolžnik ne bi preko mere zadolžil, mu banka ne bi prodajala hiše ! Če bi kredit vračal, bi hišo zadržal!!!!!!!!!
prašek
06. 12. 2016 11.40
+2
Jaz sem malo počasneje zidal, ampak samo iz plače . samo en potrošniški kredit sem vzel, vodno instalacijo. In ga odplačal v enem letu !
Jure Slanovic
06. 12. 2016 12.06
+3
NAKLADAČ kot ponavadi!take hiše se ne da zrihtat z enim kreditom...Al pa si alkapone z 10000euri plače!:-))
prašek
06. 12. 2016 12.26
+1
Seveda se je našel ravno pravi, ki mi bo to razlagal !
prašek
06. 12. 2016 12.30
+3
Jure ...... Pa vseeno sem se odločil, da ti odgovorim : če počasi kupuješ material , če ob prihodu domov ne greš v gostilno , pač pa na gradbišče in zidaš , se da vse !!!! Veš , jaz sem gradil v času betonskih veselic , takrat , ko smo ljudje eden drugemu še pomagali , v času , ko smo imeli še prijatelje !!!!!
gobbi
06. 12. 2016 14.26
+0
Ne nakladaj daj, kako boš z 1000 euri kupoval material in na koncu stane hiše min 150 000 eur plus parcela itd.. naredi mi prosim računico, ker jaz dipl. oec ne dobim rešitve
prašek
06. 12. 2016 14.38
+1
Zato pa gre vse navzdol, ker imamo takšne ekonomiste !!!!!
prašek
06. 12. 2016 14.45
+1
Drugače pa , jaz sem zidal v "tistih sivih časih" , za časa meni ljube Jugoslavije ! Veš , takrat smo dobili delo plačano in nisi rabil biti v KP da si lahko zidal ! Samo vam , mladcem je to težko razložiti ! Veš, ko smo potrebovali prijatelje, smo jih imeli ! Ko smo napovedali betonsko veselico, so fantje sami prišli, vsak s svojo lopato . Ali pa s "šajtrgo" (samokolnico) , karkoli je bilo treba ! Ampak , kot rečeno, vi mladci tega ne razumete !
prašek
06. 12. 2016 14.45
+2
In moja plača je bila hudo močno višja od današnjih 1.000€ !!!!
prašek
06. 12. 2016 14.50
+1
gobi ..... A si ti , diplomirani ekonomist lahko predstavljaš, da ti prijatelj reče, da bo dobil opeko, katero je treba spraviti v prvo ali pa drugo nadstropje ????? Povem ti , da so za tako delo potrebne pridne roke, ne tipkovnica !
gobbi
06. 12. 2016 15.39
Verjamem, eno je delo drugo pa je dejansko material in parcela, poznam dobro cene materiala in cene parcel..
prašek
06. 12. 2016 17.22
+1
gobi ..... Midva sva zidala iz ene plače ! Ena je bila za družino, ena pa za hišo ! jaz pa sem (kot šofer) živel od dnevnic ! Sem že pazil, da so bile polne !
gobbi
07. 12. 2016 08.12
-1
Super predvidevam, da si imela vsaj 2000 na mesec in si lahko v enem letu kupil tretjino parcele za zidat.
NašDONALDO
06. 12. 2016 11.37
+11
veste zato jaz ne posojam ne denarja ne česarkoli večje vrednosti. ko je treba vrniti je kup izgovorov - meni je pa tisti tam dolžan, kar z njim se zmeni... ukradli so mi....nimam...pokvarilo se je...
prašek
06. 12. 2016 11.41
+4
prašek
06. 12. 2016 11.41
-1
Ampak ti nimaš ničesar od tega trojega, imaš samo vrv. Uporabi jo !!!!
NašDONALDO
06. 12. 2016 11.42
+4
posodim ti bi bivšo ženo... pod pogojem da je ne vidim nikoli več.
prašek
06. 12. 2016 11.44
+1
NašDONALDO
06. 12. 2016 11.44
+3
vrv da uporabim? lahko te zvežem in vržem v reko, ampak dvomim da bi pomagalo, prazna glava bi te držala nad vodo.
prašek
06. 12. 2016 11.45
+0
emilzapata
06. 12. 2016 11.46
+4
prašek, glede žene se ne strinjam s tabo, nekateri jo posojajo za velik denar, potrjeno.
prašek
06. 12. 2016 11.48
+1
he, he, he. Ampak najprej jo moraš imeti !
Fruci32
06. 12. 2016 11.18
+10
Veliko vas pravi, da se nepremičnine na dražbi prodajajo pod ceno in da ni pravično do dolžnika..Pa vam povem nekaj. Če bi dolžnik želel dobiti realno ceno za svojo nepremičnino, bi jo začel prodajati takoj, ko je postalo jasno, da je nezmožen odplačevati kredit. Saj preden pride do dražbe nepremičnine preteče kar nekaj mesecev in v tem času bi lahko brez problema prodal nepremičnino po realni ceni. Problem se pa pojavi, ko je cena zelo nerealna in takrat je nepremičnino seveda nemogoče prodati.
expost
06. 12. 2016 11.34
+3
@fruci32, dolžnik, ki se je znašel v takšnih težavah, težko razmišlja racionalno. Vsak si želi zadržati svoj dom, verjemite... in krč, da boš ostal brez strehe nad glavo, je boleč. Paralizajoč. Danes prodati po primerni ustrezni tržni ceni hišo, ki ima obešeno hipoteko, praktično ni mogoče. Že tudi zato, ker potencialni kupec zavoha "stisko" prodajalca in ga začne ožemati. Poleg tega pa je tudi tako, da brez soglasja upnikov praktično sploh ne morete prodati hiše, ki ima več obveznosti (neplačanih delov hipotek) kot je vrednost hiše. Razen, seveda, če ima dolžnik možnost prenosa razlike na drugo nepremičnino ali pa če boste kot kupec pristali na to, da bo ostala razlika na vaši hiši...
User416781
06. 12. 2016 16.15
+1
Spet en kup nebuloz - praktično vsaka nepremičinina, ki se prodaja je obremenjena s hipoteko. In s tem ni nič narobe, ravno tako to nič ne vpliva na prodajo. Hipoteka se poplača s kupnino in se izbriše. Za prodajo nepremičinine ne potrebujete soglasja upnikov - kot že napisano, pogoj je le, da se ta hipoteka poplača s kupnino. Zelo malo pa je nepremičnin na trgu, ki imajo vpisanih hipotek več, kot je pa vrednost nepremičnine - tukaj pa gre dejansko navadno za čudne zgodbe in dobro osnovo za osebni stečaj.
Kjegavidissss
06. 12. 2016 10.44
+10
Še uslugo jim je naredil, streha brez zračnega kanala, 5cm fasade, mansardni stropi brez parne zapore zgoraj pa Tegola popoln klump od hiše.
Aijn Prenn
06. 12. 2016 11.35
+3
Ampak ti si pa dober, da si to vse opazil. Jaz nisem, ker nimam rentgena, da bi preskeniral stropove in podstrešje.
jesenvoyo
06. 12. 2016 10.30
+2
Bivši lastnik, kateremu so hišo na dražbi prodali, bi to, ko je že spoznal in videl, da je ne more rešiti uničil pred samim postopkom dražbe. S tem bi pač po njegovem preprečil. da bi se hiša močno pod ceno prodala. Tako pa je bila nepremičnina prodana, njegov dolg ustrezno zmanjšan, pa je bivši lastnik povzročil še dodatno veliko škodo, ki jo bodo terjali (mogoče še kaj na dražbi prodali) s strani zavarovalnice. Ravnanje torej bivšega lastnika ni bilo ne pametno, ne primerno, imel bo samo še večje in tudi v taki nesrečni situaciji velike negativne posledice. Tudi težko pričakuje, da bi mu ljudje priskočili na pomoč, če nima lastne odgovornosti za neprimerno obnašanje do problema.
gruber74
06. 12. 2016 10.38
-1
Najprej ti morejo dokazat da je naredil škodo,namreč v času prodaje že nekaj časa hiša ni bila več njegova.
Ka pa mislis
06. 12. 2016 10.29
+1
Js bi jo zminiral.
jesenvoyo
06. 12. 2016 10.33
+3
Ja, ampak ne po prodaji. Še bolje bi bilo, da je ne bi sploh postavil.
simonaas
06. 12. 2016 10.27
+6
men se pa prav smilita
Darko32
06. 12. 2016 10.44
-7
Sama sta si kriva, ker sta nasedla. Kdor ima vsaj malo morale in rad samega sebe nebo šel kupit takšne nepremičnine. Kdor misi, da bo na ta način profitiral pa je na dolgi rok sam sebe uničil. Na dražbah kjer je vmes neka banka, zavarovalnica lai sodišče je najbolje, da greš čim dalj vstran od teh kupčij, ker ti nihče nebo povedal resnice ampak ti bo v obraz navajal neresnične podatke izključno v njegovo korist. Kdor pa še zaupa našim sodiščem pa je popolnoma pogorel, ker bodo držali skupaj z goljufom. Zato pa imamo takšno stanje v Sloveniji na področju nepremičnin, kjer je anarhija. Smo videli koliko napak je narejenih pri popisu nepremičnin. Vpletna sta se v kriminal in tega se še ne zavedata. Ko bo minil rok za zahtevek za vračilo kupnine pa bosta šele skapirala.
Kjegavidissss
06. 12. 2016 11.15
+2
Zakaj se ti smilita? Zavarovalnica bo krila stroške, imela bosta nova okna, peč, radiatorje...in vse to za samo 100.000€
jamajaka
06. 12. 2016 11.37
+2
pa tudi 100 ne zrase na drevesu kaj pa če se selijo in v hišo brez vsega
kratko in jasno
06. 12. 2016 10.18
+3
bodimo si na jasnem, to kar se dogaja na dražbah je uzakonjen kriminal... tudi ta hiša je bila prodana za 100.000 ?! Krepko pod ceno... zelo krepko pod ceno..... Banka ko proda na dražbi predmet zavarovanja se niti malo ne potrudi da bi iztržila kar se da maksimum, prodajo hišo "za drobiž" dolžnika vržejo na cesto za nameček ga še naprej terjajo... stroškov s to prodajo pa nabijejo do plafona, da na koncu je stroškov skoraj toliko kot prvotnega dolga ! In še enkrat, ne bodite preveč kritični do dolžnika, ker ne veste kje in zakaj se je zataknilo pri odplačilu kredita, upoštevajte samo dejstvo, da se po vseh gostilnah šušlja, da se na dražbah splača kupovati, ker dobiš za tretjino cene, in da se na prvi dražbi pač ne kupuje, ker bo itak v nadaljevanju cena vsaj pol nižja... in tisto razliko v ceni od realne vrednosti pa do smešno nizkega iztržka dražbe nekdo mora kriti in tisti nekdo je tisti, ki nima, ki ga mečejo na cesto... pošteno ?! NI !!! In ta mladi par je pač želel priti do lastne strehe na sila ugoden oz poceni način.... Stari pregovor pravi,: nisem tako bogat, da bi poceni kupoval... in to si velja zapomniti.
jesenvoyo
06. 12. 2016 10.38
+2
Enak ali podoben primer je tudi z avti na lizing, kjer imajo neplačniki prav tako astronomske stroške, nekateri pa zelo poceni nakup vozila. Zato je vsaka taka šola zelo draga, žal.
21dcba
06. 12. 2016 10.40
+5
@kratko in jasno: Se ne strinjam. Na javni dražbi se pokaže, koliko je nepremičnina dejansko vredna oz. kolikšen je interes. Zelo pogosto dosežejo nepremične 100% povišanje izklicne cene. Običajna prodaja nepremičnin pa je v nekem smislu ravno tako dražba. Le da gre v tem primeru za dražbo z zniževanjem izklicne cene. Težava nastane, ko v primeru kupca, ki se mu s prodajo ne mudi, le ta trmasto vztraja pri provotni ceni tudi po nekaj let. V primeru nesreče oz. bolezni, je pa prisilna prodaja nepremičnine seveda popolnoma druga zgodba.
expost
06. 12. 2016 11.24
+1
@21dcba: teoretično drži, a javne dražbe na podlagi izvršb ipd. so shod različnih špekulantov. Kar preverite hodnike sodnih dvoran! Pogosto so pred sodnimi dvoranami različni špekulanti, ki ponujajo ostalim dražiteljem "odškodnino", da odstopijo od dražbe in nato sami kupijo nepremičnino tudi polovico ceneje. Redki so primeri, kjer je sodna dražba presegla izklicno ceno; največkrat da, če so bila v igri kakšna atraktivna stanovanja/objekti, ki so jih "pokrivali" tudi mediji.
21dcba
06. 12. 2016 11.35
+2
@expost : Kar se špekulantov tiče, drži! Žal področje javnih dražb v Sloveniji ni dobro urejeno. Že sama objava je nepregledna, kar posledično pomeni, da (verjetno večinoma) hodijo na dražbe preprodajalci (ki posvečajo veliko časa iskanju primernih dražb) in ne mlade družine, ki bi morda res lahko dobile nepremičnino po ugodni (normalni) ceni.
expost
06. 12. 2016 11.42
+1
igy02
06. 12. 2016 10.17
+6
Ne vem no, saj po mojem mnenju ne spadam med najbolj butaste v Sloveniji. Ne razumem, zakaj se take hiše ne prodaja po tržni ceni. Kdo si je to izmislil, da se prodaja to tako nizkih cenah? 100.000 euro kupnina, sedaj pa škode za 55.000 euro (okna, radiatorji, vtičnice???). To je ena stvar. Druga pa je naivnost kupca. Ko ti nekdo tako grozi pri nakupu, se pač umakneš, če si pameten.
kratko in jasno
06. 12. 2016 10.22
+3
RAZEN če pač špekuliraš in na vsak način želiš priti do strehe nad glavo po polovični ceni ! In to je to, hiša je bila prodana krepko pod ceno... že v tem stanju vsa razbita je vredna teh 100.000, ko je bila še " v dobrem" stanju pa vsaj duplo.
jesenvoyo
06. 12. 2016 10.46
+1
Vsaka prodaja, ki je izvedena na silo, ko kupec ve, da je prodajalec prisiljen prodat je zelo slaba. Vsi oglasi pod "Nujno prodam" pomenijo polovično ceno, ali pa prodaja ni tako nujna. Igrati pri takih prodajah na čustva kupcev, da bi se usmilili prodajalca je povsem zgrešeno in nerealno. Če so v jugi še poskušali omejevati ljudi pri zadolževanju (krediti,itd), pa z omejitvami pri odtegovanju od plače,ti danes poberejo vse, tudi zadolžiš se lahko danes krepko čez možnosti vračila, žal.