Slovenija

Šabeder: Predlog Levice všečen, a povečuje stroške dela

Ljubljana, 29. 08. 2019 12.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 7 min
Avtor
STA / U.V. / Ti.Š.
Komentarji
311

Da bi predlog Levice o ukinitvi dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja "povzročil vrzel, ki bi jo bilo treba nadomestiti tako, da bi bili tisti, ki so že tako ali tako obremenjeni z davščinami, obremenjeni še bolj", ter da bi "pomenil resen poseg v zdravstveno blagajno", so bili jasni koalicijski partnerji.

Koalicijski partnerji so danes pred sejo vlade razpravljali o predlogu Levice za prenos dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja v obvezno. Kot pravijo, prve ocene ministrov za zdravje in finance kažejo, da gre za račun brez krčmarja, zato na predlog ne morejo pristati. Zavračajo tudi izsiljevanje Levice, ki grozi, da bo glasovala proti proračunu.

Minister Šabeder poudarja, da bo ministrstvo predlog ukinitve dopolnilnega zavarovanja pripravilo v skladu s časovnico.
Minister Šabeder poudarja, da bo ministrstvo predlog ukinitve dopolnilnega zavarovanja pripravilo v skladu s časovnico. FOTO: Damjan Žibert

Minister za zdravje Aleš Šabeder je ocenil, da predlog Levice o ukinitvi dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja povečuje obremenitev aktivnega dela prebivalstva. Na ministrstvu bodo pripravili lasten predlog, vendar bo ta v skladu s časovnico prioritet na mizi junija 2020, je pojasnil na novinarski konferenci.

Ocenil je, da je predlog na prvi pogled všečen. "Vendar obremenjuje aktivne skupine prebivalstva in povečuje stroške dela," je dodal.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Opozoril je, da k predlogu zakona niso priloženi potrebni izračuni. "Narediti pa je treba tudi simulacije, kaj njihov predlog pomeni, saj govorimo o relativno velikem obsegu sredstev, govorimo o prek 500 milijonih evrov, ki so izrednega pomena za zdravstveni sistem," je pojasnil minister. Izračunov na ministrstvu še niso naredili.

Pomembna ostajajo vprašanja makroekonomskega učinka zakona in vpliva na dohodnino. "Predlog na prvi pogled kaže tudi, da ne bo deloval proticiklično, glede na to, da se pravzaprav vsa gospodarstva, tudi slovensko, počasi ohlajajo, je to ena izmed ključnih dilem," je dejal.

"Predlog glede dopolnilnega zavarovanja, ki ga je pripravila poslanska skupina Levica, je na prvi pogled sicer všečen, a obremenjuje aktivne skupine prebivalstva in povečuje stroške dela." Minister za zdravje Aleš Šabeder

Šabeder je ob prevzemu ministrstva pripravil časovnico prioritet. "Sprememba zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju je seveda ena temeljnih prioritet, ki celostno rešuje tudi vprašanje dopolnilnega zavarovanja. Ukinitev dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja je tudi zapisana v koalicijski pogodbi in v dogovoru s poslansko skupino Levice," je pojasnil Šabeder. Časovnica, ki so jo pripravili na ministrstvu, predvideva pripravo predloga zakona v juniju 2020.

Časovnico so predstavili poslanskim skupinam, nanjo pa po Šabedrovih besedah niso dobili pripomb. "Delamo skladno s časovnico naprej in verjamem, da bomo do junija 2020 pripravili celostno rešitev zakona, v katerem bomo pripravili in predlagali tudi rešitev ukinitve dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja," je pojasnil.

Predlog Levice bi povzročil vrzel, ki bi tiste, ki so že obremenjeni z davščinami, obremenila še bolj

Šabeder je danes sicer predstavil tudi nekatere zelo preliminarne projekcije, ki kažejo, da bi predlog Levice povzročil vrzel, ki bi jo bilo treba nadomestiti. Po predlogu Levice bi jo nadomestili tako, da "bi bili tisti, ki so že tako ali tako obremenjeni z davščinami, obremenjeni še bolj", je po koalicijskem srečanju dejal vodja poslancev SMC Igor Zorčič.

Prvi odgovor koalicije na predlog Levice je tako negativen in po Zorčičevi oceni ni volje za to, da bi sprejeli izsiljevanje in ultimate Levice. Z njo se bodo sicer pogovarjali, Zorčič pa ne ve, koliko je Levica v resnici trdna pri tem svojem manevru: ali je zelo trdna in je to njen poskus izstopa iz sodelovanja s koalicijo ali pa je dejansko pripravljena na pogovore.

Ostri so tudi v koaliciji, kjer pravijo, da prve ocene ministrov za zdravje in za finance kažejo, da gre za račun brez krčmarja, zato na predlog ne morejo pristati. Zavračajo tudi izsiljevanje Levice, ki grozi, da bo glasovala proti proračunu.
Ostri so tudi v koaliciji, kjer pravijo, da prve ocene ministrov za zdravje in za finance kažejo, da gre za račun brez krčmarja, zato na predlog ne morejo pristati. Zavračajo tudi izsiljevanje Levice, ki grozi, da bo glasovala proti proračunu. FOTO: Bobo

Levica je sicer napovedala, da bo v primeru nesprejetja predloga glasovala proti proračunu. Po Zorčičevih besedah premier Marjan Šarec danes ni povedal, ali bo nanj vezal zaupnico, kot je to možnost omenil pred meseci.

Na predlog Levice so se odzvali tudi v Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije (OZS). Po njihovem bi ta dodatno obremenil gospodarstvo, zato predlogu Levice glede načina ukinitve dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja odločno nasprotujejo. "Breme te populistične poteze bi na koncu zopet nosilo gospodarstvo," so sporočili iz zbornice. "Ne pristajamo na nikakršno dodatno obremenitev gospodarstva. Nabiranje političnih točk z na videz všečnimi predlogi Levice na račun delodajalcev je za nas nedopustno," pa ob tem poudarja predsednik OZS Branko Meh. OZS obenem pričakuje celovito zdravstveno reformo, ki bo vprašanje dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja rešila na ustreznejši način.

Je pa Zorčič ob tem poudaril, da je proračun najpomembnejši dokument in dajanje na tehtnico z drugimi zakoni ter dajanje ultimatov po mnenju koalicije ni na mestu. Z Levico se bodo poskušali pogovarjati. Na vprašanje, kaj bo v tem primeru z manjšinsko vlado, pa bodo še videli.

'Predlog Levice daleč od finančno nevtralnega'

Tudi vodja poslancev SAB Maša Kociper je pojasnila, da sta ministra za zdravstvo in finance danes predstavila nekatere ocene, ki kažejo, da je predlog Levice daleč od finančno nevtralnega, kot ga želi Levica prikazati, ampak bi pomenil resen poseg v zdravstveno blagajno. Tako zaskrbljujoč poseg si po njihovem mnenju naše zdravstvo zelo težko privošči, je dejala.

Na vprašanje, ali bo proračun torej ura resnice za obstanek vlade, je tudi Kociprova odgovorila, da bodo pač videli. "Potrebno je pač dovolj veliko število glasov," je dodala.

'Levica prevečkrat izstopa in izsiljuje'

Vodja poslancev DeSUS Franc Jurša je spomnil, da je predlog ukinitve tega zavarovanja zapisan v koalicijski pogodbi. Poteza Levice pa je po njegovem mnenju prezgodnja, saj je minister za zdravje podal časovnico priprave tega predloga. Na izsiljevanje Levice ne bodo pristali, se bodo pa poskušali še pogovarjati z njo. Jurša osebno meni, da je treba Levici jasno povedati, da tak način komunikacije ni dober.

Spomnil je, da imajo manjšinsko vlado, česar se vsi dobro zavedajo. Dogovor z Levico je tak, kakršen je. Če bi sam sestavljal koalicijo in aktivno opozicijo, ki sodeluje z vlado, pa bi morda ravnal malo drugače, je pojasnil Jurša. Po njegovem mnenju Levica "prevečkrat izstopa in izsiljuje", kar ga zelo moti.

Poslanska skupina Levica je v sredo predstavila zakonski predlog, ki bi dopolnilno zavarovanje ukinil in ga prenesel v obvezno zavarovanje. Predlog predvideva dvig prispevne stopnje za eno odstotno točko za delojemalce in pokojninsko blagajno ter dvig za 1,6 odstotne točke za delodajalce. Za samozaposlene je predviden dvig prispevne stopnje za dve odstotni točki. V DZ ga bodo vložili do konca septembra.

Na vprašanje, ali računajo na NSi in ali je čas za sodelovanje z njimi, pa je odgovoril, da je vprašanje, kako bi v NSi ravnali, če bi bili v tej vlogi. V vsakem primeru se je v takem položaju, kot je zdaj koalicija, treba pogovarjati o vseh variantah, je še dodal.

Predsednik SD Dejan Židan je na današnji novinarski konferenci SD ob prvi obletnici podpisa koalicijske pogodbe Levico pozval k sodelovanju in držanju skupnega dogovora, da ministrstvo za zdravje pripravi dober predlog, ki ne bo imel tveganj. Po njegovih ocenah si namreč ne moremo privoščiti, da bi prehitro in preveč posegli v zdravstveno blagajno, ker bodo posledice občutili vsi.

Vodja poslanske skupine SD Matjaž Han je ponovil, da je zdravstvo preveč pomembna tema, da bi se z njo pogojevalo. Izrazil je tudi dvom, da bi glede na poslovnik DZ poslanci predlog Levice obravnavali že na novembrski seji, kot so napovedali v tej opozicijski stranki.

V GZS in OZS kritični do predloga Levice

Kot so danes v sporočilu za javnost spomnili v Gospodarski zbornici Slovenije (GZS), zdravstvene storitve koristijo vsi enako, ne glede na višino plačanih prispevkov. "Osnovno zdravstveno zavarovanje, v katerem se letno zbere okoli 2,4 milijarde evrov, močno temelji na solidarnosti. Zato že danes zaposleni z minimalno plačo prispeva v zdravstveno blagajno na letni ravni toliko, kot plača nekdo pri 6,2-kratniku povprečne plače v enem mesecu. Zdravstvene storitve so obema dostopne enako," so izpostavili.

V GZS menijo, da je predlog Levice za ukinitev dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja, po katerem bi v zdravstveni sistem prispevalo namesto zdajšnjih 1,5 milijona zavarovancev le še 900.000 delovno aktivnih, nesprejemljiv in nevaren. Kritični do predloga so tudi v OZS, kjer poudarjajo, da bi breme na koncu spet nosilo gospodarstvo.

Poudarili so, da je bil sistem dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja uveden z namenom okrepitve zdravstvenega sistema. Preko tega kanala v zdravstvo priteče dodatnih 500 milijonov evrov. "Zato predlog Levice predstavlja korenit poseg v obstoječi sistem. Ogroža njegovo stabilnost in dolgoročno vzdržnost. Hkrati pa bi kar za 19 odstotkov dvignil prispevek delodajalcev in najbolj razvojnih kadrov za zdravstveno zavarovanje; čeprav je Slovenija že zdaj med najbolj obremenjenimi v Evropi. Dodatna obremenitev gospodarstva pa bo poslabšala njegovo konkurenčnost," so navedli.

V GZS menijo, da predlagatelji niso dobro premislili posledic, ki bi jih predlog imel tudi za državni proračun. Ker bi se zaradi višjega prispevka za zdravstveno zavarovanje znižala osnova za dohodnino, bi država izgubila del davčnih prilivov. Izgubljeni prihodek iz naslova dohodnine bi najverjetneje morala nadomestiti z novimi davčnimi obveznostmi, so prepričani.

V zbornici tako nasprotujejo konceptu, ki ga je predlagala Levica. Za zagotavljanje stabilnosti zdravstvenega sistema je to napačna pot, menijo in poudarjajo, da si gospodarstvo želi zdravstveno reformo, vendar tako, ki bo omogočala kakovostno in dostopno zdravstvo za pošteno ceno. "Zdravstveni sistem, ki sloni skoraj v celoti le na delovno aktivnih, je tvegan za celotno družbo," je dodala generalna direktorica GZS Sonja Šmuc.

Predlog Levice je sprožil plaz odzivov. Do predlaganih rešitev so kritični v delodajalskih vrstah, sindikalna stran argumente podpira, v zavarovalnicah svarijo pred nepremišljenimi posegi.
Predlog Levice je sprožil plaz odzivov. Do predlaganih rešitev so kritični v delodajalskih vrstah, sindikalna stran argumente podpira, v zavarovalnicah svarijo pred nepremišljenimi posegi. FOTO: Aljoša Kravanja

Predlogu Levice glede načina ukinitve dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja odločno nasprotujejo tudi v Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije (OZS), saj bi, kot navajajo, breme te populistične poteze na koncu spet nosilo gospodarstvo. "Ne pristajamo na nikakršno dodatno obremenitev gospodarstva. Nabiranje političnih točk z na videz všečnimi predlogi Levice na račun delodajalcev, je za nas nedopustno," je danes v sporočilu za javnost zapisal predsednik OZS Branko Meh.

Tudi v OZS sicer pričakujejo celovito zdravstveno reformo, ki bo vprašanje dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja rešila na ustreznejši način.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (311)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

peresni
31. 08. 2019 17.42
+0
kapitalisti..lastniki medijev rušite načrtno levico in narod....zdaj se ve, sluga koga je Šarec, SD
resslovenka
30. 08. 2019 19.43
+1
Jaz bom z veseljem vplačevala še naprej. Ampak v en zakelj. 🤗
ramuh
06. 09. 2019 11.02
Pa a ne plačujemo v isti žakelj že sedaj? ZZRS-lastnik država Vzajemna-lastnik država Triglav-lastnik država Adriatic-po moje tudi ma nism 100% Se pravi isti žakelj... - DRŽAVA...
resslovenka
30. 08. 2019 19.41
+6
Res? Koliko bi prihranili, ko ne bilo potrebno plačevati vseh teh famoznih uprav v zdravstvenih zavarovalnicah. Joj, res se da zracionalizirati poslovanje, vam povem. Res potrebne kadre zaposliti na ZZRS, balast na trg dela. Zakaj se nam naj bi viški smilli? Na stotisoce nas je šlo čez to kalvarijo. Pa še nismo nikomur smilli. Razlog prekinitve pa stečaji, likvidacije, poslovni razlogi. In? 🙄
Klotilda H
30. 08. 2019 18.56
+5
ČE JE DENARJA RES DOVOLJ, TOREJ 500 MILIJONOV EVROV VIŠKA: vsak državljan naj se sam odloči, če ga bo prejel na svoj račun ali pa za dopolnilno zdravstveno zavarovanje!!!
Uporabnik113189
30. 08. 2019 15.43
+5
Levica ima v rokah dovolj velik vzvod, da preko njega navre vladno koalicijo. Naj Šabeder govori kar hoče, če bodo dovolj odločni, bo vlada padla, nove volitve in minister ne bo več minister. Mogoče bi moral paziti na svoj stolček. Je pa dejstvo, da s tem davkom krepko ropajo prav najbolj siromašne in tiste, ki so v nezavidljvi stiski, podjetniki ki se šele borijo za prostor pod soncem, prekarci, sp-ji, in seveda še upokojenci, ki jih ropa kdor prvi utegne, zdravstveni sistem ( ker njihova stranka postaneš star in bolan), trgovine s "popusti", država, parkirnine pred bolnišnico, davek na nepremičnino, RTV, RKC.
resslovenka
30. 08. 2019 19.44
+3
Tako je. Naj pa vlada pade. Nič proti. 🙄
oseba1234532
31. 08. 2019 20.39
Levica je bitko že izgubila, saj jo lmš lahko v vsakem trenutku zamenja z n.si. Levica pa si s tem samo rešuje "čast"!
Hasan
30. 08. 2019 14.12
+6
Cilj Slo.politike je tiho sprivatizirati zdravstvo in nič drugega.Ko to omenja Levica,se prične dobesedno medijska zaničevalna orkestracija stranke po nalogu politike in samih lastnikov medijev.
Kollerik
30. 08. 2019 12.20
+6
Po levici nekateri pljuvate tudi tedaj, ko daje kakšen zelo dober predlog. Kaj vse delajo forinti.
SLOVENEC
30. 08. 2019 17.31
-6
Keri predlog levice je pa bil dober? Lepo vas prosim.
zmago56
30. 08. 2019 11.36
+7
Levica bi ukinila " neprofitne" zavarovalnice, v kterih eni dobiček kujejo in zelo dobro služijo, ne zavedajo pa se, da tega ostala koalicija ne bo dopustila, dokler bo tam svije na vodilnih položajih imela. Te zavarovalnice so bile ustanovljene prav z namenom, da vladajoči za svoje zveste podpornike poskrbijo in dokler jim v državni upravi ne najdejo služb z enakovrednimi zaslužki bo tako kot je.
oseba1234532
31. 08. 2019 20.42
+1
Če bi se vse preneslo na ZZS bi tudi tam zmanjkalo denerja ampak ne zaradi promocije ampak korupcije!
Apostol1
30. 08. 2019 11.18
+8
Zdaj ,ko je LEVICA tole predlagala je pa kar naenkrat govora o tem kako vsi pripravljajo to ukinitev , prej pa nič . LEVICA je pa bila tista stranka brez katere ta vlada ne bi vladala in dejstvo pa je ,da Šarec postaja vedno bolj avtokrativen in se ne pogovarja ,če njemu to ni po volji in zato jaz tule podpiram LEVICO , čeprav imam občutek , da bo levica potegnila ta kratko in to verjetno po zaslugi Tonina , ki se do poizkusil na nek način prisliniti k vladajoči eliti z NSi , vendar pa bo tudi on prej ko slej deležen hladnega tuša s Šarčeve strani ,ker Šarec ni dosti boljši kot Janša , čeprav ,ko dam na tehtnico Šarca in Janšo se bom vedno odločil za Šarca , ker bivšega člana partije ,ki se je spreobrnil in ne sprejema pošte ter s stranko poizkuša potvoriti zgodovino ne bom nikoli volil in zato ima moj glas še vedno LEVICA.
Nimasmisla
30. 08. 2019 11.10
+0
malo po bolnicah popucajte režijske delavce in pisarne pa bo denarja še viška
SLOVENEC
30. 08. 2019 08.49
-5
Levica daje nevzdržne predloge. Res se lepo sliši. Priznam. A resnica je da bomo ljudje ki delamo morali še bolj podoirati delovno neaktivno prebivalstvo. Tu ne govorim samo v imenu delodajalce, ampak tudi v imenu delavcev. Saj če bo moralo podjetje plačati 50€ prispevkov več, bo to pomenilo tudi da bo vsaj dolgoročno to občutil tudi delavec. Sigurno bo podaljšalo čas do naslednjega povišanja plače. Pa pustimo zdaj podjetja, ki ji 50€ na delavca več ne pomeni neke obremenitve. Ogromno je podjetij, ki delajo z minimalnim dobičkom in se skozi trudijo da bi delavem dali dobre plače. Med njih sodi tudi moje podjetje. Vsak dvig produktivnosti delavcev oziroma dvig dobička delavci občutijo na plačah. Jemljemo tromesečno povprečje. Če tri mesece ostane več, kot je prejšnje tromesečje, temu sorazmerno dvignemo stimulacijo. Za koliko se pa dvigne letna rast, pa temu primerno dvignemo bruto z aneksom k pogodbi. Če bomo pa morali plačevati več prispevkov, pa bo ta rast sigurno manjša in to se bo poznalo na dvigu bruta za naslednje leto.
Transformerji
29. 08. 2019 18.05
+19
Sedaj pa resno: da se je vsa dooolllgaaa leta kradlo v našem zdravstvu, vemo čisto vsi, kaznovan v resnici pa ni bil nihče, kajti zdravstvo je najbolj dolga, trdna veriga, ki povezuje čisto vse; od navadnega skladiščnika do tistih, čisto na vrhu. NIKAKOR pa ni pošteno, da čisto vsi plačujemo enak znesek , ne glede na višino plače ali pokojnine. Tisti, ki nič ne plačujejo, so pa enako obravnavani. To pa ni pošteno. Kajti določena vrsta ljudi, ki se komaj preživljajo, je zelo oškodovana, pa znesek se vedno bolj zvišuje. Pa poglejmo bogate, ti nikakor ne bi sprejeli še večje obremenitve, imajo pa denar za privatne zdravnike, kjer ni čakalnih vrst. Še huje pa je, da bo zvezah pridejo na vrsto tam, kamor hodijo vsi ostali. Smo torej demokratična država, kjer imajo vsi enake pravice, pa revni plačujejo za bolj revne?? Totalna anomalija!
Uporabnik458403
29. 08. 2019 18.38
-8
Transformator.......a ti bi pa bil rad, da javnim usluzbencem placujemo iz zasebnega sektorja..... To pomeni se visji davki, a javni delomrznezi pa tako ze imajo za 30% boljse place
Transformerji
29. 08. 2019 18.52
+5
Hočeš povedati to: ukinimo dopolnilno zavarovanje, pa naj postane del obveznega zavarovanja glede na višino plače.
SLOVENEC
30. 08. 2019 08.52
+5
Svetice naj te popravim. Javni uslužbenci, tisti ki jih vidiš na šalterih in z njimi govoriš po telefonu imajo precej manjše plače od proizvodnih delavcev. Čeprav imajo v povprečju precej višjo izobrazbo.
ironi
30. 08. 2019 10.18
-8
Levica je sestavljena iz pretežno mladih ljudi, ki še niso preizkusili, kako se moraš sam s svojim delom truditi, da pokrivaš svojo/družinsko eksistenco. In tako imate slabo predstavo, kako se pridobivajo sredstva za preživljanje!
Apostol1
30. 08. 2019 11.29
+6
transformerji ..... Tole kar si napisal je resnica ,ki pravzaprav nekatere ,kar zaboli in če izdvojim samo to resnico , da revni plačujejo za še bolj revne ,lahko temu dodam , da en upokojenec z 500€ pokojnine plača letno eno pokojnino , za nekatere je pa to drobiž kot naprimer za kakšne take tipe kot je Lidija Glavina ,kjer so njihovi dohodki v posmeh poštenim in pridnim delavcem , res tako kot si rekel. TOTALNA ANOMALIJA.➕➕➕👍
Transformerji
29. 08. 2019 17.36
+14
Si predstavljate to, da bi se ob ukinitvi dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja izkazalo, da vsaj polovico tega denarja zapravijo zavarovalničarji za svoje plače, ali pa celo več? Kam torej z nezaposlenimi?? Kakor obrnemo, imamo rit vedno zadaj.
Klotilda H
29. 08. 2019 17.23
+4
ČE JE DENARJA RES DOVOLJ, TOREJ 500 MILIJONOV EVROV VIŠKA: vsak državljan naj se sam odloči, če ga bo prejel na svoj račun ali pa za dopolnilno zdravstveno zavarovanje!!!
oseba1234532
29. 08. 2019 17.00
-6
Brez pritoževanja plačujemo kasko zavarovanja in peljemo hišne ljubljenčke k veterinarju. Zavarujemo si tudi hišo. Ko pa rabimo plačati nekaj za svoje zdravje se nam zdi pa vsak evro odveč!! Kam to pelje?!
krmeki
29. 08. 2019 17.07
+15
To lahko trdi samo nekdo, ki na plačilni listi še nikoli ni pogledal koliko da od svoje plače v zdravstveno blagajno (ali pa plačiline liste sploh nima in torej ne prispeva nič). Meni se zdi, da plačam bistveno preveč glede na to kakšne zdravstvene storitve dobim
fljfo
29. 08. 2019 16.46
-7
Prvič se strinjam s temi “uživači na plečih delavcev”
An ban pet podgan
29. 08. 2019 16.05
+4
Bo Mesec in Levica popustila ko bodo videli,da je stvar dovolj resna samo,da bodo obstali v parlamentu in vladi.
Nimasmisla
29. 08. 2019 16.02
+19
tam v bolnicah sedi ogromno dobro plačanega kadra v pisarnah te popucat pa bo dosti denarja
ccirisimo
29. 08. 2019 16.02
+46
Se pa strinjam z ukinitvijo dodatnega zavarovanja.Kako smo imeli zdravstveno zavarovanje 50 let brez zavarovalnic nismo imeli cakalnih vrst zdravniki so zdravili cloveka ne pa stevilko in ni se s tabo pogovarjal kaj in koliko mleka ti je dala rumenka dokler je v cakalnici sedel pacijent in cakal.Danes je vse drugace nimamo denarja nimamo zdravnika nimamo odnosa ,imamo pa zavarovalnice!
jakec1575
29. 08. 2019 16.42
+3
dopolnilnega. dodatno z asistenco je prostovoljna ponudba zavarovalnic. 2 razlicna termina.
ccirisimo
29. 08. 2019 19.39
+1
SLOVENEC
30. 08. 2019 08.55
-3
V bivši dežavi je bilo brez zavarovanja ker je zdravstvo bilo financirano iz državne blagajne. Ki pa je bivša država dobila denar je pa znano. Sigurno pa ne z produktivnostjo podjetij.
detect
29. 08. 2019 15.56
+7
če bi desnica dala ta predlog...