Slovenija

Koalicija proti popoldanskemu delu zdravnikov

Ljubljana, 21. 02. 2010 18.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tadeja Lampret
Komentarji
72

Koalicija od Miklavčiča zahteva, naj omeji ali kar prepove popoldansko delo zdravnikov pri zasebnikih. Zdravniki odgovarjajo, da bi bile v tem primeru čakalne dobe za vse bolnike še daljše.

Koalicija od Miklavčiča zahteva, naj omeji ali kar prepove popoldansko delo zdravnikov pri zasebnikih. Zdravniki odgovarjajo, da bi bile v tem primeru čakalne dobe za vse bolnike še daljše.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Buena Vita
23. 02. 2010 07.07
KAP GA JE ŽE TREFNILA,A
Buena Vita
23. 02. 2010 00.07
dočaka ja toplo vodo
Tonček Balonček
22. 02. 2010 21.23
Ja zakaj je pa Janša lahko poleg poslanca popoldne še predsednik SDS-ja in piše proste spise na spletu?
User265875
22. 02. 2010 20.21
Dajte raj odgovorit uporabniku "norisvet"...ne pa noret z nekim cashom na roke.... bodmo mal konstuktivni,.. histerijo zna zganjat vsak.
User487802
22. 02. 2010 16.53
BARSOS DELA NA KONCESIJE MINISTRSTVA
User473699
22. 02. 2010 16.35
norisvet Sicer pravijo: kdor čaka, dočaka. V tem primeru temu verjetno ne bo tako. Napisal si tako, kot (žal) je. Ampak tega nihče (od nezdravnikov) ne bo prebral in ob tem celo kaj premislil. Stanje je tako, da za ves negativizem, ki ga zakrivijo prepogosto administratorji, med. sestre, ZZZS, prepotenten minister ... nastradajo t.i. bogovi v belem. Me prav zanima, če se sploh je kdo vprašal, kdo bo v primeru uresničitve tega predloga potegnil ta kratko.
User303477
22. 02. 2010 15.22
kaj je Miklavčič - kakšen status ima Janez Remškar ( IZ MINISTRSTVA ZA ZDRAVJE REPUBLIKE SLOVENIJE ), ko v popoldanskem času, itd. na ZPIZ v Ljubljani prodaja svoje nestrokovne zdravniške usluge in pa ravno takšne svoje lastnoročne ( prodane ! ) podpise v škodo invalidov ? _ _ _ _ _ PROKLETA BANDA OBLASTNIŠKA KRIMINALNA !!!
User417566
22. 02. 2010 15.00
Potem ko pa potrebujejo pomoč pa želijo biti prvi .Denar ni vse, prva je etika .Pomoč. Ne primitivizem., osornost, ... poslancev, .... do pomoči ./da ne bo pomote , ni so vsi v istem košu./.Sicer pa zakon predpisuje kdo sme opravljati zdravniško dejanost. Srečno
User442882
22. 02. 2010 14.03
ČAKAM NA REŠITEV PRIMERA, KI SEM GA IZPOSTAVIL. BO KDO? NI NIKOGAR?
Uporabnik113189
22. 02. 2010 13.52
laufer22.02.2010, 13:44 Vsak javni uslužbenec lahko dela popoldan. Zdravniki pa ne? Vsi skupaj so že znoreli in ne znajo več ločiti dela dopoldan popoldan ali ponoči ter SLUŽBE. Kako naj se ugotovi monopol v državi, če ima isti zdravnik lahko SLUŽBO v prvi firmi, pa v drugi pa v trtetji, povsod enake cene. Za nameček to počne celo zdravstvo, z vodstvom zdravniške zbornice na čelu. Kako takšne monopole zrušiti? Kje sta potem konkurenca in trg. Ali ni to osnova kapitalizma, ki ga vsi tako vehemntno zagovarjajo. Ko gre za plače, bi se šli pa socializem. Narobe svet, samo to lahko rečem..
User420976
22. 02. 2010 13.44
Vsak javni uslužbenec lahko dela popoldan. Zdravniki pa ne? Gre za presedans neenakopravnosti pred zakonom. Kje je ustavno sodišče, da tega ne vidi. Je res vse skorumpirano?
User442882
22. 02. 2010 12.37
IN ŠE O KONKURENCI. KJE PA JE V NAŠEM SISTEMU KONKURENCA. KDO JE KONKURENCA? ČE BI BOLNICA DOBILA PLAČAN VSAK PRIMER POSEBAJ, BI BILO TO LOGIČNO. TAKRAT BI BIL INTERES, DA ZDRAVNIK OPRAVI ČIM VEČ V SVOJI USTANOVI IN JI PRINESE VEČ DENARJA. V NAŠEM PRIMERU PA TI LETNO LAHKO NAREDIŠ LE NPR 1500 PREGLEDOV. VEČ NE SMEŠ, SAJ ZAVAROVALNICA VEČ NE PLAČA. K TEBI PA SI LETNO ŽELI NPR 3000 PACIJENTOV. KAJ PREDLAGATE? JAZ PRIZNAM, DA SEM PRENEUMEN, DA BI REŠIL TO ZAGONETKO. NO DAJTE GENIJALCI. ZAVAROVALNICA PLAČA 1500 PREGLEDOV, 3000 BOLNIKOV ČAKA NATE, POPOLDNE, PRIVAT PA NE SMEŠ DELATI. KAKŠNI SO VAŠI PREDLOGI.
User442882
22. 02. 2010 12.26
KAJ PA ČE SI DOLOČENI LJUDJE ŽELIJO SAMOPLAČNIŠKEGA PREGLEDA, KO PRIDEŠ V PRAVILOMA UREJENE PROSTORE, SI NAROČEN NA URO, JE OSEBJE PRIJAZNO, SE ZDRAVNIKU NE MUDI, KER GA NE PRITISKAJO ČASOVNE OMEJITVE, KI JIH PREDPIŠE ZZZS (15 MIN Z VSO DIAGNOSTIKO)???? VAŠE PUŠČICE SO UPERJENE V NAPAČNO SMER. ZAHTEVAJTE OD ZAVAROVALNICE, DA VAM OMOGOČI TO KAR VAM PRIPADA
29350
22. 02. 2010 12.24
Koncicamedzobmi mislim, da vem kaj je crni denar. Hvala za vzdevek ignorant ampak imam obcutek, da je vas zorni kot velik od Trsta do Gradza in Zagreba. Ambsolutno se strinjam, da se mora siva ekonomija preganjati v vseh sverah nase ekonomije, vendar tukaj razpravljamo o eliti, ki naj nam bila vzgled. Res je, da Slovenci izredno radi hodimo k zdravniku ,vendar mora splosni zdravnik pouciti pacienta gdaj priti in kaj delati kadar je samo prehlad. Ne boste me prepricali nas, zdravstveni sistem je izredno slab in to izkoriscajo zdravniki. Nasi zdravniki bi z takim odnosom do dela v vecini zapadnih drzav lahko delali samo kot medicinske sestre pa se v to dvomim.
User442882
22. 02. 2010 12.21
Rafael! In v primeru, ko onkolog v samoplačniški ambulanti ugotovi, da ima bolnik raka (bolnik je sicer polno zavarovan). Bi si po tvoje tak bolnik moral vse nadaljne zdravljenje plačati sam? Saj ne veš kaj govoriš! Nas zdravnike, hvalbogu, zanimajo le bolniki. Ali so samoplačniki ali zavarovalniški pa nam je prav malo mar. SICER PA JE ČAS, DA VSI ZDRAVNIKI IZSTOPIMO IZ JAVNEGA SEKTORJA KAMOR NE SPADAMO. POTEM BO VEČJA KONKURENCA, KAR BO DOBRO TUDI ZA BOLNIKA.
User442882
22. 02. 2010 12.15
rafael je napisal: Nekaj nam mora bit jasno. Plačaš samo 1. samoplačniški pregled. Vse napotnice in nadaljnja zdravljenja so na račun ZZVS. Ti popoldanski zdravniki ti tudi vse preglede in operacije v bolnišnicah uredijo prednostno, ker so dopoldne tam zaposleni. Tako da glavno breme nosimo zavarovanci, torej ZZVS. A tega še niso pogruntali? Tisti, ki gre samoplačniško, bi moral nosit stroške vseh receptov in nadaljnih ukrepov, ki so potrebni. Ne, da gre to na račun vseh neprivegiliranih. Vsi točno veste kako stvari potekajo. Čudi me, da je toliko problemov, če imamo takšne možganske truste. Ali je nenormalno, da nekdo, ki je sicer polno zavarovan plača pregled pri zasebniku, ki posumi na določeno obolenje in ga napoti na preiskave v javni zavod? Saj je zavarovan. ZDAJ SE PA PROSIM VSI ZA TRENUTEK VSTAVITE PRI NASLEDNJI TRDITVI. ZAVAROVALNICA BI MORALA PLAČATI STORITEV ZAVAROVANCU NE GLEDE NA TO, KJE JO JE OPRAVIL!! Če je bil pri zasebniku bi moral zavarovalnici izstaviti račun.
User432786
22. 02. 2010 11.36
Kar naprej se udriha in išče krivda pri zdravnikih, namesto da bi glasno povedali, da je za celotno stanje kriva zdravstvena birokracija!
User463968
22. 02. 2010 11.11
29350, očitno ti ne veš, kaj je črni denar. Sploh pa o tem tukaj razpravljate popolni ignoranti. Veselite se prepovedi popoldanskega dela, kajti potem boste čakali dvakrat dlje. Pa vse tiste, ki res ustvarjajo sivo ekonomijo raje preganjajte, ki iz svojega dela ne plačajo niti evra davka. Klavzula je tam zato, da delodajalec podpiše soglsje. In podpiše ga, le traja toliko, da nagaja. Glede kvalitete pa je tako. Dokler so bo kvantiteta toliko povečevala (kajti Slovenci ste glede zdravja popolnoma neuki in tudi smrkanje ne znate več pozdraviti sami), potem bo kvaliteta trpela. Pika. Konec.
User406942
22. 02. 2010 11.11
Bajni zaslužki za dežurstva: dežurstvo 2€ na uro na domu, pa te lahko pokličejo katerokoli uro. Res da je potem še na posameznega pacienta 10€. Zgodi se pa tudi (in to največkrat) da si klican za istega pacienta večkrat in zato ti pripada samo 10€. Saj se res morda sliši veliko npr 140€ za 48 ur dežurstva in par odčitavanj. Da pa moraš biti dosegljiv in v 20 min priti na delo kadarkoli. Hvala jaz ne.
29350
22. 02. 2010 09.56
Koncincamedzobni ocividno ne veste kaj je crni denar. Sprasujem se ali te zdravniki prijavijo davkariji svoje izredne dohodke (kljub temu, da imajo diplome) prav tako je v svetu klavzula, ki prepoveduje delavcem delati pri konkurentih. Tako je pac v civiliziranem svetu. Kar pa imate prav smo mi se zelo necivilizirani saj dr. Cerar govori, da smo v kapitalizmu in doktorji lahko delajo kar hocejo. Ko gledam kapitalisticni svet na zapadu se le ta kar razlikuje od nasega. Ne bom govorila, da je tam vse tako kot bi moralo biti vendar je pa dalec od tega kar se dogaja pri nas. Sprasujem se gdaj se nasi zdravniki dodatno izobrazujejo saj so skoraj 24 ur zaposleni ali v drzavni sluzbi ali z delom na crno ali na nocnih. Medicina, danes je ena od najbolj razvijajocih se panog in ce hoces biti dober se moras kar dosti izobrazevati. Kot pacient tega zdravsva pa ugotavljam, da se kvaliteta v drzavnih in v privatnih klinakah slabsa. Verjemite mi, da vem kaj govorim