Slovenija

Koalicija išče glasove za fiskalno pravilo

Ljubljana, 11. 07. 2012 21.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Po sestanku finančnega ministra s SD je bil Šušteršič jedrnat. "Predstavili smo jim sliko, odločali pa se bodo sami," je dejal. Medtem pa Lukšič opozarja, da kdor ob vedenju, da potrebne dvotretjinske večine ni, na dnevni red uvrsti končno glasovanje o vnosu fiskalnega pravila v ustavo, tvega posledice tega, da ustavna sprememba ne bi bila sprejeta.

Predsednik SD Igor Lukšič je govoril po srečanju finančnega ministra Janeza Šušteršiča s poslansko skupino SD, kjer je bilo na dnevnem redu tudi fiskalno pravilo. Šušteršič je pojasnil, da so se pogovorili o koalicijski razlogih za to, da se ta ustavna sprememba sprejme, in o pomislekih SD. "Predstavili smo jim sliko, odločali pa se bodo sami," je bil kratek minister.

Lukšič pravi, da bodo poslanci SD o fiskalnem pravilu glasovali po lastni vesti.
Lukšič pravi, da bodo poslanci SD o fiskalnem pravilu glasovali po lastni vesti. FOTO: Aljoša Kravanja

Lukšič je spomnil, da ima SD v četrtek konferenco stranke, kjer se bo stranka odločala o stališču stranke glede vnosa fiskalnega pravila v ustavo. "Imamo vse elemente, da se o tem odločamo," je dejal predsednik SD. Ko gre za odločilno glasovanje, če se bo koalicija odločila, da ga postavi na izredno sejo DZ prihodnji teden, pa se bodo poslanci po Lukšičevih besedah odločali po lastni vesti.

Ob tem je zatrdil, da zaenkrat poslanci vztrajajo pri dosedanjih stališčih. Ob glasovanju o začetku postopka spreminjanja ustave z vnosom fiskalnega pravila so proti glasovali trije poslanci SD, končni predlog spremembe ustave pa sta na ustavni komisiji potrdila oba njena člana iz vrst SD – Borut Pahor in vodja poslanske skupine Janko Veber. Za uspeh glasovanja mora ob pričakovanem nasprotovanju vseh poslancev Pozitivne Slovenije glasovati vsaj osem poslancev SD.

Lukšič je zatrdil, da gre vendarle za spremembo ustave, ki zahteva še dodatne osvetlitve in premislek. V SD so tako danes opozorili, da bo tisti, ki bo dal glasovanje na dnevni red ob vedenju, da nima potrebne večine, tvegal vse posledice.

Janša: Glasovanje o fiskalnem pravilu bo trenutek resnice za vse stranke

Janša je pred dnevi dejal, da bi izid glasovanja o fiskalnem pravilu lahko vplival tudi na reševanje težav slovenskega bančnega sistema.
Janša je pred dnevi dejal, da bi izid glasovanja o fiskalnem pravilu lahko vplival tudi na reševanje težav slovenskega bančnega sistema. FOTO: Miro Majcen

Predsednik vlade Janez Janša je nedavno ob napovedi, da bo vlada prisiljena predlagati, da DZ o vnosu fiskalnega pravila v ustavo glasuje še pred poletnimi počitnicami, povedal, da bo glasovanje trenutek resnice za vse parlamentarne stranke. Od njega naj bi bilo zelo odvisno tudi reševanje nakopičenih težav v slovenskem bančnem sistemu.

Veber je zatrdil, da so poslanci SD v pogovoru s Šušteršičem posebej izpostavili vprašanje izvedbenega zakona, saj je strokovna skupina pri ustavni komisiji jasno zapisala, da je treba vzporedno z vnosom fiskalnega pravila v ustavo obravnavati tudi izvedbeni zakon. Tega mora DZ prav tako potrditi z dvotretjinsko večino.

Veber pravi, da vlada na tem zakonu, odkar je postopek odločanja o vnosu fiskalnega pravila obstal na zadnji stopnički, ni delala. Če se bo koalicija odločila za glasovanje, v SD pričakujejo, da pred tem izpolni tudi to obvezo. Vodja poslanske skupine SD ocenjuje, da vseeno obstaja možnost, da DZ o tem vprašanju na izredni seji prihodnji teden vendarle ne bi odločal.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (103)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Bojan-F
12. 07. 2012 20.59
+0
Samo 96 javljanj! Tema je prezahtevna za guruje komuniciranja t.j. t.i. robotke. Mimogrede: po vseh kreditih svetim združbam Zvonovom, SCT, Vegrad ipd. desnosučni še vedno vrtijo mantro o kreditih-brez-kritja-delat-bo-delat-treba.
gregor153
12. 07. 2012 22.01
+0
In zaradi takih kreditov in kreditov levih je treba to omejiti.
mark54
13. 07. 2012 08.45
+3
Od gdaj pa je zvon levi ? pa vegrad ? pa še zidar se je s nadškofi spečal ! In vse cerkve zidal.
El Diablo 2013
13. 07. 2012 11.58
kaj je gregorček...in potem vse tiho je bilo
gregor153
12. 07. 2012 19.34
-2
Delat bo treba ne pa živet od kreditov brez kritja . In to gre nekaterim levim v nos.
El Diablo 2013
13. 07. 2012 11.58
+2
Bojan-F
12. 07. 2012 12.57
+20
Da nebi dolgovezili: - cilj t.i. fiskalnega pravila je načeti ustavo! Bil bom dolgočasen, če bom pisal o vzporednicah med Popolo della Liberta viteza dela Berlucsoni Silvota in SDS obrambnika Janša Janeza.
dule100
12. 07. 2012 15.02
-4
Bojan-F Nihče ni vedno pameten, razen bedakov !
prašek
12. 07. 2012 16.06
+6
El Diablo 2013
13. 07. 2012 11.59
Bojan-F
12. 07. 2012 12.53
+16
Nekaterim desnosučnim med 11:00 in 11:30: Najmanj 20% prepoceni kredita je Mujo vložil v državni proračun. Z vstrezno fiskalno politiko bi država lahko motivirala banke da financirajo razvojne projekte ne pa potrošnjo (s takojšnjim in enkratnim všečnim efektom), gradnjo (nikomur potrebnih) stanovanj in pisarniških prostorov ter notranje odkupe podjetij (pri slednjem samo fiskalna politika nebi zadostovala). Leta 2008 sploh ni (hotela?) zaznala, da število zaposlenih v industriji upada že tretje leto. Vlada g. Janša Janeza ni niti za trenutek pomislila na anticiklične ekonomske ukrepe ampak je jadrala na večanju BDP SAMO (!) na zadolževanju rezidentov R Slovenije. Kreativno računovodstvo g. Bajuk Andreja se je v ekonomsko za-mano-potop-politiko lepo vklapljalo. G. Gaspari Mitja je bil več kot moteč državni uradnik. Predlog desnosučnim: dajmo da se pogovarjati o čem drugem. To ni tema za vas. Imeli ste priliko, pa ni šlo.
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 11.31
+3
@ mojim RE komentatorjem Ko se boste vi naučili v biznisu postaviti vaša pravila igre in bodo ta pravila tudi sprejeta s strani vaših poslovnih partnerjev ,takrat boste tudi uspeli v vašem poslu. Ali drugače : Kdor nima lastnih idej bo celo življenje odvisen od idej drugih in s tem imel občutek,da nima "sreče" v življenju. Dokler pa tega ne zmorete ( ne glede na okoliščine),pa me prosim ne učite niti zgodovine niti biznisa niti razlogov najema kreditov.
prašek
12. 07. 2012 11.42
+6
Zadetek v polno ! Ali pa ; žebljico na glavico !!!
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 11.44
+2
@ prašek Dobim kakšno "odlikovanje" ..?:)))))
prašek
12. 07. 2012 11.46
+5
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 11.49
+4
:))) A pošljeva vlogo za nepovratna sredstva za razvoj turizma v Sloveniji in kupiva pol Portoroža ?
prašek
12. 07. 2012 11.52
+2
Imaš kakšnega prijatelja ??? VIP prijatelja ???
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 11.54
+3
Glede na to,da nisem v nobeni stranki a simpatizer Levice bom še malo počakal,da vidim kdo pride na oblast:)))) Ker v tej vladi meni ne bodo nič dali ))))
prašek
12. 07. 2012 11.57
+5
Tudi jaz imam to smolo. Na žalost ! Pa drugič ! Saj bodo itak jeseni volitve !!!!
zez
12. 07. 2012 12.07
-5
kaj pa bi ti rad da bi ti dali.....prisluzit si je treba ne pa cakat, da ti pade torba denarja na glavo.....runkl
zez
12. 07. 2012 12.08
-5
prašek
12. 07. 2012 12.15
+6
Človek bi se izrazil ; desnosučna inteligenca !!!
Bojan-F
12. 07. 2012 12.59
+6
Ej, vidva zgoraj! Kreativni project management prepustita meni. Cena? Prava sitnica.
prašek
12. 07. 2012 13.14
+2
dule100
12. 07. 2012 15.04
-3
Go_Go, prašek Tisto, kar vidva rabita, nima nobena vlada !
El Diablo 2013
13. 07. 2012 12.00
liza18
12. 07. 2012 10.47
+17
fiskalno pravilo je za bedake, mi imamo že zapisano v zakonih, koliko se lahko država zakreditira, pa se tega nihče ne drži. Spreminjat ustavo zaradi fiskalnega pravila je samo farsa, saj bodo v ustavo zapisali še veliko več, kar bi narod stisnilo v kot, med drugim je velika želja po vpisu v ustavo pravilo o referendumih, tako bi ljudem onemogočili glasovanje proti spornim zakonom. STRAH, STRAH, STRAH, RO JE TO, KAR ŽELI TA VLADA VSILIT LJUDEM, DA BI LAHKO POČELI, KAR JIM JE MILA VOLJA, SAJ SE NIHČE NE BI MOGEL PRITOŽEVAT, OZIROMA SMEL. NA KAJ NAS LAHKO TO SPOMINJA????
MERDE-AVE-MERDE
12. 07. 2012 11.05
+18
Belabreza
12. 07. 2012 12.55
+8
Tako je, pravilo gor ali dol, to jim je največji cilj.
kameltrajbar
12. 07. 2012 09.46
+16
..in v podsmeh vsemu..taisti,ki so nas najbl zadolžili,nas sedaj rešujejo....:))))))) ...verjami kdor more......:)
habsburger
12. 07. 2012 11.03
+0
ja, vsi tisti ki so nas najbolj zadolžili, sedaj pač vehementno nastopajo proti zlatemu fiskalnemu pravilu, saj upajo, da bodo kmalu ponovno prišli na oblast ter si tako "opomogli" (ponono debelili svoje račune v tujini - na cipru in drugje), nas pa pahnili v brezup in nas uničili (kot je že vseskozi njihov namen, od 91 leta dalje) ter nas po vsem ponovno prisilili, da bomo vzdrževali ne samo cel balkan, kot do 91 leta ampak , da bodo to počeli tudi naši pravnuki..........
prašek
12. 07. 2012 11.21
+9
»leta 2004 je bil zunanji dolg rezidentov R Slovenije nekoliko manj od 16.000.000.000 evrov - leta 2008 je bil zunanji dolg rezidentov R Slovenije nekoliko nad 40.000.000.000 evrov - leta 2008 je vlada v odhajanju objavila, da v finančnem sektorju visi še dodatnih 6.600.000.000 evrov, kar je vlada g. Pahor Boruta podružbila v naslednjih treh letih - za vsak slučaj je bil na začetku leta 2007 odstranjen iz Banke Slovenije g. Gaspari Mitja, ki je leta 2006 opozarjal na pretirano zadolževanje pravnih in fizičnih oseb (v intervjujih za laično javnost je govoril o "zaskrbljenosti", "tveganju", "naklonjen restriktivni denarni politiki", ...)«
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 11.37
+3
@habsburger Namesto,da "očitaš" drugim,da imajo podjetja v tujini,odpri tudi sam podjetje v tujini . Želim ti dobro poslovanje in morda nekoč ugotoviš,zakaj je poslovanje v tujini bolj ugodno in morda tudi ugotoviš,da s svojim denarjem lahko posluješ kjerkoli na tem svetu in da enega " habsburgerja" to nima kaj zanimati.
zez
12. 07. 2012 12.11
-8
go-go...dej ne bod tak beden mali partizancek......si navadna ovca in to je tvoj znak v horoskopu....
zez
12. 07. 2012 12.12
-6
Prasek, ti pa nehi s temi tvojimi zagovarjanji teh bednih levakov, ker si pateticen in brez pravih idej....
Belabreza
12. 07. 2012 12.57
+6
prašek
12. 07. 2012 13.18
+1
I G N O R A N T
12. 07. 2012 09.18
+5
Resnica je da je folk zapufan.Preprican sem da ima 75% slovencev kredit v taksni ali drugacni obliki.Torej folk zivi preko svojih moznosti.Te igre bo konec kaj kmalu.
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 09.58
+6
Seveda je tako. Zato ne vem,od kod jim občutek,kako da dobro živijo. Jaz ne bi mogel reči,da dobro živim,če bi imel kreditov za nekaj deset tisoč...
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 10.00
+0
˝@ opicjak Če ne bi bila dana možnost kreditiranja državljanom,bi se mnogi še danes vozili z Yugoti, stoenkami ,katricami...ali pač z 2o let starimi bmw.mercedes..itd...
I G N O R A N T
12. 07. 2012 10.27
+0
Obstaja pa druga moznost da bi ljudje z delom zasluzili to kar imajo sedaj na kredit.Dejansko bi se jim dala moznost za samodokazovanje
Moctezuma
12. 07. 2012 10.39
+5
seveda ima 75% slovencev kredit. kako naj sicer mlade družine, (pa tudi ostali) npr rešujejo stanovanjski problem? celo življenje v najemu? z delom pač ne moreš zaslužiti, da si kratkoročno rešiš stanovanjski problem. imaš pa z delom pogoje, da vzameš kredit in ta problem rešiš. obstaja pa seveda tudi možnost, da ostaneš celo življenje prisesan na mamin sisek.
habsburger
12. 07. 2012 11.07
-5
go go, tvoja "resnica" je polovična, res je, da so se srečneži v jugo zločinskem sistemu lahko vozili samo z jugoti (ker je rdeča elita vozila z mercedezi) , pa še za tistega si se moral zapufati, ker pa tvoja plača ni bila dovolj za jugota, si moral imeti 2 kredita ali več, sodelovali so tudi starši in stari starši, da si si ga lahko "privoščil" in zraven (za vsaj 4 leta) natepaval zelje in krompir. Danes, ko pa se nam je stanje popravilo, nesamo z demokracijo - svobodo ampak se nam je vsem zelo dvignil standard, pa ljudje izgubijo "kompas" ter se zapufavajo za bedarije čez svoje zmožnostil ter zraven upajo, da jim nebo nihče ničesar odvzel, kar niso sposobni plačati. Ti časi so preč. Vsak se naj , po pameti , zapufava, kolikor je zmožen!
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 08.57
+2
Ustavo naj bi se spoštovalo,pa se jo ne. Fiskalno pravilo je lahko v ustavi,pa se ga na račun "višje sile v državi" ne bo spoštovalo. Kdaj pa bo trenutek višje sile ? V Sloveniji vedno,ker ,kot država, sama ni sposobna preživeti. Vodstvo države to ve,ljudstvo pa "še ne".
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 09.10
+2
Še nekaj : V določenih postih se dostikrat omenja primerjava "lepega življenja" med Slovenijo in ostalimi bivšimi republikami.Da,kako smo modernizirani,tehnološko napredni,blaginja,kupna moč,itd..Ali res ?Ko uvidi človek,da je ta "blaginja" na račun kreditov v vrednosti nekaj deset milijard,se lahko vprašamo,če smo napredni zaradi svojega dela - ustvarjanja ali odvisni od kreditov tistih,ki vodijo ta svet.Tudi npr Hrvaška se lahko zakreditira za 1oo milijard in ustvari lažni napredek v državi.
?ole Skopušnik
12. 07. 2012 11.39
+0
Shisui
12. 07. 2012 08.54
+13
Denar je od 2004-8 izginil neznano kam, revizije so sala, ponarejamo dokumente, javnost ne dobi informacij, kader, ki nas resuje, pa je v zivljenju ustvaril manj kot jaz, PUFA IMAJO PA 150x VEC. Ne hvala, le cudim se se, kako lahko podpirate trenutno vlado.
bojchb
12. 07. 2012 09.23
-7
A v ostalih 16 letih od 20h pa ni nič izginilo?? Naivnež
Bojan-F
12. 07. 2012 08.52
+6
Česa si desnosučni ne morejo zapomniti (ponovitev ponovitve): V obdobju vlade g. Janša Janeza so se rezidenti R Slovenije zadolžili iz 16.000.000.000 evrov na 41.000.000.000 evrov zaradi neznanja finančnih oblasti in zaradi zavestne za-mano-potop-politike prvega ministra. Finančni sektor je bil še dodatno načet za 6.600.000.000 evrov.
kameltrajbar
12. 07. 2012 09.46
+3
blokirani
12. 07. 2012 11.04
-2
In vlada je po tvoje odobravala kredite Mujotu, da si je kupil nov avto? Ali Pepetu za novo stružnico? Res ste bedni levičarji v svojih insinuacijah.
habsburger
12. 07. 2012 11.13
-2
drugega kot bede pa levaki v svojih puhlih glavah nimajo!
tron3
12. 07. 2012 06.34
+11
Mi ni jasno zakaj to fiskalno pravilo, VSAK DOBER GOSPODAR VE DA NE MORE POTROŠIT, KOLIKOR JE USTVARIL, mogoče nekaj malega kredita, ampak to samo v primeru da bo investicija doprinesa pričakovan donos v nekem določenem času s katerim se poplača kredit, kaj tega v Vladi ne vejo, oziroma ne razumejo, to bo po vsej verjetnosti, sploh pa finančnemu ministru ni jasno kaj to pomeni, ker je prezadolžen, pa takšen dr. ekonomije, ki še lastnih financ ni sposoben urediti
blokirani
12. 07. 2012 11.05
-4
Kaj pa če gospodar ni dober? Dokaz imaš v prejšnji vladi.
SLObunkeljn
12. 07. 2012 11.22
+6
Ja v prejšnji in predprejšnji tudi ... ofca!
gregor153
11. 07. 2012 23.39
-19
Fiskalno pravilo bo poskrbelo da nebomo nikoli Grčija. Da se ne bomo zadolževali brez kritja. Vsakič ko se zadolžujemo izgubljamo na suverenosti!! In Slovenci hočemo biti svobodni. Če nam nekdo posoja denar ima pravico da postavi pogoje vračanja. Tako kot imamo mi kreditodajalci, davkoplačevalci EU pravico zahtevati od Grčije določene ukrepe da ne bo več luknja brez dna. In ravno fiskalno pravilo je tukaj zato da se zadolži do sprejemljive razumne meje!!
pgdpgd
11. 07. 2012 23.59
+11
Pa ti veš,da naj bi to pravilo začelo veljati šele leta 2015. Zato sem proti,kajti če je frajer ,naj ga začne izvajati jutri in ga uvede zase.Ne pa za vlado,ki pride za njim in bo dobila do grla zapufano blaginjo slovenskega naroda. Medtem se bo pa še fejst zapufal do onemoglosti pri evropskih bankah. to je isto,kot obdobje od 4-8 ,posledice so pa iz leta v leto hujše.
gregor153
12. 07. 2012 00.10
-10
Vem. Ne more se začeti izvajati jutri. To je ustavni zakon. To nemoreš kar stlačiti notri v enem mesecu. In prav je tako. Prinaša pa pravilne vrednote, oziroma najosnovnejšo logiko, ki je, ne zapufaj se do onemoglosti. Tvoj razlog zakaj si proti je skregan z logiko. Načeloma si za zakon samo če bo pred 2015?! Sepravi če smo do grla zapufani, se naj pa potem še pufamo. Kot da bi hazarder vzel kredit da bi šel ruleto špilat.
Mirsad Miro Muharemovi?
12. 07. 2012 08.10
+8
gregor153 sedi-1,ti bodi hlapec,jaz si ne bom nikoli podpisal zakona da moram biti tiho,da imam rajfešlus na ustah..ok,po domače povedano
dule100
12. 07. 2012 08.31
-1
Junačino, ti pa še vedno logično razmišljaš !
El Diablo 2013
12. 07. 2012 10.14
-2
Ja, povdarek je da razmislja, ne kot pri vas desnosucnih
zez
12. 07. 2012 11.58
-3
sami partizani.....groza....pejte v S. Korejo h Kim Ill Sungu, lepo vas bo sprejel v duhu pokojnega Tita
zez
12. 07. 2012 12.01
-2
Hvala bogu, da je Juga propadla, ves denar ki smo ga zasluzili smo posiljali k raznim Muharemovicem in drugim, da se zdej oni lahko delajo pametne tukile....ej Mirsad a si ti tud izbrisan....???
gregor153
12. 07. 2012 18.06
+0
@mirsad Bomo videli kdo bo hlapec ko bo slovenija zadolžena na 100% BDP. Logično je da se za fiskalno politiko vpraša strokovnjake. Zakaj potem imamo volitve? Potem pa razpustimo parlament pa damo na volilne listke fiskalne formule in izračune in bomo mi obkrožili formulo v katero verjamemo. Po tvojem mnenju nerabimo ustave in ustavnih zakonov saj samo zapirajo usta in podpirajo hlapčevstvo.
KML
11. 07. 2012 23.38
+19
NE fiskalnemu pravilu! Da zdravi pameti!
zez
12. 07. 2012 12.02
-3
tiho partizan.....ti bi se vedno podpiral krajo
Bojan-F
11. 07. 2012 23.20
+12
Pa še to: - v koliikor je namen fiskalnega pravila prepričati finančne trge o resnosti namena zadolževanja za razvoj in s tem zmanjšati donosnost državnih obveznic v primerjavi s nemškimi, je lomastenje po ustavi brezpotrebno. V zadnjem letu je k padcu (pravilnejše porastu) s svojimi početjem in (katastrofičnim) izjavami najbolj pripomogel g. Janša Janez. R Italija je zaustavila padanje ("spread") z zamenjavo neprimerne osebnosti na poziciji prvega ministra.
bojchb
12. 07. 2012 09.24
+1
habsburger
12. 07. 2012 11.20
-1
tisti ki ničesar ne razumejo in blebetajo o rdečih idiotizmih, ter se gledate v ogledalo, ki kaže vašo umazano in nesposobno podobo - čas je , da se zbudite iz svoje zaplankanosti in hudobije, da neboste vedno mislili, ko "opazujete" svoje početje, da je to početje desnih!
M_teorija
11. 07. 2012 23.12
+8
Dost bo LP. Ti Bukefal pa konja v štalo!
M_teorija
11. 07. 2012 23.09
+11
Kako je že nekdo rekel, da je podpisal pakt s hudičem samo tega takrat še nisem vedel!? Fiskalno pravilo je že en tak paktič!?
Bojan-F
11. 07. 2012 23.09
+13
En primer iz 80-tih let (cca 1982-1989): - R Italija je povečala javni dolg za več kot 7-krat - R Italija je delež javnega dolga v BDP povečala iz 45% na 80% - R Italija je v tem obdobju uspela pretvoriti zadolževanje v BDP s povečanjem iz 23.000 USD na 29.000 USD Kaj bi se dogodilo, če bi R Italija imele ustavno zaščiteno fiskalno pravilo naštelano na 65% BDP? Razpadla bi skupno z Jugoslavijo. Najmanj državljanska vojna bi bila zagotovljena. Izvirni greh težav R Slovenije ne sega daleč v preteklost ampak v obdobje 2006-2008 in deloma v obdobje 1990-1993. V obeh obdobjih so lomastili po slovenskem gospodarstvu mladoekonomisti podprti s politično oceno o neprimernosti managementa, ki so ga zatekli v slovenskem gospodarstvu leta 1990. Absurd je, da nekdo, ki krize ni hotel zaznati in ukrepati, da se je samooklical za rešitelja. O g. Šušteršič Janezu pa tako ali tako ne gre izgubljati besed: izjava o uplivu govoric na trge ispred dveh dni dokončno potrjuje lahkotnost ekonomske misli mladoekonomistov ... kar neki!
M_teorija
11. 07. 2012 23.10
+12
caps1
11. 07. 2012 23.22
-13
Joj, kaki pametnjakoviči so tu gor. Italijo date za primer, ki ima svoj dolg 80% notranjega dolga. Tujim upnikom dolguje le 20% svojega dolga. To je pa povsem druga zgodba kot je Grcija, Spanija, Portugalska, Slovenija... Ampak to je prevec za leve bistroume.. Se mi ne da razglablat...
Bojan-F
11. 07. 2012 23.32
+7
To ne pomaga 24.000 javnim uslužbencem (v glavnem zdravstvo, šolstvo in uprava), ki bodo zgubili delo v naslednjih dveh mesecih.
Bojan-F
11. 07. 2012 23.32
+9
To ne pomaga 24.000 javnim uslužbencem (v glavnem zdravstvo, šolstvo in uprava), ki bodo zgubili delo v naslednjih dveh mesecih ali pa 36% mladim nezaposlenim.
habsburger
12. 07. 2012 11.21
-2
Bojan-F
12. 07. 2012 13.02
+2
papaaa!
11. 07. 2012 23.03
+10
se nam obetajo predčasne volitve?
M_teorija
11. 07. 2012 23.05
+11
Niti ni potrebe samo zmagovalec zadnjih volitev naj sestavi vlado!?
bojchb
12. 07. 2012 09.26
-3
Zmagovalec, ki še slovenkso ne zna govoriti, tako kot večina njegovih volilcev
bukefal
11. 07. 2012 22.56
-22
Jasno, da so kučanovci proti fiskalnemu pravilu, saj je njihov obstoj odvisen od neomejenega zadolževanja brez kritja. In ker nameravajo predčasno zavladati Sloveniji, bi jih tako pravilo odstranilo od državnega korita!!!
M_teorija
11. 07. 2012 22.58
+12
Lepo bi bilo, daa snameš tiste plašnice in jih vrneš konju Bana Jelačiča!?
pgdpgd
12. 07. 2012 00.02
+7
Le kdo je tisti,pri katerem se je dalo vse zrihtat brez kritja. Pa kaj je s tabo,dokler je imel Drnovšek pa kučan v rokah vajeti,se ni miljard odpisovalo,pa banka je tudi dobro stala.