Slovenija

'Koalicija brani mit o humanem komunizmu'

Ljubljana, 18. 09. 2009 09.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Jerovšek pravi, da se koalicija in vlada nista zmožni soočiti z resolucijo o totalitarizmu. Tako bo formalno DZ o deklaraciji EP le seznanjen, ne bo pa je z resolucijo tudi podprl.

Odbor DZ za notranjo politiko, javno upravo in pravosodje je na današnji nujni seji z 10 glasovi za in petimi proti sprejel koalicijsko uskladitveno dopolnilo k Deklaraciji o seznanitvi z Resolucijo Evropskega parlamenta o totalitarizmu. Z dopolnilom se v preambuli deklaracije številka 109 nadomesti s številko 110.

Poslanec SDS Jožef Jerovšek je pred glasovanjem o dopolnilu zatrdil, da ne preseneča, da se koalicija in vlada nista zmožni soočiti z resolucijo Evropskega parlamenta. "Resolucija je za sedanjo oblast prepovedana," je poudaril in dodal, da koalicija brani mit o humanem komunizmu v Sloveniji.

Jerovšek meni, da koalicija s tem daje slab vtis o Sloveniji.
Jerovšek meni, da koalicija s tem daje slab vtis o Sloveniji. FOTO: POP TV

Po besedah poslanca največje opozicijske stranke "imajo pred sabo zmazek", ker je koalicija spremenila naslov predloga resolucije o podpori resoluciji Evropskega parlamenta v predlog deklaracije o seznanitvi z resolucijo Evropskega parlamenta. Uskladitveno dopolnilo, je nadaljeval, ne rešuje vsebine. "S tem koalicija daje slab vtis o Sloveniji znotraj EU," je še dejal Jerovšek.

Poslanec LDS Anton Anderlič je dejal, da je v demokraciji večina tista, ki odloča. "In tudi v tem primeru je bilo tako," je dodal. Kot je še poudaril, je uskladitveno dopolnilo treba sprejeti, da se lahko konča obravnava deklaracije na odboru.

Branko Grims (SDS) je spomnil, da je njegova stranka predlagala uskladitveno dopolnilo, "ki ga pa je koalicija z glasovanjem črtala oz. zavrnila resolucijo Evropskega parlamenta". Po njegovih besedah je kaj takega možno samo v Sloveniji in Rusiji.

Kot je znano, bo DZ deklaracijo o seznanitvi z resolucijo Evropskega parlamenta o totalitarizmu predvidoma obravnaval na oktobrski redni seji.

Odbor za notranjo politiko je na današnji nujni seji soglasno sprejel sklep, da podpira mnenje zakonodajno-pravne službe DZ o zahtevi za oceno ustavnosti drugega odstavka 282. člena zakona o pravdnem postopku in o predlogu za začasno zadržanje izvrševanja drugega odstavka 282. člena omenjenega zakona.

Grims Slovenijo primerja z Rusijo.
Grims Slovenijo primerja z Rusijo. FOTO: Dare Čekeliš

V omenjenem mnenju je zakonodajno-pravna služba zapisala, da izpodbijane določbe niso v neskladju z ustavo in da niso podani pogoji za začasno zadržanje izvrševanja izpodbijanih zakonskih določb. Po tej točki je odbor zaprl sejo za javnost.

Pri glasovanju o deklaraciji pred 10 dnevi se je namreč zapletlo pri uskladitvenem dopolnilu, saj je DZ zavrnil popravljeno uskladitveno dopolnilo SDS, drugih uskladitvenih dopolnil pa ni bilo.

Po prvotnem predlogu poslancev SDS in SLS bi se sicer deklaracija morala imenovati Resolucija o podpori Resoluciji Evropskega parlamenta o evropski zavesti in totalitarizmu, vendar so jo koalicijski poslanci na odboru za notranjo politiko preimenovali v deklaracijo o seznanitvi. Nato so poslanci SDS z dopolnilom resoluciji hoteli vrniti prvotni naslov, vendar ga poslanci koalicije niso podprli.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (92)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

arhimed_33
19. 09. 2009 23.41
HOMOHOMINILUPUS,ustrahovanim slovencem ha-ha-ha,pa so za sabo imeli mogočno nemško armado.Torej opravičila za izdajalstvo in kolaboracijo ni. Pa ne da se mi več razpravljat........
HomoHominiLupus
19. 09. 2009 21.19
adsa1 19.09.2009, 20:140 Neumno, ustrahovanim Slovencem odrekaš pravico do samoobrambe? Ljudem, ki se niso strinjali s komunističnim nasiljem in metodami? Videli le sebe? Wooow, prav izvirno, komunajzarji že 64 let vidijo le sebe in izključno sebe...
arhimed_33
19. 09. 2009 20.14
Pa tudi,o spravi ni mogoče govoriti,ker ne more biti izgovor za kolaboracijo nasilje NOB-a.Tu je bil interes posameznikov,ki so želeli,da bi ostal star sistem gospodarjev in hlapcev,to so si želeli.Večati bogastvo na tujih hrbtih in zato so raje prisegli Hitlerju in ni jih brigalo za lasten narod,ker so videli le sebe.TO JE BIL NAJVEČJI VZROK KOLABORACIJE,ko je bilo pa vojne konec je pa sledilo maščevanje.Rezultat je pa takšen kot je,tu SE NE DA GOVORITI O DRUGORAZREDNIH DRŽAVLJANIH AMPAK O KOLABORANTIH.Mislim pa da bi ne bilo nič narobe,če bi se jim postavila obeležja o času ,ki so vladale človeške zmote z ene in druge strani,konec koncev bili so ljudje.Izenačevti kolaboracijo z NOB,pa nikakor ne.
arhimed_33
19. 09. 2009 20.00
HOMOHOMINILUPUS,tebe muči komunizem,ne vem zakaj,dobro veš kako so ljudje živeli v obdobjih med vojno,revščina in še revščina.Ljudje so bili siti izkoriščevalcev in lakomnežev,ki so jim morali delati in garati kot živina le da so dobili dnevni obrok.A misliš,da so ti gospodarji lepo ravnali z njimi,ne,tudi tepli so jih,poznani so mi primeri.Revolucija jim je dala upanje,zato so tudi na veliko podprli revolucijo.Izgubili so lahko le življenje,kar je po eni strani odrešitev trpljenja,prihodnost revolucije je bila pa svetlejša,to je bil pomen revolucije v času ko je na veliko vladala revščina.
HomoHominiLupus
19. 09. 2009 19.08
adsa1 Res je, sprava niti na papirju ne bo mogoča, dokler ne bo "naša pravna" država razčistila medvojnih in povojnih likvidacij. Ne samo verbalno, z obžalovanjem! Naj objavi spiske pomorjenih, izda mrliške liste in končno začne preganjati krivce za vse zločine. Do takrat pa boste ti in tebi podobni še lahko "pavšalno" pljuvali po vseh "drugorazrednih" Slovencih, če so bili krivi ali ne!
HomoHominiLupus
19. 09. 2009 19.05
adsa1 19.09.2009, 17:12 ".... VSAKO NASILJE RODI NASILJE ..." Pravilno! Komunistično nasilje je botrovalo nastanku vaških straž in domobranstva. O NOB je nemogoče govorilti, če je bila ta "borba" uperjena proti drugače mislečemu delu naroda, ki so ga po kapitulaciji Nemčije "osvobodili" še lastnine in življenja. Bila je komunistična revolucija! Ja, v resnici je šlo za težek boj komunističnih enot naspram nacističnim. Trpel pa je navaden slovenski živelj, ki se je znašel med dvema ognjema. Ubogi nedolžni talci v Frankolovem, Starem Piskru in še kje...
arhimed_33
19. 09. 2009 17.12
HOMOHOMINILUPUS,pozabil sem to,ne vidim zakaj bi se opravičevali kolaborantom,poboji brez obsodbe so se izvrševali,te so javno obsodili vse politične stranke in ustanove.Ampak je to težko razumeti,da so šli partizani šli v NOB skoraj z golimi rokami,brez orožja in opreme,imeli so težak boj za obstanek proti nacistom, ti tvoji rodoljubi kot jih pa ti imenuješ so pa prisegli Hitlerju in skupaj z okupatorjem tolkli po njih.Če bi ti bil v tistih časih v partizanih,a bi jim dal mogoče kakšno medaljo!Zapomni si že enkrat VSAKO NASILJE RODI NASILJE.Sprava je možna le na papirju,ne pa v življenju.
arhimed_33
19. 09. 2009 17.01
HOMOHOMINILUPUS,seveda sem prisegel v JLA,da bom branil celovitost SFRJ,ampak ko se je Slovenija na plebiscitu odločila za samostojno pot sem bil v enotah TO, ker sem menil,da je to boljše za slovenski narod.Lahko bi bil izdajalec in bi se priključil JLA. To je tisto kar ti jaz razlagam,če bi domobrancem šlo za slovenski narod,bi ne prisegli Hitlerju,ki je pobijal zavedne slovence,TU OPRAVIČILA NI ZA IZDAJALCE.
HomoHominiLupus
19. 09. 2009 14.22
in, adsa1... Človek bi pričakoval, da tisti junaki, ki so izvršili te pomore, danes javno izstopijo in pojasnijo, zakaj so jih izvedli! Če s temi "dejanji" ni nič narobe, zakaj se jih sramujejo?
HomoHominiLupus
19. 09. 2009 14.11
adsa1 19.09.2009, 13:08 Čakaj malo adsa1, lepo da si služil JLA, toda ali nisi takrat tudi prisegel , da boš branil ozemeljsko celovitost SFRJ in njeno samoupravno ureditev? Si prisegel, ker si moral ali iz prepričanja? Oba vema, kakšne so bile sankcije, če si odklonil orožje ali prisego, mar ne? Blatenje imena žrtev komunističnih pomorov ni ravno kulturno dejanje, kajne? Še bolj podlo je, da se jim po pomorih pripisuje krivda. Mrtvi se težko branijo! Se ti zdi logično zaporedje: izvršitev "kazni", obsodba in na koncu iskanje krivde? Ja, preventivna "kazen" je skupna v vseh totalitarnih režimih...
arhimed_33
19. 09. 2009 13.08
HOMOHOMINILUPUS,tudi jaz sem služil vojni rok v JLA,ampak se mi ne zdi nič napačnega,jaz še vedno trdim, da vsak moški bi moral znati poprijeti za orožje in da je pripravljen braniti domovino.Danes so plačanci,ta brani le tistega,ki ga plača. Kar se pa ti kolaborantov,ME NE BOŠ NIKAKOR PREPRIČAL,DA SO DOMOBRANCI POŠTENI SLOVENCI,ČE PRISEGAŠ NEKOMU ZARADI LASTNIH INTERESOV ČEPRAV V ŠKODO NARODA,SI IZDAJALEC.Se pa strinjam,da so bili pobiti brez obsodbe,to pa nikakor ni prav in verjetno je teža krivice bila različna.VENDAR VSAK POSAMEZNIK JE LAHKO IZBRAL,KJE BO.Tudi moj oče in stari oče nista bila za komunizem,vendar pa izdajalec pa ZATO NI BIL NIHČE. A razumeš,kaj ti želim povedati,NI POGOJ ZARADI NESTRINJANJA IZDAJALSTVO ALI KOLABORACIJA.
Tonček Balonček
19. 09. 2009 10.56
A tako je to? Potemtakem so pa Tito in Ribičič ter Janša nedolžni, saj niso nikomur dokazali krivdo. Šlo je za insinuacije, zarore, podtikanja, zrežirane podatke in podobne zavržene aktivnosti! Nihče me ne bo prepričal, da je tisti, ki je prisegal Hitlerju ter boju proti zaveznikom, v mislih imel delitev Slovenije na Italijo, Nemčijo, Madžarsko in Jugoslavijo! Pa tudi sicer so si zamislili, da bi imeli štiriparitetno komisijo, ki bi nadzorovala razsvet tega naroda pod Hitlerjem...seveda takrat niso vedeli, kako je s Kurdi!¨Tister Kurde, ki so sodelovali s Turki ali Sadamom, so seveda pobili, pa ne komunisti!!! Pa ne v jame (V SLO imamo pač kras!), vrgli so jih seveda pod pesek! A bo spet kakšna resolucija?
HomoHominiLupus
19. 09. 2009 10.47
adsa1 18.09.2009, 23:49 Še enkrat ti bom ponovil: OSUMLJENEC JE NEDOLŽEN TAKO DOLGO, DOKLER SE MU NEDVOUMNO NE DOKAŽE KRIVDA! Moralna sprevrženost in zločinskost komunističnega režima se kaže ravno v tem, da po izvršeni likvidaciji hoče dokazovati krivdo. Kakšni "sodelavci okupatorja" neki? Bili so samo pošteni Slovenci, idejni nasprotniki komunizma. Sklicuješ se na prisego? Smešno! Absurdno! Moški, ki smo stari nad 40 let, smo bili prisiljeni služiti vojni rok v JLA, ki se je začel s prisego SFRJ. Nismo imeli druge izbire!
arhimed_33
18. 09. 2009 23.49
HOMOHOMINILUPUS,se strinjam,da so nastale izvensodne likvidacije,ampak večina teh "žrtev" so bili sodelavci okupatorja.Poglej,tudi jaz ti lahko dam primerjavo,v Starem Piskru v Celju so nacisti streljali talce,a misliš da so bili vsi komunisti in da jim je bilo sojeno,na Frankolovem ravno tako,pomorili so 100 talcev z obešanjem a veš zakaj so umrli?Umirali so slovenci,so bili komunisti ali ne,kako lahko opravičiš domobranstvo in sodelovanje z okupatorjem.NASILJE JE RODILO NASILJE. Če te bo kdo brez veze pritisnil na gob...,mu boš vrnil ali mu boš rekel hvala.
HomoHominiLupus
18. 09. 2009 20.27
adsa118.09.2009, 19:36 "Ampak leta 1945 do 1948 sta Stalin ali pa Hitler na vzhodu in zahodu,na jugu in severju imela vsak svoj pomen,TO NIKAKOR NE MOREŠ DELAT PRIMERJAVE."??? Hmmm, prepričan sem bil, da je Hitler aprila 1945 naredil samomor? NOB? Kakšen NOB? Misliš komunistično revolucijo? Ja, v resnici je problem enačiti žrtve in rablje. Če so slednji delali tako prav kot trdiš, ZAKAJ SO DO LETA 1991 z vsemi sredstvi PRIKRIVALI GROBIŠČA IN DEJSTVA, da so bile izvensodne likvidacije idejnih nasprotnikov sploh izvršene? Pazi, IZVENSODNE! Nobeni od žrtev skrivnih likvidacij ni bila ne formalno in ne pravno dokazana nikakršna krivda! Ja, tu je problem!
victoriosus
18. 09. 2009 20.14
Zadnji branitelji komunizma. Danes so otok v Evropi, kmalu bodo otok znotraj Slovenije. Potem jih pa ne bo več. Čas dela čudeže!
Buena Vita
18. 09. 2009 19.56
FAŠIZEM SO TUD ZLORABLJALI GYZMO IN NACIZEM TUD SAMO DA SO KOMUNISTI ŠLI ČEZ VSE MEJE--TI ZLOČINCI SO UNIČEVALI LASTNE NARODE,,POGLEJ KITAJSKO POGLEJ BEOGRAJSKI MOST NA SAVI LETA 1972 .17 .MARCA--POGLEJ KOLIKO MLADIH ŠTUDENTOV JE TITO PREGAZIL S TANKI,,VPRAŠI SE KOLIKO MATER JE JOKALO DETE SKORUMPIRANO,KJE JE ŠE KAK SISTEM PRELIL TOLIKO KRVI
arhimed_33
18. 09. 2009 19.45
ZAHOD.WEST,nič ni narobe,če kdo kaj pove proti komunistom,vsak ima pravico izrazit svoje mnenje,problem je drugje.ZAKAJ SPRENEVEDANJE O NOB,NOB JE BIL POTREBEN,POVOJNE POBOJE SO OBSODILI V JAVNOSTI VSE STRANKE IN ORGANIZACIJE, NEMOGOČE JE PA IZENAČIT DOMOBRANCE IN PARTIZANE.Tu je problem.
arhimed_33
18. 09. 2009 19.36
HOMOHOMINILUPUS,kolaboracija z Moskvo ni opravičljiva,ZATO JE PA LETA 1948 PRIŠLO DO INFORMBIROJA.Ampak leta 1945 do 1948 sta Stalin ali pa Hitler na vzhodu in zahodu,na jugu in severju imela vsak svoj pomen,TO NIKAKOR NE MOREŠ DELAT PRIMERJAVE.
zahod.west
18. 09. 2009 16.15
porka.malorka, komunajzerji živite od tega ...poglej koliko neumnosti, proslav , sprenevedanj je na to temo ...ampak ko pove kdo kaj proti komunistom pa takoj v jok