Slovenija

Kmečki punt prestavljen na september

Ljubljana, 27. 07. 2013 17.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Napoved davka na nepremičnine je dvignila pritisk mnogo državljanom. Med najbolj jeznimi so kmetje, ki pravijo, da bi se jim davek tudi najbolj poznal, obdavčitev obdelovalnih zemljišč in gozdov, ki je doslej ni bilo, pa bi jih spravila na rob preživetja.

Napoved davka na nepremičnine je dvignila pritisk mnogo državljanom. Med najbolj jeznimi so kmetje, ki pravijo, da bi se jim davek tudi najbolj poznal, obdavčitev obdelovalnih zemljišč in gozdov, ki je doslej ni bilo, pa bi jih spravila na rob preživetja.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (206)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jožajoža
29. 07. 2013 21.59
kakšen kmečki punt. a sploh veste, kdo je kmet. kmet je tisti, ki prideluje hrano, naši "inžinirji" kmetijstva pa sejejo pšenico ,ječmen,koruzo,........za bioplinarne.in oboji dobe subvencije , prvi, da pridelujejo hrano, drugi, da proizvajajo elektriko. a žal nobeden ,ne kmet, ne biplinarne ne ne dela tistega, za kar je plačan in subvencioniran.
T1nka
29. 07. 2013 13.06
+6
Zdaj ko ste vsi pod klimami na kmetijah sušijo in spravljajo seno,,vi pa imate hladnega radlerja v mehkih rokicah! Še večje subvencije bi jim dala!!!!!!Pa v vednost ;ena manjša kmetija plačuje več državi kot pa en delavec z 2 jurjema plače za vse kateri tega neveste!
porka.malorka
29. 07. 2013 15.20
-1
T1nka
29. 07. 2013 13.06
+2
Zdaj ko ste vsi pod klimami na kmetijah sušijo in spravljajo seno,,vi pa imate hladnega radlerja v mehkih rokicah! Še večje subvencije bi jim dala!!!!!!Pa v vednost ;ena manjša kmetija plačuje več državi kot pa en delavec z 2 jurjema plače za vse kateri tega neveste!
VolkBrenin
29. 07. 2013 12.39
+2
torej v veržeju tiste zemljanke niso samo za turiste , ampak naj se ljudje naučimo , kako želijo gospoda da bi v bodoče prebivali navadna raja....sam kaj bojo oni z vsemi tistimi poslopji , ki jih bi po tem vzorcu obdavčitve pokupili za majhen denar....a bojo mel muzeje not..mi pa muzej na prostem kot rogatec al pa šentjernejski...pa nas bojo gledat hodil kako se v zdravih zemljankah zabavamo....
Terezinka
29. 07. 2013 10.38
+2
Žveglič veliko govori in od države dobiva poslansko nadomestilo. Zelo hitro se je odpovedal svoji kmetiji in razprodal živino. Zanima me, če se je odpovedal tudi subvencijam Sicer se strinjam, da je treba davčno politiko temeljito in dolgoročno reševati. Toda gospod"kmečki Sindikalist", brezposelni poslanec ni poskrbel, da se ob vrnitvi iz politike vrne na kmetijo. Kmetija in kmečko gospodarstvo se ne upravlja tako kot gospod Žveglič. Tudi države ne moraš upravljati tako, da bo za davek plačal mali delavec za kmete, za RKC in še za vse tajkune v stečaju . Breme je treba na žalost porazdelit in mogoče znižati stopnjo davka toda VSI moramo biti nosilci bremena
PA dra
29. 07. 2013 10.49
+1
točno tako . se je navadil na kamere, zdaj pa hoče se gledat na tv . kar govori so pa tko traparije kot vsi ta desni...
Huey
29. 07. 2013 10.55
+4
Tereznika sicer se podpišem, ampak pozabila si dodati da mali delavec plačuje davek tudi za ves razbohoten JU/JS/Politiko, katera je narasla iz leta 91 do sedaj približno trikratni faktor! Darja, deljenje naroda ne desne in leve je voda na mlin celotne parazitske politike in vseh ostalih prisesanih na žulje sužnja v gospodarstvu! Niso niti levi niti desni kaj dosti drugačni med seboj. Naj se narod rajši vpraša kdo ustvarja in za koga gredo enormni davki!
korintos1
29. 07. 2013 10.58
+3
Koliko plača delavec z bruto plačo 1200 evrov mesečno prispevkov, koliko pa kmet na eni malo večji kmetiji? Bodimo pošteni in si razdelimo to breme, delati pa itak moramo vsi, vsak to kar si je izbral.
Terezinka
29. 07. 2013 13.52
-1
Pošteno povedano. Poleg tega ni gospodar nepremičnin namenjenih obdelavi in gozdov le kmet, ki ustvarja tržne viške ampak je veliko teh zemljišč resnično le kapitalska naložba. Ugotovi naj se neko pošteno stopnjo davka in mogoče manj obdavči ali da 50% olajšavo na obdelano zemljo. nikakor pa ni prav, da se davka na premoženje ne plača od zemljišča Slovenije. Slovenija je namreč premoženje lastnikov. Kaj potem res pričakujete, da bo breme krize plačal delavec, ki nima nič razen plače
Terezinka
29. 07. 2013 13.53
+1
Oprostili pa naj bi davkov RKc in vse lastnike?
korintos1
29. 07. 2013 10.12
+3
Samo z ekološko pridelano hrano bomo morali nehati ker drugaće bomo lačni!
pkorosec
29. 07. 2013 10.04
+5
kak hitro in enostavno se da slovenca naprtit proti drugemu slovencu. Osnova je pa vedno fausija.
windmaster
29. 07. 2013 07.13
+20
Hlapci ste in hlapci boste ostali! Ko se končno najde nekaj ljudi ki so politično neobremenjeni in gredo protestrirat proti vladi, jim mečete polena pod noge! Namesto da bi hitro stopili skupaj, se utapljate v agoniji jeze na cel svet! Kdor je kdajkoli v življenju delal in nekaj ustvaril, razume kmete in jih bo na protestih podprl. Tisti ki ste pa nekje slišali, da se z subvencijami lepo živi, ostalo pa itak pade iz neba, se mi pa smilite! Dokler ima politika zveste privržence, ki padajo na plehke fore, kako skregati ljudi, lahko dela kar se ji zljubi. Ko pa bo 99.99% državljanov krepko gledalo pod prste politikom, bo pa tudi pri nas drugače!
daf3
29. 07. 2013 09.04
+6
wind se strinjam z tabo v velikem delu pa vendar nisem jim nevoščljiv saj morajo delati če imajo žival ne glede na to kakšen dan je , je pa tudi res če se malo znajdejo imajo nepovratna sredstva katera veliko nas ne dobi ko pogledaš vozni park ima vsak stroj svoj traktor je pa razlika a si kmet v dolini ali pa v hribih tukaj je pa čisto druga zgodba saj imajo veliko ročnega dela kar ravninski kmet tega ne pozna jih pa podpiram samo da bodo složni saj bodo dali dober zgled da če so složeni lahko uspejo
korintos1
29. 07. 2013 10.09
+1
korintos1
29. 07. 2013 10.10
+6
Subvencije so zato da je hrana cenejša ne zaradi lepega življenja!
Terezinka
29. 07. 2013 10.41
+2
Subvencije so zato, da pospešijo delo in pokrijejo neprofitni del dela na kmetiji. Pri nas pa so subvencije tudi za tiste, ki na kmetiji prav nič ne delajo in pridelajo. Pri nas subvencije iz kmetijstva dobijo tudi zato, da seno gnije po travnikih
windmaster
29. 07. 2013 11.08
+2
Subvencije so zato, da lahko trgovci kupujejo poceni in prodajajo drago. Če bi trgovci kupovali po tržni ceni in proajali naprej z neko razuumljivo maržo, hrana v trgovini ne bi bila nič dražja. Če pa trgovci kupijo za drobiž in prodajo za bagatelo..... Nekdo mora pokrit vse pufe ki so si jih nakopali trgovci in to počnemo davkoplačevalci preko subvencij.....
korintos1
29. 07. 2013 11.14
+0
Tu si pa mimo vstrelil! Če trgovec-mlinar kupi pšenico 1/3 dražje se to pri kruhu in ostalih proizvodih iz moke ne bo poznalo?
windmaster
29. 07. 2013 14.52
+1
Dolfe je pred vojno naredil red. Trgovcem ki so bili večinoa židje je predpisal maržo, ki si jo lahko vzamejo. Zaradi tega verjetno nihče ni zaprl trgovine. Torej če bi vlada predpisala največjo dovoljeno maržo se kruh ne bi mogel podražit. Kvečjemu pocenit. Tako pa kmet z veliko dela in subvencijo, mlinar z poceni delovno silo, pek z garanjem, dobijo drobiž. Trgovci pa kruh postavijo na police in poberejo največ! Je tu logika?
hinko.murovec@siol.net
29. 07. 2013 05.09
-14
Sčovenski kmetje so postali navaden hohštaplerski izkoriščevalni stroj. Tisto njihovo nabijanje z eko pridelavo pa naj obesijo slepim in tistim, ki ne vohajo vseh škropiv in gnojil. Dajte no, samo izkoriščate še nihče se ne zavaruje, živite od subvencij in slepari, sram vas bodi.
T1nka
29. 07. 2013 07.29
+8
Jožajoža
28. 07. 2013 21.17
+0
pa ,kmeteki. samo žvegliča si poglejte,koliko zlatih zapestnic,verižic ima ovešenih na sebi. tiste, ki jih ima na nogah,okoli pasu in na spolnih organih pa ne vidite. on je lep primer, kako se kmet spremeni, ko pride v mesto in do denarja brez dela. . samo kmet bo vedno kmet, pa naj bo v parlamentu ali v mestu.
porka.malorka
28. 07. 2013 19.20
-3
Kaj mamo pri nas kmete? Jaz sem pa mislu da so samo ljudje,ki majo kmetijstvo za hobi. Saj po proizvajanju pridelkov tako zgleda
Jožajoža
28. 07. 2013 18.18
-16
Kmečki punt prestavljen na september .jasno kmeteki so sedaj na morju in dopustu. nimajo časa.
BaGr67
28. 07. 2013 19.04
-12
Oni si to lahko privoščijo jaz pač ne, ker nimam zemlje da bi si pridelala osnovne dobrine, zelenjava in meso naših kmetov pa je predraga!Kupujem pa izključno pri trgovcih, ki ponujajo cenejše a še vedno kvalitetno blago!!In dol mi visi za njih tako kot tudi njim zame!!!
lluckyss
28. 07. 2013 19.29
+21
Seveda, pa živino tudi peljejo s sabo na dopust.. Štala v Ljubljani je tudi prazna...nikjer več govedi...vse na dopustu:)
d-pro
28. 07. 2013 19.34
+5
Ja pol še očitno nikdar nisi bila v kakšnem prekladalnem skladišču v italiji al pa kje drugje po evropi..... saj na oko verjamem, da ti je kvalitetno!
d-pro
28. 07. 2013 19.41
+3
pa še nekaj glede cene, glede na to da živimo v državi, ki ima cene energentov, FFS, gnojil....enake kot v avstriji, italiji, nemčiji itd., potemtakem je tudi naša lastna cena pridelka višja, logično a ne, sedaj pa si še prrimerjaj povprečno delavsko plačo v prej omenjenih državah in našo, in ti bo takoj jasno, zakaj si je težje privoščit našo hrano, predbsem v tujih in večjih domačih verigah, ki imajo enotne marže beri ( od 50-70%), in katerih cilj ni nič druga kakor vsakoletno višanje dobička! Saj hrana na tržnici ali pa v novonastalih zadružnih trgovinah je dosti lažje dostopna širšemu krogu ljudi. Še bolj pa bi bila če bi bile plače primerne cenam ki jih imamo, sedaj se pa vprašajte kdo nas je pripeljal sem, kot ugotavljam po teh komentarjih očitno kmetje.
Jožajoža
28. 07. 2013 21.14
-4
ne, kmeteki gredo sami brez živine na morje.(samo na to jih še spomnite, pa bodo dali kmeteki zahtevo, da davkoplačevalci plačamo morje tudi njihovi živini.) že ,ko so doma, živine ne vidijo, ker imajo zato pri hiši hlapce, ki delajo samo za hrano.
wolfterier
29. 07. 2013 21.47
Pa zdravje Joža,a si bil dolgo na soncu...
rde? in ?rn cinik
28. 07. 2013 17.44
-2
kakšne davka pa plačuje kmet zdaj npr kataster; ne me fopat, mamo 6 ha gozda in druge zemlje pa še nikoli nismo plačali nič razen nekih 3 eur za gozdne ceste na leto. kolko dajo za pokojninsko zavarovanje, in penzije imajo enake kot delavec ki skupaj z delodajalcem daje 200 eur mesečno kmet pa bogih 40 eur, kolko daje za zdravstveno zavarovanje, skoraj nič iz tiste dvoriščne prodaje ne plača nič prispevkov iz prodaje na tržnici nič, razen najema prostora, dobiva subvencije, samo zato ker je nekaj posejal in ta subvencija zadošča za seme - naj si ga shrani od lanskega pridelka, vsaj tak se je včasih delela in je bila hrana bolj zdrava. nepovratna sredstva za stavbe in traktorje. noben avstrijski kmet nima toliko mehanizacije kot naš najmanjši, kmetski otroci se vozijo v najnovejših avtomobilih že z 18 leti. in vse to plačuje delavec preko prispevkov v eu, preko vse večjih davkov, ki se jih oni otepajo. barabini so.
windmaster
29. 07. 2013 07.06
+4
Ti si mal za luno! Če ne veš kako se obračuna in plača KD, rajši ne bluzi! Kako boš pa seme od lani sejal letos? Si že slišal za gensko spremenjeno hrano? Si že slišal da je novodobno seme narejeno tako, da vzklije samo enkrat in ga ne moreš dvakrat sejat? Pojdi lepo nazaj spat pa vzemi dudko seboj, da te ne bomo slišali!
askralj
28. 07. 2013 16.59
+5
Prestavlja se da lahko grejo poslanci v miru na svoje jahte, kmet pa bo pol nastradal ko bo država nastavla mošnjiček z parkrat večjim davkom kljub nezadostni oskrbi hrane ampak zdaj bo ljudstvo moglo stradat da se polnijo računi v davčnih oazah...
PA dra
29. 07. 2013 10.53
+0
sahi
28. 07. 2013 16.38
+12
komaj čakam da bodo protesti, kaj bo gnoja na cesti.
trasty
28. 07. 2013 16.27
-2
Ni malo čudno, da kmečki sindikat zahteva, da se iz obdavčitve vzamejo tudi nezazidana stavbna zemljišča, saj so to investicije in spadajo v enko skupino kot prazna stanovanja ali se motim?
T1nka
28. 07. 2013 15.31
+25
Delam v eni od večjih in bolj premožnih firm v Sloveniji(sem na kar zelo visokem položaju),,doma imajo moji starši tudi povprečno kmetijo,na kateri sem odraščala in lahko zagotovo rečem,da tako kot se na kmetiji dela se ne dela nikjer.Niti ne v proizvodnji kaj šele na boljših položajih!! Zdaj ko ste vsi pod klimami na kmetijah sušijo in spravljajo seno,,vi pa imate hladnega radlerja v mehkih rokicah!Kmetje delajo noč in dan,,subvencije pa lahko kar imate ker jih kmetje niti nočejo imet!!
Medo72
28. 07. 2013 16.07
+4
sahi
28. 07. 2013 16.25
+4
Prav si povedala, raje bi videl da bi mi mleko plačali pošteno ne pa sramotnih 30 centov
fiftgear
28. 07. 2013 16.29
+2
kaj boš pa ti vedela kako se dela na nekaterih mestih v proizvodnji ker tam še nisi bila, saj se hladiš s klimo v pisarni, medtem ko nekateri delajo na 40 stopinjah (na določenih delovnih mestih), pa bi te rad videl kako bi potem primerjala delo na kmetiji s delom v proizvodnji
plotter123
28. 07. 2013 16.32
+2
vidiš kako ste v SLS-u lepo poskrbeli za svoje službice. En delavski otrok z univ.dipl.ing tehnične stroke pa sploh ne more do službe ker njegovi starši niso pri kakšni zločinski pomladni stranki...
sahi
28. 07. 2013 16.32
+5
Ti delaš tam 8 ur in greš domov, kmet more pa 24ur spremljati dogajanje v hlevu(telitve) in moreš večkrat na eno noč iti ven in porihtat. Tak da negovori kr neki.
plotter123
28. 07. 2013 16.33
-1
sahi izvozi ga v avstrijo ali italijo - kdo ti pa brani
sahi
28. 07. 2013 16.33
+3
premala količina, meso pa izvažam seveda v italijo.
fiftgear
28. 07. 2013 16.50
+1
dej sahi ne bluzi, kaj imaš kotitve vsak dan, to niti približno ni nekaj garaškega
d-pro
28. 07. 2013 19.31
+3
sahi, nima smisla nekaterim nekaj, ki nevedo kako stvari dejansko potekajo, Nekateri so pač majsteri za vse, kakor naši politiki!
Jožajoža
28. 07. 2013 12.22
-12
no končno, da bo kmet enkrat nekaj državi dal, do sedaj je samo v obliki subvencij,nepovratnih sredstev in davčnih utaj samo kasiral in profitiral. in nenormalno bogatel. ni malo čudno, da kmet, ki je še 6 let nazaj hodil v gumi škornjih, imel en star IMT traktor in 4 ha njiv, danes pa 40 hektatrjev hodi v kravati, na dvorišču več novih mercedesov, klasovi kombajni, traktorji vredni po 500 000 evrov ne en,seveda jijh ima več, hiša na morju,...................................torej, davkoplačevalci. tudi za tega kmeta delate vi po 20 ur na dan.
asgard
28. 07. 2013 12.38
+12
Ampak pozabil si povedati da so to veliki kmetje, davek pa bo zadel vse. Tudi male kmete katerim je vse skupaj v breme že ob sedanjih davkih. Subvencije nismo dobili nikdar, ker smo premajhni. Tako da ne metat vse v skupen koš. A kake umetnike kateri so priklopljeni na državno pipco pa ne bodo obdavčl ?
asgard
28. 07. 2013 12.39
+6
p.s. kmet nima dopusta kot si ga lahko privošči delavc. Ni kolektirvnega dopusta in še bi lahko našteval .....
smajess
28. 07. 2013 12.54
+12
Takih kmetov z mercedezem na borjaču je zelo malo, največ jih ma Ljubljana!!!!
damko 1
28. 07. 2013 13.25
+11
Jst sm na podezelju in delam v podjetju, pa nism se vidu takega kmeta kot ga opisuje jozajoza, namesto dq bi delavci, kmetje skup stopli, en po drugim pluvete in oblast je dosegla kar je hotla, skregati ljudi in jih potem izcrpati....slovenci dajmo se ze enkrat zbudit in pokazat tej skorumpirani politiki kar ji gre...
d-pro
28. 07. 2013 13.30
+3
damko, enako se sprašujem sam že ves čas, pa nekaterim preprosto ne potegne....
damko 1
28. 07. 2013 14.56
+2
Ja sj zato pa smi tam k smo...spomladi dobimo krizni davek, drugo jesen bodo spet kaj pobrali kmetom in to je to, pobirajo skupinam..enkrat eni, enkrat drugi, mi pa namesto da si pomagamo, pa pokazemo slovensko nevosclivost..zato mamo to kar mamo in ne vidm da bi blu kej drugac....
T1nka
28. 07. 2013 15.48
+3
Ti si pravi JožaJoža!! včasih si ti tud jugota vozil zdaj pa maš passata.!!!pa pomoje je kar nekaj luzera v tebi da si upaš komentirat slovensko kmetijstvo,ob tem da ne poznaš dejstev,isto kod trieste!!
jerneja_miksa
28. 07. 2013 15.49
-3
Ti ljudje imamo vsega kar se jim zazdi, ogromno denarja dobijo od subvencij. Izkoriščajo vse kar se izkoristit da, ukradejo kar se ukrasti da ITD Vse na črno naj tudi oni enkrat dajo državi ne samo v svoj žep tlačit
T1nka
28. 07. 2013 15.53
+1
Medo72
28. 07. 2013 16.15
+4
jožajoža:Ta tvoj komentar je pa vrhunski.Res se spoznaš na kmetijstvo.Traktor za 500 000e.Hahaha.Sicer pa,če vse veš o kmetijstvu za kaj pa ne malo kmetuješ,da boš imel tudi ti take traktorje in mercedese.Kakšni bolniki ste eni.
Medo72
28. 07. 2013 16.21
+0
plotter123
28. 07. 2013 16.29
+0
asgard nima dopusta .... imajo pa otroci ob polni kašči in polnim dvoriščem " pleha "subvencionirano prehrano na šolah , pa še letovanje preko rdečega križa.
Jožajoža
28. 07. 2013 16.41
+0
no no ,kmeteki,zakaj se pa bunite, . lepo vam piše, da je to davek na premoženje. če ga nimate, ga ne boste plačali. zato se ne razburjajte. če ga pa imate, boste pa plačali. tisti, ki se sedaj imate za mučenike, niste prišli do premoženja z delom, ampak na račun sebvencij,poznanstev lokalnih šerifov in nepovratnih sredstev. .tega niste bili navajeni, do sedaj. evropa vam je dala, sedaj boste pa vračali.
Jožajoža
28. 07. 2013 16.45
+0
pa ste vedeli, da kmet, ki ima ogromen traktor z ogromno prikolico s skupno težo 50 ton, lahko vozi ta "vlak" samo s potrdilom o upravljanju motokulovatorja. tako jim gredo na roko.
Jožajoža
28. 07. 2013 16.51
+0
asgard vsak ,kmet ali ne kmet, dobi za vsak hektar zemlje 320 evrov subvencije ( minus davek 50 evrov mu ostane 270 evrov),nafto brez trošarine,subvencionirano seme.......... to ste mali kmetje, veliki pa po hektarju 900 do 1800 evrov in jim bo težko plačat 50 evrov po hektarju na leto davka. res je to sramota.
T1nka
28. 07. 2013 16.54
+4
joža joža,,a firme pa niso dobile dobenih subvencij iz eu!!pa niso dobivale subvencioniranega delavca pa takih for!!!!kmetje delajo več kot si kdo zna sploh predstavljat!!!zato jih je treba podpret..Pa za vsak razpis za nepovratna sredstva dajo kmetje več davka državi,kot ga boš ti v celem življenju naredil,od pilsov katere piješ na klopci pred blokom!
Jožajoža
28. 07. 2013 18.17
+0
od enega pilsa plačam 20 centov davka, od škatlice cigaret pa 1,6 evra trošerine in 1 evro davka. dnevno pokadim 3 do 4 škatle marbora, spijem pa do 20 piv. pa si izračunaj. in ne dobivam nobene subvencije ampak zasluženo socialno pomoč.
karin70
28. 07. 2013 11.49
+0
Pa ne brisi kar ljudstvo pise drugace ne dajajte takih clankov tu gori. Ne rajcajte ljudstvo saj politikom so dnevi itak steti.
karin70
28. 07. 2013 11.48
+5
od leta osamosvojitve ste unicili vse,, taka je bila derektiva in podkopljivi nasi politiki delajo kar jim je receno.