Slovenija

Kakšna bo usoda Tenetiš?

Kranj, 04. 01. 2008 14.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Komunali Kranj bodo odločitev glede odvoza odpadkov na deponijo Tenetiše sprejeli prihodnji teden.

V Komunali Kranj, kjer so napovedali, da vsaj do 4. januarja ne bodo vozili odpadkov na deponijo Tenetiše, so povedali, da se to še ne bo zgodilo in da bodo odločitev o tem sprejeli prihodnji teden. Počakali bodo na razplet, koliko pritožb je prispelo na začasno odločbo Agencije RS za okolje za podaljšanje dovoljenja za nadaljnje obratovanje deponije.

Krajani Tenetiš so odločeni, da bodo fizično zaprli dovoz do deponije.
Krajani Tenetiš so odločeni, da bodo fizično zaprli dovoz do deponije. FOTO: POP TV

Komunala Kranj je 19. decembra lani od agencije prejela začasno odločbo za podaljšanje okoljevarstvenega dovoljenja za nadaljnje obratovanje deponije Tenetiše do zaključka upravnega postopka. Takrat so dejali, da bodo počakali na iztek 15-dnevnega pritožbenega roka. Kot so povedali, je po njihovih podatkih na agencijo prispelo nekaj pritožb.

Medtem krajani Tenetiš in Mlake vztrajajo pri tem, da je treba prepovedati nadaljnje delovanje deponije. Krajani so konec lanskega leta izpostavili, da bodo pri svojih zahtevah vztrajali do konca in da bodo, če bo treba, fizično zaprli dovoz do deponije.

  • BRICKS 1
  • BRICKS 2
  • BRICKS 3
  • BRICKS 4
  • BRICKS 5
  • BRICKS 6
  • BRICKS 7

KOMENTARJI (13)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

albertinum@excite.com
06. 01. 2008 10.32
Planina3, polje, ki je najbljižje naselju (B2) je kranjski mestni svet izvzel iz bodočih načrtov (o tem obstaja pravno veljaven sklep najvišjega organa občine!). To tudi civilna iniciativa dobro ve, a še vedno manipulira. Rejiski center se odmika proti SZ, to je stran od naselij! Kar se tiče izkoriščanja energije, je občina že povedala, da bo energetski objekt bližje mestu in ne na Tenetišah! Kar se tiče gradenj na Mlaki, si vsak lahko pogleda, da so naselja, ki so najbljižje deponiji, grajena po letu 1974, ko je tam stala deponija! Gozd je bil res posekan na črno, ker je bilo edino tako moćno postavit ograjo, ki jo je zahtevala prav civilna iniciativa in inšpekcija! Kar se tiče korupcije, višjih interesov in kršenja zakonov, ti dam pa prav! Kar poglej si civilno iniciativo, ki se požvižga na vse zakone in napoveduje nezakonito zaporo ceste kljub vsem dovoljenjem!
planina3@email.si
05. 01. 2008 22.18
Albertinum, deponija se siri proti naselju (gricu) sedaj je odaljena nekje okoli 400m komunala je kupila zemljo okoli obstojece deponije in ce pridejo z smetiscem do te meje pas med prebivalci in smetiscem bo nekih 200 do 250m. Kar po zakonu ni dovoljeno. Krajani imamo slabe iskusnje z komunalo. Dalec od tega da je treba vse zapret pa da gremo na drevesa. Vrjamem pa da obstaja kje kaksno polje kjer v blizini vsaj 1km ni nobenega prebivalca. Pa se nekaj a ni skoda postavt regijski center, ki lahko proizvede toliko energije, da ogreva celo planino na prostoru kjer bi ta energija bila neizkoriscena? Istra1, nevem o kaksni crni gradnji ti govoris hise v Tenetiscah so stale tam pred smetiscem, res pa je da je bilo na gricu 14 his zgrajeno na crno in vse te hise so dobile gradbeno dovoljenje, tko da govort o crni gradnji nima smisla tko kot nima smisla govort o komunalnem poseku gozda ki je bil tudi na crno za kar so naknadno dobili dovoljenje, zadeva je zame popolnoma enaka. Lepo od tebe da te skrbi za zdravje ljudi ki so na strazi:-) To da je pa v nasi drzavi nekaj hudo narobe se pa strinjam prevec je korupcije in visjih interesov ki spreminjajo zakone samo da pridejo do zeljenega cilja.
albertinum@excite.com
05. 01. 2008 19.39
Planina3, pozakonodaji deponija mora biti najmanj 300 m od naselja. Tenetise so dlje. Poglej si Celje, pa bos videl, da so tam hise blizje. Podtalnica je res onesnazena, kar je problem VSEH odlagalisc v Sloveniji, ki izvirajo iz casa Jugoslavije. Onesnazevanje podtalnice pa NI problem trenutno aktivne deponije v Tenetisah, ampak stare (zaprte) deponije. Tudi ce Tenetise danes zaprejo, bo ta isti problem se vedno ostal (kot tudi povsod drugod po Sloveniji), torej zaprtje ne resuje nicesar. Lahko pa kaj resi novi regijski center, ki bo lahko saniral tudi stare grehe. Realno res ne bi imel rad pogleda na smetišče, niti pa nimam rad pogleda (in s tem povezanih težav) na obvoznico, železnico, letališče, industrijo, pa še kaj bi se našlo. Zapremo kar vse in gremo nazaj na drevesa, kaj praviš?
istra1
05. 01. 2008 17.32
Po moje ima Kranj za en k... župana. Ta bi moral biti malo bolj odločen. Pozvati inšpekcije in ugotoviti kdaj in koliko se je črno gradilo. Zanima me kaj je bilo prej smetišče ali črnogradnje. Kaj ta folk v Tenetišah nič ne dela ali samo pijančuje in žurira na smetišču. Zgleda, da jim smetišče odgovarja saj so noč in dan tam. V tej naši lepi državi je nekaj hudo narobe. V Ambrusu krajani delajo red v Tenetišah neke barikade kot za časa Miloševiča pa saj se ne čudim saj imajo med sabo kar nekaj Miloševičevih privržencev eden izmed njih je gospod na spodnji sliki.
planina3@email.si
05. 01. 2008 17.04
Albertinum, to da obstajajo slabse urejene deponije v Sloveniji se strinjam, samo nobena od teh deponij ni v taki blizini naselja kot je v Tenetisah, nikjer ni podtalnica tako onesnazena, nihce se ne pritozuje zaradi smradu. Bodi realen bi pa povej bi rad imel pogled na smetisce in vedno zaprta okna zaradi neznosnega smradu? Pomoje da ne ne ti ne nihce drugi
albertinum@excite.com
05. 01. 2008 15.08
Planina3, sprehodi se še do kranjske komunale, pa naj ti tam razložijo njihove argumente, nato se sprehodi še do kakšne deponije po Sloveniji (kranjska je v primerjavi z drugimi odlično urejena), nato pa se še enkrat oglasi. Če boš še proti deponiji Tenetiše (kar verjetno pomeni, da boš proti tudi drugim manj urejenim deponijam), pa še povej, kam boš dal svoje odpadke in odpadke Mlačanov, ki nastajajo vsak dan. Jih boš imel kar doma? Pridemo na obisk čez kakšen mesec.
planina3@email.si
05. 01. 2008 11.55
albertinum, imam predlog zate, kaj ce bi se zapelov do Tenetis, se predstavu ter se skupaj sprehodi okoli smetisca z predstavniki civilne iniciative po tvoje kriminalci, da ti predstavijo tudi drugacna stalisca tako kot so jih meni. Sedaj imajo mojo podporo se popolnoma strinjam znjimi. Pa to da se smeti ne odvazajo zaradi njih je tudi traparija govort sedaj so dobili zacasno dovoljenje za odvoz na podlagi politicnega pritiska.
albertinum@excite.com
05. 01. 2008 10.45
Jns, smetišče ni del parka, ampak je isti odlok, ki je razglasil park, smetišče tudi izvzel iz parka. Poleg tega gre za spominski in zgodovinski park, ne pa za naravovarstveni krajinski park, kot se tukajle lažeš. Gozd je bil torej zavarovan zaradi zgodovine (NOB), ne pa zaradi narave. V Kranju je bilo res 85 za, na Mlaki pa 80 proti. Verjetno je bilo v kakšni ulici ali hiši tudi 100 proti. Ko bomo na takšen način delali regijske projekte, jih bomo naredili natančno nič, ker bo vedno nekje nekdo proti, državo pa bomo vrnili v prazgodovino, ko ne bomo imeli nečesar, le Mlačani bodo srečni na drevesih v svojem gozdu.
ncnau
05. 01. 2008 08.37
jns, na planini že tko preveč smrdi (ljudje kakršni tm so) in je tam že preveč smeti...
jns@email.si
05. 01. 2008 02.07
Če bi bilo res... V resnici je bilo na Mlaki 80% PROTI!! Če bi bilo vprašanje, ali ste za to, da je smetišče na Planini, bi morda tudi Mlačani bili 85% ZA, tako pa... V tem primeru (na Planini) smetišče tudi ne bi bilo v zakonsko zavarovanem naravovarstvenem krajinskem parku. Gorenjska premore le 2 taka parka in ravno v enega, Udin boršt, tlačijo smetišče, ki je tudi zaradi tega že več let v fazi zapiranja.
ncnau
05. 01. 2008 00.51
Mater so teli revčki v Tenetišah... Če je blo 85% glasov ZA, je to ZA!! Kajpak, tem ljudem se jebe kje bojo smeti, samo da pri njih nebo... Ajmo, prpelte v Tržič, tam bodo pa veseli vsi...
helena.vovk@hotmail.com
04. 01. 2008 18.02
Pa ne morejo jo ljudem postavit tako rekoč pred nos... To res smrdi, živim tle zraven. Še zdej, ko ne vozijo, smrdi. Človek bi mislil da odpadki zmrznejo in se ne razkrajajo če je minus...pa se...hudiča. Ne vem, neki bo treba pogruntat, ne morejo neki delat proti volji ljudem ki tukaj živijo in so v večini proti. Smetišče naj sanirajo in naredijo regijski center za smetke na bolj odročnem kraju, ne pa skoraj na dvoriščih vaščanov.
DarthRevan
04. 01. 2008 15.40
Hja, deponija...zoprna reč; vsi jo rabimo pa noben je noče imet.