Slovenija

Napačna zdravniška odločitev

Celje, 14. 06. 2007 19.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po smrti 50-letnika pred urgenco je strokovna direktorica celjske bolnišnice potrdila, da bi ga morali sprejeti.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (23)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

hren2
17. 06. 2007 20.16
Ja, kdaj pa je še kateri dohtar odgovarjal za napake. So nezmotljivi in zaščiteni kot kočevski medvedi. So bogovi, ki imajo pravico odločati o življenju in smrti, če pa jim kaj ni pogodu se pa štrajka. Zdravnikom manjka občutek odgovornosti in človečnosti. Kaj bi se zgodilo z učiteljem če bi se mu zgodila tako velika napaka?
jukister@gmail.com
17. 06. 2007 09.48
Končno je dobra priložnost da se nogera Bručana. Če katerikoli slovenski politik misli da se lahko "malo" sprivatizira slovensko zdravstvo brez političnega samomora za nadaljnih 10 tisoč let za stranko, ki to spelje je bedak! JJ pa lahko s tem ponovno pokaže da je profesionalni politik kot je to storil v rimeru "blaznega" drobniča pa čeprav je to ogrozilo trdnost koalicije. Pa naj končno dajo zdravstvu denar ki ga rabi.. saj je samo najpomembnejša državna zadeva.. takoj za šolstvom in univerzami.. Če pa tega ne zanjo speljat pa je tudi nadaljne tisočletje komunistične diktature pravi raj proti njim - kljub njihovim velikim prizadevanje, odrakanjem in predvsem (vse kar šteje) uspehom, a žal le na nekaterih področjih. Janša bo v mojih očeh vedno zapisan kot borec za svobodo. ki je bil za svoje ideale pripravljen dati veliko veliko več kot mnogi drugi.. ampak kot dober in sposoben vodja pa se more še dokazati.. njegove trenutne poteze bodo pokazale če je iz pravega testa za pravega vodjo in napake so se začele kopičite. To kakpne ljudi si je nabral okoli sebe je njegova stvar in moj porblem... Ampak samo nekej začetniških napeak se oprosti in sedaj pa je čas za pravo vodenje. Sedaj ali nikoli! Have fun!
GSG-9
16. 06. 2007 16.00
Victorious, lepo te prosim, človek je prišel na urgeno po nujno pomoč in tam bi mu morali pomagati. Pika konec. Naj še pokomentiram tvojo izjavo da bi moral človek počakati na rešilca.Vzamimo en primer, jaz si recimo odrežem prst na roki, in klinični center, polikliniko, urgenco, zdr. dom imam dobrih 100m stran od doma (kar je absolutno res), naj v tem primeru kličem rešilca ali naj sam prebrodim tistih borih 100m do nujne pomoči????? Očitno se ti ni nikoli še nič hujšega zgodilo da bi moral poiskati nujno medicinsko pomoč, v takih trenutnkih gre človeku marsikaj po glavi in je zelo težko ohranit mirno glavo.
damijan.mesko@amis.net
16. 06. 2007 15.50
Res je, da so tudi zdravniki samo ljudje in se lahko zmotijo, žal te napake plačami mi, pacienti. Pred kratkim sem ravno doživela, da me je zdravnik pregledal kar skozi odejo v postelji in me poslal domov. Ne dvomim, da je zelo sposoben, da pa ima rentgenski pogled? To je pa skoraj prehudo za verjet. Najbrž si je mislil, da se bo baba že privlekla nazaj, če bo kaj narobe.
nichiren
16. 06. 2007 15.45
kot pravi zmagovalec (victoriosus)res je nezrelo govoriti in pisati o tem kaj vse v tej ljubi deželi ne velja.mogoče bi bilo bolj preiti z besed na dejanja pa ene par tistih ki so zajebali narod postaviti pred en zidek z lepimi grafiti.verjamem da bi kar naenkrat vsi delovali v dobro naroda,namesto v lastno dobro in dobro stranke kateri pripadajo.
tinapecko@email.si
16. 06. 2007 01.04
Jebeš dohtare po domače povedano, še moia oma zna boljše zdravit. xD Hah
victoriosus
15. 06. 2007 17.14
Bolečina v prsih? POKLIČEŠ 112, PRIDEJO PO TEBE, AMEN. Očitno ni bilo tako hudo, ker je sam prišel v bolnico. Rešilec bi ga lahko pri njemu doma zrihtal. Nitroglicerin lahko dobi tudi na rešilcu, lahko na cesti. Sicer pa nihče ne more vedeti, kdaj bo tip umrl. Pač sestra je zasrala, po domače povedano. Aja, moj nickname je Victoriosus, in nič drugega, če me že naslavljate po tem imenu. Kruha in iger še vedno velja, poslušam le o odstopih, odškodninah in krivdi. Če v proizvodnji nek delavec naredi nekaj narobe ni treba, da odstopi vodstvo KADa in SODa. Nerad odgovarjam na vsako stvarco posebej, ampak mislim, da je grda žalitev, da spreminjam svoje mnenje. Pacient na urgenci ni imel kaj iskati, moral bi poklicati 112. Če pa ne ve, gre pa v zdravstveni dom, na urgenco. Jah, če hočeš kupiti igračo, greš v trgovino, ne v tovarno. Slaba primerjava, ampak naj bo. Še vedno sem mnenja, da človek na urgenci v bolnici nima kaj iskati (mislim tako, da gre na lastno pest). Zakaj? Ker je na dan tisoč takih, in se ne bi dalo delat. Zato si je država izmislila nek SISTEM, da je zdravstveni dom filter. In mi se tega sistema držimo. Ampak.... da vpletate Bručana, Cerkev je pa nezrelo in pokazatelj hudega pomanjkanja kriterija. Konec debate, mene ni več. mogoče bo kdo le odstopil, mogoče bo kak evro odškodnine. Mogoče. Nasvidenje in veliko kruha še naprej.
tian28@email.si
15. 06. 2007 14.12
"Tip je itak naredil napako..." Victoriosus, prav rad bi videl vas, v kolikšni meri bi bili ob srčnem infarktu z vsemi spremljajočimi znaki, smrtnim strahom in akutno bolečino, sposobni treznega ukrepanja in razmišljanja! V kolikor bi bili v bližini uregence, bi se seveda zatekli vanjo in pričakovali strokovno pomoč. Zato pa se reče urgenca, kajne?! Sicer pa je raziskava že v začetni fazi pokazala na očitno STROKOVNO NAPAKO. "Žalostno pa je, da zdaj vsi zahtevate odstope in odškodnine. Kruha in iger, kajne?" Nobena odškodnina ne more povrniti izgubljenega življenja, ki je eno samo in čigar izguba je dokončna. Prepričan sem, da tudi sorodniki razmišljajo in čutijo enako. Zato tukaj ne more biti govora o kruhu in igrah. Je pa že skrajni čas, da se nesposobnežem v belih haljah pokaže, da niso nedotakljivi in žal je danes tako, da najbolj boli konkreten udarec po žepu. Vi, "dr." Victoriosus, pa ste v vseh prejšnjih postih zagovarjali stališče, da bi človek moral imeti napotnico, brez katere naj na urgenco sploh ne bi hodil (ker "pacient navidezno ni bil ogrožen"), zdaj, ko pa je strokovna preiskava pokazala na očitno napako, pa se obračate po smeri vetra in trdite, da bi ga seveda morali sprejeti, a je kriva sestra, ker do zdravnika sploh ni prišel. Vaša kontradiktornost je več kot očitna, ne pa presenetljiva. Ste tipičen predstavnik slovenskih zdravnikov, ki bi si raje dali odsekati roko, kakor pa priznali napako! In res, kakor je ugotovilo že nekaj komentatorjev pred menoj; vi ste osebnostno, karakterno in upoštevajoč vaš nivo čustvene inteligence, popolnoma neprimerni za poklic zdravnika. Pacienti, ki jih boste obravnavali, se mi že v naprej smilijo!
Tedy1967
15. 06. 2007 13.35
Vsako tele ve, da bolečina v prsih in težko dihanje pomeni sum na infarkt. Sestra, ki je moškega odslovila, je definitivno kriva za njegovo smrt in bi jo bilo potrebno obtožiti za nevestno delo in zapreti. Za urgentna stanja ni opravičila, niti ni pomembno, če si zavarovan. Prvo je človeška etika in sopomoč človeku v stiski. Naše zdravstvo je itak gnilo in zbirokratizirano. Na vsakem koraku je prisotna korupcija. Če imaš kuverto si zmagal, če ne pa končaš v rondoju in se vrtiš dokler ne izdihneš kot tale naš moški. Čudi me samo kako lahko vlada podpira tega totalno nesposobnega Bručana.
nichiren
15. 06. 2007 12.40
še malo pa bo pri nas amerika v vseh pogledih(slabih). izgleda da se bo trebal še en Hipokrat rodit ,ta stari je že pozabljen.razen črne mafije (cerkve) se pri nas že dobro uveljavlja tudi bela z svojim ministrom na čelu:mi nismo nikoli krivi evo vam tabletka 6Xna dan da se umirite
goso
15. 06. 2007 12.16
Samo trenutek, viktor. Prvo, tu je urgenca. Neka ustanova z ogromno odgovornostjo. Ki jo nosi direktor najprej, potem pa dol po piramidi - funkcionalno. Po strokovnosti pa nosi odgovornost doktor. Če se sestra al pa kdor koli ne boji nekoga odkloniti, ko je prišel na urgenco, pol je nekaj hudo narobe s funkcioniranjem ustanove! Ona pa gladko odbije. Očitno ima taka navodila!!! Odstop direktorja!!! Enostavno morajo tvegati, da morda le ni tako hudo, vendar šele po oceni doktorja, ne sestre al koga drugega, recimo snažilke.
senci
15. 06. 2007 09.45
G.victoriosus! Kot prvo ima ta "tip" ime in priimek . Kot drugo pa ne obtožujte ga da je on naredil napako ker je šel prvo na urgenco. Odločil se je pač v dobri veri in z hudimi bolečinami da mu bodo tam najbrž najhitrejše pomagali. Žal se je po nestrokovnem obnašanju in za moje pojme nečloveškem odnosu sestre zgodilo ravno obratno. Poleg bolečin ki jih je trpel je prejel še en udarec od te "medicinske sestre" ki ga je poslala po napotnico. Halo !!!!!
gasparimaja
15. 06. 2007 09.39
Krivi so cisto vsi tam: sestra, ki je idiot, doktor, tudi ce ni uspel priti do njega.... da ne govorim o direktorci ki se lahko zgovarja kolkor hoce.... brucan bi mogu pa odstopit.
max80
15. 06. 2007 09.08
Tukaj je kriva medinska sestra, glede nato, da je sama odlsovila pacienta brez napotnice. Tukaj je zdravnik toliko krvi kot mi vsi tukaj da Srbija še nima Eura = 0. Zdravnik ni JASNOVIDEC da vidi kdo je zunaj njegove ordinacije, je pa res, da bi lahko hitreje delali. Tukaj je očitna krivda zdravstvenega osebja. Ampak ni potrebno sedaj odpuščati vse po vrsti. Po mojem bi bilo dobro, da bi spremenili sistem in dali "to osebje" na dodatno usposabljanje, mogoče tudi kakšen TEAM BUILDING,... Največji problem je vedno ko drug drugem zavidamo pri tem pa ne vidimo da samo delamo škodo sebi in družbi. Me prav zanima kaj bi bilo če bi kateri od njenih ali ostalih zaposlenih sorodnikov imel podoben "pripetljaj". Takrat bi pa vsi skakali, letele bi glave,....?
victoriosus
15. 06. 2007 08.43
Vseeee te kritike lepo naslovite na kakšno medicinsko sestro, ki je odslovila nekoga z očitnimi težavami s srcem brez posvetovanja z zdravnikom. In ne, tista sestra ni filter, ker dobiva paciente iz zdravstvenega doma z napotnico. Tip je itak naredil napako, kar je privedlo do tega, da je morala sestra v neki izredni okolici ukrepat. Bi morala poklicati zdravnika, pa ga ni. Žalostno pa je, da zdaj vsi zahtevate odstope in odškodnine. Kruha in iger, kajne?
m&k
15. 06. 2007 07.18
Pričakujem disciplinsko odgovornost neposredno odgovorne in tudi same direktorice, kako vas ni sram, da človeka, z OČITNIMI težavami s srcem, pošljete po napotnico, a nimate niti malo zdrave zdravniške pameti ali presoje ??? Take malomarnosti pa še ne...
goso
15. 06. 2007 06.12
Od kdaj pa zdr.domove furajo sestre, victorio? Tud to je eden od novejših dosežkov zdravstva. A zdej bojo one filter, koga bojo sprejel koga pa ne. Zakaj mamo pol medicinsko fakulteto pa staž pa čuda enga usposabljanja. Pa vse plačamo v dobri veri, de bo funkcioniral. Odstop direktorce iz objektivnih razlogov je nujen!!! Ker pošilja sestre naprej za prvo diagnozo. Banda!
jeanej@email.si
15. 06. 2007 04.42
victoriosus, a niste v prejšnjem prispevku v komentarju trdili, da bi moral pokojni imeti napotnico. Ko se izkaže, da ni tako pa druga pesem, mislim bluzite da je kaj, totalno neverodostojni ste...
_darchee_
15. 06. 2007 01.05
victoriosus ti pa misliš, da si ...za jajce primo, ker si kao nek medicinc, taki se mi res smilijo....uboge sestre zraven takih...
victoriosus
15. 06. 2007 00.15
Odlično rečeno. Noben zdravnik ni vedel za tega bolnika. Ni ga zdravnik sprejel, ker ga sploh ni videl, ker če bi ga videl, bi MORAL nuditi prvo pomoč. Medicinsko osebje sprejema oz. odslovi paciente. Zdravnik ne more biti kriv. Tako da goso, ne nakladaj. Zdravnik bi ga verjetno moral videti, a ga sestra ni obvestila. Vsekakor na lastno pest, tako da nehajte valit krivdo na zdravnike.