Slovenija

Kaj bi morala storiti ravnateljica?

Ljubljana, 09. 06. 2012 18.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Je ravnateljica OŠ Cerklje v primeru učiteljice, ki je otroke brzdala tudi z nasiljem, ravnala pravilno ali bi morala ukrepati prej? Učiteljica namreč še vedno poučuje. Kako pa bi v takšnem primeru ravnali drugi učitelji in ravnatelji?


 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (589)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ooo777
12. 06. 2012 19.43
-4
ravnateljica naj odstopi, ker ščiti učiteljico, ki ni za otroke ......
cyklon
12. 06. 2012 19.25
-4
Bravo,cerkljanski starši,ki ste si upali spregovoriti in ste se postavili na stran matere in domnevno fizično zlorabljenega fantka!!!
MsPikapiki
11. 06. 2012 20.53
+16
Nekaj mojih sošolcev v OŠ je bilo res divjih. Bili so pametni, ampak niso poslušali pri pouku, niso delali nalog, skratka lumpači. Koliko so jih dobili po glavi od učiteljev in učiteljic s knjigo, ravnilom, tudi kakšna kreda je priletela marsikdaj v nič krivo glavo. Nobene gonje proti učiteljem in učiteljicam ni bilo. Starši so celo rekli, če bo nagajal, kar dajte ga. In verjemite še vsi smo živi, zdravi in tudi uspešni v poklicnem in družinskem življenju.
jaz1b
11. 06. 2012 13.11
+5
Če ne bo znova brisano je tukaj povezava česa so zmožni 9 letniki. http://24ur.com/novice/crna-kronika/devetletni-sin-srbskega-rokometasa-umrl-po-pretepu-v-parku.html Ah to je nekje daleč na drugem planetu. Naši že niso taki.
rew333
11. 06. 2012 16.43
+6
Kje pa! Če je moj 6-letnik v istem dnevu že 3-krat nabunkal vrstnike, lepo prosim, saj je samo živahen fantek, otroček, ki ima komaj 6 let...
marjanka9
11. 06. 2012 12.39
+4
Zakaj si pa starši ne upajo pred kamere? Katerega otroka je pretepla in zakaj? Kaj se je v resnici dogajalo v učilnici?
tehtnica70
11. 06. 2012 13.56
+11
Dva učenca je razdvajala pri pretepu. Ker deček na verbalno komuniciranje ni odreagiral, je morala fizično stopiti med njiju, da je preprečila fizične poškodbe in sedaj to imenujejo FIZIČNO NASILJE!!
arianna85
11. 06. 2012 10.22
-19
HALO FOLK! pa kaj vam ni jasno! 1. to, da je ta učiteljica nasilna ni rekla ENA mama ampak več staršev!!!! 2. tisti, ki imate otroke veste, da se 10 6-letnikov NI sposobno zmenit pa iste zgodbe doma povedat! 3. otroci danes so bolj problematični in poleg tega zaščiteni bolj kot kočevski medvedi...AMPAK...razlika je, če doma da nekdo nekoga buta ob steno, pa mu natrga uho reče 6-leten otrok ali pa 15-letnik!!! 4. to je malo vaško okolje in jasno je, da ravnateljica ščiti učiteljico- ker tu vlada- župan-župnik-ravnatelj in učitelj! in starši so vedno krivi! 5. nihče ni reku, da so vsi učitelji na tej šoli slabi, nasprotno odlični so- ampak žensko, ki nima živcev je pač potrebno odstanit! me zanima, koliko staršev bi svojga otroka z veseljem poslalo v šolo, če bi dan za dnem govoril, da dobiva batine!
resslovenka
11. 06. 2012 12.03
-5
A si videl, koliko minusov so ti dali. Tisti - zagovorniki otrok, ups. ne otrok, učiteljice. Se pa sama popolnoma strinjam s teboj.
rew333
11. 06. 2012 16.46
+8
ariana, ni razloga, da bi otroka z veseljem ne pošiljala v šolo. Samo primerno ga vzgoji, pa se ti ni česa bati.
......nja
11. 06. 2012 17.49
+10
Žalostno je to,kolk otrok noče hoditi v šolo zaradi nasilnih sošolcev,vsako jutro imajo cmok v grlo,učitelji pa stran pogledajo.Sedaj,ko je ena učiteljica naredila red,se je pa znašla na javnem linču.No,draga ariana85,kaj pa porečeš na to?Ah seveda 6-letniki pa že ne.............se vid,da nimaš otrok!
zmago56
11. 06. 2012 09.43
+12
Problematični otroci so otroci problematičnih staršev in otroci staršev, ki imajo vsega polno rit. Lep primer so Jankovićevi
resslovenka
11. 06. 2012 12.05
+1
Dobro, ampak zato nimajo pravice učitelji fizično obračunavati s tašnimi otroki.
gLukas
10. 06. 2012 22.45
+11
Klemenčičevi se točno vidi da je Janševa odvetnica.
TRUMPP
10. 06. 2012 22.52
+12
Ne samo to vidi se ji, da je žleht in da se ima za nekaj več. Samo kako podcenjevalno je gledala ravnateljico že to vse pove o njenem značaju.
TRUMPP
10. 06. 2012 22.55
+6
tjasa4444
10. 06. 2012 22.22
+48
Pozdravljeni Zanimivo kako lahko ena mamica maltratira celo šolo, potem se pa še novinarji avtomatsko postavijo na njeno stran. Zadevo namreč poznam ker ista učiteljica uči tudi mojega sina in je odlična učiteljica, pridna delovna popolnoma predana otrokom in jo lahko samo pohvalim. Vsak dan pa doma poslušam kako ta fant, ki naj bi bil žrtev pretepa in ustrahuje celoten razred. Kar se pa tiče psihologa ga pa obiskuje cela družina in to ne zaradi tega dogodka ampak žal je fant žrtev svoje psihološko motene matere in se mi smili. Novinarji pa naslednjič preverite celo zgodbo pa boste videli da je mati od otroka psiho. Lp
tito4444
10. 06. 2012 22.26
+21
bravo tjasa4444 točno tako se čist strinjam,kot da bi uporabila moje besede, odličen komentar.
TRUMPP
10. 06. 2012 23.13
+18
tjaša fajn da si to napisala. Upam, da Kerčmarjeva kaj bere to.
rew333
11. 06. 2012 06.26
+29
Tjaša, super!!! To so tisti KLJUČNI PODATKI, ki so v vsej tej zadevi manjkali: kdo generira celotno zadevo! Delam z otroki in starši in iz lastnih izkušenj vem (nekaj teh izkušenj je opisanih v mojih spodnjih komentarjih), da so v 95% takih problemov glavni vzrok starši! Seveda pa bi se do tega podatka morala kot prva dokopati novinarka, če bi res želela narediti objektiven in nepristranski prispevek. A ta prispevek ji je bil samo vzrok, da je lahko izživela svojo prikrito pasjost! Vsa čast ravnateljici, da je mirno in pokončno prestala penjenje podivjanega krdela psov! In spet: moj ZA ravnateljico in moj PROTI prenapetim staršem, voditeljem, odvetnikom in hiper-razvajeni otročadi!
61810
11. 06. 2012 07.16
+12
tehtnica70
11. 06. 2012 07.52
+14
Kot sem rekla. Za vsakim problematičnim otrokom stojita še dva bolj problematična starša.
resslovenka
11. 06. 2012 09.48
-22
tjaša444 Čakaj malo. Kako lahko 6-letnik ustrahuje cel razred? Daj ne pretiravaj. Fizično nasilje nad otroci je absolutno nedopustljivo. Pripeljem otroka v šolo, pa ena nevrotična učiteljica z njim fizično obračunava? In to pri tej učiteljici kot kaže ni bilo prvič. Torej? Je več plati medalje. Kar se ravnateljice tiče, je bil njen nastop poizkus zamegljevanja problema, vsaj takšen občutek dobiš, ko jo poslušaš. Poizkus samohvalje, kaj vse so dosegli na šoli odkar je ona ravnateljica je prezpredmeten. Mnogi ravnatelji dosežejo marsikaj, pa se ne hvalijo. Zato so ravnatelji, mar ne?
pikica542
11. 06. 2012 11.35
+3
rozika88
11. 06. 2012 12.21
+9
resslovenka kdo lahko brani učitelja pred nasilnimi otroci? Kdo brani ostale otroke pred nasilnimi otroci? Če ne veš kaj se je res zgodilo, potem te lahko obtožim nečesa in ker bom vsem o tem povedala in se bo o tem govorilo, si pač kriva al kako?
resslovenka
11. 06. 2012 17.07
-2
rozika88 To ni bil prvi primer pri tej učiteljici, kot pravijo. Oprosti, ampak 6-letnik ni noben monster za ostale, ali pa za pedagoga neobvladljiv. Sicer bo pa dotična dobila možnost, da argumentira svoje neobvladljivo ravnanje.
rew333
11. 06. 2012 19.12
+4
resslovenka, 6-letniku manjkajo samo še 3 leta, ko se lahko znajde na tem, na čemer se je znašel 9-letni sin srbskega rokometaša. Upam, da si brala današnje novice. Vse te anomalije se začnejo točno tako: 5-6 leten otrok dnevno pretepa vrstnike... S to prakso bo nadaljeval, še posebno, če starši v tem ne vidijo nič posebnega. Ko pa se slednjič zavedo, da je problem zelo resen, je prepozno in že vse zamujeno.
ansev88
11. 06. 2012 23.37
+1
S stavkom kot pravijo si vse povedala. Torej si kriva.
SimonaHamer
10. 06. 2012 21.30
+2
Smrt ljudi brez ljubezni Kdor ima čas in zna opazovati, Lahko v romantičnih februarskih večerih gleda, Kako prazna telesa padajo ob tlakovce, Ne bi verjeli, če ne bi videli, Kako slovanska duša, S pregovorno partijsko odločnostjo Zavrže vse, čemur se je odrekla ljubezen, Tudi povsem koristna, zdrava telesa, Ki jih mogoče kdo pobira, ko odslužijo, In jih nalaga drugega na drugo v kleti, Če bo kdaj nuja. Ne bi verjeli, kako hitro padejo ljudje, Kadar ne vejo, na čem naj bi se utemeljevali. Katja Perat
wizeman
10. 06. 2012 21.17
+38
Psihično (včasih tudi fizično) nasilje dandanes zganjajo otroci nad učitelji. če se bo učitelj pregovarjal in psihoanaliziral vsakega učenca, kam pa pridemo. Za to so starši. Pa povej policjem, sodnikom in paznikom v zaporu, da ne smejo zganjati psihičnega in fizičnega nasilja nad tvojim "otročičkom", ko bo, misleč, da si lahko dovoli vse, odrasel v bandita in prišel navzkriž z zakonom. Vsak otrok bi se moral zavedati že zelo zgodaj, da te življenje tepe. če ne upoštevaš pravil. Dotični "otročiček" je dobil signal, da lahko počne, kar se mu zljubi. Spoznal je tudi vzvode, kako se otresti avtoritete, ki ga pri tem ovira. Bravo mamica! Upam, da ti bo tale tvoj otročiček kaj kmalu pokazal, kdo je gazda pri hiši....
tehtnica70
10. 06. 2012 21.40
+32
Pa saj ni šlo za nasilje. če dobro pogledaš celo zadevo je učiteljica fizično razdvojila učenca pri pretepu, ker na verbalno razdvojitev sploh ni reagiral. Učiteljica je samo morala opraviti svoje delo. Sedaj pa ker je morala fizično razdvojiti učenca, vsi to gonijo okoli kot fizično nasilje. Če bi bil res fant tolikokrat treščen v steno z glavo, bi bil fant takoj prepeljan na urgenco. zadeva se je zgodila pred meseci, mamica pa je klicala novinarje prejšnji teden, ko je stvar šla na sodišče. Naši mediji pa kot nadležne ose, hop, senzacija. Temu se reče, da nekdo želi medijsko vplivati na sodišče. Pa saj ta otrok normalno hodi v šolo, v isti razred, k isti učiteljici. Če bi se to res zgodilo, bi ga vsaka normalna mati takoj izpisala iz šole. Bolj vse skupaj smrdi po medijski slavi in denarju.
tjasa4444
10. 06. 2012 22.09
+27
točno tako,o denarju,ki ga je mamica včasih imela, sedaj ga pa nima več in bi rada po ameriško tožila učiteljico, ki je v resnici super dobra oseba in učiteljica, ki uči tudi moje otroke in jo 100% podpiram. vi pop-tvjevci ste pa brez da bi sploh preverili zgodbo takoj napadli tudi ravnateljico, ki je prav tako odlična oseba.
patricija09
10. 06. 2012 23.25
-22
VI SE KAR TOLAŽITE S TEM, DA SE TO NI ZGODILO, RAVNO DANES SEM GOVORILA Z DEČKOM, KI JE BIL PRIČA, KO JE PRED DVEMI LETI FANTKU NATRGALA UHO, POVEDAL JE ŠE MARSIKAJ ZANIMIVEGA,... ZA INFORMACIJO: NOVINARJEV NI SKLICALA MAMICA, AMPAK STARŠI, KI STOJIMO ZA NJO IN KI IMAMO VSEGA ŽE DOVOLJ! NEHAJTE OBTOŽEVAT MATI!
rozika88
11. 06. 2012 12.22
+8
Nehajte opravičevati nasilje otrok nad učitelji in sovrstniki.
CRNALUKNJA
10. 06. 2012 21.07
+23
niti novinarji niso več kot so to bili včasih,ko pogldam npr.to petro ali darjo katere pojma nimajo in vsiljujejo neka dejanja v naprej. kaje zdaj ta uboga ravnateljica tolik kriva da so celo oddajo potrošili za njo. pa to je absurd,sploh mi se ne gledajo več takšne umetno zrežirane novice samo da bi jim gledanost se povečala. se ti nepustijo do besede,da si do konca nekaj poveš kr svoja mnenja ti postavljajo ....nori so vsi tisti k še hodijo na takšne za njih udarne oddaje.
resslovenka
11. 06. 2012 12.09
-7
Ni uboga ravnateljica, ni uboga učiteljica, ubogi so otroci, ki imajo take pedagoge. Si ne zamislim, da bi skrb za vzgojo zaupala taki učiteljici.
tehtnica70
10. 06. 2012 19.09
+38
Me zanima kaj bi rekla gospa tega sinčka, ki toži učiteljico, ko bi kakega svojega sošolca pretel do takšne mere, da bi prišlo do poškodb? Potem bi zopet bila kriva učiteljica, češ da ni pravočasno posredovala. Karkoli je ta učiteljica naredila, bi bila za vse kriva. Saj je jasno, da se je na učiteljico spravila v času, ko je šla vsa zadeva na sodišče. Očitno je, da bi rada preko medijev vplivala na razsodbo sodišča. Se gospa kramar spomni primera Koroške deklice? Vsi so pljuvali po mamici, vsi so povzdigivali očeta te deklice. In kaj se je potem zgodilo. V blišču vse medijske pozornosti, si je oče dovolil to deklico skriti in to tako da jo niti policija ni našla. In kaj je sedaj z deklico. In kaj je takrat prestajala mama? Se kdo vpraša, kaj v tem času prestaja gospa učiteljica? Zakaj se mama tega sinčka ne razkrije z obrazom in imenom, če si upa javno izpostaviti po imenu učiteljico. Ko aretirajo največje kriminalce, objavijo samo začetnice. Gospa Kramar, kje je vaša novinarska etiketa? Žal ste jo v tem primeru izgubili.
tehtnica70
10. 06. 2012 19.59
+30
Pa še to. Prav bi bilo, da se pove, da je učiteljica tisti dan kar trikrat že tega učenca opozarjala, naj ne pretepa. Očitno verbalno ta deček ne razume, kaj mu nekdo govori. Ko se verbalno ni dalo odstraniti tega dečka pri pretepu, je jasno vsakomur, da mora učitelj fizično stopiti med učenca in ju razdovjiti. In to se sedaj smatra za fizično nasilje. Naj bi učiteljica še naprej verbalno opazarjala učenca, naj ne pretepa sošolca, če pa jo ni hotel slišati!!!Saj bi do konca pretepel sošolca, potem pa bi učiteljico tožili straši pretepenega dečka. Eno je izživljanje učiteljev, druga stvar pa je ko MORA UČITELJ FIZIČNO POSEČI, da prepreči poškodbe!!!!
pikica542
10. 06. 2012 20.02
+18
Kunar
10. 06. 2012 20.35
+16
malo ti mine bit učitelj, ko si lahko kriv za vse
tito4444
10. 06. 2012 22.42
+12
bravo tehtnica 70, sem vesel, da se kdo vidi situacijo v pravi luči in hkrati razočaran nad pop tv-jem, ki jo namerno prikaže tako kot jo je in to je važno, da imajo članek za resnico jim pa ni mar.
patricija09
10. 06. 2012 23.27
-5
UČITELJ NAJ BO TISTI, KDOR JE ZA TO SPOSOBEN!
alterego
10. 06. 2012 17.35
+12
pokojni dr. Rugelj je rekel, da je naše šolstvo preveč poženščeno, manjka moške avtoritete in ven prihaja nevzgojena mladina polna nekih kompleksov! Konfucij bi na to dejal, da jin in jang pač nista v ravnovesju...
rhombur
10. 06. 2012 21.02
-1
sava27
10. 06. 2012 16.59
+52
sploh nisem mogla poslusati do konca tega sooceja-mi je kar slabo.kar lepo tako naprej pametnjakovaci-dajajte otrokom potuho in jih zagovarjajte,dajte vzet uciteljem se to mickeno mero avtoritete,ki si jo ztezka priborijo tudi v 1razredu,ja ker so to revcki,cist nedolzni malcki in ker bo zaradi tega nastopa doticne mame,otroka in odvetnice,prepovedano otoka mal hudo pogledati-namrec sledila bo tozba,otroci bodo dobili se vecji zagon za grdo obnasanje-starsi pa bodo na veliko razpravljali kako so ucitelji slabi,zlobni...sram naj bo vse tiste,ki so to zakuhali-vsa podpora ravnateljici in uciteljici.
ogopogo
10. 06. 2012 17.08
+21
rozika88
10. 06. 2012 17.12
+20
Vsaj še neki vas je pri pameti in vejo kakšna je danes situacija dans v šolah in vrtcih.
nebojse
10. 06. 2012 17.22
+26
Se podpišem,včerajšnje soočenje je pokazalo stanje in duha na naših šolah....starši zamislite se kakšno mladino bomo vzgojili!!!
sava27
10. 06. 2012 17.39
+21
stvar je v tem-meni osebno-da sem tudi mama 9letnika in,da vem kako cirkusirajo vsi po vrsti v soli-prvo so jih ucili,da jih starsi nesmemo fizicno kaznovati-pa res sovrazim nasilje,ter da morajo to takoj povedati v soli,sedaj pa bodo bili pouceni,da ucitelji ne smejo vpiti,ne smejo biti hudi na njih-ter da morajo o tem takoj spet komu povedati.kaj bo z nasimi otroci-vsi bodo iskoriscali ne vem kaksne pravice-v kaj bodo odrastli,kaksni ljudje bodo...kdo bo se sploh imel kaksno avtoriteto.od uciteljev pricakujemo vsi cudeze,doma se vsak po svoje trudi z otroci a nihce od nas nima nobenih pravic-imajo jih po svoji otroski pameti le otroci sami,kaj bo z njimi,ko odrastejo...
Kunar
10. 06. 2012 20.38
+12
kriza je v šolstvu...ko sem jaz bil v šoli si nisem drznil niti bu ne mu rečt pa čeprav ni bilo nasilja s strani učiteljev...so me stari vsaj stari doma prav vzgojili
obsedenc
10. 06. 2012 16.51
+33
MI SMO NAJBOLJŠA DRŽAVA NA SVETU!!!!! Moški pri šankih, ženske na vibratorjih, otroci na ekstaziju, umetniki na ganji, poslovneži na koki, zgube na heroinu, duhovniki na otrocih, politiki na psih, javni uslužbenci na štrajku in delavci pred izumrtjem ..... DOBRO JUTRO SLOVENIJA!
qwaa
10. 06. 2012 16.37
+40
Ko berem te komentarje,vidim,da je marsikoga učila ta učiteljica,veliko vas ima lepe spomine nanjo,.. Zanima me,če bo pop tv sankcioniral včerajšne izpade Petre Kerčmar?Kako lahko ta kvazi novinarka obsodi učiteljico,preden sploh pride zadeva pred sodišče?Enako velja za odvetnico!In če so starši sprožili to gonjo in linč proti učiteljici,zakaj se potem niso javno izpostavili?Prav slabo mi je bilo,ko sm poslušala to neprofesionalno novinarko!
sava27
10. 06. 2012 17.04
+30
ne gre mi v glavo,da zaradi lazi fantka in histericne mame,lahko cela slovenija razpravlja o uciteljici kot obsojenem kriminalcu-zlocinki,ki zlorablja otroke.upam,da se vse dobro konca uciteljici v prid in,da potem tozi vse te vpletene z petro k. vred.
Kunar
10. 06. 2012 20.40
+10
problem je da na FDV ne vbijajo medijske etike...mislim d aje to celo edini študijski program ki nima posebej predmeta o etiki.
rozika88
10. 06. 2012 22.55
+11
Lahko bi mel pa vsaj neko zdravo pamet in kakšno spoštovanje pa niti tega nimajo.
kliki5
10. 06. 2012 15.45
+48
Dragi moji, oglašam se tretjič! Od rojstva živim v teh krajih, hodil sem v to šolo. Kar nekaj ravnateljev poznam od prej, menim, da se sedanja ravnateljica izjemno trudi, živi in diha s šolo. Je izjemno dobra in človeška. Tudi učitelji so zelo kvalitetni, kot šola smo dobili veliko projektov, certifikatov kakovosti, naj kulturna šola leta 2012 - preglejte šolsko spletno stran.( takih priznanj tudi ne dobi vsaka šola). Starši sodelujemo s šolo po najboljših močeh, ne smemo dovoliti, da zaradi ene mamice, ki zliva gnojnico povprek po vseh, pozabimo na vso kvaliteto šole in učiteljev. Podpiram ravnateljico in učitelje, napadalnost in nasilje pa je včeraj v prispevku pokazal nekdo drug. Mamica, ki dela kraval danes učiteljici in celi šoli, ga bo morda jutri tudi komu izmed vas - destruktivno, kratkovidno obnašanje.
Syrena
10. 06. 2012 15.50
+32
Ja, včeraj je bil pa na Pop-u klasični primer verbalnega nasilja in mobbinga.
hiha
10. 06. 2012 16.05
+15
cyklon
10. 06. 2012 16.05
+3
ogopogo
10. 06. 2012 16.46
+32
Dragi moji, resnica počasi prihaja na dan. Zahtevamo javno opravičilo voditeljice pop tv in najvišjih odgovornih za filmsko uprizorjen brutalen medijski linč nad gospo ravnateljico. In seveda opravičilo vsem gledalcem, ki smo ta teater spremljali po televiziji.
pikica542
10. 06. 2012 18.12
+23
ogopogo in kliki 5. Tudi jaz se pridružujem vajinim razmišljanjem. Gospa ravnateljica je ženska z veliko začetnico in ni pošteno, da jo takole "podajajo". Menim, da si zasluži javno opravičilo. Ne vem kaj istomisleči starši čakamo , stopimo skupaj in javno predstavimo svoje mnenje.
Kunar
10. 06. 2012 20.42
+14
jaz bi novinarki direkt pred celo slovenijo vprašal kdo je njej sploh diplomo dal...ali pa jo je dobila na "sej vemo kakšen" način od profesorja in kasneje službo od direktorja
patricija09
10. 06. 2012 23.32
-7
STRINJAM SE, DA SO JE NA TEJ ŠOLI NEKAJ ZELO SUPER IN ZELO KVALITETNIH UČITELJEV, NE MEČE SE VSEH V EN KOŠ. SAMO VSI NISO ENAKI. TUDI OMENJENA UČITELJICA IMA SVOJA ZELO MOČNA PODROČJE, VENDAR NIMA ŽIVCEV ZA BOLJ ŽIVAHNE OTROKE. NAJ JO PREMESTIJO V PISARNO, KNJIŽNICO,...
Št. 1
10. 06. 2012 15.27
+32
Tako, sedaj nas je POP TV razsvetlil. Ravnateljica je TOTALNO NESPOSOBNA, UČITELJICO NA CESTO , saj je že obsojena in srečno bomo živeli do konca svojih dni. P.S. A se je novinarka kaj "naokoli" pozanimala, v kakšnih razmerah živi ta otrok, ki se je pretepal (ali branil)?
tehtnica70
10. 06. 2012 19.32
+27
Saj je po celih Cerkljah že jasno in znano da so želeli starši dati pozitivne komentarje na POP tv, pa jih niso hoteli snemati!!! Če bi objektivno poročali, ne bi bilo senzacije. Samo to je cilj 24UR!!!!
Kunar
10. 06. 2012 20.43
+8
to je cilj vsakega komercialnega medija...dramatizacija in velika gledanost
rozika88
10. 06. 2012 22.57
+7
arianna85
11. 06. 2012 10.14
-2
TakeItEasy
10. 06. 2012 15.21
+7
Kdo je debela črna??? Absolutna resnica je tretjega pomena!???? Koklja neumna!
Syrena
10. 06. 2012 16.16
+27
Zakaj je pa moj komentar izbrisan?? A imena odvetnice se ne sme napisat, ime učiteljice pa je javno napisano??
pikica542
10. 06. 2012 18.14
+16
Syrena, tudi tebi se pridružujem, ker ni pošteno, da poimensko imenjujejo samo učiteljico. naj poimenjujejo še mati otroka ,ki je vse to zakuhala.