Slovenija

Je Kramar oškodoval občinski proračun?

Bohinj, 17. 12. 2019 18.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Aleksander Pozvek
Komentarji
52

Je dolgoletni župan Bohinja in trenutni poslanec SAB Franc Kramar res povzročil za skoraj 140 tisoč evrov škode Občini Bohinj? Kramarjeva žena je leta 2012, po 20 letih najema, za gostinski lokal na vrhunski lokaciji, ob Bohinjskem jezeru, odštela 230 tisočakov, cenilec pa ga je maja letos ocenil na 374 tisočakov. Zakaj takšna razlika?

Idilična lokacija ob Bohinjskem jezeru, ob njej edini gostinski lokal, lastnica pa žena dolgoletnega župana Bohinja Franca KramarjaAleksandra Kramar. Cena za nakup slabih 230 tisoč evrov oz. kar 140 tisoč evrov ceneje, kot je ta isti objekt ocenil neodvisni cenilec, ki ga je določilo radovljiško sodišče.

"To ni res. 140 tisočakov je bil stvarni vložek moje žene v lokal, ki sva ga dobila v najem pred 35 leti. Teh 140.000 evrov nama je občinski svet priznal kot stvarni vložek. Torej je to najin delež v lokalu in nikakor ne moreva sprejeti dejstva, da bi tukaj kogar koli oškodovala," se brani Kramar.

Kramarjeva žena je leta 2012 za gostinski lokal na vrhunski lokaciji odštela 230 tisočakov, cenilec ga je maja letos ocenil na 374 tisočakov.
Kramarjeva žena je leta 2012 za gostinski lokal na vrhunski lokaciji odštela 230 tisočakov, cenilec ga je maja letos ocenil na 374 tisočakov. FOTO: Kanal A

Na Računskem sodišču pravijo, da je občina Bohinj, katere dolgoletni župan je bil, pri prodaji objekta Kramarjevi ravnala kot slab gospodar: "Občina je razpolagala s to nepremičnino na način, ki ga predpisi ne dopuščajo!"

Kramar danes na očitke odgovarja: "Kar se lokala tiče, je naložilo, da je potrebno ugotoviti možnost ničenja pogodbe, kar pa je že okrožni tožilec ovrgel leta 2017."

V kazenski ovadbi je bilo Kramarju in njegovemu tedanjemu podžupanu očitano, da sta s podpisom aneksa k najemni pogodbi Kramarjevi ženi pridobila premožensko korist. A kazenska ovadba je padla. Kramar je zato prepričan, da gre pri tej zgodbi za gorenjsko nevoščljivost. 

Kramar pravi, da je eden od njegovih političnih nasprotnikov zelo aktiven.
Kramar pravi, da je eden od njegovih političnih nasprotnikov zelo aktiven. FOTO: Kanal A

"Nekdo v Bohinju pač ne želi ali pa si želi tega lokala. Dejstvo je tudi, da imam politične nasprotnike in eden izmed njih je zelo aktiven in vedno znova producira nove in nove afere brez pravne poodlage," pravi Kramar, ki zaenkrat še vedno uživa tudi podporo lastne stranke.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (52)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Transformerji
18. 12. 2019 12.07
Zakaj takšna razlika?? Zaradi položaja, zvez in poznanstev. Ste že opazili, da so spremenili portal Javni vpogled??. Bilo je tako: če si poznal naslov, se našel vrednost nepremičnine in tudi vrednost zemljišča. Sedaj je tako: če poznaš naslov, lahko ugotoviš vrednost stavbe, za vrednost zemljišča pa moraš poznati vse katastrske podatke. Tega pa nihče ne more ugotoviti, razen, če prideš do katastrskih podatkov sodišča. Vidite, bogati bodo pa tukaj našli luknjo, ko bo njihovo ogromno zemljišče minimalno ocenjeno, verjetno celo zazidljivo, pa do tega podatka nihče ne bo prišel. Bogati poskrbijo zase, če bo nepremičnina vsaj deloma realno ocenjena, si bodo pa pri zemljišču vzeli ogromen popust.
Transformerji
18. 12. 2019 14.14
-1
Banda vsepolitična, vse skupaj si zataknite v rit! Nekoč bo Varda oživela!
SDS_je_poden
18. 12. 2019 10.45
+2
Meni nekaj ne štima..... 140.000 EUR naj bi že vložila v objekt, a ta izgleda, kot da ni videl prenove v zadnjih 20 letih.... Vsaj na zunaj izgleda objekt zanemarjen, slabo vzdrževan ali pa sploh ne..... Kam je šlo teh 140.000 EUR?
KAPIBARA
18. 12. 2019 09.31
Zanemarjen lokal se da v najem, vložek obnove najemnika, se pa vključi v najemnino, ne pa v lastniški delež !!
luna.3
17. 12. 2019 21.12
+8
Eastman, tvoji komentarji niso umestni. Kramarja poznamo, bil je v redu župan, če ne bi bil, ga ne bi volili par mandatov. Objekt, ki je sedaj sporen, je bil v popolnem razsulu in prav onadva sta ga spravila v stanje, kakršno je. Res pa je, da je potreben prenove. Tukaj nekaj smrdi, župan ima verjetno kakšnega nevoščljivega bohinjca in ima mogoče prav ta kakšne svoje "apetite" za ta objekt. Poudarjamo pa, da je bil Kramar župan na mestu, veliko je naredil za sam Bohinj in vedno je znal prisluhniti ljudem.
gujcagacezvace
17. 12. 2019 20.41
+6
Ne vem komu tukaj racunica ne stima. Ljudje so imeli objekt 20 let v najemu in ga potem odkupili sorazmerni ceni. Res je banalno da nekateri v Sloveniji ne razumejo tako preproste racunice.
Uporabnik8879
17. 12. 2019 21.06
+0
Ni bilo nobenega odkupa.....ocenjen je bil njun vložek v nepremičnino in ta se je potem prenesel v solastniško razmerje. Še vedno je občina solastnik. Gonja se je pričela že pred leti s strani svetnika "A" še v našem parlamentu, je pa danes tudi dobra politična tema za nekoga, ki hoče biti župan in bi na ta način morda dobil nekaj točk pri naslednjih volitvah. Spremeniti se pa dejstev ne da več, ker je že vse pravomočno odločeno. Lastniško razmerje je urejeno, pogodbe veljavne in to je vsa resnica.
mackon08
17. 12. 2019 21.55
-1
gujcagacezvace Se pravi po tvoje nekdo ki ima stanovanje v najemu 20 let pa plačuje mesečno 350 Euro je po 20 tih letih njegovo. Halooooo?
User398398
17. 12. 2019 20.01
-3
Men deluje vredu človek. Mu verjamem.
Uporabnik8879
17. 12. 2019 20.09
+4
4krat
17. 12. 2019 19.58
+9
Stanovanje, ki ste ga leta 2012 kupili za 150000 eur, danes lahko prodate za 250000 eur.
Uporabnik8879
17. 12. 2019 20.15
+8
točno tako, danes ocenjevati ali ocenjevati v tistem času, je zelo različno. Pa saj te nove ocene niso važne, takrat je ocenjeval eden najbolj uglednih zapriseženih cenilcev in zadeva je končana sodno in zemljiskoknižno v korist občine in Kramarjevih.
janezpodre
17. 12. 2019 19.57
+11
A je že kdo vidu zelenga psa ? Kva pa poštenga župana?
4krat
17. 12. 2019 21.39
+4
Pa si ti že kdaj napisal pameten komentar?
KAPIBARA
18. 12. 2019 09.29
+0
felix59 drugič
17. 12. 2019 19.56
+15
Sama lopovščina kamor se obrneš.
Eastman
17. 12. 2019 19.41
+36
V Bohinj sem hodil kar nekaj časa, sem nehal ravno zaradi tega kljukca in njegove politike. Velikokrat sem bil gost tudi pri Kramarju in se vedno čudil kako neizkoriščena lokacija je bil ta lokal. Pol lokala skoraj na jezeru, zraven pa največje kopališče v Bohinju. Je bilo pa vse skupaj vedno precej zanemarjeno in mi ni jasno v kaj sta vložila 140.000 €. Še večja neumnost, ki so jo sposobne butale pa je prodaja takega lokala na taki lokaciji temu kljukcu. Prava občina bi ga dala nekomu v dolgoročni najem, le ta pa bi ga moral obnoviti in vanj pripeljati pravi program ne pa samo sladoled, pir in čevapčiče.
Uporabnik8879
17. 12. 2019 20.02
+0
Veš kaj Eastman, nisi videl fotografij izpred 25 let ko sta Kramarjeva to prevzela v najem. Tam je bila navadna (milo rečeno) baraka. Občina v lokal ni vlagala ničesar. Lokal sta z ženo ovnavljala vseskozi pa takrat tudi slučajno ni nobeden od njiju vedel, da bo kdaj župan. Vsi postopki proti njemu so na sodišču padli, gonjo je pa začel takratni državni svetnk, danes pa toi pogreva tisti, ki je blizu novinarskih krogov., ve se zakaj. Kramarja poznam zelo dobro in zagotavljam ti, da ne poznam veliko tako poštenih, kot je on.
Eastman
17. 12. 2019 20.07
+8
Meni je smešno da občina sploh proda tako lokacijo...in glej glej kdo je takrat župan. Skrben gospodar oz. župan takega bisera ne bi nikoli prodal. In če prej občina ni nič obnavljala bi lahko on kot župan, sicer bi bil na tapeti, ker obnavlja lokal svoji ženi ampak kot sem že rekel prej skrben gospodar skrbi za svojo lastnino.
Uporabnik8879
17. 12. 2019 20.12
+1
občina ni ničesar prodala, imela je pa možnost odplačila stvarnega vloška, vendar se je občinski svet odločil, da se ta vložek upošteva v solastništvu namesto izplačila.
KVAJSTABO
17. 12. 2019 19.21
+24
Če sta kaj vložila v adaptacijo in druge stvari in, če imata račune, je pravilno, da se to odšteje. na zunaj izgleda kot ena pred leti zapuščena bajta.
ni_mi_vse_eno
17. 12. 2019 19.25
+22
To se strinjam. Samo, če se dajo karte na plano, potem kmalu ugotovimo, da je teh investicij bore malo. Nove ploščice, stoli in mize so zelo poceni. Luksuzna lokacija - neprecenljiva.
JApajaDAja
17. 12. 2019 19.34
+11
LOPOVIGOTOVISTE
17. 12. 2019 19.57
+3
SAJ JE POVEDAL 140 EVROV STA VLOZILA.... PMIN NE 140000 E
Uporabnik8879
17. 12. 2019 20.03
+4
Saj to je bilo narejeno in dobila sta solastništvo v višini dokazanega vloška.
Uporabnik8879
17. 12. 2019 20.05
+2
ja samo lokacija, objekt pa je bil neuporaben, v razsulu in ga je bilo treba povsem na novo dograditi
dugi159
17. 12. 2019 19.17
+10
Moral bi tudi podreti tisto kolibo za lokalom , ker je to v tnpju , kjer je po letu 1970 prepovedano uzorpiranje narave
LOPOVIGOTOVISTE
17. 12. 2019 19.12
+30
24 Ur SPET PERETE UMAZANO PERILO... ZUPAN BI MORAL ODPRET ZBIRANJE PONUDB ALI IT NA DRAZBO Z IZKLICNO CENO 240 000 EVROV NE PA KAR PO TIHEM PRODAT DA NEBI KDO DRUG KUPIL PO VISJI CENI.... 240 TISOC JE VREDNO ENO STANOVANJE V LJ NE PA EDINI LOKAL NA IDILICNI LOKACIJI OB BOHINJSKEM JEZERU.. DOKLER NE BO ODSKODOVANCA BO SODISCE SMATRALO DA NI NIHCE UTRPEL SKODE... CE SE BO PA SEDAJ EN NASEL KATERI BI TUDI TAKRAT IN ZDAJ PLACAT VEC IN NI IMEL MOZNOSTI .. PA SE ZGODBA OBRNE.. IN JE OSKODOVANA OBCINA IN SE POSEL LAHKO RAZVELJAVI... TO VAM BO POTRDIL VSAK PRAVNIK... CE IMA KDO INTERES NAJ VLOZI TOZBO..
pop greznica
17. 12. 2019 19.09
+23
Hehe na babo napišeš bajto pa ti noben nič ne more. Sam moraš pazit da ji jo daš kot darilo, da jo lahko ob ločitvi zahtevaš nazaj
JApajaDAja
17. 12. 2019 19.17
+16
vsi tajkuni so osrečili sorodnike in sosede s takšno potezo!
4krat
17. 12. 2019 21.11
+2
Hehe, na katero babo? Lokal je kupila žena. Če bi prebral članek, ne bi nabijal v prazno... hehe
4krat
17. 12. 2019 19.03
+10
Samo bebec primerja cene nepremičnin iz leta 2012 in 2019. Pojdi prodajalca stanovanja prepričati, da je danes stanovanje vredno enako kot leta 2012...
ni_mi_vse_eno
17. 12. 2019 19.02
+25
Danes naredi tako zgradbo na sosedovi parceli, pa boš videl, da je to triglavski narodni park, da je to luksuzna lokacija, edinstvena. Pol miljona ni dovolj za tako zgradbo na taki lokaciji. Gradnja okoli jezera je prepovedana.
Eastman
17. 12. 2019 19.42
+8
Se strinjam in ta lokal ima del lokala nad gladino jezera...
4krat
17. 12. 2019 19.01
+5
Kako lahko primerjate ceno nepremičnine leta 2012 in 2019? Seveda je bila nepremičnina leta 2012 bistveno cenejša, kot danes.
disorderliness
17. 12. 2019 19.00
+7
Moj hlev izgleda bolje.
1236
17. 12. 2019 18.56
+14
bo za miljon prodal ker posel nebo šel
4krat
17. 12. 2019 19.04
+16
nebo se napiše narazen... Nebo pa je modro...
kaoslovenac
17. 12. 2019 18.55
+5
A kdo ve Janša še kaj krade...
Doctore111
17. 12. 2019 19.50
-2
ti si en butelj, kradejo samo tvoj levaki in tebi podobni
linj
18. 12. 2019 09.31