Slovenija

Sluga: Izkazalo se je, da Erjavec v Desusu nima podpore za mandatarja

Ljubljana, 16. 02. 2021 19.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min
Avtor
STA, U.V., K.K.
Komentarji
1795

Na glasovanju o konstruktivni nezaupnici se je po mnenju vodje poslancev SMC Janje Sluga izkazalo, da poslanci DeSUS ne podpirajo svojega predsednika Karla Erjavca za mandatarja. Poslanci DeSUS se bodo o nadaljnjih korakih pogovorili, Branko Simonovič je že dejal, da je uresničevanje programa stranke mogoče tudi ob aktualni vladi. Fajonova je medtem dejala, da so včeraj "žal zmagali strahopetnost, oportunizem in kratkovidnost". Šarec pa poudarja, da bodo pravi preizkus volitve.

Več videovsebin
  • Izjava Violete Tomić o univerzah
    01:16
    Izjava Violete Tomić o univerzah
  • Iz 24UR ZVEČER: Krivec in Möderndorfer o konstruktivni nezaupnici
    07:14
    Iz 24UR ZVEČER: Krivec in Möderndorfer o konstruktivni nezaupnici
  • Iz 24UR ZVEČER: Erjavec o konstruktivni nezaupnici
    06:41
    Iz 24UR ZVEČER: Erjavec o konstruktivni nezaupnici
  • Iz 24UR ZVEČER: Konstruktivna nezaupnica
    02:18
    Iz 24UR ZVEČER: Konstruktivna nezaupnica

Premier Janez Janša ob ponedeljkovem večernem glasovanju o konstruktivni nezaupnici ni bil prisoten v dvorani DZ. Po glasovanju pa je na družbenih omrežjih zapisal, da je za vladno ekipo še en naporen dan priprav na dve redni tedenski seji vlade. Medtem so se v DZ prešteli, KUL pa je dobila "pičlih 40 glasov".

Dodal je še, da vlada vabi vse poslanske skupine k sodelovanju pri premagovanju epidemije in k skupnim naporom za blaginjo Slovenije. "Ne gradimo na zamerah, dovolj je prostora za vse in vsi se lahko prepoznamo v barvah Slovenije," je pozval.

Sodeč po preteklih izjavah in po glasovanju v DZ, je najbolj možno sodelovanje z DeSUS. Ta bi utegnila podpisati sporazum, kot ga ima vlada sklenjenega z SNS in poslancema narodnih manjšin. Tako bi DeSUS lahko ostala tudi v vladnem kadrovskem razrezu. Prvak DeSUS Karl Erjavec ne verjame, da se bo to zgodilo. V vladi sicer še vedno dela kmetijski minister iz vrst te stranke Jože Podgoršek.

Sluga: Izkazalo se je, da Erjavec v poslanski skupini DeSUS nima podpore za mandatarja

Na glasovanju o konstruktivni nezaupnici se je po mnenju vodje poslancev SMC Janje Sluga izkazalo, kar so ves čas ugotavljali: da poslanci DeSUS ne podpirajo svojega predsednika Karla Erjavca za mandatarja. 

Po besedah Sluge se je izkazalo, da je le en poslanec DeSUS podprl nezaupnico vladi. V današnji izjavi v DZ je spomnila na stališče SMC, da je predpogoj za to, da bi se sploh začeli pogovarjati o konstruktivni nezaupnici, to, da ima kandidat za predsednika vlade podporo lastnih poslancev. Po njenem mnenju je bilo dobremu opazovalcu jasno, da predlog nezaupnice Janševi vladi ne bo uspel.

Številne špekulacije gredo sicer v smeri, da je tudi Sluga oddala neveljavno glasovnico. Ob vprašanju njenega glasovanja je v današnji izjavi spomnila, da so v SMC "eni redkih" tajno glasovali in bi bilo zelo nekorektno, da bi komentirala, kako je kdo glasoval. Poslanska skupina SMC se je po njenih besedah sestala na redni seji. Kot je zatrdila, so enotni in se niso pogovarjali o njeni morebitni zamenjavi na mestu vodje poslanske skupine, o čemer se dalj časa špekulira.

Opozicija pa bo po ocenah vodje poslancev koalicijske SMC nadaljevala začrtano pot. Tako ne pričakuje, da bi se razmere umirile.

Medtem ko sta vodja poslancev DeSUS Franc Jurša in poslanec DeSUS Branko Simonovič ocenila, da je bil KUL ustanovljen le za konstruktivno nezaupnico in ga zato zdaj ni več, pa bodo po ocenah Sluge šele zdaj, ko se je ta prvi skupni projekt končal, videli, kako bodo v KUL naprej sposobni sodelovati med sabo. Dodala je, da si v SMC ves čas želijo, da bi bili vsi sposobni sodelovati.

Na vprašanje morebitne rekonstrukcije v vladi pa je odgovorila, da o tem nima nobenih informacij, se pa o tem že nekaj mesecev špekulira.

Simonovič: KUL ustanovljen samo za konstruktivno nezaupnico, uresničevanje programa DeSUS možno tudi ob aktualni vladi

Poslanci DeSUS naj bi v prihodnjih dneh govorili o prihodnjih odnosih z vladajočo koalicijo. Branko Simonovič ocenjuje, da je bil KUL ustanovljen samo za konstruktivno nezaupnico in ob tem spomni na sklep organov stranke, da DeSUS pristopi h KUL, česar pa da s ponedeljkovim glasovanjem ni več. Organi DeSUS so tudi sklenili, da DeSUS zapusti vladno koalicijo. Simonovič to situacijo primerja s tisto iz leta 2011, ko je stranka izstopila iz koalicije, poslancem pa ob tem predlagala, da se tudi naprej zavzemajo za uresničevanje strankinega programa. "Tudi ta opcija se mi ne zdi napačna," je dejal Simonovič.

konstruktivna nezaupnica-8
konstruktivna nezaupnica-8 FOTO: Bobo

V kakšni obliki bi to bilo, ne ve, izpostavlja pa, da je DeSUS kot koalicijska partnerka sodelovala pri koalicijskem sporazumu, njene ključne programske točke pa se zrcalijo tudi v sprejetem proračunu države za leti 2021 in 2022. Gre za dolgotrajno oskrbo, demografski sklad, gradnjo domov za starejše, vdovske pokojnine, letni dodatek za upokojence in še več drugih stvari, je naštel poslanec.

"Na organih stranke se je treba temeljito pogovoriti, kaj s tem. Če smo bili odpeljani iz koalicije samo zaradi konstruktivne nezaupnice, je to ena zadeva, če pa resnično organi stranke razmišljajo, da se odpovemo vsemu temu, kar smo soustvarjali, to potem postavlja zadevo pod nek drug vprašaj," je ocenil poslanec. Upa, da bo stranka, ki letos praznuje 30 let, odkar je postala Demokratična stranka upokojencev Slovenije, toliko modra, da bo znala povleči prave poteze in slediti programskim točkam, zaradi katerih je bila ustanovljena. "Kazalo bi res na hitro sklicati neko klavzuro in se okoli tega temeljito pogovoriti," je prepričan.

Šarec: Pravi preizkus bodo volitve 

Na včerajšnje glasovanje se je na družbenih omrežjih odzvala predsednica SD, Tanja Fajon, in zapisala, da so v stranki SD včeraj "izpolnili svojo obljubo ljudem", a da so "žal tokrat zmagali strahopetnost, oportunizem in kratkovidnost". "A mi bomo odločno nadaljevati svoje delo. Smo glas vseh, ki želijo spremembe. In sprememba se bo zgodila." 

Vladna ekipa se bo sicer popolnila, v prihodnjih dneh bo pred pristojnim parlamentarnim odborom zaslišan kandidat za zdravstvenega ministra Janez Poklukar. Glede na napovedi predstavnikov koalicije pa je v ministrski ekipi možna še kakšna osvežitev.

 

Z glasovanjem je "zaključeno neko obdobje negotovosti in špekulacij", pa je zapisal predsednik LMŠ, Marjan Šarec. Situacija se je izčistila, "sanje tistih, ki so sanjali, da se bodo poslanci SMC in DeSUS odrekli varnemu zavetju poslanske plače, so se razblinile". Na kritike, da koalicija KUL ni izbrala pravega kandidata za mandatarja, Šarec odgovarja, da poslanci DeSUS niso podprli lastnega predsednika, malo je torej verjetno, da bi koga drugega. "Rajši so motovilili in motovilili v svojih izjavah, da se le ne bi bilo treba izjasnit. O SMC pa tudi ni potrebno izgubljati besed." 

"Koalicija se hvali in slavi, ob dejstvu, da niso prevzeli glasovnic (zakaj sploh ni pomembno) in da je je bilo 6 (šest!) neveljavnih. Ampak to je 'uspeh' v lastnem mehurčku Državnega zbora. Pravi preizkus bodo volitve. Do njih pa ni tako daleč, kot se danes zdi, saj čas teče in se ga ne da ustaviti." 

Konstruktivno nezaupnico, o kateri se je v ponedeljek izrekel DZ, so predlagali poslanci LMŠ, SD, Levice, SAB in DeSUS. Kandidatu za predsednika vlade Erjavcu na tajnem glasovanju ni uspelo zbrati dovolj glasov. Podprlo ga je 40 poslancev, sedem jih je glasovalo proti. Poslanci so sicer prevzeli 53 glasovnic, vse so bile vrnjene. Šest glasovnic je bilo neveljavnih.

Prvak SMC Zdravko Počivalšek je po glasovanju dejal, da gre za pričakovan izid in konec večmesečnega izgubljanja energije. "Zdaj bi lahko vsaj poskusili združiti sile za resne izzive pred nami. Premagajmo zamere in postavimo temelje za drugačno politiko. Gremo naprej," je pozval.

Prvak NSi Matej Tonin pa je dejal, da je "agonija brezupnice končno končana". "Vesel sem, da smo se prešteli. Po štetju je jasno, da je vlada trdna. Naše delo je usmerjeno v zajezitev širjenja epidemije, k zagotovitvi vsem dostopnega javnega zdravstva in krepitvi gospodarstva," je navedel.

Bo poslanska skupina DeSUS v DZ še naprej podpirala vlado?
Bo poslanska skupina DeSUS v DZ še naprej podpirala vlado? FOTO: Miro Majcen
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1795)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

borjac
19. 02. 2021 12.14
+1
Sluga pravi, da se je izkazalo, da Erjavec nima podpore pri Desususovih poslancih, izkazalo pa se je tudi to, da ste SMC, SNS in Skoraj vsi poslanci Desusa, za...ali Slovenski narod ker ste podprli pot Janše v diktaturo, že danes imamo menjave na ključnih mestih na ministrstvu za šolstvo, kjer je ministrica SMC-ja Kustec, ki vodijo v podporo zasebnim šolam in šolam pod okriljem cerkve, pa menjave v DUTB in še bo sledilo, to ste pokazali pa vi, in nimate pravice več jokati pred kamerami, mi se ne strinjamo, vse kar je sprejeto na vladi je tudi vaša odločitev, če nisi proti si za, vzdržani glas pomeni da si za.
nominator13
18. 02. 2021 14.27
+4
Janša ne maram sam Erjavca pa se manj
DemokracijaMolka
17. 02. 2021 20.44
+3
Demokracija na rdeč način je, ko te na tisoč načinov blatijo in ko na enako odgovoriš z enakim (beri: Sorazmerno).
Vili Bevk
17. 02. 2021 14.40
+0
glasovanje je odraz moči in strahopetnosti.Da o osebnih interesih glasovalcev ne raziskujemo.Vse temelji na trenutnih interesih.
serumresnice
17. 02. 2021 11.45
+2
Sluga ima kar pravi priimek! Še bolj pravilno bi bilo: SLUGA POKORNA!!
Uporabnik1175947
18. 02. 2021 18.37
riss
17. 02. 2021 10.46
+1
Bi rekel srebrni kulac (kje pa je?), sami smo si krivi, da nam desničarji rečejo, da smo levi bureki. Jaz vam tega ne bom rekel, ker sem nevtralen, tudi, če je res.
Saloreich
17. 02. 2021 10.57
+0
riss
17. 02. 2021 10.41
+3
Upam, da se srebrnemu ni kaj zgodilo, ali bog ne daj, da si je kaj naredil sam! Srebrnibreg, saj bo, samo Korlna (več) ne bo. Pa menda ne žaluješ za njim, ni tega vreden, ker verjamem, da bi bil še ti boljši kandidat.
Saloreich
17. 02. 2021 11.13
+0
Menda je dobil težji primer paničnega napada. Ko je slišal za neuspeh nezaupnice se je začel tresti, povsod se mu je začel prikazovati stonicni plačanec in v besu se je v te halucinacije zaganjal, razbijal, praskal po stenah, pohištvu.. nakar se za stonicnim pognal čez okno.. Ampak nič hudega. Menda ima 9 življenj, če mj jih je še kaj ostalo. 😹
resslovenka
17. 02. 2021 10.28
-1
Meni se zdi res skrajno čudno, da celo poslanci DeSUS niso podprli svojega predsednika. Raje ga nebi podprli ob kandidaturi za predsednika stranke. Pa bi bil mir. Meni se zdi to zelo grdo. Janši, se kaj takega ne bi moglo zgoditi, četudi se morda vsi SDS poslanci ne strinjajo z njegovo politiko. V slogi je moč, pravijo. V stranki DeSUS kot izgleda, sloge ni. Torej naj se razpusti. Pa ne govorit o dragih upokojencih, lepo prosim. Dovolj! 😎
provni
17. 02. 2021 10.19
+0
Lepo je povedala Violeta Tomič o twiterju, ki samo twita. Kot je res. Naj se poslanci zbudijo.
resslovenka
17. 02. 2021 10.30
-1
Spet čivka po svojih ustaljenih manirah, ja. In tak človek poziva k sodelovanju? Ma dejte, ne bit naivni. 😎
NA LEVO ni OK
17. 02. 2021 10.49
+3
Videt je, da so lewaki sanjači ja. Sanjaj svinja o koruzi...
Streznitev
17. 02. 2021 10.59
+0
In so se zbudili ter Erjavca s hladnim tušem poškropili.
resslovenka
18. 02. 2021 09.25
-1
Hudo bo, ko bo vsa svinjarija te vlade priplavala na površje. Se vam bodo povesili nosovi spoštovani ortodoksni desničarji? Najbrž ne. Tud če bi se cel tovornjak pokradenega denarja te vlade, peljal mimo vas, bi rekli da lažemo. Tolk ste "butnskala"! 😎
kr_en_moz
17. 02. 2021 10.09
+0
Kolikokrat so ti Levi zapustili sejo, pa jim ni bilo treba poslušati takšnih bedarij kot jih oni tresejo
borjac
17. 02. 2021 10.06
+5
Zelo čudno in nenavadno je to, da poslanci nosijo ime stranke Desus, podpirajo drugo stranko po imenu SDS, pa je stvar tako enostavna, prestopiš v stranko, ki jo podpiraš ali kaj drugega in to je to, ne pa da še naprej hinavsko nosiš ime Desus, še naprej vabiš Polnarja v poslansko skupino, potem ko tako umazano prezmerja in popljuva njihovega predsednika stranke Erjavca. Poslanci Desusa so vrgli Pivčevo in preprosili Erjavca, da se je vrnil v stranko, sedaj pa so ga milo rečeno pustili na cedilu, njega in lastno stranko, torej še enkrat, odpovejte se imenu stranke Desus katere ne zastopate več, in se preimenujte v Polnarjevo jurišno skupino, stvar je zelo enostavna, saj vendar ne mislite, da vam še kdo kaj verjame ?? Lahko je pa še ena varianta, tako kot ste poslanci vrgli Pivčevo, tako lahko vržete Erjavca, saj ste ga vi postavili, nedvomno hočete voditi stranko, le brez odgovornosti, torej postavite novega predsednika, na primer Polnarja, ki je vam tako ljub in ima izredne umske razsežnosti, tako boste vodili stranko Desus, vendar to vam ne paša, ker potem nosiš tudi odgovornost, vi bi pa radi plačo vlekli z ritjo v fotelju, rušili vse kar se vam sprdne, odgovornosti pa nič.
resslovenka
17. 02. 2021 10.37
-5
Odličen komentar! 👏👏👏 Polnar je grmel s "prižnice ", pljuval po predsedniku stranke DeSus kot nor. Najbolj bolna izjava je bila, prosto povedano da ni ne "ptič, ne miš". Oh... Seveda je bil...v vlogi SDS "miši". Jasno in glasno se je to dalo razbrati iz njegovega nastopa. Spustil se je na najnižji možen nivo človeka in poslanca. Hudo in vsega obsojanja vredno! 😎
DemokracijaMolka
17. 02. 2021 20.45
uh, ko resnica zaboli in ko je tvoja indoktrinacija tako zapečena v možgane, da pač ni rešitve.
Vojko Šarman
17. 02. 2021 09.21
-5
Če Janja Sluga ne bi bila sluga JJ bi nezaupnica uspela!!
borjac
17. 02. 2021 09.52
+3
Mislim da ni glavna krivda na Janji Sluga ampak na domačih izdajalcih iz Desusa.
resslovenka
17. 02. 2021 10.40
-1
Sem jo imela za malo bolj nepristransko. Je dobila lekcijo, da je odstopila od svojih načel? Prepričana sem, da je tako. Jaz, se prav gotovo nebi uklonila. Ni je cene, s katero bi potepala svoja načela. 😎
Streznitev
17. 02. 2021 11.01
+0
Če nezaupnica ne bi bila brezupnica bi uspela, tako pa ni.
1k2m4im
17. 02. 2021 09.17
-2
Zaradi manjših zdravstvenih težav sem imela možnost, da si ogledam z manjšimi presledki celotno sejo. Iz vsega tega sem potegnila par zaključkov. Prvi je ta, kako je zgledal v mojih očeh odhod gospoda Janše iz parlamenta. Drži, da je gospod Janša sredi vodenja države in da ima veliko obveznosti, zato na nek način razumem argument desnih komentatorjev, da ima tudi druge stvari za narediti kot pa samo sedeti v parlamentu. Prav tako pa se strinjam tudi s tistimi poslanci/kami na levi, ki so trdili, da bi mogel ostati in to zaradi tega, ker sta bila gospod Hojs in gospod Počivalšek kljub tem razmeram prisotna na njuni interpelaciji. Tretji zorni kot pa je moj osebni, ki gleda skozi prizmo ponujene roke za sodelovanje ter glede kulturnega dialoga v parlamentu. Če bi gospod Janša prišel na koncu v parlament in pozval vse poslance k sodelovanju, bi imel odlično možnost, da si pridobi naklonjenost za sodelovanje tudi med poslanci/kami in ne samo predsedniki strank, kajti sami predsedniki strank ne morejo biti za dosti za sodelovanje, če se njihovi poslanci s tem ne strinjajo. Dober primer tega je stranka Desus. Drugi zaključek je govor gospoda Polnarja. Razumem to, da je hotel reči bobu bob na njegov način, vendar je njegov odhod in to, da ni počakal pet minut in poslušal, kaj ima gospod Erjavec za povedati, v mojih očeh malo razvrednotil njegov govor o napakah drugih. Mogoče mu s tem delam krivico in je imel kakšne nujne zadeve, vendar ker tega pred govorom ni navedel, je moj zaključek pač tak. Drugo, kar je, sem pričakovala vsaj malo človeškosti z njegove strani, saj sta bila z gospodom Erjavcem določeno število let skupaj v stranki in sigurno so bili vmes tudi trenutki, ko sta sodelovala in spoštovala eden drugega. In tretji zaključek, kjer lahko ugotovim, da je vlada speljala ene par zadev kot so na primer ohranitev zdravstvenega sistema, dobava zaščitne opreme, pomoč družinam z več otroki in verjetno bi se še kaj našlo, pa zaradi omenjenega prostora za pisanje ne morem napisati. Po drugi strani pa je res tudi to, kot je gospod Tonin dejal, da kdor dela, ta tudi greši in to je tisto, kar je hotela povedati opozicija. Bi pa na koncu vseeno pohvalila komunikacijo v parlamentu, ki sicer ni bila idealna in je bolj slonela na tem, da se reče bobu bob kot pa na človeškem odnosu, kjer se vpleteni zavedajo tega, da so vsi zmotljivi in da so se v preteklosti motili tako eni kot drugi ali če povzamem besede gospe Eve, bile so samo projekcije napak drugih, o lastnih pa ni bilo govora, ampak je bila pa še vedno na višjem nivoju kot včasih na kakšni seji, kjer so tako eni kot drugi pozabili na človečnost in dobre namene. Tega, kdaj in kako se bo to spremenilo, ne vem, vem pa to, da to spremembo rabijo, če bodo želeli sodelovati. O dogajanju bi lahko še nekaj stvari napisala, vendar ni dovolj prostora za tak komentar, zato bom s tem tudi zaključila in ter v upanju, da bo seja o sovražnem govoru vsaj nekaj doprinesla k temu, da se komunikacija izboljša in da se s tem odpre prostor za boljše sodelovanje. Lep pozdrav
Uporabnik1110355
17. 02. 2021 08.37
+3
Kakšna kristalna noč v politiki nas še lahko reši. Pa zakon da reveži ne morejo biti izvoljeni v parlament, da se ne prostituirajo za 5 plač.
Visconti
17. 02. 2021 08.35
+4
Dejstvo je, da imamo najdaljšo policijsko uro v Evropi. Prav tako lahko vsak vidi rezultate na internetu, da imamo zaradi novega virusa skoraj največje število mrtvih na milijon prebivalcev na svetu. Vsi imamo prijatelje po svetu in lahko sami preverimo, kako se živi drugje. Lepo je če vlada priporoča in svetuje in grdo je če ljudi sili spoštovati ukrepe z omejitvijo gibanja in policijsko uro. Lepo je če državljani zaupajo vladi in grdo je če mislijo, da jih ima vlada za poredne in neumne, ki niso odgovorni drug do drugega. Imamo svobodo odločanja in volitve. Vsak naj prebere programe strank in se odloči za tisto, ki bo življenje njemu, njegovim bližjim in sodržavljanom naredila boljše. Da se bo tudi na sestankih s tujimi partnerji počutil spoštovanega zaradi svoje države, ki je lahko zgled drugim v Evropi.
Boris6116
17. 02. 2021 08.41
+4
Dejstvo je tudi, da smo se v času korone najbolj zadolžili od vseh evropskih držav. Kje smo s tem na svetovni lestvici mi zaenkrat ni znano.
Corvette
17. 02. 2021 08.32
+4
Srebrni ima tudi prazne baterije.
jodr
17. 02. 2021 08.31
+0
Komedijant pravi, da se je situacija izčistila, jaz pa bi dodal, da se je koruzna njiva izsušila in bo sedaj lažje iskati puško.
Boris6116
17. 02. 2021 08.38
+1
Če bi Šarec toliko nakladal o krofih, kot blodneži o puški v koruzi, ne bi imel več prave motivacije. Tako pa me SDeeSovci stalno prepričujejo, da imajo vsi po vrsti plonkcedlce in udrihajo po diktatu velikega!
resslovenka
17. 02. 2021 10.47
+0
"Puška v koruzi" dnevna hrana in mantra podpornikov JJ. Še duhoviti niso več. A o njihovem predsedniku je brez veze sploh še kaj dodati. Tudi on vseskozi blablja o "puški in koruzi". Dejte se kej novega zmislit, no. 😁 Razveselite nas 😎
Brian Jones
17. 02. 2021 08.29
+1
Vzgojitelja Erjavkota otroski vrtec ni ubogal
Boris6116
17. 02. 2021 08.43
+1
Boris6116
17. 02. 2021 08.28
-3
Sedaj je SMC prevzel vlogo Jelinčiča na tehtnici?
riss
17. 02. 2021 08.28
+4
Upam, da bo Janja Sluga po tej blamaži le dojela in postala konstruktivni člen te koalicije. Mogoče bi ji dali odgovornost in eno ministrsko mesto. Normalno razgledani so že dojeli, da je Erjavec vršil nenormalni pritisk na svoje poslance. Po propadu njega in KUL, bodo poslanci Desus delovali kot da so v koaliciji. Erjavec pa je postal mrtva črka na papirju za Desus. Najboljše bi bilo, da odide, a tega sam ne bo storil. Morali bi sklicati kongres in razpisati volitve za novega predsednika ali pa člani množično zapuščati Desus, stranko, ki boljše, da je več ni. Saj se vsi borijo za upokojence: SDS, SAB,..., nova Pivčeva stranka pa si bo zaslužila, da jo še posebej upokojenci množično podprejo, saj je prav ona do zamenjave zagotovila največje ugodnosti. Upokojenci, ne pozabite tega. Karla Ejavca pa lahko vsak samo prezira. Zaradi svojih in interesov globoke države je svoje sposobnosti precenil vsaj za 1.000X. Pepčki pa so mu nasedli, ker bi bil pač dober vsak, samo, da ni Janša, ki pa zelo skrbi za upokojence, po nekaterih levičarjih, še preveč. Zato, upokojenci, naredite križ tudi čez vse levičarje, ki so se združili v propadli KUL. Desusovi poslanci niso več člani, Erjavec pa bo ostal v KUL. Mogoče bo z njim nečastno končal samo poslanec Lep. Le kaj se mu je zgodilo, da podpira Korlna?