Slovenija

Janković prepričan, da sta bila Janša in Virant dogovorjena o sodelovanju

Ljubljana, 23. 02. 2012 10.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Predsednik Pozitivne Slovenije pravi, da mu je danes stvar bolj jasna. "Medijsko smo jim pravzaprav pomagali, da so lažje zapakirali imenovanje predsednika državnega zbora," je dejal. O kandidaturi za ljubljanskega župana se še ni odločil.

Ko sem šel na volitve, sem iskreno povedal, da me zanima samo izvršilna funkcija. Takrat so me čudno gledali, češ kako lahko kaj takega rečeš. Toda bil sem iskren, vem, kaj bi bilo treba narediti na področju gospodarstva. Vem, kaj je dobro za državo in državljane. Če ne bo zdravega gospodarstva in če ob koncu mandata ne bo štiriodstotne gospodarske rasti, potem ne morete računati na brezplačno šolstvo in zdravstvo, solidarnost in socialo. Zoran Janković

Predsednik Pozitivne Slovenije Zoran Janković je prepričan, da sta bila Janez Janša in Gregor Virant že vnaprej dogovorjena o sodelovanju v koaliciji. "Zdaj v medijih že pojasnjuje, da sta se z Janezom Janšo pobotala. Sicer pa mi je danes stvar bolj jasna. Medijsko smo jim pravzaprav pomagali, da so lažje zapakirali imenovanje predsednika državnega zbora," je še dejal.

Ali smo bili torej priče predstavi? Janković odgovarja pritrdilno. "Saj takrat bi lahko SDS, če bi tako želela, mirno podprla Boruta Pahorja. Ni se še zgodilo, da predsednik DZ ne bi bil iz vodilne stranke oziroma da ne bi imel podpore vodilne stranke. Poleg tega je bila kandidatura Boruta Pahorja vložena brez dogovora. Potem so tu še koalicijska pogajanja. Če nekdo že parafira pogodbo in se dogovori za ministrstva, ki jih želi, kje je razlog, da odstopi od zaveze? To, da sem se na začetku pogajal pretrdo, nazadnje pa premehko," se sprašuje.

Nato pa so parafirali pogodbo. A Janković poudarja, da bodo morali to odločitev pojasniti svojim volivcem. "Ljudi ne moreš varati na dolgi rok. Kdo lahko razlaga, da so volivci Liste Virant in tudi DeSUS hoteli v desno vlado? In prav ti dve stranki po anketah doživljata največji padec,“ pravi.

Sicer pa ga izid volitev ni presenetil. Pravi, da je bilo teh sedem tednov volilne kampanje morda celo njegovih najljubših v zadnjih letih. "Ob obiskih podjetij in ljudi sem začutil dober odnos, nikjer ni bilo nobenega žaljenja. Lahko me marajo ali ne marajo, nedvomno pa so imeli ljudje na terenu do mene spoštljiv odnos. In prepričan sem bil, da bomo zmagali,“ je dejal Janković in opozoril, da v tem času Ljubljana ni bila zapostavljena, saj je njegova ekipa na mestni občini še več delala.

Kaj meni Janković o zapletu z univerzijado?

Janković v DZ
Janković v DZ FOTO: Blaž Garbajs

Meni, da je ukrep nedvomno všečen, saj se v času krize ne zapravlja. A kje je analiza univerzijade? Ni namreč odgovorov, kaj bi dobili z 20 milijoni državnega denarja in osmimi milijoni evropskih sredstev. "Bi ostala kakšna stanovanja? Bi ostala infrastruktura,“ sprašuje in dodaja, da bi bilo treba oceniti, čemu bi bili namenjeni vložki, koliko ljudi bi se zaposlilo, koliko ljudi bi prišlo in kaj to prinese regiji. "Sicer pa ne vidim nobene težave v tem, da bi bila tekmovanja po vsej Sloveniji. Ne želim govoriti o pomembnosti univerzijade, saj ni primerljiva z evropskim prvenstvom v košarki,“ je dejal Janković.

Kaj storiti z NLB?

Boris Popovič je zanimiv kolega. V času njegovega mandata je Koper napredoval. Za Luko Koper bi potreboval nekoga, ki ima pogum, ki si upa investirati, saj ima za Koper velike ambicije. Za ponudbo sem se mu zahvalil. A iz Ljubljane ne grem. Janković o ponudbi, da vodi Luko Koper

Janković je še naprej proti dokapitalizaciji NLB. "Razlog za slabo poslovanje NLB je v slabih odločitvah vodstva. Banko bremenijo slabi krediti iz preteklosti in dejstvo, da ni pristopila k reševanju podjetij,“ pove.

Kako izboljšati poslovno okolje v Sloveniji?

Najprej bi bilo treba povrniti zaupanje v direktorje, ki so dobri, meni Janković. "Ti imajo največjo odgovornost in jo tudi morajo prevzeti. To je po moji oceni ključno. Treba pa je tudi spodbujati investicije, pri čemer bi bila smiselna dodatna olajšava na investicijo, ki prinaša nova delovna mesta, novo dodano vrednost. Seveda je treba državo tudi debirokratizirati. Zato so dobrodošli tisti ministri, ki so bili prej župani in vedo, zakaj so na določene odgovore čakali dve leti. Lahko naštejem kar nekaj projektov v Ljubljani, ki stojijo, ker ni odgovora," je kritičen.

Kako privarčevati?

Janković zagovarja, da je treba prepoloviti primanjkljaj in tako bi prišli do približno ene milijarde evrov prihrankov. Treba je vztrajati pri dvoodstotnem zmanjšanju zaposlenih, in sicer z mehkimi ukrepi, ter uvesti reforme, ki bodo prispevale k padcu obrestne mere za posojila, ki jih ima Slovenija, dodaja in opozarja, da je treba tudi povečati število zaposlenih. "V Sloveniji se govori o velikih infrastrukturnih projektih, o katerih smo si enotni – drugi tir, tretji pomol, tretja razvojna os, hidroelektrarne – in ki so skupaj vredni okoli 11 milijard evrov. V tej finančni perspektivi lahko počrpamo še 3,5 milijarde evrov evropskih sredstev. Toda če imaš evropska sredstva, potrebuješ evropski razpis, in če v Sloveniji pade Primorje, ne bomo imeli domačega ponudnika na razpisu, ki bi lahko na novo zaposloval," poudarja predsednik Pozitivne Slovenije.

Bo kandidiral za ljubljanskega župana?

Zoran Janković - 4
Zoran Janković - 4 FOTO: Miro Majcen

"Za to odločitev imam časa do srede,“ je odgovoril Janković in dejal, da se tudi pri samem sebi še ni odločil. Še vedno mu bolj ustreza izvršilna funkcija. "Obstajajo pa tri možnosti: da ostanem v državnem zboru in sem predsednik stranke, da kandidiram in sem izvoljen za župana Ljubljane in sem hkrati predsednik stranke ali pa da zapustim parlament in sem samo predsednik stranke,“ razlaga in na vprašanje, ali se bo Pozitivna Slovenija vključila v katero od evropskih strank, odgovarja, da verjetno k socialistom, a o tem bodo še razpravljali.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1031)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

flamengo
24. 02. 2012 07.46
+2
na spodnji sliki je ko duče.
ljubljanatv
23. 02. 2012 22.41
+2
Gospod Zoran to so pa velike klevete in izmišljotine. Kdo vas je pa to učil? Če želiš napredovati si moraš priznati napake ne pa javno kriviti druge kako delajo pod mizo.Tak način ni in ne more biti sprejemljiv za današnji čas.Je tukaj pomankanje česa drugega?
Sputnik
23. 02. 2012 23.20
+1
Buena Vita
23. 02. 2012 21.43
+0
zavedase zgagadošo da bo končal bna dobu,kje so zagotovljene celice za gangsterje in utajevalce davkov
Buena Vita
23. 02. 2012 21.40
+1
jej,jej v parlamentu nima koga goljufati,tukaj mu milijoni nebodo kr tako pritekali,z vsemi štirimi se bo boril za župansko stolico,
nosko1234
23. 02. 2012 21.23
-1
Ne samo da je bil dogovorjen z Virantom, Janša je že v gostilni po porazu na voitvah, imel dogovorjeni scenarij z sedanjo koalicijo. Ta koalicija, dvomim da bo zdržala do jeseni.
--Milan--
23. 02. 2012 21.17
+0
Zoki pust ta parlament in te gorile notri ostan še zmer župan Ljubljane saj Ljubljančani imamo nekaj koristi od tega. Lp
kiss-my-ass.
23. 02. 2012 21.22
+2
Tako je. Pusti te dripce pa se loti konkretnih stvari.
dot.dot
23. 02. 2012 22.12
+6
Se strinjam. Naj še tiste dolgove ki jih je vzredil izniči pa imam njegovo sliko na nočni omarici. Ker pa seveda nebo nič naredil glede dolgov, se tudi jaz za nočno omarico ne bojim :)
titovka
23. 02. 2012 20.56
+1
seveda, da sta bila dogovorjena zato, da janša na hodil v avstrijo na sodišče glede patrie!!!!
odzad
23. 02. 2012 20.47
+8
Poglejte samo koliko glasov bi dobil Virant če bile volitve sedaj,skoraj NIČ,in to dovolj pove kako je še priljubljen med svojimi volilci,vsaka čast pa Jankoviću,da lahko vse to tako mirno prenaša jaz že nebi!!!!
kiss-my-ass.
23. 02. 2012 20.30
+6
Kaj je desnosučni, panika???? Se vam že dogaja nespoosbnost in cviljenje? Pa ste šele 3 dni na oblasti. Ne skrbet....do poletja 2012 bo že....potem so pa itak nove predčasne volitve potem pa adiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijo...
dot.dot
23. 02. 2012 20.33
+0
Glede na to kar "levi" pišete bi rekel da vas panika grabi. Zj se je moral pojaviti na 24ur z "novico" katero smo predebatirali že en mesec nazaj.
kiss-my-ass.
23. 02. 2012 20.51
+1
Ravno Zoki se nima kaj bati. Za razliko od Janše ima Jankovič znanje in delo.
dot.dot
23. 02. 2012 20.58
+1
Ja računalništvo pa res ni posel ja, tako da Janša nima šans da bi dobil službo danes... Sicer pa zakaj Janša sploh vztraja v politiki, če ima miljone/miljarde, ki mu jih pripisujejo/te? Da te še nekaj vprašam. Kakšno službo dobiš danes (brez zvez seveda) brez da relativno dobro poznaš vsaj nekaj osnovnih pc programov? Da ne rečem vsaj 1 tuji jezik, ki pa ni iz bivše juge. Recimo nemščine, angleščine. Recimo v eni firmi so zaposlovali računovodje. Na razgovoru je sledila predstavitev v vsaj enem tujem jeziku. Jankovič se mora prekleto bati pravice. Seveda se je vsi politiki, ampak kar se dela tiče je pa ZJ na najslabšem.
Buena Vita
23. 02. 2012 21.42
+1
se strinjam,dihajo mu za ovratnik,tako organi pregona,tožilstvo,protikorupcijska komisija,durs
Sputnik
23. 02. 2012 22.35
-2
dot dot ja me grabi panika ker vidim kako zategujejo tvoji pas vseh nas oni si pa igračke kupujejo. zdaj čakamo samo še nove audije pa mercedeze pa še kje kak dildo. tako se dela po janševsko. prvo vse *... potem pa sam delaš še slabše. me grabi panika ker uničujete to kar kao branite
dot.dot
23. 02. 2012 23.59
+2
Gannicus kdo je pa podpisan na pogodbi? Gantar. Kdo je že Gantar? Ga vidiš v koaliciji? Pogodba je iz novembra leta 2011. Še kaj? In to isto podjetje je dobilo na razpisu l. 2010 več kot 270k € za namizne pc-je in televizorje. Lahko panika malo popusti
periot22
23. 02. 2012 20.16
+10
Volitve so uspele samo tisti ki sedaj vodijo državo so šli čez vsa trupla da so dosegli oblast fuj, fuj, fuj, fuj...........!!!!!!!!!
dot.dot
23. 02. 2012 20.23
-6
kiss-my-ass.
23. 02. 2012 20.28
+0
Dongjang1
23. 02. 2012 20.09
+0
Zoran Drekobrbec
kiss-my-ass.
23. 02. 2012 20.24
+6
To bo postal, ko bo v rit z nogo napalil Janšo.
M_teorija
23. 02. 2012 20.07
+6
ZJ-ja so zaenkrat nagovarjali le z leve naj reši državo. Samo še vprašanje časa je, kdaj bodo prošnje in rotenje začele prihajati še z desne !?
dot.dot
23. 02. 2012 20.11
-4
brane1971
24. 02. 2012 07.49
+0
dot.dot
23. 02. 2012 19.59
-1
A komaj danes mu je potegnilo?? Lajtunga do Srbije in nazaj. Da mu še odgovorim o kandidaturi v LJ za župana. Seveda se bo spet potegoval za župana. Vedel takoj, ko je popušil s koalicijo.
Maancy
23. 02. 2012 19.59
+0
Kučanu in Srbijanskim Kriminalcem ni uspelo..
didiss
23. 02. 2012 20.22
+4
vazan da so hinavci bele garde prisli na vrh ne posteno ...
kiss-my-ass.
23. 02. 2012 20.25
+3
Gregor Kiseljak
23. 02. 2012 19.25
+3
zakaj je verjel kučanu? ker sta polbrata!
Gregor Kiseljak
23. 02. 2012 19.23
-1
no shiit, sherlock!
kvaternik
23. 02. 2012 19.21
+2
Jankovičeva perverznost je ogromna. Je pa naivec, da je pristal na igrice malega Murgelčana. Ta oseba je največje zlo pred osamosvojitvo in po njej. Kakor za Josipa, tako tudi za malega, bo dosje razkrit kot pri večini diktatorjev, posthumno.
kiss-my-ass.
23. 02. 2012 20.26
+2
Največje zlo je RKC, takoj za njo pa Tomažek.
Marinaconti
23. 02. 2012 20.31
+2
ti imaš paže precej zguljno tvojo ass, nehaj se že tako kot papagaj ponavljati! Samo stari komunajzarski ničvredneži znajo tako tuliti proti naši samostojni in demokratični Sloveniji in njeni aktualni vladi , ker si s tem verjetno lajšajo slabo vest in se pri sebi opravičujejo za vse hudo - zločine, ki so jih zagrešili proti slovenskemu narodu!
zefa20
23. 02. 2012 19.00
+2
Vsak normalen človek je to uvidel že veliko prej kot pa vi gospod Jankovič, kajti domneve da je Virantova lista celica Janeza Janše so se več kot očitno pokazale za pravilne.
Spetsnaz
23. 02. 2012 19.31
+0
Zakaj so ene politicne igrice prevara in druge politicna poteza? A so razne satelitske stranke, levega tipa, ki se vedno pojavljajo pred volitvami stranke? Saj ste smesni ! Meni Jansa ni vsec, ker je neumno priznal, da je vmesan v Depalo vas. Politik bi moral lagat ! Naj se novinarji pozanimajo, kje so danes Mitja Kunstelj in tisti "revez", ki je bil tam "slucano malo tepen"? Pravi moski vemo ! Ce te zelim umaknit na kriminalni nacin, te NIKOLI nebom napadel v uniformi ob cesti, kjer je tisoc pric. Ce zelim, da te "uzme magla " te bom povabil na noro zabavo v ...nesmes vedet, ker nebo presenecenje.. Samo fantje iz Kocevja ubijejo cloveka, pred kamerami na Petrolu in specijalci od Janse on cesti v Depali vasi!
kiss-my-ass.
23. 02. 2012 20.27
+1
p.o.p.er
23. 02. 2012 18.57
+3
Zoki, jaz sem ti takoj v začetku pisal kaj bo - pa ti niso posredovali mojega pisma. Upam, da se po tej "šoli" vrneš kot župan in nadaljuješ svoje odlično delo .. Ljubljana - Zoki - te ima rada! To imej vedno pred očmi.
MihaMo?nik
23. 02. 2012 19.04
+1
pa smo spet tam ... "Ljubljana" ... nekaj prebivalcev Ljubljane ga ima rado, ne cela Ljubljana!
Teich Meow
23. 02. 2012 19.18
+0
Spetsnaz
23. 02. 2012 19.36
+0
Teich Meow No kaj mislis, da je povedal slo.partizan? A zaradi njegovega nicname mislis, da je Jankovicev? slo.partizan...povej kaj si mislil!
lopovscina
23. 02. 2012 18.57
+1
Gdo je bil prvi tajkun v SLO pa nehajte se sprenevedati saj si bo tudi Lj prišla gor bodo ga še ven podili!