Slovenija

Janković o ovadbi ne ve nič

Ljubljana, 18. 01. 2012 21.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Davčna uprava naj bi zoper Jankovića spisala obsežno kazensko ovadbo. On trdi, da o ovadbi ne ve nič, in dodaja: "Zelo zanimivo je, da ve tisti, ki je bil drugi na volitvah, več o ovadbi zoper mene kot jaz sam."

Zakrožile naj bi informacije, da je v teh dneh davčna uprava (Durs) zoper Zorana Jankovića spisala obsežno kazensko ovadbo. Kot so poročali v oddaji 24UR, naj bi Jankovića po neuradnih podatkih sumili več kaznivih dejanj, tudi zlorabe položaja in pranja denarja. Podrobnosti pa še niso znane.

Po neuradnih podatkih naj bi ovadba že prispela na tožilstvo, policijo in komisijo za preprečevanje korupcije.
Po neuradnih podatkih naj bi ovadba že prispela na tožilstvo, policijo in komisijo za preprečevanje korupcije. FOTO: Miro Majcen

Janković sicer trdi, da o ovadbi ne ve nič. Zanikal je, da bi bil z ovadbo seznanjen. "Zanimivo, da je ovadba zelo težka in da sta z njo seznanjena Türk in Kučan. Verjetno bi bilo dobro, da bi bil tudi jaz seznanjen s to ovadbo. Nič ne vem o tem," je dejal.

Ob tem je poudaril, da je omenjeno tematiko v nekem intervjuju omenil že prvak SDS Janez Janša, ko naj bi po Jankovićevih besedah dejal, da "je to, kar on doživlja na sodišču v zvezi s patrio, 'mala malica' v zvezi s preiskavo, ki teče zoper Zorana Jankovića".

"Jaz sem že v času volitev pozival Durs in ostale, sedaj govorim isto, kar naj pridejo. Imajo vso pravico, jaz pa v pravno državo verjamem in ne vem o nobeni ovadbi. Zelo zanimivo pa je, da ve tisti, ki je bil drugi na volitvah, več o ovadbi zoper mene kot jaz sam," je še pojasnil Janković.

Predsednik republike Danilo Türk pa je na vprašanje, ali se je morda zdaj zaradi postopkov zoper Jankoviča predsedniku zastavilo vprašanje o legitimnosti Jankovičeve kandidature, odgovoril, da je špekulacij, pa tudi neresnic o postopkih zoper Jankoviča veliko, in da to ni bil del njegovega razmisleka. Strankam zdaj predlaga, naj razmislijo o Marku Voljču.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (191)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

iChi
02. 02. 2012 13.40
+1
Zoki, mi vemo celo to, katera celica te že čaka .. pa tudi koga boš imel za cimra! Čaka te Đemo, tisti ki ima rad džem ..
moster
19. 01. 2012 14.23
+1
nič ne vem, gospod
anamolinari
19. 01. 2012 12.56
+2
Kdaj bo ze minilo 10 dni....da se koncno izve kdo bo novi premier? Ne razumem od kod Turku taksni cudni predlogi o nekih....xy....moznih kandidatih. To se preblizuje statusu mehiske tele-novele :)
Elias47
20. 01. 2012 09.47
+1
S tam predlogom je Turk samo dokazal, da je domači izdajalec. Od kod on misli, da ima pravico predlagati nekoga za mandatarja, ki na volitvah sploh ni kandidiral?!! G. predsednik, prosim, če odstopite, ker ste dokazali, da vam ni zaupati, ker ne upoštevate demokratičnih pravic Slovenskega narod!!! Hkrati pa naj prosim takoj odstopijo tudi vsi drugi domači izdajalci, ki so podprli ta Turkov predlog.
MarijanS
19. 01. 2012 12.42
+1
Preverjeno: Zoran Jankovič je dobil toliko glasov zato, ker je folk mislil, da voli za ZORANA PREDINA - ZOKIJA
Primož Ražman
19. 01. 2012 12.22
+7
on nasploh ne ve nič
Martian
19. 01. 2012 11.47
+7
bogi Zoki...najprej mu noben ni povedal da 28 glasov ni absolutna večina...zdej mu pa še za ovadbo noče noben nič povedat..
Tom Jones 1
19. 01. 2012 11.32
+4
Malo se pozanimajte, pristaši katere stranke so v večini na DURS-u, in katere žene od teh politikov so v ozadju pa vam bo vse jasno, kako odtekajo zaupne informacije.
Xit
19. 01. 2012 12.08
+6
Problem ni odtekanje informacij. Problem je selektivno odtekanje informacij. Kljub temu pa je selektivno odtekanje informacij manjsi problem od kriminala, ki ga to odtekanje razkriva.
vetrolov
19. 01. 2012 11.11
+5
postaja jasno, zakaj je bila jankovićeva prioriteta zaščita sinov in takojšnja zamenjava direktorice dursa - gospe centa , če bi postal mandatar. da bi vse na dursu zastaralo v predalih ! kakšno naključje !
Rastan Ra
19. 01. 2012 10.29
+14
Miloševič je govoril: ne čujem dobro, Jankovič pa: ne vem nič. Vsakršna podobnost je zgolj naključna.
binmister
19. 01. 2012 09.57
+7
In takega so volili in taki bi nam naj vladal ?
txoxnxy
19. 01. 2012 09.55
+12
Kdor se zadnji smeje se najslajše smeje, ha ha ha !!!! Začetek konca ,ali že kar konec P S ?? Že samo dejstvo da so na kongresu izbrisali ime Lista Zorana Jankovća iz imena stranke pove vse !!
wsharky
19. 01. 2012 09.54
+0
... mu je Janez zrihtal ovadbo? ....
lesramek
19. 01. 2012 09.54
+7
Dajte no,če Zoki o ovadbi ne ve nič,sem jaz jelen.Sem pa proti takim liderjem,ki prinesejo v mandat 40 miljonov evrov.Kot bi Zoki dejal..malo mi liči na Berluskonija......
Marinaconti
19. 01. 2012 09.19
+22
"veliki balkanski boter" ima dobro krito zaledje.....
lisec3
19. 01. 2012 09.08
-3
SIGUREN SEM, DA jANKOVIć NI NIČ KRIV. To vem zato, ker nosim trenirko.
jureh
19. 01. 2012 09.17
-2
Kako ni kriv? Ali je mogoče raven? Vsi smo krivi, ker nismo ravni! Tudi Jankovič.
nemarx
19. 01. 2012 09.06
+7
Jano, Janko, kaj te še čaka DEA in CIA zategujeta svojo mrežo.
jacfive
19. 01. 2012 09.01
-13
Meni je kar všeč tale potek dogodkov, ker jasno je da tako Janša kot Jankovič sodita bolj ali manj v isti koš. Edini razlog zakaj je Jankovič zmagal je ta, da se ljudje Janše res bojijo in glede na vse dogodke v preteklosti (od orožja, založenih depeš, vseh nepojasnenih "konstruktov", brskanja po arhivih Sove, do ropov bank in ponarejanja dokumentov) bi rekel, da kar upravičeno. Medtem ko se zdi Jankovič bistveno manj nevaren lopov (kakšna davčna utaja kje, kakšno zemljišče spremeni v gradbeno za sinčke ipd.)
jureh
19. 01. 2012 09.05
+24
Tale je pa lovska! Če gremo seštevati Jankovičeve lumparije bomo ugotovili, da bi Janša moral prodati ene 10 medcelinskih raket z jedrsko glavo, da bi se izenačil z Jankovičem!
Marinaconti
19. 01. 2012 09.21
+3
jureh, nekateri imajo pač kopreno na očeh, ko se gre za njihove "vzornike", "velike botre"....
jureh
19. 01. 2012 09.31
+0
:))) @Marinacont baje se je čakalna doba za operacijo sive mrene krepko zmanjšala ...
Prassek
19. 01. 2012 12.44
janković je pa sploh vidu ne bi. Zanj ni korupcije, ni ovadbe...itd.
iChi
02. 02. 2012 13.43
bingo 1
19. 01. 2012 08.55
+12
Kaj pa ta zadeva za kazensko ovadbo ni bila do zdaj narejena ker ni gos Jankovič danes mogoče padel z Marsa in zdaj veste vse o njem pa če je kriv ste imeli mogočnosti in prej pa zakaj niste to ovadbo naredili-----bingo x Ljubljana----
Prassek
19. 01. 2012 08.45
+25
"Janković o ovadbi ne ve nič." Saj tudi o dolgovih Electe in drugim podizvajalcem ne ve nič. Človek s tako slabim spominom pa res ne more biti mandatar.
Elias47
19. 01. 2012 08.52
+17
Razlika je v tem ali ne veš, ali pa nočeš vedeti, ali pa če blefiraš. Če bi bil jaz tak lopov kot Jankovič, tudi jaz ne bi hotel vedeti nič o kakšni ovadbi zoper mene! Jankovičevo zlato pravilo: \"Kar mi ne ustreza, nočem vedeti!\" Minusi pa samo povejo, koliko zombijev še ni spoznalo, da so VSI ljudje na oblasti, in levi in desni, LOPOVI, mnogi tudi ZLOČINCI. Pošten politik je dandanes tako kot suha voda; lahko jo iščeš, a nimaš šans, da bi jo našel!!!
Marinaconti
19. 01. 2012 09.23
+6
Elias47, no tako hudo pa tudi ni. Pri nas je potrjeno, da vsi lopovi in tudi zločinci so z leve opcije - komunajzarji in titoisti.E
prašek
19. 01. 2012 08.25
+3
Pahor je kar realna varianta. In trenutno najboljša !!!
jureh
19. 01. 2012 08.51
+4
Aha ... sigurno ... Najbrž predčasne volitve niso bile posledica Pahorjeve nekompetentnosti in brezhrbteničarstva???
KaraMia
19. 01. 2012 08.52
+8
bodimo pošteni, človeka so onemogočali na vsakem koraku, na koncu mu niso pustili niti dihati. pod tako kanonado bi klonil vsakdo.
jureh
19. 01. 2012 08.56
+8
Onemogočan?? Vsi vzvodi oblasti so bili v njegovih rokah. Samo po mizi ni znal udariti (brezhrbteničarstvo). Ukrepi, ki jih je pripravil so bili strokovni fijasko (nekopetentnost). Isajlovič, Križaničevo zapravljanje, podpiranje lažnivca in plenilke kažejo na zelo slabo moralno in etično usmerjenost... Pahor? Ne hvala, ne še enkrat!
cyklon
19. 01. 2012 08.57
+7
Tako je! Kdor vrečo drži,je kriv toliko kot tisti,ki meče vanjo!!
cyklon
19. 01. 2012 08.58
+7
KaraMia
19. 01. 2012 09.06
+2
ukrepi, ki naj bi bili strokovni fijasko, so sedaj kar naenkrat ok? s potekom časa so torej postali strokovni? poleg tega je vedno zagovarjal dogovore in sodelovanje, tega pa pri sekanju po mizi ni. če mislite, da bodo ukrepi za državljane sedaj kaj drugačni, se pač motite. lažnivec? 26% države podpira enega lažnivca, pa se nič ne zgodi, 28% drugega, pa spet nič itd. itd...
jureh
19. 01. 2012 09.07
-2
Ja kje si pa pobrala da so takratni ukrepi sedaj ok?
KaraMia
19. 01. 2012 09.09
+2
država se lahko zadolži le z zakonom, tega sprejme državni zbor. če bi bilo uvedeno malo delo, ti, elias47, ne bi ostal brez malice, kot so to prikazali sindikati, lagali in nategovali pa nas bodo tako vsi.
KaraMia
19. 01. 2012 09.10
+2
sprejet je bil interventni zakon, ki ga še decembra niso hoteli...
jureh
19. 01. 2012 09.10
+0
Zagovarjal dogovore in sodelovanje? Mogoče. Zakaj jih pa niso uresničili? Če bi jih, nebi bilo niti referenduma o malem delu niti referenduma o pokojninski reformi. Interventni zakon decembra pahorjeva vlada NI uskladila s sindikati. Zdaj pa so ga!
cyklon
19. 01. 2012 09.17
+0
Aja!!??O kantah in napakah gospoda Pahorja,se ne sme govoriti!!???
KaraMia
19. 01. 2012 09.18
+0
a dej, isti je, kot je bil. malo težko se je dogovarjati z nekom, ki se že takoj postavi na neko pozicijo in da jasno vedeti, da ne bo odstopanja. poskusiš enkrat in vidiš, da resno misli, zakaj bi se potem pogajal še naprej, če ni prostora, zadeve pa so nujne? štrukelj, ki je ponavadi tako glasen, je bil tokrat tiho.
KaraMia
19. 01. 2012 09.19
+0
cyklon, kdo je rekel, da ne smeš? saj debatiramo o tem že nekaj časa.
cyklon
19. 01. 2012 09.22
+2
jureh
19. 01. 2012 09.24
+1
Nima veze ali je isti ali ne. Ko ga potrdijo vse strani je sprejemljiv. Preje ga niso potrdile vse strani in če bi bil v DZRS potrejen, bi sindikati spet sprožili referendumski postopek ... propaganda ... manipulacije ... dodatni stroški ... več zapravljenega časa ... kaj res ne vidiš en ali več korakov vnaprej? Če bi bil vsak zakon tako dogovorjen, bi nam bila prihranjena vsaj 2 referenduma.
KaraMia
19. 01. 2012 09.33
pa saj to je! vse to zato, ker hoče nekdo biti pomemben, zakoni in ukrepi pa ostajajo ISTI. seveda je pomembno, ali je isti ali ni... ker če sprožiš referendum samo zato, ker si užaljen... to je pa hudo, se ti ne zdi?
jureh
19. 01. 2012 09.38
+1
sorry, se mi ne zdi. politika je umetnost iskanja kompromisov, dogovorov in istočasno vzdrževanja visokih moralnih in etičnih standardov (tem kompromisom navkljub). ali je interventni zakon dober ali slab ne vem. strokovnjaki pravijo da je zelo kratkočasen in veliko premalo ambiciozen. tudi zamrznitev so skrajšali zgolj na 6 mesecev, čeprav bi po moje morala biti v veljavi naslednjih 10 let.
jureh
19. 01. 2012 09.40
@KaraMia zašli smo s teme, po vsem povedanem in doživetem, je pahor res neprimeren še za kakšen mandat v nadaljnjih 20 letih.
KaraMia
19. 01. 2012 09.44
že že, ampak ko je država v krizi, ni veliko časa za glajenje egov. tudi ti egi bi morali malo popustiti. vidimo sedaj, kam nas je ta pretirana užaljenost pripeljala... v situaciji, kot je, ambicioznejši ukrepi ne bi šli skozi.
KaraMia
19. 01. 2012 09.46
hehe, ne vem, jureh, poslušam politične komentatorje, so kar zadovoljni z njim.
jureh
19. 01. 2012 09.50
iz krize nas bodo rešili SAMO ambiciozni ukrepi in človek, ki bo uspel združiti vse strani v uresničitev teh ukrepov. zdaj nimamo časa za leporečje, floskule in kvazi rešitve (v stilu pokojninske reforme).
KaraMia
19. 01. 2012 09.52
se strinjam. kdo je človek, ki bo združil obe strani? če ga najdejo, bom zelo presenečena, razkol je prehud. upam, da se motim.
jureh
19. 01. 2012 09.52
v sloveniji ni uravnovešenega političnega komentatorja (na žalost). kar poglej si njihove komentarje 9-12 mesecev nazaj... so ga takrat tudi podpirali?
jureh
19. 01. 2012 09.54
kdo je človek ki bo združil obe strani??? Milion dollar question! s tem vprašanjem se danes ukvarja vsaj pol Slovenije ... torej nekje okoli milijona ljudi :)))
KaraMia
19. 01. 2012 09.55
hahaha, imaš prav! v bistvu tudi oni nekaj špekulirajo.