Slovenija

Hrvaški radio: Ostre provokacije

Zagreb/Bruselj, 29. 01. 2008 11.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

<em>"Hrvaška je prekinila stike s Slovenijo,"</em> trdi Rupel. Hrvaška odgovarja, da je pripravljena na pogovore.

"Nimamo urejenih odnosov, a ne po krivdi Slovenije, mi smo dajali veliko pobud in jih dajemo še naprej, tudi tule zdaj," trdi Rupel.
"Nimamo urejenih odnosov, a ne po krivdi Slovenije, mi smo dajali veliko pobud in jih dajemo še naprej, tudi tule zdaj," trdi Rupel. FOTO: Reuters
Izjava ministra Rupla o prekinitvi diplomatskih odnosov s strani Hrvaške ne prispeva k krepitvi prijateljskih in dobrososedskih odnosov med dvema državama in ustvarjanju pozitivnega ozračja za reševanje odprtih vprašanj. Za razliko od takšnega pristopa je Hrvaška pripravljena reševati vsa odprta vprašanja v evropskem duhu skozi dialog in sodelovanje. Ne glede na svojstven način komunikacije slovenskega ministra Dimitrija Rupla, Hrvaška vnovič izpostavlja pripravljenost za nadaljevanje pogovorov na vseh ravneh, torej tudi na ravni zunanjih ministrstev. Hrvaško zunanje ministrstvo

Hrvaška je "praktično prekinila odnose z nami, na ravni zunanjih ministrov ni nobenih stikov že pet, šest mesecev," je zatrdil vodja slovenske diplomacije Dimitrij Rupel. "Zadeva je nenavadna, to je izmikanje pogovorom, hkrati pa poteka cela vrsta dejavnosti iz ozadja, kar ne pomaga k rešitvi zadeve," je dejal Rupel o reševanju problema hrvaške zaščitne ekološko-ribolovne cone (ERC) pred zunanjepolitičnim odborom Evropskega parlamenta v Bruslju, kjer je predstavil prioritete slovenskega predsedstva.

"Mislim, da je stvar zelo preprosta, Hrvaška naj izpolni zaveze, nima smisla, da lobira preko različnih kanalov in misli, da se tako da doseči enak učinek. Preprosto je nekaj treba storiti v življenju, ne v besedah," je poudaril. Izpolnitev zavez je po njegovih besedah "zamrznitev ERC". "Gre za zahtevo komisarja za širitev Ollija Rehna, da mora Hrvaška čim prej izpolniti zaveze, ki jih je sprejela," je poudaril. Ne gre le za dogovor s Slovenijo in Italijo o neizvajanju cone za članice EU iz leta 2004, temveč tudi za sklepe Evropskega sveta, na podlagi katerih je Hrvaška dobila status kandidatke.

Gre za "dialog med Hrvaško in Evropsko komisijo," je ponovil Rupel. Komisar Rehn je še v ponedeljek potrdil, da pomaga iskati rešitev, minister Rupel pa je danes dodal, da so bili "stiki v zadnjih dneh zelo intenzivni". Med drugim so "odposlanci komisije obiskali nekatera glavna mesta v bližini naše države," je dejal.

Sanader vztraja na trdih stališčih glede ERC zgolj zaradi zahteve svojih koalicijskih partnerjev iz HSS, poroča Nacional.
Sanader vztraja na trdih stališčih glede ERC zgolj zaradi zahteve svojih koalicijskih partnerjev iz HSS, poroča Nacional. FOTO: Dare Čekeliš
Hrvaški radio je poročal, da je današnje zasedanje zunanjepolitičnega odbora Evropskega parlamenta v Bruslju potekalo v "zelo ostrih provokacijah s slovenske strani" in da se je, "sicer na zelo nediplomatski način", "prelevilo v lobiranje proti Hrvaški". Dopisnica radia iz Bruslja je ob tem povzela izjavo zunanjega ministra Dimitrija Rupla, da je Hrvaška "praktično prekinila odnose s Slovenijo, ter da na ravni zunanjih ministrov ni nobenih stikov že skorajda eno leto". Hrvaški radio je še objavil Ruplove besede, da "hrvaško nespoštovanje dogovorov in izmikanje pogovorom ne pomaga k rešitvi zadeve". Dopisnica je še dodala, da so v istem tonu govorili tudi trije slovenski evropski poslanci Borut Pahor, Jelko Kacin in Alojz Peterle.

"Nekaj se premika," je ocenil minister Rupel. "Hrvati so bili v zadnjih mesecih precej pod vtisom predvolilne vročice in je bilo zato težko priti naprej v ravnanju in ukrepanju v zvezi s to nesrečno ERC," je nakazal možnosti za premik naprej po oblikovanju nove hrvaške vlade.

Če Hrvaška ne bo izpolnila zavez, torej zamrznila ERC, je mogoče, da bo EU to vprašanje uvrstila na dnevni red februarskega zasedanja zunanjih ministrov EU, ki bi lahko odločali celo o zamrznitvi pogajanj s Hrvaško po vzoru primera s Turčijo. "To je mogoče, a upam, da bo prej prišlo do ustreznih ukrepov ali dogovorov," je menil minister Rupel. "Obetajo se morda tudi kakšni drugi pogovori na drugačni ravni," je napovedal. Minister Rupel je sicer minuli četrtek tudi napovedal, da komisar Rehn vodi pobudo za rešitev problema ERC, ki naj bi prinesla rezultate do konca meseca.

Opozorilo Hrvaški, Sanader zadovoljen

Hrvaški premier Ivo Sanader medtem vztraja na trdih stališčih glede ERC zgolj zaradi zahteve svojih koalicijskih partnerjev iz HSS, čeprav bi se odpovedal takšnim stališčem, ker se zaveda, da tvega ustavitev pogajanj z EU in vladno krizo, piše današnji Nacional. Kot ocenjuje zagrebški tednik, obstaja nevarnost, da vprašanje ERC ne bo urejeno do poletja.

Iz Evropskega parlamenta in Evropske komisije je Hrvaška medtem vnovič dobila niz opozoril, naj čim prej reši problem ERC, sicer ji grozi zastoj v pristopnih pogajanjih z EU. "Hrvaška vlada mora ukrepati zdaj, sicer sem precej prepričan, da Slovenija ne bo pripravljena odpreti poglavja o ribištvu, kar bi bilo slabo za Hrvaško," je pozval poročevalec Evropskega parlamenta o napredku Hrvaške na poti v EU v letu 2007 Hannes Swoboda. Kot mogoč izhod vidi Swoboda "prilagoditev cone". "Nekaj razprave je bilo v medijih, da bi Hrvaška morda lahko bila pripravljena izključiti Slovenijo in Italijo iz vseh omejitev, hkrati pa zaščititi ekologijo cone, mogoče je to izhod," je menil Swoboda. Če Hrvaška ne bo ukrepala, lahko ima to resne posledice na tempo pristopnih pogajanj, je posvaril.

ERC je točka v pogajanjih Hrvaške z EU, ki zahteva "takojšnjo pozornost", je poudaril tudi predstavnik Evropske komisije na zasedanju odbora. Uveljavitev cone je v nasprotju s političnim dogovorom iz leta 2004, poleg tega je Hrvaška na podlagi zaveze, da ne bo enostransko uveljavila cone, tudi dobila status kandidatke, je opozoril.

Borut Pahor je pozval h "koncu sprenevedanja", da gre za dvostransko vprašanje med Slovenijo in Hrvaško oziroma Italijo in Hrvaško. "Gre za problem med Hrvaško in EU," je poudaril. Odzval se je tudi na navedbe poslanke Doris Pack in Drobnjaka, da za rešitev manjka dobra volja Slovenije: "Slovenci potrebujemo predvsem železne živce," je poudaril.

Jelko Kacin je menil, da je obtoževanje Evropske komisije za prepočasen napredek "nenavadna praksa". "Napadanje komisije ni prava pot k rešitvi, to je praksa Zahodnega Balkana, iskanje izgovorov in zapravljanje časa," je dejal. "Evropska komisija je jasno povedala: potrebna bo sprememba ali pa napredka ne bo," je pojasnil.

Lojze Peterle pa je poudaril, da razprave nima smisla razvijati v smeri "dobri - slabi fantje", temveč bi bilo treba predvsem hrvaško javnost seznaniti s tem, da je dogovor iz leta 2004 pravno zavezujoč dokument, kakor je bil španski kompromis za Slovenijo v času njenih pogajanj z EU.

Vodja hrvaških pogajalcev Vladimir Drobnjak pa je v odzivu na opozorila poudaril, da hitrost koraka in rešitev tega vprašanja ni odvisna zgolj od Hrvaške, pri čemer je okrcal Evropsko komisijo in Svet EU. Še vedno je mogoče najti rešitev, ki bo v interesu vseh, še vedno je mogoče, da so vse vpletene strani "zmagovalci", je poudaril. Na "tri majhne točke" je sicer pri reševanju problema ERC še opozoril Drobnjak. Prvič, dogovor iz leta 2004 ni mednarodni dogovor. Drugič, med letoma 2004 in 2008 se je pojavilo mnogo novih elementov, na primer Slovenija in Italija sta razglasili svoji coni. In tretjič, rešitev bi bilo mogoče najti v okviru poglavja o ribištvu, ki pa ga blokira Slovenija, je dejal.

Tudi hrvaški premier Ivo Sanader je osnutek poročila ocenil kot dobrega. "Cenim, ker je Swoboda v osnutku poročila tako napredek, ki ga je dosegla Hrvaška, kot izzive, postavil v pozitiven kontekst," je dejal Sanader. Dejal je, da poročilo Swobode ocenjuje kot podporo Hrvaški. Poudaril pa je, da je treba počakati do konca aprila, ko bodo poročilo obravnavali na plenarnem zasedanju Evropskega parlamenta, saj je medtem na poročilo možno vlagati amandmaje. Napovedal je tudi, da bo avstrijski poslanec Swoboda s predstavniki zunanjepolitičnega odbora Evropskega parlamenta, ki so danes obravnavali osnutek poročila, prihodnji teden obiskal Hrvaško.

Na vprašanje za komentar na del poročila, ki kaže, da bi lahko imelo pomanjkanje rešitve problema hrvaške ERC v Jadranu, ki bo sprejemljiva za vse strani, resne posledice na dinamiko hrvaških pogajanj z EU, je Sanader ponovil, da je predlagal srečanje vseh zainteresiranih strani, ker "Rim in Ljubljana doživljata ERC kot problem". "Še čakam na odgovore iz Rima, Ljubljane in Bruslja o začetku štiristranskih pogovorov, na katerih se bomo pogovarjali o načinu za odpravo razlogov, zaradi katerih Italija in Slovenija nasprotujeta ERC," je dejal. Ponovil je, da ima določene predloge za rešitev problema ERC, jih pa ne želi objaviti, preden se ne bodo sestali na omenjenih pogovorih.

Ponovil je, da je Hrvaška uveljavila ERC pod enakimi pogoji, kot so to storile ostale evropske države. Zanikal je pripombe, da se ERC ne izvaja in poudaril, da sta s predsednikom Stipetom Mesićem dosegla dogovor o poveljniku obalne straže, ki naj bi nadziral izvajanje ERC. Ni pa želel povedati imena tega prvega poveljnika lani ustanovljene obalne straže. Navedbe je minister Rupel sicer zavrnil, češ da gre res pri ERC "tudi za ribolov, vendar je Hrvaška temu svojemu zakonu priložila zemljevide, ki postavljajo meje med Hrvaško in Slovenijo tam, kjer ne bi smele biti, kjer Hrvati morda upajo, da bi bile, ampak se Slovenija s tem ne strinja".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (66)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

carpe.diem@masicom.net
30. 01. 2008 17.28
Vidim, da nekateri spet vneto pljuvate v lastno skledo. Najbrž spet zaradi poletnega dopustovanja na Hrvaškem, kajne? Naj se vas že nekdo usmili in vam vendarle podeli tako zaželeno hrvaško kockasto državljanstvo pa še kockastih športnih dresov naj ne pozabi.
jixy17
30. 01. 2008 10.58
bnam 2707: samo nekaj glede leta 1991 ali se tebi sanja kaj se je takrat dogajalo na Hrvaškem s čim naj bi oni ustavili Takratno vojsko JNA z lopatami. Nehajte že enkrat s temi bedarijami Hrvati takrat niso mogli svojih domov branit ne pa, da bi preprečili pohod JNA. In še nekaj glede politike, nas bodo Hrvati peljali scat ampak ne zato, ker so Hrvati slab narod ampak zato, ker imajo veliko boljše politike. Z Ruplom in Jelinčićem na čelu nam tudi sam vsemogočni bog nebo mogel pomagati. Še nekaj Hrvatom zgodovinska dejstva predstavljajo strokovnjaki in zgodovinarji, nam pa Rupel in Jelinčić Halooo......ali nebi veliko lepše živeli če bi imeli prijateljske odnose z sosedami. Še nekaj Hrvati imajo veliko močnejše ljudi;ki lahko lobirajo za njih koga pa imamo mi...nehajmo že s tem kdo se ne drži dogovorov vprašajmo se raje ali se bo nas res vprašalo ali bo neka država vstopila v Eu, dajte no mi smo samo majhna Slovenija z zelo slabimi politiki in s slabimi odnosi z vsemi sosedami, tako da....
bnam 2707
30. 01. 2008 10.15
Doos:tudi s Slovenijo je bil sklenjen dogovor,da JNA ne bodo pustili čez svoje ozemlje(1991),pa so to storili.Taka država,ki ne spoštuje dogovorov je neverodostojna.Slovenija z južno balkansko državo izkušnje ima.Dogovor je kot pogodba.Po tvojem lažejo v EU? Hrvaška je trdila,da potekajo tajni intenzivni pogovori o ERC z RS , Italijo in EU.To je slovenski premier odločno zanikal.Mar niso to laži,ki jih trosi šef južne balkanske sosede?So.Pri njuh se laž hitro spremeni v resnico .Slovenija zahteva samo izpolnitev dogovorjenega in nič drugega.Kaj pa tam sedaj nakladajo pa nima nobene resne podlage.Pa saj nihče hudiča ne zahteva od njih,da gredo v EU.Če so samozadostni potem naj bodo.To ni nič narobe. Ko bodo imeli resne želje in interese,bodo to naznali z dejanji.
pahor?ek
30. 01. 2008 10.07
Kakorkoli, če nekdo nekaj podpiše, se tega mora držati!!! V tem se verjetno strinjaš, pa če gre za pogodbo ali kaj drugega! Vendar je nekaj drugega, na kaj bi želel opozoriti. Hrvaška si počasi zapira vrata v EU. Po drugi strani pa se Sloveniji nikamor ne mudi, ker smo člani EU! Torej trditev, da Slovenija izsiljuje Hrvaško nikakor ne vzdrži resnega premisleka, ravno zato ne, ker se Hrvaški zelo mudi med sedemindvajesterico! Ima pa Slovenija legitimno pravico, da postavi pogoje!!! To pa je naša pravica, ki nujno ne pomeni izsiljevanje, marveč v tem primeru zgolj samo zahteva, da se drži tistega, kar je podpisala.
DooS
30. 01. 2008 09.59
pahorček, prašek..., dogovor, ki so ga podpisali, na Hrvaškem ne zanikajo, in če si kdaj prebral vsebino tega dogovora ali zapisnika ki je bil podpisan, bi ti bilo jasno, da to ni pogodba in da je okoli tega bilo tudi še kaj drugega dodanega.
bnam 2707
30. 01. 2008 09.58
Hrvaške ponudbe so brezpredmetne,saj se itak ničesar ne držijo.So samo zavlačevanje,da bi odprta vprašanja s Slovenijo "reševali" po vstopu v EU,kar pa mora RS odločno zavrniti!!Mnogo težje se bo dogovarjat z južno balkansko sosedo,ko bo,če bo v EU!!Vse ostalo je iluzija. Nekateri tu pišejo,da hrvaška ponuja pogovore o ribištvu,pozabljajo pa,da so dogovori že bili sklenjeni,vendar se jih južna soseda ne drži.O čemu bi se torej na novo pogovarjali,če nič od dogovorjenega ne drži.To sedaj vedo tudi v EU,ker tudi dogovor z njimi ne drži.Tiste neke trdne informacije so nakladanje južnih sosedov.Ne moreš iti v drug razred,če nisi zaključil prvega.Še enkrat:politika izvršenih dejstev je nesprejemljiva in rušilna za EU,zato ne smejo nikoli pristati na tako politiko.Če bi pristali vseeno zaradi nekih interesov,potem bo to postalo pravilo tudi za ostale članice.Taka polistrategija pa je ostanek nekega, ne tako oddaljenega časa hladne vojne,kjer se ni vedelo kdo pije in kdo plača.Danes narodi želijo imeti mir in jasno vizijo za prihodnost.Taka pa ni politika južne balkanske sosede.
pahor?ek
30. 01. 2008 09.41
doos...Zanima me, ali veš, kaj pomeni podpisati pogodbo?
DooS
30. 01. 2008 09.20
xzamiel:Dogovorov pa se je treba držati. Se strinjam, vendar je Slovenija ubrala pot izsiljevanja, čakajoč da bo predsedovala EU in bo izsiljevala Hrvaško. Slovenija ne ulovi rib v odprtem morju za dva dobra kosila, če jo primerjamo z Italijo, torej ne gre za ribe, gre za mejo, a meja je obojestranski problem. Če je Slovenija in Ciper del EU z neurejeno mejo, zakaj je torej problem Hrvaška? Hrvaška trdi, da meja ni določena z ZERP-om, saj ne more biti, ker tam kjer meja ni določena, nikoli ni bilo odprtega morja, razen, če nekdo misli, da je Slovensko morje nižje od Savudrijske obale. In kje je potem problem? Kaj se tiče informacij, sem zelo dobro informiran.
xzamiel@hotmail.com
30. 01. 2008 08.42
DooS: Ja, od leta 2006. IMajo pa dogovor od leta 2004. Dogovorov pa se je treba držati. Očitno imaš premalo info, da bi kaj trdnega lahko rekel.
exim@t-2.net
30. 01. 2008 08.21
Na žalost drži trditev, da lahko Hrvatu tako verjameš, kot tatu, ki ga ujameš pri tatvini, pa bo vseeno trdil, da ni kradel on, pač pa nekdo njemu podoben.
DooS
30. 01. 2008 07.41
"Zanimivo da v slovenskih medijih ni zaslediti izjave Doris Pack ki je izzvala Ruplove obtožbe... V sloveniji najbrž res vlada cenzura??????"( tako Cikular). Seveda je cenzura. Tudi nihče še ni povedal , da Hrvaška od leta 2006 nudi pogajanja o ribištvu, a jih Slovenija zavrača, ker misli, da bo s svojim predsedovanjem izsiljevala Hrvaško. Rupel klobasa bedarije, da bo Srbija 1 do 2 leti pozneje v EU ali celo istočasno, da bi Hrvaška pristala na izsiljevanje, ne zaveda pa se, da Slovenija predseduje samo 6 mesecev in da v tem času mu ne bo uspelo nič urediti s Hrvaško in kaj potem? ZERP bo ostal, a Slovenija ne bo nikoli imela izhoda na odpro morje. In zdaj, ko se je slovenska politika toliko zblamirala, gospod z rumeno kravato pa izgublja kompas, se bo treba malo strezniti.
BlackUnicorn
30. 01. 2008 07.24
urbikokot se popolnoma strinjam s tabo....samo na žalost so ljudje narejeni tako, da dopust pomeni morje.......kr neki!!!!! Pozabu si pa na Trento.....tam je šele čudovito!!! LP
Uporabnik113189
30. 01. 2008 04.48
bnam 2707, strinjam se, da pogovori s Sanadrjem nimajo nobenega smisla dokler HR ne izpolni dogovora z EU iz leta 2004. Sosedje si predstavljajo, da bo EU prosila naj se pridružijo hehehehe..saj niso normalni. Razvoj pol milijarde velikega trga gre svojo pot in HR nihče ne pogreša, kaj šele posebej o njej razmišlja. Vsi imamo svojih problemov dovolj, zakaj bi se še s temi zgagarji dodatno destkrat sklepali pogodbe ki so na koncu še vedno samo ničvreden papir. Sama izguba časa in čas je danes edino ki šteje. Dobro da so se prej pokazali kakšni so v resnici. Sedaj bodo pogoji mnogo težji, vsako pogajanje spremljano z dodatnim preverjanjem ali ni morda v ozadju zopet kakšna balkanska prevara. Skratka gospodje ustaši so si sami izkopali jamo iz katere ni drugega izhoda kot da LEPO PROSIJO za sprejem v EU. Pa še spremeniti morajo obnašanje. To bo najtežje, iz volka v ovco.. Kreteni so hkrati naredili neverjetno škodo sebi in Sloveniji. V primeru, da bi HR že prej rešila odprta vprašanja s SLO, potem bi danes skupaj nastopali pri zahtevah, ki jih bo jutri prav gotovo postavila Italija. Tako pa bodo zahteve Italije za nas in za njih katastrofa. Sploh sedaj, ko zopet prihaja nazaj Berlusconi. Ima denar in si z njim odpira poti po katerih normalno na pošten način ne bi nikdar uspel. Tip je živ fašist, le da to spretno skriva in se slini celo pri Putinu na obiske. Ne razumem, kako ga le-ta sploh prenaša, ker se mi ne zdi človek, ki so mu pri srcu takšne vrste gadje. Očitno mora imeti precejšnje koristi. Torej res je, Sanader je zapeljal sosedo v resne težave leto 2010 se dokončno odmika, vprašljivo postaja celo 2012. Prav nič me ne moti, če bo tudi 2020. Bolj kot vse me jezi, da so sosedje s svojo govejo politiko spravili v težave ne samo sebe ampak tudi našo državo in zavozili izjemno priložnost reštve večine naših bilateralnih problemov z njihovim vstopom do leta 2010 pa tudi ugodno politično klimo s strani Italije.
kriss714@amis.net
30. 01. 2008 00.22
Cikular, glih z vsako packo, ki ne razume, se pač ne ukvarjam, če se še tisti, ki so za to delo mastno plačani ne. Pravzaprav se pa slovence hrvaška problematika konča pri ruplu, ki bi ga bilo zaenkrat najbolje zamenjati z jelinčičem. Kaj več itak ne moremo narediti, ali pač?
Profet
29. 01. 2008 23.54
kriss714 Vidiš ti se sprašuješ če Doris ima težave ,verjemi ona dobro ve zakaj se gre in ona je šele začetek val pritiskov na Slovenijo. Zanimivo je da se pa sploh ne sprašuješ-kako to da tega ni v slovenskih medijih?Čeprav je bil to povod da so Rupel ,Pahor,Kacin reagirali?Ne sprašuješ se niti zakaj Doris Pack to sprašuje? Najbrž živiš po motu my country wright or wrong?
bnam 2707
29. 01. 2008 23.51
Neverjetno kako južni balkanski sosedje spretni pri obračanju besed.Vse jim pride prav.Nobenih pogovorov,dokler ni dogovor iz leta 2004 izpolnjen.Ne vstopa EU v HR ampak HR v EU.Na pogovore Sanader v zvezi z tem nima kaj vabiti,kdo pa je navsezadnje on,da postavlja pogoje EU?! Nihče jih ne sili v EU,Nihče jih ni silil,da si prisvojijo,kar ni nikoli bilo njihovo. Kako se pa bo ZG pogajal z Italijo,ko pa ta nima kompetentne vlade ?Tudi čas,ko je bilo politično vzdušje v Italiji naklonjeno HR pa tudi Sloveniji,je minil in v naslednjih letih ni nekega upanja,da se kaj spremeni.Polifeder,ki ga je navijala južna balkanska soseda je počil in težko ga bo popraviti,brez odrekanja.Zavajanje javnosti na domačih pa tudi na tujih tleh pelje stvar samo še globje in padec vlade je skoraj gotov.To bo velika šola za gospoda Sanaderja in tudi za ostale ideologe hrvaške politike.Tudi želja,da bi mejili na Italijo se jim lahko kaj hitro uresniči!Postavlja pa se vprašanje,kje ta meja bo?verjeti je,da prav gotovo ne tam,kjer so si jo zamislili politični ideologi v južni balkanski sosedi!
kriss714@amis.net
29. 01. 2008 23.48
Cikular, iz tega je potem evidentno, da ima doris težave z razumevanjem, saj sama pravi, da ne more razumeti. Kako lahko potem govori o čemerkoli?
Profet
29. 01. 2008 23.41
Zastopnica Doris Pack rekla je v raspravi da ne razume v čemu je problem s hrvaškim ZERP/ERC-om. "Ne morem razumeti v čemu je problem, vse tri države so razglasile svoje ekološke cone, zdaj vsi optožujejo Hrvaško zakaj je ona uveljavila svojo cono.. Mislim da je to nesporazum ali pomankanje volje da se začne z rešitvijo problema", rekla je Pack,in dodala da se ne sme kaznovati državo katera želi zaštititi Jadran. Ponovila je da nerešena mejna vprašanja ne morejo biti ovira za hrvaške pristopne pogajanja, ker to ni veljalo za nobeno državo ki pristopala v EU, Hrvaška je že daleč nazaj ponudila Sloveniji mednarodno arbitražo. Zanima jo katera država je blokrala poglavje o ribištvu kar tudi piše v zapisniku iz 2004.
Profet
29. 01. 2008 23.31
Zanimivo da v slovenskih medijih ni zaslediti izjave Doris Pack ki je izzvala Ruplove obtožbe... V sloveniji najbrž res vlada cenzura??????
Meki
29. 01. 2008 23.12
Moderatorja prosim če zraven uporabniškega imena Jožajoža v oglatih oklepajih napiše "hrvat", da se bo vedelo zakaj take bedarije piše