Slovenija

FOTO: Naj vas ne zanese v jarek, poln snega

Ljubljana, 11. 11. 2013 09.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Med 15. novembrom in 15. marcem, ko je obvezna zimska oprema, je največ nesreč. Za večino nesreč in tudi zastojev so velikokrat odgovorni vozniki sami, ker ne uporabljajo ustrezne zimske opreme, napačno ocenijo razmere na cestah, precenijo svoje zmožnosti in tudi zmožnosti vozila ali so v prometu nestrpni.

Na zimskih gumah je oznaka M S (mud snow ali blato sneg). Bolje se obnesejo pri temperaturah, nižjih od sedem stopinj Celzija.

V petek, 15. novembra, se na cestah začenja zimska sezona. Zakon določa, da morajo biti vozila zimsko opremljena med 15. novembrom in 15. marcem, v zimskih razmerah tudi zunaj tega obdobja. Zimske razmere nastopijo, ko se ob sneženju sneg oprijema vozišča ali ko je vozišče zasneženo, zaledenelo ali poledenelo.

Konec tedna je sneg že pobelil nekatere višje ležeče predele po Sloveniji, drugod sta promet ovirala močan dež in veter, zato policisti ob spremenljivih razmerah, predvsem pred obilnejšim sneženjem in zimskimi razmerami, opozarjajo na ustrezno pripravo vozila na zimo, dosledno upoštevanje
cestnoprometnih pravil in strpnost v prometu. Vozniki morajo pravočasno opremiti jeklene konjičke z zimsko opremo.

Pozimi in v zimskih razmerah računajte na daljši čas potovanja, zato se od doma odpravite prej kot običajno. Spremljajte prometne informacije, vozite s prilagojeno hitrostjo in ne tvegajte nesreče. Predvsem se zavedajte, da je v slabih voznih razmerah že najmanjša napaka lahko usodna. Med vožnjo bodite zbrani, predvsem pa strpni do drugih udeležencev v prometu, pozivajo na kranjski policijski upravi.

Datum izdelave pnevmatike je na plašču. Najprej je označena vrstna številka tedna, nato pa še zadnji dve številki letnice.

Previdnost in večja pozornost sta v zimskem času še kako pomembni. Statistično gledano je najbolj kritično prav obdobje med 15. novembrom in 15. marcem, ko je v prometu obvezna uporaba zimske opreme. Gorenjski policisti so od 15. novembra lani do 15. marca letos obravnavali 240 prometnih nesreč. Udeleženih je bilo 398 udeležencev. Umrli sta dve osebi, šest je bilo huje, 65 pa lažje poškodovanih.

Ko je snežilo, so obravnavali 63 nesreč, največ so jih obravnavali kranjski in škofjeloški policisti. Večino bi jih lahko preprečili, če bi vsi vozniki pozimi in v zimskih razmerah uporabljali predpisano zimsko opremo, predvsem pa zmanjšali hitrost vožnje in jo prilagodili razmeram na cesti, so poudarili na kranjski policijski upravi.

Pnevmatike naj bodo mlajše kot štiri leta

Ustrezna zimska oprema je prvi pogoj za varno udeležbo v prometu. Najbolj osnovna oprema so zimske pnevmatike, ki imajo na boku proizvajalčevo oznako "M+S" ali ''M.S'' ali ''M&S'', s profilom najmanj tri milimetre. Le zadosten profil omogoča dobro odstranjevanje vode in brozge izpod koles ter zagotavlja večjo stabilnost vozila v snegu in ledu. Vse štiri pnevmatike morajo biti enake velikosti, vrste in zgradbe, na posameznih oseh pa tudi enakih profilov. Priporočljivo je, da zimske pnevmatike niso starejše od štirih let.

Zimske pnevmatike morajo biti na vseh kolesih vozila, katerega največja dovoljena masa ne presega 3.500 kilogramov, oziroma najmanj na pogonskih kolesih, če največja dovoljena masa vozila presega 3.500 kilogramov. Na vozilih so lahko nameščene tudi poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os in v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os. Vozila nad 3.500 kg morajo imeti med opremo še lopato.

Z vozila očistite sneg

Pozimi je treba med vožnjo nekoliko povečati tudi varnostno razdaljo.

Policist lahko prepove nadaljnjo vožnjo in izloči iz prometa vozilo, ki v zimskih razmerah nima predpisane opreme ali če so na njem sneg, led, voda ali druge snovi, ki bi lahko vplivale na vozne lastnosti vozila ali bi se lahko raztresale ali razlivale z njega. Lahko prepove nadaljnjo vožnjo tudi, če stekla vozila ali vzvratna ogledala niso čista. Izločitev traja toliko časa, dokler se ne odpravijo razlogi, iz katerih je bila izločitev odrejena.

Voznik mora s ceste odstraniti vozilo, ki obstane na cesti, ker nima predpisane zimske opreme, pa bi jo moralo imeti, ali je z vozilom v prometu, ko ne bi smel biti. Če tega ne stori sam, vozilo na njegove stroške odstrani izvajalec rednega vzdrževanja ceste.

Kaj pozimi vse spada v vozilo?

Pred zimo je priporočljivo preveriti stanje akumulatorja, hladilnega sistema in sistema za dovod zraka v vozilo, za močenje vetrobranskega stekla in dovod goriva. V avtomobil pozimi spadata tudi metlica in strgalo za čiščenje stekel. Preveriti je treba še brisalce, na katerih guma ne sme biti natrgana ali drugače poškodovana.

Najslabše je, če z zimskimi pnevmatikami vozite tudi poleti. Poleti takšno pnevmatiko pregrevate in potem v zimskih razmerah ne da tistega, kar voznik od nje pričakuje. inštruktor varne vožnje pri AMZS Danijel Granda

V posodi s tekočino za čiščenje vetrobranskega stekla naj bo dovolj tekočine, ki v mrazu ne bo zmrznila. Naprave za odtajanje in sušenje vetrobranskega stekla ter naprave za ogrevanje in zračenje pa morajo zagotoviti normalno vidljivost skozi steklo. Ker sneg lahko tudi preseneti in povzroči hujše ovire v prometu, niso odveč niti topla oblačila, kapa, rokavice, odeja, svetilka, lopata, prva pomoč in mobilni telefon.

Povečajte varnostno razdaljo in vozite karseda enakomerno

Pozimi je treba med vožnjo nekoliko povečati tudi varnostno razdaljo. Zavirati je treba rahlo in po potrebi postopno, z večkratnim pritiskom na stopalko. Voziti je treba čim bolj enakomerno in brez sunkovitega oziroma nenadnega spreminjanja smeri vožnje, saj vas lahko v nasprotnem primeru zanese. Vozniki morajo pozimi računati tudi na daljši čas potovanja, zato naj se od doma odpravijo prej kot običajno. Pridobivati minute in zato voziti hitreje, namesto da bi vozili varno in pazili, je nevarno in nesprejemljivo, so poudarili na policiji.

Posebne omejitve za tovornjake

Na zimo morajo biti pripravljeni tudi avtoprevozniki.
Na zimo morajo biti pripravljeni tudi avtoprevozniki. FOTO: Thinkstock

V zimskih razmerah je na vseh cestah v Sloveniji, razen na vinjetnih cestah, prepovedana vožnja za tovorna vozila s priklopnimi vozili, za vozila, ki prevažajo nevarno blago, in za vozila za izredne prevoze. Upravljavec ceste lahko zaradi zimskih razmer tudi časovno in prostorsko omeji promet tovornjakov. Pri njihovem izločanju poleg cestninskih nadzornikov pomagajo tudi policisti. Mesta za izločanje v primeru izvajanja zapor tovornega prometa so predvsem počivališča, kjer vozniki lahko opravijo tudi predpisane odmore, dnevne in tedenske počitke.

Vzdrževalcem ceste je treba omogočiti čiščenje vozišča

Vzdrževanje cest je zaradi zagotavljanja varnosti udeležencev in normalnega poteka prometa pomembno predvsem takrat, ko so že zastoji zaradi močnega sneženja. Prehitevanje vozila ali kolone vozil, pluga in podobno, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer, je prepovedano in tudi zelo nevarno. Na policiji poudarjajo, da se nestrpnost ne obrestuje, saj prehitri voznik tvega nesrečo, voznik, ki prehiti plug, pa, da bo zaradi stanja ceste moral voziti še počasneje, ker cesta pred njim še ni očiščena.

Zimsko opremo za vozila s skupno maso do 3,5 tone sestavljajo štiri zimske pnevmatike z minimalno globino profila tri milimetre ali štiri letne pnevmatike z minimalno globino tri milimetre in snežne verige. Vozniku, ki nima ustrezne opreme, grozi denarna kazen v višini 120 evrov, če onemogoča promet, pa kazen znaša 500 evrov in pet kazenskih točk.

Z globo 200 evrov se kaznuje voznik, ki ima na vozilu sneg, led, vodo ali druge snovi, ki bi lahko vplivale na vozne lastnosti oziroma bi se lahko raztresale ali razlivale. Z globo 300 evrov pa se kaznuje za prekršek voznik, ki pozimi ali v zimskih razmerah ne upošteva prometne signalizacije, ki označuje zimske razmere, zaradi katerih je prepovedan ali omejen promet na določenem delu ceste.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

striker76
11. 11. 2013 23.26
Če imaš neočiščen avto 200€ brez ustreznih pnevmatik pa 120€ ?!? W.t.f
KRUMPAVI
11. 11. 2013 17.52
+5
da morajo biti gume stare štiri leta pravijo samo proizvajijalec in trgovec,ne pa povejo malo o negi gume in srambi.Po vsaki mnjavi se gume morajo oprati in namazati z glecerinom in jih sraniti v temni prostor to je stara šola Nemška.
urshach83
11. 11. 2013 16.27
-4
moje gume niso pocen pa jih vsak let menam... bolj to k da se pr vsaki plundri bojim da se bom skantala... tistim k je pa škoda za nove gume pa sam to - bejž na bus!!! k da mormo mi k mamo ornk gume zarad takih u zastojih stat to pa res ni nč no :)
mala_zaba
11. 11. 2013 18.23
+5
kaj ti nucajo top gume če pa ne znaš vozt
roaddogg
11. 11. 2013 18.54
-1
A maš lanske še na zalogi? Mogoče loh skšeftava kej....
urshach83
11. 11. 2013 18.58
-5
vozt znam, sam na žalost so taki okol k ne znajo pa še z lizikami se okol furajo
Majgat
13. 11. 2013 21.34
+2
ma glede na pisanje ti rabiš eno liziko mula.
vzdev
11. 11. 2013 12.17
+3
Samo nikoli ne bodo mogli dati v zakon, da ne smeš imeti gume starejše od 4 let. Ker ti lahko kupiš novo gumo, ki ima vpisan že starejši letnik. In taka guma še ni problem če je pravilno shranjena in zaščitena. Ko pa je enkrat guma prvič na avtu pa res ne sme biti na avto več kot 4 leta, ker potem postane pretrda. Zato pa če hočejo narediti tak zakon, bodo morali tudi urediti, da se ne smejo prodajat nove gume s starejšo letnico. Drugače pa je vse odvisno kako potrebuješ avto. Jaz gume vedno menjam na tri leta, včasih še prej, ker res naredim zelo veliko kilometrov. Npr. moj oče pa ima gume stare tudi po pet let, samo se pa res v največjem snegu ne vozi, ker mu ni treba.
Majgat
13. 11. 2013 21.32
+2
Npr. moj oče in dedi pa imata zimske po štiri leta in tri mesece, letne pa po pet let odvisno no, ker po najhujšem soncu ne vozita, ker jima ni treba. Drugače je pa pozimi, ker morata hodit v sosednjo vas na šnopček se pa hitr pozna na profilu. Dej pejt že iz bajte na svoje pr 40 letih mulc, zdej si pa že dost mleka popil.
roaddogg
11. 11. 2013 12.02
+2
FOTO: Naj vas ne zanese v jarek, poln snega ---- raje se skantite med drevesa , v potok, ali med skale ... Vsaj to je bilanca prejšnjega tedna na Slovenskih cestah hehe
martin87
11. 11. 2013 11.51
+10
jaz menjam zimske na vsake 3 leta oz. 3 sezone , zato ker guma postane trda!!!! in vsi ki bluzite da ni važn kolk je stara da je važn sam kolk ma profila ................ pol pa voste ko po jajcih
roaddogg
11. 11. 2013 11.53
+0
Večino smrtnih žrtev gasilci izrežejo ven iz zmaličenga avta.. Avto se pa zmaliči do nerazpoznavnosti takrat kadar vozim v skladu s predpisano hitrostjo ane :)))
martin87
11. 11. 2013 11.57
+8
sej nisem reku da se moreš 130 vozt sam 40 pa tud ni treba ne
roaddogg
11. 11. 2013 12.06
-1
Ok imaš prav... se je pa tudi za zamislit zakaj v večini primerov pride do zastojev : Zaradi tega ker folk mečka na cesti ali ker se enmu ful mudi , se zaleti in pol loh vsi za njim stojijo v koloni par ur... PS: mene motijo tisti, ki ne znajo speljat ko se na semaforju prižge zelena in kar nekaj sanjajo namesto da bi speljali !
martin87
11. 11. 2013 12.21
+4
verjamem nekateri res pretiravajo s hitrostjo v zimskih razmerah se strinjam.... veš sam delam v zimski službi in sem že marsikaj vidu... enkrat je enga ruknlo iz ceste pa mu lepo ustavem, mu lepo avto zvlečem nazaj na cesto (sreča vse celo) pa ga uprašam ka je delu, pa začne mutit ja veš ..pa led je biu .... pa sneg (a cesta kopna) pa pogledam gume seveda leten pa še te za polet nebi ble so ble ko lizika pa mu jih pokažem pa se sam smeje, enkrat ena ženska (ne rečem da so slabe voznice) stoji pred klancem mimo nje vsi lepo po klancu gor ona kr stoji, grem do nje da vdm če je kaj narobe al kaj pa se drži volana čist bela v glavo jojjjj mene je tako strah .......ammmm???? pol pa ostan doma ne!!!
martin87
11. 11. 2013 12.21
-1
roaddogg
11. 11. 2013 13.01
+1
Ja z letnimi gumami povrhu še zlizanimi nimaš kej delat na cesti.. ne poleti ne pozimi....
robek35
11. 11. 2013 11.30
+8
Tudi zimske pnevmatike zastarajo -res je do 5 let ali sezon potem niso več tisto kar so bile in jih je potrebno zavrečt,res je da vsaj pri gumah ne smemo šparat,ker so potem posledice katastrofalne pa nas tudi denarno več staebno so zame najbolje ne bolje je dati kaksnih 10 do 15 eu več za kvalitetno pnevmatiko,najslabše so res nalite veliko sprašuje katere znamke ali firme osebno mam continental ki je ocenjena za zelo dobro,sem zadovoljen mada so tudi vse ostale Goodyear.Michelin Dunloop vse Vrhunske teste gum si ogledate na ADACU ali avtomoto
Kunar
11. 11. 2013 11.50
+2
Keri burek je te tebi dal "-" ? Btw hvala za namig o testih gum =)
padalc12
11. 11. 2013 12.42
+0
Samo še malo razumljivejše napisano pa dobiš plus :)
Fuck the system
11. 11. 2013 16.10
+0
padalc12
11. 11. 2013 11.20
+3
Dobra guma se dobro drži ceste in posledično se prej obrabi. 8 let... al je bila že nova nižje kvalitete al se pa dela po 1000 - 2000km na zimsko sezono.
josip1
11. 11. 2013 11.49
+1
Če je preveč snega je bolje ostati dama, delo počaka.
vzdev
11. 11. 2013 12.19
+3
Ja, nimamo vsi tako službo, da si lahko takoj doma ko pade ena snežinka. Eni moramo v službo tudi v največjem snežnem metežu, pa to ni problem, dokler ni na cesti norca z letnimi gumami ali pa z zimskimi gumami brez profila. Ker tisti pa potem naredijo težavo.
NightWishFan
11. 11. 2013 10.56
+3
Na 4 leta naj bi se proč metale zimske gume? Ali so iz repe? Mogoče tiste obnovljene, ki se jih dobi v Obiju, Baumaxsu in tako dalje. Ne pa prave gume. Spet neka marketinška poteza, da naj folk zapravlja denar po nepotrebnem.
santamaura
11. 11. 2013 11.18
+18
Ja - strokovnjaki nam bodo kmalu svetovali, da moramo vsake 4 leta novega otroka narediti, ker je sedanji že star in je že začel misliti z svojo glavo
Boss8055
11. 11. 2013 11.25
+5
Odvisno od gume... dajansko so nekatere zimske zanič še pred tem časom sploh, če jih je kak pametnjakovič vozil preko poletja. Drugače pa najbolje jih je sprobat, a v mokrem drsijo in ali je z njimi občutek varen. Če ni pol je bolje menjat kot pa tvegat. Dejansko pa je res, da letnica in starost gume ni tisti faktor, ki bi odločil, kdaj je treba gume zavreči.
Sam Il
11. 11. 2013 11.34
-1
Guma je po štirih letih res fuč. Kje ti živiš? Sploh pametnjakoviči, ki z zimskimi še poleti vozijo. Nije žvaka za seljaka, torej tudi avto ni za vse ... očitno, če takele beremo. Kolk let bi pa ti mel gumo?
roaddogg
11. 11. 2013 11.59
-1
In vedno se najde en ki je bolj papeški od papeža.. če bi bila taka štala kot pišejo eni tle, bi imeli že 100x tako uzakonjeno...
KopulacijskiO
11. 11. 2013 12.01
+1
Niso iz repe, so pa iz gume. Pri gumi pa vulkanizacija poteka ves čas in zato guma z leti postane trda. In ker vulkanizacija pri višji temperaturi poteka hitreje tudi zimske gume, ki jih "bistri" ljudje vozijo tudi poleti, posatnejo trde prej kot tiste, ki so bile čez poletje na hladnem. Kaj je postopek vulkanizacije pa oprašaj sričko Googla, če ne veš. Ni to flikanje gum....
roaddogg
11. 11. 2013 12.10
-1
Zelo res.. Je pa tudi res, da razlika v obnašanju gume exponentno narašča z naraščajočo hitrostjo.. Šumaherji rabijo vsako leto nov komplet gum... Razlogov je seveda več...
KRUMPAVI
11. 11. 2013 19.58
-1
roaddogg
11. 11. 2013 10.35
+4
Kaj so se pol zmenil glede pluženja po Lj... A bodo letos plužili al bo upnik zarubil plug in ga bomo metal na roke??
resssssss
11. 11. 2013 10.26
+10
Edino kar res zelo pazim pri avtu, so dobre gume in dobre bremze... Imam rad sebe in svojo familijo :)
resssssss
11. 11. 2013 10.50
+6
imam 15 let star avto, tudi zato da si lahko privoščim dobre gume... in ne tako kot nekateri ki si kupijo avto ki ga ne morejo vzdrževati....
padalc12
11. 11. 2013 11.13
+5
Res je, če nimaš za dobre gume kupi starejši avto in si jih potem privošči. Varnost je na prvem mestu.
Boss8055
11. 11. 2013 11.28
+4
sam a ni hec... tolk govora o varnosti a v prodaji so pa razne (predvsem kitrajske) čangšlang gume, ki niso vredne niti toliko, da bi služile kot odbojna ograja na dirkah. Ampak ne, pri nas se lahko prodaja čisto vse sam da so dobički, a istočasno so pa vsi polni nasvetov o sami varnosti. narobe svet ali pa z eno besedo "kapitalizem" in to v najslabši obliki.
roaddogg
11. 11. 2013 11.51
+1
Varnost na cesti je kombinacija večih sestavin : Psihofizične lastnosti šoferja ( zdr. stanje / alkohol), kakovost cest, vozne lastnosti avtomobila, hitrost....
brezpla?e
11. 11. 2013 10.20
+5
zato ker so kamioni pripravljeni na zimo je pa toliko zastojev
justpassingby
11. 11. 2013 10.16
+8
jst bom dal lesene gor, pa se lahko AMZS in vsi ostali (dobro veste kaj). lp
roaddogg
11. 11. 2013 10.07
+2
Japajade.. Moje so 8 let stare, pa bodo letos kr lepo spet na avtu... profila je lih še za to sezono zadost... Potem pa jih bom ponucu še čez poletje do konca.. Ne vem zakaj bi zimsko gumo metal stran, če ima ravno dovolj profila še za poleti... Pelte po predpisih pa ne bo nobenih problemov na cesti....
yokerxdinterfan
11. 11. 2013 10.10
+6
prilagodiš vožnjo razmeram pa gledaš da pač takrt k ga nap onvo sipa ne greš nikamor ane
rogerrabbit
11. 11. 2013 10.15
+0
Strokovnjak za popolno uporabo pnevmatik.... heheheh
windmaster
11. 11. 2013 10.16
+8
Sej ni samo profil pomemben. Guma se stara in spreminja fizikalne lastnosti. Če imaš sebe rad, 8 let stare gume ne daš na avto.
rogerrabbit
11. 11. 2013 10.17
-2
roaddogg
11. 11. 2013 10.27
+7
Alenka je rekla , da je treba šparat, kaj pa čem !.... :)
roaddogg
11. 11. 2013 10.28
+2
Ej Wind, če imaš sebe in ostale rad, se tudi 100% časa držiš hitrostnih omejitev in cestne signalizacije... A se jih? :))
SonyGirl
11. 11. 2013 11.27
+4
Guma je edini stik med podlago in avtomobilom. Ko te bo nosilo po cesti, se spomni na to.
lupito
11. 11. 2013 11.31
+1
roaddogg
11. 11. 2013 11.38
-2
A z novimi gumami in snegom na cesti je pa nemogoče, da te začne nosit? Zadnič, par dni nazaj k je un Porsche 911 pičil med drevesa in sta oba hin.. so ble tut gume krive ane? Vozte po predpisih pa bo vse ok....
Sam Il
11. 11. 2013 11.38
+7
Po osmih letih guma ni več guma, ampak trda plastika. Kupi si pištolo, če se želiš ubiti, nas pa ne ogrožaj. Profil ni merodajen. Se vidi, da si malo na cesti, in take šleve brez izkušenj so najbolj nevarne. Glavno, da je top avto, gum pa tak nihče ne gleda, ane?
Sam Il
11. 11. 2013 11.40
+5
yokerXDInterfan: a ko zapade sneg pa ne bomo šli v službo, al kaj? Bravo, kretenizem prve sorte! Če si ne upaš na cesto takrat, ko je svež sneg nam naredi uslugo, pa še takrat, ko so ugodne razmere ostani doma.
roaddogg
11. 11. 2013 11.43
-1
Bla bla bla.. 10 let že vozim, naredu sem preko 200.000 km.. do danes še nisem imel prometne nesreče, nikoli napihal in leta 2007 sem prvič in zadnjič dobil kazen ( lovil sem rumeno luč)... Kašna je pa tvoja statistika?...
Sam Il
11. 11. 2013 11.51
+2
25 000 letno. Brez nesreče. Prevozil celo Evropo. Imam mali avto, a pri gumah in servisu ne šparam, ker mora bit avto vedno 100%. Folk, ki ima 5 in več let stare gume bi jaz umaknil iz ceste.
Sam Il
11. 11. 2013 11.53
+2
roaddogg
11. 11. 2013 11.56
+0
Naj o tem odloči strokovnjak na tehničnem pregledu vozila..
SDS =VOy-c...pa..to..
11. 11. 2013 09.54
+16
KJE V ZAKONU PIŠE, DA MORAJO BITI GUME STARE NAJVEČ 4, ODNOSNO 7 LET?
vegungi
11. 11. 2013 10.43
+2
sam res niker ne pise da nesmejo bit vec kot 4leta
Samo.Jst
11. 11. 2013 10.49
+5
...in ti še vedno padaš na naslove 24ur? Bog ti pomagi :)
SDS =VOy-c...pa..to..
11. 11. 2013 09.52
+16
7 let je že kar nekaj časa pravilo! A je res AMZS na poti v stečaj? A mogoče dobiva denar od vulkanizerjev za reklamo in nelojalne informacije?
9201950313
11. 11. 2013 11.26
+1
ti celo življenje z istimi gumami voziš ...
xyxyxyxyxyxyxy
11. 11. 2013 09.44
+19
AMZS je neobjektiven, zadnja testiranja so pokazala, da tudi 8 let stare gume,če imajo še prifil niso za v smeti
Winja
11. 11. 2013 09.36
+5
mah js mam letne gume stare 7 let pa grejo xD res da grem malo bolj počasi po cest da me nebi začelo zanašat ampak drgač so pa še dobre :D
roaddogg
11. 11. 2013 10.04
+9
Sej pr teh luknah k jih mamo na cestah itak ne moreš hitr vozt, če nočeš menavat končnike vsak let...
gogi_
11. 11. 2013 09.33
+19
Amzs in grandp nabijem nekam,lazi in se enkrat lazi.gume 4 leta,nekje drugje 5,nekje pravijo da ni problem 8 let,le ce je profil dober. O amzs pa le tole,prisel sem v center amzs za bezigradom z vijakom v gumi, 2 minuti preden so zaprli,en bukselj je prjatlu se polnil klimo na avtu,verjetno brez racuna, men je pa reku da je ze konc za danes.sem lepo prosu da je vijak v gumi in da rabim samo inekcijo v gumo ki bi mu vzela 2 minuti in bi se lahko odpeljal. Isto mi je star vulkanizer na hrvaškem popravil brezplacno v 1 minuti in zato vem da se da ce je le volja.tako da o amzs le toliko o pomoci ,sram jih je lahko in imam veliko poznanih in vsem povem zgodbo in pove, vsem vam,amzs je en nateg ki jim je le do denarja in jih en k briga za vaso nesreco. O instruktorjih pa samo to,veliko jih ima tezave z alkoholom. Sramota amzs.
martin87
11. 11. 2013 11.47
-1
ej ka si ti inekcijo pr dohterji dobu da je blo v 1 minuti konc?????? inekcija se more 1h sušit!!!
gogi_
11. 11. 2013 13.51
+1
Kdo ti je pa to nalozu,a sploh ves kako zgleda popravilo. Jaz sem se takoj odpeljal in se zdej drzi,ker itak pritisk drzi da ne pusca. Skoda da ob vsej brihti nisi tolk da bi vsaj mal povprasal al pa pobrskal po netu. Preverjeno drzi inekcija za gumo takoj,tud dol jo ni treba snet,vijak ven ,mal povrtat in zarint inekcijo v luknjo. Martin pihnu si ga.
Mladen sir
11. 11. 2013 09.30
+34
Bom jaz vam dal kazenske točke pa 120€ kazni,lahko je pisat kazen pa sebi polnite proračun.Kak si naj kupim gume če mi daste 400€ plače dajte se malo v roke vzet banda.
vzdev
11. 11. 2013 09.49
+0
Potem pa takrat ko je sneg ne it na cesto. Ker drugače pa smo ogrožaš vse nas in tudi sebe. Pa še zastoje boš naredil. Drugače pa pojdi tisti dan z avtobusom pa je.
resssssss
11. 11. 2013 10.25
+1
Jap se strinjam.. potem bom zaradi enega "sira" stal v koloni z majhnim otrokom v avtu... Če ni, ni se strinjam in RAZUMEM. Samo ne pa zato ogrožat druge....