Na razstavi, ki bo trajala do 4. junija, predstavlja avtor preproste in neatraktivne fotografije, ki so sad njegovega fotografskega ukvarjanja z obstoječo vsakdanjostjo na obrobju slovenskih krajev, so sporočili iz Moderne galerije. Dela pomenijo nadaljevanje ustvarjalnega procesa, ki se je začel sredi devetdesetih let v Londonu in temelji na zaznavanju zunanjega sveta, ob čemer se je fotograf zavedel, da svet obstaja pravzaprav v barvah. Avtorja zanimajo odnosi, ki se vzpostavljajo med stvarmi, arhitekturnimi objekti in človekom, pri čemer se odziva na intenzivne barve.
V nasprotju z njegovimi zgodnejšimi deli iz prve polovice devetdesetih let, ki prikazujejo neživljenska telesa togih, a estetskih drž, se avtor sedaj posveča obstoječi stvarnosti, ki jo prikaže skozi poglede, drže in geste anonimnih upodobljencev. Čeprav je Gregoričeve portrete možno primerjati s portreti Avgusta Sanderja, v slovenskem prostoru pa s portreti haloških otrok Stojana Kerblerja, je avtor v svojem odnosu s portretiranci poudaril metafizično razsežnost človekovega bivanja nasploh.
Avtor (rojen leta 1969 v Ljubljani) se je po končanem študiju vizualnih komunikacij na akademiji za likovno umetnost v Ljubljani v slovenskem kulturnem prostoru uveljavil kot fotograf. Leta 1998/99 pa so njegovi črnobeli portreti postali prepoznavni znak Mobitelovih oglaševalskih akcij.