Slovenija

FOTO: Slamice in cigaretni ogorki niso za skupaj

Ljubljana, 06. 06. 2013 13.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ne, papirnate brisače in embalaža za kavo ne spadajo skupaj. Prav tako ne steklenice in druga embalaža, leseni zaboji, karton in plastične vreče. In tudi ne slamice, pepel in cigaretni ogorki. Tiste, ki tega niso "vedeli", so oglobili.

Inšpektorji so s pomočjo delavcev Snage odkrili sedem kršiteljev, ki so odpadke odložili poleg podzemnih zbiralnic na Kongresnem trgu in Gosposki ulici v Ljubljani.

Podzemni zabojniki na Kongresnem trgu in Gosposki ulici v Ljubljani stojijo na javni površini. V nekatere lahko odlagajo vsi, za odlaganje preostanka komunalnih odpadkov in bioloških odpadkov pa je potrebna identifikacijska kartica.

Inšpektorji so opravili nadzor in pri pregledu vsebine vrečk, odloženih poleg podzemnih zbiralnic, odkrili sedem kršiteljev, zoper katere so uvedli prekrškovni postopek. Poleg podzemnih zbiralnic so namreč našli vreče, plastične in lesene zabojčke, večjo plastično embalažo in kartonske škatle s komunalnimi odpadki, v njih pa odpadke, po katerih so lahko prepoznali njihove imetnike – v glavnem lokale iz okolice obeh lokacij. Smeti bi morali oddati v podzemno zbiralnico in ne poleg nje, obenem pa z identifikacijsko kartico zabeležiti vnos preostanka odpadkov in bioloških odpadkov.

Namen nadzora je bilo zagotoviti urejeno okolico podzemne zbiralnice in pravilen način odlaganja odpadkov, ki izvajalcu omogoča pravično obračunavanje storitve, in preveriti, v kolikšni meri uporabniki upoštevajo določila o zbiranju in prevozu komunalnih odpadkov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (147)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ONniON
06. 06. 2013 22.49
ljubljana zglede si jemlji pri avstrijskem gradcu,dunaju,celovcu,linzu,češki pragi...
Götterdämmerung
06. 06. 2013 20.16
+5
Glede na to, da je v naši deželi največji problem tajna policija, bi bilo veliko ceneje, če gospodinjastva sploh ne bi ločevala odpadkov, mogoče edino z izjemo starega papirja in steklenic, celo goro smeti pa bi z ladjo odpeljali v Indijo, kjer jih bodo varno sortirali in ob enem poskrbeli za varstvo naše zasebnosti. MIslim, popolnoma resno, enako smo imeli urejeno že v Jugoslaviji in ni bilo nobenih problemov, pa še bistveno ceneje je bilo, mi smo premajhni, da bi lahko financirali še Velikega brata.
24vohomurckov
06. 06. 2013 20.32
+1
GOFLAC
06. 06. 2013 18.04
+6
Namesto da kaznujejo in računajo za ločevanje odpadkov, naj to breme prenesejo na proizvajalce. Oni naj plačujejo takse, nas državljane naj pa pustijo pri miru.
roaddogg
06. 06. 2013 18.33
+2
Proizvajalec bo strošek samo prenesel na ceno izdelka.. plačal boš ti...
roaddogg
06. 06. 2013 18.46
+4
Stari a še nisi opazu, da vsakič ko država dvigne trošarine, se v štacuni podraži alkohol ?!? Ne bit naiven, da bo trgovec nosil stroške tax / davkov... to samo prevalijo naprej... isto delajo banke..
nusa-slovenija
06. 06. 2013 17.35
-1
Mi imamo koše za ločevanje Ecologec in že dolgo nimamo problemov ne z ločevanjem ne s Snago.
roaddogg
06. 06. 2013 17.37
+1
roaddogg
06. 06. 2013 17.45
+2
Aha vidm.. pač kante za ločevanje... Sej ločujem že zdej.. Problemi z višjimi položnicami pa vztrajajo..
JLA01
06. 06. 2013 17.23
+21
Inšpektorji raje brskajo po smeteh, kako pa da oglobijo tiste davčne dolžnike ki ne plačujejo davka.
Götterdämmerung
06. 06. 2013 19.56
Kdo ločuje pa odpadke iz mestnih smetnjakov oziroma tistih iz parkov?
ANU(s)ov prjatu
06. 06. 2013 17.19
+12
Thumbs up, če zanlaš mešaš smeti, ker ti ful nagravžn računajo prevoz odpadkov.
roaddogg
06. 06. 2013 17.18
+36
Važno, da so cvetele razne Hilde z delavci na črno.. Tam pa ni blo inšpektorjev.. Država nam gre po avtocesti v Qurats, mi pa tle slamce iščemo po kantah... neverjetno..
roaddogg
06. 06. 2013 17.03
+14
Namen nadzora je bilo zagotoviti urejeno okolico podzemne zbiralnice in pravilen način odlaganja odpadkov, ki izvajalcu omogoča pravično obračunavanje storitve To pa je BULLŠIT od izjave... V vsakem primeru bodo REDNO višali ceno položnic!
Explainator
06. 06. 2013 17.00
+36
kako bom zdaj vedel, a je v kanti inšpektor ali rom?
roaddogg
06. 06. 2013 17.05
+33
24vohomurckov
06. 06. 2013 17.47
+12
presnet
06. 06. 2013 16.52
+18
Za to imamo inšpekcijo, za zlorabljanje zaposlenih pa ne...za zlorabljanje bolniških staležev tudi ne...za zlorabljanje subvencij zavoda za zaposlovanje tudi ne... Recikliramo pa še plačamo za nagrado, hvalalalaaaaaa
redfox
06. 06. 2013 16.20
+35
Če nehamo reciklirat smeti,odpremo najmanj 500 delovnih mest v celi Sloveniji. Recikliramo pa še plačujemo za to kar naredimo. Banda banditska!!
anonimus23
06. 06. 2013 16.39
+17
tocno tko,odprejo se delovna mesta s tem ko delavci snage reciklirajo,,zgleda pa da vodilni v snagi hocejo cim manj zaposlenih in kar neke kazni,,kdo pa so oni da pisejo kazni,,lopovi oderuski
korencek3
06. 06. 2013 16.52
+0
Ni res , lahko pridete na Snago in se prepričate to ni skrivnost
Götterdämmerung
06. 06. 2013 20.00
+0
Smisel ločevanja odpadkov je v zavedanju splošne odgovornosti proizvodnje vseh družbenih dobrin, ne v učinkovitosti, država nas pač tako podučuje in vzgaja, ker so ekološki certifikati vse več vredni.
arto56
06. 06. 2013 15.52
+68
saj ni fora v tem , da človek ne bi hotel imeti spucan okol sebe . fore je tem, da jim predalčkamo in še plačujemo hkrati. ob dobrem predalčkanju, bi odvoz smeti moral biti brezplačen
mommatke
06. 06. 2013 16.01
+38
Jah mi prevoz plačamo snagi, snaga prodaja smeti naprej, jah drži, bi moralo biti zastonj, kjer pa nekateri služijo od prodaje od naših smeti v miljonih, mi pa še prevoz plačamo za povrh! Demokracija nima meja v sužnjelastiškem redu!
appollyon
06. 06. 2013 16.15
+2
sam si kriv kaj ste pa nasedli zelenim in eko površinam! a potem roma vse na isti kup! Konce koncev pa imajo na komunali zaposlene da te stvri ločujejo, bodo ostali brez šihta?!?
arto56
06. 06. 2013 16.45
+3
appollyon saj vem da me ne prebavljaš .......... kaj si sploh hotel povedati?
24vohomurckov
06. 06. 2013 16.53
+3
arto56
06. 06. 2013 16.57
+2
korencek3
06. 06. 2013 16.57
-10
Ljudje saj nimate razčiščeno v glavi, Snaga pometa po Ljubljanskih ulicah, zastonj ti odpeljejo vso kramo iz hiše no pa še po štiri kante pridejo pred vaš nos iskat, to bi moralo biti zastonj. Telefon , voda , elektrika, plin to bi pa mal plačali- razmišljanje na nivoju prvošolčka
arto56
06. 06. 2013 17.08
+6
jaz in moji trije kolegi smo pa sklenil ,da se morajo vsi občionarji z delavskega mosta v kranju dol vržt. kdo sedaj tukaj prav ?
RoccoS
06. 06. 2013 15.50
+24
evo 1000 novih delovnih mest inšpektorjev za kopanje po smeteh, bravo slovenija zelo ste izvirni!
korencek3
06. 06. 2013 16.59
-1
Zakaj inšpektorje ? Zato ker ne ločuješ , če bi znal ločeito papir od konzerve inšpektorjev nebi rabili
roaddogg
06. 06. 2013 17.26
+1
Sej, če bi jih lahko izvozili na tuje trge ( te inšpektorje) bi še bila neka dodana vrednost... tko gre pa spet za umetno generirana delovna mesta brez dodane vrednosti..
Von_Clausewitz
06. 06. 2013 15.49
+29
Na komunali bi želeli, da jaz delam njihovo delo in, da dobijo plačo prek 1000 eur/mesec ? malomorgen pol pa naj mi več ne pošiljajo položnic in niti ne nastavljajo kontejnerje, pa bom sam dovažal ločene odpadke, seveda z doplačilom v mojo korist !!
korencek3
06. 06. 2013 17.01
+2
Za 1000 Evrov na mesec nebi prišel v sloužbo.
velikauharica
06. 06. 2013 17.49
+2
ja sej lahko prodajaš papir, plastiko , če se ti zdi da boš kaj zaslužil
Metulj?ica1304
06. 06. 2013 15.47
+39
Le kdo bo vsak drek ločeval, pa ob tem še mastno plačeval za odvoz. Bedno. Saj se lahk vsak dan eno uro sprehajam od zabojnika do zabojnika, preden vse razsortiram, porabim en kup denarja za ločevalne posode, za razgradljive vrečke za biološke odpadke.... Naj zaposlijo folk, ki bo ločeval odpadke, saj kujejo iz tega velik dobiček.
arto56
06. 06. 2013 15.48
+15
est
06. 06. 2013 15.45
+20
1.Potrbno je postaviti pravila igre 2.Določiti kdo bo gospodaril z odpadki 3.Na posode eksplicitno navesti kaj lahko damo v njo. 4. Mafiji onemogočiti dostop do te dejavnosti. 6.Država naj plača razgradnjo za odpadke, za katere pobira pristojbino ob nakupu novega izdelka.
ansev88
06. 06. 2013 15.48
+4
Pošlji dodelane predloge ministrstvu za okolje in prostor.
joze drugi
06. 06. 2013 15.48
+13
ansev88
06. 06. 2013 22.38
To maš pa prav :) Bo treba to točko mal v celofan zavit :)
Von_Clausewitz
06. 06. 2013 15.42
+52
Imam kolega, ki dela na komunali in sam pravi, da kasirajo velike denarce s tem, ko jim mi ločujemo odpadke, tako da ne kvasite neumnosti o tem v kakšnem svetu živimo ! Lopovskem !!
šnelpepi
06. 06. 2013 15.43
+7
korencek3
06. 06. 2013 17.03
+0
To je res in plača v komunali je min. 1500 evrov + prevoz +malica+nagrada za dobro delo...
velikauharica
06. 06. 2013 17.50
+1
ja če je pa to res potem bodo pa samo še slovenski sorodniki po vezah zaposleni v Snagi
Stipe86
06. 06. 2013 15.11
+50
Naj države malo pritisnejo tudi na podjetja. Karkoli kupiš je v trojni embalaži, kot je nekdo že dejal. Bolano.
ansev88
06. 06. 2013 14.57
+24
Vidim, da vas tukaj večina ne dojema pomena ločevanja odpadkov. Ni štos v tem, da oni to računajo in pišejo kazni, štos je v tem, da se ljudi navadi na recikliranje, ker je to dolgoročno najbolje za nas. Če ne bomo zmanjšali proizvodnje embalaže in je ne bomo ponovno uporabljali, se bomo utopili v smeteh. A je kdo od vas zmožen pogledat še mal širše kot skoz luknjo od ključavnice? Poleg tega se take smeti precej dolgo razkrajajo in onesnažujejo zemljo, vodo in zrak. Očitno vsem dol visi kako bodo živeli vaši potomci in kaj se bo dogajalo s svetom, ko bo vas pobralo. Dejte uporabljat možgane še za kej druzga kot jih uporabljajo primitivna bitja.
depos
06. 06. 2013 15.06
-5
F1 F1 F1 !!!
06. 06. 2013 15.07
+15
vsakodnevno spremljamo da nebo boljšega jutri če te še pa pr smeteh je.... v glavo in mastno služijo bo pa verjetno tudi kdo drugačnega mišlenja se ti ne zdi??? al morajo biti vsi totalne ovce po tvojem??
Nina232
06. 06. 2013 15.07
+20
Ja, sve to super in oh in sploh, ampak mene bolj skrbi ekonomska situacija kot ločevanje odpadkov. Kako pričakujes od nekoga kdo komaj ima za hrano da ga bo sploh briga za ločevanje odpadkov? A misliš da mu bo to ta glavna skrb tekom dneva? Če bi socijalna situacija bila urejena a ne kot je danes, ne bi bilo problema tudi glede ločevanja odpadkov. Do takrat, kako naj nekdo, kdo recimo ima 25 kvadratov stanovanja stisne še kar nekaj zabojnikov za ločevanje odpadkov vanj
F1 F1 F1 !!!
06. 06. 2013 15.08
+3
Symons
06. 06. 2013 15.09
+32
Tebi tudi marsikaj ni jasno. Koliko stane tona plastike? Koliko tona papirja? Zneski niso majhni. Osebno zagovarjam ločevanje odpadkov. Ne zagovarjam pa, da podjetja, ki odvažajo odpadke, nam kasirajo za to. Sami pa prodajajo naprej. Sistem je narobe. Ni problem plačat, če za to kaj dobiš. Tako pa plačamo, da mi delamo, da oni služijo miljone. To se nam nekaterim ne zdi pošteno. Se pa zavedam, da z naravo delamo kot svinja z bučami.
adminisrat0r
06. 06. 2013 15.11
+3
Kriminalci kradejo denar ki ga zaslužijo ljudje s svojim delom z ločevanjem odpadkov, potem pa še kradejo denar tistim ki jim te ogromne dobičke onemogočijo s tem da se ne gredo njihove igre ker niso butasti.
depos
06. 06. 2013 15.16
-4
Symons, še enkrat. Snaga plačuje za oddajo plastike! Tono papirja je pa treba pobrati. Kje so tu kamijoni, delavci, nafta...Ni računice.
ansev88
06. 06. 2013 15.18
-7
nena ne morem verjet, da maš za izgovor, da ne ločuješ tvoje ekonomsko stanje. Te nič ne stane, če vržeš plastiko v zaboj za embalažo, steklo v steklo in papir v papir. Symons in administrator in ostali, ki se vam to zdi nepravično. Opazili ste, da je v odpadkih gore denarja, zato lahko malo razmislite v to smer in če ste kaj podjetni, zaženete firmo s predelavo. Osebno ta strošek dojemam kot plačilo za malo bolj čisti svet, eni pa vidite samo tisto kar je oprijemljivo.
minimalisch
06. 06. 2013 15.18
+12
za kubik mešanih odpadkov plačaš okoli 30eu..ločuješ in ne dobiš nobene subvencije, se pravi delaš tud za komunalo, ki jo plačuješ in ne poceni...zaradi take cene folk meče smeti po gozdovih, a glej ga zlomka vsako leto se naredi akcija očistimo slovenijo kjer za en sendvič čistiš cel dan, za tistim, ki odlagajo smeti kjer ne bi smeli, tukaj bi spet morala komunala reševat problem..zgrešen sistem..še na hrvaškem so plastenke subvencionirane..
ansev88
06. 06. 2013 15.19
-4
Sicer pa lahko sami vozite odpadke na smetišča in dobite za to denar, če bi vsi tako radi služili.
Nina232
06. 06. 2013 15.32
+4
Ansev, ločujem steklo, papir in plastiko. Ampak imam tudi veliko stanovanje in dovolj placa za mini zabojnike za ločevanje. In seveda da ekonomska situacija vpliva na ločevanje pa še na marsikaj, iz razlogov katere sem že navedla. Ljudje nimajo volje da bi se ukvarjali s takimi zadevami ko nimajo kaj za jest pa položnice plačat.
ansev88
06. 06. 2013 15.36
-6
Zato ker ljudje nimajo volje, je tako kot je. Nekdo zgubi službo, se mu sesuje svet in potem namesto, da bi naredil kaj sam iz sebe, da bi se rešil iz te situacije pač doma sedi in čaka in objokuje stare čase, ko je bilo vse rožnato. Tipično slovensko. Dejmo jokat in kokodakat pa nič narest pa se smilit samemu sebi. Sej mi je jasno, da so situacije različne od posameznika do posameznika, samo ne mi rečt, da se nikol ne da neki narest. Da se, če se hoče in če narediš sam, ne pa da čakaš na boljši jutri.
Morana7
06. 06. 2013 15.55
+5
Je pa tudi res, da se proizvajalcem šiška za to situacijo ali morda pač mi sami produciramo tone plastike in jo dajemo vsepovsod zraven? Zadeva je nerazgradljiva in škodljiva a je dobesedno na vsakem koraku...pa recimo uporaba bio goriv bi bila tudi že davno tu, če ne bi bila nafta tak boznis kot je in seveda bodo avte na to gorivo delali dokler je ne bo zmanjkalo brez kakršnega koli ozira na okolje...pač nabijejo davek za ovce in to je to....
Magyar
06. 06. 2013 16.41
-1
Bravo eden redkih ki ni kot furmanski konj in imam malo širši pogledt na svet. Takih ljudi se manka!!!!
limonca4
06. 06. 2013 14.51
-6
Madona, kako ste nekateri brihtni. Malo se pozanimajte. Sama vem, kako je, ker poznam nekoga iz tega foha. Snaga zasluži le s prodajo papirja, kovine in akumulatorjev, vse ostalo pa mora predati predelovalcem in PLAČATI!!!!!
Aleš Hren 1
06. 06. 2013 14.57
+8
Mam kolega pri Snagi dela vem kako te stvari tečejo ne men govorit kako in kaj
Chad Reed
06. 06. 2013 15.02
-1
F1 F1 F1 !!!
06. 06. 2013 15.04
+3
pa na plastiko si pozabla limonca4, s katero tudi služijo. vse to našteto pa že prinese dober procent vseh odpadkov, ki se prodajo tako da bučnce ti svojim doma prodaji mi tudi vemo kako to gre!
Aleš Hren 1
06. 06. 2013 15.04
-1
limonca4
06. 06. 2013 15.06
+0
F1, za plastiko morajo plačati!!! To je samo izgovor, da se ne sortira. Packi! Aleš, vem, da imajo tudi lastno elektrarno (s tem si znižajo stroške), samo te smeti za sežig so iz črnih kontejnerjev.
F1 F1 F1 !!!
06. 06. 2013 15.09
-1
depos
06. 06. 2013 15.10
+2
Aleš, če ta tvoj prijatelj dela v Snagi ne pomeni, da tudi kaj ve. Ima pa Snaga tudi spletno stran. Preberi in potem komentiraj.
depos
06. 06. 2013 15.12
+2
Limonca1, smeti iz črnih zabojnikov se ne sežigajo, ampak odlagajo na deponiji. Elektrarne pa poganja plin, ki nastane pri razkrajanju odpadkov.
adminisrat0r
06. 06. 2013 15.14
+1
Zanimivo da tisti ki so ZBIRALI PLASTIČNE ZAMAŠKE niso čisto nič plačali zato da so DOBILI denar od preprodaje ločeno zbrane plastike. Za PAPIR pa že vsi vemo kako je na dinosu. Steklo ENAKO.
depos
06. 06. 2013 15.23
+1
Tona papirja je bila lansko leto nekaj čez 80€
adminisrat0r
06. 06. 2013 15.38
-2
torej imajo za VSAK kontejner posebej VSAK teden 100€ ČISTEGA dobička na račun idiotov ki zbirajo za njih raje vržem med mešane in polijem papir z oljem in pomijami
limonca4
06. 06. 2013 16.54
Depos, imaš prav, sem narobe napisala, bi morala napisati smeti za oddajo plina.
Explainator
06. 06. 2013 17.02
+1