Slovenija

FOTO in VIDEO: Kako sta bila videti shoda iz zraka?

Ljubljana, 08. 02. 2013 12.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ljubljana je v znamenju zborovanj in protestov. Najprej so se na Kongresnem trgu zbrali podporniki vlade Janeza Janše, nato pa so se zbrali še protestniki na 3. vseslovenski ljudski vstaji. Oba shoda je s helikopterja posnela tudi naša ekipa.

Ljubljana je bila v znamenju zborovanj in protestov. Najprej so se na Kongresnem trgu zbrali podporniki vlade Janeza Janše, nato pa so se zbrali še protestniki na 3. vseslovenski ljudski vstaji. Dogajanje je s helikopterja posnela tudi naša ekipa.

Na odru shoda Zbora za republiko se je zvrstilo več govorcev, ki jih je spremljal kulturni program. Po ocenah policije se je na Kongresnem trgu zbralo okoli 9000 udeležencev, shod pa je minil mirno.

Fotografije iz zraka Zbora za republiko:

Po končanem shodu Zbora za republiko pa so se na Kongresnem trgu zbrali tudi udeleženci 3. vseslovenske ljudske vstaje. Po podatkih policije se je zbralo več kot 10.000 ljudi, ki so se podali na ljubljanske ulice in se preselili na Trg republike.

Fotografije iz zraka 3. vseslovenske vstaje:

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1207)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kesneberg
10. 02. 2013 02.21
+5
Množično obiskan shod Zbora za republiko in SDS, ki v srcu dobro misli, je v svet poslal sporočilo, ki ga ne sme preslišati noben pravi Slovenc. Ja nekaj podobnega kot v S. Koreji. Plakati, Film , govori naš ljubljeni vodja, raja pa ploska (na komando). Pa kot Fidel dosmrtni vodja. A niso to ideje in dejanja nekega sovražnega sistema? Očitno JJ deluje po sistemu; pobrati najboljše od sovražnika (oz. se je v svoji kp karieri očitno navzel nekih idej in jih obrnil -priredil sebi). Samo moto Jaz Bog edini v Sloveniji ne deluje g. JJ. Nas je veliko ki smo kakšno knjigo prebrali, nekajkrat več kot kimajočih na zboru.
k_komet
09. 02. 2013 17.30
-37
Množično obiskan shod Zbora za republiko in SDS, ki v srcu dobro misli, je v svet poslal sporočilo, ki ga ne sme preslišati noben pravi Slovenc. Eden in edini, edini pravi Slovenec, ki nas lahko reši pred pogubo je veliki sin slovenske matere in slovenskega očeta, naš preljubljeni in ljubljeni Janez Ivan Janša. Zato pozivamo vse ljudi, ki v srcu dobro mislijo, da gredo na referendum in postavijo našega največjega sina slovenstva za dosmrtnega predsednika. Ko bomo to storili, se bodo končno uresničile več tisočletne sanje vseh pravih in zavednih Slovencev in Slovenk.
thenamles
09. 02. 2013 17.52
+15
Saj se hecaš, ne? Kje živiš? Vse kaže da uživaš pod tiranijo.
Karantanec987
09. 02. 2013 23.35
+4
da bi mel belo-domobransko slovenijo?ziher se zajebavleš,ne?
?istilec belih
10. 02. 2013 02.39
+1
KLIPAN71
10. 02. 2013 08.50
+3
"Množično obiskan shod Zbora za republiko"???!!!! In potem naj verjamemo tem ljudem??? Še pri številu udeležencev se lažejo ne da se drugje ne bi.
Korošec2
09. 02. 2013 16.46
+39
POP tv je s helikopterskimi posnetki preprečil popolno manipulacijo politično zlorabljene policije o številu protestnikov. S teh posnetkov se jasno vidi, da je bilo na vseslovenski vstaji vsaj 5 krat več ljudi. Mislim da je najbolj realna številka: na shodu za SDS kakšnih 5.000, na vseslovenksi vstaji pa okrog 30.000. Če ne bi POP tv objavil posnetkov, bi policija verjetno "uradno" ugotovila, da je bilo na vseslovenski vstaji kakih 8.000 ljudi. Manipulacijo je s posnetki preprečil POP TV.
k_komet
09. 02. 2013 16.53
+20
Če kaj...potem to drži...in SDS tudi najbolj jezi. Zato pa POP-ovi novinarji niso dobrodošli niti na janševih tiskovnih konferencah...:)
fruruc
09. 02. 2013 22.45
+3
no, dejansko na vstaji ni bilo 30 tisoč ljudi, ampak kakih 20 tisoč, na ZZR pa nekaj pod 3 tisoč.
nnanna
12. 02. 2013 08.15
+0
parendavid
09. 02. 2013 16.42
+30
dejstvo je da so milijoni začeli izginjat,,,dve leti po osamosvojitvi,,,,in še danes izginjajo,,,,)),,,,,,vsak za vsakega ve nekaj,,zato so vsi tiho,,treba je zamenjat najmanj 80% vlade,,,najmanj,,,,ukrojili so si zakone,,,,a mi ko ovce,,,,)),,,,,za šišanje,,,,,
thenamles
09. 02. 2013 16.19
+19
Če bi Janši bilo samo nekaj malega do slovenskega naroda bi brez odlašanja odstopil, tako pa se vidi , da ima interes in se bori za oblast. Le tako ima celoten nadzor nad vsemi in mi kot ovce naj bi sklanjali glave in se strinjali z njim ko uničuje naš sistem in prihodnost naših otrok.
nnanna
12. 02. 2013 08.16
+0
hudini.mmm
09. 02. 2013 16.16
-1
OK. nisem politično naravnan, ampak nečesa ne razumem. Večina vas bi rada, da gre Janša dol. ok naj gre. sam pol pripeljite koga ki bo bolj sposoben. kdo je toliko sposoben, nekoruptiven , pošten, ljudski človek da ima za njega smisel rušiti vlado in zapravit 4 milijone € za volitve, poleg tega pa biti se tri mesece brez vlade in zaradi tega izgubiti še mnogo evropskega denarja. sploh pa... saj so bile velitve!! kje ste bili takrat?? razumem da janša ni vredu. ampak kateri politik pa je? kdo je prišel v zadnjih 2h letih in je tako dober da ga je trebe takoj dati na vlado? jankovič?? dajte no... on je slovenski Berluskoni. drugi pa itak niso sposobni in nimajo podpore. pa sploh kateri politik ima čiste račune? res me zanima zaradi koga je vredno hodit na demonstracije, zaradi koga je vredno uničevati državno lastnino za katero smo in še plačujemo vsi davkoplačevalci? za koga je vredno plačevati opremo in policiste za demontracije? janša ni dober. ne vem pa za nikogar, ki bi bil vreden cca 20mio€ kolikor izgubimo če gre dol... Ne vem KDO JE TAKO DOBER?? RAZSVETLITE ME!!
hudini.mmm
09. 02. 2013 16.47
+0
k_komet
09. 02. 2013 16.54
+1
Uboge na duhu lahko razsvetli le večno kraljestvo
prašek
09. 02. 2013 16.58
+2
Vsak klošar je boljši od Janše ! Ime sploh ni važno !
hudini.mmm
09. 02. 2013 17.04
+6
ampak še zmeraj brez pravega odgovora... koga bi radi na vladi?
smolapataka
09. 02. 2013 17.22
+13
hudini.mmm Ti bom jaz napisal kdo in predvsem KAKO. In Slovenija bi zacvetela v dveh letih. 1. Vso to garnituro odstranit TAKOJ s politike. 2. Pred ponovnimi volitvami TEMELJITO pretresti zakonodajo in sicer: - vsem poslancem funkcionarjem itd. ukiniti vse ugodnosti. Ukiniti jim vse tajnice, svetovalce, pomočnike, službene avtomobile, plačo pa jim znižati na nivo višje medicinske sestre ali srednješolskega profesorja. - vsem državnim funkcionarjem in njihovim bližnjim sorodnikom prepovedati opravljati kakršnokoli drugo funkcijo, ali imeti kakršnokoli firmo. Tako kot Loterija ne pusti sodelovanja v igrah na srečo svoji zaposlenim in njihovim družinskim članom. - ukiniti jim kakršne koli imunitete, tudi sodstvu in sodnikom - uvesti popoln nadzor nad njimi in to ne z nekimi komisijami, ampak posebn oddelek kriminalistične policije in tožilstva, ki bi se ukvarjal samo z njimi. - predvolilne obljube dokumentirati in naj kazensko odgovarjajo za neizpolnitev. - mahinatorje TAKOJ aretirati in obsoditi. Po hitrem in kratkem postopku. Možnosti pritožb šele po izrečeni kazni. - pri sprejemanju vseh pomembnejših zakonov in reform uvesti sodelovanje najmanj 30 navadnih državljanov, ki ne smejo pripadati nobeni stranki in nimajo nobenega podjetja, združenja, itd. Kakor tudi ne njihovi družinski člani. Te državljane mora priporočiti najmanj 100 drugih državljanov, z enakimi pogoji. 3. Potem pa izvesti nove volitve. Pa da jih vidim heroje, koliko bi jih sploh upalo kandidirat in kaj bi obljubljali. Na ta način bi se doseglo, da bi na vodilna mesta prišlji ljudje, ki jim je dejansko za dobrobit države in državljanov.
hudini.mmm
09. 02. 2013 17.32
+5
se strinjam... samo kdo bo to izpeljal? dobro vemo da so demonstracije voda na mlin določenim političnim strankam. in vedno ko so demonstracije se nekaj dogaja v ozadju. to je samo toliko da se ljudi zamoti, da so slepi. vse kar si napisal se lepo sliši samo še vedno vemo, da smo samo ovce ki se pustimo voditi. vsi smo polni velikih besed. če bi hotli kej dosečt bi mogli biti pred parlametom mesece. mogli bi bit pred njihovimi domovi. dokler jih bomo pa lepo prosili pa ne bo nič. sploh pa kdo bo vodja v času brezvladja??? lokalni kavboji (župani) ali najbolši strelci ???
smolapataka
09. 02. 2013 18.18
+1
hudini.mmm, mislim da bi se dalo. Po 3.členu ustave, ima oblast ljudstvo. TOREJ: - Takoj razpustiti parlament. To je možno že itak po obstoječi zakonodaji. - sestaviti "tehnično" vlado. Zraven postaviti 30 navadnih državljanov, ki niso pripadniki nobene stranke, sekte, združenja, niso na kakršnihkoli vodilnih položajih, nimajo podjetja itd, kot tudi ne njihovi družinski člani. Te državljane mora vsakega priporočiti nevem 100, 1000 drugih pod enakimi pogoji. - Takoj po kratkem postopku sprejeti omenjene ukrepe. - razpisati predčasne volitve. To bi se dalo izpeljati v enem mesecu, če ne še prej.
hudini.mmm
09. 02. 2013 18.37
+5
no ja.... sam problem je ker je pri nas vsak 10. zaposlen v državni upravi.. od tega jih je ene 30% preko zvez in brez pametnega dela, in tej bi to sigurn preprečl ker se jim gre za €. pa veliko jih je. potem bi mogl protestirat proti oblasti ne pa janši. ker ostali niso nič bolši (janša je slab). itak je tako, da za vsako službo že rabiš potrdilo o kazenski neobravnavanosti edino za politika še ne. pa ukint bi mogli financiranje strank. če je nekdo dober , mislim RES dober bo vložil za začetek svoj denar, nato pa bodo vložili še ljudje. ne pa da so vse stranke zapufane do vratu ,pol pa vlada poveča financiranje strank kot zadnjič...
kesneberg
10. 02. 2013 02.11
Ime in priimek: Kralj Matjaž, Matija Gubec
?AKAL
09. 02. 2013 15.25
+13
Vsak slepec je videl,da je bila samo peščica SDS privžencev,če pa pogledamo popoldansko srečanje pa z prostim očesom nevidiš vseh ker jih je okoli 30000 pravih SLOVENCEV zato Janša pot pod noge in adijo funkcija ki jo tako ljubiš,ker lahko peščici tvojim podpornikom deliž delovna mesta, pojdi na ranč in tam tudi ostani
oseba1
09. 02. 2013 15.47
-18
Hahaha kako si zaslepljen .... Jasno je, da na vstaji ni bilo več kot 6000 ljudi. Jaz vidim peščico vstajnikov.
Tine0707
09. 02. 2013 15.56
-16
Čakal hočes reč 30000 trenerkarjev ? Pravi Slovenci niso bli na vstaji, sej se itak ve da za vsem tem stojijo strici
ivan.z Doba
09. 02. 2013 16.04
+9
kučan je kriv... on je infiltriral ivana v ss!
jeb...
09. 02. 2013 16.27
+12
Veronikap
09. 02. 2013 15.16
+23
Na enem transparentu je pisalo "BREZ J.J. MI ŽEVETI NI " NI PROBLEMA !!!!! ZADEVA REŠENA!!!!
elektri?ar
09. 02. 2013 15.22
+7
Dal sem ti en velik plus, ker več jih ne morem, sorry!
k_komet
09. 02. 2013 14.43
+45
Janša je izgubil stik s politično realnostjo, ali pa jo podcenjuje. Kdor si je dobro ogledal posnetke obeh shodov, je lahko brez neke velike analitičnosti ugotovil vsaj dvoje. Shoda Zbora za republiko, ki je bil v bistvo le krinka za shod privržencev stranke SDS na eni strani, ter shod »Vstajnikov« se je ločil vsaj po dvojem. 1. Prvega shoda so se udeležili predvsem starejši (po videzu sodeč od 55. let pa navzgor), katerim se je videlo že po oblačilih, da so dobro situirani in predvsem zagovorniki ene politične opcije 2. Drugega shoda (vstajnikov) pa predvsem mladi, različnih družbenopolitičnih pogledov, katerih druga značilnost je to, da so oropani sedanjosti in prihodnosti. Medtem ko so se prvi zbrali za ohranitev privilegijev, so se drugi zbrali, ker so v tej družbi in tej državi brez prihodnosti zase in za svoje otroke. Če torej kaj, potem je Janša spregledal preprosto dejstvo, da med mladimi ne uživa več podpore in kar je še huje, mladih je iz dneva v dan več, med tem ko se vrste njegovih naravnih podpornikov in volivcev, po naravni poti manjšajo. Njegovo popolno zanikanje tega problema, pa ga je pripeljalo v brezizhodno situacijo. Mladih ne more več prepričati s preživelo politično ideologijo, ki črpa svojo moč in navdih na obujanju in opevanju kolaborantke ideologije iz II. Svetovne vojne, ki hoče ljudstvo spet deliti na »vaše« in »naše«, na »leve« in »desne«. Janša in njegovi sledilci preprosto ne doumejo, ali pa nočejo doumeti, da mladih ta ideologija preprosto več ne zanima. To preprosto ni njihov problem in tudi nikoli ni bil. Pa ne zato, ker bi bili zavedeni od ideološkega notranjega ali zunanjega sovraga, pač pa preprosto zato, ker nočejo živeti travm izpred 70 let, pa čeprav dobro vedo kaj je kolaboracija in kaj ne. Nobeno zmerjanje, nobene žalitve in hujskaški nagovori tega dejstva ne bodo spremenili, prej nasprotno. Mladi bodo morda prav zato še bolj odločno in pogumno zahtevali to in tisto kar jim po naravi stvari pripada. Zahtevali bodo dostojanstvo in dostojno življenje zase, za celotno svojo generacijo in generacijo svojih otrok. Janša v tem trenutku še jadra na krilih osamosvojitvene vojne in njegovih zaslugah pri njej (kar mu nenazadnje nihče niti ne oporeka), a zmeraj bolj dela podobno napako, kot jo je mitološki Ikar, ko se je kljub vsem opozorilom, da naj ne leta previsoko, preveč približal soncu, dokler ni končal v morju. Zato se mu kaj hitro lahko zgodi, da bo tudi on strmoglavil v morje pozabe.
elektri?ar
09. 02. 2013 15.03
+16
Bravo, zelo dobro analizirano, po mojem precej objektivna ocena, a kaj ko bodo SDS fanatiki ponovno dejali da gre za intrige rdečkarjev in da smo vsi ostali, no saj vemo kaj, sem danes že nekajkrat omenil......
1enapupa
09. 02. 2013 15.10
+10
k-komet...odlično zapisano, res objektivno...se podpišem v z velikimi črkami
ksenak2
09. 02. 2013 13.58
+39
Po tistem morbidnem jutranjem shodu, na katerega smo šli tudi pogledat, je bil popoldanski noro, noro krasen! Familije, mladina, stari mladi, duhoviti transparenti, ogromno res ogromno ljudi- gosta povorka čez celo slovensko cesto mimo name, Banke Slovenije, kjer smo se za kratek čas ustavili, zombiji pa so nalepili nanjo nalepke NAŠA LAST, pri Metalki na levo po Gosposvetski do Delavskega doma in na levo čez ves tropasovni vpadni del Prešernove obvoznice, ki je bil zaprt za promet, do križišča in na levo proti Šubičevi na Kongresni trg. Ljudje veseli in trdno odločeni - S TO VLADO JE KONEC, Z DIKTATORJEM JANŠO JE KONEC! Ko je bila glava kolone na Šubičevi, je bil rep še na Slovenski. Ogromno ljudi, ki so se kot neksončna reka valili na pregrajen Kongresni trg, to ni bilo 20 000, to je bilo precej več ljudi. Ob pol sedmih sta padli dve petardi, ljudje so zagrabili enega od petardašev in ga zvlekli k policajem, KI JIH JE BILO MED LJUDMI PREMALO!! nobenih izgredov, le manjša skupina zelo mladih mulcev, eni so bili iz Cerkna pri Idriji in en par pijancev iz Pivke, ki so začeli rukat in podirat ograjo in so jih pošprejali s solzilcem. Ljudje - udeleženci so jih zagrabili za bunde in zvlekli vsakega posebej stran, in zanimivo- fotografi, ki so bili tam zaradi pretepa, so skočili do ograje in zasedli teritorij, in flešali mulariji v oči, ODLIČNO! To je bila dejansko vstaja slovenskega naroda, normalnih ljudi, ne pa levi fašisti, kot si jih je drznil poimenovati Janša. Pa še to: če ne bodo v parlamentu dovolj hitri in ne pojutrišnjem, pač pa JUTRI kot vejo in znajo odstranili tega Janše, bo folk res znorel. Samooklicani finančni minister, obtožen korupcije in z znanimi vojno dobičkarskimi posli v svoji zgodovini in odvisnik od moči in oblasti je ta zadnja oseba, ki bi ji človek lahko zaupal ključ od državne kase.
elektri?ar
09. 02. 2013 15.18
+3
jakc8
12. 02. 2013 03.47
Bravo tako se piše..in to je tisto pravo... Kar se pa tiče Janše,,on sam nam je ukradu državo..kar sam bo gospodaril z denarjem...sramota...in vsak čas bomo znoreli..in da nam ne pridejo slučajno dopoldaci na sproti in nas skušajo zaustavit ..ker pol se bojim da bo prišlo do ... Naj Janša ne poskuša še s takimi provokacijami.. Če bi kdo drug, ki nima za sabo skorumpiranega sodstva in še česa, bi že zdavnaj sedel..da ne govorim ko je večina slovencev označil s fašisti..,,v Nemćiji bi že sedel tak manipulator kot je on ...Nobeden ki spoštuje svojo deželo in svoje ljudi si nebi upal kaj takega izjavit... Da noče odstopit glede na to kaj se dogaja v državi je isto kot da je diktatorsko prevzel oblast..kot da smo na kitajskem ali koreji..
Nani.Polh
09. 02. 2013 13.38
+23
Po podatkih policije in gorenjaka...hahahaha...sej ne morem verjet...zgleda, da je gorenjaku, gombočeva izpit iz matematike naredla
K0mentat0roo2
09. 02. 2013 12.49
-48
Glede na to, da je shod ne prijavlen! Bi jaz vsem, dal kazen za nepravilno prečkanje ceste, tok da jim enkrat postane jasno, da smo v 21 stoletju in da smo v državi, kjer velja nek red in nismo kot ovce razpuščeni. Jaz bi vse oglobil. Se pa strinjam da če so drugače misleči, nej stavkajo, nej pokažejo svoj mnenje samo na pravilen in miren način.
r_inkvizitor
09. 02. 2013 12.52
-7
Ne razumeš. Na NEPRIJAVLJENEM shodu so demonstrirali za: PRAVNO in UREJENO državo. Ne morš verjet.
elektri?ar
09. 02. 2013 13.04
+29
In samo to dejstvo, da so bili neprijavljeni je dovolj, da jih trenutni minister vseh ministrov označi za leve fašiste ali kot nekateri tukaj za naciste. Kot sem že večkrat napisal, če si proti SDS in se z njihovo politiko ne strinjaš, kar je normalno v vseh zahodnih demokracijah, si (odvisno od dnevne forme SDS-a) komunist, levi fašist, nacist. Me zanima, kaj bom jutri prebral?
Belabreza
09. 02. 2013 13.08
+17
K0mentat0roo2 - Verjetno sosošel Gombočeve, samo ne vem, na kateri šoli. Že po pisanju vidiš, kam te perle spadajo.
ppetrov5
09. 02. 2013 13.13
+14
Kričač se pošč...Na prijavo! Prijavljal bo takrat ko boo elita odstopila! To takrat pa bomo viseli iz streh če bo potrebno..Itak smo zombiji!
Robi68
09. 02. 2013 15.34
+1
Tine0707
09. 02. 2013 16.06
-2
K0mentat0roo2 to tak se prav pa še za oviranje prometa posebi kazn
jakc8
12. 02. 2013 03.33
Komentator, jaz bi dal pa tebi kazen ker mlatiš prazno slamo..
Josip Kmet
09. 02. 2013 12.46
-33
Kdo jim je dovolil zapreti javno cesto???
jeb...
09. 02. 2013 12.55
+41
javnost...ker je cesta last naroda.cesta je naša in ne od kakšne vodilne stranke,da bi narod mogu koga spraševati za dovoljenje!!!bo dovolj jasno zdaj???
Robi68
09. 02. 2013 15.35
-6
Javna cesta je javna last in zaprli ste tudi mojo lastnino tko da f.o.
jeb...
09. 02. 2013 16.28
+2
jeb...
09. 02. 2013 16.29
+3
Josip Kmet
09. 02. 2013 12.42
-5
Ne bom več komentiral, ker me nekdo stalno meče ven.
deinon
09. 02. 2013 12.59
+32
1enapupa
09. 02. 2013 12.35
+17
berem komentarje...moje ugotovitve: narod se je razdelil na leve in desne...še sreča, da je levih več...še je upanje za našo državo
jeb...
09. 02. 2013 12.44
+21
kdo je bedak?aja,vi posvečeni desni ste nedolžni u tej zgodbi
r_inkvizitor
09. 02. 2013 12.44
-9
Ne vidim nobenega levičarja na tem portalu. So desničarji, ki to priznajo. So skrajni desničarji, ki trdijo da so sredina ali pa, da so levičarji in so ljudje, ki ne vedo kje so (v naših razmerah, to niti ni nič čudnega).
1enapupa
09. 02. 2013 12.48
+7
deinon
09. 02. 2013 12.58
+4
berem komentarje, pa vidim, da so se tukaj razpisali sami xxx ... grem drugam, ker mi ni do tega da izgubljam čas na to lepo soboto :P
papir22
09. 02. 2013 13.00
-1
1enapupa preberi komentarje levakov in preštej besede žaljenja in se vprašaj kje je vaša kultura. Le daj naredi to.
jeb...
09. 02. 2013 13.03
+4
papirček,mogoče bi res moral to prebrati in prešteti...če znaš,ker boš presenečen kaj vse se tukaj lahko žali in kaj ne
1enapupa
09. 02. 2013 13.16
+6
papir22, mene ne zanimajo drugi, mene je tukaj izključno zanimala MICLA, ker je njena žaljivka zadevala izključno mene...je pa žalostno, da se narod deli zaradi politikov, ki prvenstveno skrbijo za svojo prihodnost in svoj žep in se oklepajo stolčkov kot pijanec plota...dejstvo je, da bodo vedno obstajala različna mnenja...ne primerjam se z nikomer, nikogar nisem žalila, zato pričakujem, da me tudi drugi ne žalijo
Tine0707
09. 02. 2013 16.03
-7
Za stanje se ve kdo je kriv levi rudečkarji
jeb...
09. 02. 2013 16.31
+3
orehi
09. 02. 2013 12.26
+20
ENI PAČ NEVIDIJO DALJE OD SVOJEGA OZIROMA JANŠEVEGA NOSA
elektri?ar
09. 02. 2013 12.58
+8
andisej
09. 02. 2013 12.17
+41
Vse podpornike Janševe vlade bi bilo potrebno, imeti v evidenci , saj so možni kandidati za nepoštena dela
r_inkvizitor
09. 02. 2013 12.35
-7
Tudi nacisti so imeli vse jude v evidencah. ZAkaj predlagaš pot v policijsko in nacistično državo?
dzo77
09. 02. 2013 12.39
+4
zdej treba zapret tudi sturma b brezigar in i suhca ker potpireju kriminal loplov je tudi un kiri drzi vrecu hehehehehe
r_inkvizitor
09. 02. 2013 12.45
-6
Tudi nacisti so zapirali politične voditelje drugih strank. Daj dzo77, ne bodi tak naci!
elektri?ar
09. 02. 2013 12.50
+3
ADMIN, ponovno žaljenje z nacizmom, kje si????
r_inkvizitor
09. 02. 2013 12.57
-7
Žalitev je, ko se poslužujete nacističnih metod in proglašate za levičarje.
elektri?ar
09. 02. 2013 13.18
+7
A tako, pisanje na ta portal je nacistična metoda, kje pa sem se jaz proglašal za levega a nisem že danes napisa, da sem proti vsem opcijam! Kaj ni tukaj jasno? Če bi spremljal popoldanski del, bi lahko slišal, da so protestniki tudi ZJ omenili, da mora oditi.
Tine0707
09. 02. 2013 16.13
+0
andisej vsak pašten desničar pašteno dela za levičaje se pa ve da že v jugi niso nič ........... in tako do dans umran sem prijatelju umoran.....
Belabreza
09. 02. 2013 12.09
+43
In kako lahko dopustimo, da nas naš samoklicani premier iz Bruslja zmerja za leve fašiste? Kje je varuhinja človekovih pravic in Pirc-Musarjeva, da dopuščata takšno poniževanje državljanov? Tudi evrospko sodišče obstaja, bo treba tam malo povprašati, če se naši domači ne zganejo. Žalostno, kam smo prišli, če se ne prodamo za eno malico.
andisej
09. 02. 2013 12.18
+13
r_inkvizitor
09. 02. 2013 12.39
-14
Zakaj, jih zmerja z fašisti? Morda pa zato, ker to so. Kratka utemeljitev: Nacistična Nemčija ... Slovenija. Res so podobnosti. Tudi tam je ena stran (Nacisti), stalno objavljala nove in nove \"dokaze\", kako pokvarjeni in nevarni so njihovi nasprotniki (Judje, nekatere stranke), da so tako lahko opravičili njihov pregon. Tudi tam je ena stran imela pravico ustanavljati skupine svojih pripadnikov, ki so obiskovali nasprotnike na domu, tudi tam je ena stran imela pravico drugi groziti s poboji, če pa je kdo samo rekel kaj proti njim, je bil pa to napad. Tudi tam je ena stran uzurpirala določene ustanove, da je servirala nove in nove dokaze, za kar je uporabila preverjene propagandne aparačike. Tudi tam je ena stran demonizirala del tujih držav, nasprotne domače politične stranke in določene verske skupnosti (judje, jehovci, ...). In pri nas: Ne mine dan, da ne bi nasprotniki SDS ne bi prišli na dan z novimi trditvami, kako je JJ kanibal ali kaj podobno neumenga, kako ima visok predstavnik ene evrske skupnosti krdelo nezakonskih otrok (da se opraviči napade na to stranko in religijo). Tudi pri nas sme ena stran oblikovati skupine, ki hodijo v MB nadlegovat mestne svetnike na dom in obesiti lutke z njihovimi podobami pod most ter s tem pozivati k linču, drugi bi pa morali ploskati njihovi domiselnosti. Tudi pri nas so v \"Protikorupcijsko komisijo\" naselili Roka Praprotnika, ki prejšnjih par let na Dnevniku ni počel drugega, kot pisal sovražne in izmišljene zgodbe zoper svoje politične nasprotnike. Tudi pri nas je ozračje sovraštva soper ZDA, EU (poavadi pišejo Bruselj), Vatikan, RKC in politike iz vrst tako imanovane desnice vse večje. Pirc Musarjeva je bila pa vse prevečrat tiho in kot večjo nestrpnost označevala stigmatizacijo s trenerkarji (kar je vseeno tudi problem in neprimerno dejanje SDS), kot pozivanje k obešanju in zažiganju poslancev in svetniko. Morda je pa tudi ona del naci aparata. Bomo videli.
Klingonec
09. 02. 2013 12.41
+10
"Neron" je svoje povedal. On se šopiri v Bruslju dokler mu "hiša" gori! Jaz več poročila ne morem gledat ker mi vpliva na prebavo:-(
r_inkvizitor
09. 02. 2013 12.48
+0
Tudi nacistom so se gabili Judi. In kam jih je to pripeljalo?
elektri?ar
09. 02. 2013 12.59
+8
Belabreza, volitve bodo pokazale, prejšnji teden je javna podpora SDS zelo padla na nekje še vedno 10%
papir22
09. 02. 2013 13.08
-5
Tako je električar, ampak belebreza bi vlado zamenjala na ulici brez volitev. Za njo je samo to pošteno haloooo
Belabreza
09. 02. 2013 13.10
+7
papir22 - si ti prebral moj komentar ali kar tako povprek nekaj kritiziraš?
elektri?ar
09. 02. 2013 13.21
+5
Belabreza, da, žal kot večina njih kritizira kar povprek, ker se ti v eni točki ne strinjaš, si pač na napačni strani. Sploh pa si upaš oporekati besedam NJEGA, pa veš da si zalužiš vso kritiko SDS-a.
Belabreza
09. 02. 2013 15.07
+5
Komu se vi brezbrižne duše SdS prodajate, raznim argentincem in drugim pritepencem, katerim je potrebno plačevati stanovanja oz. hotele, ker se nimajo kam dati.
elektri?ar
09. 02. 2013 15.15
+6
Belabreza, v bisvu so ubogi, saj, kaj pa naj pričakuješ pri takšnem liderju, ki ne dovoljuje da kdo drugače misli, saj si potem takoj sovražnik.
modelx
09. 02. 2013 16.00
+7
breza, sej so naciji tud uporne svobodomiselne slovence zmerjali z bandidti, pa vidiš, kako so končali. bolj naj nas zmerjajo, večja bo kazen, ki jih doleti.
Jamm
09. 02. 2013 11.45
+0
Fantje stvar je taka, da bo potrebno doreči kaj je levica in kaj desnica krivega storila in ne mi skos o domobrancih pa to,...mel so razlog verjetn zakaj so se zoperstavili OK, dejansko je šlo za isto stvar kot gre sedaj, samo d prej ni blo demokracije in se je to reševevalo z orožjem in povejte mi kaj bi naredili, če vam pride nekdo domov in vam začne plenit stvari??? Tako so mel domobranci odgovor partizanom, ki so prihajali iz goš ter po domovih plenili vse počes HALOOO....no comment at all. Nobene veze z kolaboracijo ipd. bučkee so to slednji so pač rabl nekaj da se branjo pred nasilnimi in pobijalskimi sorojaki xd...žalostno jaa "brat bratu uperjal puško" Evo to je za vse tiste ki skos blatite vse ki se niso in se ne artikulirajo kot zvedniški revolucionarji ti. partizani:)) Za konc pa še ne pozabt famoznega QOUT-a Kennedy-a ob njegovi prisegi......ta nam mora bit vsem v poduk in ni ga šmenta, da se neb zvlekl iz te krize.
rew333
09. 02. 2013 12.17
+9
zelo poenostavljeno gledaš. Tam, kjer so bili domačini partizanom naklonjeni, ni bilo treba nič pleniti, ker so ljudje sami dajali partizanom, saj so vedeli, da v gozdu nimajo česa dobiti... razumeš? Gre za to, ali so bili domačini na strani partizanov ali ne. Proti njim pa so bili tisti, ki so v njih videli rdečega sovražnika.... In so zato raje sklenili pakt s Hitlerjem. Na Primorskem partizanom ni bilo treba pleniti, ker so skoraj cele vasi dihale z njimi....
vmp
09. 02. 2013 12.27
+1
r_inkvizitor
09. 02. 2013 12.42
-2
Kakor koli pogledamo, je bila kolaboracija in prisega Hitlerju zavrčno in protislovensko dejanje. Vseeno pa si je treba priznati, da tudi domobranci niso bili ves čas vojne za Nemce in proti Slovencem in da so tudi partizani storili marsikaj, kar ni bilo čisto OK in bi celo lahko enačili s kolaboracijskimi dejanji. Vseeno pa bi zagovorniki domobrancev tudi morali priznati, da so njihovi voditelji naredili nekaj zločinov proti slovenstvu.
dzo77
09. 02. 2013 12.42
+2
a vam je kaj znan toti skof rozman heheheheh
r_inkvizitor
09. 02. 2013 12.51
+2
Ja tudi neaktivnost cerkve in neupor zoper trenutno vlado ali politične skupine, če te izvajajo nacistični program, je gotovo lahko celo zločin.
Istra je naša
09. 02. 2013 11.32
-51
Ker me je v "vaši" Ljubljani zeblo v prste na nogah (cca. 12.40) sem se sprehodil proti koncu prireditve okoli in okoli zborovanja. Moja peš pot je obkrožila precej večjo množico, kot ste v vašem posnetku prikazali. Vprašanje, končali ste šolo v Sloveniji, najprej vrtec in osnovno šolo, kasneje srednjo in najbrž kakšno fakulteto. Po tem kar sledim vašemu poročanju, bi ocenil, da ste se v vseh teh letih naučili samo, kako se laže in na vse načine presllepi resnico ter pošteno poročanje. In še eno mnenje: zamerim državi, da neprijavljeno in proti zakonito zbiranje ne zaustavimo in vse kaznujemo.
elektri?ar
09. 02. 2013 11.39
+41
HE HE sedaj že posnetki, ki so v živo lažejo, saj ne moreš verjeti, posnetki v živo torej lažejo???????
MeaParvitas
09. 02. 2013 11.40
+11
Skycek
09. 02. 2013 11.42
+25
Jst mam tud eno vprašanje,Gorenak stric? Če se pa ne motim je pa protizakonita tudi kraja davkoplačevalskega denarja in pa tudi prevozi, hrana, pijača ki si včeraj dobil na naš račun!(korupcija) Zato prosim ne kvasi bedarij ker si le še eden od spranih janševih privržencev
Murterin
09. 02. 2013 11.49
-31
Neverjetno v kaj se spušča POP in kdo jim plača helikopter samo,da so lahko včeraj poročali,da so oni zmagali.
rew333
09. 02. 2013 12.19
+18
lemezeva, kako je pa POP vedel, kdo bo zmagal? Še JJ je bil prepričan, da bo zmagal on....
dzo77
09. 02. 2013 12.44
+14
dzo77
09. 02. 2013 12.44
+7
jakc8
12. 02. 2013 03.26
+1
Istra, ti kar lepo bodi v istri in ne lapaj neumnosti.. Zakaj pa če vas je bilo toliko ste se pobrali tako hitro domov..bi malo počakali večjo množico...da bi se malo pomenili.. Ti si kar tisto tvojo istro nekam ... Vem pa, če si slučajno kak istran, da imaš tam zelo malo somišljenikov, ker lih tam je Janša naredil največ škode--in tudi minusi govorijo da imate še zelo malo privržencev...