Slovenija

FOTO: Adria računa na večje število potnikov

New Delhi, 14. 06. 2011 12.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Delegaciji Slovenije in Indije sta podpisali memorandum o soglasju med Adrio Airways, Aerodromom Ljubljana in Air India. Bistvo sodelovanja so leti Air India iz Indije v Severno Ameriko in nazaj z vmesnim postankom na ljubljanskem letališču. Veliko bo pridobila tudi Adria.

Indijski premier Singh je skupaj s svojimi ministri pred predsedniško palačo Rashtrapati z vojaškimi častmi sprejel Pahorja, ta pa je nato položil venec na spomenik Mahatme Gandhija v Rajghatu, kjer se je tudi vpisal v knjigo gostov.

Predsednik vlade Borut Pahor se še naprej mudi na obisku v Indiji. Danes sta državi podpisali sporazum o skupnem vlaganju med Premogovnikom Velenje in Fairwood Group, na ministrstvu za promet pa so podpisali memorandum o soglasju med Adrio Airways, Aerodromom Ljubljana in Air India, na katerem sta bila navzoča pristojna ministra obeh držav.

Za kakšne posle gre?

Iz Aerodroma Ljubljana so sporočili, da je dokument podlaga za nadaljnje dogovore o realizaciji sodelovanja med družbami Air India, Adria Airways in Aerodrom Ljubljana. "Bistvo sodelovanja so leti Air India iz Indije v Severno Ameriko in nazaj z vmesnim postankom na ljubljanskem letališču, kar predvsem zaradi velikosti indijskega trga in njegove hitre rasti predstavlja veliko priložnost za povečanje obsega potniškega in tovornega prometa preko ljubljanskega letališča," so razložili.

Kaj si Aerodrom Ljubljana in Adria obetata od posla?

Pahor in indijski premier Singh
Pahor in indijski premier Singh FOTO: Reuters

Aerodrom Ljubljana si od posla z družbo Air India obeta preskok med letališča, ki ponujajo tudi medcelinske lete. "S takšnim sodelovanjem se bo letališče uvrstilo med pomembna vozlišča na območju jugovzhodne Evrope ter utrdilo strateško vlogo vodilnega letališča v regiji za tovorni in potniški promet. Adrii Airways bo sodelovanje omogočilo neposreden dostop do indijskega in trga ZDA ter hkrati zagotovilo dodatno število potnikov na obstoječih linijah. Indijski prevoznik na ta način doseže evropske potnike oziroma potnike z območja EU ter se poveže z mrežo letov Adrie Airways," so zaključili.

Podpis sporazuma je eden od korakov na poti k temu, da sklenemo končno pogodbo, je pojasnil glavni izvršni direktor Adrie Airways Klemen Boštjančič. "Veliko podrobnosti smo že dogovorili, a za uspešnost projekta bo treba dogovor skleniti tudi z drugimi partnerji," je poudaril. Air Indio namreč zanima le celoten paket. "Govorim o dogovoru glede oskrbe z gorivom v Ljubljani, dogovoru glede višine taks, ki jih zaračunava kontrola zračnega prometa – pri tem smo med dražjimi državami v Evropi," je našteval Boštjančič, ki pa je vendarle optimističen, da se bodo partnerji s sodelovanjem lahko uspešno dogovorili.

Air India naj bi začela leteti v Ljubljano bodisi z začetkom poletne sezone, torej s koncem marca, bodisi z začetkom zimske sezone, s koncem oktobra. Kdaj točno, bo sicer odvisno od tega, kdaj bo indijski prevoznik dobil letala, ki jih je naročil pri ameriškem letalskem proizvajalcu Boeing. Gre za letala 787, katerih dobava zamuja. "Adria bo imela od tega posredne koristi, v prvi fazi predvidevam, da bodo imeli večje koristi drugi," je ocenil Boštjančič. A Adria pri poslu računa predvsem na večje število potnikov, ki bodo bodisi iz Indije bodisi iz ZDA leteli v katera druga evropska mesta. Te potnike po Evropi, predvsem na že utečenih progah, želi razvoziti slovenski nacionalni prevoznik.

Kaj prinaša sporazum med Premogovnikom Velenje in skupino Fairwood?

Iz Premogovnika Velenje so sporočili, da se pripravljajo na vstop v enega največjih svetovnih projektov modernizacije podzemnega pridobivanja premoga v Indiji. "Premogovnik Velenje bo Skupini Fairwood nudil lastno znanje in tehnologijo, saj se bo v omenjenih projektih pojavil kot inženir, projektant, recenzent in konzultant. Tuji partnerji so velenjsko odkopno metodo prepoznali kot eno najproduktivnejših za odkopavanje v debelih slojih premoga in najbolj okolju prijaznih ter so sami predlagali Premogovniku Velenje vključitev v ta projekt, kar ponovno potrjuje dodatno mednarodno priznanje najnovejših dosežkov velenjskega inženirskega znanja. Sodelovanje v projektu bo ponovno velika priložnost za promocijo domačega znanja tako za Premogovnik Velenje kot za državo Slovenijo," so zapisali v sporočilu za javnost.

Pahor se je sestal tudi s politiki

Pahor v Indiji - 3
Pahor v Indiji - 3 FOTO: Reuters
Pahor in indijski zunanji minister sta se strinjala, da zaradi odličnih medsebojnih odnosov Slovenija lahko postane vstopna točka Indije na območju Evropske unije. S. M. Krishna je še dejal, da njegova država zelo ceni prijateljstvo s Slovenijo. Pahorju je ob tej priložnosti čestital ob 20. obletnici samostojnosti in odprtju novih prostorov slovenskega veleposlaništva v Indiji.

Pahor se je danes srečal s premierjem Manmohanom Singhom in zunanjim ministrom S. M. Krishno.

Pahor se je s Krishno dogovoril za okrepljen politični dialog tako na bilateralni kot tudi na multilateralni ravni. Izmenjala sta tudi poglede na politične ter varnostne razmere v svetu, zlasti v Severni Afriki in na Bližnjemu vzhodu. Pahor je sogovorniku predstavil reševanje vprašanje meje s Hrvaško in aktualne razmere na Zahodnem Balkanu. Govorila sta tudi o delovanju EU in evroobmočja. Krishna je ob tem poudaril, da želi Indija okrepiti sodelovanje z EU.

Pahorja je sprejela tudi indijska predsednica Pratibhi Devisingh Patil. Oba sta se zavezala k nadaljnji krepitvi prijateljskih odnosov med državama tako na političnem kot gospodarskem področju. Med drugim sta govorila o sodelovanju na področju visokega šolstva in raziskav, indijska stran pa je izrazila veliko naklonjenost investiranju v Sloveniji. Premier je predsednico Patil tudi povabil na obisk v Slovenijo.

Pahor se je sestal še z indijskim podpredsednikom Shri M. Hamidom Ansarijem, vodjo opozicije Sushmo Swaraj ter s skupino izbranih indijskih poslovnežev. S premierjem Singhom pa sta bila navzoča tudi ob podpisu več sporazumov in memorandumov med državama ter vodila pogovore obeh delegacij. Pahor se je nato z delegacijo in nekaterimi slovenskimi gospodarstveniki udeležil slovesnega sprejema, ki ga je ob obisku slovenskega premierja priredil predsednik indijske vlade.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (145)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

djsanki
16. 06. 2011 13.37
@motika ne vem kje si dobil podatke da je steza prekratka za 777-300ER....dolžina steze pri MTOW je 3200m, 100 m manj kot je dolga na Brniku....dejanska razdalja je pa ponavadi manjša...odvisno od teže letala, ki pa po vsej verjetnosti ne bo polno naloženo glede goriva se pa zna pojavit problem, da se bo predolgo tankalo...ko je prišel JAL z boeingom 747 so vanj "spravili" 15 cistern...vse skupaj je trajalo slabe 3 ure...kar bo preveč za Air Indio....verjamem pa da bo država posegla vmes in zagotovila ustrezna sredstva, da bo Air India res letela na Brnik...kmalu se bo začel graditi tudi nov terminal,....do takrat ko bodo sem začeli leteti Indijci bo že vse pripravljeno....je še skoraj eno leto do tega.....pritožbe letijo na Petrol, ker ima eno najdražjih goriv v Evropi...pa tudi na Kontrolo letenja, ker so cene taks vrtoglavo visoke mislim, da je to odlična priložnost, ki je Adria in AL ne bosta izpustila :D
belt
15. 06. 2011 22.14
@motika v čem je problem tankanja na letališču, sistem je isti samo več ali pa večje cisterne najdeš verjetno jih bo aerodrom priodbil če se bo to izkazalo za velik posel ali ne? Glede performans je tako: 747-400 pri MTOW bi bil verjetno res bolj na tesno bi pa tudi šlo če so razmere tisti dan taprave. Ne verjamem pa da bo letel 747-400 vsaj od začetka, pa tudi če bi sigurno ne bo kabina 100% pokrita.To da ti ne dobiš podatkov še ne pomeni da ne obstajajo pa to so ene prvih informaciji, ki jih potencialni kupci zahtevajo in morajo dobiti saj na podlagi tega se odločijo a bodo letala sploh vzeli ali ne. Si ti resno predstavljaš da se v letalstvu vse dela tako na blef?Vse te stvari, zaradi katerih dvomiš je treba prvo preveriti ker če performanse ne zdržijo se tega posla na letališču ne moreš iti. In mislim, da glede nato da ima 787 v povprečju 250 sedežev, da bo to Brnik brez problema sposoben speljati kar se tiče goriva in pretoka potnikov ne razumem zakaj nebi? Sigurno se bodo pa pokazali problemi in napake, ki jih bo pa treba sproti odpravljati, ker to imaš prav gostinska,trgovinska ponudba je dejansko majhna, to pa da čakaš tu dlje na prtljago je pa zelo subjektivno.Se pa Pučnik zelo širi in plani so bili ambiciozni že pred tem dogovorom tako, da verjetno bodo tudi to zrihtali. Za primerjavo si poglej kakšno sliko Pučnika pred 10,15 leti. Nič v letalstvu ni osnovano na pravljicah kar se performans tiče ker je riziko varnosti prevelik če se bo pa finančno obrestovalo pa dejansko ne bomo vedeli dokler ne bodo probali.
belt
15. 06. 2011 21.55
Volek če na nafti sediš tudi ni problem pa ko te država sponzorira ali misliš da pri tvojih Emiratih tega ni? Se vedno čakam na tvoje predloge za rešitev Adrije? Pa glede nato, da ti imaš pamet Boštjančič,Vuga,Skobir in Indijci očitno ne prosim daj nam davkoplačevalcem naredi uslugo in jim povej, da naj imajo pamet in da to nebo šlo. Sem prepričan da ne vedo da Emirati povezujejo Evropo z Indijo za 500€ in, da delajo vse na pamet brez kalkulacij.
belt
15. 06. 2011 20.04
volek vztrajam da greš do Skobirja,Boštjančiča,Vuge in Indijcev in jim poveš da naj bodo pametni da to ne bo šlo pa da je karta z Emirates do Delhija z Frankfurta 500€ in da je brezveze. Sem 100%, da si jim odkril toplo vodo in tega niso raziskali. prosim ker nočem da se zapravlja davkoplačvelaski denar.
belt
15. 06. 2011 20.00
volek kje so tvoji komercialni predlogi???še zmeraj čakam.
motika
15. 06. 2011 19.59
djsanki Prej žal nisem imel časa, da bi ti odgovoril, pa bolje pozno kot nikoli. Runway na letališču Jožeta Pučnika je dolžine 3.300 m, oz. 10.826 feet. (podatek iz spletne starni letališča in lahko preveriš tudi sam). Air India ima v floti B777-200LR, B777-300ER, B474-400, A310-300 in A330-200, če naštejem samo širokotrupnike. Če malo pobrskaš po netu najdeš na Boeingovi strani tudi tehnične karakteristike, ki brez najmanjšega dvoma nakazujejo, da je za take-off pri full payloadu pista 3.300 m vsaj za 120 m prekratka. Se pa strinjam, da letala ni potrebno polno naložiti, kar pa je seveda na škodo letalskega prevoznika. Dvomim, da so pri Air India tako neumni, da bodo leteli z letali, ki ne bodo optimalno mnaložena. Za manjši dreamliner B787 pa niti Boeing nima podatkov, tako, da ne vem od kod tebi podatki, da bo pista zanj primerna. Še o potniških kapacitetah letališča. Mogoče celo drži, da so kapacitete zadostne, vendar pa je postrežba že danes in brez dodatnih potnikov katastrofalna. Da dobiš prtljago traja dlje kot kjerkoli na večjih mednarodnih letališčih (in verjemi, da imam kar nekaj izkušenj s tujimi letališči), ponudba pijač v barih in trgovska ponudba je katastrofalna... Glede tankanja letala kot je B777 ali B747 pa kolikor poznam letališče nima niti primerne opreme, saj so do sedaj imeli opravka le s palčki v aviaciji in ne s širokotrupniki tipa B777 in podobnimi. Točno sem vedel, da se boš spotaknil ob air force one (tako sem tudi napisal). Air force one je posebaj za predsednika ZDA opremljeno letalo s posebnimi motorji in daleč od full pay loada tako, da mu pista ni problematična. Če pa se enkrat na leto zgodi da pride B747 (ponovno z max pay loadom ne bi mogel vzleteti) res ne pomeni, da so sposobni takšno letalo sprejeti vsak dan ali celo večkrat na dan! Mogoče ti ne bi škodilo, da preden pišeš malo pobrskaš po netu in šele potem pišeš o tem kaj je in kaj ni. Je pa tudi meni v interesu, da im AL čim lepšo prihodnost, vendar naj bo ta osnovana na realnih temeljih in ne na pravljicah in izkrivljenih dejstvih.
volek
15. 06. 2011 19.44
srebrnibreg, sem že napisal da s tujumpo koprivah mahat ni problem. Naj se najdejo investitorji za Adrio in naj vložijo svoj privatni kapital. Njalažje pa je reči, država /davkoplačevalci/ daj denar, bomo probali, mogoče bo pa šlo. Pa ne bo šlo, zagotovo. Da se bodo Indijci vozili v Ljubljano in nato zaradi dobrih letalskih povezav Adria naprej na Balkan. Lepo vas prosim, imejte pamet.
srebrnibreg
15. 06. 2011 18.47
belt 15.06.2011, 12:34 dragi volek nisem se mogel upreti da ti ne bi odgovoril ker nevem sem dobil občutek, da si prav želiš da Adriji nebi uspelo te smem vprašati zakaj?Osebna zamera ali ljubezen do Emiratov,Qatarja,Turkish, ki jih tako poveličuješ? Vzrok je zamera Pahorju in poveličevanje desnega liderja. Samo, da Pahorju slučajno ne uspe.
belt
15. 06. 2011 16.43
ne morem ti poslati linkov do tujih člankov, kjer malo bolj piše kaj točno hočejo od tega sodelovanja, zato ker je to nerpimerna vsebina???
belt
15. 06. 2011 16.26
Volek Preberi še enkrat moj prvi post kjer sem govoril o tem da sem skeptičen z določenih razlogov koliko potnikov bo zainteresiranih za Balkan to je glavni clij Adrije v povezovanju z Air Indijo in ne toliko Evropa prav zaradi tega kar to govoriš. Turkish,Qatar,Emirates,Lufthansa nobena ni tako povezana z balkanom toliko kot Adrija(upam da to veš?)plusizvajal naj bi cargo operacije(nevem kaj je s tem mišlejno). Jaz nič ne računam računajo ljudje, ki se nato malo bolj spoznajo kot midva skupaj če se jim bo pa izšlo bomo pa videli. Ne govorim o nekih bussines potnikih in nevem še kdo da bo prišel v Slovenijo tisto je bila samo razlaga tvoje napačne logike kaj in kako se dela profit v letalstvu. Kaj pa bo bomo videli. Pa še enkrat te prosim ne bodiampak privošči, da jim bo uspelo. Pa še nekaj od 1milijarde se bo Adriji poznalo tudi če se ustavi samo 1000 ljudi v Ljubljani, ker jih bo to 1000 več kot sedaj. Veš najbolj hecno je pa to, da ti nebi dajal davkoplačevalskega denarja ampak ko je pa možnost da se nekaj reši( ne pravim da bo uspelo) pa popljuvaš kot da je to nekaj najslabšega kar so se lahko spomnili. Prosim povej potem tvoje ideje pa z njimi k Adriji ker očitno na komentarje tukaj imamo same strokovnjake, ki vejo kako bi mogli in kaj nebi smeli.
cyklon
15. 06. 2011 16.04
volek 15.06.2011, 15:42 Ti imaš popolnoma prav. Škoda,ker je realnost tako težko razumljiva in prebavljiva. Sicer je pa res prav škoda,da super bogati Indijci k nam ne bodo pripotovali. V Ljubljani bi jim lahko pokazali BTC mesto. :-)
cyklon
15. 06. 2011 15.49
Tistih nekaj sto Bušmanov v Namibij mendai nima svojega letala ,letališča in pristajalne ter vzletne steze!? Ne? uhhh!
volek
15. 06. 2011 15.42
Belt, ti nočeš razumeti nekaj bistvenega; Qatar, Emirates in Turkish jih prepeljejo v vse evropske prestolnice, sicer res s postankom v Dubaju, Dohi in Istanbulu, Adria jih bo pa prevažala iz Brnika v Evropo. Ti tvoji bogataši na katere računaš še nikoli niso slišali za Slovenijo, kaj šele za letališče Brnik. Tako kot ne bomo nikoli privabili v Slovenijo bogatih turistov, se na naše letališče ne bodo voziliIndijski bogataši, še veliko manj pa povprečneži z Economy class karto. Oprosti, nočem biti nesramen.
belt
15. 06. 2011 14.26
volek točno zarad tega sem ti odgovoril ker oprosti nočem biti nesramen sam nevem kako naj ti povem ne razumeš se v to. Ja bussines potniki izredno preplačajo storitev to je res samo od teh 40 bussines potnikov firma živi ne pa od 350 takih kot si ti. Vedno prinaša premium traffic dobiček in dodano vrednost nikoli turisti ki kupijo karto za 500€. Ti zaupam še eno skrivnost vse velike letalske družbe (lufthansa,British,Air france) delajo izgube na kratkih letih ampak to izgubo pokrivajo na dolgih letih ker je tam prvi razred,bussines razred, ki prinese veliko dodano vrednost pri prodanih kartah tako kot si že sam ugotovil je storitev preplačana ker stroški za bussines potnika niso toliko večji v primerjavi z economy potnikom kolikor je dražja karta upam da sem bil dovolj jasen. In jaz nič ne računam, ker me ni zraven si pa srčno želim, da bi jim uspelo kljub pomislekom ker bi bilo to definitivno dobro za celotno naše gospodarstvo ne samo za Adrijo. In točno zato, da nebi zmeraj teh izgub plačevali davkoplačevalci je prihodnost v povezovanju če to ne bo uspešno bo pa moralo biti kje drugje. Ne želi si da Adrija propade, ker bi posledice tega čutila celotna država ne samo politiki, ki se pejlejo v Bruselj.
djsanki
15. 06. 2011 14.05
@belt se strinjam @volek tudi če adria ne bo prepeljala več potnikov na račun Air Indie, jih bo pa kdo drug...pomeni več prometa na Ljubljanskem letališču, kar pa si AL zelo želi.....pa vseeno bolje vsaj nekaj kot nič, nekako bodo morali prit na letališče iz tujih držav
volek
15. 06. 2011 13.43
belt, od tistih 40 potnikov v Business razredu se ne da preživeti in to sam dobro veš. Čeprav izredno preplačajo storitev, vendarle 350 potnikov v Economy class prinese dobiček. Če računate na Indijske premožneše, in ne bogataše, potem vam želim mnogo sreče, vendar ne na račun davkoplačevalcev.
belt
15. 06. 2011 13.09
volek imaš prav za nizkocenovnike sem govoril na splošno ni letelo . Slišal sem še za marsikatero drugo stran pa si upam trditi da glede nato da je moj posel v samem letalstvu da vem o čem govorim zate pa nisem čisto siguren če vaš kaj in kako se sestavlja cena prevoza. Ampak ko, si že zagrabil povej mi kaj je zate točno kvalitetna letalska družba? Drugo dragi moj volek poslovneži si načeloma ne kupujejo sami letalskih kart ampak jim plača firma in potujejo v Bussines razredu ne Economy tako da tam je pa cena dražja če je to zate preseravanje tudi prav, samo oni ne gledajo strani, ki jih ti omenjaš. Veš kaj gledajo poslovneži najbolj? Da se jim bo časovno najbolj izšlo vse ostalo jih ne zanima itak jim firma plača. Pa še nekaj si povedal koliko stane karta Delhi:Frankfurt ti še jaz povem koliko stane Muc New York z emiraesi V Novembru 11536€ najcenejša karta pa ne iskati na kayak,orbitz,expedia,travelocity ker je ne boš našel je predraga. v novembru iz Ljubljane isti let 740€ toliko v vednost. Veš druače pa Emiratom ga s kapitalom, ki so ga dobili na začetku od nafte in vseh ostalih subvencij, ki jih v Evropi ne moreš dobiti ni težko biti v poziciji kot so. In če že hočeš imajo odlično strateško lego med Azijo in Evropo. Sicer pa meni je vseeno če potuješ z Emirati ti kar vsak naj se zase odloči samo ne pluvaj stvari, ki jih ne poznaš in neveš kako se bodo odvile sploh če je vmes kakšna Slovenska firma bi pričakoval, da jim kot Slovenec želiš srečo ali ne?
volek
15. 06. 2011 12.53
belt, ne podtikuj, nikjer nisem omenjal nizkocenovnih prevoznikov. Je pa tako, da tudi srednjepremožni poslovneži iščejo cenejše in kvalitetne letalske prevoze, razen tistih,ki se enostavno preseravajo ali nimajo pojma kje za relativno ugodno ceno kupijo enako kvalitetno storitev. Ali so zate ti trije prevozniki nekvalitetni, se ti zdi Air India boljša od Emiratov? Cene letalskih prevozov iz Indije v Evropo pa si oglej na kayak pika com, če si sploh že slišal za to.
belt
15. 06. 2011 12.34
dragi volek nisem se mogel upreti da ti ne bi odgovoril ker nevem sem dobil občutek, da si prav želiš da Adriji nebi uspelo te smem vprašati zakaj?Osebna zamera ali ljubezen do Emiratov,Qatarja,Turkish, ki jih tako poveličuješ? Jaz nevem ali bo Adriji uspelo ali ne, imam določene pomisleke kdo točno si bo iz Indije želel na Balkan in obratno kar naj bi bil glavni dodatni trg ki naj bi ga Adrija dobila cargo operacije kaj točno mislijo s tem nevem. Verjamem pa, da so verjetno preučili možnosti saj so šli tudi predstavniki petrola in letališča na sestanke in to že en mesec nazaj, sedaj se je samo podpisalo v sklopu obiska. Drugače volek prosim vzemi si čas pa pojdi na stran emiratov ter poglej ceno karte z Dubaja v Dammam razdalja, ki ustreza razdalji Ljubljana-Frankfurt. Za mesec November je karta 240 eurov- najcenejša, LET Z Adrijo najcenejša karta 188€. Se ti mogoče že kaj sveti? Če ne naj ti razložim VEDNO bo karta na daljše razdalje cenejša in prosim ne primerjaj jabolke s hruškam adrija ima z primerljivimi družbami povsem primerljive cene enkrat dražje drugič cenejše(pa da me ne bo kdo napadel ja za navaden narod še zmeraj predrage samo ciljna publika so poslovni potniki ker turisti niso zanesljivi) ampak lowcost ni primerljiva družba da se razumemo. In ko smo že pri lowcost družbah nikoli ne bo lowcost družba postavila baze v Sloveniji, ker je trg enostavno premajhen, sem se pogovarjal z pilotom Ryanaira je rekel, da bi takoj postavil bazo v Slovenij če bi imela Ljubljana 2miljona ljudi, Slovenija pa 10milijonov tako pa ni računice in točno ta računica tepe Adrijo enostavno je premajhen trg. Kakšne bodo pa cene bomo pa videli kako ti veš da so dražje ?je že kje objavljeno?Bodo pa verjetno morale biti konkurenčne če bodo hoteli polniti avijone. In prosim prosim bodite malo bolj privoščlijvi vsem slovenskim družbam in posledično gospodarstvu da jim bi vsaj kaj uspelo. Če ne bo bodo pač morali pogruntati nekaj drugega nikoli pa neveš če tega ne poizkusiš.
volek
15. 06. 2011 12.06
Emirates ponuja letalske povratne karte na relaciji Delhi- Frankfurt za 702.-USD, to je okoli 480.-€. Za ta denar te Adria ne pelje v Frankfurt in nazaj. Kakšne kupčije se gredo abervezniki. Karte pa bo verjetno ekskluzivno prodajala agencija Romana Jorvata.