Slovenija

Janša meni, da bi bile v primeru predčasnih volitev razmere še bolj črne

Ljubljana, 28. 01. 2013 07.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
U.Z./V.L./STA
Komentarji
2485

"Brez spremembe volilnega sistema zgolj izpostavljamo to državo tveganjem, in to brez potrebe," je prepričan premier Janša. V primeru predčasnih volitev bi bila Slovenija nekaj mesecev v mrtvem teku, še dodaja. "Odhajam zato, ker niso odšli tisti, ki bi morali oditi," je dejal zdaj že nekdanji predsednik DZ Virant.

Premier Janez Janša je odgovarjal na poslanska vprašanja. Če vlada odstopi, bo čez šest mesecev, ko pridejo računi, nosila odgovornost za še slabše razmere od sedanjih, je v odgovoru na poslansko vprašanje Janka Vebra (SD), kaj bo storil za rešitev politične krize, dejal Janša. Meni, da si Slovenija ne more privoščiti nekaj mesecev mrtvega teka, do katerega bi prišlo v primeru predčasnih volitev, saj bi bile v tem primeru razmere še bolj črne.

Premier Janez Janša - 2
Premier Janez Janša - 2 FOTO: Miro Majcen

Janša je ponovno pojasnil, da sta na voljo dve produktivni poti – konstruktivna nezaupnica, po kateri bi oblikovali novo vlado in nadaljevali začeto delo, in dogovor o predčasnih volitvah, pred katerimi bi izpeljali še tisto, kar je treba. "Mislim, da se vsi zavedamo, da lahko predčasne volitve dajo zelo podoben rezultat v smislu stabilnosti ali pa nestabilnosti, kot je bilo to že večkrat, in da brez spremembe volilnega sistema zgolj izpostavljamo to državo tveganjem, in to brez potrebe," je dejal.

Glede navedb o izgubi kredibilnosti po objavi poročila Komisije za preprečevanje korupcije (KPK) premier poslanca sprašuje, ali bi se mu zdelo kredibilno, če bi komisija, "ki bi jo v začetku mandata ustanovila koalicija, v njej pa bi bili državni sekretar ministra za notranje zadeve Vinka Gorenaka, novinar dupleških novic in žena nekega lokalnega tajkuna iz Maribora", preverjala njegovo premoženje. Janša poudarja, da je komisiji vse pojasnil, a za predsednika komisije Gorana Klemenčiča in podpredsednika komisije Roka Praprotnika to ni bilo dovolj.

V odgovoru na vprašanje poslanca DeSUS Ivana Hršaka glede plačnih anomalij v javnih zavodih in podjetjih v večinski državni lasti je Janša spomnil, da v državnih gospodarskih družbah velja zakon iz prejšnjega mandata, ki omejuje plače vodilnih. Ta ureditev po Janševem prepričanju ni dobra.

Namesto Viranta Presečnik

Poslanke in poslanci so se seznanili z odstopom dosedanjega predsednika DZ Gregorja Viranta. "Odhajam zato, ker niso odšli tisti, ki bi morali oditi," je Virant poslancem pojasnil svojo odločitev. Kot je Virant v obrazložitvi svoje odločitve dejal poslancem, je bilo predsedovanje DZ "izjemna izkušnja". "Ni nam bilo lahko zapuščati koalicije, vendar dilem ni bilo. Če bi ostali zraven in pometli stvari pod preprogo, ne bi bili več mi," je dejal Virant. Medtem naj bi že stekli pogovori o prehodni vladi.

Predsednika DZ bo do nadaljnjega nadomeščal najstarejši podpredsednik DZ Jakob Presečnik, poslanec SLS. Presečnik je dejal, da si želi, da bi DZ vodil čim manj časa.

Poslanci in poslanke so še potrdili mandat novemu poslancu Državljanske liste (DL) Branku Kurnjeku, ki bo nadomestil poslanko Trudo Pepelnik.

Na dodatno vprašanje, ali drži, da so zaposleni v NLB konec decembra prejeli božičnico, je Janša odgovoril negativno.

Lukšič: Odstop Viranta je nepotreben

Predsednik SD Igor Lukšič meni, da je odstop Gregorja Viranta z mesta predsednika državnega zbora nepotreben. Da stranka izstopi iz koalicije, je dovolj, da odstopijo ministri, je o Virantovi odločitvi na novinarski konferenci dejal Lukšič. Po poročilu protikorupcijske komisije po njegovem mnenju niso ustrezno reagirali tisti, na katere je bilo to poročilo naslovljeno, pač pa so začeli reagirati napačni.

Lukšič pravi, da se s PS ne pogovarjajo o oblikovanju projektne oz. tehnične vlade. Formalno sestankuje samo s predsedniki strank, zato formalni pogovori z začasno vodjo PS Alenko Bratušek za Lukšiča niso mogoči.
Lukšič pravi, da se s PS ne pogovarjajo o oblikovanju projektne oz. tehnične vlade. Formalno sestankuje samo s predsedniki strank, zato formalni pogovori z začasno vodjo PS Alenko Bratušek za Lukšiča niso mogoči. FOTO: Twitter

Virantov odstop bo po Lukšičevem mnenju povzročil dodatno stopnjo nestabilnosti, ki je bila v tem trenutku nepotrebna. Kot je poudaril, je predsednik DZ institucija in ustavna kategorija, ne pa zgolj predsedujoči nekemu organu, ki bi imel samo tehnične naloge.

Lukšič še pravi, da se s PS ne pogovarjajo o oblikovanju projektne oz. tehnične vlade. Ob tem je poudaril, da formalno sestankuje samo s predsedniki strank, zato formalni pogovori z začasno vodjo PS Alenko Bratušek za Lukšiča niso mogoči.

PREBERITE ŠE: Danes sta se že sestala Alenka Bratušek in predsednik DeSUS Karl Erjavec. Pogovarjala sta se o konkretnih projektih morebitne projektne vlade.

Izhod iz politične krize je po Lukšičevem mnenju v očiščenju politike, do česar bi lahko prišli z predčasnimi volitvami. "Slovenska politika potrebuje očiščenje, predvsem politikov s sumi koruptivnosti, saj sicer ne bo več zaupanja vanjo," je dejal.

Poleg tega bi bilo po njegovem mnenju dobro pretehtati, ali bi bilo mogoče v ustavo zapisati, da dejanja v zvezi s korupcijo ne zastarajo. Tako bi po njegovem mnenju lahko začeli očiščevanje družbenega prostora, da se bodo lahko "rekrutirali ljudje, ki ne bodo imeli za sabo nobenega repa in v katere bodo lahko ljudje zaupali". "Brez tega v Sloveniji ne bomo uspeli dobiti ljudi ne za v DZ ne za v vlado, kar pa nujno potrebujemo," je dejal.

Ministra v odstopu.
Ministra v odstopu. FOTO: Miro Majcen

Pličanič Janši: Kot politika in kot človeka te zelo spoštujem

Minister za pravosodje v odstopu Senko Pličanič deli mnenje ministrskega kolega Janeza Šušteršiča, ki je dejal, da bi bil še minister, a ne za vsako ceno. Ob tem je ob robu današnje seje DZ zagotovil, da ni seznanjen s pogovori za oblikovanje projektne vlade in da ga za zdaj niso povabili zraven.

"Janša je naredil napako. Zato ker protikorupcijski komisiji očitno ni dovolj dobro utemeljil svojega premoženjskega stanja in tudi ker na podlagi objave poročila ni odstopil. A to ne spreminja njegovih ostalih kakovosti," je bil jasen Pličanič.

Zapisal je še, da mu je bilo v veliko čast, da je lahko delal z njim. "Vesel sem, da sva se lahko odkrito in iskreno pogovarjala, žal mi je le, da za to ni bilo še več priložnosti. Kot politika in kot človeka te zelo spoštujem in ti želim vse dobro," je navedel Pličanič.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (2485)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gajba1
29. 01. 2013 15.56
+1
Predlagam g. Mira Cerarja za novega mandatarja RS, s tem bi se verjetno strinjala tudi večina političnih strank in na hitro bi lahko izplavali iz godlje.
Robin Gunner
31. 01. 2013 11.15
+1
jest kot pripadnik pravih slovencev se ne strinjam z nobeno tehnicno vlado, ker ukinja demokracijo in uvaja diktaturo. miro cerar ni nastopil kot neodvisni ali strankarski kandidat na nobenih volitvah, niti 1 glasu drzavljanov slovenije ni prejel, torej nima niti ene legitimnosti postati mandatar, razen ce si zelijo politicne stranke podpisati smrtno obsodbo na naslednjih volitvah. z izvolitvijo nekoga ki ni sploh bil kandidat ali ni bil izvoljen v parlament, podpirajo nedemokraticnost, takih poslancev ki so poslani od ljudstva v parlament pa potemtakem ne rabimo, kot tudi ne rabimo volitev, ker so brezpredmetne. saj bi v takem primeru lahko bil mandatar american, svaba ali mozambican z dvojnim pasusom, ki ni nastopil na volitvah, ni prejel nobenega glasu. to se je pa zgodilo zaenkrat samo v grciji in italiji. tam je demokracija kot volja ljudstva zacasno umrla.
ivan.z Doba
29. 01. 2013 14.32
+3
frišna novica: EU ni zadovoljna s programom vlade za sanacijo bank!! evo, tut na EU se ne more več zanest...zdej bo pa treba odit !
ivan.z Doba
29. 01. 2013 14.33
+2
Robin Gunner
31. 01. 2013 11.17
+1
haha, ne nakladej ce so podprl predloge. sam vi ste proti temu da se jih zacne izvajat, ker scitite svoje tajkunske prijatelje, da jim ne bo treba vrnt kesa in boste raje obremenili kot ze 20 let prej vse drzavljane.
hillya
29. 01. 2013 13.58
-7
TOLE SI PREBERITE VSI NIZKOTNEŽI, KI TUKAJ NATOLCUJETE IN ŠIRITE LAŽI o JANŠI, NJEGOVI, DRUŽINI, ŽENI in CELO OTROKU. "Urška Bačovnik Janša: "Govoricam o sebi se lahko smeješ, otrok pa je nekaj svetega, nedolžnega in čistega, česar se nihče ne sme dotikati." torek, 29. 1. 2013 Revija Jana danes objavlja intervju z Urško Bačovnik Janša. V njem med drugim pove, da bi "od novinarja Dejana Karbe, ki je na policiji poizvedoval, zakaj ne preiskujejo umora najinega otroka, kot mamica, pa tudi zdravnica, pričakovala vsaj zelo iskreno in globoko opravičilo." V pogovoru je spregovorila o radostih materinstva in sinu Črtu, ki je po njenih besedah "zelo živahen in odločen otrok" in upa "da bo zrasel v dobrega človeka z jasnimi cilji". Na vprašanje o tem, kako združujejo službene obveznosti in vseeno uspejo funkcionirati kot družina, je odgovorila, da "pomanjkanje časa ni samo naš problem, ampak problem večine družin. In še posebej tistih, ki imajo majhne otroke. Treba je sprejeti dejstvo, da časa zase preprosto nimaš. Vendar so ti mali škrati, ki nas potrebujejo 24 ur na dan, zelo zabavni in še prehitro rastejo," je povedala. "Toliko izkušenj imam, da sem vedela, da bo zelo dinamično in da aktivna vključenost v vrh politike lahko prinese osebne diskreditacije vse družine. Nisem se zmotila," je odgovorila na vprašanje, kako je biti žena Janeza Janše. O ljudeh, ki jih srečuje v vsakdanjem življenju, pa je dejala, da tisti, ki obiskujejo njeno ambulanto, prihajajo tja po pomoč in pričakujejo njeno strokovnost in nasvet, prijatelji pa so z njo popolnoma odkriti "in pri njih dobivam podporo, tudi če se o vsem ne strinjamo." Povedala je, da se ji "še ni zgodilo, da bi bil kakšen neznanec z mano neprijazen. Vedno sem bila do ljudi spoštljiva in to se mi nekako vrača." O moči in vlogi medijev pa soproga predsednika vlade meni, da imajo posebno moč. "Mediji ustvarjate prostor, v katerem se ljudje lahko z vašo pomočjo ozavestimo, povežemo, najdemo vir upanja, vere in pristne radovednosti ter se aktiviramo, lahko pa ustvarjate prostor zlorabe, nezaupanja, sovraštva in prezira, ki ljudi zapre med štiri stene in v njih krepi medsebojno nezaupanje ter zlovoljnost. Iz nepomembnih stvari lahko ustvarjate velike zgodbe in nasprotno. Običajen človek se vas mora navaditi in se sčasoma naučiti presojati, katero od teh dveh poti ste izbrali." Spregovorila je tudi o govoricah, povezanih z njenim zdravjem in zdravjem moža ter sina. Pojasnila je, da so zadnje leto govorice res presegle vse meje dobrega okusa ter poudarila, da se je "težko navaditi na laži in medijske zlorabe, sploh če se poslužujejo tem, ki so že po naravi delikatne. Tabloidna revija si je dovolila zapisati več grdih laži o meni in Janezu. Nobeden od naju nikoli ni imel psihičnih težav. Hvala Bogu, saj v življenju lahko vsakega doleti bolezen. Sama kot zdravnica nimam absolutno nobenih predsodkov do duševnih bolezni in bi lahko o tem mirno govorila. Boli pa me, da v resnici teh novinarjev sploh ne zanima, kako kdo živi, ampak se zdi, kot da nas uporabljajo zgolj za obešalnik, na katerega obešajo svoje senzacionalistične in brezsramne domislice, s katerimi upajo, da bodo pridobili kakšnega bralca več. Hkrati pa je omenjena revija s tem pokazala tudi posmehljiv in prezirljiv odnos do vseh ljudi, ki se vsakodnevno soočajo z duševnimi boleznimi in stiskami," je poudarila. "Kadar gre za otroka, smo mamice še posebej občutljive in tudi zaščitniške in ne dovolimo, da bi naši otroci postali tarča javnosti," je o govoricah glede bolezni sina Črtomirja dejala Urška Bačovnik Janša. "Vsak otrok ima pravico do zasebnosti in mirnega razvoja, ne glede na to, čigav je. Govoricam o sebi se lahko nekako smeješ, otrok pa je nekaj svetega, nedolžnega in čistega, česar se nihče ne sme dotikati. Zato me je zelo pretreslo in tudi bolelo, ko sem začela dobivati sočutna in bodrilna pisma mami
xyz72
29. 01. 2013 14.01
+6
jana je ... vemo čigav cajtng =) in urška ... vemo, kaj mora rečt, za svoj in družine blagor ... amen!
ivan.z Doba
29. 01. 2013 14.23
+4
...je bla zadnjič ena vijoličasta krava po TV....
gajba1
29. 01. 2013 16.03
ivan.z Doba
29. 01. 2013 13.31
+1
Boljša (cenejša) tema kot ivanov sij!!
M_teorija
29. 01. 2013 12.57
+1
Kaj jim pa drugega preostane. So po pošti dobili intelektualno lastnino nazaj, pa še tisto malo so stran vrgli!?
M_teorija
29. 01. 2013 12.54
+3
Zakaj predčasne volitve?! A ne zna Ljudmila štet!?
hillya
29. 01. 2013 13.47
+1
Tebi v praksi še kaj drugega manjka - TEORIJA pa je itak tvoja šibka točka - NAJŠIBKEJŠI ČLEN
mbslo
29. 01. 2013 12.35
+2
Starši morajo biti vzgled svojim otrokom, učitelji učencem, delodajalci delavcem, cerkev vernikom, politiki ljudstvu. Če kateri zataji(laže, poneverja, krade…) ni več zaupanja.
zaenotnost
29. 01. 2013 12.24
+4
kriminalčič JJ misli, da nas bo obrnil s cinizmom...moti se princ teme...čakano ga in prišel bo dan obračuna...ne bo usmiljenja
Stanko58
29. 01. 2013 12.08
+7
in 8.2. ob 11:00 bodo imeli shod za podporo velikemu princu teme in njegovim tajkunom vsaka čast zaslepljeni zvesti hlapci
Terezinka
29. 01. 2013 13.40
Spokajte se hitro domov, ker zvečer pridemo mi in srečanje ne bi bilo zaželjeno
mbslo
29. 01. 2013 12.07
+2
Ne razumem da v 21 stoletju ne moramo razmišljat svobodno in da potrebujemo razne politične stranke – leve, desne, sredinske, RKC, kapitaliste(tajkune – redke izjeme so izvzete), kateri nam vsiljujejo svoja prepričanja.
xyz72
29. 01. 2013 11.41
+13
samo kopiram eno od jutranjih, da se ne spregleda: "RDEČI KREDITI JANŠIZMA PRVA SKUPINA - "menedžerski" prevzemi: 1.) SCT (pričakovana izguba za banko 84 milijonov €) 2.) Vegrad (- 85 milijonov €) 3.) Primorje (- 72 milijonov €) 4.) Kraški zidar (- 23 milijonov €) 5.) Viator Vektor (- 51 milijonov €) 6.) Istrabenz (- 20 milijonov €) 7.) Merkur (- 23 milijonov €) DRUGA SKUPINA - gradbinci: 8.) Energoplan (- 95 milijonov €) 9.) GP Grospuplje (- 55 milijonov €) 10.) Vektra (- 27 milijonov €) 11.) Cestno podjetje (- 36 milijonov €) 12.) Konstruktor (- 32 milijonov €) TRETJA SKUPINA - Ostali 13.) Cerkveni Zvon (- 126 milijonov €) 14.) Sarajevska pivovarna (- 40 milijonov €) 15.) Invej (- 39 milijonov €) 16.) Ram Invest-Pinus (- 23 milijonov €) 17.) Montavar, Aktiva, Alpos Na seznamu ni bilo Pivovarne Laško. V oddaji 24 UR je bilo javno objavljeno, da je največ slabih kreditov, ki jih ima NLB, bilo odobrenih v času prejšnje Janševe vlade! Zdaj veste, dragi moji: 1.) brezposelni - zakaj boste morali vračati socialno pomoč (ali pa boste postali tudi brezdomci) 2.) upokojenci - zakaj vam zmanjšujejo pokojnino in ukinjajo regres 3.) javni uslužbenci - zakaj vam v javnem sektorju zmanjšujejo plače in regres 4.) dijaki - zakaj vam ukinjajo štipendije 5.) študenti - zakaj vam ukinjajo štipendije in uvajajo šolnine na fakultete 6.) delavci/ke državnih podjetij - zakaj morate po novem prejeti regres le v višini minimalne plače 7.) vsi ostali - zakaj postaja zdravstvo in šolstvo plačljivo in v privatnih rokah (zasebne šole, fakultete, zasebne lekarne, ordinacije, ambulante). Luknjo v NLB-jo bo pokrilo ljudstvo, ne tisti, ki so lukjno ustvarili ! In naša dežurna vladna kamarila z Janšetom na čelu, to podpira! NAŠ DENAR GRE Z JANŠETOVIM ŽEGNOM V ŽEPE: 1.) Cerkvi (Zvon ENA - 126 milijonov €) 2.) Zidarju (SCT - 84 milijonov € nevrnjenega kredita) 3.) Tovšakovi (Vegrad - 85 milijonov € nevrnjenega kredita) 4.) Črnigoju (Primorje - 72 milijonov € nevrnjenega kredita) 5.) Radošu Lipanjetu (Kraški zidar -23 milijonov € nevrnjenega kredita) 6.) Blažu Miklavčiču in bogati družini Petek iz Maribora (Konstruktor - 32 milijonov € nevrnjenega kredita) 7.) Pavčku (Viator Vektorja - 51 milijonov € nevrnjenega kredita) 8.) Bavčarju (Istrabenz - 20 milijonov € nevrnjenega kredita) 9.) Zlatku Sraki (Energoplan - 95 milijonov € nevrnjenega kredita) 10.) Borisu Dolamiču (GP Grosuplje - 55 milijonov €) 11.) Brkoviću (Vektra - 27 milijonov € nevrnjenega kredita) 12.) Petriču (Cestno podjetje - 36 milijonov € nevrnjenega kredita) 13.) Hilmu Selimoviću (Sarajevska pivovarna - 40 milijonov € nevrnjenega kredita) 14.) Rankoviću (Invej - 39 milijonov € nevrnjenega kredita) 15.) Pogačarju (Ram Invest-Pinus - 23 milijonov € nevrnjenega kredita) itd. Skupno najmanj 831.000.000 € ! Naš dragi Janšet je v 53. točki programa za rešitev Slovenije 10+100 zapisal, da se bo lotil odvzema premoženja tajkunov. Iz zgornjega vidimo, da se je lotil odvzema premoženja, to ja, ampak vsem drugim, samo tajkunom ne. Da, dragi moji, taka je evolucija nepravih komunistov. Govorim o Janšetu. Najprej so "komunisti" zato, ker živijo v prepričanju, da jih bo to povzdignilo na višjo stopničko njihovega vzpona do oblasti. Ko se pri tem spečejo, se spremenijo v radikalne antikomuniste. In ko jim na tak manipulativni način uspe povzpeti se na stopničko na kateri se lesketa beseda oblast, se spremenijo v fašiste. Yep, dragi moji, varovanje finančnih elit je ena izmed najbolj v nebo vpijočih značilnosti vsake ponosne fašistične države! Uspehi Janšetove vlade: - trošarine najvišje v zgodovini, kljub nekim obljubam, d bodo najbolj konkurenčne - največja brezposelnost v zgodovini (125.000), kljub obljubam o ustvarjanju novih delovnih mest - padec BDP-ja, kljub obljubam o zagonu - pravičnost in standard ljudi na najnižji ravni, kljub obljubam, da se bo to ohranilo oz. izboljšalo - potrošnja je padla in še pada, i
Terezinka
29. 01. 2013 13.42
To je pot v njegovo republiko. Povejmo mu, da že imamo svojo državo in naj nam jo pusti
ivan.z Doba
29. 01. 2013 11.33
+10
a kdo ve, če ima Gavrilo Princip kaj žlahte? častim!!
olyca
29. 01. 2013 11.21
+12
Janša v slovenski politiki nima več kaj delat, ker je lažnivec. Mi pri sebi vemo za vsak cent on pa za stotisoč € ne zna pojasnit kakšnega izvora so in kako še sploh lahko kaj dela z 10 % podpore, ta je za mene namensko uničevanje države in za to bi človek moral odgovarjati.
JezekTekaTeka72
29. 01. 2013 11.14
-5
Fuuuj … smrdi … smrdi … smrdi … in poglejte kakšna že desetletja zagrižena stara umazanija … … res ne vem kaj naj storim … Nič lažjega … z novo učinkovito formulo … anti-red-ode-odmah … takoj v trenutku odstranimo vso dolgoletno trdovratno umazanijo … In srajca je spet bela in čista za h maš, pa to …
xyz72
29. 01. 2013 11.17
+3
BELA, ja ... =) si vsaj pošteno povedal, lol
xyz72
29. 01. 2013 11.20
+1
ivan.z Doba
29. 01. 2013 11.21
+3
a se bomo tko losal tut ivana?? je bil tut rdeč...zdej smo pa mi-od sramu k mamo tazga predsednika!
Stanko58
29. 01. 2013 11.25
+3
ivan.z Doba
29. 01. 2013 11.25
+1
a boste spet mel prisego?! zato pečečnik noče štadiona zrihtat!!
xyz72
29. 01. 2013 11.35
+6
ivan je v bistvu predvsem bel ... če pa vetrček zapiha, je lahko tudi črn al pa rdeč =)
Stanko58
29. 01. 2013 11.13
+8
SLOVENCI kako dolgo bomo še šprenašali ta poniževanja od JANŠE in SDS
xyz72
29. 01. 2013 11.18
+7
si se ravnokar zbudil? ne veš, kaj se dogaja? že več kot 20 let? dooooolgo si spal =)
Stanko58
29. 01. 2013 11.23
+6
nisem spal imel sem isto SDS diktaturo na delovnem mestu kot jo sedaj izvajajo v državi če nisi naš zvest sluga si lahko brez zaposlitve
xyz72
29. 01. 2013 11.37
+3
Stanko58
29. 01. 2013 11.00
+12
Janša: Slovenija nima štirih mesecev časa za stanje v prostem teku. pa če je potrebno 1 leto samo da se te rešimo zavedno
Kaktus111
29. 01. 2013 11.04
+10
VolkBrenin
29. 01. 2013 11.12
+6
kamen spotike
29. 01. 2013 10.59
+10
"Pličanič Janši: Kot politika in kot človeka te zelo spoštujem" Ne vem ali bi se smejal ali raje kozlal.
ivan.z Doba
29. 01. 2013 11.01
+7
VolkBrenin
29. 01. 2013 11.13
+4
za vsak slučaj mora "nekam" lesti... ali po domače...lepo vas prosim, dajte mi zrihtat nekaj dobro plačanega...
Stanko58
29. 01. 2013 10.58
+11
prej se rešimo te fašistoidne spake prej bo mir v državi
seljakseljacina
29. 01. 2013 10.55
+9
mogoce je pa lovec f16 ..pristal v gotenici :)
Tadej Cener
29. 01. 2013 10.53
+7
vse je nameščeno jj
ivan.z Doba
29. 01. 2013 11.04
+7