Slovenija

Divje kampiranje na Bledu: redarji vsak dan pišejo kazni

Bled, 30. 07. 2019 17.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Barbara Golub
Komentarji
66

Čudovit razgled naravnost iz postelje, neokrnjena narava... vse to je brezplačno, a tudi kaznivo. Divje kampiranje že vse poletje na Bledu razburja domačine in redarjem povzroča ogromno dela. Doslej so izdali za tretjino več kazni kot lani ob tem času, pravi naval pa, se bojijo, šele prihaja.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (66)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ecnarf
31. 07. 2019 10.51
+8
Blejsko jezero je ena velika mlakuža ki ni primerna za kopanje je v njem preveč fekalij ,okolica je pa neurejena in zabasana z avtomobili in prometom ,folk pa pusti samo svinjarijo za sabo zapravijo pa nič.
Recenzor
31. 07. 2019 10.42
+0
Zastonjkarskih socialmatadorjev s kemperji in tistimi ki na divje parkirajo niso nikjer na svetu zaželjeni, razen tam kjer je to dovoljeno. Tudi lastnik zemljišča ki dovoli kampiranje bi moral biti sankcioniran že zaradi tega ker tako podpira.
brusilec
31. 07. 2019 11.41
+5
tisti ki dovoli kampiranje bi moral prijaviti te osebe, kasirati turisticno takso. ne verjamem da bi oseba pustila vecim osebam kampirati brez kakrsnihkoli kompenzacij .. se pravi je to potem zasluzek na crno. ce bi to bila oseba, dve na leto, ok .. ce je to 15 ali vec na sezono pa res ne...
yaxscdvf
31. 07. 2019 10.24
+11
Na moji privatni zemlji občinski redar nima pristojnosti.
Recenzor
31. 07. 2019 10.39
+9
Ima - sanitarni pogoji morajo biti zagotovljeni s strani tistega ki tam kampira. Sicer pa če živiš v svinjariji te en ali do dva dodatna kakca okol vogalov ne bosta motila
yaxscdvf
31. 07. 2019 10.53
+3
Ampak to ni v pristojnosti občinskega redarstva.
brusilec
31. 07. 2019 11.43
+5
ima dostop davcna .. ti lahko zakasira delo na crno.. uradno moras osebe prijaviti, kasirati turisticno takso. ce hoces to narediti za vec oseb na leto, moras pa imeti sp .. imas?
yaxscdvf
31. 07. 2019 12.05
+3
To pa ja. Davčna ima pristojnost, pa kaki inšpektorji tudi, pa policije,.... nikakor pa ne občinski redarji.
oga1
31. 07. 2019 10.03
+14
Tudi v drugih državah ne moreš kar kampirat, kjer se tebi zljubi. Za kampiranje so urejeni kampi s sanitarijami, vodo in vsem ostalim. Ne moreš kar postavit šotora kjer komu paše, opravljati potrebe po grmovju in vse imeti zastonj. Bled se trži kakor se pač trži, najbolj nujna bi bila obvoznica, da tisti ki potujemo proti Bohinju, nismo ujeti eno uro v prometnem kaosu. Sami pa bodo videli, kateri tip turizma se jim najbolj splača. Ko bodo imeli vse zasvinjano, ne bo lepot in ne bodo imeli ničesar za tržit.
NotMe
31. 07. 2019 10.42
+3
Oga. Namig. Če greš proti Bohinju, obvoznico že imaš. Izvoz Lipce, Gorje, Pokljuka, Bohinj. Je res malo daljša, kakih 20 minut, ampak neprimerno lepša, pa se stati v koloni ti ni treba eno uro, tako da je še hitrejša. Lahko jo pa užgeš na Loko, Železnike, Sorico in spet padeš v Bohinj. Ja, pot se malo podaljša, ampak lepota poti odtehta. Nikoli ne bom razumela ljudi, ki gredo v Bohinj na izlet in se gužvajo skozi Bled, saj se ne vozite tja dnevno (pa tudi če se, je opcija na Pokljuko še vedno hitrejša, kot pa enourno stanje v koloni od izvoza za Bled naprej)
grozjak
31. 07. 2019 09.55
+4
morda se pa tako nabere za obvoznico mimo bleda do bohinja.....Gorjanci jo že imajo.
detect
31. 07. 2019 09.44
+7
Kampiranje postaja vedno bolj popularno. Večina ljudi se sicer zato posluži registriranih kampov, a obstajamo tudi takšni, ki to raje počnemo nekje na samem, v divjini. Razlog zato ni v ceni (čeprav na dolgem potovanju tudi to ni zanemarljiv strošek), ki bi jo morali odšteti za kampiranje, kot zaradi občutka svobode, ko si sredi ničesar in si prostor deliš ponoči le z zvezdnatim nebom.
brusilec
31. 07. 2019 09.47
+0
vse ok .. ampak vseeno bi lahko taksnim zakasirali kampiranje na prostem.
grozjak
31. 07. 2019 09.50
+5
NotMe
31. 07. 2019 09.52
+12
Şredi Bleda ni ravno sredi ničesar. Nič nimam prosti, če si kdo postavi šotor "sredi ničesar", če ne gre ravno za TNP, ampak sredi mesta šotorjenje pač ne paše.
hribiINvoda
31. 07. 2019 10.37
+5
Kdo pa za tabo/vami sanitarne odpadke počisti? Kmet, gozdar...???
hotchilipoper
31. 07. 2019 09.35
+1
hotchilipoper
31. 07. 2019 09.34
+3
Še malo,pa bo že vse prepovedano
wolfterier
31. 07. 2019 09.29
+7
Kako smo se pritoževali pred leti,ko so Hrvati v Istri preganjali črno kampiranje.
grozjak
31. 07. 2019 09.53
+7
hrvatom privoščimo samo najslabše. Potem pa spakiramo kufre in gremo k njim na morje.....
grozjak
31. 07. 2019 09.23
+12
od bleda je ostal samo še drag pir, ob mimohodu trume azijce z maskami na dihalih ter šprintom do pletne in nazaj, na bus z češkimi, poljskimi ali hrvaškimi tablicami......nin, danke
grozjak
31. 07. 2019 09.26
+6
po drugi strani, pa bi enako kot hrvati za svoje nekaj 100 km obale, radi videli, da bi bila cela slovenija Monte Carlo, z zajamčenimi min.plačami.....čas pa teče....
NotMe
31. 07. 2019 09.19
+13
Sicer pa bo moral Bled pri sebi razčistiti, ali se bo šel petzvezdični turizem ali hosteliranje. Ker oboje ne gre skupaj, vsaj ne na treh kvadratnih kilometrih.
Kreden2
31. 07. 2019 09.30
+0
In kako se mislite znebit backpackerjev? A naj bo zapornica in ograja pri tabli Bled in jih ne boš not spustil, če bo na avtobusu mulc imel rukzak? In a se boste tut znebil domačih revežev? Ma ne morta bit na istem pločniku elitni gost in revež iz Bleda na socijalcu.
NotMe
31. 07. 2019 09.47
+7
Recimo tako, kot se to že dela, z pisanjem kazni za kampiranje na črno. Hostli se odpirajo kot gobe po dežju, na Bledu jih je najmanj 10, če ne 15. Enostavno se ne izda dovoljenje za obratovanje. Pa razne table, da se ne poseda po zelenici. Zate ne vem, ampak jaz prav nič ne uživam, če se sprehajam po parku, na travi pa razlezeni napol nagi, še od prejšnjega večera zminirani backpackerji, da me otroci sprašujejo, če je "stlicu slabo". Dejstvo je, da je Slovenija majhna, vsi bi pa radi čimveč zaslužili s turizmom, hkrati pa ne bi imeli gneče in hrupa. Če hočemo zaslužit 500, je bolje, da nam 50 gostov prinese po 10, ne pa 500 po 1 evro, kajne? Poleg tega Bled nima ponudbe za mlade, tista dva koncertiča klasične in etno glasbe na Promenadi pač niso zanje. Posledično si bodo žur naredili sami, kot oni veseli Irci zadnjič. Res to hočemo?
Kreden2
31. 07. 2019 10.13
+4
Ja a veš, nismo v diktaturi, da boš prepovedoval ljudem odpirati hostle. To je svobodna dežela. Prepovedano posedanje po zelenici. To je tudi slovenski unikum. Tega po svetu ni. Zelenice so v urbanih okoljih zato, da se na njih sedi in leži. Tega normalni in svobodni ljudje ne razumejo. Namreč, da ne smejo ležat na zelenici. Da nimate ponudbe za mlade, je vaš problem. Treba jo je narest. Naj občina kje v bližini organizira travnik s stranišči, kjer bodo lahko postavili šotor za par evrov, lahko tudi med smrekam, da ne boste videli divjakov. Pejte si pogledat čez mejo, kako se to dela. Je pa res, da če živiš na top turistični lokaciji ne moreš pričakovat, da te bodo zbudili petelini. Če ne moreš gledat turistov, je najbolje, da se za dva meseca preseliš na Pokljuko.
NotMe
31. 07. 2019 10.50
+2
Niti slučajno niso zelenice za to, da se na njih leži in sedi. Če bi vsi posedali po zelenicah verjemi, da bi imeli blato, ne pa trave. Vsak upravnik parka se lahko sam odloči, ali je število obiskovalcev takšno, da bo trava to prenesla in jo bo mogoče še vzdrževati, ali se bo zaradi prešvicanih ta zadnjih in polivinilastih piknik odej posušila in spremenila v kompost. In to, da ne moreš odpreti kar se ti zljubi ni nobena diktatura ampak se temu reče prostorsko planiranje. Po tvoji logiki lahko sredi Ljubljane redim govedo ali pa odprem kemično fabriko? In povej, zakaj bi mladi MORALI imeti prav povsod ponudbo zase?! Naredi jo na Velenjskem jezeru, na Rakitni, na Podpeškem! Jaz se tudi ne pritožujem, da v Žalcu, Pacugu ali pa v zloglasnih Zrćah ni ponudbe za "elitne turiste". So segmenti, ki so kompatibilni in tisti, ki niso. Zakaj bi imeli na 3 kilometrih nezadovoljne mlade, ki bodo jamrali, da "stari sam težijo" in še bolj nezadovoljne "petičneže", ki bodo vihali nosove nad neotesano mladino?
aslavko
31. 07. 2019 09.16
+10
Meni se zdi čisto v redu, da se čuva narava tudi na ta način, da se kaznuje oz. predvsem opozori ljudi, ki kampirajo na črno. Seveda, če je namen res čuvanje narave in ohranjanje čistoče na tem področju, ne le golo kasiranje. Z redarji v Bohinju imam tudi osebno izkušnjo, saj ko sem se vračal z napornega obiska bližnjih gora in za 5 minut ustavil ob jezeru, da se malo ohladim, sem takoj prejel kazen, ki pa je nisem plačal temveč sem klical redarstvo in pojasnil, da se sicer strinjam s kaznovanjem ob nepravilnem parkiranju toda za samo nekaj minut bi pa ustrezal tudi samo opomin saj sem bil v vodi čisto blizu avtomobila. In ne boste verjeli, kazen so mi dejansko izbrisali. Se pa strinjam, da je v tem okolju potreben red in ohranjanje naravnih lepot toda redarji bi z malo prijaznosti in uvidevnosti svoje poslanstvo bolje uresničevali kot to počnejo sedaj zgolj s ciljem po lahkem zaslužku.
Cisto na hitro
31. 07. 2019 09.13
+1
Bled je drag. Edino Kućan bi še lahko zrihtal kaj po socialistićnih tarifah za proletariat. On se briga za narod.
Infraping
31. 07. 2019 09.09
+2
divjiga je še marsikaj
NotMe
31. 07. 2019 09.06
+15
Je že prav, da se ne pusti takole kampirat v urbanem okolju, sredi naselja. Za psi moramo kakce pobirat, kam se pa oni olajšajo? In kako bi izgledalo, če si začne folk postavljat šotore v Tivoliju, Zvezdi? Kaj je naslednje, stoli in mize na pločniku? In zakaj bi po tej logiki sploh kdo plačeval kamp? Ali celo kupoval parcelo za hišo, si postaviš kemper na občinsko zemljo in uživaš, kot etnični.
srecnii
31. 07. 2019 09.00
-7
Najlažje je folk kaznovat tko se legalno v občinsko blagajno nabira denar za plače javnih parazitov. Če bi denar konec leta investiral v razvoj ali pomoč drugim bi blo drugače.
hotchilipoper
31. 07. 2019 08.58
+2
Lahko bi pa ustanovli še eno posebno policijo,ki bi kaznovali vse te grozne kršitelje,ker že imamo skoraj pol naroda v uniformah.idi
Samo?lovek
31. 07. 2019 08.44
-3
to je sramota kam je prišla sodobna družba. Dobesedno ne moreš več doživeti svobode.
brusilec
31. 07. 2019 09.41
+8
lepa laz .. kaj je zate svoboda? zame je da lridem z mojim nahrbtnikom na tvojo zelenico, se podelam, pustim smeti in grem naprej .. je to ok ? svoboda je ze, morajo pa biti neka pravila. in ponavadi od teh divjih kampirancev ni nic .. kupijo kruh, pastete od doma, smeti pustijo, .. kaj imamo od njih ? samo smeti..
Kreden2
31. 07. 2019 09.57
-4
brusilec Po navadi - to so čisti predsodki. Mladina ki rada živi z naravo in ki kempira "na svobodi" ne pušča za sabo nereda. Največ packarije za sabo pušča pijana mladina polna denarja. To so pa v večini "elitni" zahodnjaki, ki v gostilnah še niso videli tako poceni pira. Divji kampiranci kupijo samo kruh in paštete ... kaj imamo od njih? Kaj pa imamo od tričetrt Slovencev, katerim šole, zdravstvo in socijalo financira ostalih četrt Slovencev? A boš njih tudi vrgel čez mejo?
brusilec
31. 07. 2019 11.34
+1
eh dej no .. bo oseba ki zasluzi 2k na mesec sel kampirat v sotorcek na ilegalo ? ne verjamem.. tukaj prevladujejo studenti, osebe z minimalnimi dohodki .. pa nimam nic proti njim. ampak nekaj malwga morajo placati. vsi studenti pa tudi niso ciste cvetke ki pocistijo za sabo. preprosto cisto zastnj ne gre
Samo?lovek
31. 07. 2019 13.35
+2
Zame je svoboda v naravi v miru kampirati brez stroška. NI PA SVOBODA kampirati na lastniškem zemljišču, torej na tvojem dvorišču in tega tudi nisem nikjer napisal. Navada slovencev na portalu je takšna, da vse besede obračajo z nekakšnimi zaključki, da bi tako razvrednotili drugače mislečega. Zato trdim, da ste pacienti.
Kreden2
31. 07. 2019 08.43
+25
Vsi smo bili študenti in spali po raznih plažah. Eno je če si mulc s šotorom za 50eur in kuhalnikom na en gorilnik, drugo pa je, če si foter s 100 000eur vrednim kamperjem, ki ima tv in klimo. Ne more bit ista kazen.
oježeš
31. 07. 2019 09.01
+3
Oba delata prekršek. Res pa bi bilo pravično, če bi bila kazen proporcionalna glede na zaslužek. Študent, ne more parirati tistemu, ki ima plačo 2, 3 tisoč ali več na mesec.
srecnii
31. 07. 2019 08.35
+8
V ustavi nam piše marsikaj v dobrobit človeka in življenje v Slovenijai, sam pol ustave je lažne.
oježeš
31. 07. 2019 09.13
+7
Če bi se vsi obnašali tako kot se je treba v družbi, ne bi bili nekateri tak problem, redarjev pa sploh ne bi imeli. Npr. sva bila z ženo pred planinsko kočo, zunaj za mizo v prijetni senčici. Pridejo do koče prešvicani izletniki, ki je skoraj tekel švic od njih. Kar je normalno, saj je bil vroč dan. In kaj so naredili? Preoblekli so se, premočene majice pa namesto, da bi obesili na leseno ograjo, so razprostrli po mizi, na kateri drugi potem jedo hrano. In oskrbnik. Nič, ker so se dobro poznali. Se pa spomnim davnih časov, ko smo hodili na piknike v naravo, seveda s svojim žarom na oglje. Vedno, predno smo se nekam zavlekli smo poiskali lastnika tistega dela v naravi kjer nam je bilo všeč in vprašali, če lahko malček zakurimo in spečemo. Pa ga ni bilo, ki bi nam prepovedal. Samo, predno smo odšli domov, smo vse pospravili, smeti v vrečo in v prtljažnik, pečko ohladili, nedogoreto oglje pogasili in pustili v pečici, pa smo potem doma uredili kar je bilo treba.