Slovenija

Dimnikarji po novem. Kdo nadzira koga? Se bodo storitve izboljševale ali slabšale? 

Ljubljana, 20. 10. 2017 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Doslej je bilo dimnikarstvo urejeno znotraj državne javne službe, v osnovi je bil sistem takšen, da je imelo določeno območje leta in leta isto dimnikarsko službo, gospodinjstvo pa večinoma istega dimnikarja; okoli 60 dimnikarskih podjetij si je razdelilo približno 500.000 malih kurilnih naprav po državi, cene so bile fiksne ...

Zdaj je država trg odprla, dimnikarjem namesto koncesij izdala licence za delo, uporabnikom možnost izbire. Izbirate lahko dimnikarja od kjerkoli, lahko ga zamenjate ... določene pa so le najvišje cene.

Kako je zastavljen nov sistem, kaj je dolžnost vašega dimnikarja in kaj je vaša dolžnost, kakšne prednosti lahko prinese nov sistem in kakšne so pasti, ki jih nosi v sebi, je preverjala ekipa 24UR Inšpektor. Da sistem dimnikarske oskrbe že zdaj, pred začetkom kurilne sezone razpada, saj država ni sprejela vseh podzakonskih aktov, da ne deluje evidenca kurilnih naprav, kamor morajo poročati dimnikarji,  da ni nadzora in da je kaos, opozarjajo že zdaj civilne iniciative in nekateri dimnikarji. Pristojno ministrstvo kritike zavrača in pravi, da gre za zavajanja. Za podzakonske akte in za nadzor bodo poskrbeli, obljubljajo. 

Novinarka Petra Čertanc Mavsar je bila na terenu z dimnikarji, pogovarjala se je z uporabniki dimnikarskih storitev (mnogi od njih so zadovoljni, ker so lahko zamenjali dimnikarja, s katerim niso bili zadovoljni; večina pa je ostala pri starem dimnikarju), predstavniki vlade, velikimi in malimi dimnikarskimi podjetji ...  Čeprav so prosta izbira, sproščen trg in dejstvo, da po novem niste prisiljeni imeti točno določenega dimnikarja ne glede na njegove storitve in točno določeno ceno, prednosti dimnikarskega sistema po novem, prinaša ta tudi pasti. In nekatere se že kažejo.

Nekaterim uporabnikom namreč nista na prvem mestu varnost in kakovost, ampak zgolj to, da pridejo čez čim ceneje. Zato, kot opozarjajo nekateri dimnikarji, bodo nekateri uporabniki zavračali tiste dimnikarje, ki jim bodo naložili ukrepe, ki bi jih nekaj stali, in bodo raje izbirali dimnikarje, za katere bodo vnaprej vedeli, da "ne komplicirajo" in zato stanejo najmanj. Da bodo torej pri nekaterih prosperirali zgolj "prijazni" in ne "kakovostni" dimnikarji.

Kako to izgleda konkretno, v praksi, boste videli jutri v rubriki 24UR Inšpektor v oddaji 24UR ob 19. uri.

Dimnikar
Dimnikar FOTO: POP TV
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (56)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ferencz 1
21. 10. 2017 09.41
+1
Še naprej volite LDS-SMC stranko!
ferencz 1
21. 10. 2017 09.41
+2
Iz najbolj skorumpourianega ministrstva ne more priti kaj drugega kot neke višje cene in dodatna plačila za različne grdbene-smetarske-dimnikarske lobije!
Darko32
21. 10. 2017 09.26
+1
Očitno smo prežeti z korupcijo na vseh korakih. Če gledamo dimnikarsko storitev je to samo dokaz, da gre za kriminal brez primera. Vsak dober gospodar točno ve kdaj je potrebno očistiti dimnike. Tudi naprave, kot so razne peči dobro ve kdaj slabo delajo in jih je potrebno očistitti. Nemorem verjeti kam smo prišli. Če recimo neko peč, katera je recimo na plin ali kurilno olje je potrebno očistiti in servisirati gorilce in čobe itd.. Torej serviser, kateri obvlada svoje delo očisti peč in očisti tudi gorilec ter dimnovodno cev in izmeri emisije ter druge parmetre. Instrumenti so certicifirani in natančni. Ker gre za korupcijo pa njegove meritve in potrdilo ni verodostojno ampak je od nekega dimnikarja, kateri še osnovne izobrazbe nima. Potem pa dobimo primere, da še bolj pokvari napravo. Zato bi lahko naredili, da bi bila merodajna meritev tudi serviserja, kateri ima instrument, kateri izda poročilo o meritvah. Glede čiščenja pa vsak proizvajalec naprav daje zraven tudi krtače za čiščenje in jih ljudje uporabljajo. Zato je neverjetno kam smo prišli. Jaz pravim in zagovarjam, da bi moral vsaka hiša imeti opremo za čiščenje dimnikov in tudi krtače, katere pridejo max 30€ in so izredno kvalitetne.
brunette18
20. 10. 2017 15.14
+2
1. dimnikar za sabo ne počisti 2. dimnikar opravi svoje delo zelo slabo in mora lastnik potem opravljat njegovo delo zakaj je tako? Ker pač denar so dobili ni pa se jim dalo ukvarjat s tem, da bi svoje delo dejansko dobro opravili. Posledično namreč raje sam opraviš kot pa da maš dodeljenega dimnikarja po obvezi, ki ga plačaš in ti potem še ne naredi dela tako kot treba. Tako da civilne iniciative kar tiho lepo.
100 % BDP = STOP
20. 10. 2017 17.04
Tako je . . . kar lepo cunjo in vedro v roke , pa naj pomije kurilnico in hodnik . . packonar , hi hi hi
grozjak
20. 10. 2017 14.54
+3
čiščenje dimnikov pri krušnih pečeh in pečeh na drva naj bi bilo v domeni lastnikov....očisti, ko je to potrebno, pa bo lepo gorelo in bo mir....ker pa iz vsake stvari po novem naredimo znanost, jaz z popolnoma enako krtačo nisem več dovolj dober in mi mora nek dovrtel poslati polpismenega in z šestimi dokončanimi razredi osnovne šole pajaca, to je, dimnikarja, ki mi za nameček še izgubi natična vratca, ki sem jih našel v dimniku šele po mesecu dni, ko sem se čiščenja zaradi slabe vleke zopet lotil sam.....
grozjak
20. 10. 2017 14.56
+1
....namen teh služb naj bi bil, da so na voljo, ko jih rabiš......
Apostol1
20. 10. 2017 15.18
+2
Namen teh služb je tudi varnost, lahko ti enako kvalitetno in strokovno očistiš svoj dimnik kot dimnikar , tvoj sosed pa ne in če zagori pri tvojem sosedu in še tebi pogori in tudi če dobiš vse preko zavarovanja povrnjeno ni isto kot če se varno počutiš ,ko veš da je tvoj dimnikar enako kvalitetno opravil delo pri tebi in sosedu Pri nas že leta ometa en Dovrtelov dimnikar in lahko samo pohvalim in me prav nič ne moti ,če tako tudi ostane , res pa je naj bo konkurenca na pravi način samo da bi pa to lahko vsak sam počel sem pa proti iz razloga varnosti , saj v končni fazi bi bil tudi lahko vsak policaj ,le zakone in predpise mora poznati , pa veš da to ne more biti in isto velja za dimnikarje in tudi velja za vse poklice , če nekdo opravlja kvalitetno en poklic za svoj kruh je tudi strokovnjak in to mnogo boljši kot pa nekdo ki misli da vse ve in da ne potrebuje strokovnjaka ,pa lep pozdrav.
grozjak
20. 10. 2017 15.50
-1
prvega soseda imam 100 m stran in me ne zanima, kaj počne.......
Darko32
21. 10. 2017 09.34
+1
Se popolnoma strinjam z predhodnikom, kateri je lepo povedal, da mora biti tudi lastnik pedanten in če dimnikar naredi slabo delo mora zasvojo varnsot sam poskrbeti lastnik. Žal pa imamo sedaj primer, ko samo kasirajo in za nič nočejo odgovarjati. To je pa samo slika sistemske korupcije in kriminala. Z tem mi čedalje bolj prihaja na misel ideologija, k oso se jo šli posamezniki v po letu 1990, da bomo dežela storitev in nevem čega še vse. Očitno so tudi dimnikarsko službo zastavili tako, da bo samo kasirala in nič odgovarjala. Ljudje pa na vsakem koraku sedaj to občutijo in normalno potem dobimo to, kar imamo.
Roxy79
20. 10. 2017 14.09
Ker še nisem videl mehanika da bi mu pustil zamazan avtomobil.... volan od olja, sedežne prevleke mastne....
Roxy79
20. 10. 2017 14.08
+1
A je imel kdo primer da ko mu je prišel dimnikar očistit (omest) dimnik, da je dimnikar stvari okol kurilnice zaščitil? Ali pa da je dimnikar za seboj počistil?
Apostol1
20. 10. 2017 15.22
+1
Pri nas Dovrtelov dimnikar vedno zaščiti in počisti za seboj , če pa tvoj ne potem se pa lahko upravičeno pritožiš in če boš argumentiral s posnetki tudi lahko tožbo dobiš.
BETONSKI
20. 10. 2017 13.01
+1
Mojo malo plinsko kurilno napravo najbolje prečisti ,izmeri dimne pline( kot jih je na začetku ),servisira pravi kvalificiran za to usposobljen serviser ,tudi izkoristek je za to boljši,to mi naredi 1 krat na 2 leti,rade volje plačam 100 eur za to storitev,toda kljub temu mora meritve opraviti tudi dimnikar in le te vpisati v EVDIM -evdenco dimnih naprav,to me stane 40 eur za 5 minut dela,pa naj še kdo reče ,da to ni noro,tega pa ne bom več plačal,za nameček mi je pri meritvi demontiral dimnik,ko pa ga je ponovno montiral je le ta puščal,tako da sem moral za njim še serviserja poklicati,ki mi je storitev seveda zaračunal.
Apostol1
20. 10. 2017 15.27
+1
Verjamem da imate nekateri slabe izkušnje in tudi ti dam prav v tvojem primeru ,vendar tudi dimnikar rabi te podatke in bi verjetno morala biti drugačna komunikacija med tvojim serviserjem in dimnikarjem , ker res ni prav če serviser stvari naredi tako kot je treba da potem plačuješ še dimnikarju , bi pa moral serviser biti na nek način zavezan da je delo opravljeno po predpisih ki zahtevajo varnost kurilnih naprav in s tem bi potem moralo biti seznanjeno dimnikarsko podjetje.
BETONSKI
20. 10. 2017 15.41
Verjemi ,da bo serviser servisiral in usposobil peč tako ,da bo delala tako kot je treba,ne more pa en dimnikar ,ki za to ni usposobljen to narediti,tudi če bi mu naročil,še dimnika ni znal prav nazaj montirati.
murate
20. 10. 2017 12.32
+1
Nekdanji koncesionarji so na račun tudi korupcije in podkupovanja pridobili koncesije in majhnim podjetjem onemogočili delati.Ker so se polenili in goljufali uporabnike,jih je ministrica upravičeno poslala na ,,prosti,, trg.Omogočila jim je delo z zakonom o dimnikarski službi,ki pravi da so za vse kurilne dimovodne in prezračevalne naprave obvezni prvi pregledi(podobno kot homologacija avta)obvezni periodični pregledi (tehnični pri avtu) in pa čiščenje. Ministrica je tudi določila največjo dovoljeno ceno,lahko pa dimnikarji delajo tudi po nižji ceni.Dimnikar pa mora biti toliko pameten ,da ne dela v svojo zgubo in da ne bo predrag. Uporabniki smo dolžni izbrati svojega dimnikarja ,ker če ga nismo potem ostaja stari izvajalec.Jaz sem obdržal starega,brat v Komendi ga je pa zamenjal.Tam so imeli katastrofo z dimnikarjem iz Kranja,tako da sem mu poslal svojega .Trdim ,da je prav ,da jaz povem kdo bo čistil moj dimnik in mojo peč in ne nekdo na občini ali ministrstvu.Pa tudi jaz ga plačam in jaz bom povedal ali je storitev opravil korektno.
Ferdo Crni
20. 10. 2017 14.14
+1
Dimnikar iz Kranja je DOVRTEL. Težak, ki je po preverjenih virih PISAL zakon o koncesionarjih in mastno služil z izsiljevanjem, podkupninami in nadlegovanjem malih ljudi.
santamaura
20. 10. 2017 11.49
+2
Tipičen primer korupcije, ki jo podpira država. Pa saj nismo dojenčki. Vsak, ki kuri ve, da je potrebno dimnik očistiti, da se saje ne vžgejo. Zakaj mora biti nekdo kaznovan, če sam presodi kdaj bo poklical dimnikarja. Ali veste koliko je primerov, ko moraš plačati dimnikarja pa če prav dimnik sploh ni bil v uporabi. Več butastih zakonov bodo napisali, več bo dimniških požarov, ki jih gasijo prostovoljni gasilci, kateri ne dobijo od države nič. Enostavno - Če se nekomu zaradi lastne malomarnosti vžge dimnik naj plača intervencijo pa bo vsak poskrbel za to, kdaj in kakšnega dimnikarja bo poklical. Včasih so bile na kmetijah črne kuhinje. Ali si predstavljate koliko Slovencev bi danes še živelo., če bi tedaj o našem kruhu in žgancih odločali državni dimnikarji ??
murate
20. 10. 2017 12.38
-1
Se ne strinjam s tabo, glej obvezna so gradbena dovoljenja,pa se gradi na črno,obvezna so vozniška dovoljenja za vozit avto,pa vsake toliko časa koga dobijo brez izpita...Ne gre se samo za požare,kaj pa zastrupitve z dimnimi plini,kdo plača zdravljenje,kdo plača odškodnine ,ki jih izplača zavarovalnica...
appollyon
20. 10. 2017 11.11
2x bolj sem zadovoljen kot prej ko mi je pec kao pucal priseljenec iz bosne ki je delal za komuniticnega prisklednika ki je imel koncesijo v moji obcini. Storitev je bila porazna, nobenih meritev, ker tisti bosnjak se brat ni znal kaj sele da bi se spoznal na aparat.
Uporabnik8879
20. 10. 2017 10.30
+12
Predelal sem kompletno kurilnico (cca 17 000EUR), strokovno, namestil subvencionirano peč na trda goriva, namestil zalogovnik toplote, prezračevanje, detektor monoksida in vse ostalo, kar je bilo potrebno. Prišel "ing Dovrtel", vse premeril popisal in ni imel pripomb, dejal da je kurilnica v redu. Po pošti sem dobil kasneje kar v devetih točkah pripombe in rok odprave napak. Na primer napisano je bilo, da imam strop kurilnice za 12 cm prenizek, da moram povečati kapaciteto zalogovnika toplote iz 2000 litrov na 2600 litrov (čeprav se peč po difoltu lahko uporablja brez zalogovnika in se zalogovnik le priporoča). Skratka, devet pripomb, ki nimajo podlage ne v zakonu in ne v logiki in ne vplivajo na varnost in ne na osnaževanje, vplivajo pa na dohodek Dovrtelja.
murate
20. 10. 2017 12.14
zamenjaj izvajalca ,zgoraj omenjeni pošilja delavce ki ne vedo kaj delajo,najdi si izvajalca ,ki ve kaj in kako.Pa še ko pišeš ing. naziva ing v dimnikarstvu ni ,ker ne obstaja.
Ferdo Crni
20. 10. 2017 14.09
+2
Dovrtel je mafija ki je pisala obstoječe zakone. Poleg tega si pridružuje pravico ljudem greniti življenje kot da je peč najpomembnejša stvar v življenju. Meni in moji ženi je Dovrtel požr ogromno živcev, sekirancije, časa, denarja. Pa je vse NOVO, urejeno, še več kot po zakonu. Vedno znova bi preverjal in kasiral denar. Da novinarjev ni enostavno sram ko potem takole servilno dovrtelu in podobni svojati ščitijo hrbet in za ušesa vlečejo NAVADNE DRŽAVLJANE, ki jih ta svojat cuza in nervira brez vsake potrebe.
murate
20. 10. 2017 21.04
obstoječi zakon ne ustreza dovrtelu in ostalim velikim dimnikarskim firmam.Dovrtel se ne strinja s tem ,da ti lahko izbiraš dimnikarja,kar je po novem zakonu od 1,1,2017 omogočeno ,po starem te možnosti ni bilo.Ministrica Majcnova je to omogočila in če misliš,da jo dovrtel in dimnikarski tajkunčki v tem podpirajo se hudo motiš.Mi je pa zanimivo,da se civilna inicijativa ki se je do nedavnega borila proti tej mafiji ,sedaj bori za to mafijo in pljuva po ministrici in zaposlenih na ministrstvu,ki so želeli pomagati prav nezadovoljnim z dimnikarji ,ki so zlorabljali svoj položaj.
jg57
20. 10. 2017 10.22
pri avtomobilih imamo vrhunsko urejene tehnične preglede pa so se vseeno pojavili voluharji, ki so brez ustreznosti dajali potrdila o ustreznosti. Pa so začeli problem reševati tako, da so vsaj nekaj voluharjev polovili. Enako naj naredijo tudi na področju dimnikarstva- nezanesljive naj odstranijo. Moj dimnikar, ki mi je delal tudi do zdaj ni bil noben presežek; naredil je svoje , pobral denar in šel, čez 10 mesecev je pa spet prišel, Pa se je zgodilo, da me 3x ni bilo doma in mi je poslal račun za neopravjeno delo. In ker ga nisem hotel plačati me je tožil. Sedaj se vsaj tožit ne bo upal, ker ve da ga bom zamenjal.
Bramor
20. 10. 2017 10.17
+4
Jaz iščem dimnikarja! Pregledal sem spletno ponudbo dimnikarjev z licenco. Prosil sem (najbližje) za pregled vendar vsi hočejo naj najprej pridem k njim podpisati pogodbo. Krucifix če sem pa invalid! Nihče noče dela pa še jamrajo kako jim je hudo. S prejšnjim pač nisem bil zadovoljen. Pa ni treba drugega kot izdati potrdilo o opravljeni meritvi plinov. Imam plinsko peč katere dimnik ne zahteva kakšnega posebnega čiščenja vendar so gospodje zbirokratizirani. Ali ne more dimnikar tisto pogodbo prinesti s seboj in mu podpišem preden začne delati.
Darko32
20. 10. 2017 10.09
+2
Kdor ima kurilno napravo doma mora vedeti, da je potrebno čisititi napravo in jo vzdrževati. Tako mora imeti osnovna orodja, da jo lahko vzdržuje in čisiti. Vem za prier, k oje dimnikar opravljal redno čiščenje in ni imel orodja, da bi očitil napravo ampak mu je lastnik posodil orodje, da je očisitil in pri tem je lastniku zaračunal storitev. Sam osebno menim, da bi morali imeti lastniki kurilnih naprav osnovno orodje za čiščenje in sesalec za pepel. Sedaj pa imamo paradox, da se nekateri zanašajo kako bo dimnikar očitil in potem dobimo to, kar imamo. SAmi dimnikarji izkoriščajo nastali položaj tudi tako, da jim je na prvem mestu zaslužek in ne skrb za osnovno poslanstvo, katero imajo.
grumf
20. 10. 2017 10.07
+7
iščem dimnikarja, ki ne bo kompliciral. Dimnik in peč čistim sam. Plačam pol cene pregleda, da mi sploh ne stopi v hišo.
Darko32
20. 10. 2017 10.10
+4
Tudi sam odobravam takšno početje, saj natančno veš kdaj je potrebno dimnik očisititi in tudi veš, kaj se zgodi, če se ti nabere preveč smeti v dimniku.
Banion
20. 10. 2017 09.50
+3
Koliko nepotrebnih besed okoli teh dimnikarjev. Saj ni to neka znanost, bi razumel če bi imel dimnikar s sabo kamero katero bi potisnil v dimnik do vrha in posnel stanje notranjosti dimnika. Pride potisne omelo v dimnik in samo enkrat je z ogledalom pogledal, videla se je smao svetla luknja in nič drugega. Seveda nekdanji koncesionarji ki so na ta račun lagodno živeli zganjajo hrup. Pri tem pa ne povedo kako so opravljali storitva in kako so izkoriščali svoj položaj, še od nenaseljene hiše so hoteli računati. O nadzoru imajo veliko povedati, za to so inšpekcijske službe in kdo je nadziral njih, nihče in še pritožiti se nisi imel kam. Kar naj ostane po novem, dimniški požari so bili in bodo, bi morali nadzirati dimnik že pri gradnji da bi videli kako je narejen
Ferdo Crni
20. 10. 2017 09.21
+6
Spet dimnikarstvo Dovrtelj s svojo mafijo in kupljenimi servilnimi mediji. Jaz sem imel staro peč (bivši vikend iz leta 1970) - celo dve na enem dimniku, vse popokano, smrdelo, prašno, kot primarna kurjava (edina) pa je bilo vse v redu. Potem sem komplet renoviral dimnik (navrtal in vstavil tuljavo), zamenjal peč manjši kaminče (kupljen v Italiji) , uredil dostop zraka za to peč, uredil primarno kurjavo (talno gretje na TČ)..... pa pride Dovrtelj in mi take nabija da bi ga človek poslal skozi goreči dimnik. Koliko je dimnik odmaknjem od špirovcev? Ja toliko kot OD LETA 1970 človek božji. In ker ne morem sedaj strehe odpret in gledat v konstrukcijo ti da negativno mnenje. Potem se vtika v specifikacijo nove peči, ki je bila kupljena v Italiji. Mu dam vse certifikate italijanske pa še kar nabija kar sploh ni njegovo delo. ČE mu plačaš podkupnino ti vse prizna. Tako je naredil v Kranjski Gori kjer je potem fejst zagorelo. Ma marš mafija nesramna.
Banion
20. 10. 2017 09.54
+0
in hoteli so brskati po gorilcih in pečeh brez ustreznega pooblastila za servisiranje posameznih znamk gorilnikov. Meni ga je vedno nastavil serviser ko je opravil servis in meritev. A mislite da je veljalo kje pa dimnikar je vedel vse bolše kot uradni serviser, šele ko sem zagrozil s prepovedo vstopa v hišo in prijavo na ministrstvo se je unesel.
Uporabnik8879
20. 10. 2017 10.13
+1
Ja se strinjam, da je Dovrtelj malo preveč kompliciral. Nič me nebi motilo, če bi mi kaj svetoval, da pa pri pregledu nove kurilne naprave uradno napiše kar nekaj traparij, ki sploh niso v njegovi pristojnosti, je pa fejst narobe. Na koncu tudi piše, da moraš to odpraviti v 6 mesecih, nakar bo zopet prišel pregledati isto in na novo zaračunal. Sam sem dimnikarja zamenjal in sem zadovoljen z njim. Zagotovo je pa predvsem na nas uporabnikih, da skrbimo, da so dimniki čisti in da se varno grejemo.
Ferdo Crni
20. 10. 2017 10.36
+1
Da ne bo pomote - meni je top da dimnikarji pregledujejo moj kamin in se vsaj enkrat letno čisti (sekundarno gretje). In dimnikarji sami so povečini fejst pobje. Ampak Dovrtelj je samo kasiral in čakal "plavo kuverto". To bi morali novinarji raziskovati ne pa ljudi preganjati češ kolk smo grdi do državnih agencij in uradov. Piodkupljivost, nadlegovanje in odiranje - to sem imel jaz izkušnje z zgoraj imenovani,. Tudi jaz sem takoj zamenjal dimnikarja ko sem ga lahko in kolikor sem slišal so od Dovrtelja vsi pobegnili. Sedaj pa spet izkorišča svoje "veze in poznanstva" in lobira za monopolizem in odiranje državljanov.
Uporabnik8879
20. 10. 2017 10.52
+1
Točno tako Ferdo. Sam sem zamenjal dimnikarja s domačim, ki ga poznam in mu zaupam. Ko mi je detektor javljal da se mi nabira monoksid (sicer še v dopustljivi meji), je kljub pozni popoldanski uri, v eni uri prišel in mi očistil dimno tuljavo dimnika. Take potrebujemo in ne tiste, ki so nam za vrata zatikali račune. Prav vsak odgovorni lastnik ve, da tistih 20-30 EUR ne predstavlja nobenega stroška proti ceni ki bi jo lahko plačali, če za napravo nebi skrbno tudi ustrezno poskrbeli.
korintos23
20. 10. 2017 09.02
+8
Dimnikar pride k hiši vsaka dva (2) meseca, zato je potrebno da si centralno peč na drva vsaj trikrat v tem času sami očistite, zaradi same varnosti, pa tudi bolj toplo bo! Eni tako delamo in nimamo problemov, pa tudi drava si malo prej nabavite da bodo suha, ne pa v jesen frišna, ker eni mislijo da bodo manj skurili.
Uporabnik8879
20. 10. 2017 10.58
+1
K meni dimnikar pride ko ga pokličem. Imam vgrajene ustrezne merilne in nadzorne naprave, ki mi javijo takoj, ko kaj ne štima. Peč čistim sam cca na 10-20 dni, odvisno od intenzivnosti kurjenja (mraza), ostalo pa dimnikar.
dr.dare
20. 10. 2017 09.00
-1
a so lahko še slabše?