Slovenija

Debate 24UR: Ekonomist Brščič razburja z izjavami

Ljubljana, 13. 08. 2012 11.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Pridružite se debati o tem, kako zadovoljni ste z delom vlade? Mnoge je s svojimi izjavami razburil ekonomist Brščič, ki meni, da je za vse kriva Pahorjeva vlada, upokojence, ki so upravičeni do pokojnin po 232. členu ZPIZ-1, pa je označil za pokojninske zastonjkarje.

Na spletni strani Debate24UR se lahko vključite v razpravo o delu vlade. Tokrat vas namreč sprašujemo, ali ste zadovoljni z dosedanjim delom vlade.

Kdo je kriv za krizo: Janša ali Pahor?
Kdo je kriv za krizo: Janša ali Pahor? FOTO: Damjan Žibert
Naša vladna koalicija – nastala povsem slučajno po volitvah – nima ne programa ne cilja, temveč jo vodi, poleg osnovne konservativne naravnanosti, le sla po oblasti. Taka združba očitno Slovenije ne more izpeljati iz slepe ulice, v katero je zašla. Zgodovinar Jože Pirjevec

Zagovornik je gospodarski minister Radovan Žerjav, ki pravi, da so v vladi v rekordnem času pripravili najnujnejše ukrepe. Po njegovih besedah gre za ukrepe, ki so predolgo časa čakali državo in jih je bilo treba sprejeti takoj.

Nasprotno meni predsednik gospodarske zbornice Samo Hribar Milič, ki v tokratni debati sodeluje kot nasprotujoči. Prepričan je, da se vse odvija prepočasi ter da se spet krepita deprofesionalizacija in politizacija vodenja.

Ekonomist Brščič razburja z izjavami

Mnoge je s svojimi izjavami razburil ekonomist Bernard Brščič, ki vali odgovornost za nastale razmere na vlado Boruta Pahorja. "Država se je po treh letih zablodele ekonomske politike Pahorjeve vlade znašla na robu bankrota. Bivši vladi je uspelo domala nemogoče," je zapisal v svojem komentarju.

Ekonomist Bernard Brščič
Ekonomist Bernard Brščič FOTO: osebni arhiv

Na njegove izjave se je odzval Franc Križanič, ki je bil minister v Pahorjevi vladi. "Zgrožen sem. Sprašujem se, kako je možno, da je Brščič prišel do takšnih sklepov, ne da bi upošteval okoliščine in stanje, v katerem je pristala Pahorjeva vlada," odgovarja Križanič in dodaja: "Zabredli smo v veliko zadolženost privatnega sektorja, in sicer za dodatnih 24 milijard v mandatu 2004–2008, podedovali smo učinke davčne reforme iz leta 2007. Njen negativni učinek je bil namreč 900 milijonov evrov letno."

Brščičeva oznaka, da je nekdo, ki je 40 let plačeval prispevke v pokojninski sistem "pokojninski zastonjkar", je ujezila tudi predsednika stranke DeSUS, Karla Erjavca, ki meni, da Brščič ne pozna osnov pokojninskega zavarovanja. Ta izjava je razjezila tudi predsednico sindikata upokojencev KS90, Veroniko Potočnik. Sprašuje se, zakaj se poslancem tako kot mnogim delavcem ne izplačuje vsaj pol leta minimalne plače?

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (482)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

klekipetra
14. 08. 2012 15.02
+5
Mene ne skrbi Brščič, saj je dost samo da ga pogledaš pa že veš kam sodi, dosti bolj me skrbi to da mediji takoj pograbijo in plasirajo javnosti te izjave, kot da namenoma podpihujejo bes bralcev ib gledalcev. Samo da prinese kak cent pa naj stane koliko hoče. Me pa zanima kje "dela" ta cvet intelekta? Samo ne reč da kje na univerzi!!
prašek
14. 08. 2012 15.09
+5
wizeman
14. 08. 2012 18.12
+1
prašek
14. 08. 2012 18.45
+1
wizeman
14. 08. 2012 21.07
+2
križana gora. res sem šel poguglat. med drugim sem prebral njegov intervju v Razgledih. Tip je mojster mešanja megle. V desetih stavkih je sposoben povedati - nič. In odkrito pro neoliberalno in antilevičarsko usmerjen. Popolnoma pristranski. Torej popolnoma nestrokoven. Strokovnost nima in ne more imeti predznaka.
gordo
14. 08. 2012 14.52
+6
grad gori grof beži ............................
No_pasaran
14. 08. 2012 14.36
+13
Bernard Bršič v svojem življenju razen zastonjkarskega faxa ni naredil nič !!! In tako zmene bo kritiziralo delavce s 40 leti delovne dobe ??? Ej Bernard da te dobim bomo igrali domine !! Sej veš kaj so domine ????
prašek
14. 08. 2012 14.32
+5
Koliko promil (‰) volivcev še podpira to vlado ?????
wizeman
14. 08. 2012 18.14
+2
Ja, za podporo tej vladi moraš imet vsaj enih 2,5 promila v riti, da ti kaj takega pade na pamet....
prašek
14. 08. 2012 14.31
+7
Janez ; tik-tak , tik-tak , tik-tak ......... Ura ti že odšteva !!!!
prašek
14. 08. 2012 14.29
+4
Jesen prihaja in vroča bo !!!! Pa ne zaradi sonca !!!!
VolkBrenin
14. 08. 2012 14.18
+8
za časa Matije Gubca je nezadovoljen narod ukrepal....menda zaradi desetine, ki so jo morali dajati plemstvu...ok, pa še cerkvi njihovih deset....cesarju, kar je cesarjevega.... Kaj pa danes...koliko se potegne ljudem iz žepa..in kaj stori narod...? Nič, ne more in si ne upa... Nikar ne pisarite , da bo drugače...to jim že leta razlagajo po svetu...pa ljudje umirajo od lakote...od lakote ljudje, medtem ko njihovi "vladajoči" namakajo riti v yacuzziju v 83.nadstropju hotela v dubaju, od koder imajo lep razgled na ta svet....
glavca111
14. 08. 2012 13.59
-7
Glede dela vlade: Če res meni, da ima prav, je preveč omahljiva in popustljiva in s počasnostjo dela sebi in državi škodo. Ne razumem pa, da ne spozna (SDS), da s poceni afericami dela razdor, ko bi morala združevati in da si s tem močno škoduje. Glede izjave Jožeta Pirjevca: Vse življenje je bil pomemben režimski "intelektualec" in ne more iz svojega miselnega okvira, zato naj končno spozna, da tudi sam sodi na rob zgodovine.
nogomet12
14. 08. 2012 14.04
+10
VolkBrenin
14. 08. 2012 14.09
+8
ali je po tvoje boljši miselni okvir vladajočih...in recimo ljudmile, in ti trenutno vladajo....in njena teza ZAKAJ so nastali domobranci in kdaj....?... V katerih miselnih okvirjih so trenutni vladajoči ????
VolkBrenin
14. 08. 2012 14.11
+8
glavca...še tole ...te aferice NISO poceni...ampak zelooooo zelooo drage...
CKKPJ_Milko
14. 08. 2012 14.14
-6
Glede na to da Jože Pirjevec alias Giuseppe Pierazzi ima dvojno državljanstvo ni možno 100% ugotoviti na koga se nanaša ta "Naša vladna koalicija"
prašek
14. 08. 2012 14.28
+5
Vsi normalno razmišljajoči natanko vemo !!!!!
VolkBrenin
14. 08. 2012 14.36
+3
ckkpj..milo....moja sestrična ima slovensko in kanadsko državljanstvo...na koga se nanašajo njene 100 %. pravice in dolžnosti...?
povemvsem
14. 08. 2012 14.59
+6
majer N lll ima tudi nemško državljanstvo torej zakaj ni tam kancler!mora ravno pri nam svinjati?
dar3
14. 08. 2012 13.59
+8
Polenovka prav imaš, sesuli so eno boljših ekonomij na svetu, ampak takrat je bilo jasno, da s krajo se ne pride daleč, pa makar strel v glavo. V komunizmu smo živeli velikooo bolje kot danes.
VolkBrenin
14. 08. 2012 14.06
+4
partizan07
14. 08. 2012 13.51
+7
jesen je tu samo se malo se malo hahahahhah
CKKPJ_Milko
14. 08. 2012 13.50
+0
Zakaj ne odprete tudi debate kako so bralci zadovoljni s tem portalom?
povemvsem
14. 08. 2012 14.04
+7
ti itak ne boš zadovoljen ker ne hvalimo majerja N lll
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.49
+6
ali je sploh kakšna možnost, da se narod upre plačevanju nečesa,(in čedalje slabšega življenja) za kar sploh NI KRIV ? ... Po moje zelo težko...preveč dobro \"so si\" pripravili teren...
povemvsem
14. 08. 2012 13.48
+10
kdor ne verjame naj si ogleda kanadski dokumentarec The Weight Of Cains.ekonomija yu sploh ni bila zanič pač pa so jo namerno sesuli.o tem govorijo ekonomisti stare šole,nekdanji agenti CIE,itd... ps: majeristom ne priporočam!
povemvsem
14. 08. 2012 13.50
+7
povemvsem
14. 08. 2012 13.51
+8
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.53
+6
pametno...žalostno je, da so me na film \"opozorili\" iz tujine... med drugim jim je šel v nos tudi \"sistem yuge\" same...
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.54
+7
ne vem kaj za en "pametnjakovič" je dal minus polenovki....ta naj si najprej prebere vidik ekonomije v svetu, ko je na oblast prišel regan in margaret
calmato
14. 08. 2012 13.45
+7
Gospod Brsic ni nic drugega kot studenski parazit,ki se je solal na racun drzave.Zanima me koliko let ima delovne dobe in kaj je dosedaj storil dobrega za Slovenijo.Bilo bi pametno,da ne zali upokojencev,ki so na posteni nacin zasluzili pokojnino,ker bo nekega dne v istem polozaju!Vprasanje je ce bo takrat sploh se lahko dobil pokojnino. Verjetno se bo takrat spet nasel neki pametnjakovic,ki bo dajal iste izjave kot jih daje on danes!
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.42
+6
še ena cvetka...... Zagovornik je gospodarski minister Radovan Žerjav, ki pravi, da so v vladi v rekordnem času pripravili najnujnejše ukrepe. Po njegovih besedah gre za ukrepe, ki so predolgo časa čakali državo in jih je bilo treba sprejeti takoj. in so Takoj veselo odpeketali na dopust...Hm...podjetnik v težavah dela in razmišlja 24ur na dan, da bi rešil težavo....Aja...njim NI treba...denarčki kapljajo, ne glede na rezultate.
povemvsem
14. 08. 2012 13.39
+13
kaj se je tgodilo leta 80? reagan je dosegel da yu ni mogla več jemati kreditov pti pariškem klubu,zato je morala pri IMF,kateri obstaja iz enega samega razloga.državam dajati kredite in sproti zaostrovati pogoje vračanja do te mere ,da države ne morejo več izpolnjevati obveznosti.država mora uvesti 1000 in 1 varčevalni ukrep,in za ekonomske svetovalce zaposliti neoliberalne ekonomiste predhodno šolanih v ZDA .poleg tega morajo sprejeti še svetovalca INF -a da ta nadzira od bilzu,če se vse izvaja po načrtu!zaradi tega so se začeli naši nakupovalni pohodi v avstrijo in italijo,zato smo imeli bone za benin,zato so nam neopazno nižali plače,itd danes je situacija poplnoma ista samo da so lidel,špar,hofer.privlekli na naša tla!
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.45
+7
polenovka...zelo dober komentar..vidim, da nekateri vedo, kje in s kakšnim namenom se je začelo...
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.46
+4
povemvsem
14. 08. 2012 13.49
+5
wizeman
14. 08. 2012 13.35
+6
Ko je lahko ekonomist že vsak bukselj tipa Brśćić, je jasno, da je ta "veda" močno v diskurzu.....
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.38
+5
ja, res je....Je pa vprašanje zakaj se ne zgledujemo po uspešnih modelih \"poslovanja\" države in vlade.... Premalo ostane za \"izbrane\"....
povemvsem
14. 08. 2012 13.12
+14
zdaj ta brćić lahko pričakuje,da bo dobil mesto osebnega ekonomskega svetovalca majerja lll lll - je tretja genaracija tolovajev!
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.19
+10
ja, V "prazno/zastonj" sigurno ne blebeta.... Je pa zanimivo, kajne....sami "vrhunski ekonomisti in znalci"....se ukvarjajo z težavami te državice...in vsak od njih ima svoje videnje..... Vprašanje...Kam naj zavije šofer na križišču, če samo dva poleg njega vpijeta ....prvi - zavij levo...drugi pa - zavij desno...
Kaktus111
14. 08. 2012 13.21
+6
Verjetno je že na proračunskih jaslih , ali je pa diplomo kupu !!!
wizeman
14. 08. 2012 13.24
+9
Morali smo čakati dolgih 21 let, da se je pojavil čudežni deček v podobi Brśćića, in ugotovil srž naših problemov: prejšnja vlada. Odvalil se mi je kamen od srca. Problem je odkrit in na srečo tudi že odpravljen. Hvala ti Brśćić. Sedaj spet z upanjem zrem v prihodnost......
nogomet12
14. 08. 2012 13.25
+9
povemvsem
14. 08. 2012 13.25
+8
neoliberlani ekonomisti so vzgajani za namerno rušenje!takšne gospodarske krize nekateri izkorištijo kot vojne izkoristijo vojni dobičkarji.
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.29
+5
ja, polenovka ..in zgodba se je začela z "idejami" regana in železne margarete
VolkBrenin
14. 08. 2012 13.12
+5
Domnevam , da komentarje \"servirajo\" tudi vladajočim, vsaj neke oblike povzetkov....Bilo bi zelo zanimivo videti njihove resnične \"odzive\"...
nogomet12
14. 08. 2012 13.27
+4
prašek
14. 08. 2012 13.02
+11
Janševa vlada nas je spravila iz 16 v 41 milijard pufa !!!!! Treba je bilo odplačevati kredite , skrbeti za socialo , ...........