Slovenija

Čiščenje polomljenega drevja bo trajalo več let, ne samo mesecev

Ljubljana, 13. 02. 2014 19.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Čiščenje med ledeno ujmo polomljenega drevja in vej bo trajalo več let, ne samo mesecev. Gozdarji pravijo, da je spravilo takega, na pol polomljenega drevja, vsaj petkrat bolj nevarno kot običajno. Zato strokovnjaki svarijo: če je le mogoče, počakajte na profesionalno pomoč.

Čiščenje med ledeno ujmo polomljenega drevja in vej bo trajalo več let, ne samo mesecev. Gozdarji pravijo, da je spravilo takega, na pol polomljenega drevja, vsaj petkrat bolj nevarno kot običajno. Zato strokovnjaki svarijo: če je le mogoče, počakajte na profesionalno pomoč.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

NaravaInDruzba
14. 02. 2014 10.51
+1
Ja, bi trajalo več let, če les ne bi trohnel. mislim kako pa vi zavajate ljudi. Ti vam pa še vedno nasedajo. Svaka čast.
Ramzess
14. 02. 2014 09.38
+1
Nekaj let, ...se kam mudi.
Biofanatik
14. 02. 2014 06.35
-1
Biofanatik
14. 02. 2014 06.34
+1
Qvazi profesionalci... te bojo ožel do gat Jučer čuvao ovce danas sam stručko sa motorkom!
Glavavtorbi
14. 02. 2014 02.59
+4
Če država reče, da je treba počakati s pobiranjem plena, ki ga nihče ne straži, je treba najbrž čim bolj pohiteti. Sicer pa se gozd prav lepo znajde tudi ali predvsem, če ne bo nihče nič obiral, mirne duše lahko pustimo gozdove takšne kot so in dovolimo, da narava lesene dele sama porabi oziroma naj počasi sprehnijo v raznim oblikam življenja koristne snovi. Težje lomastijo po hostah in rožljajo z motorkami, to jih moti, poleg tega je ekonomsko propagandno sporočilo dovolj jasno, pleni kar se da, kot sem omenil na začetku. Posekajmo Slovenijo!
devote
14. 02. 2014 05.39
+2
se strinjam... ujma je samo priročen izgovor, da pade še tisto, kar ni od žleda....nekdanji slovenski gozd...se vidimo čez 100 let ali : CELJSKI GROFJE DANES IN NIKDAR VEČ
Jakl
14. 02. 2014 00.39
+2
TO ŠIME DOBR SI POVEDU
zbor
13. 02. 2014 23.46
+6
Danes sem šel na sprehod po gozdni cesti(v naših koncih ni ravno nevarno v gozdu, vendar še vedno dosti vej visi in se lahko zrušijo nate). Sem mi je pa zdel zanimiv pristop delavcev ki čistijo gozdne ceste tukaj. Je prišel z bagerjem ter spustil kiblo ter vse skupaj samo rinil. Ko je prišel do debla je samo požagal ter naprej. Ko so pa čisti drugo cesto so vse veje ter ostalo nalagali na gozdarsko prikolico ko pa je bila slednja polna je zložil ob cesto celoten izkupiček. Namesto da bi vrgli lastniku vse vejevje bo sedaj prišel nekdo te kupe zmel v sekance ter odšel. Sam bi z veseljem razžagal pa imel za drva. So veje in debla premera tudi 50cm, po večini lepa hrastova debla namenjena za sekance. Me kar srce boli ko pa bi si lahko samo iz tega pripravil drva.
zbor
13. 02. 2014 23.52
+5
Pa še to. Če bi vzel kakšno vejo te bi lastnik takoj prijavil policiji,.... Po gozdu je pa vej za izvoz, po možnosti jih nebo niti pobral ter bodo strohnele.
hitra
13. 02. 2014 22.03
+8
Kaj pa tistih iz zavoda se ne bi dalo ponucat?
Ramzess
13. 02. 2014 22.09
+6
S katerega zavoda, ...eni niso vešči, drugi neprimerni.
piko112
13. 02. 2014 22.09
+2
V tem primeru za kaj več kot cesto pomesti na koncu skoraj da ne pa kašne manjše vejce odmakniti, pa še to je problem da ti ne skače glih tm k ne sme k mislš kej podret
genir
13. 02. 2014 23.44
+2
Ma ne serite. Za okrog na črno delat so pa dobri? Vsaj polovica jih šušmari.
piko112
13. 02. 2014 23.50
Ja vse je vredu dokler se kdo ne poškoduje, in ne pozabi spomladi in poleti bomo še poslušali o delovnih nesrečah po gozdovih
piko112
13. 02. 2014 21.58
+7
Sem šel danes prvič v hrib in do koder sem potreboval ponavadi dobro uro gor in nazaj sem se na pol poti obrnil in šel nazaj ker nisem imel več volje hoditi podolgem in počez da pridem 300 metrov dalje, mislim pa da bo škoda še hujša kakor napovedujejo saj vsi lastniki ne bodo takoj pospravili tisti ki imajo pa parcele višije pa še zraven ne pridejo
Man Ubuntu
13. 02. 2014 21.30
kaj pa nas zrak?
Man Ubuntu
13. 02. 2014 21.29
+3
a ko ce to da plati?
Koffetka
13. 02. 2014 21.26
+7
Slovenija bo tako propadla v desetih letih, tako da je čist vseen al kdo puca al ne..Saj bodo pol Avstrijci in novi lastniki popucal..
XmassivX
13. 02. 2014 21.11
+26
Vidim da večina komentatorjev ne zaveda škode, sploh pa jih ni nikoli delalo v gozdu oz. sploh prijelo za motorko. Škoda je res ogromna, na določenih odsekih ni enega celega drevesa več, to je ogromno področje. Dosti mest že tako dostopnih samo peš tako da moraš vso opremo nesti s sabo, sama sečnja dreves je pa eno izmed najbolj nevarnih del pri nas. Kamor se ne da priti drugače kot peš je potrebno tudi ročno spraviti les v dolino, ti ki ste najbolj glasni nebi zdržali enega konkretnega dneva dela v gozdu. To ni delo 8 ur in konc, to delaš od zjutra do večera.
peet001
13. 02. 2014 21.05
+3
žalostno da sem govoril z gozdarjem in še vedno niso spucali gozdnih poti pa so se tok hvalil da bodo da konec tega tedna use očiščene sam to me ne moti. plan sanacije naj bi sprejeli tudi do konec tedna pa sem govoril z gozdarjem ne sluha ne duha o tem toliko o slovenskih politikih v gozdu se pa že dela velika škoda vsak zamujen dan če geš pa na lastno pest pa boš kaznovan
XmassivX
13. 02. 2014 21.13
+6
Kar je na tvoji zemlji in je podrto čez cesto lahko komot pospraviš, tudi sami lastniki gozdov morajo kaj narediti, ne samo gozdarji....
peet001
13. 02. 2014 22.32
+1
kar je podrto čez cesto lahko ali kar ogroža varnost. nesmen pa it ven spravljat pa čeprav imam izpit in use če ni zabito oz oznaceno nesmeš! gozdarja pa mislim ti ki označujejo ne gozdne delovce pa še ti ljubljanske srajce ki so se prišle na podeželje sem dobil že kup prijav zaradi teh ljudi pa čeprav v svojem gozdu sekam pa čeprav je bilo zabito pa povej tem zabitim ljudem kai se sme in kaj ne
blitzblajter
13. 02. 2014 23.25
+4
A ti ves kaj je 3000 km gozdnih cest, ki so za spucat, ponekod je 60 cm snega, pa izvoli, ceste do kmetij pa so v vecini ociscene. Podekod trije sekaci napredujejo 50 do 60 metrov na dan v nemogocih pogojih, so vsak dan v smrtni nevarnosti za 750 euro place. Nekateri lastniki, pa sploh nimajo ideje kje zacet in apaticno opazujejo kako so ostali brez gozda.
peet001
14. 02. 2014 15.52
+1
a pa slučajno veš da sem med njimi ravno danes sem šel čez celotem obhod lahko rečem da je 80%-90% čisto uničenega pa saj se ne jezim zaradi gozdnih poti ampak zaradi przadetih politikov ki najbi naredili plan sečnje pa hvalili na velika ušesa kai bodo storili u 1 tednu danes sem se zmenil usaj da lahko začnem pospravljati
Thetrain18
13. 02. 2014 21.02
+16
Spet nam bodo avstrijci vozili les (debla ) iz gozda kot pred leti ko je bilo večje neurje, in bodo iz njih pridelovali izdelke in pol izdelke, ter briketi,peleti itd. in bodo vse nam prodajali nazaj, ker smo nesposobni. Pri nas bi lahko lesna industrija laufala in oskrbovala precejšni % del evrope, vendar ne, namesto da bi mi ta les in drevesa ki so padla izkoristili bomo to vse skupaj požgali oz. dali avstrijcem in rekli da je bila ta ujma večmiljonska škoda :)
piko112
13. 02. 2014 21.54
+4
Pri nas to ni bilo transparentno in so vse zaprli da so sedaj ponekod tudi trgovski centri nastali, potem pa vedi komu verjeti
AliaxInvent
13. 02. 2014 20.51
+2
Žalostno....koga mislijo da imajo za norca...
Pantokrator
13. 02. 2014 20.46
-2
Vidim v Tivoliju na kolesarski stezi....verjetno bodo počakali, da les strohni
Thetrain18
13. 02. 2014 21.03
+9
In je težko prijeti par vej in jih odmakniti, vzame ti 10 min ?
peet001
13. 02. 2014 21.06
+7
kai pa spet omenjaš ljubljano poglej okolico postojna logatec in vsi gozdi okoli
mijavci
13. 02. 2014 20.40
+3
Čiščenje polomljenega drevja bo trajalo več let, ne samo mesecev, Če pokličemo Austrice bodo popucal v enem mesecu vse. Mi pa tudi če vse pospravimo se potem sprašujemo kaj naj iz tega lesa sploh naredimo z njim.
NaravaInDruzba
14. 02. 2014 10.54
Zato pa Avstrijci kupujejo naša mravljišča, ker so si s pucanjem čisto osiromašili gozdna tla.
genir
13. 02. 2014 20.37
+19
Enostavna dela pri pospravljanju bi lahko izvajali prejemniki socialne pomoči,in brezposelni ki prejemajo nadomestilo.
peet001
13. 02. 2014 21.07
+2
maksin
13. 02. 2014 21.14
+9
Pahor ki edini od politikov zna prijet motorko v roke, bi lahko bando od politikov naučil kako se dela....bi lahko bil nadzornik.
piko112
13. 02. 2014 21.55
+1