Slovenija

Cigareta brez dima

Ljubljana, 28. 12. 2007 21.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
V.Č./T.S.
Komentarji
43

V slovenskem lokalu so kadili cigarete, ki zažarijo in dišijo kot prave, a so vendarle plastične. Razvada je seveda draga.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (43)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

xzamiel@hotmail.com
31. 12. 2007 18.17
Civitasstain: Hvala. Sam sem se pa, hecno ampak res, nasmejal ob tvojem. Direktni sarkazem ;]. I like. Pa lepe praznike!
civitasstain@gmail.com
31. 12. 2007 14.27
xzamiel Tako kratek ni tvoj komentar, je pa zelo zanimiv. Saj jas nimam, pa verjetno tudi drugi nekadilci res nič proti vašemu kajenju in se sprašujemo, zakaj je država sploh uvedla ta zakon. Škoda, da ne bo več tolko vašega koristnega dima v prisotnosti nekadilcev, ki ni tako poceni, in se ne bo več pretakal zastonj po naüih pljučih, ko va pa denarno nič ne prispevamo. Ne bomo bili več egoisti, da si na račun kadilcev zboljšujemo svoje zdravje, da o prijetnih dišavah sploh ne govorim. Ne bo več mojih solznih oči, ki se mi v tobačnem dimu tako lepo rosijo in jih drugi tako občudujejo. Ne razumem države, da uvede tak zakon, ko ji bo ušlo tolko davkov in zdravsvene zavarovalnice bodo izdale več denarja za bodoče bolnike, ker jim ne boste več tako pogosto s svojim nikotinom zboljševali zrak.
xzamiel@hotmail.com
31. 12. 2007 01.59
Polo: Bom bil kratek, ker drugače bi samo ponavljal kar sem že praktično pod vsakim člankom, ki je o kajenju, napisal. Alkohol je strup, ja. Ampak kot sem rekel, če je npr en kozarček, je to premalo, da bi imelo učinek na telo, negativen, še vedno pa dovolj, da imajo snovi v pijači, ki so ok, koristne učinke. Nekako tako, kot ena cigareta relativno ne škodi. Glede pljučnega raka... je, ni, itd dokazano, dejmo to na stran. Potem pa se naj preveri vsakega kadilca, da naj npr preteče 100m v povprečni hitrosti (svoje zmogljivosti) ali pa, če jih damo na 600m, če že, an? Vsak kadilec bo imel težave z dihanjem, tudi, če je športnik. Če je športnik, bo samo znal da ti to na "stran". Ker sem precej utrujen zdaj, sem 100%, da pišem precej slabše kot ponavadi (ne da ponavadi dobro..). Bom tako rekel. Vprašite vse bivše kadilce, ki so se prej in se še vedno z nekim gibanjem ukvarjali. Vprašite jih o konkretnih razlikah. Vsakdo vam bo rekel, da veliko lažje dihajo, veliko več naredijo itd, pa ni to od kondicije odvisno kakor bi nekateri to radi prekrili. Torej, ta dejstva pričajo, da imajo cigarete negativni vpliv na pljuča. Kaj je pa naslednji korak ? Hmm. Kar se pa tiče prejšnega zakona. Tudi, če se ga dosledni uveljavlja in izvaja, je razlika samo pri vonju, dimu, pri zdravju pa niti ne tok. Sicer je bolje za cca (iz glave) 40%, vseeno pa škodi. Tudi, če se slučajno motim tu, se v vsakem primeru ne ščiti zaposlene pri prejšnem zakonu, kar je pa glavnega pomena pri novem. Ergo. PS: Nikjer nisem zasledil, da je kakšen nekadilec rekel, da bo zdaj bolje živel. Bo pa z večjim veseljem šel v lokale in podobno, to pa ja ;).
xzamiel@hotmail.com
30. 12. 2007 19.55
Nvivod: Najprej bi se ti zahvalil za iskren komentar. Je nekaj redkega danes. Bi pa komentiral tvojo živčnost. Verjamem, da se je s kajenjem umirila, ampak ne verjamem, da se je zaradi kajenja. Verjetno se je umirila zaradi navade, ki jo imaš, da kadiš in morda (ne vem, nisi točno povedal) v užitku, da kadiš. Če slučajno nimaš nekakšnega posebnega užitka od kajenja, iz tvojega vidika, potem je to 100% stvar navade in je še n/a drugih zadev, ki bi jih lahko počel, da bi to živčnost umirilo. Težko kaj več rečem glede na dane podatke, sem samo želel poudariti, da ne verjamem, da bi karkoli kar je v cigareti, dejansko pomirjalo človeka. Za to lahko piješ izredno dober in zdrav zeleni čaj, npr Pai Mu Tan ali Sencha. Bi se pa strinjal glede zakona, da bi lahko bil na začetku malo bolj mil, in to kar se mže napisal večkrat, da bi lahko vlada nudila saj minimalno podporo. Že zato, da ne bi bilo takšnega upora. Ker pač, nekateri še ne razumejo, da je ta zakon nujno potreben in se ga ne bo spremenilo, saj na slabše ne. Je pa dejstvo, da je zakon že uveljavljen in da je kar je, zdaj ga spreminjat ne bi bilo smiselno iz nobenega vidika. Ljudje se bodo navadili, sploh, ko bo malo topleje, tako da naslednjo zimo ne bo tok jamranja in bodo že kakšne improvizacije.. Huh.
polo19sdi
30. 12. 2007 19.54
xzamiel, tvojega romana se mi žal ne da brat, tako da bom samo odgovoril na tvoje mnenje o alkoholu. Do določene mere se strinjam s tabo, vendar alkohol po strukturni formuli je strup, pa obračaj levo desno, spij 1 štanprle, al pa 2 litra. Če pokadiš 1 čik ti nebo škodil. Če jih pokadiš 1 škatlo na dan, je pa že vprašanje koliko je to zdtravo. Pa moram vas razočarat, NI dokazano da kajenje povzroča pljučnega raka. To je domneva. Koliko ljudi ne kadi pa zboli za pljučnim rakom. Kako je to možno? A seveda potem pa je takoj nekaj drugega krivo. Če pa si pri zdravniku, pa rečeš da kadiš....aaaaaa to je to. Kadite, to je glavni vzrok za vse vaše težave. Drugače pa je bil prejšni zakon čisto v redu, če bi se ga pošteno izvajal. Ker pa so ga izigravali, pa imamo tak zakon da nam ni po godu. Ampak žal se mi zdi smešno, da ste sedaj nekadilci prepričani, da boste bolje živel. No ja konec koncev je tudi prepričanje nekaj velja.
nvivod@gmail.com
30. 12. 2007 16.54
Moje mnenje je, da bi vseeno lahko malo lazjo obliko zakona sprejeli (taksnega kot je na danskem npr.) Osebno me ne moti ce moram pri nizkih temperaturah zuni sedet, moti me da ponavadi zunaj nimam placa (se hujs je pa ko me natakarji not naganjajo ker jih zebe al pa ni placa al pa bla bla bla...), noter pa ne mislim bit :) Da ciki samo navidezno pomirijo..nevem, vem samo da od takrat ko sem zacel kaditi nisem farderbu vec kot 2 tipkovnici in eno misko (v 6tih letih), prej sem ponavadi na leto sesul za dobre 200k opreme v raznih izpadih (po 4-5 diskov, par CD-RWjev, cele kupe tipkovnic, misk, tiskalnikov itd)...sem namrec izredno zivcna oseba in ko pride do kake napake (BSOD, napaka pri kompajlanju, ...) me ponavadi tok zagrabi da bi najraj kerga bek spravu...prej sem se znasal nad opremo, zdaj grem na 1 cik pa je zadeva urejena ^^ In ne, psihiatru ne bom hodil razlagat moje zivljenske zgodbe, da bom pol zvedu nekaj kar ze dolgo vem, ne mislim se it zdravit, ne mislim opustit moje dnevne rutine, ne mislim jemat anti-stres tablet itd :) Dokler sem dovolj pri sebi, da lahko opravljam delo ga bom, ko nagrabim dost denarja (al pa ce prej znorim) se bom pa upokojil nekam v ene rovte ^-^
xzamiel@hotmail.com
30. 12. 2007 13.57
Nemejugat: Hvala pa srečno novo leto!
nemejugat
30. 12. 2007 13.11
LIVED......videti je, da si egoistični kadilec sicer bi stvar bolje razumel. Žal ti ni pomoči... POLO19......pitje vina ne dojemaj kot nacejanje ob šanku z literco dnevno in seveda z slabo hrano ali celo brez hrane..... XZAMIEL.....toliko si napisal da je kaj, žal mislim, da za nekatere preobširno....nebodo imeli volje brati....ker jim izpodbijaš baje njihovo legitimno pravico.... Drugače pa zadeto 100% in če še sedaj ne razumejo jim pomoči ni več....so že odvisniki!!!
boschko1@yahoo.com
30. 12. 2007 08.25
bravo civitasstain. Ja zakon je pa diskriminatoren tudi do narkomanov, saj se ne morejo v miru na toplem fiksati v lokalih. Kwa se tolk borite za te čike, ki vam pa samo škodijo. Kwa, če bi se raje borili, da v Sparu nebi prodajali samo gnilega sadja?!
civitasstain@gmail.com
30. 12. 2007 08.04
Spet ti cigareti. Mene pa res ne moti, če vi kadilci kadite. Ta vaša idijotska, osnovnošolska opravičila bi si lahko pa prišparal. Če vas niso zbrihtale medicinska odkritja nevarnosti nikotina, Razne mednarodne študije govorijo o povečanju pljučnega raka pri kadilcih itd. Nihče vam ne brani, kadite kolko vam se ljubi in kolko premoreta vaša pljuča in vaša denarnica, samo ne v bližini NEKADILCEV, samo to ureja novi zakon......
xzamiel@hotmail.com
30. 12. 2007 07.51
Hkrati pa takšni pubi/manjši lokali in podobno, ki se preživljavjo PREDVSEM s takšnimi tipi ljudmi, ki pridejo kadit in predvsem pit alkoholne pijače...njim pa bi se pomagalo nekako drugače. Morda tako, da se v kakšno drugo smer razvijejo ali kaj podobnega. Sem 100%, da bi se dalo. Sem proti takšnim pubom, ker posledično spodbujajo te dve razvadi, predvsem kajenje. Moje mišljenje je pač tako, da so lokali predvsem prostori, kjer se ljudje zbirajo, spoznavajo in zabavajo. Lokali, ki živijo na temu, da pridejo VEČINOMA starejši moški in/ali ženske kadit in piti in nekateri tudi se skriti pred realnim svetom..nimajo mesta, da bi sploh obstajal. V končni fazi ni nobene družbene, socialne ali kakšne druge koristi, spodbuja se razvade in podobno. V to sem 100%, da ne boš razumel. Lahko pa me presenetiš. Ja, res je, da bi to kar stalo državo, ampak je pa dejstvo, da bi bil manjši odpor proti zakonu, ki je edini pravi zaenkrat, in v končni fazi bi imeli samo koristi. Zakaj sem rekel samo 6 mesecev? Ker se je pokazalo pri drugih državah, da se prej ali slej kadilci preprosto sprijaznejo z zakonom ali/in z dejstvi ter, da je potem obisk za 5-15% večji kot prej. Ala kadilci/nekadilci + nekadilci/kadilci, ki prej niso toliko hodili. Upam, da si dobil za odtenek boljši odgovor od unih na poptv anketah in da me zdaj malce bolje razumeš zakaj sem za protikadilski zakon. In seveda, da razumeš kaj mislim s tem, da sem splošno za ekološko industrijo itd in ne za onesnaženje okolja, narave, ali biločesa, ki škodu živim bitjam (razen morda bakterijam in podobno;)). No, lep pozdrav vsem, ki so celo prebrali.
xzamiel@hotmail.com
30. 12. 2007 07.47
3.) Se ne strinjam, da so se začeli vtikat v privatna stanovanja. Ta trik, da so del gostilne preobrnili v privat ala del stanovanja, je smešen in se ne jemlje resno, ker se v teh lokalih izvaja gostilništvo. In niti ne pomaga, če se kozarec natoči v drugi sobi. Tu je manjša luknja v zakonu, ampak vseeno, sem za, da se to prepreči, če se toči pijačo, hrano in podobno. In je dejstvo, da se, ergo. 4.) Morajo na mrazu pred lokalom popiti pijačo? Noben jim ni rekel, da morajo zunaj piti pijačo ali pa da morajo ta čas, ko grejo ven, zunaj kaditi. Spomladi/poleti bo pa ta argument nesmiselen, ne ? Zdaj bi mi lahko rekel zakaj pa ne bi bilo obratno ali kaj podobnega. Tu nima več smisla razpravljat, ker sem že v 1. točki rekel, da je kadilec posameznik, ki se sam odloča in tudi kot posameznik s svojim dejanjem škodi množici. Zato je takšen zakon. 5.) To je iz mojega vidika edina smiselna točka tvojih vprašanj, če sem iskren. Sem že večkrat rekel, da bi bilo lepo in nasploh dobro, če bi država oz bolje ministrstvo za zdravje recimo pol leta pomagal gostilnam, ki bi imeli npr 15% + izgubo v smislu povrnitev teh 15%. Npr za 6 mesecev. To pa predvsem zato, da ne bi prišlo do nepotrebnih izgub službe ali gostiln, ker se kadilci nočejo sprijazniti z dejstvi.
xzamiel@hotmail.com
30. 12. 2007 07.47
No, se bom še malo razpisal, me je ravno volja. Pod drugim člankom sem odgovoril na naslednja vprašanja... 1.) Protikadilski zakon je diskriminatoren!To trdijo in dokazujejo tako kadilci,gostinci,kakor tudi veliko nekadilcev. 2.) Da je v lokalih brez hrane (samo o teh gre debata)70& osebja kadilcevm je pokazala strokovna študija in z njo gostinsko združenje argumentirano izpodbija "argumente" statistike ministrstva za zdravje. 3.) Ministrsvo in posledično inšpektorji so se na podlagi tega zakona pričeli vtikati v privatna stanovanja in kaznovati lastnike,ker v njihovem domu prijatelji kadijo. 4.) Kdo skrbi za zdravje kadilcev,ki morajo na mrazu pred lokalom popiti pijačo? 5.)Kdo bo povrnil izgubo gostincem in delavcem (ki kar po vrsti izgubljajo službo zaradi zmanjšanega prometa) Itd..... 1.) Protikadilski zakon je diskriminatoren v osnovi, enako kot prejšni zakon in enako kot bilokakšen zakon glede kajenja, niti ni važno, če je za ali proti. Zakaj? Dejstvo je, da je kar konkreten procent ljudi kadilcev, kar je škoda in pod enem drugem članku nekdo lepo rekel, da se je treba bojevat že pri viru. Kajenje ne sme biti izgovor, da druženje ali za biti trend ai kaj takega. Ljudje bodo pač morali začeti razumeti, da je negativen, slab, brez pozitivnih učinkov ter direktno IN nedirektno škodljiv. Da ti dam primer. Prejšni zakon je dovolil kadilcem kaditi v javnih prostorih, recimo na košarkaški tekmi. Bil je diskriminatoren že zato, ker se ni vprašalo vse prisotne, če jih moti ali ne moti dim, škodljivost cigaret in podobno. Ne pričakujem, da boš razumel nezmožnost primerjave postaviti nekadilce ven iz lokala, če ne marajo škodljivosti in samega dima cigaret in obratno. Kadilec je posameznik, ki z enim dejanjem škoduje množici, zaradi tega dejstva pa je lažje razumljivo, da je zakon v tej obliki, ker je bolj človeško in lažje kot samo dejanje, da se kadilec sam odloči kje in kdaj bo kadil (ter da se mu preprosto prepove npr v javnih prostorih.) Nekateri to razumejo kot osebni in grozni napad na njihovi smisel življenja in podobno, čeprav trdijo, da ni res. Ampak že to, da jih ta zakon tako zelo moti in da ne razumejo zakaj se je kadilce postavilo ven in se je njim prepovedalo kaditi, potrdi marsikakšno besedo. Dal sem ti dokaj obširen odgovor, sem pa 100%, da se ne boš strinjal, še manj, da ga boš poskušal razumeti. Aja, to, ko si rekel glede vonja oblek itd. To je samo bonus. Meni npr vonj ni všeč, me pa predvsem moti sama škodljivost. Meni osebno tudi marsikateri človek niti ne diši kaj preveč, ampak mi saj ne uničuje telesa. 2.) Ta statistika je v osnovi brez pomena, ker ni debata, če naj pustimo kadilcem samim to ali oni ali ne. Debata je o razvadi, škodljivi razvadi, ki se je zaradi filmov, tobačne industrije in podobno razvila v nekakšen uporniški kvazi mačo super kul mega trend za nekatere, ki škodi človeku, kar konkretno onesnažuje hrano ter zmanjša okus, pozitivne učinke in podobno. Morda bo grdo rečeno, pa vseeno, kajenje je bolezen, kuga. Morda ne direktno, ampak vseeno. To je treba iztrebit. Ne kadilce, ampak kajenje, razvado, navado. Prav tako sem za, čeprav tudi sam kdaj popijem kozarček, da se alkohol podraži. Mi je smešno, da je npr sok ali voda enakomerno alkoholu ali pa še dražje.
xzamiel@hotmail.com
30. 12. 2007 07.44
Polo: Že to, da se začenja primerjat kajenje z vsemi drugimi stvarmi, ki tako ali drugače škodijo, je hud znak močne odvisnosti. To upam, da se zavedaš? Sem pa popolnoma za, da se še kaj v smeri alkohola naredi. Če se pa tebi zdi enakovredna prepoved alkohola in prepoved kajenja...potem marsikaj ne razumeš najbolje. Kriss: TO glede govorjenja kako naj kdo živi oz ne. Zato imamo zakone. Za delovanje družbe, nasploh civilizacije itd je potrebno imeti zakone, ki razumno gledano omejujejo ljudi. Hm, še to, meni je smešno, ko se mi reče brezumnež ali kaj podobnega samo zaradi tega, ker sem proti kajenju, ker se zavedam škodljivosti te razvade in ker sem pač za ta zakon. Morda komu niso všeč moji argumenti, ki se opirajo na znana dejstva. Do sedaj pa so mi večina kadilcev naprej metali samo druge probleme. Noben problem se ni rešil tako ,da se je prekril z drugim. Temu se reče izogibanje realnosti. In ne, kava ne gre k cigaretu. Pri pitju kavee in kajenju cigarete se precej manj absorbira kofeina in ostalih pozitivnih lastnosti kave. Ker kava v pravih količinah velja še za zdravo pijačo. To, da so se kadilci navadili pri pitju kave kaditi cigareto še ne pomeni, da to spada skupaj. S cigareto verjetno (sklepam) samo premagujej grenkost. Po tej logiki spada tudi pivo k cigareti, an ? Huh. Lived, ti pa pa (po mojem mnenju) kar fino ztgrešeno logiko. Teoretično nekadilci ali kadilci, ki jih je motil npr dim v zaprtem prostoru, se dejansko niso mogli umakniti temu v bilokaterem lokalu. Zakaj? Zato, ker ni bilo prepovedano kaditi v lokalih. Praktično? V vsakem lokalu je bil saj en kadilec, ki je kadil. Torej' Kadilci ste še vedno optimistični v mišljenju, da je kajenje razvada, ki se bo morala tolerirati. Se motite, veste? Ljudje počasi ugotavljajo, da je kajenje popolnoma nekoristno, škodljivo in nesmiselno, na kratko. Teli trendi, da je kul kaditi in podobna sranja izginjajo. To zmotno mišljenje, da kajenje pomirja se počasi popušča, ker je to predvsem stvar navade. Tudi opušča se kadilski strah, da če se neha kaditi, da se človek grozno zredi se opušča, ker to delajo samo močni odvisniki brez lastne volje, ker so pač navajeni nekaj v rokah met in v usta dajat. Malo volje pa je potrebno imeti, tudi za normalno življenje. In seveda, še vedno se ne razume pomena zakona. Ni bil uveljaveljen zaradi nekadilcev. Ampak zaradi vseh zaposlenih. Nekadilci v temu samo vidijo ogromen plus. Ergo?
damirg@email.si
30. 12. 2007 07.35
zakaj piše da "dišijo kot prave" in ne "smrdijo kot prave" :S
xzamiel@hotmail.com
30. 12. 2007 07.33
Polo: Nikjer nisem rekel, da prekomerno pitje ni grda razvada in da ne škodi in podobno, ne? En kozarček vina ali en kozarček žganja (govorim o en dl vina in 0,3dl žganja) je zdrav. Zakaj ? Ker telo dobilo dovolj koristnih stvari iz teh pijač, da celo nekaj pomeni in hkrati dobi dovolj akohola ga ne dobi preveč, da bi bila jetra ga nezmožni "secicirat". Vsako prekomerno pitje alkohola škodi osebo. Preobremenjuje jetra, kar posledično vodi do hude zastrupitve itd itd. Sem tudi rekel, da sem za, da se alkohol precej podraži, ker je kar smešno, da je npr ceneje si kupiti eno pivo (čeprav piva npr ne pijem) kot pa pol litra navadne vode ali soka. Je pa razlika pri kajenju in cigareti. Ne ena ne 100 cigaret nimajo koristnega učinka. Vsaka cigareta škodi posamezniku in množici. Torej? En kozarček skorajda bilokakšne alkoholne pijače je teoretično zdrav in ne škodi. Tudi, če nekdo popije preveč, škodi predvsem sebi. Razen, seveda, če kaj takega naredi, ko je v takšnem stanju. Kar je, se strinjam, katastrofalno in direktno gledano bolj škodljivo. To glede prometnih nesreč... se je začelo nekaj, kar je meni kar všeč, ala akcija pokliči skiro al kako že. Preprosto pokličeš in se en pripelje v skiroju, ga zloži in te s tvojim avtom domov odpelje. Je ceneje kot taksi, logično. Huh. Je pa hecno, ko se je omenilo, da procentno gledano, da v prometnih nesrečah več ljudi umre. Zakaj? To nima nobene povezave s kajenjem (razen, če je prišlo do nesreče, ko si je voznik prižigal cigaret ali pa ko je zaradi kajenja prepozno odreagiral, hm). Po tej logiki bi lahko vse, kar je procentno gledano v povezavi s škodljivostjo nižje od prometnih nesreč, preprosto pustili na miru npr ?
xzamiel@hotmail.com
30. 12. 2007 07.16
Smešni ste, ni kaj. Nimam nobenega problema pri vključevanju v družbo, ravnokar odhajam ven z družbo se imeti fajn v nezakajen lokal (Orto verjetno), hmm. Verjetno je težko razumeti, da nimam nič proti ljudem samim, ampak da imam veliko proti kajenju. In je lahko razumeti zakaj bi kadilci mislili, da imam proti njim kaj, saj vendarle "napadam" njihovo razvado, an. In ja, vedno omenjam različne vidike, ampak če se še ni ugotovilo, pri kajenju nekako ni tako, ker se ne debatira kaj kdo misli, kdo ima prav itd, kot je npr pri napadu rotvajlerja, neumnosti nekaterih politikov in podobno. Tu se gre o kajenju in se opiram na dejstva, katerim verjamem, in to je to. Če vam je težko verjeti, da je kajenje nekaj ogabnega in da bi bilo to treba popolnoma uničiti (razvado samo, in ne s preprosto tako, da bi vs enaenkrat prepovedal, ampak vztrajno in počasi, kot gre)... Ampak ok, počasi se daleč pride. Veliko sreče pri razumevanju. Slovenica in podobni: Daj mi primere, kjer sem direktno žalu človeka? Če že, uporabljam kakšne obarvane besede v povezavi z dejanji in napisanimi besedami, ne pa proti osebi sami. Ti pa, ki imaš morda res kakšne komplekse in se počutiš ogroženega (??), pa imaš občutek, da moraš konkretno žalilt, an. Groza.
kriss714@amis.net
30. 12. 2007 00.12
Polo, predvsem nam niti slučajno ne koristi, da si nekateri domišljajo, da so pametnejši od raje, pa da bodo v imenu samooklicanih "posvečenih nadljudi" drugim sugerirali, kako se sme živeti in kako ne.
polo19sdi
29. 12. 2007 23.40
xzamiel, poglej si kako knjigo o alkoholu, pa boš videl, da je alkohol strup. Alkohol v vinu ne koristi. V vinu koristijo druge stvari ne pa alkohol. Alkohol je krivec, za bolezni srca, ožilja, jeter, prebavil, črevesja, okvare možganov pa še kaj bi se našlo. Tudi pitje alkohola je razvada in ni ravno potrebna za obstoj življena, pa se vseeno tolerira, ker nas je veliko pivcev. Je malo premalo abstinentov, pa bog ne daj da vinarji in žganjekuharji propadejo. Če bi zadnjič tednik gledal, bi videli kaj dela alkohol v družbi. V 88000 konfliktnih zadevah na leto je prisoten alkohol. Čez 3000 prometnih, prisoten alkohol. Koliko je bolniških ur, ko se ga nekdo napije in bogi revček ne more v službo zaradi tega. Ampak to je pa v redu, ker je to "kao" naša tradicija. Če pa ti misliš, da sedaj zdravo živiš ko se v lokalu ne kadi, se pa krepko motiš.
svecka@email.si
29. 12. 2007 23.25
No sam tak se zamislite kadilci, ko vam bodo zaradi dolgoletnega kajenja v starosti odrezali noge mi ne jokajte kako je hudo. Imamo sorodnika ki so mu komaj rešili noge. Sam tak za poduk, nikotin oža žile in slabša prekrvavitev .