Slovenija

'Če bo kazen za najstnico, mora biti tudi za vse, ki so bili na prireditvi OKS'

Ljubljana, 24. 09. 2020 06.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
24UR ZVEČER
Komentarji
1015

Potem ko je na družbenih omrežjih zavrelo zaradi najstnice, ki naj bi jo vklenili zaradi neuporabe maske, strasti pa so se nekoliko pomirile, ko se je izkazalo, da naj bi bilo bolj kot maska problematično neprimerno vedenje, poslanec SAB Marko Bandelli pravi – če bo morala za neuporabo maske plačati najstnica, naj plačajo tudi vsi, ki so brez maske sedeli na prireditvi OKS. Ministrica Simona Kustec pa naj odstopi, dodaja.

Bandelli je svoje mnenje v oddaji 24UR ZVEČER soočil z notranjim ministrom Alešem Hojsom. Ta je sicer policiji kmalu po dogodku čestital za ravnanje. "Mislim, da so policisti ravnali po pravilih, pa tudi, da za mladoletnico ni bila potrebna takšna reakcija, kjer jo dva policista vkleneta. Policisti so strokovni, in to bi lahko rešili na drugačen način," pa o tem meni Bandelli. 

"Treba je povedati, da policisti v trenutku, ko so se soočili z gospodično, niso vedeli, da je mladoletna, saj se ni želela identificirati. Kot so mi povedali, tudi ni želela na miren način zapustiti avtobusa. Ne predstavljam si, da bi policista zgolj na podlagi videza lahko ugotovila, da je mladoletna. V trenutku, ko sta to izvedela, ko je to povedala njena mama, ki je prišla na kraj dogodka, pa sta jo odklenila," je na to dejal Hojs.

Najstnica tudi pravi, da med postopkom ni mogla dihati. Hojs je dejal, da glede tega ne pozna podrobnosti, da pa glede na vse, kar je bilo objavljenega, nič ne kaže, da bi bila deležna takšnih pritiskov. 

A Bandelli vztraja: "Kakršno koli dejanje, ki ga je naredila, je treba razumeti tudi v kontekstu tega, da je najstnica, policisti pa bi kot profesionalci lahko pristopili drugače, čeprav verjamem, da so naredili vse po pravilih."

Hojs in Bandelli sta se strinjala, da so policisti najbrž ravnali po pravilih, vseeno pa Bandelli meni, da bi do najstnice lahko pristopili tudi drugače.
Hojs in Bandelli sta se strinjala, da so policisti najbrž ravnali po pravilih, vseeno pa Bandelli meni, da bi do najstnice lahko pristopili tudi drugače. FOTO: POP TV

"Sicer pa, če ni nosila maske, ki jo kot ukrep predvideva stroka, je to druga težava," je dodal Bandelli, ki zaradi še ene zgodbe z neuporabo mask, v katero je vpletena šolska ministrica Simona Kustec, opozarja na dvojna merila. 

"Kar zadeva spodrsljaj ministrice, mislim, da je o tem že sama povedala vse, sicer pa na dogodku ni bila samo ministrica, ampak cela plejada pomembnih ljudi, tudi predsednik Uefe in predsednik MOK, ki sta bila prav tako brez maske," pa na ravnanje ministrice, ki je razburilo javnost, pravi Hojs. 

Toda ministrica bi zaradi svoje vloge seveda morala biti dosledna. "Ministrica je spodrsljaj priznala, se opravičila, in mislim, da je treba opravičilo razumeti," je še dodal Hojs, ki pa poudarja, da "ne more privoliti v to, da  bi v primeru incidenta na Vranskem pavšalno krivili policiste". "Jaz sem policistom stopil v bran, dogajanje bo preverila tudi policija. Ne bodo pa preverjali le, ali se je gospodični zgodila krivica, ampak gre tudi zato, da se zaščiti integriteta policistov."

Hojs sicer meni, da spodrsljaj ministrice ni dovolj hud, da bi morala zaradi tega odstopiti. Ko gre za odgovornost, pa s prstom kaže tudi na organizatorje dogodka: "Prepričan sem, da bi, če bi organizator v nekem trenutku prišel na oder in povedal, da udeležence opozarjajo, naj nosijo maske, to storili vsi, vključno z ministrico. Za razliko od incidenta na avtobusu, kjer je bila gospodična večkrat opozorjena, da je na avtobusu potrebna uporaba maske."

"Ministrica je ravnala narobe, dekle pa tudi," je dodal Bandelli, ki se sicer strinja s preiskavo dogodka na Vranskem, je pa Hojsu očital menjave v policiji, zato se je vprašal, kako bo z objektivnostjo preiskave, predvsem pa je poudaril, da se med ljudmi ne sme ustvarjati razlik in jih deliti na kategorijo A in kategorijo B: "Če bo kazen za njo, mora biti tudi za vse, ki so bili na prireditvi."  Kazni so sicer v pristojnosti inšpektorata za zdravje. 

Bandelli vztraja, da je pri nas preveč kršitev pravil in slabega zgleda. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1015)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Kralj1
28. 09. 2020 18.50
+1
men se pa zdi prou da so tamalo uklenil pa kaznoval tko bi mogl tut druge k ne nosjo mask
otocanka
26. 09. 2020 13.14
+2
A to pomeni, da, če se je sedaj ministrica za šolstvo opravičila, ker ni nosila maske v zaprtem prostoru in ni upoštevala minimalne razdalje, da je sedaj kar vse v najlepšem redu? A to sedaj pomeni, da če mi državljani, ko gremo na pošto, banko, zavarovalnico, upravno enoto, občino, šolo, vrtec, na obisk v dom upokojencev, da lahko ne nosimo maske in se potem za to ne nošenje maske samo opravičimo vsem ostalim, ki so prišli v stik z nami in smo jih morebiti s svojim dejanjem okužili. Potem velja ta nepokorščina za vse nas državljane? Zadostuje samo naše opravičilo in bo vse v redu? Bom rekla uslužbenki na banki..oprosti in bo v redu? In to pride iz ust Hojsa? Kdo so vodilni v naši državi? Žabe? Krote? Ali ljudje, ki naj bi znali voditi državo? Če nekdo, ki vodi, reče, da je opravičilo dovolj.....kam smo prišli?!? Vodilni bi morali za svoje neumnosti plačati denarno in to ne par centov ampak krepko vsoto, ki bi jih pošteno udarila po žepu. Ko odstopijo so si pa itak napisali tak zakon, da dobijo mastno odpravnino. Če navaden državljan dobi odpoved, ne dobi odpravnine. Poslanci pa. Zato je pa pri nas v modi biti minister za en mesec, ker za to dobiš mastno odpravnino.
Svetlobasrca
25. 09. 2020 14.04
+5
A res, organizator je kriv? A so gostje nepismeni in ne znajo brati predpisov in se jih držati, saj jih je kar nekaj od njih samih ustvarilo? Meni v trgovini nihče posebej ne povem, da moram natakniti masko. Pa to vseeno vsi zmoremo... Ministrica maltretira šolarje z opravičilom, da je njeno obnašanje spodrsljaj! Pa naj bo spodrsljaj še za ve učence, ki se pod njeno komando potijo v brezračnih, natrpanih učilnicah in dušijo pod maskami in naj si jih ne nadenejo. In kaj šele učitelji in vzgojitelji, ki morajo ves svoj delovnik govoriti! Popoln absurd so maske v šoli, saj se po šoli učenci družijo tesno v skupinah, kot so se prej. Mislim da otroci niso problem, nevzgoja in vzorniki pa so.
štajerci
25. 09. 2020 10.27
+1
Ukrep nošenja mask, ki je le besedilno označen kot "obveznost", pa ni bil sprejet na podlagi teh določb ZNB! Zato posameznik sploh ne more biti kaznovan (z globo) za prekršek v primeru neupoštevanja v Odloku določene obveznosti nošenja mask v zaprtih javnih prostorih. V pravnem jeziku gre zato za t. i. nepopolno pravno normo (latinsko: lex imperfecta). Za kršitev te norme pa ni predpisana sankcija! Zato tudi niti inšpekcijski organ niti policija ne moreta zoper "kršitelja" izreči kakršne koli sankcije!
bmwgs
25. 09. 2020 09.14
+4
Ampak drugi so imeli maske vsi gor z voznikom vred , na olimpiski smetani pa nihče in to je malo razlike.
ArkaMast
25. 09. 2020 09.30
+4
Kako si to razlagati? Da eden ni nobeden in nehati delati zdraho okoli primera najstnice? … Na olimpijski smetani pa kaznovati vse? Še toliko bolj, ker so vplivne osebe in dajejo vzgled (slab vzgled) širši družbi ? … samo vprašam.
muceli
25. 09. 2020 08.51
+10
En pogled iz drugega zornega kota. Policija je zato, da dela red. V kolikor nekdo tega ne spoštuje, si je sam kriv. Na starših pa je, da se otroke vzgaja tudi v duhu "obveznosti" ne samo "pravic". Mladenka bi vsekakor morala ubogat navodila policistov. Policisti pa bi morali ravnat malce bolj vzgojno in človeško. Pa menda ne bomo postali druga Amerika? Tako z obnašanjem ljudi, kot policistov???
ArkaMast
25. 09. 2020 09.13
+2
Glede vzgoje otrok se strinjam. Ne strinjam pa se z Hojsom da ne spoštuje pravnega reda. Nepreklicni odstop se ne da preklicati, ker je nepreklicni. Drugače ne bi bil nepreklicni. Ni ta beseda brez veze. … Kot da bi šel v avtohišo po nov avto in rekel da plačam jutri, … se odpeljem po tem pa nikoli ne plačam.
ElectroVoice
25. 09. 2020 08.25
+3
Hojs brez predsodka podpira vsako svinjarijo falange, katere član je. Tovariši, pomnimo to!
mačo123
24. 09. 2020 21.12
+3
Prav v mojo dnevno je prismrdelo po alkoholu ko je Bandeli odprl usta.
ElectroVoice
25. 09. 2020 08.25
+8
On si zraven rok dezinficira tudi ustno votlino...
Bigbadjohn
24. 09. 2020 20.55
+1
Primitiven populizem, pogojevati "če...potem tudi"- zakaj izvzemati ZRMJ?
mačo123
24. 09. 2020 20.53
+5
Ponavadi so otroci obraz staršev.
SONY VAIO
24. 09. 2020 20.15
+7
Žerejo pa se ga ulivajo na račun davkoplačecalcev.
na22mor
24. 09. 2020 17.52
-2
SAj ni problem v tem da 17 letnica cirka 50 kilogramov nima osnovne vzgoje problem je v tem da jo morata 2 policaja vklenit da jo umirita to pa je problem ker me je malo strah glede na mojo velikost in težo če mi po parih pirih mal za špila me bosta ja ustrelila,če ne bo šlo drugače
jastreb13
24. 09. 2020 18.23
+14
Prav si ugotovil. Tebi že treznemu špila kaj šele, ko si nažgan. Imata vso pravico, da te ustrelita, "če ne gre drugače". Za uporabo strelnega orožja imata zakonsko pooblastilo, zato se jima tudi reče pooblaščeni uradni osebi, ki pred uporabo fizične sile ali uporabe prisilnih sredstev kar zajema tudi strelno orožje VEDNO prvo opozorita, potem ukažeta in šele v tretje uporabita fizično silo kot so strokovni prijem, strokovni udarec, strokovni met, palico, lisice in na koncu tudi strelno orožje, "ČE NE GRE DRUGAČE". Si skapiral zdaj za kaj se gre?? Imej to v mislih, ko boš naslednjič imel opravka z policaji, ker te bo nekdo prijavil zaradi tvojih družbeno odklonilnih dejanj, kot so to nevzgojeno in podivjano smrkljo.
mačo123
24. 09. 2020 21.20
+1
Problem je v tem,da so levaki v svoje umazane rabote začeli uključevat otroke.
ElectroVoice
25. 09. 2020 08.29
-1
Jastreb, palicaj ne sme streljati, če na njega ni bilo streljano. Če pa uporabi "strokovni prijem" pa valjda imam pravico do samoobrambe in ga "strokovno" umirim. Problem je edino v tem, da vselej napadejo v krdelu in potem zaradi enake obleke nikoli ne več, če je kateri bil umirjen že dva krat...
ElectroVoice
25. 09. 2020 08.30
+2
wolfterier
24. 09. 2020 16.16
-10
Povsem jasno je,da je za razmere na prireditvah odgovoren ORGANIZATOR,ne pa povabljeni gosti.
jastreb13
24. 09. 2020 18.27
-1
Točno tako je. Samo levi zblojenci tega nočejo razumet, ker hočejo za vsako ceno zrušiti to dobro delujočo vlado in prilezit nazaj na oblast oz. h koritu, kjer so take živali navajene celo življenje bit.
KungFuPanda
24. 09. 2020 19.53
+15
Zgled, da se držijo pravil, ki jih sami pišejo, bi pa tudi lahko bili. Če so slab zgled pri maskah, so tudi slab zgled pri korupciji. Potem pa hočejo, da ni sive ekonomije...
ElectroVoice
25. 09. 2020 08.32
+1
Wolfterier, potem takem mora za nenošenje mask kakega modela biti kaznovan organizator.
Svetlobasrca
25. 09. 2020 14.02
+1
A res, organizator? A so gostje nepismeni in ne znajo brati predpisov in se jih držati, saj jih je kar nekaj od njih samih ustvarilo? Meni v trgovini nihče posebej ne povem, da moram natakniti masko. Pa to vseeno vsi zmoremo... Ministrica maltretira šolarje z opravičilom, da je njeno obnašanje spodrsljaj! Pa naj bo spodrsljaj še za ve učence, ki se pod njeno komando potijo v brezračnih, natrpanih učilnicah in dušijo pod maskami. In kaj šele učitelji in vzgojitelji, ki morajo ves svoj delovnik govoriti!
Antoniozmaj
24. 09. 2020 15.34
+15
ko policisti pričnejo s postopkom, od njega ne odstopijo, sploh pa, če je bila prijava, zato ne verjamem, da bodo od postopka odstopili. Za tolpo kriminalcev ivanija jansxe pa itak vemo, da so nad zakonom, nad ustavo in da so nedotakljivi. Mi jim pa to dopuščamo!
nnanna
24. 09. 2020 15.36
+14
Mi Po
24. 09. 2020 15.59
+0
wolfterier
24. 09. 2020 16.18
-3
V OKS so sami tardeči,oni so organizatorji,ne pa gosti na prireditvi.
jastreb13
24. 09. 2020 18.37
+0
To ti dobro in najbolje veš, ker pred to tolpo, kot praviš je bila dolgo - predolgo na oblasti pa tvoja tolpa kriminalcev (komunisti in njihovi omladinci) današnji levičarji. Tudi ta tvoja tolpa kriminalcev je bila nad zakoni, nad ustavo kajti bili so celo zgodovino vladanja nedotakljivi. In JJ se je moral od nekoga naučiti tovrstnih metod dela, kajti drugih mentorjev oz. vzornikov, kot so bili komunisti žal ni imel. Samo še vašo represijo in strahovladje nad narodom mora povzet pa je zmagal.
silvo.uzmah
24. 09. 2020 14.52
+34
Zakaj potem taka štala, če je sama dejala da maske nosila ne bo, zdaj pa naj nosi posledice. Poleg tega nikomur na čelu ne piše koliko si star, in Bandelli nikar je ne zagovarjaj, da obstajajo še drugi pristopi. Sicer se vzgoja otroka začne doma. Naj plača denarno kazen, isto velja za vse udeležence na večerji.
jastreb13
24. 09. 2020 18.39
-2
Ne mešaj jabolke in hruške. Vsaj razliko bi lahko vedel, al je to pretežko zate??
Enakopraven
24. 09. 2020 14.45
+14
Koliko besed zaradi upornice. Policija je delovala pravilno, se v zapor bi jo odpeljati morali za 3 dni, da ugotovijo njeno identiteto.
BeeHappy
24. 09. 2020 14.45
+1
nad otroki se lahko iživljajo!
DR.Fejsbuk
24. 09. 2020 15.12
+15
jastreb13
24. 09. 2020 18.44
+9
Otroci so isto del te družbe in kot taki se morajo prav tako držati pravil, ki veljajo v tej državi. Če jim je pa to odveč in mislijo, da se nad njimi izvaja diktatura, potem se naj pa odselijo recimo v Rusijo, na Kitajsko ali pa morda v Severno Korejo. Škoda da niso živeli v prejšnjem komunističnem režimu da bi si malo na svoji koži probali kako je živeti v resnični diktaturi, Goli otok ni bil turistična destinacija za priviligirano elito.
Sars2
24. 09. 2020 14.24
-8
V zgodbi o tej deklici je isto,kot ko so vitezi pobirali tlako(vitezi so samo maltretirali ljudi),ljudje so zaradi svojih lacnih ust,manj dali za tlako,so bili nato kaznovani
Michel Franco HD
24. 09. 2020 14.50
+15
DR.Fejsbuk
24. 09. 2020 15.12
+18
wolfterier
24. 09. 2020 16.20
+11
Vitezi so nas branili pred Turki,mnogi so dali življenje za domovino.
jastreb13
24. 09. 2020 18.46
-4
mačo123
24. 09. 2020 13.43
+0
Vsakokrat ko režirate kakšno afero se ustrelite v lastno koleno.Verjetno vam vse režira zelo sposobni in perspektivni režiser Jenull.Kar se pa šiviljine stranke tiče je pa po zadnjih anketah pod parlamentarnim pragom,šivilja pa tako ni bila izvoljena v parlament.SAB je AUT.
Periot222
24. 09. 2020 14.53
+5
Joze te je Jansa naucil pljuvat po drugace mislecih?
jastreb13
24. 09. 2020 18.52
+2
Ne, to je taktika tvoje zblojene rdeče sekte že vse od leta 1945 od kar ste bili na oblasti, samo vi niste samo pljuvali po drugače mislečih, vi ste drugače misleče pošiljali v delovna taborišča, v zapore in izvajali izven sodne likvidacije. Ni čudno, da ste zdaj vsi retardirani in svoja sprevržena dejanja pripisujete JJ.
Darko32
24. 09. 2020 13.42
-18
Ko sem prebral nekaj komentarjev, kateri so pisani iz strani POLICAJEV se je videlo, d ase je pritisk na tega otroka delal zaradi politične usmerjenosti staršev. Tukaj pa se resno postavlja vprašanje ali je zaradi drugačno mislečih staršev potrebno obračunavati z otroci. Vidim pa tudi nekaj drugega in to je, da določena skupina, katera bi morala v službi delati in zaslužiti ter opravičiti plačo nabija in visi ves čas na netu, kar se odraža v izražnju stališč, katera so zelo blizu določeni skupini ljudi. Zato predlagam vsem, da se zamislijo ali je pravilno, da se navedeni primer zlorablja za opravičevanje služb in pridobivanje političnih točk.
mačo123
24. 09. 2020 13.49
+19
Za svoje UMAZANE posle so levaki začeli aktivirati mladoletne otroke.Ta mladoletnica očitno nima dobre vzgoje.Njeno mamo je lahko sram za hčerkino početje.Kriva pa je sama.
BeeHappy
24. 09. 2020 14.44
+19
daj nehaj daj nehaj daj nehaj! vsi smo mi levi in desni,vsi bi radi normalno ziveli!
User416781
24. 09. 2020 15.53
+4
Darko je razvil celo teorijo zarote...hehehe. Eni ste res butnjeni v glavo.
wolfterier
24. 09. 2020 16.21
+3
jastreb13
24. 09. 2020 19.07
+4
Darko, Darko ti pa si en velik patron. Si,kot fijakarski konj, ki vidi samo naravnost ne pa tudi levo in desno. Pritisk na tega otroka zaradi neke usmerjenosti staršev. Hallo, pa kaj tebi ni jasno? Prijava je bila podana na policijo s strani šoferja, policija se je kot vedno v takih primerih odzvala in na kraj sta prišla POLICAJA, katera sta uspostavila javni red in preprečila nadaljne ogrožanje potnikov na avtobusu, kar bi naredila tudi, če bi tam namesto te nevzgojene smrklje bil nekdo drug. Pri tem sta seveda uporabila pooblastila predpisana z zakonom, ki jima, kot pooblaščenim uradnim osebama to dovoljuje, kar pa tebi in drugim civilom ne. Čist preprosto, a ti je to tak težko razumet??