Slovenija

Boštjan Lindav: Povrnitev zaupanja ljudi v Policijo bo ena najtežjih nalog

, 03. 06. 2022 08.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 13 min
Avtor
Damjana Seme
Komentarji
402

"Policisti se moramo zavedati, od prvega do zadnjega, da smo servis ljudem, da skrbimo za varnost družbe kot take brez predsodkov do drugačnih, nepristransko in ob strogem spoštovanju zakonov ter visokih etičnih standardov. Brez kančka dvoma bo povrnitev zaupanja ljudi v Policijo ena najtežjih nalog, ki nas čaka," je v posebnem pogovoru za 24ur.com povedal novi generalni direktor slovenske Policije Boštjan Lindav. Da Policija nikdar več ne bo poligon interesov politike, bo potrebno v zakonodajo vnesti določene varovalke, napoveduje. Preverili bodo tudi sporne zaposlitve in premestitve zaposlenih in ukrepali, če je prišlo do nezakonitih dejanj. Ne podpira niti javne objave plač policistov. "Objava ni bila posledica vladne želje po transparentnosti, kajti v tem primeru bi jih objavljali tudi drugi resorji," pravi prvi mož Policije. Prepričan je, da bo notranja ministrica Bobnarjeva to sporno prakso takoj prekinila.

 Nekdanji prvi mož Uprave kriminalistične Policije Boštjan Lindav je prevzel vodenje slovenske Policije.
Nekdanji prvi mož Uprave kriminalistične Policije Boštjan Lindav je prevzel vodenje slovenske Policije. FOTO: Bobo

Čaka vas ogromno dela po dveh turbolentnih letih, ko si je politika popolnoma podredila Policijo, obrnila na glavo vse standarde, ki so veljali 30 let, spremenila zakonodajo po svojih željah, politično kadrovala, stroko pa pustila tam nekje zadaj. Vsaj tako opozarjajo poznavalci sistema. Kako sploh zdaj vse to spraviti v red?

Zastavljeni cilji so visoki in dosegli jih bomo kot ekipa neodvisnih strokovnjakov s področja policijskega dela. Lahko mirno rečem, da se vračamo k pravemu poslanstvu. Naredili bomo vse, da bo Policija občutek varnosti pri ljudeh ponovno vzbujala in ne obratno. Zavedamo se, da je naša osnovna naloga skrb za varnost ljudi. Ena prvih nalog v prihajajočih dneh bo tako oblikovanje ekipe najožjih sodelavcev. Ogromno dela nas čaka tudi pri urejanju medsebojnih odnosov med zaposlenimi, saj so vodilni v zadnjih dveh letih z različnimi manevri uspeli razdeliti do tedaj enotno Policijo na dva pola, ki si med seboj nasprotujeta, s tem pa dolgoročno povzročili razdor v instituciji.

Časa se ne da zavrteti nazaj, da bi lahko spremenili tok dogodkov. Stvari, ki so se zgodile, so Policijo prikazale v drugačni luči, kot so jo ljudje poznali prej.

Najprej bo potrebno poskrbeti za povrnitev zaupanja ljudi v Policijo, hkrati pa energijo usmeriti tudi v odpravljanje polarizacije zaposlenih znotraj te hiše. In to sta hudi posledici različnih ukrepov mojih dveh predhodnikov in enega vršilca dolžnosti vmes, pri čemer pa ravno lahkotnost sprejemanja ukrepov, ki so to stanje povzročili, v določeni meri kaže na to, da je bil to tudi njihov glavni namen. Glede na to, da smo bili v Tacen premeščeni večinoma vodstveni delavci z dolgoletno kariero, smo te ukrepe nekdanjega vodstva ocenjevali kot nesprejemljive in strokovno neutemeljene, saj smo se zavedali, da bodo posledice za institucijo škodljive, njihov učinek pa dolgoročen.

Vaši sodelavci pravijo, da so v bistvu samo trije vodilni ljudje v Policiji, ki naj bi podlegli političnim navodilom, to institucijo spremenili v strankarsko Policijo. Ali ni nenavadno, da se v kolektivu osem tisoč zaposlenih niso našle skupine ljudi, ki bi se uprle politiki in postavile stroko na prvo mesto? Vas je presenetila ta pasivnost, dejstvo, da se ljudje tako hitro uklonijo političnim pritiskom? Zakaj ni bilo nobenega upora, protestov ali stavke?

Osebno se s politiko nikoli nisem ubadal, skozi celotno kariero pa nisem nikoli dovolil, da bi politika vplivala na odločitve, povezane z mojim delom. Za tem stojim in menim, da sta pri policijskemu delu neodvisnost in nepristranskost poleg strokovnosti in zakonitosti bistvenega pomena. Verjamem, da velika večina policistov in policistk razmišlja enako. Žal pa je ravno zadnje obdobje pokazalo, da nekateri ne razmišljajo tako, in ravno od teh pričakujem najprej nekaj samorefleksije. Da Policija nikdar več ne bo poligon interesov politike, je potrebno v zakonodajo vnesti določene varovalke in v organizacijo vpeljati karierni sistem, v katerem se bo kader ustrezno izpopolnjeval in strokovno nadgrajeval, vodstvena delovna mesta pa bodo zasedali strokovnjaki.

 Prvi mož slovenske Policije pravi, da izredno ceni Tatjano Bobnar, ki je postala notranja ministrica. In da je prepričan, da zelo dobro pozna meje, ki jih zakon postavlja ministru pri vpletanju v delo Policije in da ve, da jih bo spoštovala.
Prvi mož slovenske Policije pravi, da izredno ceni Tatjano Bobnar, ki je postala notranja ministrica. In da je prepričan, da zelo dobro pozna meje, ki jih zakon postavlja ministru pri vpletanju v delo Policije in da ve, da jih bo spoštovala. FOTO: Bobo

Tudi policisti so ljudje s svojimi življenjskimi zgodbami, težavami, pričakovanji, željami in nenazadnje strahovi. Predhodno vodstvo Policije je z različnimi manevri in ukrepi brezkompromisno odstranilo kadre, ki bi lahko bili moteči in na ta način demonstriralo svojo odločnost. Zelo hitro so bili zamenjani tudi posamezni vodstveni delavci Policije in policisti, ki niso slepo sledili navodilom nadrejenih, s čimer se je v organizaciji ustvarilo vzdušje strahu in nezaupanja. Istočasno so na drugi strani poslušni kadri, ki so izvrševali zahteve vodstva, zelo hitro karierno napredovali in bili deležni drugih ugodnosti. 

Na ta način je bilo jasno opredeljeno, kakšno vedenje je zaželeno in tudi ustrezno nagrajeno ter kakšno vedenje je nezaželeno in kaznovano. Ustvarjeni so bili idealni pogoji za polarizacijo organizacije, kar je bil končni rezultat takšnega vodenja. Takšno vzdušje hromi delovanje institucije, hkrati pa omogoča relativno lahko vodenje, ki temelji na principu deli in vladaj.

Vpliv politike na delo Policije je jasno opredeljen v Zakonu o organiziranosti in delu v Policiji in od tega ne nameravamo odstopati.

Časa se ne da zavrteti nazaj, da bi lahko spremenili tok dogodkov. Stvari, ki so se zgodile, so Policijo prikazale v drugačni luči, kot so jo poznali ljudje prej. Velika večina policistov se zaveda svojega poslanstva, zaradi različnih okoliščin pa so v takratnih okoliščinah ravnali tako, kot so, kar pa ne opravičuje njihovih dejanj. Vsekakor pa bomo v vseh tistih primerih, kjer bo izkazan sum, da so bile storjene nepravilnosti, preverili njihovo delovanje in ustrezno ukrepali.

Po nekaterih informacijah naj bi v Policiji po naročilu politike zaposlili kar nekaj ljudi. Prav tako naj bi politika poskrbela za premestitve na pomembna in dobro plačana delovna mesta. Neuradno naj bi za določene posameznike v Policiji celo ponarejali oziroma prirejali varnostne preverke. Torej so v sistemu zaposleni tudi ljudje, ki tja ne sodijo. Da o neizpolnjevanju formalnih pogojev sploh ne govorim. Vemo, da delovna zakonodaja ščiti zaposlene v javni upravi, po drugi strani pa ni korektno do strokovno usposobljenih ljudi, da njihova delovna mesta zasedajo ljudje brez potrebnih izkušenj. Kako se boste lotili tega?

Policija je strokovna organizacija, policisti pa v skladu z Zakonom o organiziranosti in delu v Policiji ne smejo biti člani političnih strank, kar je tudi eden od pogojev za sklenitev delovnega razmerja. Pred sklenitvijo delovnega razmerja, premestitvijo ali napotitvijo na določena delovna mesta v Policiji se izvede varnostno preverjanje posameznika, v tem postopku pa se ugotavljajo varnostni zadržki. V primerih, kjer bo izkazan sum, da postopek zaposlitve ali premestitve ni bil izveden v skladu s predpisi ali da je pri tem prišlo do kakršnih koli zavestnih prikrivanj dejstev ali drugačnih nezakonitih dejanj, bomo seveda ukrepali. Na drugi strani pa bo temeljno vodilo razporejanja kadrov učinkovito delo organa, ki ga lahko dosežemo samo s strokovnimi kadri.

Boštjan Lindav, magister državnih in evropskih študij, je v Policiji zaposlen že več kot 30 let. Leta 2018 je prevzel mesto direktorja Uprave kriminalistične Policije.
Boštjan Lindav, magister državnih in evropskih študij, je v Policiji zaposlen že več kot 30 let. Leta 2018 je prevzel mesto direktorja Uprave kriminalistične Policije. FOTO: Policija

Zavedam se, da so policisti in policistke hkrati tudi očetje, matere, bratje, sestre, sinovi in hčere, skratka ljudje s svojim življenjem, problemi, vzponi in padci. Razumem, da ima vsakdo lahko slab dan, da včasih pridejo trenutki, ko se določene stvari ne da narediti optimalno. Pa vendar izhajam iz predpostavke, da vsakdo, ki se odloči za poklic policista, to odločitev sprejme, ker bi rad pomagal skupnosti, sočloveku, žrtvam in je za to pripravljen storiti več kot običajen človek, saj ima znanje, sposobnosti in pogum, da se odzove tudi v nevarnih situacijah. 

Policisti se morajo zavedati svojih pravic, ki pa na drugi strani prinašajo tudi dolžnosti, in imeti visoko stopnjo osebne integritete tako v poklicnem kot zasebnem življenju. Skupaj s sodelavci se bomo trudili ustvarjati dobre pogoje za delo policistov, odprti smo za dialog in pripravljeni sprejemati argumentirane predloge, ki bi izboljšali delo Policije, status policistov in povečali ugled Policije. Trudili se bomo Policijo narediti visoko strokovno in enotno ter pri tem skupaj iskali najbolj optimalne rešitve, ki bodo imele podlago v zakonih.

Ministrico Tatjano Bobnar cenim kot veliko strokovnjakinjo na področju kazenskega in policijskega prava, predvsem pa kot pogumno, odločno in načelno žensko.

Veliko smo pisali in poročali o ukrepanju policistov na protestih, ni bilo lepo videti do zob oborožene pripadnike posebne policijske enote, ki so s trga v Ljubljani odnašali tudi mirne protestnike. Bodo ti dogodki še predmet kakšnih razprav v vašem mandatu?

Različni prekomerni ukrepi Policije – pomikanje varovalnih ograj na nerazumno velike razdalje od varovanih objektov, odnašanje mirnih protestnikov, uporaba vodnega topa z mešanico dražilnih plinov in uporaba plinskih sredstev tam, kjer sploh niso bili podani razlogi za zakonito uporabo le-teh – so bolj spominjali na neke druge družbene sisteme, ki so od pri nas zapisane demokracije oddaljeni svetlobna leta daleč. Ne želim prejudicirati zadev, vendar ocenjujem, da bo potrebno natančno preučiti dokumentacijo navedenih primerov.

Se boste zavzeli za to, da bodo sankcionirani ljudje, ki so delovali nezakonito? Ne gre samo za ukrepanje na protestih. Veliko je bilo govora tudi o tem, da so se blokirale kriminalistične preiskave na Nacionalnem preiskovalnem uradu, kjer so se pod lupo kriminalistov znašli ljudje, povezani z nekdanjo oblastjo. Nenazadnje naj bi sporno ravnali tudi vsi tisti, ki so se šli politične nadzore nad sodelavci, ki jih je politika želela diskreditirati. Boste uvedli nadzore, da se zadeve raziščejo?

Del notranje in zunanje javnosti je v zadnjih dveh letih pogosto kritično ocenjeval delo Policije na različnih področjih njenega delovanja. Sistem nadzora nad delom Policije in zagotavljanja notranje varnosti sta relativno dobra in prepričan sem, da bosta odigrala svojo vlogo v vseh tistih primerih, kjer bo obstajal sum, da je prihajalo do nepravilnosti. Zavedam se, da je to zelo zahtevna naloga, ki bo terjala svoj čas, a je za ponovno vzpostavitev normalnih razmer enostavno nujna. Prepričan pa sem, da je objektivna razjasnitev okoliščin posameznih primerov, ki temelji na preverjenih in preverljivih dokazih, predpogoj za to, da bo Policija počasi pridobila zaupanje javnosti. V nobenem primeru nisem zagovornik lova na čarovnice ali obračunavanja z mečem in ognjem, zagovarjam pa objektivno razjasnitev vseh okoliščin, ki bo podprta z argumenti.

Omenjene primere zaenkrat poznam zgolj iz medijev, globljega vpogleda v to še nimam, kot policist in kriminalist pa resnično upam, da v teh primerih nismo padli na tak nivo. Nacionalni preiskovalni urad je bil v zadnjem obdobju večkrat deležen kritik, kolikor vem, so se določeni postopki že preverjali v okviru notranje zaščitnih postopkov. Vsekakor bo potrebno izvesti določene postopke preveritev v primerih, kjer bo podan sum, da je prišlo do nepravilnosti.

Kakšen status bo imel Nacionalni preiskovalni urad pod vašim vodenjem Policije? Se bo nezakonito razrešeni direktor Darko Muženič zdaj vrnil na svoj položaj?

Nacionalni preiskovalni urad je seveda nujno potreben, saj s svojo specifično organiziranostjo predstavlja preiskovalno operativno službo kriminalistične policije na prvem nivoju Policije, njegove naloge pa so povezane s preiskovanjem najzahtevnejših kaznivih dejanj gospodarske in organizirane kriminalitete. Osebno menim, da bi moral NPU predstavljati karierni vrh kriminalistično operativnega dela, kjer bi bili izbrani najboljši preiskovalci, ki bi v nadaljevanju prestopali na naloge strateškega načrtovanja aktivnosti kriminalistične policije.

Naredili bomo vse, da bo Policija občutek varnosti pri ljudeh ponovno vzbujala in ne obratno. Vračamo se k pravemu poslanstvu!

Kolikor mi je poznano, je sodišče v postopku ugotovilo, da je bil gospod Muženič nezakonito razrešen z mesta direktorja NPU in to odločitev sodišča bomo spoštovali. Vsekakor je gospod Muženič izreden strokovnjak z izdelano vizijo dela NPU, ki uživa moje popolno zaupanje. Iz medijev sem seznanjen, da je predstojnik Urada za preprečevanje pranja denarja (UPPD) zoper gospoda Muženiča podal kazensko ovadbo na Evropsko javno tožilstvo, zaradi suma storitve kaznivega dejanja, ki naj bi ga storil, ko je še opravljal naloge direktorja UPPD. V kakšni fazi je postopek pred Evropskim javnim tožilstvom mi ni poznano, bomo pa to seveda preverili in v kolikor ne bo nobenih zadržkov, bo gospod Muženič prevzel vodenje NPU.

Nacionalni preiskovalni urad ima v organiziranosti kriminalistične policije specifično mesto, temu bomo prilagodili tudi naše nadaljnje organizacijske aktivnosti. Policija potrebuje visoko strokovno operativno kriminalistično enoto na državnem nivoju, ki bo sposobna v relativno kratkem času strokovno preiskati najzahtevnejša kazniva dejanja. Naši predlogi bodo usmerjeni v to, da omogočimo nastavke za delovanje take enote.

Prvi mož slovenske Policije pravi, da se bo v prvi vrsti zavzemal, da se ponovno dvigne strokovnost v tej instituciji. Prav tako da se nazaj vzpostavi zaupanje javnosti in da poskrbijo za učinkovito zagotavljanje varnosti.
Prvi mož slovenske Policije pravi, da se bo v prvi vrsti zavzemal, da se ponovno dvigne strokovnost v tej instituciji. Prav tako da se nazaj vzpostavi zaupanje javnosti in da poskrbijo za učinkovito zagotavljanje varnosti. FOTO: Bobo

Verjetno bo potrebno spremeniti kar nekaj zakonodaje, ki se nanaša na delovanje policijskega sistema in je bila v času prejšnje vlade deležna precejšnjih popravkov. Poseglo se je celo v usmerjanje predkazenskih postopkov.

Delo Policije mora temeljiti na zakonih, pri čemer so bile v zadnjih dveh letih uvedene določene spremembe, ki so nas postavile v nekoliko čuden položaj. Ministrica za notranje zadeve Tatjana Bobnar je ob predstavitvi kandidature že napovedala, da bo skupaj s sodelavci pripravila predlog normativnih sprememb, ki jih absolutno podpiram. Te bodo omejile pristojnosti ministrstva pri podajanju usmeritev v posamičnih zadevah, kar je posebej izpostavljeno v predkazenskem postopku, kjer mora biti edini pristojni za usmerjanje le-tega pristojni državni tožilec. Urediti bo potrebno tudi status NPU, pripravljajo se spremembe Zakona o tujcih v povezavi z vzpostavitvijo sistema ETIAS in vrsta drugih sprememb.

Skupaj s sodelavci se bomo trudili ustvarjati dobre pogoje za delo policistov, odprti smo za dialog in pripravljeni sprejemati argumentirane predloge, ki bi izboljšali delo in povečali ugled Policije ter status policistov. Trudili se bomo Policijo narediti visoko strokovno in enotno ter pri tem skupaj iskali najbolj optimalne rešitve, ki bodo imele podlago v zakonih.

Boste še naprej objavljali in razkrivali policijske plače na spletnih straneh? To je povzročilo veliko slabe volje med zaposlenimi, saj so bili uslužbenci notranjega ministrstva edini, ki so bili deležni tega ukrepa. Samo njihove plače so bile vsak mesec javno objavljene vsem na ogled. 

Objavljanje plač policistov in drugih zaposlenih v Policiji je po mojem mnenju veliko varnostno tveganje, katerega posledice so lahko dolgoročne in v najslabšem primeru celo ogrožajoče za posamezne zaposlene. Prepričan sem, da se tega zaveda tudi ministrica in bo to tvegano prakso opustila. Prav tako ocenjujem, da njihova objava ni bila posledica vladne želje po transparentnosti, kajti v tem primeru bi jih objavljali tudi drugi resorji. Dodatki, ki so jih v zadnjih dveh letih delili policistom, so v javnosti precej izkrivili pogled na policijske plače. Preden so policistke in policisti prejemali bistveno nižje dohodke, nikomur ni padlo na misel, da bi te mesečno javno objavljal.

Razmišljate morda, kako poskrbeti za bolj pravičen sistem plač zaposlenih, saj vaši sodelavci že vrsto let opozarjajo, da je plačni sistem v Policiji precej zgrešeno zastavljen. Kriminalisti na NPU imajo recimo lahko precej višjo plačo od vodstva, kar je skregano z vsako logiko glede na odgovornost, ki jo imajo nosilci funkcij. Enako je na policijskih upravah in postajah, kjer imajo lahko zaposleni bistveno višje plače od šefov. To je verjetno enako, kot bi imeli proizvodni delavci v podjetju višje plače od direktorja. Kaj pravite na to?

Zavedamo se pomena socialnega dialoga z reprezentativnima sindikatoma Policije in v ta dialog bomo vlagali veliko truda, saj se zavedamo, da so zadovoljni delavci naše najboljše jamstvo za kakovostno opravljeno delo. Bistvenega pomena bo vzpostavitev kariernega sistema v Policiji, ki bo uredil tudi plačna razmerja, se pa zavedamo, da je to zahtevna naloga, ki zahteva svoj čas. Pa vendar se ne bojimo trdega dela, saj se zavedamo, kaj je naša osnovna naloga – skrb za varnost ljudi. In naredili bomo vse, da bo Policija občutek varnosti pri ljudeh ponovno vzbujala in ne obratno. Vračamo se k pravemu poslanstvu!

In pri tem verjetno računate tudi na polno podporo nove ministrice za notranje zadeve.

Ministrico Tatjano Bobnar cenim kot veliko strokovnjakinjo na področju kazenskega in policijskega prava, predvsem pa kot pogumno, odločno in načelno žensko z izredno visoko stopnjo osebne in poklicne integritete, katere vizija je jasna in temelji na spoštovanju prava. Prepričan sem, da kot bivša generalna direktorica Policije zelo dobro pozna meje, ki jih zakon postavlja ministru pri vpletanju v delo Policije in prepričan sem, da jih bo v popolnosti spoštovala. Trdno verjamem, da bova ohranila visoko profesionalen odnos, ki bo temeljil na vzajemnemu spoštovanju in priznavanju avtonomnosti pri odločitvah. Kot ministrica za notranje zadeve bo seveda imela velik vpliv na status policistov, zagotavljanje ustreznih pogojev dela in finančnih sredstev za delovanje Policije. Prepričan sem, da bova pri tem odlično sodelovala.

Ministrica Bobnarjeva je včeraj v pogovoru za našo spletno stran dejala, da bo morda potrebno razmisliti tudi o delovanju avtocestne policije in po potrebi sprejeti kakšne spremembe. Kakšno je vaše stališče do te enote?

Ustanovitev avtocestne policije težko komentiram, dokler se ne seznanim s podlagami za njeno ustanovitev. Lahko pa rečem, da ne razumem odločitev, da se popolnijo enote avtocestne policije na račun kadrov iz regijskih postaj prometne policije, pri čemer smo dobili več enot z minimalnim kadrovskim potencialom, ki komaj zadošča za formiranje zadostnega števila patrulj. Ob tem je potrebno upoštevati, da se večji delež prometnih nesreč s hudimi posledicami zgodi na regionalnih cestah, kjer svoje delo opravljajo patrulje postaj prometne policije. Uprava avtocestne policije sedaj deluje približno leto dni, kar se mi zdi primeren čas za evalvacijo tega projekta, po tem pa bomo sprejeli odločitev, kako organizirati delo naprej.

Boštjan Lindav je leta 1990 policijsko kariero začel na Policijski postaji Kranj, po sedmih letih nadaljeval v Sektorju kriminalistične policije v Kranju na oddelku za organizirano kriminaliteto. Kasneje je ta oddelek tudi vodil. Leta 2009 prevzel SKP na PU Kranj. Leta 2015 postal pomočnik direktorja Uprave kriminalistične policije na Generalni policijski upravi, tri leta kasneje pa je postal direktor UKP.

Novo vodstvo Policije se bo zavzemalo za odprt dialog z nevladnimi skupinami, odprti bomo za argumentirane pobude ljudi. Od zaposlenih bomo pričakovali visoko stopnjo osebne in profesionalne integritete, strokovnost in zakonitost postopkov ter spoštovanje temeljnih pravic in svoboščin. Primere, kjer bo izkazan sum v takšno delovanje, bomo s strokovnimi službami podrobno preučili in sprejeli ustrezne ukrepe. Zavzemali se bomo, da bo Policija pod našim vodstvom delovala nepristransko, strokovno in zakonito.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (402)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kr_en_moz
07. 06. 2022 18.02
+1
Povrnitev zaupanja ljudi v Policijo bo ena najtežjih nalog. Sigurno, zadnji dve leti ga je pridobila, sedaj pa zopet navzdol
totnhem
06. 06. 2022 17.26
+0
Milenkovi?
05. 06. 2022 08.12
+2
Oni bodo povrnili policijo na udbaško komunistično raven,da bo ščitila samo njih.In to bo morala početi kmalu.Sreča,da so tudi med policisti ljudje,ki vidijo to sranje in ne bodo izvrševali fašističnih ukazov.
55bojan
04. 06. 2022 11.50
+5
Jaz nisem Nikoli izbubil zaupanja v policijo!Tako izjava je politična teorija!
totnhem
04. 06. 2022 09.46
+2
Ljudi v policijo?Kaj si ti prespal nekaj let.? Rečiislis policijo v ljudi.Boljse da se predpis štiri leta
Uporabnik1899572
04. 06. 2022 08.55
+5
Evo to je pa svoboda in stroka. 😂 Me zanima kdo bo upal priznati čez 1 leto da je volil goloba 😂
Ugovor vesti 133.člen
04. 06. 2022 08.14
+3
Mislim, da sem prav razumel in če povzamem bistvo: ZAMENJATI VSE, ki niso naši in VSTAVITI VAROVALKE, da BODO NEDOTAKLJIVI. Cenil sem vedno policijo, če pride pa res do te revolucije v katero posega nova svoboda, se pa resnično vračamo v svinčene čase in to na vseh področjih tudi RTV SLO,... Resetirati je potrebno CELI SISTEM, tudi plačni v vsem JS, pri spremembah bi morali sodelovati vsi parlamentarci z 3/4 podporo. Nikakor pa ne propadli politiki in stranke, ki se združujejo v podobno revolucionarno gibanje/partijo, ki se je žal nis(m)o odrekli. Bistvo in nevarnost sta skrita v tem. Diši na popolni revanšizem in tisti, ki bodo to delali niso nič boljši. So res izbrani pravi, če bo šlo za maščevanje, namesto za neodvisnost.
Dilajla
03. 06. 2022 21.39
+3
Torej, tako je edino prav, tako kakor rečejo levaki? Živela svoboda! To, da bodo sedaj na vse pomenbne funkcije v državi namestili svoje, torej levo usmerjene kadre, pa ni politično kadrovanje?
Brakedirt
04. 06. 2022 08.22
-2
mijavci 27.06.2020, 15:39:42 nekomu je sij z glave padu pa joka, v normalni državi se ob menjavi oblasti zamenja vse do nižjih uradnikov, tam je to normalno, pri nas so mislili da so nezamenljivi.
Vrhovni
03. 06. 2022 20.32
+4
S tem dejanjem je jasno pokazala, da je bila vedno politično lewo nastrojena, vse, ki jih bo imenovala so isto politično kontaminirani. Ne bo depolitizirala policije, temveč jo bo ponovno okužila z lewaško idejo.
Maxx365
03. 06. 2022 18.39
+3
Petra še ima svojo mizo in fikus?
krneki_123
03. 06. 2022 18.43
-3
Še imaš pingo, solate najbrž ni več 🤣
Maxx365
03. 06. 2022 19.11
-1
Pingo iz vaših sektaških kleti? Hvala, kar sam ga pij, pa še tiste plesnive sendviče, ki so vam ostali po volitvah.
francmar
03. 06. 2022 17.51
+0
Manj policije je na cesti manj je nesreč,ko je policija stavkala je bilo minimalno mnesreč
big_foot
03. 06. 2022 17.42
+0
Česar se janez dotakne se v drek spremeni. Še leta bo trajalo da se janezovo svinjarijo skida
pekoči paradižnik
03. 06. 2022 17.44
+1
Imaš prav, okrevanje traja najmanj toliko časa kot bolezen
omega _v6
03. 06. 2022 17.36
+4
Kaj pa mislite kaj bodo naredili z tem,da postavijo na oblast rdeči kader?? Slovenija bo krenila po poti revščine!! Če mislite,da lažem mi navedite eno komunistično državo katere spremljevalca nista beda in pomanjkanje!? Mislite,da je to demokracija,če levičarji izvajajo agresijo na drugače misleče?? Samo počasklajte še nekaj mesecev pa boste videli kam nas Svoboda pelje!?
big_foot
03. 06. 2022 17.44
-1
In kaj ste naredili vi ko ste nastavili bel kader? Da ne omenjam da zakoni in ustava za belčke ni obstajala… se pravi po tvoje to da ste kadrovali vse na belo je bilo prav. Ko pa rdečkoti to delajo je pa narobe…. Pri čemer ste v dveh letih menjali več kot 300% več ljudi kot jih je menjal šarec.
ValterUdovernik
03. 06. 2022 18.05
-1
Z rdečim kadrom, zelenim ali oranžnim ni nič narebe, če je strokovn.
Theodorious 84
03. 06. 2022 18.22
+3
Lahko se strinjamo, da je demokracija farsa...
Benkooo
03. 06. 2022 16.59
+1
Odpustit vse kateri so obrnili hrbet lastnemu narodu. Imeli so možnost spustit ščite pa jih niso.
zajebant2
03. 06. 2022 16.56
-4
Kaj bo je težko spreobrniti v levo?
Maxx365
03. 06. 2022 19.12
+1
marker1
03. 06. 2022 16.55
-3
Vsak pošten državljan, ki se obnaša normalno, ni nikoli izgubil zaupanja v policijo. Kdor pa v času prepovedi druženja druži, ne uporablja zaščitnih sredstev, packa fasade, meče predmete, si je pa za podeljene kazni kriv sam. Organizatorji neredov morajo plačati kazni.
mungus
03. 06. 2022 17.01
+3
ja ....pa puklasti in hojsl in lolaj tudi naj odgovarjajo tako kot to narekuje zakonodaja !!!...a ne?
zoran jankovi? 007
03. 06. 2022 20.13
-2
?ebula
03. 06. 2022 16.54
+3
Hojsiča spravite v rest, pa imate takoj moje zaupanje.
minkica91
03. 06. 2022 16.42
-3
kaj ta človek misli, da bo policija tolažila ljudi, ona je za zaščito države in prava, če kdo krši predpise, ga policija lahko kaznje, a mislite, da bodo soc.delavci ali kaj. kakšne pravljice. ne moreš verjet, mene so vedno kaznovali, če sem prehitro vozila, pa naj bo kdorkoli na oblasti.
Benkooo
03. 06. 2022 17.01
+5
Zakaj so potem na prostosti tisti kateri so kršili ustavo? In z neveljavnimi odloki vladali, ko ni bilo pandemije?
štrekeljc
03. 06. 2022 18.34
+1
minkica, ker očitno imaš dostop do neta bi bilo dobro, da pogledaš, kaj so naloge policije. Ampak ker tega očitno nisi sposobna, ti bom zate storil jaz. Citiram: zagotavljati varnost posameznikom in skupnosti, varovanje človekovih pravic in temeljnih svoboščin, krepitev pravne države. Sta Ablast in država kje omenjeni? Milica v stari Jugi je imela nalogo, da ščiti Ablast, ampak komunistične diktature ni več, čeprav je janšisti še vedno pogrešate!
Tone 12345
03. 06. 2022 16.28
+3
Bravo obema +++++++++!
Vrhovni
03. 06. 2022 16.13
-1
S tem dejanjem je jasno pokazala, da je bila vedno politično lewo nastrojena, vse, ki jih bo imenovala so isto politično kontaminirani. Ne bo depolitizirala policije, temveč jo bo ponovno okužila z lewaško idejo.
Brakedirt
03. 06. 2022 16.20
+3
narod je rekel da spokate, ne pa da samim sebi papagajate.