Slovenija

Bomo skorumpirane politike nagradili ali kaznovali?

Ljubljana, 13. 01. 2013 19.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Janković je zamrznil svojo funkcijo in ni odstopil, prav tako ne kot župan, Janša je stranki ponudil odstop, a je med svojimi doživel le velik aplavz. Bomo na naslednjih volitvah volivci kaznovali lažnive in skorumpirane politike ali jih bomo zaradi ideološke razdeljenosti vnovič nagradili?

Janković je zamrznil svojo funkcijo in ni odstopil, prav tako ne kot župan, Janša je stranki ponudil odstop, a je med svojimi doživel le velik aplavz. Bomo na naslednjih volitvah volivci kaznovali lažnive in skorumpirane politike ali jih bomo zaradi ideološke razdeljenosti vnovič nagradili?

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (137)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jezerna_Roza
17. 01. 2013 12.42
+1
Jaz pa mislim, da Slovenija ne potrebuje večstrankarski sistem, ker je potem samo bitka za stolčke. Potrebujemo samo 2 straniki (ena vladajoča in druga da ji gleda pod prste) in to je to. Ne potrebujemo niti toliko županov, za vsako regijo je dovolj eden. Zategnimo pas pri politikih, stroški za vladne računalnike, ipode,mobitele in službene avtomobile so odveč, saj dovolj zaslužijo. Pa naj gre z avtobusom na šiht, saj moram jaz tudi. Pozapreti vse tajkune, pobrati premoženje in dati v NLB nazaj. Ne rabijo it niti na borzo dela, saj imajo na kajmanskih otokih dovolj kapitala. In koga naj volim? Virant je ustanovil svojo listo, potem pa pristopil k Janši, sam da je Jankoviča zrušil. Saj mi tudi Jankovič ni, ampak vse je ena sama kuhna. Izvoliš enega, pa pride drugi na oblast, potem je škoda dnarja in živcev za volitve.
Important notice
14. 01. 2013 20.11
+6
"Delo politika opravljaš zato, ker bi rad kaj dobrega naredil, ne zaradi denarja ......" To je izjava gospe Jelušič. BRAVO!!!! KLAP, KLAP, KLAP ..... Sedaj pa samo še v akcijo in vse plače, cele državne uprave, na MINIMALCA!!!!! Dokažite, da niste v službi politika zaradi denarja!
MB32
14. 01. 2013 20.03
+3
NAREDIT VOLITVE ZA IZBRIS VSEH POLITIČNIH STRANK IN VSEH LJUDI V NJIH
Roman Hren
14. 01. 2013 16.39
+9
Žal še mnogo naših državljanov naseda tem patijskin karieristom, ki so kolegi v politiki že 30- 40 let in se ves ta čas prerivajo za oblast! Zanjo so pripravljeni žrtvovati vse, tudi državo! Zato še naprej delijo ljudi in nas hujskajo enega proti drugemu! Ko bo večina spoznala, da so nas v te razmere družno pripeljali tako "levi" kot "desni" (vse neraziskane, nezaključene afere so skupno delo in odgovornost) in bomo skupaj zahtevali odhod vseh, na čelu z Janšo in Pahorjem, bomo dobili možnost in priložnost, da povrnemo in dosežemo pravično pravno in socialno državo Slovenijo! Volitve brez poprej dopoljnjenega zakona o volitvah, po katerem javne funkcije nebi mogel zasedati nihče, ki je v kazenskih postopkih in po katerem bi tako funkcijo lahko opravljal največ dve obdobji, so samo farsa! Ponovile bi se sedanje razmera, le nekoliko bi se presedli! Čez nekaj mesecev pa bi se parlament in vlada spet ukvarjala sama s seboj, namesto z državo! Kot to počnejo praktično že ves čas od osamosvojitve. Zato tudi smo v katastrofalnih razmerah! In čedalje bolj sem prepričan, da je bil to ves čas njihov namen!
jakc8
15. 01. 2013 02.21
+1
Stoj?
16. 01. 2013 19.38
+1
Ja ti dam prav samo,da oni vlečejo vse državljane za nos.
pomi666
14. 01. 2013 16.06
+2
NAGRADILI!!! VSAK NAROD IMA POLITIKE, KOT SI JIH ZASLUŽI. SLOVENCI SI PAČ ZASLUŽIMO JANŠO, JANKOVIČA IN SEVEDA PAHORJA. SAJ SMO JIH KONEC KONCEV IZVOLILI. NORMALEN ČLOVEK NIMA ŠANS, DA GA TA NAROD IZVOLI. MORAŠ BITI VSAJ MALI ŽEPAR, VELIK LOPOV ALI ČISTI KLOVN. SPLOH NE DVOMIM, KATERA DVA BI ZMAGALA, ČE BI BILE JUTRI VOLITVE.
pomi666
14. 01. 2013 16.07
+1
PS Štajerci pa imajo Krambergerja. Ma on je pristen štajerc, kaj zdaj.
dragicat
14. 01. 2013 15.42
+3
Skorumpirani politiki se kar sami nagradijo, brez skrbi,vzamejo kolikor rabijo, pa še malo za sine in snahe, pa žlahto, pa še malo za hude čase, pa še malo, za vsak slučaj, če bi jih kdo prej odtavil. Nagradi jih še pa slovenski narod, ki jih znova ina znova in zopet voli, Lejte, Janšo nismo več volili,mi navadni smrtniki, ker smo vedeli, da skrbi samo za svojo rit, ampak je že naredil sam tako, da seje zavihtel na vrh politične elite, sam se je imenoval za mandatarja. Dol z njim in vsemi, ki so neetični in imajo skrite nečiste posle, vse, ki jih kakršna koli komisija obravnava zaradi kršitev, vse, ki jim ljudje ne zaupamo!..............ampak koga pa bomo volili, saj so skoraj vsi tam gori enaki!
MB32
14. 01. 2013 20.02
+0
brabusednet
14. 01. 2013 15.07
+1
Spet bo nastala neka nova leva stranka,da bodo spet bežali iz PS,kot so pri zadnijh volitvah.Ta stranka je pobrala ves pakaš iz propadlih levih strank.Dela po principu slabe banke sama zguba.
dostojevski II
14. 01. 2013 10.34
-2
UKINIMO VOLITVE !!!! V Sloveniji so protesti in volitve povsem odveč ! Pahor je že večkrat poudaril, da Janševa vlada nima alternative.
jani666
14. 01. 2013 11.13
Dakota 100
14. 01. 2013 10.26
+11
Treba jih je bogato nagradit , z nečem okrog vratu.(kravato verižico ali pa morda kaj bolj konkretnim).
Kritik30
14. 01. 2013 09.37
+12
Ma ljudje veste, problem ki ga jaz vidim in je težko rešljiv je sledeč: Vlada bo padla, le še vprašanje časa, potem bodo spet volitve, spet iste face. Tisti ki ste pomagali, da se je ta strahovlada končala, ne boste šli na volitve, ker se vam bo zaman zdelo, da so spet isti ksihti in lopovi na voljo za izvolit. Medtem ko imajo te lopovske stranke že neko bazo zvestih volilcev (sploh SDS), ki jih bodo izvolili nazaj v parlament. Spet bomo na samem začetku, isti lopovi v parlamentu z opranim imenom, češ sej je to volja ljudstva da smo tu. Kako to preprečit? Kako izrazit voljo, da te iste osebe ne sodijo več v parlament?
dolejo
14. 01. 2013 09.43
+1
Z novimi obrazi imamo še slabše izkušnje kot s starimi. Poglej Kresalovo, Jankovića, Pečeta ....
Kritik30
14. 01. 2013 09.46
+8
No, enaka zgodba je z starimi obrazi, poglej Janšo, Viranta, Ljudmilo (Nora Mila), Erjavca....
V41
14. 01. 2013 09.51
+9
To je resnični problem. Sam sem prepričan, da se bodo oblikovale nove stranke, razne liste in gibanja vendar ne bodo imele podpore medijev in tiska, ne bo minutaže v tv prispevkih in zato je nemogoče pričakovati da bi dosegle kakršenkoli uspeh. Žalostno vendar nam usodo krojijo novinarji.
dolejo
14. 01. 2013 09.55
+4
Kaj je naredila Ljudmila, pa Erjavec....? Virant pa je res že prejemal nekaj kar nebi smel...
SLObunkeljn
14. 01. 2013 09.57
+9
Najboljša kampanija, ki ne potrebuje medijske podpore je pogledati doma v prazen lonec, hladilnik in zamrzovalnik, prešteti in posešteti položnice ... pogledati še tisto drobtinico, ki so nam jo namenili namesto plače ... se ozreti po politikih zadnjih 22 let ... pa nam bo menda jasno koga zagotovo ne smemo voliti, saj nismo neumni!
Morana7
14. 01. 2013 10.02
+3
Kaj delajo ?? Mislijo da igrajo neko rolle play igro in so enkrat eno drugič drugo...vse skup je pa za en k. Vglavnem neodgovorno, če gledamo,da imajo na grbi skrb za državo in državljanje..
dolejo
14. 01. 2013 10.08
+1
Tako enostavno otročje pa spet ni, dragi komentatorji
Morana7
14. 01. 2013 10.11
+6
Kriza govori drugače..in vse tole metanje polen pod noge tekom demokratične vlade...kam smo prišli ?? V krizo ..ven pa ne gre zlepa...najbolš da še jaz grem v politiko z svojo srednjo izobrazbo bom eno leto ministrica za socialo, potem grem finance malo poštimat...če pa še do takrat ne uspem nekaj iz sebe narest grem pa še malo v imenu ministrstva za obrambo podpisovat neke jake izjave.
Morana7
14. 01. 2013 10.13
+4
Ne delajo za prihodnost temveč za svoje riti...in kaj nam to pomaga ? Nič samo kriza bo še daljša...ker tole preprosto ni aktivno reševanje situacije.
Kritik30
14. 01. 2013 10.13
+4
V41: to je nemogoče, ker tako ali tako bodo plakati polepljeni povsod, na veliko bodo navalili na svoje medije, ne bo se mogoče izognit njihovim kampanijam, in ne bodo ostali neopaženi. SLObunkeljn: Lej ne boš verjel, poznam ljudi, ki tradicionalno volijo eno in isto stranko že 20+let, ker jim možgani ne delujejo uredu. To je tista baza o kateri govorim in ki jim omogoča ponoven prihod v parlament in oblast. Predlagam, da namesti izražanja volje, koga želimo v parlamentu, izrazimo na volitvah voljo, koga vse NE želimo ;) Torej ne da oddamo glas podpore eni stranki ampak glas nepodpore večim strankam, če tako pač mislimo. Sicer ni zakonske podlage za to, ampak menim, da bi bila to še najboljša opcija. Tisti ki bi dosegli nek % nepodpore pač nebi sedeli v parlamentu.
Morana7
14. 01. 2013 10.16
+4
Treba je mladino zmotivirat...pri nas praktično manjšina odloči potek volitev in to je narobe.
furmank
14. 01. 2013 11.06
+5
Ena in edina rešitev ki jo že dolgo trobim nagnat vse iz parlamenta ter jih strogo kaznovati vse po vrsti . Prej pa normalne države ne bo pa če vsi Slovenci po glavah hodijo.
jani666
14. 01. 2013 11.20
+3
Ko jaz berem komentarje opažam en velik STRA pred spremembami !! Kaj če pade vlada, kaj bo potem, spet bodo isti, kot da bi nekateri videli v prihodnost !!! Ljudje smo šli na ulice ker smo se samoorganizirali brez podpore medijev, ampak gremo naprej, isto se lahko zgodi z novimi strankami , listami, saj nismo vsi tako neumni !! Večina ljudi je spregledala in to se ne da več spremeniti !!
daf3
14. 01. 2013 09.36
+3
Naj odstopita oba in tudi tisti prestopniki iz stranke v stranko kateri že vrsto let mešajo meglo, zdaj v eni stranki zdaj v drugi stranki, ker so tudi oni krivi tega stenja katerega imamo saj imajo tudi oni umazane prste.
dolejo
14. 01. 2013 09.45
-1
V ZDA so najbolj cenjeni stari senatorji, ker se ve kdo so in kaj hočejo.
drdra
16. 01. 2013 20.13
+1
Mythra
14. 01. 2013 09.19
+4
dolejo
14. 01. 2013 09.12
-4
Kaj pa če Janša ni kriv, a je zadnja možnost, da se rešimo bankrota ? Prosim debato na to temo in brez neumnega pljuvanja.
Lukec Tav?ar
14. 01. 2013 09.16
+7
edini ki lahko reši državo? Daj no. Vsak je zamenljiv obramboslovec in bivši član ZK pa tudi.
skembo
14. 01. 2013 09.18
+3
hoco
14. 01. 2013 09.20
+8
Protikorupcijska pravi, da je kriv in določene stvari je tudi sam priznal, za druge se pa brani kot bi se vsak. Tudi vsi kriminalci na sodišču najprej pravijo, da niso krivi. Večina ljudi, ki so v zaporih, bi odgovorila, da so bili po krivem obsojeni. Glede na dosedanja dejstva bi morala oba odstopiti, pa če sta kriva ali ne. Tu gre za etiko.
dolejo
14. 01. 2013 09.20
+1
Stalni napadi nanj že 20 let in nobenih dokazov mi porajajo močne slutnje, da se ga nek krog vplivnežev hoče znebiti.
hoco
14. 01. 2013 09.21
-2
skembo
14. 01. 2013 09.21
+3
dolejo,...........a bogi bogi kako ga napadajo.....liziko mu kupi,da ne bo jokal
Samo.Jst
14. 01. 2013 09.22
+2
Govoriš o človeku, ki je Slovenijo pripeljal na rob bankrota... 23let ga že gledamo vparlamentu in poglej kje smo. Stare ideje ne morejo pripeljati do novih odločitev.
dolejo
14. 01. 2013 09.25
+0
Kadar je bil on premier, je vedno šlo na bolje. Stare ideje pa so lahko tudi boljše od novih.
skembo
14. 01. 2013 09.25
+0
dolejo....komu je šlo bolje? Njim in samo njim
dolejo
14. 01. 2013 09.27
+1
To so neodvisni, nepolitićni podatki. In tudi na standardu vseh nas se je poznalo.
horhinjo
14. 01. 2013 09.27
-1
Kakšna zadnja možnost ???? 10 bolših ti naštejem ob polnoči v gatah!!!
dolejo
14. 01. 2013 09.28
+1
Ti jih lahko našteješ, a podatki so le eni.
dolejo
14. 01. 2013 09.37
+4
Jaz si želim samo, da pridemo do resnice in se izognemo ekonomskemu breznu, v katerega nas poriva tako zunanja kot notranja kriza. Če imamo boljšo rešitev kot je Janša, jo takoj podprem. A vedite, da imam dober spomin in dobro intuicijo.
dolejo
14. 01. 2013 09.48
+2
Vse skupaj so legalna sredstva. Tudi jaz sem kupil stanovanja s kreditom, posojilom strica in s prodajo avta, pa še malo sem nabrskal naokoli.
skembo
14. 01. 2013 09.49
+1
ja, to že.....ne pa da vsakič daš drugačen odgovor s čim si kaj kupil....
dolejo
14. 01. 2013 09.53
+3
Ja , tile odgovori so res malo mešani, a to še ne pomeni korupcije in kraje. Sploh pa so leta 2010 spremenili kriterije za poročanje o nepremičninah in zato taka neskladja.
LubaGela
14. 01. 2013 09.05
+2
Nobensnežinka v plazu se nikoli ne počuti odgovorne za opustošenje, ki ga pusti plaz za sabo. Bodimo plaz. Onih bumberjev pa še za kepico ni. GAAAZIIIIIIIII!
nonac
14. 01. 2013 08.54
+1
V kateri stranki jih pa ni?
mali B
14. 01. 2013 09.07
+3
vse skupaj je borba za korito..veliko je takšnih ki so z vsemi štirimi v koritu... prvo je treba izločit te
peresni
14. 01. 2013 08.50
+7
lažnivce in lopove ven...to bi moralo biti jasno tudi njihovim črednim volivcem brez osebne integritete
skembo
14. 01. 2013 08.38
+14
2004: Stanovanje v Neubergerjevi ulici sem kupil s posojilom. 2011: Stanovanje v Neubergerjevi ulici sem kupil s prihranki in honorarji. 2008: Stanovanje v Komenskega ulici sem deloma kupil na kredit. 2011: Stanovanje v Komenskega ulici sem dobil z zamenjavo nepremičnin. 2011: Stanovanje v Komenskega ulici sem dobil s prodajo nepremičnin in kreditom pri NLB.
Lukec Tav?ar
14. 01. 2013 09.19
+4
Naj pove gospod Janša kdo sedaj živi v stanovanju in koliko najemnine je prijavil (po informacijah cca 2000 o
dostojevski II
14. 01. 2013 10.37
+3
Očitek KPK: Janša je KPK prijavil neresnično vrednost avtomobila volvo XC 70, in sicer namesto 46.000 evrov le 14.500 evrov. Odgovor Janše: Ne vem, kako je napaka nastala. Ko me je KPK na to opozorila, sem jim poslal celotno dokumentacijo o nakupu avtomobila. Sicer pa predsednik KPK, ki je precej mlajši od mene, vozi boljši avto kot jaz. Odgovor Klemenčiča: Vozim službeni avto za 15.000 evrov. Pred tem sem imel lasten avto za 16.000 evrov.
ughiue
14. 01. 2013 08.10
+8
Z macetami jih bomo
LubaGela
14. 01. 2013 08.57
+4
Zgazit jih prav cajt. Ko bo dosežena kritična masa protestnikov, se tut policija ne bo vmešavala več. Bo lahko narod v miru zrihtu.
fortaleza
14. 01. 2013 07.54
+14
kakšna je razlika med politiki in lopovi? nobena razen, da politike izbiramo mi, lopovi pa izbirajo nas!
100ub
14. 01. 2013 07.28
+29
Po videnju preteklih let, smo Slovenci precej kratke pameti in spomina,tako,da če pride do predčasnih volitev me je strah da bo večina politikov NAGRAJENIH.