Slovenija

Bodo zaprli Club B-52?

Celje, 23. 01. 2008 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Mira Matković
Komentarji
51

V klubu B-52 v Šentjurju pri Celju se je poškodovalo dekle. Inšpekcijske službe bodo ukrepale.

V klubu B-52 v Šentjurju pri Celju se je minuli konec tedna zgodila nenavadna nesreča. Dekle, ki je v diskoteko prišlo s prijateljico, je padlo v približno 40 centimetrov globoko luknjo sredi plesišča. Ker se je na razbitih steklenih ploščah hudo porezala po nogi, jo je reševalno vozilo odpeljalo na kirurgijo v celjsko bolnišnico.

Čeprav je že v diskoteki prosila za pomoč, ji nihče ni hotel pomagati. Zato je s prijateljico zapustila diskoteko in s parkirišča poklicala policijo. Tiskovna predstavnica PU Celje Milena Trbulin Drobne je za 24ur.com potrdila, da so bili celjski policisti obveščeni o dogodku. Dejala je, da bodo podali poročilo na okrožno državno tožilstvo Celje.

Policija je že neštetokrat spremljala tržne in druge inšpektorje, ki so opravljali nadzor v Clubu B-52.
Policija je že neštetokrat spremljala tržne in druge inšpektorje, ki so opravljali nadzor v Clubu B-52. FOTO: Jani Dolinšek

Povedala je tudi, da so bili v preteklosti že nekajkrat obveščeni o nepravilnostih v klubu B-52. Zato so se odločili, da bodo ministrstvo za okolje in prostor znova opozorili na omenjeno diskoteko.

Trudijo se zapreti klub B-52

Glavna tržna inšpektorica Andrejka Grlić je v dopisu za 24ur.com zapisala, da v klubu B-52 gostinsko dejavnost opravlja Društvo za glasbo, ples, zabavo in rekreacijo Music Pub. Tržni inšpektorat obravnava omenjeno društvo predvsem zaradi kršenja določil o obratovalnem času gostinskih obratov. Društvo namreč od občine ni pridobilo soglasja za obratovanje v podaljšanjem obratovalnem času, zato pomeni poslovanje po 22. uri kršitev zakonov.

Zgodovina kluba je kar pestra. Julytrade d.o.o., Društvo za glasbo, ples, zabavo in rekreacijo Music pub, Društvo za rekreacijo in razvedrilo B-52 - v vseh teh letih se je na Žagarjevi ulici izmenjalo že lepo število lastniških razmerij. Očitno zgolj formalno. Skupni imenovalec vseh treh naj bi bil Ervin Simonič. Inšpekcijske službe bi vedno že privedle postopek h koncu, toda lastnik bi se vsakič izognil zaprtju.

Zakonit zastopnik društva in direktor podjetja je namreč vedno bila ena in ista oseba. S spreminjanjem statusa so se odgovorni vsakič želeli izogniti odgovornosti, izigravali so zakon in zavlačevali uradne postopke. Ko tržni inšpektor pripelje postopek do pečatenja, začne v gostinskem lokalu opravljati dejavnost nov zavezanec, zato je treba začeti s postopkom na novo. In tako že nekaj let.
"Zakon za posamezno kršitev ne predvideva upravnega ukrepanja (npr. Odločbe o prepovedi poslovanja), temveč samo globo, ki znaša za pravno osebo od 1.200 do 40.000 evrov in za odgovorno osebo pravne osebe od 400 do 2.000 evrov,“ je zapisala Grlićeva. "Tržni inšpektorat RS je v letu 2007 zaradi kršitve določil o obratovalnem času izdal osem odločb o prekršku (na podlagi 29 predlogov, prejetih od Policijske postaje Šentjur; v posamezni odločbi o prekršku je združenih več predlogov) in deset plačilnih nalogov (na podlagi neposrednih ugotovitev tržnega inšpektorja, ki je opravljal nadzor)."

Ker je več prekrškovnih ukrepov postalo pravnomočnih in ker se prekrški ponavljajo, je tržni inšpektorat decembra lani poslal Občini Šentjur pobudo, naj spornemu društvu začasno ali trajno prepove opravljanje gostinske dejavnosti v klubu B-52. Grlićeva je zapisala, da od občine niso prejeli nobenega odgovora, zato prepovedne odločbe doslej še niso mogli izdati. Občini bodo znova poslali urgenco in po prejemu odgovora bodo takoj izdali ustrezno odločbo ter po potrebi zapečatili klub B-52.

Občina zahteva zaprtje lokala


Namestnik direktorja občinske uprave Edi Peperko je za 24ur.com dejal, da so že 11. novembra lani prosili inšpektorat za odločbe o prekrških. Ker takrat še niso bile pravnomočne, občina ni mogla ničesar ukreniti. Občina bo jutri inšpektoratu poslala pobudo za zaprtje lokala in pobudo za prepoved dejavnosti osebam iz 2. člena Zakona o gostinstvu, ki pravi, da "gostinsko dejavnost opravljajo pravne osebe in samostojni podjetniki posamezniki, ki so registrirani za opravljanje gostinske dejavnosti, ter društva, ki imajo gostinsko dejavnost določeno v svojem temeljnim aktu, če izpolnjujejo pogoje, določene z zakonom".

Društvo Music Pub pa ni več najemnik lokala. Peperko je za 24ur.com povedal, da so po novem letu prejeli prošnjo za podaljšanje obratovalnega časa v klubu B-52. Presenečeno so ugotovili, da se je društvo Music Pub umaknilo in da je novi najemnik očitno podjetje Podlu d.o.o. Njihova vloga je bila nepopolna, manjkalo jim je soglasje lastnika objekta. Včeraj je potekel rok za dopolnitev in ker podjetje ni dopolnilo svoje vloge, je občina s sklepom vlogo zavrgla.

Peperko je za 24ur.com dejal, da so se že nekajkrat zamenjali najemniki omenjenega lokala. Na občini pa so opazili, da organizatorji, zaposleni in vodje lokala ostajajo isti.

Peperko nam je še povedal, da je Ervin Simonič, ki naj bi bil lastnik objekta, prišel tudi na občino v upanju, da bi lahko podaljšal obratovalni čas lokala. Zapletlo pa se je pri dokazovanju lastništva. V zemljiški knjigi je namreč kot lastnik objekta vpisan Maksimilijan nepremičnine. Simonič je še obljubljal, da bo poslovanje v lokalu potekalo prek družbe z omejeno odgovornostjo in ne več prek društev. Na občini pa obstaja upravičen strah, da za podjetjem Podlu d.o.o. stojijo isti organizatorji in šefi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User303921
10. 06. 2008 22.00
+1
no sej zdj so ga že pred časaom zaprl..tk da..ija dobla si akr si hotla..zdj pa niamo kam konkretno hodit plesat,sam neka čočka zdj "ostala" tam pa sami mladoletni..to je treba mal spremenit,pa za njim posebi place najdit ne pa se s takim ubadat kot je bil b-52..mislim..eh..kr neki
User304020
07. 03. 2008 20.32
tiaara1...se strinjam s tabo!! nisi kriva da si not padla...lahk bi pa gledla pod noge...sorry sam je res...pa želim ti čimprejšnje okrevanje!
User303921
03. 03. 2008 16.17
am..ja res je da je možno da je hud s tabo..jaz sem bila tam..in ti si padla tja ravno v tistem času ko smo obveščali zaposlene o nastali škodi in oni o tem niso krivi,če pjan folk to nardi..ki je zmožen vsega..žal si imela smolo nisi pa ena in edina..
User305507
11. 02. 2008 20.27
+9
Opažam, da nekaeri zares nimajo pojma, kako resno se lahko človek resno poškoduje. Najprej tako: V luknjo sta padli 2 osebi in se obe poškodovali. Ena izmed njih sem jaz. Imam 4 globoke vreznine, in na dveh mestih šivano mišično skorjo. Skoraj en mesec je od poškodbe, danes sem bila drugič cepljena proti tetanusu in hkrati izvedela, da je prišlo do komplikacij dveh ureznin. Dobila sem napotnico za kirurgijo, da mi odprejo rani in spravijo nogo v red. Dva edna sem ležala in nisem mogla sama hoditi. Bolečine so bile hude in so še vedno prisotne. Brazgotine bodo ostale zavedno... tudi moja druga noga se še ni zacelila. Ta teden mi nanovo režejo rane, da uredijo nogo in naj Vam povem, da to ni niti malo smešno - za one, ki se glupirajo. In samo poglejte kakšne kozlarije pišete nekateri. Važno vam je, da se ga dodobro ulijete in kar je - je. A bi drugače razmišljali, če bi bili na mojemu mestu in z mojo nogo. Informativno za sarkastične komentarje - ne kadim in ne pijem, o drogah pa niti slišati ne morem. Tudi, če bi pila, ni opravičila za nezaščitene luknje sredi plesišča. Pomislite malo, kaj vse bi se lahko zgodilo. Mar bi želeli, da se ponovi primer Lipa? Kaj sploh nekateri razmišljate?
User304020
29. 01. 2008 22.21
-3
a ti naj zaploskam,ko si pametna da ti skor ži škodi? strinjam se s tem da ni pr nas pametnga kluba za žur..a zato nam morjo še pa te kokr jih je vzet al ka???
User49218
27. 01. 2008 15.04
+2
težava pri nas je, da se čisto vsak (mnogokrat kriminalci) ukvarja z vsako dejavnostjo. Potem so tu podkupovanja in grožnje inšpekcijam, policiji pa tako povejo, kje se ne sme pojavljati. In zato vsak dela kar hoče, oziroma kar ne zna. Najbolj normalno je, da za svojega gosta poskrbiš. Naj si bo pijan, štorast, se polomi, poreže, to je čista osnova. Pri nas se pa vse ignorira, od droge, do poškodb, do pretepenih in za take stvari mora biti denarna in kazenska odgovornost in na koncu zaprtje lokala. Pa odvzem možnosti, da isti človek oziroma njegova žlahta še kdaj odpre kak lokal. Tako gre to v tujini. Tako bi pri nas lahko zaprli skoraj vse luknje. Korumpiranost inšpekcij, sodstva in policije je edini pravi vzrok vsemu temu. Če bi opravljali svoje delo bi namesto lukenj res imeli klube, diskoteke in to na spodobnem nivoju. Dokler ne bomo sčistili skorumpiranega dreka se bo pa dogajalo vse sorte...
User303921
25. 01. 2008 14.09
hahaha..res je tak!!
User304020
25. 01. 2008 13.55
auum sj ti ni treba gledat,sploh pa ne tja hodit!!!a te kir sili??? mi se mamo super tut brez takih bedakov ko si ti!!!!! rajše gnoj,ko pa luft automobilov pa tovarn-ka je blo zdravo?sicr pa od gnoja živiš,si pozabu najprej smrdi..pol šele diši:P pa lep pozdrav
User296538
25. 01. 2008 10.28
+1
Kaj pa je to na prvi fotki zadaj za discoteko? Gnoj!!! Ja spredaj pa hlev! ja sej tut tko zgleda!
User272343
24. 01. 2008 18.54
mislim, pa kaj je z enimi....če vam ne paše, pač ne hodite tja. če so tam droge, poglejte vstran.sej pa niste FBI...
User290474
24. 01. 2008 18.48
tiaara1: velja za pijačo, sam bova mogla pazit da se ne bova napila ker pol lohk u 40cm luknjo padeva:)
User303921
24. 01. 2008 18.35
ddezelak..ne v soboto..nasledno pol..k to me ni..smučam..hehehe..carji ste
TuMach Muca ??? ????????
24. 01. 2008 17.03
ddezelak praw si poveu...bila sem parkar v b52 in je res taprava fešta notr...kar se tiče ap drig kot je že nekdo povedau , pejt u petek u escapa pa boš videl kaj so droge! pojdi v soboto v escapa-wnb čapci in čapci...b52 je ap tak po domače, po slovensko malo bi ga res blo treba prerihtati pa bi zmagau
User303955
24. 01. 2008 16.50
+1
nevem zaka moderator briše moje poste?:O uglavnem ja tkole je nkir več se ne pleše na domačo musko (edin na kakih vaških veselicah) v beju maš pa vse od domače muske,jugo pa do dance komadov taq da je za vse okuse neki, tko da če nisi zatežen pa si pristaš muske k je pač za fešte ga ni bolšga placa k b52!!
User303955
24. 01. 2008 16.42
tiaara1 pladn šank vodk pade u soboto :P b52 4 ever :)
User304020
24. 01. 2008 15.36
Pojma nimate!!Sj vam ni treba hodit v to "štalo"če vam ni všeč,nektiri pač radi tja zahajamo,pa ne potrebujemo za žur niti drog niti alkohola,važn da je družbaprava, muska dobra pa da se pleše!in nikakor nesmejo zapret najbolšga kluba-KLUBA B52!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kir se ne strinja nj se v sobo zapre,pa si štanc nabije,al pa gre v escapeja pa posluša jugo musko,al pa še bolš najbolš da gre kr na jug!!!!!!!!!!!!!!saosssssssss
User303921
24. 01. 2008 13.54
hehehe..sam ste kr carji nje..kire pišete..hoho..sej je res..čist tak se vam pridružujem underwerse,tičeraptor(ija v beju se dobima daš za pjačo..hehehe..kamot!!)poppers..no ja..ne vemče je glih tak..ping.car--ije tak!!
User261552
23. 01. 2008 23.31
Kr tko naprej, pa bojo zaprl vse klube po sloveniji. Boga revca je bla najbz tok zadrogirana, da je padla v 4 metrsko jamo uhm mislm 40 centimetsko... lol... isto se lahko spotaknes na stopnici ! Nauk : pazi kje hods
User290474
23. 01. 2008 23.04
ping.car: od droge sem govoril na splošno, če je u tem klubu nevem, ker pač ne poznam konkretnega primera. Mamo pa na našem koncu približno tudi tak klub. poppers: alkohol res NI OBVEZEN, poznam dosti ljudi ki jih je treznih u klubih oz. ˝diskačih˝ in se normalno zabavajo. tiaara1: Zdaj ko se strinjava lohk greva pa na pijačo :) hehe
McMxL
23. 01. 2008 22.13
@mihey81 glede na tvoja leta, bi človek pričakoval drugačen odgovor. 1. Diskoteke so bile leta 80+, zdaj so clubi...(res, ne vem kam zahajaš) 2. Droge so stvar posameznika (uzameš ali ne) 3. Ob vstopu v club, še nisem prebral, da je alkohol OBVEZEN!