Slovenija

Vlada in policisti se bodo še pogajali. Do konca

Ljubljana, 25. 05. 2012 06.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Tako člani Sindikata policistov Slovenije kot člani Policijskega sindikata Slovenije sporazumu med vlado in policisti niso naklonjeni, ker naj bi sindikalna pogajalska stran v pogajanjih iztržila premalo. So se pa pripravljeni vrniti za pogajalsko mizo.

V Policijskem sindikatu Slovenije, ki ga vodi Radivoj Uroševič, o podpisovanju sporazuma še niso odločali, so pa pri organih sindikata in med člani preverili mnenje, ki je trenutno odklonilno. Policisti namreč menijo, da je razkorak med stavkovnimi zahtevami policistov in izkupičkom pogajanj še vedno prevelik.

Uroševičev sindikat bi se, če bi dobil povabilo, zato vrnil na pogajanja z ministrom Andrejem Vizjakom. Prav zato bodo do prihodnjega tedna tudi oblikovali pogajalska izhodišča za morebitna nova pogajanja, saj kot pravi Uroševič, ne gre za eno samo točko, ki v ponujenem sporazumu ni po meri policistov, ampak za celoten sporazum. Količina denarja za policiste pa menda ni edini vir nezadovoljstva.

Prvi mož Sindikata policistov Slovenije Zoran Petrovič je za 24UR OB ENIH dejal, da predlaganega sporazuma med policijskima sindikatoma in vlado še vedno ne podpirajo. Pojasnil je, da so vložili vse napore, da bi našli rešitev, ki bi bila še sprejemljiva, vendar pa so leta nezaupanja pripeljala do situacije, ko članstvo ne želi sprejeti takšnih pogojev. Dodal je, da razume, da določenih stvari ne morejo sprejeti. V naslednjih dneh pa bodo vložili napore v to, da bi dosegli dogovor, ki bi bil sprejemljiv za članstvo. Poudaril je, da so njihove zahteve popolnoma legitimne, o referendumu in morebitnem umiku pa ni želel špekulirati.

Sporne točke sporazuma, s katerimi se policisti niso strinjali, se po njegovih besedah sicer skrivajo v ozadju in so povezane z neuresničenimi dogovori iz preteklosti. Med te sodi tudi implementacija višješolskega sistema v policijske vrste, saj ti opravljajo tako zahtevna dela, da je za ta poklic že predpisana višješolska izobrazba, kar pa je treba urediti tudi v praksi.

"Ob tem so bili policisti, ne le pri plačah, pač pa tudi pri opremi in kakovosti delovnih pogojev vedno prikrajšani ter, tako kot je rekel tudi generalni direktor, prejemali drobtinice. Zdaj je tega dovolj," meni Petrović.

Če bosta policijska sindikata pristala na sporazum z vlado, bodo pobudo za referendum umaknili.
Če bosta policijska sindikata pristala na sporazum z vlado, bodo pobudo za referendum umaknili. FOTO: Blaž Garbajs
Vizjak je prepričan, da je sporazum dober in da policistom prinaša veliko tistega, kar so želeli. Policiste je zato "pozval k razumu".

Zaradi zapletov v četrtek referendumska pobuda ni bila umaknjena in se je danes začelo zbiranje podpisov za razpis naknadnega zakonodajnega referenduma o zakonu za uravnoteženje javnih financ. Minister za delo, družino in socialne zadeve Andrej Vizjak je kot glavni pogajalec dejal, da ga je to presenetilo.

"Da, to me je presenetilo, tudi zato, ker sta oba policijska sindikata pred začetkom pogajanj izjavila, da imata vsa pooblastila za podpis sporazuma. Po pogajanjih se je izkazalo, da ni tako. Težko se je pogajati, če tisti, ki se na drugi strani pogaja, nima opore v tistih, ki jih zastopa," je ob robu seje Ekonomsko-socialnega sveta (ESS) v Ljubljani menil minister.

"Mi smo v sredo zvečer z obema policijskima sindikatoma parafirali sporazum, kar pomeni, da smo pogajalci obeh sindikatov in vlade uskladili tekst in vsebino sporazuma," je spomnil Vizjak.

Dodal je, da sta tedaj oba policijska sindikata izrazila željo, da sporazum verificirata na svojih organih in da se vlada zaveže k njegovi izvršitvi, saj so imeli policisti "v preteklih mandatih tudi določene sporazume, ki se niso izvršili".

Vlada je po Vizjakovih besedah za podpis obligacijskega dela kolektivne pogodbe za policiste pooblastila notranjega ministra Vinka Gorenaka. "Vlada je naredila vse, kar je lahko, zdaj pa pričakujemo uradno stališče obeh policijskih sindikatov," je dejal minister.

Na vprašanje, kaj se bo zgodilo, če policisti ne bodo popustili, je odgovoril, da se bo nadaljevalo zbiranje podpisov za razpis referenduma.

Andrej Vizjak
Andrej Vizjak FOTO: B.G.

"Upam na modrost slovenskih državljanov, da bodo spoštovali večinski dogovor s sindikati v javnem sektorju, torej dogovor z 90 odstotki ljudi, ki jih zastopajo sindikati, ki so pristali na podpis. To je dovoljšnje jamstvo, da je dogovor dober," je poudaril Vizjak.

Po njegovih besedah se sicer zdaj postavlja resno vprašanje, ali bo Slovenija "talec zdaj enega, jutri drugega sindikata in se bomo zapletali iz referenduma v referendum". "Če bomo pristali na to logiko, je to začetek konca te države," je posvaril.

"Pričakujem, da se bodo strasti pomirile," je dejal in dodal, da je v četrtek govoril z vodjema obeh sindikatov. Dobil je občutek, da gre pri njunih članih za nerazumevanje, kaj jim sporazum prinaša, in da bo danes veliko naporov usmerjenih prav v informiranje članstva. "Mislim, da sporazum članom prinaša precej tistega, kar pričakujejo," je opozoril.

Se je pa tudi Vizjak s policisti še pripravljen pogajati. Časa za dogovor sicer po Vizjakovi oceni več ni veliko. Kot je pojasnil, je zadnji rok do konca maja, kar bi omogočilo, da bi zakon začel veljati s 1. junijem. O tem, kdaj se bodo naslednjič dobili s sindikati, če se sploh bodo, pa se bodo še dogovorili.

Predsednik vlade Janez Janša pa je po srečanju s predsednikom Evropskega sveta Hermanom Van Rompuyem dejal, da je paket ukrepov za uravnoteženje javnih financ preveč pomemben, da bi padel.

Predsednik vlade zato pravi, da vlada ne potrebuje rezervnega scenarija za primer, da bodo policisti izpeljali svojo pobudo o razpisu referenduma o zakonu za uravnoteženje javnih financ.

Janša še meni, da paket, ki je po njegovih besedah uravnotežen in v največji možni meri pravičen, v zadnjem času v javnosti uživa večinsko podporo, zato je prepričan, da bo paket v vsakem primeru uveljavljen.

Po Janševem prepričanju je v Sloveniji minil čas, ko se je razmišljalo, da ni treba storiti ničesar in da je moč prevedriti trenutno krizo. Prav v tej spremembi javnega mnenja vidi glavni napredek v zadnjem času.

"Bilo bi pošteno, da se na enak način reši tudi ostale tovrstne probleme"

Dogajanje so komentirali tudi nekateri sindikalni predstavniki. Sekretar Sindikata carinikov Slovenije in nekdanji vodja ene izmed pogajalskih skupin javnega sektorja Dušan Miščevič je menil, da je zaplet pričakovan.

Glede na to, da je vlada za policiste našla določene rešitve, je ocenil, da je nekaj denarja še na razpolago. "Bilo bi pošteno, da se na enak način reši tudi ostale tovrstne probleme v javnem sektorju," je poudaril.

Predsednik Zveze svobodnih sindikatov Slovenije Dušan Semolič je izrazil zaupanje, da se bo vladi in policistom uspelo dogovoriti in da referenduma vendarle ne bo.

Dodal je, da (sicer še nepotrjeni) sporazum med policisti in vlado, če predstavlja prvo znamenje, da se bo urejalo odprta vprašanja, pozdravlja.

Štrukelj: Vlada je zahteve policistov predolgo zanemarjala

"Po moji presoji ima vlada vso odgovornost, da se dogovori s policijskima sindikatoma, saj dolgo, predolgo časa ni slišala zahtev policistov. Njihove zahteve je zanemarjala in ignorirala dolge mesece," pa je opozoril predsednik Konfederacije sindikatov javnega sektorja Slovenije Branimir Štrukelj.

Prepričan je, da morajo pogajanja, če organi sindikatov ne bodo potrdili dogovora vodstva in vlade, teči naprej in pripeljati do boljšega sporazuma.

Štrukelj je ocenil še, da se dogovor s policisti v sedanji obliki ne dotika plač. V zvezi z vladnimi finančnimi rezervami pa je dejal, da so, če drži novica o nakupu brezpilotnih vojaških letal, precej velike. Če informacija o nakupu ni "raca", je to pretresljivo, je sklenil.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (836)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gregor153
27. 05. 2012 23.22
+1
Saj se ve kaj se bo zgodilo. Vlada bo mogla popustiti policistom v točkah izven vzpostavljenega socialnega sporazuma saj lahko policisti v tem trenutku izsiljujejo vlado. Nakoncu bo vlada dala policistom vse in še več, referenduma nebo, šlo bo pa iz našega žepa.
sargo sargo
27. 05. 2012 22.56
sargo sargo
27. 05. 2012 22.44
+2
31.12.2011.pravi vlada: Otrocima do 18-tega leta se ukine štipendija, otroški dokladi zvišaju. Po tem zakonu moj otrok zgubi120 evrov štipendije in se zaradi tega otroški dodatek zviša za 9 evrov, če prav so prihodi družine popolnoma enaki. Najnovejša uredba pravi;: Pokojnina večja od 622 evra-odpade regres, nobeden ne vpraša na koliko se družinskih članov ta pokojnina deli. In tako bla bla.. lmajo popolnu pravico policisti da se prepričajo da jih "strokovnjaki za delanje revežov" čim manj oberejo, kot su obrali ves delovni razred in upokojence. Pa kako si oni upajo delit regres na 3000 in več nedo plače. Jast jim nič ne verjamem, ker to tako zvito z nasmehom narediju, da sploh ne veš kako su te opeharili.
KomentarDOO
27. 05. 2012 18.40
Bolj pametno bi bilo zbiranje 30000 podpisov za presojo ustavnosti tega zakona (ZUJF)! Namreč že pri 155. členu ustave se zalomi in ustavno sodišče bi zakon deloma ali v celoti zavrnilo! 155. člen ustave: Zakoni, drugi predpisi in splošni akti ne morejo imeti učinka za nazaj. Samo zakon lahko določi, da imajo posamezne njegove določbe učinek za nazaj, če to zahteva javna korist in če se s tem ne posega v pridobljene pravice.
Adolph
27. 05. 2012 18.06
+2
Nikjer po svetu ,tudi v Grciji ne, ne smejo drzavni usluzbenci stavkati . . . . kdor ne pride na delo,se mu da odpoved, pa gotovo . . ..
bodo78
26. 05. 2012 22.27
+2
Kdor ne pozna dela policajev, naj ne pametuje.
bodo78
26. 05. 2012 22.26
+6
Ljudje, res ne vem, kaj je zvami, a mislite da bo referendum udaril samo JS? Ne, ampak vse nas, notri smo zajeti vsi (porodniške, vrtci, penzije, bolniške). Pa takoj ko bodo vzeli JS, bodo vzeli tudi delavcem v gospodarstvu, saj se samo čaka, kaj se vo zgodilo z JS. Takoj, ko bodo ukrepi sprejeti, pa bomo obliznili že mi v gospodarstvu. zato, kdor razmišlja s svojo glavo, bo dal glas policajem in protti ZUJF.
irhaela
26. 05. 2012 19.20
+3
Tuti to me bodlo v oči, v tem parlamentu jih ni bilo skoraj polovica poslancev na sedeži! Saj smo jih izvolili in njihova dolžnost je, da so vedno na sejah prisotni! A jih je kar polovica zbolelo za poslansko vročico!
irhaela
26. 05. 2012 19.24
+3
AAa pa še nekaj, ko je Janša bil v vlado v opoziciji, ga sploh ni bilo več na svojem poslanskem sedežu! Se pravi, da je vsa tri leta prešprical seje in obravnave! Janša bi moram za tak svoj aroganten prekršek vrniti vsa tri in pol letna poslanske plače vrniti nazaj v državno blagajno, saj ni nič v teh treh letih koristnega storil za nas, le da je ponarejeval dokumente, goljufal in lagal!
irhaela
26. 05. 2012 19.13
+2
Aja , kaj pa je s poslancem Simičem in ostalimi poslanskimi grešnik, ali bodo kar še ostati v vašem zboru? Nič, nič ne ukrepate proti svojimi goljufi med svoje vrste? Nič, lepo tam čepijo in veseli so, ker mediji opletajo druge grešnike! Dajmo, POP 24 UR, Dnevnik, Reporter, Politikis, Delo, Mladina, Žurnal, Siol.net in ostali, dajmo, kaj sedaj teli omejeni grešni poslanici delajo? So bile proti njim podane ovadbe? Zato je tu še veliko denarja za take lopove in še več za skrite, za katere ne vemo, moramo mi zategovati pasove, mi navadna raja, da lahko v tam zgoraj afne guncate! Sedaj pa se čudite našim policistom! Ne dajo se vam več med zobe, niti enemu policistu niste izdali ukaz za množične aretacije vladnih goljufov, tajkunov in njihovih podrepnikov!
xavi007
26. 05. 2012 18.57
-6
Policistom tovrstne aktivnosti kot jih izvajajo sedaj ne bi smeli dopustiti in jih bi morali zakonsko oziroma z ustavo preprečiti. Ravno tako vojski. Policija je oborožena sila v državi. lahko se zgodi, da bodo kar oboroženi prišli na pogajanja in z grožnjami izsilili nek svoj status. Če ne pa se ve kaj sledi, saj so oboroženi. Eden izmed njih je pred časom že grozil premieru z likvidacijo in ni za izključiti, da ni možno, da se take stvari ne bi mogle ponovno dogajati. Zakonodajalci in demokratična družba bi morali ustavno preprečiti kakršno koli možnost, da bi lahko zaradi nezadovoljstva prišlo do groženj s strani oborožene sile. Če se odgovorni ne zavedajo nevarnosti je to zaskrbljujoče. Policisti takoj ustavite konje in dokažite da ste družbeno odgovorni in da se zavedate stanja v katerem je država. V kolikor bodo nadaljevali z izsiljevanjem in pritiski je pa, boljše da se jih razoroži , da ne bomo državljani , ki se z njihovimi stališči ne strinjamo, zaradi njihove oborožitve v neenakovrednem položaju. Jaz jim več ne zaupam!!!
irhaela
26. 05. 2012 19.02
+9
Xavi007, najboljša varianta bi bila ta, da bi policisti z vojsko, gasilci in ostalimi prikorakali v DZ, da aretira skorumpiranega Janšo z njegovimi koalicijskimi poslanci vključno z opozicijskimi in razposlat nova pravila in zakone!
irhaela
26. 05. 2012 19.03
+0
xavi007
26. 05. 2012 19.11
-5
To bi bila za najslabša varianta za domokracijo in za državo. meja med demokraciji in diktaturo na osnovi orožja je zelo tanka, saj smo jo imeli že v prejšnjem režimu. Posledice pa so vidne v Hudi luknji in drugje.
irhaela
26. 05. 2012 19.28
+3
Se strinjam, ali v naši vladi ni več znaka demokracije, temveč diktatura! Zato, pa kot policisti in vojska ne morejo sprejeti demokratsko diktaturo, kajti demokratska diktatura pomeni odvzem vseh svobodnih pravic! Diktatura proti diktaturi!
irhaela
26. 05. 2012 19.30
+5
Vojsko in policijo lahko motivira samo poštena in humana vlada, katere pa na žalost sedaj nimamo!
irhaela
26. 05. 2012 18.50
+5
Od 18. aprila stavke, pa do sedaj naši vladi ni uspelo uskladiti s policijskim sindikatom! Aja, mislila je, če se bo večinski sindikat podpisal z vlado sporazum, bi pomenilo, da se lahko nad svojim policisti požvižga! Prvi dokaz je, da je Janša odletel med vrenjem v Sloveniji lepo v Grčijo na dopust, Gorenjak pa je nekje potuhnil! To, da vlada ni bila pripravljena prisluhniti policistom, reševalcem, gasilcem, sodnim policistom in terenskim uslužbencem, se mi pa zdi res tako butasta in bebasta, ker je na njen bebast račun šlo zopet na milijone denarja v nič! Tako dragi moji, minuse nam ustvarja naša totalna bebasta vlada in ne mi raja!
Majda Božnar
26. 05. 2012 14.44
+10
Vsak dan lahko gledamo to varčevalno agonijo s policisti. Ampak, jaz se strinjam z njimi!. Nikakor ne moremo primerjati njihovega dela z uradniki, ki sedijo v pisarnah. Policisti polnijo državo blagajno - na račun voznikov, ki se spoštujejo pravil. Policisti zbirajo (brez končnih rezultatov ) dokaze o gospodarskem kriminalu. Če pa že pristanejo na sporazum, naj se obnašajo tako, kot na Madžarskem ali kje na jugu: ustaviš voznika, ki ne spoštuje pravil, rečeš: 100 eur kazni, voznik pa ti da 30 eur (jasno, na roke). Naj se več ne trudijo z zbiranje dokazov o kriminalu elite na vrhu, pa bodo vsi zadovoljni - kam pa nas bo to pripeljalo?????
Majda Božnar
26. 05. 2012 17.20
+2
In še nasvet - malo za šalo, malo zares: nikar ne uničujte travce, raje se dogovorite za odstotke zaslužka - tako namreč deluje naš gospodarsko-politični sistem!!!
jastreb13
26. 05. 2012 18.15
+6
Policaji si ta poklic preveč k srcu jemljejo....treba se obnašat kot se država obnaša do njih....zakaj bi proračun polnil saj nimaš nič od tega pa še zaničevan si z vseh strani...treba delovat tako, da bodo zadovoljni tako državljani kot sami policaji...pa še noben se ne bo več bunil...je pač tako, da v tej državi vsak za svojo rit skrbi....
Erin Straus
26. 05. 2012 10.20
-20
vlada nesme popustiti , lahko pa z spreminjanjem zakonodaje stisne šah mat !!!! in tako bi tudi morali narediti, ker policaj začetnik si ne zasluži 800€ ampak max 450€!!!!
JaZ123456
26. 05. 2012 13.25
+12
upam, da boš mel prazno baterijo na mobitelu, ko boš nujno moral poklicat 113!
Ambisont
26. 05. 2012 13.53
+7
@djquick: In kakšne reference imaš, da podajaš tako epohalne izjave, ki nimajo nobene zveze z realnostjo.Si že od rojstva tako pameten ali le od trenutka, ko si napisal ta svoj veleum. Kolega pred menoj ti je dobro napisal: Tudi jaz upam, da bo prej vate udarila strela kot boš dočakal pomoč Policije.
korintos1
26. 05. 2012 14.26
+1
bootToop
26. 05. 2012 14.42
+5
od kod pa tebi info da ma policist zaćetnik 800€ plače?
jastreb13
26. 05. 2012 18.19
+1
Še en zaplankanec v tej Sloveniji, ki nima pojma kaj je policijsko delo....ko bi taki kdaj rabo policijo bi morali najprej njega zlamat...ta sporazum si je izmislila vlada in policijski šefi v pisarnah, ki nimajo nobene veze z delom policajev na terenu...
El Koronito
26. 05. 2012 10.02
+10
Vsak, ki je izgubil službo ali pa je moral zapreti obrt, ker enostavno (zaradi previsokih dajatev) ni mogel zdržati pritiska, postane "SOCIALNI PROBLEM". HALO ? Govorimo o poštenih in delovnih ljudeh, ki so izgubili delo, zaradi nesposobnih politikov, ki krojijo našo usodo. Denarno nadomestilo je samo oblika državnega kreditiranja, ki ga bo država tako ali drugače vzela nazaj. Ravno ti, predstavniki države, so nesposobni paraziti, ki skrbijo samo za svoje lastne potrebe - pa naj bodo to poslanci, župani, sindikalni predstavniki ali kdor koli drug. Država je postala samo servis bogatim elitam, ki hočejo do konca izžeti in uničiti kakršno koli socialno obliko države. Če si prejemnik socialne pomoči, si parazit - v to nas hoče prepričati herr Janša s svojim pajdaši. Kaj pa ljudje v javni upravi, ki opravljajo namišljene službe, ki so jih po družinskih, prijateljskih ali strankarskih zvezah dobili v dar. Pomislite, koliko je raznih uradov, ki nimajo nobenega smisla. Po moje je takšnih cca 30%. Pa vendar o njih nihče ne govori. Ste se kdaj vprašali zakaj ne ? Tudi za njih ni denarja, ZATO SI GA IZPOSOJAJO. Denarja ni dovolj tudi za previsoke poslanske plače in njihove razkošne dodatke, PA SI GA IZPOSOJAJO. ZA RAZLIKO OD REVEŽEV, KI PREJEMAJO NADOMESTILO, NJIM DOHODKOV NE BO POTREBNO VRAČATI. NA NJIHOVI LASTNINI NE BO DRŽAVNIH PLOMB. Njihove plače so obilne in redne, torej oni sami ne trpijo nobene krize. Tudi medijski predstavniki, ki mi sporočajo, kako smo vsi v krizi prejemajo redne in solidne plače. Torej tudi oni niso v krizi. Ja kdo pa potemtakem sploh je v krizi? Vsi tisti reveži, ki iz različnih razlogov nimajo dovolj sredstev za preživetje, SO V KRIZI. Vse tisti delavci, ki lačni in prezebli čakajo v svojih majhnih celicah, na lastnika, ki bi od njih rad pobral najemnino, SO V KRIZI. Vse družine, ki ne morejo vsak dan nahraniti otrok SO V KRIZI. In še veliko je takih. Lahko mi verjamete, da so to večinoma ponosni in pridni ljude, ki NISO KRIVI, DA SO ZNAŠLI V TAKŠNI SITUACIJI. TISTI, KI JEMLJE REVNIM, DA BI DAL BOGATIM, BI SE MORAL SRAMOVATI SVOJEGA OBSTOJA. Najbolje bi bilo, da si takoj sodi in očisti svet iztrebkov kot je sam. Ladja se potaplja vseeno pa ni potrebno, da se v podpalubju zgrizemo medseboj, medtem ko njihova gnada uživa v obilju in razkošju ter upa, da se bodo zato, ker so bogati in privilegirani, uspeli rešiti. Vsi revni smo v istem dreku. Potrebno je vedeti samo to, da je naš skupni sovražnik KAPITAL ZDRUŽEN S POLITIKO in ostalimi pritlehniki, ki se borijo za svoj obstoj pri koritu. KRIZO SO ZAKRIVILI POŽREŠNI KAPITALISTI S POMOČJO POLITIKE IN BANK IN ZATO BODO TUDI PREJ KOT SLEJ PLAČALI, ko se bodo prestrašeni, lačni in prezebli skrivali pred neusmiljeno roko pravičnikov. PREJ KO SLEJ, STRAH POSTANE TUDI VAŠ GOSPOD, DRAGI PARAZITI. SE VIDIMO V NASLEDNJI VOJNI.
Ambisont
26. 05. 2012 13.54
+1
In kaj ima gornji tekst zveze s policisti?
subisubiw
26. 05. 2012 09.46
+20
naj bo referendum ! skupaj PROTI tem igram vlade s podporo v ozadju s strani bankirjev, lobijev in ostalih kapitalističnih garnituri ! ta vlada bo doživela hladen tuš s strani vseh, ki ste jih skušali potisnit še bolj v bedo ...in sicer od : -upokojencev -dijakov -študentov -JS -nosečnic -mater -delavcev -brezposelnih skupaj PROTI "varčevalnim" ukrepom...ali bolje rečeno bančnim roparskim pohodom po evropi
El Koronito
26. 05. 2012 10.00
+13
Ta mi je všeč - " skupaj PROTI "varčevalnim" ukrepom...ali bolje rečeno bančnim roparskim pohodom po evropi". Sliši se podobno kot križarski roparski pohodi. Gre pa ponovno za isto stvar - gnadi je zmankal denarja pa ga je spet potrebno od siromakov nakrast.
titovka
26. 05. 2012 22.12
+0
skupaj proti nelegitimni in nesposobni vladi...združimo moči in podprimo naše policaje!!!!!
Adolph
27. 05. 2012 18.08
jagermeister1
26. 05. 2012 08.24
-13
tole presega že vse meje dobrega okusa............v Sloveniji imamo preveč sindikatov zato pa se dogajajo take stvari kot se dogajajo ( dva policijska sindikata..........ZAKAJ DVA ??? )............razumem da nekdo ni zadovoljen s svojo plačo in pogoji dela in da se za izboljšanje tega bori , ampak ne razumem pa tega , da po tolikem času pogajanj nekdo ne pristane niti na eno rešitev tega spora.................jaz podpisa za referendum ne dam , če pa bo slučajno prišlo do referenduma pa bom za zakon !
prašek
26. 05. 2012 09.19
+2
hurapiki
26. 05. 2012 07.27
-4
Spremljam ta cirkus z polciisti in ugotavljam, da sta se sindikalna liderja ustrašila za svoj položaj in jih ni nič v hlačah, da ni znala prepričat svoje članstvo. Vse to kar se dogaja meji že na komedijo.Mogoče stoji nekdo za za ozadjem. Vprašat se je treba ali tudi doma najemajo samo kredite, da lepo živijo ? Referenduma ne bom podprl !
pupa_od_anbot
25. 05. 2012 22.55
+17
Ker ve stric google vse, si pejte prebrat kaj vse ta zakon klesti (tudi desnim in zagrizenim SDSovcem)
smosezatoboril
25. 05. 2012 22.26
+14
ja gospoda. Treba je varčevati, da bo vlada lahko kupila kakšno brezpilotno letalo, da bo lahko finanancirala neproduktivne posle kot je fenix. Ja kaj ste pa pričakovali. Kaj se janezek nauči, to janezek zna. Ali pa volk dlago menja, kože pa nikoli. V vsakem mandatu je kakšna orožarska afera. Še ena ni dobila sodnega epiloga, že se dogajajo druge afere. Bogi narod, ti pa trpi in prenašaj vse to.
nefretete
25. 05. 2012 21.56
+4
etul 25.05.2012 21:27:37 pa mi povej en referendum ki je kaj spremenil Ja, dragi etul, se spominjaš pozivanja v Borutovem mandatu? Kako ste se drli? Proti, proti, proti...sami ste jih razpisali, denar smo zmetali proč, sedaj pa se ukvarjamo še s težjimi stvarmi. Mah, to je že bolno, kaj se počne1
MsPikapiki
25. 05. 2012 22.05
+11
Janša. Vlada nima plana B, stavi in zaupa ljudstvu. Ljudstvo pa nate ne stavi več in ti ne zaupa več, razen opranoglavci in farji, ki jim daješ naš težko prigarani denar.
etul
25. 05. 2012 22.20
-4
nefi ti dobro veš proti čemu smo bili in glasoval bi tako še enkrat imam pa smolo da je moja stranka podpirala pokojninsko reformo. Pa še to vodstvo pri referendumih je imelo sindikalno gibanje opozicija se je samo veselo vozila v tem čolnu
komarec
26. 05. 2012 11.44
+3
Pa sej Janša trdi da je referendom ustavna pravica Slovenskega naroda. Ja kako zdaj?