Slovenija

'Boste dovolili, da vam naložijo breme onemoglih staršev?'

Ljubljana, 30. 05. 2013 11.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
V.L./N.D./STA
Komentarji
1430

Minister Čufer je poskrbel za razburjenje, ko je namignil, da bi lahko dodatni ukrepi zajeli tudi segment upokojencev. V zvezi društev upokojencev izpostavljajo, da so upokojenci prispevali že približno milijardo evrov.

Uroš Čufer
Uroš Čufer FOTO: Reuters

Včeraj smo že poročali, da se je Slovenija izognila grozečemu postopku zaradi makroekonomskih neravnovesij, a bodo v Bruslju izvajanje načrtovanih slovenskih ukrepov in uresničevanje priporočil pozorno spremljali. Komisija je za Slovenijo predlagala še dve dodatni leti za odpravo presežnega javnofinančnega primanjkljaja. Tega mora zdaj pod tri odstotke bruto domačega proizvoda spraviti leta 2015, a mora dosledno izvajati že sprejete javnofinančne ukrepe ter opredeliti in izvesti nove.

Za razburjenje je poskrbel finančni minister Uroš Čufer, ko je dejal, da se bodo v prihodnje morali nujno dotakniti tudi vprašanja pokojnin. "Do zdaj so vsi drugi segmenti prebivalstva nekako že prispevali k delitvi bremena te krize, mislim, da nas tudi to čaka," je bil jasen minister. Pred današnjo sejo vlade je le ponovil: "Čas je, da se začnemo pogovarjati tudi o tem."

Predsednica vlade Alenka Bratušek je včeraj v oddaji 24UR na vprašanje, ali bomo znižali pokojnine, odgovorila, da o konkretnih ukrepih še ne želi govoriti. Je pa dodala, da je dejstvo, da so se plače v javnem sektorju na eni strani zniževale, pokojnine pa se na drugi strani niso usklajevale. Poudarila pa je, da ne želi špekulirati, v katerem segmentu bodo v nadaljevanju potrebni dodatni ukrepi.

Erjavec na znižanje pokojnin ne pristaja

"Za stranko DeSUS je to nesprejemljivo, ker vemo, da so upokojenci najbolj ogrožena skupina. Povprečna pokojnina znaša 622 evrov," je izjavo ministra Čuferja komentiral predsednik stranke Karl Erjavec, ki meni, da se to preprosto ne sme zgoditi. Prepričan je, da bi ta ukrep za upokojence pomenil še večjo revščino, zato upa, da bodo ministra prepričali, da nas iz krize ne bo izvleklo nižanje pokojnin.

'Upokojenci so prispevali že približno milijardo evrov'

Enakega mnenja so tudi v Zvezi društev upokojencev Slovenije (Zdus). Predvsem se ne strinjajo, da upokojenci niso nič prispevali. Upokojenci k uravnoteženju javnih financ in vzdržnosti pokojninske blagajne prispevajo že od leta 2000, pravijo. "Po zloglasnem 151. b členu prejšnjega pokojninskega zakona so pokojnine začele padati že leta 2001," je povedala predsednica Zdusa Mateja Kožuh Novak.

V Zdusu so izračunali, da so upokojenci s tem omejevanjem pokojnin do leta 2012 prispevali že približno milijardo evrov. "Vse to v času, ko so si zlasti menedžerji veselo prisvajali načrtno uničena državna podjetja, si izplačevali visoke plače, nagrade in dividende," pravijo v zvezi.

"Država je leta 1996 sprejela znižanje prispevne stopnje za delodajalce s 15,5 na 8,35 odstotka, češ da bodo lahko odpirali nova delovna mesta," pravijo v zvezi. "Kje so zdaj ta delovna mesta? Če vemo prav, je Slovenija prav na dnu držav po prispevku delodajalcev za pokojnine," opozarjajo.

Ženski
Ženski FOTO: Thinkstock

Marca 2013 je bilo približno 296.300 pokojnin nižjih od 600 evrov: skoraj 19.000 pokojnin je bilo nižjih od 200 evrov, skoraj 32.900 je bilo nižjih od 300 evrov, skoraj 50.200 nižjih od 400 evrov, skoraj 107.700 nižjih od 500 evrov in dobrih 86.600 nižjih od 600 evrov.

V zvezi sprašujejo mlajše generacije, ali bodo res dovolile, da jim bodo tisti, "ki ne znajo poseči v žepe slovenskim prevarantom, tatovom in goljufom svetovnega formata, naložili tudi breme onemoglih in umirajočih staršev".

Kaj pa pokojninska reforma?

V pogovoru za Finance je o pokojninski reformi je minister Čufer dejal, da priporočil komisije sicer še ni tako podrobno prebral. "Seveda bomo vsa priporočila pogledali, natančno premislili in pripravili ustrezne ukrepe. Upokojitvena starost bo, seveda, odvisna od demografije, od pričakovane življenjske dobe. Vprašanje je torej, ali je pokojninski sklad dovolj velik za to, da lahko financira ljudi v pokoju 30 let," je dodal Čufer.

Virant: Dodatni rezi v javno porabo bodo nujni, koalicija naj pozabi na strankarski prestiž

Tudi minister za javno upravo in notranje zadeve Gregor Virant je opozoril, da bodo nujni dodatni rezi v javno porabo. Sicer ni želel povedati, na katera področja bodo segli nadaljnji ukrepi, posvaril pa je, da bo v javno porabo treba rezati na številnih področjih. Sam je bolj zavzet za iskanje rezerv na odhodkovni strani kot pa za uvedbo kriznega davka.

A ukrepi utegnejo zaradi različnih strankarskih pogledov povzročiti trenja v koaliciji. DeSUS nasprotuje posegom v pokojnine, SD ni navdušen nad privatizacijo. Virant pa svari: "Koalicija mora biti enotna in pozabiti na strankarski prestiž."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1430)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tanek_led
01. 06. 2013 01.51
Imam en predlog. Kaj če bi mi brezposelni in upokojenci vsak delovni dan tam med 11.00 in 14.00 malo ustavili promet na ulicah?
Stjepans
31. 05. 2013 12.15
+7
Pred nekaj leti smo delali raziskavo in ugotovili, da skoraj tretjino pokojnin upokojenci tako ali drugaće dajejo svojim otrokom in vnukom. Danes je to verjetno še še huje.
gekados
31. 05. 2013 10.58
+7
sicer to podpiram,ampak kje ste zdaj vstajniki?kaj vam je lopovska oblast ponudila,da ste zdaj tiho?
gekados
31. 05. 2013 11.01
+1
kot nek.kom.pred mano,znizati tiste,ki presegajo 700,
šlogar
31. 05. 2013 10.23
+9
Res je, marsikateri upokojenec pomaga preživeti brezposelnim v družini. Čufer pa,: Dajmo poberimo upokojencem, saj nimajo nikakršno zaščito, na ceste pa itak ne morejo, so prestari. Naj se zaveda, da smo upokojenci nad 622 evrov pokojnine že OB DVA prispevka za rekreacijo. Naj izračuna, koliko to znese? In pa naše penzije se ne dvigajo ( joj sem že pozabil kdaj sem dobil povišico, če ne računam na 70 centov. Pa naj mi Čufer vzame še teh 70 centov. Upam, da ga bo doletela palica, ki ga bo tako šmajcnila čez tisto domišljavo rit, da si bo zapomnil za vse večne čase in še njegovi bogati starši. In naj se vpraša koliko so zgubili s tem dodatkom, koliko so si zaradi tega, ker so računali na to, morali pristradati. Barabe neobzirne skorumpirane.
nogomet12
31. 05. 2013 10.41
+5
...žal se dogaja tudi to,da starše jemljejo iz domovv za ostarele,da lahko preživi družina z njihovo penzijo...daleč smo prišli. Tisti,ki sprejemate take odločitve ste ...ne smem napisat,ker se mi je pritisk dvignil....dejansko za to je treba iti na cesto in DEMONSTRIRAT...eni smo bili pa so nas za nekaj povlekli,žal..
Kaj_je_res
31. 05. 2013 10.22
+5
Sem za znižanje najvišjih pokojnin, bonitet, ki jih dobivajo nekateri že leta in leta in si jih dejansko niso pridelali ampak dobili z nekim dekretom. Absolutno pa sem proti nižanju pokojnin pod 600 eur.
šlogar
31. 05. 2013 10.26
+1
A ja, pod 600 evri. Kar dober si, da preživiš s tem, ali pa sploh ne veš kako se s takšnim denarjem preživi. Še posebno če plačuješ vse stroške v zvezi s stanovanjem. Sicer pa naj upokojenec sedi doma in čaka na smrt, a ne "Kaj je res".
Kaj_je_res
31. 05. 2013 10.32
+2
Ne pišem, naj se vzame nad 600 eur, le da pod 600 eur ne sme biti zniževanj. Primerjam s tem, da mora prenekateri delavec, ki ima še 2 otroka in ravno tako stanovanje za plačat, za ta denar mesečno delati 176 ur - ČE dobi ta denar sploh redno izplačan. Pomislite tudi na to, da otroci rastejo, treba je upovati nova oblačila, obutev, poravnavati stroške v šoli, tudi za skužbo kdaj dokupiti oblačila, obutev. Dejsvto pa je, da so upokojenci običajno tisti, ki že imajo lastno stanovanje, so brez kreditov, ne vzržujejo otrok, marsikdo je tudi brez osebnega vozila in stroškov, povezanih z njim. Ne govorim, da je lahko, je pa danes *..situacija za veliko veliko ljudi. Mladi danes, če dobijo službo, se jim reče \"generacija 700\", kar pomeni, da težko pridejo čez mejo zaslužka 700 eur - kljub temu, da so visoko izobraženi. In ti mladi potem ne razmišljajo, da bodo imeli otroke itd., saj si ne morejo ustvariti doma, itd. Pač, vsaka generacija nosi breme norosti dosednjaih političnih in kapitalskih elit. So se pa tudi mnogi \"majhni\" ljudje skozi sistem dobro okoristili. Poznam kar nekaj takih, ki imajo so pri manj kot 60 letih v penziji, vitalni, polni energije, delajo še na črno, zraven pa 1.000 eur penzije...
blokirani
31. 05. 2013 11.37
+1
Fujda, marsikateri delavec mora preživeti s takim zneskom. Zakaj penzionist ne bi mogel?
šlogar
31. 05. 2013 13.47
+2
Ne gre za to ali pač. Plačeval sem v pokojninski sklad 40 let. Ali misliš, da imajo pravico sedaj, da bi mi znižali penzijo?
BobbyP
31. 05. 2013 10.02
+6
He, he. V Kopru na Muzejskem trgu danes oropali pošto.Verjetno je šel kakšen ate po "penzijo".
Duhec3
31. 05. 2013 10.03
+7
Upam, da ga nikol ne dobijo. Haha, so me vprašal, če kaj vem. NIČ, dokler ne poberejo tajkunom. Podgana pa nism.
en lisjak
31. 05. 2013 10.06
+2
po penzijo nekdo prišel...pa dohodnino ..
Mane..pa to ...
31. 05. 2013 10.16
+1
Gaja Bobek
31. 05. 2013 09.59
+18
prvi ukrep: pobrali bodo nakradeno obsojenim. tovšak, kordeš, zidar, črnigoj, janša in ostalim 2. UKC bo vrnil prigoljufan denar 3. teš - katastrofa, ko to zaprejo, grejo plače in penzije gor za 2o% 4. nlb - jama brez dna, luknja za kraje, zapret krivce in vse kar so zapasli, moraj dat nazaj- dobimo še 2o% gor vsi 5. občine zmanjšat na 8 komadov- new york ima 20 000 000 ljudi in enega župana 6. prarlament zmanjšat na 10 komadov 7.rkc obdavčit in takoj ukint vse privilegije ki jih ima+ jo obsodit in takoj naj vrne ukradenh denar- če ima vatikan svojo zakonoidajo za pedofile in lopove, ima tudi skupne finance, denarja kot toče 8. Javno upravo zmenjšat za pol- pa ne učitelje in gasilce, napodit vse prisklednike po ministrstvih in ostalih oblastniških vejah ki so se razpasli po vezah od 91 naprej 9. vojske pa tudi ne rabimo čisto nič, mi ne, lepo prosim za koga in proti komu, saj je bo kmalu več kot drćavljanov - bomo pocrkali, ostane pa izselil 10. EVO PA SMO V RAJU ko se bo to uresničilo, ne pa krast socialno državo
BobbyP
31. 05. 2013 10.03
+3
Kaj_je_res
31. 05. 2013 10.20
+1
sportakus
31. 05. 2013 10.43
+5
slosuženj - VSE napisano in pravilno! Samo eno si pozabil, 315 agencij tipa "za ugotavljanje prehrambenih navad slovencev" in podobne. Zapreti!
Rde?iAlarm
31. 05. 2013 09.57
+2
upokojenci so pripravljeni tudi sedaj prispevati za državo ko je bilo govora o kriznem davku se ni nobeden upokojenec ni oglasil in bil proti naj naredijo tako kot so v grčiji kjer so zmanjševali samo tiste pokojnine ki so nad 1000@ pri nas je bilo govora o cenzusu 750€ in od te vsote naprej bi bilo smiselno zniževati približno 1% od najnižjega cenzusa pa do 10% za tiste ki dosegajo najvišje pokojnine.....
User1063544
31. 05. 2013 10.05
-3
Dajmo jim pipat... točno to je rešitev... Jaz imam še boljšo idejo, uzakonit prisiljeno evtanazijo... Zakaj bi se ukvarjali z nekim stroškom-upokojencem, če pa tak ni nobene koristi od njih, ne?
pgdpgd
31. 05. 2013 09.49
+4
dragi moji,prodali smo se EU,ki diktira kdaj naj se zapufamo,da nas bodo potem lahko molzli. zapomnite si,pobrali nam bodo vse premoženje,zato nabijajo davke,ki jih enostavno ne bomo več mogli plačevat. Te vse stvari so zrrasle na evropskem zelniku,. In od kar smo del te mafijske združbe nam elita krade,Ne mislite ,da se v Bruseljski politiki dogaja kaj drugega ,kot v Sloveniji. Razlika je le v tem,da so nedotakljivi. Ko se bo raja naveličala gledat še te tajkune bo pa vojna.
Mane..pa to ...
31. 05. 2013 09.48
-3
Duhec3
31. 05. 2013 09.52
+7
Mane..pa to ...
31. 05. 2013 09.53
-4
Pomoje bojo penzijonist spet na Vse Slovenski vstaji z avtobusi...haral ...pa to .. Pa bergle na pozabit...če čete kej spremanit...pa to ...
en lisjak
31. 05. 2013 09.54
+3
BobbyP
31. 05. 2013 09.55
+8
Duhec3
31. 05. 2013 09.56
+7
Prej nas bo meteorit zadel, kot bomo mi na socialni.
en lisjak
31. 05. 2013 09.58
-1
Duhec3
31. 05. 2013 09.59
+2
Kladivo, je preveč pameten. Kamorkol ga daš, se znajde. Bear Grills.
en lisjak
31. 05. 2013 10.00
-1
en lisjak
31. 05. 2013 10.00
-2
bog se ga usmili..nebi bil rad na njegovem mestu ..
en lisjak
31. 05. 2013 10.03
-1
samo enim pa to škodilo ...se vidi na njemu ..
Mane..pa to ...
31. 05. 2013 10.03
+1
Enkrat sem vam že napisal...pa vam bom še enkrat . Ko sem bil v vrtcu..smo imeli Dedka mraza...skupinsko slikanje...vsi so gladali dadka mraza...le jaz fotografa...me je zanimala Tehnologija..ne en stari sindikalni prapitek...oblečen v zatohla oblačila...pa to ... Še danes hranim fotografijo...in občudujem vse ploskajoče vrstnike...heeee ...
en lisjak
31. 05. 2013 10.05
-2
ti kar čečkaj...neverjame pa niti hondica,,,
BobbyP
31. 05. 2013 10.06
+4
He, he.Jaz sem se pa v vrtcu Dedka Mraza bal.Očitno sem že kot otrok nagonsko čutil odpor do komunističnih umotvorov.
Duhec3
31. 05. 2013 10.07
+5
Jst v te maskote nikol nism verjela. Pa v štorkljo tud ne.
en lisjak
31. 05. 2013 10.07
+4
Duhec3
31. 05. 2013 10.16
Ne vem. Preveč je mlatenja prazne slame. Jst vse nardim po mailu, piko na i pa na sestanku, ki traja največ 30 min. Povem in grem. Amen.
velikauharica
31. 05. 2013 09.46
+2
Danes v Dnevniku podatki: 85 % zaposlenih med 25 in 54 letom . To ni niti 30 let ! Tako malo dela država in pokojninska blagajna ne moreta prenesti. Prepozen vstop v zaposlenost in prezgoden izstop iz zaposlenosti. Življenska doba pa 80 let. Zdravstveni stroški v nebo. Da ne govorimo še o bolniških, delu na črno, delu prek študenta, davčnih oazah, nepobranih davkih od Hilde ...
velikauharica
31. 05. 2013 09.55
-1
Ti zaposleni morajo nositi vse stroške tistih do 25 let in tistih nad 54 let.
BobbyP
31. 05. 2013 09.30
+21
Pokojninska reforma je bila sprejeta praktično včeraj, danes bi pa ta nesposobni šmrkavec nižal penzije že tako socialno ogrožene večine upokojencev. Očitno je murgelski palček ugotovil, da od svoje penzije ne bo pogrešal tistih nekaj evrov, drugi pa lahko tudi crknejo.Slovenija socialna država? Ja, za bojevnike, tajkune in javni sektor.
SDS_je_poden
31. 05. 2013 09.34
-5
@Capodistriano: Ne kar nekaj nabijat samo zato da lahko nekaj napišeš. Vsi vemo kakšne svinjarije so se dogalaje, kako se je kradlo, ampak takrat se ni uprl nihče. Zdej jokat, ko denarja več ni je pač prepozno. Nisem za to da se upokojencem jemlje karkoli, ampak če drugače ne bo šlo.... Slovenci se bunite samo takrat, ko vas kaj po žepu udari, drugače ste pa tiho kot miške.
BobbyP
31. 05. 2013 09.44
+7
AdminJeTecen Do moje penzije je še zelo daleč, cca.25 let in me čisto nič ne udari po žepu.Ampak na žalost se v tej državi vedno varčuje na tistih, ki imajo najmanj in si ne morejo drugače pomagat.Zame si upokojenec, ki je celo življenje prispeval v pokojninsko blagajno, kratkomalo ob tako nizkih pokojninah, ki jih ima večina, znižanja ne zasluži.Naj se očisti javni sektor in naj paraziti končno enkrat zaslužijo svoje socialne transferje.
vezuv_
31. 05. 2013 09.45
+3
adminJe: nas niso nič vprašali če smejo naš denar posojat drugim resorjem ali ne in to posledično zame pomeni, da so slabi gospodarji in to bo tako vse do tedaj, dokler ne bo plačni sistem v razmerju 1:5, dokler bodo tatovi in tajkuni se svobodno sprehajali, dokler bo korupcija......Saj poznaš tisti pregovor: Tito ti si kral, a nam tudi dal. Danes pa vsi samo kradejo zase
Duhec3
31. 05. 2013 09.49
BobbyP
31. 05. 2013 09.53
+2
Duhec. Vem in se s tem niti ne obremenjujem.Jaz se vedno znajdem in se bom tudi takrat.Pa če ne bo šlo drugače bom kot tisti deda, ki je "zelenjavo" gojil.
Duhec3
31. 05. 2013 09.54
+1
Hahahahaha. On jo ni, sam prostore je dal, pa so ga izdali.
SDS_je_poden
31. 05. 2013 09.56
-1
@Capodistriano: Z tvojim zadnjim postom se popolnoma strinjam. @vezuv: Ste bili obveščeni preko medijev, da se bo črpalo iz pokojninske blagajne za neke neumnosti. Prav osebno te pa seveda ne bo nihče spraševal. Samo takrat so bili dobri časi, služb je nekaj bilo, denarja toliko da se je dalo živet, na dopust se je lahko šlo.... zakaj bi se ukvarjal s tem, kaj bodo vzeli pokojninski blagajni, a ne? To vam govorim, če tem parazitom cel čas ne gledamo pod prste se dogajajo svinjarije. @Duhec3: Sej je tudi zate ne bo.
drugnben
31. 05. 2013 09.24
+13
Moramo vedeti, da veliko penzjonistov s pokojninami živijo še svoje otroke ali celo vnuke ali kar celo družino ker je marsikje edini redni dohodek pokojnina.
lukeeeeeec
31. 05. 2013 09.30
+1
ja mnoga desetletja je že tako. Ko se navadiš na to, potem ti to pride v kri!
najjana
31. 05. 2013 09.24
+7
Dača verjemi tisti ki danes sprejemajo te odločitve zaradi pokojnin ne bodo prizadeti,saj imajo že zdaj polne žepe. Pa tudi potem njihove penzije ne bodo male.Lahko verjameš. Če bo to sprejeto in se bodo že tako male pokojnine še znižale potem je re bolje da štacuno imenovano Slovenija zapremo. Sploh ko beremo kako se nekateri pogovarjajo o miljonih kot o drobižu, pa izraelski zdravnik, ki je pobasal miljone da niti ne govorim o velekrajah tajkunov, ki denarja ne bodo nikoli vrnili. Zdaj pa naj se vzame poštenim delavcem, ki itak delamo za malo denarja in že tako ubogim upokojencem.S tem ne mislim tiste priviligirane penzije,da ne bo pomote.
User1063544
31. 05. 2013 09.24
+22
Politika ima moč samo zato ker JI VI TO DOPUŠČATE. NEHAJTE JAMRAT PA SE SPRAVTE NA CESTE IN ZMEČITE TO KORUPCIJO NA CESTO!!!!! Že 15 let jemljejo lačnim kruh iz ust na račun neke manjšinske elite.. VSE POZAPRET.. Je to v SLoveniji res takšen problem.. Je znapisan zakon resnično nad vašimi življenji in vašo prirojeno svobodo zavestnega odločanja.. KJE JE VAŠA VEST??? Vsi pljuvate po politikih pa ni važno kakšne barve je, VI STE TISTI KI STE SI JIH GOR POSTAVILI IN SAMO VI LAHKO TEMU NARDITE KONEC.
Tago
31. 05. 2013 09.31
+7
rešitev krize po islandsko,ali vsaj nekaj njihovih ukrepov,bi zamajalo to SKORUMPIRANO DO TEMELJEV POKRADENO državico....
User1063544
31. 05. 2013 09.35
+6
Karkoli od zdajšneih vlad bi bilo bolje... Defrinitivno so banke tiste ki so nas prodale... In banke so tiste ki jih zdaj rešujemo, zaradi bank se jemlje medicini, policiji in šolstvu, starešinam... In samo banke so tiste ki so zaščitene iz strani politike... KDAJ VAM BO TO JASNO??? Vprašajte tega veleministra: Je banka SLOVENIJE Slovenska banka??? Me zanima kaj vam bo odgovoril... Vi pa slepi in gluhi dalje paradirate kot vam mediji in politika narekujejo...
Tago
31. 05. 2013 09.20
+11
Kdo je povzročil krizo?Upokojenci,študentje,delavci?Kdaj bo en sam politik izjavil,da je treba roparjem Slovenije odvzeti nagrabljeno premoženje?Bo treba res zaradi raznih čuferjev pozivati k vsesplošnih protestih po celi Sloveniji. Nas niso dovolj oropali? Razmišljanje raznih pravic in tončkov pa itak sodi v otroški vrtec,kjer se prepirajo kdo ima večji kos torte. Pekojnina je z odločbo odrejena višina prejemkov na osnovi vplačevanih prispevkov od plače v 40ih letih dela.Pika Vse ostalo v smeri nižanja,odvzemanja teh pravic je protiustavno!
najjana
31. 05. 2013 09.25
+2
Še vedno bolj nas ropajo brez slabe vesti.
SDS_je_poden
31. 05. 2013 09.26
+6
Lej, sej se strinjam s teboj, žal pa so zakoni tako napisani, da jim ne moreš nič. Denarja iz davčnih oaz ne moreš spraviti nazaj, premoženja, ki ga nimajo jim ne moreš vzet, nepremičnine, ki imajo vpisan sicer fiktivni zemljiški dolg jim tudi ne moreš rubit. Nič, prav nič jim pravno gledano ne moreš naredit. Zakone so pisali lopovi, ki so vedeli kako bodo lahko pravno zaščitili svoje svinjarije. Žal.
da?a
31. 05. 2013 09.11
+7
Tisti, ki danes sprejemajo odločitve in bodo postavljali pravila pravic do pokojnine, bodo sami poželi čez leta kar bo "zraslo". Dobili bodo obresti kot jim pritičejo. Vsi se staramo in v življenju sta gotova le dva mejnika - rojstvo in smrt. Vmesno obdobje pa je različno naklonjeno posameznikom. Zavedati se je treba vsem, da če nič ne daš, nič ne dobiš. Zato naj govorci temeljito premislijo, kaj govorijo in se zavedajo, da je v blagajno ZPIZ-a šlo več denarja kot je bilo porabljenega za pokojnine, zato upokojenci niso proračunski strošek, ampak so to postali zaradi odločitev politike, ki je namenska sredstva uporabljala tudi za druge namene. Tudi sami bodo, če bo vse po sreči, postali upokojenci, zato naj se že danes skušajo postaviti v kožo, ki jo bodo takrat nosili, da ne bodo obžalovali svojih odločitev.
SDS_je_poden
31. 05. 2013 09.15
+6
Res je, politika je spraznila pokojninsko blagajno, pot do tega početja pa je pokazal Janša leta 91. Zato je sedaj problem kje dobiti denar za uboge pokojnine.
Duhec3
31. 05. 2013 09.17
-3
... pot do tega početja je l.91 pokazal Janša!!!! Aja, kako mu je pa to uspelo????
?UDO
31. 05. 2013 09.19
+2
S prevaro, kot vedno, pač rdeči Kmer.................
SDS_je_poden
31. 05. 2013 09.23
-1
Duhec3: spraznil je ves denar iz pokojninske blagajne, ki je potem v kovčkih potoval čez mejo. Malo poguglaj, vsi časopisi so pisali, da je denar iz pokojninske blagajne izphtel "neznano" kam. Ko so poti začele vodit proti Janši se je pa vse potuškalo.
Duhec3
31. 05. 2013 09.24
-2
Bog nam pomagaj. A res verjamete v te zgodbice????
SDS_je_poden
31. 05. 2013 09.29
-3
Duhec3: Lej, tudi ti verjameš zgodbici da je JJ narodni heroj. Za mene je pa reva, ki se je med 10 dnevno vojno skrivala v kleti Cankarjevega Doma, medtem ko so ljudje brez orožja stali pred tanki in vojašnicami, postavljali barikade z svojimi vozili, se prostovoljno javljali v TO, ker so verjeli da bodo v novi državi živeli lepše. Pa poglej kaj se je zgodilo.
Duhec3
31. 05. 2013 09.32
+3
Admin, na bojišču so vojaki. Nadrejeni pa ne. Zakaj??? A ste res tko tumpasti??? Zajet vojaka al pa generala. Kdo ma več informacij, kdaj so uničujoče posledice???? Po celem svetu, so osebe, ki so na položajih, varovane. Na vse mogoče načine. Posebej, ko obstaja visoka stopnja tveganja, da o vojni ne pišem.
SDS_je_poden
31. 05. 2013 09.37
-1
@Duhec3: Ja ja, to zgodbo sem tudi že slišal ja. Zame je tvoj Janez navadna reva. REVA. Ne mi pametovat kako je on osamosvojil Slovenijo. Iz utrjenega in dobro varovanega bunkerja se da samo dobro srat.
AlternativeFacts
31. 05. 2013 09.44
-2
Duhec, kaj pa je bil Janša po činu? Daj nam to povej.
Duhec3
31. 05. 2013 09.50
+0
Komunist, a je bil nadrejen???? Čin je nepomemben, položaj, funkcija pa je. Zakaj Američani ne pošljejo Hagla v Afganistan, Irak, Sirijo, itd????
blokirani
31. 05. 2013 11.33
+1
Janša spraznu blagajno??? Ta je pa vredna nobelove nagrade za neumnost!
blokirani
31. 05. 2013 09.08
+13
A je kdo sinoči videl v Odmevih Kožuh Novakovo, kako je vsa ihtava zagovarjala tiste penzije nad 1500 euro?
Tonček Balonček
31. 05. 2013 09.14
+10
Če 40 let plačujem po 800 EUR prispevkov za penzijo (jaz in delodajalec), povprečno pa slovenski penzionist prejema pokojnino 10 let, bi moral imeni najmanj 3.000 EUR penzije, obresti in preostanek pa pač šenkam za invalidne in podobne. Kje ej denar? Ali ap anj limitirajo še prispevke, naj nihče ne plačuje bveč kot 1.000 EUR prispevkov! KAj ni konec socializma?
najjana
31. 05. 2013 09.28
+6
Politiki in med njimi ta Novačka tako nimajo pojma kako narod živi.S tavelikih stolčkov se ne vidi dol. Treba bi jih bilo dol vreči, da vidijo kako je tu.
Matej K
31. 05. 2013 09.05
-6
Leta 2000: 482.000 upokojencev, 807.000 zavarovancev Leta 2013: 600.000 upokojencev, 834.000 zavarovancev Leta 2000 je bilo razmerje med zavarovanci in upokojenci 1,7 zavarovanca na 1 upokojenca, zdaj pa je samo 1,4 zavarovanca na 1 upokojenca. Upokojenci niso nič privarčevali, ker jih je vedno več in kljub realnemu zmanjšanju pokojnin gre vedno več denarja za pokojnine. Od povprečne plače (1000 EUR neto) gre za pokojnine 243,5 EUR. Glede na razmerje upokojencev in zavarovancev (1:1,39) bi naj bila povprečna pokojnina 340 EUR. V resnici je povprečna pokojnina 565 EUR. Za izplačila pokojnin gre več denarja kot ga delavci vplačamo v pokojninsko blagajno. Razlika gre iz proračuna in tudi zaradi tega je Slovenija vedno bolj zadolžena. Če predpostavimo da se pokojnine ne bodo znižale, nam ostanejo samo 2 možnosti. Znižati število upokojencev (pokojninska reforma je to deloma uredila - morda bo potrebna še ena bolj ostra). Povišati prispevke delavcev (posledično manjša plača delavca ali višji strošek za delodajalca). V obeh primerih pomeni izgubo delovnim mest in posledično manj denarja za pokojnine.
Tonček Balonček
31. 05. 2013 09.16
+8
S 1000 EUR plače netto plačuješ skoraj 400 EUR mesečno, recimo 30 let, penzijo prejemaš v povprečju 10 let, moral bi imeti večjo penzijo kot plačo!
Tago
31. 05. 2013 09.25
+4
koliko milijard so ukradli roparji,čigar imena so vsak dan na vrstnem redu sodnih obravnav,koliko travm so povzročili nič krivim delavcem vrženim na cesto,oropanim dostojanstva,sramu pred družino,otroci kot nepotrebni,ničvredni višek? Ali ni čas,da razmišljaš v tej smeri?
Matej K
31. 05. 2013 09.28
+0
Sem se res zgoraj zmotil. Od 1000 EUR neto plače gre 365 EUR v pokojninsko blagajno. Torej bi naj bila povprečna pokojnina okrog 500 EUR. Glede na pričakovano starost pa ni res da se prejema pokojnino v povprečju 10 let, ampak bi rekel da bolj 30 let. Večina trenutnih upokojencev je šla v pokoj med 50 in 55 letom starosti, tako da v povprečju bodo vsaj okrog 25 let prejemali pokojnino.
Matej K
31. 05. 2013 09.32
-2
Po mojih izkušnjah je večina Slovencev roparjev. Je pa res da ta večina krade bolj na malo. Ampak če 100.000 ljudi ukrade 100 EUR se meni ne zdi nič manj problematično kot če 10 ljudi ukrade milijon. V vsakem primeru je škoda enaka.
Tago
31. 05. 2013 09.37
+2
verjetno bi mi statistika dala prav glede skoraj polovice tistih,ki umrejo tik pred penzijo,takoj po ali kakšno leto potem.Tistih,ki dobivajo 30 let pa ni tako veliko,da bi zamajali blagajno,verjemi.A to ni bistvo,poslanci se igrajo z ognjem,o bi radi posegali v pravice izdane z odločbami.Kak odvetnik bi vedel kako se odvzemu take pravice streže na sodišču.Mogoče pa bi najeli vsi oškodovani skupnega odvetnika proti državi,že odvzem prispevka za rekreacijo upokojencem je protiustaven.
migi
31. 05. 2013 09.41
+1
Ja....in zelo veliko je tistih,ki so delali skoraj do upokojitve,plačevali v pokojninsko blagajno in tik pred penzijo umrli??????Kaj pa to????
vezuv_
31. 05. 2013 10.00
+1
Matej imaš samo deloma prav. Vedeti moraš da beby buum po 2. svetovni vojni se sedaj stara in da podmaldka ni prav zaradi restriktivnih ukrepov. Da pa je čedalje več upokojencev je tudi jasno, saj mladi ne dobijo služb, zato odhajajo v tujino. Po drugi strani pa kako naj mladi dobijo delo če delovno mesto zaseda starček 60 let. A si ti predstavljaš voznika avtobusa, ki že vidi slabo, roke in noge se mu tresejo in mora vozit avtobus zato ker je pač zakon takšen, da mora delati do 70 leta. Se vidi, da si mlad in furjast in pišeš stvari še preden bi dobro premislil. Pri izračunu pokojnin pa je potrebno upoštevati več indikatorjev, kazalnikov - ki jih naši vrli politiki ne znajo uporqabljati in vse dajo samo na splošno. Ne upoštevajo inflacije, manjši BDP, .....vse to bi morali vkalkulirati. In kot je migi pred menoj napisal - DANES JE VELIKO TAKŠNIH ki svoje pokojnine sploh ne dočakajo (bolezen in smrt, nesreča in smrt), pa so v pokojninsko blagajno vplačevali 20 in še več let in sprašujem se kam gre ta denar, ki na ta način ostane v blagajni? Tebi pa svetujem malo več strpnosti do starejše generacije, in nenazadnje hodiš za njimi , saj si vedno starejši, mar ne?
vezuv_
31. 05. 2013 10.02
še info o prispevkih v pokojninsko blagajno 783 € bruto plače, prispevek 190€ 914 € bruto palače, prispevek 222,61 € 1371 € bruto plače, prispevek 333,94 € 1828 € bruto palače, prispevek 445 € podatki so s spletne strani DURS-a
Duhec3
31. 05. 2013 08.54
+15
Ne razumem. Zakaj ni protestov???? A to je socialna, pravna država??? Če te lohk, te pohodijo, ker si pumpajo ego. Borite se, če ni učinka, se pa prilagodite. Včasih nepremičnine uničijo, ker zgradijo nove, moderne. Zakaj jih neb še zarad tega, ker bi blo dobr, da tisti, ki se držijo stolčkov in delajo škodo, pristanejo na cesti. Apatija vas bo ubila a norca se delajo. Vsak mesec vas čaka eno presenečenje, brez ugovarjanja, sam dejstva.
Migremonadob
31. 05. 2013 08.57
-3
Protestov ni ker vse špila kakor treba pa to ... Malu tu malo tam in si ob dnar pa to ...
blokirani
31. 05. 2013 09.05
+7
Protesti so dosegli svoj namen - padec Janše. The end.
Tonček Balonček
31. 05. 2013 09.17
+3
Protestov ni, ni časa, kers e ukvarjamo stem, ali bo JaAnša obsojen ali ne in zakaj ni več predsednik vlade. To je osrednji problem Slovencev!
damjandd
31. 05. 2013 09.27
protestov ni ker je vedno tako, da je ravno prav tistik, ki imajo svojo kupico dovolj polno
Tago
31. 05. 2013 09.29
+5
niti slučajno ne,padec janše je le prva stopnička,protesti bodo dosegli svoj namen ko bo zmanjšan aparat države od DZ navzdol,manj občin in bo delovala pravna država.ko ne bo NLB izplačevala regres,mi pa jo dokapitalizirali,njen direktor pajac ne potrebuje službeni avto za v službo,ker ima še predobro plačo,večina delavcev pa se tresla za svoje borne plače,če sploh so redne.........in tako naprej do onemoglosti