Slovenija

Besen zdravnik: Po 13-urnem delovniku še detektivska dela za ZZZS

Ljubljana, 17. 01. 2019 17.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Svet/Špela Bezjak
Komentarji
44

"Zadeve so postale nore in bizarne in za bruhat." Tako ogorčen je pediater in družinski zdravnik Dušan Baraga nad sistemom, ki od njega zahteva vedno več birokracije. V začetku tega tedna je od ZZZS dobil dopis, naj pojasni, zakaj je dal mami stalež za nego bolnega otroka, saj njen partner dela le po štiri ure na dan in bi torej otroka lahko negoval on.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Zdravniki detektivi?
    03:24
    Iz SVETA: Zdravniki detektivi?
  • Iz 24UR ZVEČER: 'Zavarovalnica nas uporablja za detektive in agente'
    02:49
    Iz 24UR ZVEČER: 'Zavarovalnica nas uporablja za detektive in agente'

Vsak posameznik mora sam podpisati izjavo, da nekdo drug ne more paziti otroka. Zakaj se more torej s tem ukvarjati zdravnik? Sprašuje se, ali naj sedaj tistih nekaj minut, ki jih ima na voljo za posameznega pacienta, nameni za detektivsko delo in naj starše zaslišuje o tem, kje, kaj in koliko delajo njihovi partnerji, so morda na dopustu, bolniški, bi skrb za bolne otroke lahko prevzeli stari starši ... 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (44)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

komarec
19. 01. 2019 08.52
+1
A se po zakonu sme delati 13 ur na dan? Ali to velja samo za zdravnike.
Sabir
18. 01. 2019 09.50
+11
Pa kaj koga briga kdo ima skrb nad otrokom po moje je vazno da pac nekdo skrbi za otroka
PegySue
18. 01. 2019 09.47
+5
Zakaj novinarka,ki komentira zdravnikove izjave,skorajda kriči v prispevku? Nadležno!
Sabir
18. 01. 2019 09.42
+16
ZZZS :kriminalci
Darko32
18. 01. 2019 08.56
+30
Če prav razumem je vmes invalid, kateri dela po štiri ure. Torej tukaj imamo problem, kateri je, da ima oseba neke omejitve in omejitve ativnosti. Zdravnik ne more vedeti vsega. Tukaj menim, da je v oadju nekaj drugega in to je, da uničijo njenega moža zaradi tega, ker ima zdravstvene omejitve in ga na takšen način hočejo prisiliti. Namreč če gledamo drugače. Recimo nekdo je invalid in nima roke ali noge. Takšen ne more čuvati otrok in to še po možnosti če so bolani, saj jih je potrebno tudi peljati k zdravniku. Ali pa ima ortopedske pripomočke. Zato vidim ta primer kot primer, da ni določenim cilj zdravje naroda ampak kako jih čim več potamaniti in tako si druga skupina pridobi njihova sredstva iz naslova pokojnin. Zato bi sam ta primer vzel z vso resnostjo.
pepe007
18. 01. 2019 08.07
+57
Bolniški stalež ne more biti stvar zdravnika. Zdravnik lahko odloči le, če pacient potrebuje nego oziroma počitek zase. Da bi dobil bolniški stalež, bi morala odločati zavarovalnica, torej ZZZS. Ampak to je organizacija, ki se igra z denarjem, ne pa ukvarja z zavarovanci in njihovimi problemi.
Darko32
18. 01. 2019 08.57
+21
ajtutaki
18. 01. 2019 07.59
+18
Ja, ni prijetno, ko je toliko postranskega dela, da začne preveč posegat v osnovno delo. Tega nimajo samo zdravniki, to se dogaja v vseh poklicih, tudi pri učiteljih, policistih in tudi pri uradnikih. Vsak ima svoje osnovno delo, poleg tega pa še razna spremljevalna dela. To se še posebej pozna v javnem sektorju, kjer se dela z javnim denarjem in je pač treba z njim gospodarit ekonomično in transparentno in kar naprej pripravljat razna poročila in pojasnila. Pa tudi sicer je življenje postalo bolj zapleteno, več je tehnologije, več je informacij, in vse to postaviti v nek pravičen red, postaja vedno večji izziv.
Recenzor
18. 01. 2019 07.48
-100
Kaj pa jamra - a ni plačan za nadure in dežurstva?
i141
18. 01. 2019 08.07
+44
Butman
18. 01. 2019 07.12
+29
Kakšna koza je ta Ana Vodičar! Kaj pa varovanje osebnih podatkov? Koza!
Frane Šajn
17. 01. 2019 22.49
+21
Baraga očitno imaš v lastnem kraju špiclje!
NotMe
17. 01. 2019 22.23
+98
Mama je ena sama. In ko je res majhen otrok bolan, potrebuje mamo, ne očeta, ne babice. In tudi če oče dela 4 ure, kam takrat z otrokom, v kletko?
Abica
17. 01. 2019 22.40
+7
Ne, vsak po 4 ure bolniske. Meni se je isto zgodilo...
Abica
17. 01. 2019 22.42
+10
Mah ne, zmotila, samo mami 4 ure bolniske. Pozna ura...
ajtutaki
18. 01. 2019 08.03
+9
Tarara, kaj oče zna z otrokom samo v kletki? Daj no, saj ne živimo v srednjem veku.
NotMe
18. 01. 2019 09.20
+9
To je letelo na čas očetove odsotnosti. Brez skrbi, otroke očetje super pohendlajo, ampak ko zbolijo, pa lezejo le mami v naročje se cartat, vsaj tisti ta mali.
jdjfidm
17. 01. 2019 22.11
+99
Zzzs je se ena sramota nase drzave
2K18
18. 01. 2019 08.12
+19
Skunk Works
17. 01. 2019 19.33
+48
Tako je, kjer ni konkurence, se vse zasmradi in pokvari....zakaj nimamo tudi zdravstvenih zavarovalnic in to več na prostem trgu, pa klinik pa zdravstva in vsega.....Zato pa taka razlika ko se iz zasmrajenega ozračja, (kjer je konkurnca dovoljena samo malemu delu tistega privat gospodarstva na prostem trgu) na južni strani alp, prestaviš samo severno, pa (skoraj) vse laufa, kot se šika, zdravstvo super, urejena država in vse....Predlagam, da pri nas še tisto malega prostega trga ukinemo, pa naj bo vse državno, ne bo več "pogoltnih iskoriščevalskih podjetnikov" in iskoriščenih delavcev....In ko boste šli zjutraj po kruh, se boste najprej postavili v dolgo vrsto ljudske pekarne številka 5, kjer vas bo zdolgočasena in seveda neiskoriščena prodajalka nadrla, kaj si izmišljujete, da štruca kruha ni vredu zapečena, in vas poslala nekam v p.m.,....saj to hočete ane?........
Frane Šajn
17. 01. 2019 22.52
-13
O glej ga transi je zopet na vikend izpustu pa saj si večkrat zunaj kot Bavčar Pa vse to si med tem časom zmetal skupaj?? Priden Transi! Ampak kar v eno lajna na lajno . Odnehaj , si nezanimiv!
Devilz Pff
17. 01. 2019 19.12
-136
Zdravniki imajo res veliko dela saj se vtikajo v vsak detajl naših življenj. Od rojstva do smrti diktirajo kaj in kako boš. Začnejo s cepivi ki jih pol sveta ne mara, diktirajo kaj moraš jesti oziroma kaj morajo starši dajati otrokom, z raznimi telesnimi ocenami omejujejo kaj bo kdo po poklicu, določajo bolniški stalež, invalidski status, omejujejo kdo bo vozil avto in kdo letal z letalom, naredijo te bolnega in te postavijo v čakalno vrsto za zdravljenje, za vsako stvar človek potrebuje potrdilo zdravnika, določajo kdo je prišteven kdo ni, kdo ima lahko svojega otroka kdo ne, našteval bi lahko še pol ure a poanta je v tem da si delo nakopljejo sami. 100 let nazaj je zdravnik prišel ko ga je človek potreboval danes pa je zdravstvo posredno ali direktno vpleteno v vse segmente naših življenj na zelo grob način.
Uporabnik1552103
17. 01. 2019 21.46
+39
Uporabnik1552103
17. 01. 2019 21.49
+25
čeprav...ko še enkrat prebereš vidiš, kaj vse zahtevajo od zdravnikov, pa ni njihovo delo, in kako si potem to ljudje razlagajo..no z naredijo te bolnega ..ta pa zmaga..
kr--en
18. 01. 2019 09.09
+4
Ti predlagam alternativno zdravljenje. Ti kar jej in delaj kar ti paše. Boš ziher živel do smrti.
trdovrat
17. 01. 2019 19.07
+129
"Slep je kdor se z zdravjem ukvarja, ZZZS mu osle kaže"! Naj pride tumasti birokratek sam k negovalki, da ga bo lahko na tistem mestu uslinila s posrano plenico in mu dokazala kaj počne! Aja, ne more s stolčka, ker že toliko časa sedi, da se mu je rit prilimala! Bedarije pa še vedno lahko piše in se dela pomembnega! SMRT FAŠIZMU
Uporabnik1385495
17. 01. 2019 19.06
+156
Ce na ZZZS vedo vse te pidrobnosti o starsih,naj se pac oni ukvarjajo z njima.Kaj ima zdravnik s tem???ZZZS prav vse prelaga na druge,ko pa je treba preoblikovati liste zdravil in medicinskih pripomockov tako,da jim bo vec ostalo
etul
17. 01. 2019 18.48
-9
Sredina
17. 01. 2019 18.48
+134
Pravilno, ampak to ni delo za zdravnika, naj to, ce imajo ocitno prevec casa, ZZZS ureja s starsi sam
Nadzornik
17. 01. 2019 18.46
+78
Poleg vseh racunalniskih povezav ni urejenega sistema to je to. sicer pa če eden od staršev dela le polovicni delovni čas kam pa pol z otrokom, saj drug dela 8 ur kam otroka za cas 4 ur?. A ni vse skp skregano mal.
mmickica
17. 01. 2019 19.11
+35
Ni. Ker bi stars, ki dela, potem rabil le 4 ure bolniske in ne 8, kar je ceneje za drzavo. Res pa je, da tega ne more preverjat zdravnik po moje.
štrekeljc
18. 01. 2019 09.12
+4
CDROM
17. 01. 2019 18.26
+127
Nekako tudi pravila zzzs-ja so mal skregana. Kako mislijo, da nekdo od staršev (ločenih) upa zagotovit varstvo otroka v času, ko je bolan, če starša ločeno živita. Skrbništvo in stiki pa s sodno odločbo določeni? Ali pa kaki drugi primeri, ko ima prepoved približevanja eden od staršev? Ali lahko nekateri imajo tudi malo svoje stvari kot zasebnost ali je potrebno vsem od kraja razlagat? Za kak dan nege cele ceremonije, da se dogajajo, saj starši ne vodijo tja otroke, kot, da bi se igrali v peskovniku. Mislim upravičeno je besen ta zdravnik!
WhatDoYouCare
17. 01. 2019 18.37
+50
ZZZS ima podatke o prebivanju, ima podatke o obeh starših otroka, verjetno še kaj. Zdravnik je upravičeno jezen saj ni njegova naloga ugotavljati kdo laže in kdo ne. Upravičena je tudi zahteva ZZZS, ki zahteva pojasnila zakaj je mati šla na bolniško če je oče doma. Vprašati bi morali mati namesto zdravnika. Podpiram da ZZZS opravlja svoje delo. Bolniške se izplačujejo tudi iz državnega proračuna.
WhatDoYouCare
17. 01. 2019 18.39
+17
Zasebnosti ne moreš imeti ko od države prejemaš denar. Dolžan si pojasniti zakaj si od države vzel denar če do tega nisi upravičen.
RupniK
17. 01. 2019 18.46
+50
CDROM
17. 01. 2019 19.02
+51
Ne nima vpogleda glede sodnih odločb in vsega. Verjemi, da nekje se posega krepko v zasebnosti. Kaj pa urniki dela? A to zzzs uspe dojet? Veš, da zaradi narave dela nekaterim zaposleni delodajalci ne morejo zagotoviti drugačen urnik dela. A uspete razumet, da lahko rabiš v eno smer minimalno 30 minut in ravno tako prihod domov. Če se se kaj malega zalomi na cesti pa še več. Torej kako in koliko naj bi bila ta upravičenost do nege?